angrius Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 za 3-4 miesiące najprawdopodobniej bede chcial zmienić auto. Warunki jakie bym chcial aby spelnialo: 1. Cena do 25 tys., ale to max nie przekraczalny. Gdyby było w granicy 22-23 byłbym najbardziej zadowolony 2. Benzyna, ktora sie da zagazować i dobrze współpracuje z lpg (by ustawianie luzów zaworowych mnie nie rujnowalo) 3. Wersja kombii 4. Musi miec: klimatyzację (jesli automatyczna to super), wszelkie inne bajery mile widziane (c5 mnie rozpieścił) 5. Dynamika nie gorsza niz w c5 136km. 6. Skrzynia AT (jednak dsg odpada bo sie boje kosztów naprawy) 7. Rocznik najlepiej od 2005, im młodszy tym lepiej. 8. Auto rodzinne, czyli musza zmieścić sie dwa foteliki i dwie osoby dorosłe, bagażnik im większy tym lepiej (tym co chca mnie skłonić do aut malych miejskich-dziękuję nie skorzystam). oglądając ogłoszenia najbardziej przemawia do mnie Accord VII z AT. Wczesniej zwróciłem uwagę na subaru Legacy/outback lecz przerazil mnie koszt regulacji zaworów. W ogłoszeniach pojawiają sie również volvo 2.5... Które auta bylyby dobra alternatywą dla Accorda VII? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 Laguna3 2.0turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 13 godzin temu, angrius napisał: Wczesniej zwróciłem uwagę na subaru Legacy/outback lecz przerazil mnie koszt regulacji zaworów. Ale z tym jest problem tylko w niektórych silnikach (trzeba wyciągać) i w H6 (szklanki, drogo). U mnie w 125 KM reguluje się bezproblemowo za 200 zł. Uderz do @ppmarian - on dokładnie wie w których. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 a co powiecie o mondeo mk4 w AT? Jest to dobrze gazowalne? Jak z trwałością AT? Podobno siedzi tam Aisin czyli chyba nie najgorzej. Która benzyna jest polecana? W porównaniu do accorda bedzie mlodsze i troche lepiej wyposażone tylko nie wiem jak z jakością i bezawaryjnością ogólną auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 O mondeo opinie bywają różne. 2.0 benzyna 145 KM jest i gazowalna i nie, jedni narzekali, inni się cieszą. Ale ogarnięty gazonik na pewno sobie poradzi, często "mechanicy" montują co popadnie. 1.6T najlepszy wybór, gazowalny ale drogo. 2.0T gorszy wybór (więcej z serwisu słyszałem negatywnych info niż pozytywnych) i gazowalny podobnie co 1.6T, oba wtrysk bezpośredni. Skrzynia Aisin była razem z MPS6 Powershift (to ta gorsza). wkładali ją chyba do wersji 2.3 163 KM (być może do 2.0 145 Km też), do diesli chyba też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 3 minuty temu, komor napisał: O mondeo opinie bywają różne. 2.0 benzyna 145 KM jest i gazowalna i nie, jedni narzekali, inni się cieszą. Ale ogarnięty gazonik na pewno sobie poradzi, często "mechanicy" montują co popadnie. 1.6T najlepszy wybór, gazowalny ale drogo. 2.0T gorszy wybór (więcej z serwisu słyszałem negatywnych info niż pozytywnych) i gazowalny podobnie co 1.6T, oba wtrysk bezpośredni. Skrzynia Aisin była razem z MPS6 Powershift (to ta gorsza). wkładali ją chyba do wersji 2.3 163 KM (być może do 2.0 145 Km też), do diesli chyba też. W jego budzecie to moze zapomniec o 1,6T czy 2,0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 A czemu nie c5 MKII kombi? Miałbyś to samo tylko nowsze i ładniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 26 minut temu, wald0 napisał: A czemu nie c5 MKII kombi? Miałbyś to samo tylko nowsze i ładniejsze 25 maks. Myślę że o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 26 minut temu, wald0 napisał: A czemu nie c5 MKII kombi? Miałbyś to samo tylko nowsze i ładniejsze bo w budzecie do 25 tys wyskakuje mi tylko jedna sztuka z AT... Malo tego. W manualu pewnie wiecej by bylo ale raczej jestem nastawiony juz na automat. Po prostu chce tego sprobowac. Inna sprawa ze podobno miejsca jest mniej jak w mk1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 MKII to ten 2004-2008. Wg mnie 25 to i tak spoooory zapas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 2 minuty temu, wald0 napisał: MKII to ten 2004-2008. Wg mnie 25 to i tak spoooory zapas acha o tym mowisz szczerze... Jak bym mial zmieniać to tylko na ten od 2008. Bo w mk2 czulbym sie jak w tym co mam i tylko bym mial AT zreszta w automacie nie ma dużo cytryn... A 3.0 nie chce bo to bez sensu na miasto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 15 godzin temu, angrius napisał: Wczesniej zwróciłem uwagę na subaru Legacy/outback lecz przerazil mnie koszt regulacji zaworów. szukaj z 2,5l silnikiem SOHC, wtedy regulacje masz na śrubach, tanio i łatwo. To ma coś koło 170KM i z klasycznym AT fajnie pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 9 minut temu, wald0 napisał: MKII to ten 2004-2008. Wg mnie 25 to i tak spoooory zapas Ale to dalej jedynka czyli to co ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 V70 2.4 Mondeo 2.0 145KM, bo na 2.5T kasy mało Accord 2.4 Avensis T25 1.8 (choć te VVTi do LPG średnie, są lepsze silniki) Outback 2.5NA, ostatecznie Legacy. Gadaj z Kolegą @bratPit o jego A4B7 - on to auto ma bardzo dobrze ogarnięte, robione na dobrych częściach i momentami wręcz na wyrost, a jak zwalczy ostatni element (problemy z kompresją/wypadaniem zapłonów) to będzie świetna propozycja. Dołożyć quattro i cieszyć się samochodem. Jedna uwaga: A4 to ciasne auto. Stawiam, że aktualnie problemy powoduje nie niższa kompresja, a jeden głupi zaworek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 2 godziny temu, dyniek000 napisał: Laguna3 2.0turbo Ha ha ha w tym budżecie same trupy... na ładną GT trzeba mieć minimum 30kzł a jeżeli chodzi o 2.0T z automatem to minimum 26-28kzł za 2007rok. Wiem bo poluje na taką.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 14 minut temu, Ozarek napisał: szukaj z 2,5l silnikiem SOHC, wtedy regulacje masz na śrubach, tanio i łatwo. To ma coś koło 170KM i z klasycznym AT fajnie pracuje. o to juz zmienia postać rzeczy wszystkie 2,5 maja SOHC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 4 godziny temu, angrius napisał: a co powiecie o mondeo mk4 w AT? Za 25 tys.? Z AT i automatyczną klimą Za tyle to będziesz miał perełkę z Niemiec z magicznym przebiegem 180 kkm albo coś w okolicy 300 kkm lub więcej. W otomoto wyskakuje jeden mk4 AT z nalotem 260 kkm i to z umową na "niemca". Na mobile.de masz dwa takie co spełniają Twoje wymagania, cena od 24 900 zł więc pomyśl w jakim stanie były te co są sprowadzone do PL i są sprzedawane taniej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 19 godzin temu, angrius napisał: oglądając ogłoszenia najbardziej przemawia do mnie Accord VII z AT. Wczesniej zwróciłem uwagę na subaru Legacy/outback lecz przerazil mnie koszt regulacji zaworów. W ogłoszeniach pojawiają sie również volvo 2.5... Które auta bylyby dobra alternatywą dla Accorda VII? Przy Outbacku masz (poza dieslem i USDM 2.5T) dwa silniki do wyboru: 2.5i i 3.0i. Oba bardzo udane i praktycznie bez wad. 2.5i dobrze znosi gaz, regulacja zaworów co ok 45-60kkm, koszt ok 250zł. 3.0i także dobrze znosi gaz, ale do regulacji zaworów trzeba wyciągnąć silnik. Ja zrobiłem takim autem ok 60kkm bez żadnych problemów, osoba która kupiła dobiła do kolejnych 40kkm i musiała zrobić regulacje. Koszt od ok 2.5kzł. Auta godne polecenia, fajnie jeżdzące, super prowadzenie, ale w przypadku 2.5i nie należy się liczyć z dynamiczną jazdą. H6 daje znacznie więcej fanu, ale to też nie auto sportowe, mimo 250KM. Auta bardzo nisko awaryjne, z dość ciasnym środkiem ale dużym bagażnikiem. Dobrze jest też mieć w ok dobry serwis które specjalizuej się w marce (i nie zdziera za znaczek). Jako rodzine auto OBK znacznie bardziej sprawdzi się niż LGC, ponieważ ten ostatni ma wadę, że jest niski i potrafi siadać tylnie zawieszenie, szczególnie przy LPG. Ma też zwykle gorsze wyposażenie i dychawiczny silnik 2.0. Jedyną wadą tych aut to padająca dwumasa w 2.5i, ale jeżeli szukasz automatu to Cię to nie interesuje. W 2.5 jest 4EAT, w 3.0 5EAT, obie bardzo trwałe i klasyczne konstrukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 z takimi wymaganiami, za te pieniądze nie kupisz auta w sensownym stanie. ulepa owszem, ale nie fajne auto. kuzyn ostatnio kupił mondeo mk4 2.0 2007r w świetnym stanie od pierwszego wł. za 35 tys. także nie chciałbym widzieć takiego za 25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 4 godziny temu, slawek_l_83 napisał: Ha ha ha w tym budżecie same trupy... na ładną GT trzeba mieć minimum 30kzł a jeżeli chodzi o 2.0T z automatem to minimum 26-28kzł za 2007rok. Wiem bo poluje na taką.... Kolego zanim znajdzie auto to ceny spadną bo koniec roku jest poza tym to ceny wywolawcze i negocjacja zawsze wchodzi w gre wiec te 25tys jest jak najbardziej mozliwe bo sprzedawać a sprzedać to różnica jest taka sama jak z ceną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 5 godzin temu, angrius napisał: o to juz zmienia postać rzeczy wszystkie 2,5 maja SOHC? wolnossące, doładowane to już DOHC i szklanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 1 godzinę temu, sherif napisał: Jako rodzine auto OBK znacznie bardziej sprawdzi się niż LGC, ponieważ ten ostatni ma wadę, że jest niski i potrafi siadać tylnie zawieszenie, szczególnie przy LPG. Ma też zwykle gorsze wyposażenie i dychawiczny silnik 2.0. Jedyną wadą tych aut to padająca dwumasa w 2.5i, ale jeżeli szukasz automatu to Cię to nie interesuje. W 2.5 jest 4EAT, w 3.0 5EAT, obie bardzo trwałe i klasyczne konstrukcje. Legacy nie było z 2.5NA? Z tego co kojarzę na SIP mieli jakiś sposób na siadający tyłek Legacy. Poza tym co do dwumasy w 2.5 MT to też chyba jest opcja przejścia na jednomas. Inne wady z którymi spotkałem się jak szukałem OTB 2.5+MT to padające wisko, którego naprawa na ori częściach to majątek, ale były już za ~600 zestawy naprawcze. W sumie chciałbym jeszcze kiedyś mieć niebieskiego OTB IIIgen 2.5NA+MT o takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 Godzinę temu, dyniek000 napisał: Kolego zanim znajdzie auto to ceny spadną bo koniec roku jest poza tym to ceny wywolawcze i negocjacja zawsze wchodzi w gre wiec te 25tys jest jak najbardziej mozliwe bo sprzedawać a sprzedać to różnica jest taka sama jak z ceną Przy autach 8-10 letnich to zmiana rocznika z koncem roku nie ma juz w zasadzie zadnego znaczenia... I tak liczy sie glownie stan stan techniczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 w tym momencie na pierwsze miejsce wysuwa sie outback/legacy, potem accord. Także na razie zapominam o mondeo. Zreszta jak pisałem zmiana nastąpi nie wczesniej jak za 3-4 miesiace. Ale chce juz rynek rozpoznac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 3 godziny temu, mazi napisał: Legacy nie było z 2.5NA? Z tego co kojarzę na SIP mieli jakiś sposób na siadający tyłek Legacy. Poza tym co do dwumasy w 2.5 MT to też chyba jest opcja przejścia na jednomas. Inne wady z którymi spotkałem się jak szukałem OTB 2.5+MT to padające wisko, którego naprawa na ori częściach to majątek, ale były już za ~600 zestawy naprawcze. Były LGC: 2.0,. 2.5, 3.0 (SpecB), 2.0D, 2.5T, ale skupiłem się na opisaniu OBK. Podstawowa przyczyna to brak nivo w LGC. Jak dla mnie to genialne rozwiązanie, które były w std w OTB (EUDM), nawet po załadowaniu auto stabilizowało się, więć rodzina czy zbiornik lpg nie robił na nim wrażenia. Nie śledziłem wątków nt siadajacego tyłu w LGC, ale pewnie pomagają twardsze sprężyny. Dwumasę oczywiście się wywala, ale wiąże się to z wymianą sprzęgła z kołem jednomasowym, przy starszych autach spora szansa, że auto miało już taki zabieg. Z wisko nie spotkałem się w MY04-09 a forum czytałem przez kilka lat, poza pojedynczymi przypadkami, że ktoś niemal umyślnie zabił napęd stosując różne rozmiary kół czy mocno upalając. Jeżeli dba się o olej i nie dopuszcza do przegrzania (jest kontrolka na desce, ale nie udało mi się nigdy doprowadzić do jej zapalenia mimo zabaw na śniegu ) to nie ma co się martwić o wisko .. ale znów to dotyczy manuala. Ja miałem takiego czarnego jak ze zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 7 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 przeglądając oferty Outbackow dużo ma pochodzenie USA. Brać je wogole pod uwagę? Niby juz zarejestrowane w Pl. Na co zwrócić uwagę przy amerykanach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 przede wszystkim sprawdzic carfax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 Wszystkie Twoje wymagania spełnia......... Peugeot 807 vel Citroen C8 vel Lancia Phedra. Znajdziesz tam i klasyczny 6b automat, i automatyczną klimę, i w miarę mocne silniki, i mnóstwo miejsca na bagaże, i super wygodne wnętrze dla czwórki pasażerów. A wszystko to mieści się w nadwoziu o długości Forda Mondeo kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 12 godzin temu, dyniek000 napisał: Kolego zanim znajdzie auto to ceny spadną bo koniec roku jest poza tym to ceny wywolawcze i negocjacja zawsze wchodzi w gre wiec te 25tys jest jak najbardziej mozliwe bo sprzedawać a sprzedać to różnica jest taka sama jak z ceną To znajdź mi taką i daję 25kzł - uwierz mi te renówki jak są w dobrym stanie trzymają ceny tak samo 2.0T automat jak i 2.0T GT w tych egzemplarzach mało kto spuszcza z ceny jak ma pewne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 12 godzin temu, blue_ napisał: z takimi wymaganiami, za te pieniądze nie kupisz auta w sensownym stanie. ulepa owszem, ale nie fajne auto. kuzyn ostatnio kupił mondeo mk4 2.0 2007r w świetnym stanie od pierwszego wł. za 35 tys. także nie chciałbym widzieć takiego za 25 Dokładnie takie ceny mają dobre mondea, za rozsądną MK4 z benzyną trzeba mieć minimum 27-28kzł na diesla starczy 23-24kzł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 8 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 jak w outbacku wygląda kwestia zawieszenia? Podobno jest jakies aktywne? Na obu osiach? Na jakiej zasadzie działa i jakie sa jego możliwości-czy reguluje wysokość sobie sam czy można tez go samodzielnie podwyższyć jak w c5? No i jakie koszty napraw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 przeglądając oferty Outbackow dużo ma pochodzenie USA. Brać je wogole pod uwagę? Niby juz zarejestrowane w Pl. Na co zwrócić uwagę przy amerykanach?Nie bac się. Mialem obc US 2.5T 5at i EU 2.5n/a 4at.O ile turbo jedzie to n/a delikatnie mówiąc jest umiarkowanie dynamiczneOczywiscie turbo jest odpowiednio droższe w eksploatacji.Przejdź sie 4biegowym AT i sprawdź czy ci pasuje. Jakbym miał budżet 25kPKN na obc to kupilbym za 15-17 wyczesanego obc 2000-2003 3.0 H6 a za resztę dopiescilbym go oraz założonym profi lpg (state h6 210KM najlepiej znosi lpg i nie wymaga wyciągania silnika do regulacji) wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 49 minut temu, ppmarian napisał: Przejdź sie 4biegowym AT i sprawdź czy ci pasuje. potwierdzam trzeba sie tym przejechać bo potrafi byc mocno irytujacy jeeeeeeeessssssssttt wolniejszy od 4eat w audi z lat 80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 potwierdzam trzeba sie tym przejechać bo potrafi byc mocno irytujacy jeeeeeeeessssssssttt wolniejszy od 4eat w audi z lat 80 Tego nie potwietdzam. W/g mnie jest duzo lepszy od tego co miałem w vr6wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 Teraz, ppmarian napisał: Tego nie potwietdzam. W/g mnie jest duzo lepszy od tego co miałem w vr6 nie wiem jak w wv ale mialem okazje audi 80 z 20 i AT powozic i imo ( ale pamiec moze byc zawodna ) był szybszy niz to co jest w sbROO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 IMHO na dobre krajowe Mondeo z rozsądnym przebiegiem 25 tys. to trochę mało. Avensis 1.8 po lifcie ok, tylko silnik trochę słabszy. Sam szukałem, za 30 i ponad 30 i nie znalazłem Honda pakowna, ale nie do końca mi się podoba, zwłaszcza z tyłu. Jeszcze Mazda 6 2.0, jeśli znajdziesz taką bez rdzy Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 Przy Subaru z US jest podobna kwestia jak z innymi markami, większość jest po sporych dzwonach w US. Sam widziałem porozbijane, popowodziowe czekające na naprawę w serwisie. Te z US mają też inną specyfikację, zazwyczaj mają gorsze wyposażenie, niektóre roczniki nie miały nivo / mają inne zawieszenie. W zasadzie zawieszenie nie należy się bać, najdroższe jest nivo, bo koszt to ok 1500zł /sz per amortyzator, ale wytrzymują one ponad 300kkm, to dużo, ale w autach z takiego budżetu taki przebieg może być osiągnięty. Reszta jest dość standardowa o przeciętnych cenach. Ja w pierwszym Otb pomiędzy 100 a 200kkm zrobiłem tylko jakieś gumki za 200zł całość. W drugim przez 60kkm nie robiłem nic. Nivo jest tylko z tyłu, bo w sumie tam obciążenie jest najbardziej zmienne. Jest to rozwiązanie proste, bez możliwości regulacji czy jakiejś pneumatyki czy elektryki . Auto samo wyrównuje poziom po kilku bujnięciach, chwilę po ruszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 12 godzin temu, Bartłomiej napisał: Wszystkie Twoje wymagania spełnia......... Peugeot 807 vel Citroen C8 vel Lancia Phedra. Znajdziesz tam i klasyczny 6b automat, i automatyczną klimę, i w miarę mocne silniki, i mnóstwo miejsca na bagaże, i super wygodne wnętrze dla czwórki pasażerów. A wszystko to mieści się w nadwoziu o długości Forda Mondeo kombi. Toż samo miałem napisać. Można zapodać 3,0V6 w automacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 4 godziny temu, ArekMiz napisał: Toż samo miałem napisać. Można zapodać 3,0V6 w automacie... To samo 3.0 i w tym samy m automacie znajdzie w C5 MK2 (2004-2008) Znajdzie też 2.0 (które zna) oraz niezłe Diesle. Ja rozumiem, że autor jeździ teraz niemal tym samym (choć starszym, poprzednią generacją (de facto przeliftowym), nie automatem i nie wiemy czy kombi - jak by chciał teraz)... Ale te starsze C5-tki, nawet z końca produkcji (2007, 2008) są śmiesznie tanie (w porównaniu do wszystkich innych aut jakie tutaj zaproponowano różnica jest kolosalna) No... chyba że jednak autor na obecnym aucie się zawiódł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 8 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 5 godzin temu, wald0 napisał: To samo 3.0 i w tym samy m automacie znajdzie w C5 MK2 (2004-2008) Znajdzie też 2.0 (które zna) oraz niezłe Diesle. Ja rozumiem, że autor jeździ teraz niemal tym samym (choć starszym, poprzednią generacją (de facto przeliftowym), nie automatem i nie wiemy czy kombi - jak by chciał teraz)... Ale te starsze C5-tki, nawet z końca produkcji (2007, 2008) są śmiesznie tanie (w porównaniu do wszystkich innych aut jakie tutaj zaproponowano różnica jest kolosalna) No... chyba że jednak autor na obecnym aucie się zawiódł... po pierwsze nie zawiodłem sie - najmniej awaryjne auto jakie mialem. Po drugie mam kombii ale... Jakos mi nie pasuje zmieniać na to samo auto tylko dla AT - lubię nowości. A czemu chce zmienić? Po pierwsze przebieg juz jest 312kkm i rośnie z prędkością ok 2kkm na miesiąc. Po drugie chce spróbować jazdy AT. Szczerze mówiąc gdybym teraz mial AT to bym nie zmienial auta aż się nie rozsypie. Gdyby moze jeszcze eksploatacja 3.0 nie byla droga to moze bym rozważył... mam jeszcze pytanko co do subaru: Czym różni się silnik 2.0 w legacy od 2.5 w outbacku? Moc ta sama 165km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 po pierwsze nie zawiodłem sie - najmniej awaryjne auto jakie mialem. Po drugie mam kombii ale... Jakos mi nie pasuje zmieniać na to samo auto tylko dla AT - lubię nowości. A czemu chce zmienić? Po pierwsze przebieg juz jest 312kkm i rośnie z prędkością ok 2kkm na miesiąc. Po drugie chce spróbować jazdy AT. Szczerze mówiąc gdybym teraz mial AT to bym nie zmienial auta aż się nie rozsypie. Gdyby moze jeszcze eksploatacja 3.0 nie byla droga to moze bym rozważył... mam jeszcze pytanko co do subaru: Czym różni się silnik 2.0 w legacy od 2.5 w outbacku? Moc ta sama 165km...2.0 n/a byly sohc 138KM i dohc 150-165KM2.5 n/a sohc 165-173KMSohc ma śruby do regulacji zaworow Dohc szklankiwysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 8 godzin temu, angrius napisał: Czym różni się silnik 2.0 w legacy od 2.5 w outbacku? ceną regulacji zaworów 2.0 to dohc i tu do regulacji trzeba rozbierać czapki, zdejmować rozrząd takie tam pierdoły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 8 godzin temu, ppmarian napisał: 2.0 n/a byly sohc 138KM i dohc 150-165KM 2.5 n/a sohc 165-173KM Sohc ma śruby do regulacji zaworow Dohc szklanki wysłane z tel. A outbacka 3.6r z 2014 da sie zagazowac w logiczny sposob czy potem beda problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Da sie. Mam tribece z tym motoremwysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Wracając do Outbacka z ~2005 roku. Jeżeli były wersje z i bez NIVO to czy jest opcja rozpoznać je bez dekodowania nr VIN. Jeśli nie ma to czy jest ogólnie dostępny serwis do rozkodowania nr VIN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 2 godziny temu, johnson napisał: A outbacka 3.6r z 2014 da sie zagazowac w logiczny sposob czy potem beda problemy? Z H6 jest taki problem że jak coś pójdzie nie tak to koszty naprawy zjedzą oszczędności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Godzinę temu, mazi napisał: Wracając do Outbacka z ~2005 roku. Jeżeli były wersje z i bez NIVO to czy jest opcja rozpoznać je bez dekodowania nr VIN. Jeśli nie ma to czy jest ogólnie dostępny serwis do rozkodowania nr VIN? Tak, wersje EUDM miały wszystkie od MY04, w US nowy model wszedł od MY05, ale nie miał nivo, albo niekażdy go miał. 36 minut temu, marcindzieg napisał: Z H6 jest taki problem że jak coś pójdzie nie tak to koszty naprawy zjedzą oszczędności. Nie zgodzę się. U "mnie" regulacja nastąpiła po 100kkm, AFAIR średnie spalanie lpg było ok 13l, no pb deko powyżej 10l, przy obecnych róznicach cen paliw wychodzi przeszło 18kzł różnicy, doliczając przeglądy lpg i koszt paliwa nadal różnica jest znacznie większa niż 10kzł, więc się opłaca. Wg mojego serwisu taka regulacja następuje zwykle pomiędzy 80 a 120kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Z H6 jest taki problem że jak coś pójdzie nie tak to koszty naprawy zjedzą oszczędności.Ile h6 miales?wysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 9 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 to jak to w końcu z tymi h6 jest z lpg? Czy zawsze będzie problem z silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 25 minut temu, ppmarian napisał: Ile h6 miales? A co to ma do rzeczy? Regulacja zaworów w H6 potaniała? Mam jednego H4, który jest idealny do gazu tylko u mnie do końca nigdy nie chciał działać. I nie jestem w tym odosobniony bo znam przynajmniej dwie osoby z takimi samymi silnikami i podobnymi problemami. Jak dla mnie to ludzie mogą zakładać nawet do diesla. Tylko powinni mieć świadomość ryzyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.