bergerac Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Wziął i padł... Wyświetlił kilka razy komunikat Pojazd wkrótce i tracił moc. Zatrzymanie i wyłączenie silnika pomogło, ale 60 km pod domem nagle skoczyła temperatura i pokzał się komunikat: Silnik przegrzany-wylacz silnik. Co ciekawe bylo to w momencie wjazdu na stacje benzynowa, wiec juz na niej zostalem. Chodzi jak traktor, czekam na assistance. Pierwszy raz w historii wielu aut, ponad 1 mln kilometrow na kolach zawiodlo mnie auto w trasie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Wziął i padł... Wyświetlił kilka razy komunikat Pojazd wkrótce i tracił moc. Zatrzymanie i wyłączenie silnika pomogło, ale 60 km pod domem nagle skoczyła temperatura i pokzał się komunikat: Silnik przegrzany-wylacz silnik. Co ciekawe bylo to w momencie wjazdu na stacje benzynowa, wiec juz na niej zostalem. Chodzi jak traktor, czekam na assistance. Pierwszy raz w historii wielu aut, ponad 1 mln kilometrow na kolach zawiodlo mnie auto w trasie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mi identyczny manewr kilka lat temu zrobił Chevrolet Malibu. Też komunikaty o zmiejszonej mocy, przegrzaniu silnika itp. Pisałem o tym pewnie - bydlak zrobił to na środku autostrady w czasie bardzo gęstego ruchu - cudem uszedłem z życiem. Skończyło się na tym że czekając na pomoc drogową nagle coś strzeliło, silnik stanął a pod samochodem pojawiły się spore kawałki aluminium i dużo oleju. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 DPF sie skonczył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Mi identyczny manewr kilka lat temu zrobił Chevrolet Malibu. Też komunikaty o zmiejszonej mocy, przegrzaniu silnika itp. Pisałem o tym pewnie - bydlak zrobił to na środku autostrady w czasie bardzo gęstego ruchu - cudem uszedłem z życiem. Skończyło się na tym że czekając na pomoc drogową nagle coś strzeliło, silnik stanął a pod samochodem pojawiły się spore kawałki aluminium i dużo oleju. Niezle. Ciekawe co to bedzie, ale nie wyglada zbyt dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 DPF sie skonczył? Nie sadze. Robie duzo tras wiec mial sie kiedy wypalac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Były jakieś inne objawy? Szarpanie, dymienie? To 2.0 CDTi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Były jakieś inne objawy? Szarpanie, dymienie? To 2.0 CDTi? Tylko ten komunikat "pojazd wkrotce" i chwilowa utrata mocy. Poza tym zadnych innych objawow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 2.0 cdti to powód usterki Na moje oko silnik nie dostał prawidłowego smarowania i powiedział "papa".... Może uszczelka od smoku olejowego puściła bo to chyba był najczęściej spotykany problem w tych silnikach. Jaki masz przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Wszyscy Ci to mowili, że to tak sie skończy Daleko od domu kwitniesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Wszyscy Ci to mowili, że to tak sie skończy Daleko od domu kwitniesz? Spadooowa 60 km, juz jade na lawecie. Mam nadzieje ze sie wyrobia z zastepczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 2.0 cdti to powód usterki Na moje oko silnik nie dostał prawidłowego smarowania i powiedział "papa".... Może uszczelka od smoku olejowego puściła bo to chyba był najczęściej spotykany problem w tych silnikach. Jaki masz przebieg? Przebieg masz na fotce. To o czym piszesz nie daje zadnych objawow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Daje, takie jak Twoje :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Przebieg masz na fotce. To o czym piszesz nie daje zadnych objawow ? to była częsta usterka insigni przed fl, ale nie słyszałem aby ktoś to poprawił po fl wiec pewnie u Ciebie też występuje. Nie, silnik po prostu nie dostaje w pewnej chwili oleju i.... Koszt profilaktycznej wymiany uszczelki to stosunkowo niski koszt, jak się orientowałem to ok. 700-900zł, całe szczęście ja swoją sprzedałem przed podjęciem decyzji o wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 i nie ma kontrolki ze niskie cisnienie smarowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 to była częsta usterka insigni przed fl, ale nie słyszałem aby ktoś to poprawił po fl wiec pewnie u Ciebie też występuje. Nie, silnik po prostu nie dostaje w pewnej chwili oleju i.... Koszt profilaktycznej wymiany uszczelki to stosunkowo niski koszt, jak się orientowałem to ok. 700-900zł, całe szczęście ja swoją sprzedałem przed podjęciem decyzji o wymianie No to mnie pocieszyles. Po drodze rozmawialem z zona o wymianie jej auta, ale chyba bedzie musiala poczekac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 No to mnie pocieszyles. Po drodze rozmawialem z zona o wymianie jej auta, ale chyba bedzie musiala poczekac gwarancja? Może to coś innego, i oby tak było, ja tylko napisałem to na co mi wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 gwarancja? Może to coś innego, i oby tak było, ja tylko napisałem to na co mi wygląda. Gwarancja sie skonczyla w grudniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Gwarancja sie skonczyla w grudniu dobrze to sobie obliczyli no to albo naprawa auta albo bieganie po salonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 dobrze to sobie obliczyli no to albo naprawa auta albo bieganie po salonach. Raczej naprawa. Jeszcze leasing mi sie nie skonczyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Raczej naprawa. Jeszcze leasing mi sie nie skonczyl. U tescia podobne objawy dawal EGR... Auto tez 2 razy wracalo na lawecie z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Koniec akcji na dzisiaj. Auto w serwisie, ja dostalem zastepczy i jestem w domu ze szklanką whisky na ukojenie nerwow. Czas trwania akcji - 2 godziny. Syn z zona i bagazami odstawieni do domu, ja z autem do serwisu, tam czekal juz zastepczak. Dali mi jakiegos Fokusa. PZU sie spisalo, zobaczymy co jutro powie serwis. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Dali mi jakiegos Fokusa. Napisz jak wrażenia "na gorąco" po przesiadce, bo mnie ciekawość zżera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 i nie ma kontrolki ze niskie cisnienie smarowania? Tutaj jest trochę info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Napisz jak wrażenia "na gorąco" po przesiadce, bo mnie ciekawość zżera . nówka, całkiem nieźle i cicho. Przyspieszenie - brak. Wnętrze - tandeta,głównie cała deska rozdzielcza. Nie wiem o co chodzi, ale w Fokusie wnętrze od jakiegoś czasu przypomina mi tandetne chińskie wieże stereo sprzedawane na rynkach. O reszcie napiszę później, bo na razie 10 km przejechałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 nówka, całkiem nieźle i cicho. Przyspieszenie - brak. Wnętrze - tandeta,głównie cała deska rozdzielcza. Nie wiem o co chodzi, ale w Fokusie wnętrze od jakiegoś czasu przypomina mi tandetne chińskie wieże stereo sprzedawane na rynkach. O reszcie napiszę później, bo na razie 10 km przejechałem Tez mam takie odczucia co do kokpitu. Tania chinska wieza stereo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Tez mam takie odczucia co do kokpitu. Tania chinska wieza stereo. A jak ma tam jeszcze ten silnik "ecoboost" to tylko potwierdza to, co chciałem usłyszeć w odpowiedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 to była częsta usterka insigni przed fl, ale nie słyszałem aby ktoś to poprawił po fl wiec pewnie u Ciebie też występuje. Nie, silnik po prostu nie dostaje w pewnej chwili oleju i.... Koszt profilaktycznej wymiany uszczelki to stosunkowo niski koszt, jak się orientowałem to ok. 700-900zł, całe szczęście ja swoją sprzedałem przed podjęciem decyzji o wymianie Koszt samej uszczelki do smoka to ok 60 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Gwarancja sie skonczyla w grudniu Jeżeli serwisowałeś w ASO, przy dobrych warunkach w czasie poważniejszej naprawy część kosztów może pokryć GM, ale niestety muszą być robione przeglądy w ASO - taki warunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Jeżeli serwisowałeś w ASO, przy dobrych warunkach w czasie poważniejszej naprawy część kosztów może pokryć GM, ale niestety muszą być robione przeglądy w ASO - taki warunek. wszystko było robione w ASO. Zobaczymy najpierw co się wydarzyło i w zależności od sytuacji będę podejmował decyzje co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Daj znać co wyszło.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Co do napraw po gwarancji to zawsze warto próbować -> kuzyn w A5 2.0TFSI zgłosił po gwarancji że żre olej jak głupie (2 litry na 1000 kilometrów) i wymienili silnik. Tylko że to w UK także nie wiem jak w polsce to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Co do napraw po gwarancji to zawsze warto próbować -> kuzyn w A5 2.0TFSI zgłosił po gwarancji że żre olej jak głupie (2 litry na 1000 kilometrów) i wymienili silnik. Tylko że to w UK także nie wiem jak w polsce to działa. Audi to Audi, pewnie jak tylko się psuło już z kawą czekali A przy okazji ujawniła się druga wada Insignie. Pojechaliśmy z żoną odebrać szynszyla od znajomych. Do Insigni klatka się nie mieściła i musiałem jeździć z otwartą klapą. Do 307 weszła bez żadnych problemów Jaka żona zadowolona 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Audi to Audi, pewnie jak tylko się psuło już z kawą czekali ;l ;l ;l ;l ;l Poprawiłeś mi humor.... ;l ;l ;l ;l ;l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Koszt samej uszczelki do smoka to ok 60 zł. 56zł demontaż miski olejowej, wymiana uszczelki / gumy, olej + filtr, trochę silikonu i 800zł wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Co do audi - z DSG na gwarancji wymyslali że kuzyn nie umie automatem jeździć choć i tak wymienili jakieś tam elektrozawory w końcu. Więc nie zawsze idzie tak gładko. Zreszta auto tydzień po wymianie silnika auto poszło w rozliczenie przy kupnie nowego BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 3 Maja 2016 Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 A jak ma tam jeszcze ten silnik "ecoboost" to tylko potwierdza to, co chciałem usłyszeć w odpowiedzi .O masz, a co znowu np. z 1.5 ecoboost nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 O masz, a co znowu np. z 1.5 ecoboost nie tak? sprawdziłem w dowodzie - silnik 1596, moc 77 kW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 To chyba powszechna wada GM. Holden Cruze aka Chevy Cruze 1.8l benzyna mi zdechl w drodze na lotnisko. Code 95 ( co de facto mialo Byc wada Airbag - Sie pojawil (prawie jak Apple) I dotoczyl Sie na pobocze... Silnik pracowal na 2-3 cylindrach, potem zdechl I bylo Po jezdzie. Herzt przyjechal I go wzieli, powiedzieli mi ' o nastepny', wsadzili w Taxi - I to byla moja przygoda z Cruze.... AFAIK juz do floty Nie wrocil a z 1/2 pozniej wszystkie Cruze wrzucili na aukcje Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 z DSG na gwarancji wymyslali że kuzyn nie umie automatem jeździć To jest chyba najgorsza rzecz jaką może powiedzieć ktoś z serwisu do klienta. Nawet jakby klient usłyszał, że ma "spie...ć", to by wyszedł z założenia że ma do czynienia z chamem. Tutaj został uświadomiony, że firma robi mega buble, nie zamierza z tym nic zmieniać, a winę zwala na klienta. Tak samo pamiętam robiło Subaru ze sprzęgłami i chyba jeszcze jakaś firma z wywalającymi się dwumasami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
optiview Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 czy już coś wiadomo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 ;-( Jak oleum zmieniałeś? co 30kkm? Smoki to chyba w mazdach poprzednich po FL w Insigniach nie słyszałem... Czemu sobie nie przewinąłeś komunikatu w dół żeby zobaczyć co go boli i co Ci wywinie "wkrótce"...? Jak zdechł to jakiś świst...? Obroty wysokie/niskie wtedy miałeś...? Hmmmm.... Bergerac latał to dpf pewnie nie Moc mu zdychała - na niskich wysokich/obrotach cyz po prostu zdechła bo w tryb awaryjny przeszedł...? Siakiś EGR/klapki może...? Ale "silnik przegrzany"... Nie gubiłeś gdzieś płynu chłodzącego? Prawa strona auta/przód. Wąż od chłodnicy był tak felernie zamontowany że lubił się przecierać w początkowych egzemplarzach... Sam ciekawym co wyjdzie... Daj znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 ;-( Jak oleum zmieniałeś? co 30kkm? Smoki to chyba w mazdach poprzednich po FL w Insigniach nie słyszałem... Czemu sobie nie przewinąłeś komunikatu w dół żeby zobaczyć co go boli i co Ci wywinie "wkrótce"...? Jak zdechł to jakiś świst...? Obroty wysokie/niskie wtedy miałeś...? Hmmmm.... Bergerac latał to dpf pewnie nie Moc mu zdychała - na niskich wysokich/obrotach cyz po prostu zdechła bo w tryb awaryjny przeszedł...? Siakiś EGR/klapki może...? Ale "silnik przegrzany"... Nie gubiłeś gdzieś płynu chłodzącego? Prawa strona auta/przód. Wąż od chłodnicy był tak felernie zamontowany że lubił się przecierać w początkowych egzemplarzach... Sam ciekawym co wyjdzie... Daj znac. Ty, no nie traktuj mnie jak dyletanta Komunikat nie dał się przewinąć. Wyświetlił tyle i nic więcej. Moc - powiązane z komunikatem, po zatrzymaniu pojazdu wróciło do normy. Płyn, olej - był. Samochód na bieżąco serwisowany zgodnie z zaleceniami producenta, tylko w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 Ty, no nie traktuj mnie jak dyletanta Komunikat nie dał się przewinąć. Wyświetlił tyle i nic więcej. Może sam jeszcze wtedy nie wiedział co wkrótce ma zamiar się zepsuć? Moc - powiązane z komunikatem, po zatrzymaniu pojazdu wróciło do normy.Płyn, olej - był. Samochód na bieżąco serwisowany zgodnie z zaleceniami producenta, tylko w ASO. Najbardziej jestem ciekaw co ASO na to powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 Może sam jeszcze wtedy nie wiedział co wkrótce ma zamiar się zepsuć? Najbardziej jestem ciekaw co ASO na to powie. Na razie jest wesoło bo w ASO dzisiaj rano mechanik urwał wtyczkę od komputera diagnostycznego i naprawiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 Na razie jest wesoło bo w ASO dzisiaj rano mechanik urwał wtyczkę od komputera diagnostycznego i naprawiają. Norma. Zanim znajdą usterkę popsują wszystko po drodze. Szkoda tylko że Ty za to zapłacisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 Na razie jest wesoło bo w ASO dzisiaj rano mechanik urwał wtyczkę od komputera diagnostycznego i naprawiają. Jak można urwać wtyczkę od komputera diagnostycznego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 Jak można urwać wtyczkę od komputera diagnostycznego? Poszedłbyś na szkolenie dla mechaników ASO, to byś się nauczył. A tak będziesz musiał naprawiać niezgodnie z technologią producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 Norma. Zanim znajdą usterkę popsują wszystko po drodze. Szkoda tylko że Ty za to zapłacisz. no ja za ich komputer nie będę płacił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 no ja za ich komputer nie będę płacił A bez komputera nie probuja nawet zorientowac sie co sie dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Maja 2016 Udostępnij Napisano 4 Maja 2016 no ja za ich komputer nie będę płacił Źle zrozumiałem - myślałem że urwali gniazdo w aucie. Ale spokojnie, Tobie też coś popsują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.