Skocz do zawartości

100 000 zł i auto


DoLeCk

Rekomendowane odpowiedzi

 
a ja osobiście lubię po prostu jeździć. Skupiam się na prowadzeniu, zawieszeniu, reakcji na gaz, czuciu drogi, wyciszeniu itd. Wiadomo, że człowiek przyzwyczaił się już do klimy i nie ma zamiaru się pocić, dobrze też jak można odebrać telefon nie odrywając rąk z kierownicy, ale poza tym większość z tych "Wypasów" (tabletów,aktywnych tempomatów,wspomagaczy,wyświetlaczy,guzików,głośników,światełek,kamerek,czujników) jest dla mnie zwyczajnie zbędna i nie wpływa na odczucia z jazdy.
Pojeździsz chwilę z gadżetami i nie będziesz mógł bez nich żyć. Tak to z nimi jest. Oczywiście jest sporo pierdół, ale właśnie choćby takie acc jest rzeczą bez której nie wyobrażam sobie zakupu każdego kolejnego auta.

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ja mam podobnie i auto bezwzglednie musi miec klime, tempomat i podlokietnik ;]
Ale z tymi systemami to jest troche tak, ze ich nie brakuje dopoki sie z nich nie korzysta...
Jak sie pozniej musisz przesiasc do auta, ktore ich nie ma to zaczyna to przeszkadzac
Oj tak a najgorzej kupic kolejne auto jak poprzednie mialo wszystko :(

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, slawek_l_83 napisał:

Oj tak a najgorzej kupic kolejne auto jak poprzednie mialo wszystko :(

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

 

albo dostajesz służbowe wszytskomające ... a prywatnie w garażu wersja bida ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, format napisał:

Pojeździsz chwilę z gadżetami i nie będziesz mógł bez nich żyć.

Coś w tym jest. Często obserwuję, że gdy koleś otwiera auto w garażu podziemnym, to odpalają mu się mijania (leaving home) i świecą z odległości pół metra w ścianę. Pewnie się przyzwyczaił i nie wyobraża sobie bez tego żyć.

Tak szczerze, to dla mnie większości wyposażenia, które mam obecnie, może nie być. Wystarczy tylko klimatyzacja (manualna) i tempomat (taki zwykły). No i czujniki parkowania - ale to żaden wypas. Najbardziej uzależniam się od tego, jak auto jedzie - od komfortu, przestrzeni, reakcji na gaz. Gadżety to sprawa trzeciorzędna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.01.2018 o 09:32, Piotrus napisał:

Coś Ci się pokręciło, tutaj masz wycenę dla 3 latka 3er. Wartość rezydualna po 3 latach  to 92 koła, znajdź mi taką nową za 107 kPLN brutto to biorę od ręki :

 

Cena z wyposażeniem dodatkowym 182 330,00 zł

Opłata wstępna 25,00 %

Opłata wstępna 45 582,50 zł

Okres leasingu 36 Miesiące

Deklarowany średnioroczny przebieg 20 000 km

Gwarantowana wartość końcowa 50,55 %

Gwarantowana wartość końcowa 92 166,27 zł

 

Pisalem o bidnej wersji 318  vs nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04/01/2018 o 14:48, Maciej__ napisał:

 

Kupno starego modelu za 108kPLN to IMHO kompletny bezsens ;]

Zależy od konkretnego przypadku. Jeśli model się komuś podoba, nie musi szpanować sąsiadom, zamierza jeździć nim z 5 lat, a rabat zniweluje kiedyś różnicę w cenie pomiędzy jedną a drugą genercją z tego samego rocznika, to nie jest to taki zły pomysł.

W zeszłym roku kiedy była zmiana generacji BMW X3 z F25 na G01, różnica w cenie, przy tym samym wyposażeniu wynosiła ok. 30 000 zł. Handlowiec zrobił wycenę na obie generacje, dał rabatów ile mógł dać i tak to mniej więcej wychodziło. Róznica przyznam że szokująca. Kupując stary model, który cały czas był unowocześniany dostawało się w sumie niewiele gorszy produkt - tu największa różnica to że nówka ma świeższy design, trochę podrosła, ma większy ekran radia. Czy to warte dopłaty 30 000 zł? Jakoś mnie to nie przekonuje. Za 5 lat ten samochód z poprzedniej generacji nie będzie bardziej zużyty niż ten z nowej generacji, nie będzie też przy odsprzedaży aż 30 000 zł mniej warty od tego nowszego. Po prostu dobry deal :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Manx napisał:

Zależy od konkretnego przypadku. Jeśli model się komuś podoba, nie musi szpanować sąsiadom, zamierza jeździć nim z 5 lat, a rabat zniweluje kiedyś różnicę w cenie pomiędzy jedną a drugą genercją z tego samego rocznika, to nie jest to taki zły pomysł.

W zeszłym roku kiedy była zmiana generacji BMW X3 z F25 na G01, różnica w cenie, przy tym samym wyposażeniu wynosiła ok. 30 000 zł. Handlowiec zrobił wycenę na obie generacje, dał rabatów ile mógł dać i tak to mniej więcej wychodziło. Róznica przyznam że szokująca. Kupując stary model, który cały czas był unowocześniany dostawało się w sumie niewiele gorszy produkt - tu największa różnica to że nówka ma świeższy design, trochę podrosła, ma większy ekran radia. Czy to warte dopłaty 30 000 zł? Jakoś mnie to nie przekonuje. Za 5 lat ten samochód z poprzedniej generacji nie będzie bardziej zużyty niż ten z nowej generacji, nie będzie też a te 30 000 zł tańszy od tego nowszego. Po prostu dobry deal :ok:

 

Ale ja sam kupilem poprzedni model na wiosne tego roku, glownie dlatego ze oferowal dobre value for money ;)

Wg mnie ta Insignia za prawie 110kPLN takiego nie oferuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem, którą drogę obralibyście drogę zamiast proponować co zrobić z tym workiem pieniędzy :)

Skoro jednak personalizujemy, to zabawkę mam dająca masę zabawy i cysternę adrenaliny (zdjęcia).

 

Więc idąc dalej podpytuję o auto rodzinne tanie w utrzymaniu / serwisie.

Dodatki w postaci wyposażenia wiadomo dobiera się pod własny tyłek, potrzeby i upodobania.

Kwestia przyzwyczajeń też nie bardzo podpada po wątek.

 

Wiadomo pewna używka z reguły lepiej wyposażona i mocniejsza silnikowo to ciekawa alternatywa dla auta nowego słabej wyposażonego i słabszego. Faktycznie czasami idzie kupić auto nowe, znośnie wyposażone taniej. Na koniec roku Megane kombi w wersji GT miałem możliwość z ulicy kupić 30 czy 35k zł taniej.

Wiadomo niby gwarancja jest jednak by ją utrzymać drogie potrafią być głupie wymiany olejowe w serwisach autoryzowanych, zwłaszcza kiedy mogę uczynić to samemu przy piwku.

Kolejnym plusem auta używanego z kolei jest mniejsza komputeryzacja, więc w teorii ma się mniej co psuć :D

 

Stąd chciałem podpytać, którędy wasze kroki by powstały podczas zakupu auta :)

309KM.gif

DSC_0172.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, DoLeCk napisał:

Więc idąc dalej podpytuję o auto rodzinne tanie w utrzymaniu / serwisie.

Dodatki w postaci wyposażenia wiadomo dobiera się pod własny tyłek, potrzeby i upodobania.

Kwestia przyzwyczajeń też nie bardzo podpada po wątek.

 

 

No to jak ma być rodzinny, bezawaryjny i godny zaufania dupowóz to proszę:

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-avensis-2-0-premium-ms-ID6z7LhE.html#9a020914f4

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-avensis-touringsports-2-0-152km-cvt-premium-executive-style-ID6zjyfY.html#9a020914f4

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-avensis-toyota-avensis-2-0-premium-ms-executive-navi-style-ID6z7ZGI.html#9a020914f4

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-avensis-touringsports-2-0-152km-cvtpremium-executive-style-ID6zfpMB.html#9a020914f4

https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-avensis-2-0i-152km-automat-gwarancja-fabryczna-do-sierpnia-2018-e043013-ID6zprNG.html#8b578f6a69

 

Do wyboru - do koloru, pełno tego jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, wujekcybul napisał:

Pisalem o bidnej wersji 318  vs nowa.

 

I taka 2 letnia 318i (zakładam że ma minimum 2 lata skoro pisałeś że nie ma gwarancji) jest tylko 15 koła tańsza niż nowa?

 

Tutaj masz 4 miesięczną używkę za 99 koła : https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/SAMOCHODY_UZYWANE_BMW/oferty-samochodow-uzywanych.html#/bookmark=aHR0cHM6Ly9yZXRhaWxjb21wb25lbnQuY2xpY2syc3RvY2suY29tL3VpL3B1YmxpY2F0aW9uL292ZXJ2aWV3P2NoYW5uZWxJZD13d3dfYm13cG9sc2thJnRoZW1lPWJtdyZsYW5ndWFnZT1wbF9QTCZwcm9maWxlPWJtdw

 

Taka sama nowa z 25% rabatem (dokładasz navi, automat, sportowe fotele, podgrzewanie, klime aut, tempomat) wychodzi około 117, czyli 17 koła w kieszeni za 4 miesiące krótszej gwarancji. Ja bym chyba wolał tą konkretną używkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.01.2018 o 09:00, electrofinger napisał:


Mam C6 od trzech lat i żyję, koszty serwisowania mnie nie zabiły. Jak się zbiorę w sobie to posumuję te trzy lata.
 

Masz podstawe czy wypas?

Jesli podstawe 2.0 bez wypasu to sila rzeczy Cie nie zabily. Jesli jakies v6 z pneumatyka, radarami, sloarami, pelna elektryka lacznie z klapa i dociagami toasz duzo szczescia ze Cie nie zabily albo drutujesz u mirka na uzywanych czesciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
I taka 2 letnia 318i (zakładam że ma minimum 2 lata skoro pisałeś że nie ma gwarancji) jest tylko 15 koła tańsza niż nowa?
 
 
Taka sama nowa z 25% rabatem (dokładasz navi, automat, sportowe fotele, podgrzewanie, klime aut, tempomat) wychodzi około 117, czyli 17 koła w kieszeni za 4 miesiące krótszej gwarancji. Ja bym chyba wolał tą konkretną używkę.

Nic mi się nie wyświetla. Pisze ma podstawie otomoto samochody po pracownikach ewentualnie demo oscylują w granicach 90-100k ale to są bidne jak na akwersje mnie by wystarczyła ale chciałbym większy silnik wtedy robi się problem bo takich aut brak. Wtedy jesteś skazany na 3-4 łatki po leasingu albo wynajmie. Wiec gwarancji masz rok gwarancji. Jak kolega kupował x1 to cena mocno różniła się od katalogowej. Jeden warunek nie mógł dowolnie kształtować wyposażenia i Musiałbyc Diesel. Ale tak jak pisałem wtedy ja taka 3ke 100k to za mało chyba ze 3-4 letnia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.01.2018 o 17:08, slawek_l_83 napisał:

Oj tak a najgorzej kupic kolejne auto jak poprzednie mialo wszystko :(

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Chyba ze dostajesz cos w zamian

Mialem wszystkomajacego nowego golfa v 1.4 90 i zamienilem po 2 latach na poprzypalanego papierosami 4 letniego golfa v tyle ze 170 tdi dsg i stwierdzilem ze moze byc golas byle mial duzy silnik bo na tamte czasy to byla rakieta i banan na twarzy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.01.2018 o 13:53, maro_t napisał:

 

to właśnie chciałem przekazać koledze, któremu odpisałem :ok:

Dwie osoby, dwa punkty widzenia.

U mnie w firmie mamy budget na auta sluzbowe ktory starczyl mi na niezle wyposazone A4, kolega wzial prawie golego A6.

I ja i on twierdze ze ten drugi glupio zrobil.....no co zrobic - ja wole gadgety i conieco z wyposazenia, on patrzy tylko na wielkosc....

 

Dlatego dylematu na co przeznaczyc 100k nie da sie rozwiazac....zalezy od indywidualnych preferencji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lisik napisał:

Chyba ze dostajesz cos w zamian

Mialem wszystkomajacego nowego golfa v 1.4 90 i zamienilem po 2 latach na poprzypalanego papierosami 4 letniego golfa v tyle ze 170 tdi dsg i stwierdzilem ze moze byc golas byle mial duzy silnik bo na tamte czasy to byla rakieta i banan na twarzy. 

No tak silnik jak jest lepszy i daje banana to owszem można myśleć o zmianie ale jak silnik rozsądny a wyposażenie prawie max to zaczynają się problemy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, slawek_l_83 napisał:

No tak silnik jak jest lepszy i daje banana to owszem można myśleć o zmianie ale jak silnik rozsądny a wyposażenie prawie max to zaczynają się problemy...

 

Tutaj muszę przyznać rację. Może nawet nie maks, ale ma wszystko co chcieliśmy, silnik gwarantujący akceptowalne osiągi i człowiek myślisz że by zmienił, ale potem - przecież to co mam wystarcza więc nie ma sensu, a nowy drogi, używki trzeba się naszukać. I to prawda jest. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, wujekcybul napisał:


Nic mi się nie wyświetla. Pisze ma podstawie otomoto samochody po pracownikach ewentualnie demo oscylują w granicach 90-100k ale to są bidne jak na akwersje mnie by wystarczyła ale chciałbym większy silnik wtedy robi się problem bo takich aut brak. Wtedy jesteś skazany na 3-4 łatki po leasingu albo wynajmie. Wiec gwarancji masz rok gwarancji. Jak kolega kupował x1 to cena mocno różniła się od katalogowej. Jeden warunek nie mógł dowolnie kształtować wyposażenia i Musiałbyc Diesel. Ale tak jak pisałem wtedy ja taka 3ke 100k to za mało chyba ze 3-4 letnia.

faktycznie coś się nie wkleiło :

 

Tutaj masz nowy od dealera za 99 koła

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318i-limuzyna-136-km-edycja-specjalna-99-900-pln-brutto-ID6yZ5Ct.html#61e5778368

 

A w załączniku 4 miesięczną używkę. Jakbyś chciał zamówić taką nową, to po rabacie wyjdzie jakies 117 koła. W tego typu autach cenę bazową podnosi wyposażenie, automat, navi , fotele i już masz + 20koła do ceny zakupu, także można się złapać tak jak Ty że nowy jest w tej samej cenie, ale jak dorzucisz wyposażenie to różnica robi się większa.

318.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Piotrus napisał:

faktycznie coś się nie wkleiło :

 

Tutaj masz nowy od dealera za 99 koła

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318i-limuzyna-136-km-edycja-specjalna-99-900-pln-brutto-ID6yZ5Ct.html#61e5778368

 

A w załączniku 4 miesięczną używkę. Jakbyś chciał zamówić taką nową, to po rabacie wyjdzie jakies 117 koła. W tego typu autach cenę bazową podnosi wyposażenie, automat, navi , fotele i już masz + 20koła do ceny zakupu, także można się złapać tak jak Ty że nowy jest w tej samej cenie, ale jak dorzucisz wyposażenie to różnica robi się większa.

318.pdf

I tu sie zgadzam w pelni biore uzywke... Ale :phi: Wez teraz znajdz taka 4 miesieczna z wiekszym silnikiem - nie ma. Beda 3-4 letnie a wtedy nie ma wyboru albo nowa albo wypierdziana. Kiedys zanim 3 cyl wprowadzili kupowalo sie najtansza 318 i po czipie bylo calkiem przyzwoicie bo o dwa modele w gore sie przeskakiwalo. Teraz sie nie da. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, wujekcybul napisał:

I tu sie zgadzam w pelni biore uzywke... Ale :phi: Wez teraz znajdz taka 4 miesieczna z wiekszym silnikiem - nie ma. Beda 3-4 letnie a wtedy nie ma wyboru albo nowa albo wypierdziana. Kiedys zanim 3 cyl wprowadzili kupowalo sie najtansza 318 i po czipie bylo calkiem przyzwoicie bo o dwa modele w gore sie przeskakiwalo. Teraz sie nie da. 

w porównaniu nowy / uzywany 

dochodzą jeszcze kilka bardzo ważnych momentów

1 finansowanie na nowe, przeważnie jest lepsze

2 ubezpieczenie na nowe, przeważnie jest lepsze

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, akisel napisał:

w porównaniu nowy / uzywany 

dochodzą jeszcze kilka bardzo ważnych momentów

1 finansowanie na nowe, przeważnie jest lepsze

2 ubezpieczenie na nowe, przeważnie jest lepsze

...

3. nowy od używanego, przeważnie jest lepszy 

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.