Skocz do zawartości

Nowe Punto z salonu - czy to korzystna oferta?


karmen84

Rekomendowane odpowiedzi

Wielu z Was na pewno na bieżąco śledzi oferty dealerów samochodowych.

Mam więc prośbę o rzucenie okiem na tę ofertę i ocenę, czy to dobra oferta cenowa, czy jeszcze jest coś do utargowania wg Was.

Dodam że samochód będzie kupowany na firmę, więc w grę wchodzą ceny netto + 50% vat.

Samochód nowy, zarejestrowany na salon w tamtym miesiącu.

 

FIAT PUNTO 5-D Easy 1.4 77KM
MVS: 199-25S-7-000
Kolor zewnetrzny: Biały Gelato (296)
Kolor wewnetrzny: Tkanina szaro-czarna z paskami
szarymi (127)


WYPOSAZENIE STANDARDOWE
008 - Sterowanie centralnym zamkiem za pomoca pilota w kluczyku
009 - ABS + EBD
011 - Kolumna kierownicy z regulacja w dwóch płaszczyznach
015 - Immobiliser Fiat Code
025 - Klimatyzacja manualna
028 - Szyby przednie sterowane elektrycznie
029 - Ogrzewanie tylnej szyby
052 - BAS - Brake Assist System
082 - Przystosowanie do radia (okablowanie + antena + 6 głosników)
094 - Sygnalizacja awaryjnego hamowania (ESS)
096 - Reflektory przednie z funkcja "Follow Me Home"
112 - Dwustopniowe elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive z trybem CITY
142 - Opony 185/65/15
182 - Zagłówki tylne
189 - Czujniki zapiecia pasów
228 - Centralny zamek
273 - Homologacja 5-osobowa
352 - Korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk
392 - ESP + ASR/MSR + HBA + Hill Holder
450 - Regulacja wysokosci siedzenia kierowcy
499 - Fix&Go - zestaw do naprawy opon ze sprezarka (wyklucza koło zapasowe)
4G5 - System przeciwpozarowy FPS
4RQ - Trip Computer z menu w jez. polskim
500 - Poduszka powietrzna kierowcy
502 - Poduszka powietrzna pasazera
5DE - System Start&Stop
61A - Klamki zewnetrzne w kolorze nadwozia
692 - Swiatła do jazdy dziennej (DRL)
7A6 - Opcja techniczna GSR
7B2 - TPMS - monitoring cisnienia powietrza w oponach
876 - Zderzaki w kolorze nadwozia
976 - Elektrycznie sterowane lusterka zewnetrzne

CENA SAMOCHODU BAZOWEGO BRUTTO

FIAT PUNTO 5-D Easy 1.4 77KM 44.700,00 PLN

WYPOSAZENIE DODATKOWO PŁATNE BRUTTO
041


Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnetrzne w
kolorze nadwozia
400,00 PLN

195 Dzielone oparcie tylnej kanapy (60/40) 650,00 PLN
41A

Radioodtwarzacz CD+MP3 zintegrowany ze sterowaniem na
kierownicy
1.200,00 PLN

5CA Lakier pastelowy 0,00 PLN
5IY

Pełnowymiarowe koło zapasowe stalowe z opona 185/65/15
(zastepuje Fix&Go)
350,00 PLN

Suma 2.600,00 PLN

Cena pojazdu z wyposazeniem 47.300,00 PLN

RABATY BRUTTO

Promocja Dealera -3.500,00 PLN
Rabat Punto Easy -5.800,00 PLN
Rabat Pakiet EasyPlus -500,00 PLN
Suma -9.800,00 PLN

AKCESORIA DEALERA BRUTTO
Instalacja Gaowa AG 2.500,00 PLN
Suma 2.500,00 PLN

PODSUMOWANIE BRUTTO
Suma 40.000,00 PLN
Łacznie do zapłaty 40.000,00 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siurdaki za dzieloną kanapę liczą 650...

Z tym silnikiem nie kupiłbym tego auta, a raczej z tą krótką skrzynią. Nie ma innego silnika do wyboru?

 

No niestety... szukam czegoś nowego i taniego do jazdy w leasingu.

Słyszałem że skrzynie są ponoć krótkie, ale nie miałem jeszcze okazji się przejechać i zobaczyć na żywo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle systemow elektronicznych w tej klasie za te cene raczej nie ma w standardzie

Na moje oko to wiekszosc rzeczy jest wymagana lub jest jako std u fiata od dawna. Nie zmienia to faktu, ze gdy odejmiemy gaz to cena jest rowna z jakims japonczykiem z klasy a+, ktory sie raczej nie bardzo umywa do Punto :ok:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paskudnie się jeździ tym silnikiem do tego maga krótkie przełożenia skrzyni biegów. Poza tym fajna oferta.

 

wiadomo, ale za to ma auto klasy B (całkiem przestronne jak na ten segment) z instalacją LPG i wszystkim co potrzeba w takim autku. Zawsze można powiedzieć, że wystarczy dołożyć 5 tys. pln i kupić coś lepszego z innym silnikiem i skrzynią, ale to jednak jest 5 tys. pln więcej.

Dla porównania ja kupiłem niedawno Rio, silnik 1.4 benzyna 109 KM, skrzynia 6b. Za 47 tys. pln. Jedzie to zapewne dzięki mocniejszemu silnikowi dużo lepiej, niż takie Punto, ma wygodniejsze fotele i trochę lepsze wyposażenie, ale jednak jest 7 tys. pln droższe i nie ma LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy na ile lat chce się auto. Gdybym miał dział gosp to brałbym coś z audi w ramach perfect lease i 3 lata mieć wszystko gdzieś za ok 40 tys zł po czym auto oddać.

 

Ja mam d.g. i na pewno nie stać mnie na audi. Nawet w ramach super hiper leasingu. Dlatego kupiłem Kiję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lutym 2013 r. kupiłem podobnie wyposażone Punto z wyprzedaży 2012 r. Nie miało tylko 392 - ESP + ASR/MSR + HBA + Hill Holder i gazu, który założyłem niedawno. Zapłaciłem 36,5 tys. + ubezpieczenie (ok. 1,5 tys.). Mój również był zarejestrowany na salon ale z zerowym przebiegiem. Z tego co zauważyłem to normalna praktyka w salonach Fiata. W niektórych, jeśli chciałbym zniżkę, to na życzenie rejestrowali auto na siebie, a po tygodniu-dwóch na klienta.

W tej chwili auto ma ok 50 tys. km., z czego ok. 13-14 tys. km. na gazie. Nigdy nie było z nim problemów. Praktycznie jedyny koszt to serwis (płyny, filtry, świece).

IMHO silnik fajnie jedzie z dołu (pewnie zaleta 8V). Skrzynia rzeczywiście jest krótka, nastawiona raczej na miasto. W trasie, po autostradach, przy prędkościach licznikowych rzędu 150-170 km/h jest głośno i auto spala więcej. Na początku przeszkadzało mi to. Teraz się przyzwyczaiłem i nie zwracam na to uwagi. Cieszę się, że mam pewne auto i po założeniu gazu nie ma problemów z tankowaniem.

Moja spalanie:

Benzyna:

codzienna jazda po Aglomeracji Śląskiej: 7 l/100km

jazda w trasie przez pipidówy (np. Mysłowice-Kęty): 5,7 l/100km

autostrada: 8,5 l/100km

Gaz:

codzienna jazda po Aglomeracji Śląskiej: 8-9 l/100km

autostrada: 9,5-11 l/100km

 

Dodam tylko, że jazda autostradowa to nie chwilowe zwiększenie prędkości ale ciągła (w miarę możliwości) jazda z licznikowymi 150-170 km/h.

 

pozdro

wookash84

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety... szukam czegoś nowego i taniego do jazdy w leasingu.

Słyszałem że skrzynie są ponoć krótkie, ale nie miałem jeszcze okazji się przejechać i zobaczyć na żywo

Jechać jakoś jedzie, ale zależy z czego się przesiadasz. Bo jeśli do tej pory jeździłeś jakimś przykładowo mocnym turbo dieslem to będziesz gryzł kierownice z rozpaczy :) Ja bym Fiata nie kupił, miałem nowe Grande z salonu, jego historię opisywałem już na AK ze dwa razy. Samochód ładny, przestronny i dobrze wyposażony, ale jakość całości jako ,,wyrobu'' to dla mnie żenada. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siurdaki za dzieloną kanapę liczą 650...

Z tym silnikiem nie kupiłbym tego auta, a raczej z tą krótką skrzynią. Nie ma innego silnika do wyboru?

cos w tym jest jazda w trasie tym autem to masakra :D 160km/h wiecej nei pojdzie i spalanie przy tej predkosci na poziomie 12l.

 

Do miasta calkiem ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Fiata nie kupił, miałem nowe Grande z salonu

jakość całości jako ,,wyrobu'' to dla mnie żenada.

Nie uogólniaj na całą markę.

Kiedyś w salonie stało GP a obok NB, wsiadłem do NB a później do GP.

GP ma tragiczną jakość wykończenia wnętrza.

W NB jest bardzo przyjemne wnętrze.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


GP ma tragiczną jakość wykończenia wnętrza.

 

GP tak. W Evo i 2012 jest dużo lepsze moim zdaniem. Miałem okazję porównywać, bo na salonie stały obok siebie z oboma wnętrzami (2012 w najtańszych wersjach miał wnętrze z GP).

 


Bo to nie jest auto do jazdy ciaglej z predkosciami 160km/h :facepalm:

 

To zależy dla kogo :piwko:  Ja po 50 tys. km już się przyzwyczaiłem i jeśli jest taka możliwość to po autostradzie jeżdżę licznikowe 150-170.

 

Pozdro

wookash84

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dziękuję za wiele cennych komentarzy - szczególnie dla @@wookash84.

Przesiadam się z peugeot 206, silnik 1.4 75 KM - myślę że zmiany jakiejś dużej nie poczuje, poza wyższym komfortem jazdy :)

 

Tak więc zdecydowałem się na skorzystanie z tej oferty.

Niestety na lepszy, większy i tym samym droższy samochód mnie nie stać.

Cieszy mnie perspektywa tańszej jazdy na LPG.

Właśnie za zaoszczędzone pieniądze na benzynie, sfinansuję sobie część spłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dziękuję za wiele cennych komentarzy - szczególnie dla @@wookash84.

Przesiadam się z peugeot 206, silnik 1.4 75 KM - myślę że zmiany jakiejś dużej nie poczuje, poza wyższym komfortem jazdy :)

Tak więc zdecydowałem się na skorzystanie z tej oferty.

Niestety na lepszy, większy i tym samym droższy samochód mnie nie stać.

Cieszy mnie perspektywa tańszej jazdy na LPG.

Właśnie za zaoszczędzone pieniądze na benzynie, sfinansuję sobie część spłaty.

Powiem Ci, że fajnie się jeździ za 50 zł za 300km :)

Pozdro

wookash84

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dziękuję za wiele cennych komentarzy - szczególnie dla @@wookash84.

Przesiadam się z peugeot 206, silnik 1.4 75 KM - myślę że zmiany jakiejś dużej nie poczuje, poza wyższym komfortem jazdy :)

 

Tak więc zdecydowałem się na skorzystanie z tej oferty.

Niestety na lepszy, większy i tym samym droższy samochód mnie nie stać.

Cieszy mnie perspektywa tańszej jazdy na LPG.

Właśnie za zaoszczędzone pieniądze na benzynie, sfinansuję sobie część spłaty.

Dobry wybór. Za puszkę jaką jest 208 z 1,2 3 cyl trzeba więcej zapłacić a jakość nie powala absolutnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej jest. ABS+EBD+ESP są wymagane przez UE. Cała reszta to marketingowy bełkot realizowany przez te 3 trzyliterowe systemy.

Ale asr i bas juz nie hill cos tam tez nie eiec jak na klase B to imo niezle za te pieniadze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 100kmph robi się głośno, bo wtedy coś sporo ponad 3kRPM jest na V biegu... no ale zainteresowany już zdecydowany, więc cii!

W wiekszosci benzyniakow ze skrzynia 5 biegowa przy 100 kmh jest 3krpm na 5 biegu wiec to nie jest zadna tragedia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale asr i bas juz nie hill cos tam tez nie eiec jak na klase B to imo niezle za te pieniadze

 

To są systemy, które sprzedawane są teraz w standardzie. Wszystkie, łącznie z niby hill holderem, który działa lub nie, wg własnego uznania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam "negatywne" opinie o silniku 1.4 8V w GP. Przy jeździe po trasie jest bardzo głośny i brakuje mocy, każde wyprzedzanie wiąże się z redukcją i ciągnięciem do końca obrotów... Miałem okazję pojeździć H i20 z silnikiem 1.2 16v i byłem zaskoczony, wyciszenie duuuuużo lepsze, spokojnie można śmigać 140 po autostradzie i rozmawiać, dźwięki w kabinie nie są tak męczące jak w GP. Dodatkowo auto mimo mniejszego silnika było zrywniejsze i naprawdę fajnie się nim jeździło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam "negatywne" opinie o silniku 1.4 8V w GP. Przy jeździe po trasie jest bardzo głośny i brakuje mocy, każde wyprzedzanie wiąże się z redukcją i ciągnięciem do końca obrotów... Miałem okazję pojeździć H i20 z silnikiem 1.2 16v i byłem zaskoczony, wyciszenie duuuuużo lepsze, spokojnie można śmigać 140 po autostradzie i rozmawiać, dźwięki w kabinie nie są tak męczące jak w GP. Dodatkowo auto mimo mniejszego silnika było zrywniejsze i naprawdę fajnie się nim jeździło.

No ale tego bym sie spodziewal po 16v vs 8v wlasnie

A jak spalanie? A jak awaryjnosc kolega chce lpg jak widac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena taka, że ciężko znaleźć coś fajniejszego, ale ze względu na "wiek" Punciaka znowu tak nie powala.

Ja bym kupił jednak inne auto, np. taką Corsę http://otomoto.pl/oferta/opel-corsa-nowa-wyprzedaz-ID6ycNkd.html (do tego silnika można założyć LPG), albo Clio 1.2

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to jest ten sam silnik i skrzynia co we Fiorino, moc na wskazuje że tak, to serio współczuję... Chodzi mi o to, że skrzynia jest tak krótka, że masz wrażenie jakbyś jechał o jeden bieg niżej niż jest faktycznie. Np Fiatem przy 60 km/h jechałem na 5 biegu, Citigo jeżdżę na 4 i obroty są takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.