Cherokee18 Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Siostra ze szwagrem szukają dla siebie auta. Wstępnie wybór padł na furki z tematu (kiedyś brana była jeszcze pod uwagę Insignia). Auto ma być w jak najlepszym stanie, koniecznie kombi, raczej diesel, dobrze wyposażone, jak najmłodsze, budżet +/- 30k zł. Z tych dwóch typów, które byście wybrali dla siebie? Budżet pozwoli na zakup czegoś fajnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Budżet pozwoli na zakup czegoś fajnego? AR 159 SW 1.9 MJTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Siostra ze szwagrem szukają dla siebie auta. Wstępnie wybór padł na furki z tematu (kiedyś brana była jeszcze pod uwagę Insignia). Auto ma być w jak najlepszym stanie, koniecznie kombi, raczej diesel, dobrze wyposażone, jak najmłodsze, budżet +/- 30k zł. Z tych dwóch typów, które byście wybrali dla siebie? Budżet pozwoli na zakup czegoś fajnego? Za 30kPLN bedzie latwiej znalezc sensowna Lagune niz C5. W obu przypadkach skupilbym sie na dieslach 2.0... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 AR 159 SW 1.9 MJTD Miałem. Fajne auto ale za małe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Siostra ze szwagrem szukają dla siebie auta. Wstępnie wybór padł na furki z tematu (kiedyś brana była jeszcze pod uwagę Insignia). Auto ma być w jak najlepszym stanie, koniecznie kombi, raczej diesel, dobrze wyposażone, jak najmłodsze, budżet +/- 30k zł. Z tych dwóch typów, które byście wybrali dla siebie? Budżet pozwoli na zakup czegoś fajnego? Niech się przejadą jednym i drugim. Ja bym brał C5 z uwagi na hydro zawieszenie. Ale w tym budżecie to IMO ważniejsze jest żeby znaleźć dobry egzemplarz, a potem się zastanawiać jakiej marki auto lubimy bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Za 30kPLN bedzie latwiej znalezc sensowna Lagune niz C5. W obu przypadkach skupilbym sie na dieslach 2.0... Osobiście szukałbym C5 w fajnej wersji wyposażenia, tylko ten budżet nie pozwala poszaleć. Szwagier zakochał się w Lagunie po obejrzeniu tej sztuki http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna-gt-4-control-przyjemnosc-z-jazdy-ID6yklPX.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Niech się przejadą jednym i drugim. Ja bym brał C5 z uwagi na hydro zawieszenie. Ale w tym budżecie to IMO ważniejsze jest żeby znaleźć dobry egzemplarz, a potem się zastanawiać jakiej marki auto lubimy bardziej. Namawiam na hydro, ale szwagier raczej nieufnie podchodzi do takich smaczków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Namawiam na hydro, ale szwagier raczej nieufnie podchodzi do takich smaczków. Ogólnie komfort C5 jest jak z auta klasę wyżej. A samo hydro z tego co ludzie piszą nie takie straszne jak by się mogło wydawać. Ani to zbyt awaryjne ani zbyt drogie w serwisie. Raz na jakiś czas trzeba zadbać i potem długo jest spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Z dwojga złego zdecydowanie C5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Ogólnie komfort C5 jest jak z auta klasę wyżej. A samo hydro z tego co ludzie piszą nie takie straszne jak by się mogło wydawać. Ani to zbyt awaryjne ani zbyt drogie w serwisie. Raz na jakiś czas trzeba zadbać i potem długo jest spokój. Mnie nie musisz przekonywać. Kiedyś kupię sobie taką kanapę z automatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Z dwohjga złego zdecydowanie C5 To co byś innego polecił tak, żeby spełniało kryteria? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Za 30kPLN bedzie latwiej znalezc sensowna Lagune niz C5. W obu przypadkach skupilbym sie na dieslach 2.0... W lagunie III były diesle 1,5 i 2,0. Tylko 2,0 jest wart zainteresowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 To co byś innego polecił tak, żeby spełniało kryteria? W tej cenie ciężko o coś w miare młodego i fajnego. Zwłaszcza z dieslem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Mam Lagunę 3 od 8 miesięcy i przejechałem 25.000km. Ogólnie z auta jestem zadowolony - mój rocznik 2014 i odkupiona z przebiegiem 10.000km. Z auta jestem zadowolony (po ostatnim serwisie poskręcali wszystkie plastiki i nie trzeszczy). Średnie spalanie (65% trasa, pozostałe Warszawa w szczycie) to ~7 litrów/100km. Auto ogólnie fajne, mi się podobało od 2008 roku kiedy weszło i postanowiłem związać się z nim na dłużej. Silnik: 2,0 dci 150km daje jako taką jazdę - u mnie przed wakacjami pojawi się program na 185KM /~400 Nm - to powinno pomóc przyjemniej pokonywać kilometry. Wnętrze - może się podobać, ale do szczytu obszerności nie należy. Bagażnik - w zależności od potrzeb, ale z tego co pamiętam z czytanych różnych gazet to raczej mniejszy od konkurencji (o ile nie najmniejszy). Wyposażenie: ogólny standard (navi działa, joystick jest bardzo pomocny + mam dotykowy ekran), natomiast Hands Free to bardzo przydatna jak dla mnie rzecz i zdarza mi się w innych autach nie zamykać samochodu lub szarpać za klamkę aby się otworzył Wkurzające wady: 1) aluminiowa gałka zmiany biegów - zimą lodowata, latem gorąca aż parzy. 2) spryskiwacze szyby - nie są mgiełkowe 3) czujnik zmierzchu jest nadaktywny 4) czujnik wycieraczek zbyt wolno reaguje i często źle dobiera tempo pracy do deszczu Podsumowując - jeśli miałbym wybierać to pewnie skusiłbym się na C5 executive na hydro + AT, ale Laguna też może się podobać i spełnia zadania. Odpala, jedzie i nie kosztuje bajecznych sum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Jedna z istotnych rzeczy to komfort. Laguna III nie jest już takim kanapowozem jak jej poprzednie wersje. W tym temacie C5 będzie bardziej komfortowo pokonywało nierówności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 W lagunie III były diesle 1,5 i 2,0. Tylko 2,0 jest wart zainteresowania. W C5 masz jeszcze 1,6HDI ale raz, ze jest zdecydowanie za slaby, a dwa nigdy nie byl laczony z hydro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Namawiam na hydro, ale szwagier raczej nieufnie podchodzi do takich smaczków. Nie kazde C5 ma hydro, wiec jak to jest glowna przeszkoda to niech szuka bez hydro... Sa tansze i mniej poszukiwane na rynku wtornym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Mondeo mk4 2.0 tdci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Nie kazde C5 ma hydro, wiec jak to jest glowna przeszkoda to niech szuka bez hydro... Sa tansze i mniej poszukiwane na rynku wtornym. Choć kupować C5 bez hydro to trochę tak jak oglądać pornosa bez scen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Choć kupować C5 bez hydro to trochę tak jak oglądać pornosa bez scen Poza tym hydro to jedna z najbardziej niezawodnych części tego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 W tej cenie ciężko o coś w miare młodego i fajnego. Zwłaszcza z dieslem. A Mondeo mk4 ? Ja tam jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Poza tym hydro to jedna z najbardziej niezawodnych części tego samochodu. I co najważniejsze zawsze działa tak samo. To nie sprężyna, która ulega zużyciu, wybiciu, etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Choć kupować C5 bez hydro to trochę tak jak oglądać pornosa bez scen Ja sie zgadzam, ale 30kPLN to moze byc troche malo za sensowny egzemplarz z hydro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Ogólnie komfort C5 jest jak z auta klasę wyżej. A samo hydro z tego co ludzie piszą nie takie straszne jak by się mogło wydawać. Ani to zbyt awaryjne ani zbyt drogie w serwisie. Raz na jakiś czas trzeba zadbać i potem długo jest spokój.Nie za bardzo. Swego czasu jeździłem ze znajomym, który zdecydował się na nowe C5 ale nie wiedział jeszcze, na którą wersję. Jechaliśmy z hydro i bez - praktycznie bez różnicy w komforcie. W końcu i tak wybór padł na hydro. Po jakimś czasie znajomy przejechał się superbem (oczywiście bez hydro) i stwierdził, że jakoś nie widzi różnicy. Fajne hydro to było w XM-ie - komfort niesamowity. Od xantii poprzez wszelkie C5 to tylko zbędny gadżet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 W Xantii imo jeszcze hydro było zarąbiscie wygodne - potem niepotrzebne utwardzali. Czy zbędny gadżet - zawsze jest ta regulacja + serwisowane hydro jest mniej problematyczne i tańsze niż standardowe zawieszenie. BTW ostatnio jechałem DS5 i tam jest dopiero tragedia. Jak można nazwać auto DS5 a zrobić taczkę jak Audi A3? Tam powinno byc hydro z Xantii Activa. Taka technologia a Citroen nie rozwijał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 W Xantii imo jeszcze hydro było zarąbiscie wygodne - potem niepotrzebne utwardzali. Czy zbędny gadżet - zawsze jest ta regulacja + serwisowane hydro jest mniej problematyczne i tańsze niż standardowe zawieszenie. BTW ostatnio jechałem DS5 i tam jest dopiero tragedia. Jak można nazwać auto DS5 a zrobić taczkę jak Audi A3? Tam powinno byc hydro z Xantii Activa. Taka technologia a Citroen nie rozwijał... Chyba w zadnym DS nie ma hydro obecnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Nie za bardzo. Swego czasu jeździłem ze znajomym, który zdecydował się na nowe C5 ale nie wiedział jeszcze, na którą wersję. Jechaliśmy z hydro i bez - praktycznie bez różnicy w komforcie. W końcu i tak wybór padł na hydro. Po jakimś czasie znajomy przejechał się superbem (oczywiście bez hydro) i stwierdził, że jakoś nie widzi różnicy. Fajne hydro to było w XM-ie - komfort niesamowity. Od xantii poprzez wszelkie C5 to tylko zbędny gadżet. Nie no, przesada. Różnica jazdy sprężynowcem a C5 jest, aczkolwiek subtelna i niekoniecznie odpowiadająca każdemu. Owszem XM czy BX były bardziej miękkie, większy efekt "pływania balią" Jak ktoś nastawi się na spektakularne efekty hydro, że "unosi się bez drgnięcia" nad każdego rodzaju wybojami - to się zawiedzie. Użytkując na codzie hydro, szybko się przyzwyczajam "do dobrego", dopiero kiedy przejadę się sprężynowcem - widzę tę różnicę. Myślę, że największe wrażenie współczesne C5 robi przy większych niż miejskie prędkościach, na drogach o średnim stanie nawierzchni. Drugą sytuację jest przejazd przez progi zwalniające - ale nie każde, te w miarę niskie i łagodne przejażdża się czasem jakby ich nie było. Mówię to na podstawie tego kiedy słyszałem od pasażerów słowa typu "fajnie płynie" albo "chyba następny kupię sobie hydro". Inne zalety to prostota konstrukcji, bezawaryjność i bezobsługowość, trzymanie parametrów (brak zmian charakterystyce tłumienia i sprężynowania mimo przebiegu), stały prześwit bez względu na załadowanie. Jest to nieźle dopracowane (patrząc u mnie po BX a C5, gdzie w BX były jeszcze elementy mechaniczne z czasem zużywające się - pompa, konżektor, był mineralny płyn hydrauliczny wymagajacy wymian, nie wiem też jak to zrobili, ale w C5 nie zużywają się sfery, auto nie siada na postoju) Możliwość "podniesienia" to gadżet jaki wynika "przy okazji". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Chyba w zadnym DS nie ma hydro obecnie Wiem - nie rozumiem nazywania DS aut "usportionych" na sprężynach :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Różnica jazdy sprężynowcem a C5 jest, aczkolwiek subtelna i niekoniecznie odpowiadająca każdemu.Owszem - bardzo subtelna. XM to było hydro - niesamowity komfort, a do tego trzymanie się w zakrętach (utwardzanie amortyzowania po jednej stronie). C5, gdy wjedzie w studzienkę czy dziurę, trzęsie i łupie tak samo jak sprężynowiec. Inne zalety to prostota konstrukcji, bezawaryjność i bezobsługowość, trzymanie parametrów (brak zmian charakterystyce tłumienia i sprężynowania mimo przebiegu), stały prześwit bez względu na załadowanie.To faktycznie fajne jest. Nie trzeba też pokrętła regulacji wysokości świateł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Nie za bardzo. Swego czasu jeździłem ze znajomym, który zdecydował się na nowe C5 ale nie wiedział jeszcze, na którą wersję. Jechaliśmy z hydro i bez - praktycznie bez różnicy w komforcie. W końcu i tak wybór padł na hydro. Po jakimś czasie znajomy przejechał się superbem (oczywiście bez hydro) i stwierdził, że jakoś nie widzi różnicy. Fajne hydro to było w XM-ie - komfort niesamowity. Od xantii poprzez wszelkie C5 to tylko zbędny gadżet. Przy nowym może nie odczuć różnicy, ale kilka lat na naszych drogach i wtedy poczuje że hydro pracuje cały czas tak samo a sprężynowiec straci urok jak w nowym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Siostra ze szwagrem szukają dla siebie auta. Wstępnie wybór padł na furki z tematu (kiedyś brana była jeszcze pod uwagę Insignia). Auto ma być w jak najlepszym stanie, koniecznie kombi, raczej diesel, dobrze wyposażone, jak najmłodsze, budżet +/- 30k zł. Z tych dwóch typów, które byście wybrali dla siebie? Budżet pozwoli na zakup czegoś fajnego? lagune łatwiej kupić. ale szukałbym C5 z regulowanym zawiasem:) dużo ciekawsze auto niż laguna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 jak ktos nie czuje roznicy miedzy zawiasem hydro a zwyklym to niech sobie kupi najlepiej pande z gazem tez nie poczuje rozniczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Ja sie zgadzam, ale 30kPLN to moze byc troche malo za sensowny egzemplarz z hydro... da sie kupic ale nie w wersji exlusiv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 lagune łatwiej kupić. ale szukałbym C5 z regulowanym zawiasem:) dużo ciekawsze auto niż laguna. Ciekawsze. Tylko dużo bardziej skomplikowane i tym samym potencjalnie awaryjne. I nie mam tu na myśli zawiasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 da sie kupic ale nie w wersji exlusiv Z ciekawosci wczoraj spojrzalem i praktycznie nie ma szans na krajowy egzemplarz za mniej niz 30kPLN z hydro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Ciekawsze. Tylko dużo bardziej skomplikowane i tym samym potencjalnie awaryjne. I nie mam tu na myśli zawiasu. co jest bardziej skomplikowanego poza zawiasem w C5 vs Laguna? ot nudne sedany FWD w segmencie D. C5 przynajmniej się tutaj czymś fajnym wyróżnia. laguna nie bardzo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 jak ktos nie czuje roznicy miedzy zawiasem hydro a zwyklym to niech sobie kupi najlepiej pande z gazem tez nie poczuje rozniczyPowiedział co wiedział ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 co jest bardziej skomplikowanego poza zawiasem w C5 vs Laguna? Dużo bardziej rozbudowana elektronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 regularnie jedzdze C5 z hydro rownowegle z innymi autami ze zwyklym zawiasem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Dużo bardziej rozbudowana elektronika. czym jest bardziej rozbudowane C5 elektronicznie niż Laguna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 czym jest bardziej rozbudowane C5 elektronicznie niż Laguna? Dokładnie Ci nie powiem. Ale L3 się generalnie nie sypie a C5 lubi. Nie sądzę żeby Renault użył lepszej jakości części. W C5 masz więcej bajerów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Dokładnie Ci nie powiem. Ale L3 się generalnie nie sypie a C5 lubi. Nie sądzę żeby Renault użył lepszej jakości części. W C5 masz więcej bajerów. Masz dowody na potwierdzenie tej tezy? Czy tylko tak mówisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 A samo hydro z tego co ludzie piszą nie takie straszne jak by się mogło wydawać. Ani to zbyt awaryjne ani zbyt drogie w serwisie. Kolega z pracy ma C5 5-6- letnie? z przebiegiem 140 kkm - i nic się z zawieszeniem nie działo - jedyna drozsza usterka to awaria skrzyni biegów - ręcznej ale to marne 6 kzł było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Masz dowody na potwierdzenie tej tezy? Czy tylko tak mówisz? Jeden kupiony jako nowy. Ciągle choinka na desce. Naprawy nie pomogły. Gość sprzedał i kupił Kie. Drugi kupiony używany. W ciągu roku kolega dołożył 6 kzł. I tak go nie doprowadził do stanu używania. Sprzedał, kupił Dacie i zapomniał co to mechanicy. Trzeci jeździ w miarę dobrze ale ciągle wychodzą jakieś pierdoły. Ja wiem że kochasz swojego C5 ale przestań już pisać dyrdymały o ich bezawaryjności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 @@marcindzieg jak dla mnie to tez przesadzasz.... akurat c5 jest naprawde porzadnie zrobionym autem, a to ze mechanik nie potrafil naprawic i jeszcze pobieral pieniadze za to to insza inszosc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Dokładnie Ci nie powiem. Ale L3 się generalnie nie sypie a C5 lubi. Nie sądzę żeby Renault użył lepszej jakości części. W C5 masz więcej bajerów. czyli: "jest bardziej skomplikowane, ale dokładnie Ci nie powiem że jest" No to nie wprowadzaj w błąd autora... C5 tak samo się nie sypie jak L3 - wystarczy popytać użytkowników. oba auta popularne... A bajery zależą od wyposażenia a nie ma ich z definicji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Mój C5 ma 13 lat i 280kkm przebiegu i żadnej choinki nigdy nie było. Akurat zawieszenie i elektronika nie sprawiają problemu. Problemy "elektryczne" miałem dwa: 1) słynny włącznik świateł (upalone ścieżki wodzika włącznika - poprawione) 2) szwankujące domykanie szyb - jak się okazuje wystarczyło rozebrać włącznik szyb i przeczyścić styki spirytusem. Z hydro-zawieszeniem problemów zero Natomiast innych mankamentów trochę było, od silnika (wymieniona cewka, wymienione pierścienie) poprzez nieszczęśliwe rozwiązania hamulców, do głupiej wymiany linek od dźwigni do skrzynki biegów. Do tego urwana klamka wewnętrzna, zużyte łożysko podpory półosi i jeszcze by coś się znalazło z typowych rzeczy jak łączniki stabilizatora czy jakiś silentblock. Mowa oczywiście o starym C5. Auto nieidealne, ale nie "elektronicznie" ani nie "zawieszeniowo". Jak się parę rzeczy ogarnie/dopilnuje, to jeździ i jeździ i jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Ja wiem że kochasz swojego C5 ale przestań już pisać dyrdymały o ich bezawaryjności. No wiesz ja mam zupełnie inne doświadczenia. Przez rok jeżdżenia musiałem wymienić lozysko w kole (podobnie jak w innych autach-w końcu to sie zużywa) i zacisk hamulcowy bo się utlenil. Wiec Ty masz inne doświadczenia i ja mam inne. Cóż na to poradzę, ze to jej najmniej awaryjne auto jakie miałem, na równi z Sunnym? I zeby nie bylo mam Full wersje naszpikowana elektryka. Jak widac auto autu nie równe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Dokładnie Ci nie powiem. Ale L3 się generalnie nie sypie a C5 lubi. Nie sądzę żeby Renault użył lepszej jakości części. W C5 masz więcej bajerów.C5 2.0 hdi 6AT exlusiv kupione w zeszlym roku przy przebiegu +100 kkmPoza swiecami zarowymi (upierdliwa wymiana) i zgubiona listwa (fabryczna wada) bez uwag. Genialne wyciszenie i komfort zawiasu oraz foteli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 @@marcindzieg jak dla mnie to tez przesadzasz.... akurat c5 jest naprawde porzadnie zrobionym autem, a to ze mechanik nie potrafil naprawic i jeszcze pobieral pieniadze za to to insza inszosc... Jeśli ASO nie potrafi to kto ma potrafić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.