teg Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Jak w tytule: które diesle w autach z lat 2010-2014 nie sprawiają problemów przy jeździe miejskiej? Wiem o dCi Renault i CRDi Kia. Wiem że marnie jest z 1.6 TDI. Co się nadaje a co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Jak w tytule: które diesle w autach z lat 2010-2014 nie sprawiają problemów przy jeździe miejskiej? Wiem o dCi Renault i CRDi Kia. Wiem że marnie jest z 1.6 TDI. Co się nadaje a co nie? Jak znajdziesz coś bez DPFu albo z adBlue to powinno dawać radę. ZTCP była wersja Fiata Bravo bez DPF, mój Outlander też nie ma DPF (ale ten to trochę nieporęczny do miasta), dość długo też chyba klepali Skody 1.9TDI bez DPF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Jak w tytule: które diesle w autach z lat 2010-2014 nie sprawiają problemów przy jeździe miejskiej? Wiem o dCi Renault i CRDi Kia. Wiem że marnie jest z 1.6 TDI. Co się nadaje a co nie? Do końca 2010 roku klepali Octavie 1.9 TDI. Podejrzewam, że podobnie było w całej grupie VW. Wtedy można było jeszcze je zamawiać do wyboru z 1.6 TDI. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Jak w tytule: które diesle w autach z lat 2010-2014 nie sprawiają problemów przy jeździe miejskiej? Wiem o dCi Renault i CRDi Kia. Wiem że marnie jest z 1.6 TDI. Co się nadaje a co nie?Auta z 1.8tdci Forda.Wysłane z mojego MotoG3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Jak znajdziesz coś bez DPFu albo z adBlue to powinno dawać radę. A co ma piernik do wiatraka? Wtrysk AdBlue, jeśli już coś ma zastąpić, to EGR... DPFu nie zastąpi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Auta z 1.8tdci Forda. Wysłane z mojego MotoG3 Ile w PL kosztuje wymiana mokrego paska w tym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Ile w PL kosztuje wymiana mokrego paska w tym silniku? Gdy jeszcze mieszkalem w PL tego paska nie było w tym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Auta z 1.8tdci Forda. To chyba dla masochistow Raz, ze ponizej 2000 RPM nic sie w tym silniku nie dzieje, a dwa ze klekocze przeokrutnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Jak w tytule: które diesle w autach z lat 2010-2014 nie sprawiają problemów przy jeździe miejskiej? Wiem o dCi Renault i CRDi Kia. Wiem że marnie jest z 1.6 TDI. Co się nadaje a co nie? 1.6 HDI 90KM powinien się nadać, np. w 308. Brak DPFu, dwumasy, turbina ze stałą geo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejka Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 1.9 mjet Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 ak znajdziesz coś bez DPFu albo z adBlue to powinno dawać radę. W dzisiejszych czasach usunięcie mechaniczne i programowe DPF raczej nie jest ciężkie, nie wiem jak w autach japońskich ale TDI, CDTI, JTD myślę że nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Jak w tytule: które diesle w autach z lat 2010-2014 nie sprawiają problemów przy jeździe miejskiej? Wiem o dCi Renault i CRDi Kia. Wiem że marnie jest z 1.6 TDI. Co się nadaje a co nie? Zacząłbym od tego po co komu diesel do miasta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Zacząłbym od tego po co komu diesel do miasta? Może ma dojście do tańszej ropy lub ma ją za darmo . Po co wnikać, chce diesla to co mu żałować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2016 Zacząłbym od tego po co komu diesel do miasta? dizel w mieście fajny jest omija niejedną benzynufkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 dizel w mieście fajny jest omija niejedną benzynufkę I jest ekologiczny. Podobno można oddychać jego spalinami, takie zdrowe są (patrz wątek o 1,0 ecoboost)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 W dzisiejszych czasach usunięcie mechaniczne i programowe DPF raczej nie jest ciężkie, nie wiem jak w autach japońskich ale TDI, CDTI, JTD myślę że nie ma problemu I potem dramat jak Cię złapią na braku filtra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 I potem dramat jak Cię złapią na braku filtra. I co takiego Ci grozi w PL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Dobra, dobra, wyluzujcie, już czwartek, zaraz piątunio :D Po co mi diesel do miasta: a po nic, większość czasu ten samochód będzie śmigał po mieście, ale za to ze dwa razy w miesiącu trasa, a raz na dwa miesiące długa trasa. Potrzebuję czegoś co i w mieście mi się sprawdzi (nie będę się wkurzał DPFami) a jednocześnie czym na autostradzie będę mógł jechać te 150km/h bez zażynania silnika 4,5k obrotów i wycia. Na dodatek czegoś co w zimie nie będzie się rozgrzewać w mieście przez 5-10km zanim w ogóle zacznie ciepło z nawiewów lecieć. Najlepsza była by mocniejsza benzyna z 6-biegową skrzynią (same 6 biegów to nic, czasami i tak sa krótkie) która można zagazowac, ale takich samochodów w Polsce prawie nie ma. Sprowadzanych nie chcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Absolutnie nie1.8 TDCi choć sam takiego mam. Na trasy jest spoko. Do miasta ma wg mnie słabą charakterystykę, klekot jest ok, TDI warczy głośniej. Kolejna sprawa to sprzęgło które w modelach II FL chodzi dość twardo co uprzykrza życie nieco na + nie najgorsze spalanie i mało awaryjne podzespoły + udany silnik w kwestiach bezawaryjności. Do miasta bardziej by się nadawał już 1.6 TDCi, ale on z kolei jest o wiele bardziej skomplikowany. Rozrząd w 1.8 TDCi po 2008 (2 paski, kaseta) to w ASO od 1900 - 2500 PLN brutto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Dobra, dobra, wyluzujcie, już czwartek, zaraz piątunio :D Po co mi diesel do miasta: a po nic, większość czasu ten samochód będzie śmigał po mieście, ale za to ze dwa razy w miesiącu trasa, a raz na dwa miesiące długa trasa. Potrzebuję czegoś co i w mieście mi się sprawdzi (nie będę się wkurzał DPFami) a jednocześnie czym na autostradzie będę mógł jechać te 150km/h bez zażynania silnika 4,5k obrotów i wycia. Na dodatek czegoś co w zimie nie będzie się rozgrzewać w mieście przez 5-10km zanim w ogóle zacznie ciepło z nawiewów lecieć. Najlepsza była by mocniejsza benzyna z 6-biegową skrzynią (same 6 biegów to nic, czasami i tak sa krótkie) która można zagazowac, ale takich samochodów w Polsce prawie nie ma. Sprowadzanych nie chcę. Przy takim używaniu nie będziesz miał problemów z dieslem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 I co takiego Ci grozi w PL? Będzie się to zmieniać. Wyjedź takim autem za granicę. W krk dokonują pomiarów czystości spalin w ruchu ulicznym i wyłapuja auta z wyciętym dpf. Zresztą wystarczy spojrzeć na końcówkę wydechu. Sam miałem auto z wywalonym dpf i ta zmiana mnie ucieszyła, bo auto przestało być upierdliwe i złapalo nowych oddech po usunięciu filtra. Długo się tym nie nacieszyłem, bo poszły panewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 2.0 HDI z koncernu PSA. Używam w 99% w mieście oraz do dojazdów z obrzeży miasta. Tylko raz w ciągu 1.5 roku widziałem komunikat o konieczności wypalenia DPF. Bardzo fajny silnik, żwawy, przyzwoite spalanie. Dlaczego nie chcesz Tbenzyny na miasto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 2.0 HDI z koncernu PSA. Używam w 99% w mieście oraz do dojazdów z obrzeży miasta. Tylko raz w ciągu 1.5 roku widziałem komunikat o konieczności wypalenia DPF. Bardzo fajny silnik, żwawy, przyzwoite spalanie. Dlaczego nie chcesz Tbenzyny na miasto? Albo 1.6 HDi, które poza autami z PSA jest w Fordach i Volvo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweu Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Do końca 2010 roku klepali Octavie 1.9 TDI. Podejrzewam, że podobnie było w całej grupie VW. Wtedy można było jeszcze je zamawiać do wyboru z 1.6 TDI. W 2010 były też Octavie TDI 2.0 140km bez dpf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 2.0 HDI z koncernu PSA. Używam w 99% w mieście oraz do dojazdów z obrzeży miasta. Tylko raz w ciągu 1.5 roku widziałem komunikat o konieczności wypalenia DPF. Bardzo fajny silnik, żwawy, przyzwoite spalanie. Dlaczego nie chcesz Tbenzyny na miasto? Bo jest ich bardzo mało i nie da się kupić, a znajdź jeszcze krajowy egzemplarz ze znaną historią. Nie mam czasu szukać auta przez rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Albo 1.6 HDi, które poza autami z PSA jest w Fordach i Volvo. A to one przypadkiem nie mają mokrego FAP? Pogubiłem się, myślałem że diesle Peugeot/Citroen to najgorsza opcja do maista. Poza tym Peugeoty mają chyba najniższe z kompaktów zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 A to one przypadkiem nie mają mokrego FAP? Pogubiłem się, myślałem że diesle Peugeot/Citroen to najgorsza opcja do maista. Poza tym Peugeoty mają chyba najniższe z kompaktów zawieszenia. Zależy od rocznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 A to one przypadkiem nie mają mokrego FAP? Pogubiłem się, myślałem że diesle Peugeot/Citroen to najgorsza opcja do maista. Właśnie odwrotnie- FAP wypala się w niższej temperaturze niż suchy DPF, dzięki dodatkowi tlenku ceru do paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Zależy od rocznika 2010-2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2016 Właśnie odwrotnie- FAP wypala się w niższej temperaturze niż suchy DPF, dzięki dodatkowi tlenku ceru do paliwa. Tzn.? Mokre są bezobsługowe w mieście? Jak np. 1.6 CRDi albo 1.5 dCi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Tzn ze procedura wypalania potrafi odpalic sie i zakonczyc nawet podczas jazdy w korku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Tzn ze procedura wypalania potrafi odpalic sie i zakonczyc nawet podczas jazdy w korku. Ok. A ile kosztuje zmiana płynu i jak często trzeba to robić przy jeździe miejskiej? Czytam coś takiego: "FAP bowiem przyzwoicie radzi sobie w mieście, choć jest droższy w eksploatacji niż „suchy” DPF – konieczność okresowego uzupełniania płynu katalizującego wypalanie (od ok. 100 zł/l), a najczęściej po 100-160 tys. km filtr trzeba wymienić." A ile nowy kosztuje...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Ok. A ile kosztuje zmiana płynu i jak często trzeba to robić przy jeździe miejskiej? Czytam coś takiego: "FAP bowiem przyzwoicie radzi sobie w mieście, choć jest droższy w eksploatacji niż „suchy” DPF – konieczność okresowego uzupełniania płynu katalizującego wypalanie (od ok. 100 zł/l), a najczęściej po 100-160 tys. km filtr trzeba wymienić." A ile nowy kosztuje...? Zużycie płynu eloys nie ma znaczenia od stylu jazdy - dolewana jest ilość proporcjonalna do zatankowanego paliwa (wiadomo, w mieście spalanie jest wyższe), przeciętnie po 80-120 tys trzeba uzupełnić płyn (koszt 600-700PLN) a po 160-200km filtr (tutaj o wycenę zadzwoń do serwisu, w Citroenie kiedyś była promo i do mojej C4 oryginalny filtr kosztował chyba 1200PLN plus wymiana no i znowu trzeba uzupełnić eloys). Jest jeszcze opcja regeneracji filtra polegająca na wypłukaniu specjalnym detergentem, tlenku ceru pod ciśnieniem, koszt 500PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 I potem dramat jak Cię złapią na braku filtra. A kogoś złapali? czy to tak jak trafić 6 w kumulacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 A kogoś złapali? czy to tak jak trafić 6 w kumulacji? Pewnie 6 nie, ale 5 Znajomy w golfie 4 1.9 tdi nie ma katalizatora i przechodzi badania techniczne :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Znajomy w golfie 4 1.9 tdi nie ma katalizatora i przechodzi badania techniczne :| A dlaczego mialby nie przejsc, skoro nie badaja spalin zazwyczaj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 W polsce kazdy szrot - nawet krzywy z ktorego cieknie olej moze przejsc kontrole, z dzurawimy programi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Pewnie 6 nie, ale 5 Znajomy w golfie 4 1.9 tdi nie ma katalizatora i przechodzi badania techniczne :| Nie bardzo rozumiem - toz badanie techniczne jest niezalezne od posiadania katalizatora... a pytam o co innego - ile osób rocznie jest lapanych na drodze z wyciętym filtrem? - bo napisałeś że to dramat jak zlapią .... wiec pytam jaki to dramat i jakie to ryzyko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Toż napisałem, że pewnie nie 6, a 5, czyli ze ryzyko jest małe, ale mama dzieję, że to się zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Napewno w niemczech i w austrii badają. Szczególnie polskie pojazdy. Oczywiście nie jest to nagminne - ale kara 5000 euro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Napewno w niemczech i w austrii badają. Szczególnie polskie pojazdy. Oczywiście nie jest to nagminne - ale kara 5000 euro I to jest jakis konkret - faktycznie sporo (choć dla mnie to teoria bo nie mam diesla - a pytałem z ciekawości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 I to jest jakis konkret - faktycznie sporo (choć dla mnie to teoria bo nie mam diesla - a pytałem z ciekawości) To akurat jest oczywiste, że na zachodzi są z tego tytułu spore problemy. U nas tez powinno być 5000 zł za brak dpf bądź katalizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Dobra, dobra, wyluzujcie, już czwartek, zaraz piątunio :D Po co mi diesel do miasta: a po nic, większość czasu ten samochód będzie śmigał po mieście, ale za to ze dwa razy w miesiącu trasa, a raz na dwa miesiące długa trasa. Potrzebuję czegoś co i w mieście mi się sprawdzi (nie będę się wkurzał DPFami) a jednocześnie czym na autostradzie będę mógł jechać te 150km/h bez zażynania silnika 4,5k obrotów i wycia. Na dodatek czegoś co w zimie nie będzie się rozgrzewać w mieście przez 5-10km zanim w ogóle zacznie ciepło z nawiewów lecieć. Najlepsza była by mocniejsza benzyna z 6-biegową skrzynią (same 6 biegów to nic, czasami i tak sa krótkie) która można zagazowac, ale takich samochodów w Polsce prawie nie ma. Sprowadzanych nie chcę. Patrzac na te wymogi, to Civic 8 gen 2.2 iCTDi by ci sie sprawdzil dosc dobrze. Byly klepane do 2011 i chyba mozna wyhaczyc wersje bez DPFu. Moc jest, w miescie sie dobrze sprawuje a cieplo z nawiewow w zimie zaczyna leciec bardzo szybko bo auto ma elektryczna nagrzewnice aby skompensowac dlugi czas rozgrzewania silnika diesela. Jedynie nie wiem jak latwo jest znalesc wersje bez DPFu. Ja mam taka, ale sprowadzilem sobie z UK gdzie praktycznie wszystkie egzemplarze byly bez DPFu. Z tego co wiem, na rynek kontynentalny czesciej sie trafialy wersje z DPF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 To akurat jest oczywiste, że na zachodzi są z tego tytułu spore problemy. U nas tez powinno być 5000 zł za brak dpf bądź katalizatora. Widzę że jak dopytuję to rozmiękczasz swoją kategoryczną wypowiedź od której zacząlem się ( z ciekawosci) dopytywać bo napisałeś tak - " I potem dramat jak Cię złapią na braku filtra." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Nie znam nikogo, kto wyciął DPF i miał problemy potem z tym związane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 W polsce nie ma zadnych z tym problemow. Poza tym ze auto emituje o wiele wiecej rako i alergotworczego syfu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Widzę że jak dopytuję to rozmiękczasz swoją kategoryczną wypowiedź od której zacząlem się ( z ciekawosci) dopytywać bo napisałeś tak - " I potem dramat jak Cię złapią na braku filtra." Do sprawdzania czy auto ma sprawny dpf nie trzeba żadnych wielkich urządzeń. Wystarczy, ze kontrolujący spojrzy na wydech i to od razu daje do myślenia. Szansa wpadki pewnie jest mała, mając ma uwadze jak się przestrzega prawo w naszym kraju. Jednak w momencie wpadki koszty nie będą obojętne dla portfela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Nie znam nikogo, kto wyciął DPF i miał problemy potem z tym związane Ja znam w krk przypadek kumpla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 Jednak w momencie wpadki koszty nie będą obojętne dla portfela. Czasami więcej zyskuje się przyznając ze się przesadziło... a od jakiej kwoty koszy przestaja byc "nieobojętne" a zaczyna sie dramat? Pomijajac fakt ze ja nawet jako urban legend nie slyszałem o tym zeby kogoś ukarano za brak filtra ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2016 JA takie coś wygooglowałem: http://innpoland.pl/127077,cwaniactwo-nad-wisla-nie-przechodzi-juz-tak-latwo-koniec-usuwania-filtrow-dpf-ikupowania-lewych-paragonow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.