wald0 Napisano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2015 Często w golfach IV czy borach są szyby w korbie, lusterka manual, brak centralnego ale klimatronik jest jak najbardziej Zgoda, że trochę biednie, ale nic śmiesznego w tym nie widzę. Bez elektrycznych szyb można spokojnie żyć, bez klimy już czasem gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2015 Moim zdaniem z tria el. szyby, el. lustra i klima to klima oczywiście na I miejscu, a zaraz potem szyby. Lusterka są najmniej potrzebne, chociaż nie ukrywam, że z nich korzystam. Zwłaszcza przy parkowaniu na kopertę, żeby felg nie porysować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2015 Szyby elektryczne przód + lusterka manualne, to nawet dzisiaj spotkasz w autach prosto z salonu. Jeśli chodzi o lewe lusterko manualne, a prawe elektryczne to owszem dużo modeli tak miało. W Fiorino mam klimę i szyby na korbkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 Za to maski nie otworzysz ze środka. Trzeba kluczykiem A nie. Ja otwieram ze środka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 Za to maski nie otworzysz ze środka. Trzeba kluczykiem matko jak mnie to w Focusie wkurza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 A mi przypomniała się jeszcze jedna sprawa związana z szybami - automatyczne otwieranie i zamykanie. W wielu samochodach działa to tylko w dół i/lub tylko w drzwiach kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 Witam dzisiaj, jadąc do pracy, przypomniałem sobie jak kiedyś tu czytałem o patencie bodajże z lanosa. lewa strona (szyby i lusterko) manual a prawa ( i tu nie pamiętam czy obi pozycje czy tylko lusterko) - elektryczne. czy macie jakieś doświadczenia/ znane przypadki tego typu "oszczędności" na wyposażeniu. od siebie dodam poniekąd jeszcze moją byłą astrę - wersja pół elektryka - szyby przód elektryczne, lusterka manual, trochę dziwne dla mnie. Nic chyba nie przebije Fiata Uno w końcowych latach produkcji. Sam nie sprawdzałem, ale słyszałem - nawet tutaj na forum ktoś wspominał -, że nie dość że nie było klapki schowka, to jeszcze tylnej wycieraczki a nawet dziennego licznika kilometrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 W Fordzie jest taka maksymalna oszczędność, że klapkę wlewu paliwa można otworzyć mimo zamkniętego samochodu. I wtedy gnojki na osiedlu mogą nasypać cukru do baku i .. dziękuję.. To jest oszczędność. W jakim modelu Forda tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markin Napisano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2015 Często w golfach IV czy borach są szyby w korbie, lusterka manual, brak centralnego ale klimatronik jest jak najbardziej Bo to auta z czasów kiedy VAG sprzedawał gołe auta a jak chciałeś coś mieć ekstra, to leciałeś po liście wyposażenia dodatkowego i wybierałeś co ci było potrzebne. A teraz masz pakiety i nie kupisz ogrzewanej przedniej szyby bez sportowego zawieszenia a tylnych szyb w prądzie bez dojazdowego koła zapasowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 Honda Civic 5 - centralny z kluczyka, siłownik tylko w drzwiach pasażera. Nowa Fabia 3 - automatyczne opuszczanie szyby kierowcy jest tylko przy wyborze 4 elektrycznych szyb. Czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy znajduje się tylko, jeśli zamówisz spryskiwacze reflektorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 Honda Civic 5 - centralny z kluczyka, siłownik tylko w drzwiach pasażera. Nowa Fabia 3 - automatyczne opuszczanie szyby kierowcy jest tylko przy wyborze 4 elektrycznych szyb. Czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy znajduje się tylko, jeśli zamówisz spryskiwacze reflektorów. No właśnie... dlaczego automat jest tylko w mechanizmie szyb kierowcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 Honda Civic 5 - centralny z kluczyka, siłownik tylko w drzwiach pasażera. To jak otwierają się drzwi tylne? Wysłane z mojego XT1032 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 To jak otwierają się drzwi tylne? Wysłane z mojego XT1032 Otwierasz od wewnątrz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 No właśnie... dlaczego automat jest tylko w mechanizmie szyb kierowcy? W Octavii kumpla jest na wszystkie szyby. W mojej Fabii akurat brakuje mi tego elementu, niestety dowiedziałem się o tym dopiero po zakupie auta, chociaż 650zł bym za tyle szyby elektrycznie nie dopłacił. W sumie ile coś takiego może kosztować? 5zł? Co to za oszczędność? Już wolałbym te 5zł więcej za auto zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 To jak otwierają się drzwi tylne? Wysłane z mojego XT1032 Miałem wersje 3drzwiową, nie wiem jak w sedanie jest. Generalnie drzwi pasażera otwierają się automatycznie, po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy. Po otwarciu drzwi pasażera z kluczyka, drzwi kierowcy trzeba otworzyć od wewnątrz, albo kluczykiem z zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 Miałem wersje 3drzwiową, nie wiem jak w sedanie jest. Generalnie drzwi pasażera otwierają się automatycznie, po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy. Po otwarciu drzwi pasażera z kluczyka, drzwi kierowcy trzeba otworzyć od wewnątrz, albo kluczykiem z zewnątrz. Co oznacza, że master jest tylko w drzwiach kierowcy, nie pasażera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 No właśnie... dlaczego automat jest tylko w mechanizmie szyb kierowcy? A po co mialby byc w innych? Wg mnie to sluzy tylko do tego, zeby pobrac kwit na bramkach i ewentualnie otworzyc jakis szlaban. Po co mialbym otwierac inne szyby z miejsca kierowcy?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 No właśnie... dlaczego automat jest tylko w mechanizmie szyb kierowcy? Hmm... Ja mam w obu... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 A po co mialby byc w innych? Wg mnie to sluzy tylko do tego, zeby pobrac kwit na bramkach i ewentualnie otworzyc jakis szlaban. Po co mialbym otwierac inne szyby z miejsca kierowcy?. Po to, żeby otwierać je po ludzku, bez trzymania przycisku. A po co? Np. po to, żeby opuścić szyby w celu przewietrzenia wnętrza - głupotą jest dla mnie to, że lewa zjeżdża sama, a prawą muszę opuścić trzymając cały czas przycisk (tak jest w służbowym Partnerze). Na szczęście Fiat chociaż w tym względzie postępuje normalnie i wszystkie 4 szyby mają automat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 Hmm... Ja mam w obu... Ja mam w oby-czterech I takie rozwiązanie jest dla mnie normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 Po to, żeby otwierać je po ludzku, bez trzymania przycisku. A po co? Np. po to, żeby opuścić szyby w celu przewietrzenia wnętrza - głupotą jest dla mnie to, że lewa zjeżdża sama, a prawą muszę opuścić trzymając cały czas przycisk (tak jest w służbowym Partnerze). Na szczęście Fiat chociaż w tym względzie postępuje normalnie i wszystkie 4 szyby mają automat. Widac ja nie mam takiej potrzeby bo mi nigdy tego nie brakowalo. W sumie nawet nie pamietam, kiedy ostatnio otwieralem szybe pasazera :D Wiekszosc aut z ktorymi mialem do czynienia, mialo ta opcje tylko w drzwiach kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 Widac ja nie mam takiej potrzeby bo mi nigdy tego nie brakowalo. W sumie nawet nie pamietam, kiedy ostatnio otwieralem szybe pasazera :D Wiekszosc aut z ktorymi mialem do czynienia, mialo ta opcje tylko w drzwiach kierowcy. A widzisz, ja dość często otwieram obie szyby na raz i o ile w prywatnym aucie wygląda to tak, że po prostu wciskam przyciski i szyby po prostu zjeżdżają, o tyle w służbówce lewa szyba zjeżdża sama, a prawa nie... Zrozumiałbym jeszcze, gdyby w ramach oszczędności ten gadżet był symetrycznie w obu szybach przednich, a w tylnych nie, ale tylko jedna szyba z automatem to dla mnie dziwne rozwiązanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 Miałem wersje 3drzwiową, nie wiem jak w sedanie jest. Generalnie drzwi pasażera otwierają się automatycznie, po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy. Po otwarciu drzwi pasażera z kluczyka, drzwi kierowcy trzeba otworzyć od wewnątrz, albo kluczykiem z zewnątrz.Ale tak jest chyba w wiekszosci aut.identycznie mialem w mazdzie i suzuki.myślałem ze w tylnych nie było siłowników...Wysłane z mojego XT1032 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2015 Nic chyba nie przebije Fiata Uno w końcowych latach produkcji. Sam nie sprawdzałem, ale słyszałem - nawet tutaj na forum ktoś wspominał -, że nie dość że nie było klapki schowka, to jeszcze tylnej wycieraczki a nawet dziennego licznika kilometrów Te udogodnienia były w zależności od wersji Golas faktycznie nie miał tych gadżetów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2015 Te udogodnienia były w zależności od wersji Golas faktycznie nie miał tych gadżetów Ja jak pierwszy raz to usłyszałem byłem zszokowany. Myślałem, że dzienny licznik przebiegu i tylną wycieraczkę w XXw. miały już wszystkie samochody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2015 Ja jak pierwszy raz to usłyszałem byłem zszokowany. Myślałem, że dzienny licznik przebiegu i tylną wycieraczkę w XXw. miały już wszystkie samochody. Nie zapominaj że do paru lat było już robione punto, które miało nieco lepsze wyposażenie, a uno w tym momencie było klepane dla tych co takich co potrzebowali tylko 4 kółek do przemieszczenia się za najmniejsze pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2015 Nie zapominaj że do paru lat było już robione punto, które miało nieco lepsze wyposażenie, a uno w tym momencie było klepane dla tych co takich co potrzebowali tylko 4 kółek do przemieszczenia się za najmniejsze pieniądze. Mimo wszystko, takie oszczędności to moim zdaniem przesada. Brak klapki schowka jeszcze bym zrozumiał, ale brak dziennego licznika przebiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2015 Mimo wszystko, takie oszczędności to moim zdaniem przesada. Brak klapki schowka jeszcze bym zrozumiał, ale brak dziennego licznika przebiegu? A po co ci dzienny przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 A po co ci dzienny przebieg? Niby można go zerować przy tankowaniu, żeby wiedzieć, ile się przejechało na baku... ale jakoś praktycznie mi się nie chce A co do innego wyposażenia, czy raczej jego braku... Matiz - w pewnych rocznikach w wersji Friend (bieda) nie miał grzanej tylnej szyby, ale miał wycieraczkę (chyba '00), a w innych odwrotnie - wycieraczki nie było, ale grzana szyba i owszem (chyba '99). Również w tej wersji w drzwiach występowały "małe boczki" i widać było blachę. No i otwieranie bagażnika było tylko z kluczyka z zewnątrz (cięgno do otwierania ze środka było w wyższych wersjach). A jeszcze co do Uno - w niektórych wersjach regulacja reflektorów na wysokość (przy zmiennym obciążeniu) odbywało się nie pokrętłem w kabinie, a przy reflektorach. W podstawowej wersji Pandy na początku była dopłata nie tylko za radio, ale również za instalację radiową i głośniki w przednich drzwiach. W niektórych samochodach w wersjach bieda stosowano szyby niebarwione (nazywali je chyba szybami bez filtra UV - tak mi się coś kojarzy z Fabii Junior/Basic). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 tylną wycieraczkę w XXw. miały już wszystkie samochody. Hatchbacki tak. Ale sedany oraz część liftbacków nie ma. Ja nie mam w liftbacku i nawet faktycznie nie jest potrzebna. W typowym hatchbacku jest niezbędna, szyba brudzi się po pierwszych metrach po mokrym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Hatchbacki tak. Ale sedany oraz część liftbacków nie ma. Ja nie mam w liftbacku i nawet faktycznie nie jest potrzebna. W typowym hatchbacku jest niezbędna, szyba brudzi się po pierwszych metrach po mokrym. Oj nawet nie wszystkie hatchbacki... Matiz, Uno w niektórych wersjach nie miało, a tam jest ona z pewnością potrzebna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 W mesiu mam tylko 2 lusterka fotochromatyczne, przyoszczędzili na prawym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 A po co ci dzienny przebieg? Ja np. teraz - jeżdżąc na lpg - używam cały czas, gdyż tankuję według przebiegu kilometrów a nie światełek na wskaźniku lpg, które są mało precyzyjne. Nawet jednak jeżdżąc na innym paliwie, również zawsze kasowałem gdyż łatwiej w ten sposób liczyć spalanie według wskazań dystrybutora. Tak więc dla mnie brak takiego licznika byłby dosyć uciążliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 A jeszcze co do Uno - w niektórych wersjach regulacja reflektorów na wysokość (przy zmiennym obciążeniu) odbywało się nie pokrętłem w kabinie, a przy reflektorach. No, ale to akurat występowało chyba nie jako oszczędność, tylko wyposażenie dodatkowe w tamtych czasach Pokrętło w kabinie to był już super mega wypas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Hatchbacki tak. Ale sedany oraz część liftbacków nie ma. Ja nie mam w liftbacku i nawet faktycznie nie jest potrzebna. W typowym hatchbacku jest niezbędna, szyba brudzi się po pierwszych metrach po mokrym. O takich też samochodach pisałem. Wiadomo, że sedany wycieraczek tylnej szyby zwykle nie mają (chociaż widziałem i takie wynalazki, ale nie wiem czy to fabryczne było, czy jakaś samoróbka) ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Wiadomo, że sedany wycieraczek tylnej szyby zwykle nie mają (chociaż widziałem i takie wynalazki, ale nie wiem czy to fabryczne było, czy jakaś samoróbka) ;-) Samoróbka czy nie samoróbka - na pewno nadmiar szczęścia. Żadne auto nie ma wycieraczek na bocznych szybach - czemu? Bo są zbędne. Podobnie jak zbędna jest wycieraczka tylna w sedanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Samoróbka czy nie samoróbka - na pewno nadmiar szczęścia. Żadne auto nie ma wycieraczek na bocznych szybach - czemu? Bo są zbędne. Podobnie jak zbędna jest wycieraczka tylna w sedanie. Generalnie tak, ale to, że czegoś nie ma, nie znaczy że by się nie przydało. Np. ogrzewanie bocznych tylnych szyb w przypadku samochodów kombi. Mało który samochód ma a praktycznie w każdym kombi by się przydało, gdyż często te właśnie szyby mają tendencję do parowania. Tak samo jak ogrzewanie przedniej szyby które stosowane jest w Fordach. Świetna sprawa i gdybym tylko miał taką możliwość to po doświadczeniach z tym patentem w Fordzie, bez chwili zastanowienia montowałbym u siebie. No, ale nie ma Co do sedana i wycieraczki tylnej szyby, to fakt, że się ona nie brudzi z drogi, ale np. mnie - przyzwyczajonego do htb i kombi - zalana deszczem tylna szyba w sedanie trochę przeszkadza. Tak, wiem, jest ogrzewanie ale ja już tak się przyzwyczaiłem do wycieraczki z tyłu, że nawet w sedanie mi jej czasami brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 W jakim modelu Forda tak jest? Focus mk2 po lifcie. Jest easy fuel czyli brak korka, natomiast idioci w ramach oszczędności wypieprzyli siłownik sterowany centralnym z klapki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Focus mk2 po lifcie. Jest easy fuel czyli brak korka, natomiast idioci w ramach oszczędności wypieprzyli siłownik sterowany centralnym z klapki. A czasem ta blaszka nie jest blokowana na sztywno, jak auto zamknięte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Często w golfach IV czy borach są szyby w korbie, lusterka manual, brak centralnego ale klimatronik jest jak najbardziej Często tzn ile takich aut widziałeś? Dzisiaj na mobile.de jest 8 Golfów IV Basis z climatroniciem (a tylko basis miał szyby na korbę, w Trendline był już seryjny pakiet dodatkowy z centralnym zamkiem i szybami elektrycznymi). W PL często była robiona dokładka klimy manualnej do Golfa przez ASO, ale wstawiali wtedy zwykły manual na podzespołach Diavii. Ale fakt - dało się coś takiego zamówić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 A czasem ta blaszka nie jest blokowana na sztywno, jak auto zamknięte? Nic nie jest blokowane. Możesz otworzyć klapkę i masz przed sobą otwór wlewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Często tzn ile takich aut widziałeś? Dzisiaj na mobile.de jest 8 Golfów IV Basis z climatroniciem (a tylko basis miał szyby na korbę, w Trendline był już seryjny pakiet dodatkowy z centralnym zamkiem i szybami elektrycznymi). W PL często była robiona dokładka klimy manualnej do Golfa przez ASO, ale wstawiali wtedy zwykły manual na podzespołach Diavii. Ale fakt - dało się coś takiego zamówić. Są różne ciekawe połączenia - kumpel miał niemiecką Astrę F i miał elektryczne lusterka, szyby na korbki i brak klimy. Inny kumpel miał takiego Golfa ABC - brak klimy, szyby na korbki, lusterka manualne, brak centralnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Focus mk2 po lifcie. Jest easy fuel czyli brak korka, natomiast idioci w ramach oszczędności wypieprzyli siłownik sterowany centralnym z klapki. To faktycznie lipa, w mondziaku klapka wlewu paliwa blokowana jest centralnym zamkiem i to jest dobre rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 To faktycznie lipa, w mondziaku klapka wlewu paliwa blokowana jest centralnym zamkiem i to jest dobre rozwiązanie. A korek paliwa w Fordach jest dalej bardziej skomplikowany niż silnik w pozostałych samochodach, czy przyszli po rozum do głowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Września 2015 Udostępnij Napisano 4 Września 2015 @@amazaque ale o co chodzi ? czemu "skomplikowany" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.