Skocz do zawartości

KIA Cee'd 2018


Filipfm

Rekomendowane odpowiedzi

Zaprezentowana oficjalnie:

Kia-Ceed-III-2018-Infos-und-erste-Fahrt-

Kia-Ceed-III-2018-Infos-und-erste-Fahrt-

Kia-Ceed-III-2018-Infos-und-erste-Fahrt-

Kia-Ceed-III-2018-Infos-und-erste-Fahrt-

 

Do wyboru silniki

 

Kia Ceed 1.4 • 3 cyl• 1396 ccm • 73 kW (100 KM) • 172 Nm • 6b manual • srednio 5,8 l/100 km.

Kia Ceed 1.0 T-GDi • 3 cyl turbo 999 ccm • 88 kW (120 KM) • 172 Nm • 6b manual • vmax 190 km/h • 0-100 km/h: 11,1 s • srednio: 4,4 l/100 km.

Kia Ceed 1.4 T-GDi •  103 kW (140 KM) • 6b man/at • srednio: 5,5 l/100 km (automat), 5,4 l/100 km (manual).

Kia Ceed 1.6 CRDi 115 •  84 kW (115 KM) • 280 Nm • 6b man• średnio: 3,8 l/100 km.

Kia Ceed 1.6 CRDi 136 • 100 kW (136 KM) • 280 Nm • Getriebe: 6b man/at • srednio: 4,1 l/100 km (automat), 3,9 l/100 km (manual).

 

zrodlo http://www.autobild.de/artikel/kia-ceed-iii-2018-11063365.html

 

Brzydkie nie jest, ale wyglada jak mix kilku obecnych na rynku modeli. Wiec oryginalnosc ograniczona, ale calkiem poprawnie wygladajacy kompakt. Czekamy zatem na Proceed i GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO wyglada lepiej duzo lepiej zarowno od i30 jak i od obecnej genracji. Pytanie co z cenami. 1.0T juz bylo oferowane w PL w obecnym ceedzie i sie wycofali bo ceny byly z kosmosu. U nas bedzie schodzil podstawowy 1.4 i diesele dla flot. Minus to gorsza gwarancja niz w hultaju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wladmar napisał:

 

Jeżeli w tej samej cenie będzie 1.4t, albo nawet 1.2t o podobnych osiągach jak 1.6 N/A to nikt nie spojrzy na 1.6 N/A. 

Spojrz na hyundaja cene 1.4T pozniej spojrz na cene niedoladowanego 1.4 i zadaj sobie pytanie czy tyle bys doplacil czy poszedl do Opla i kupil taniej 1.4T astry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wujekcybul napisał:

Spojrz na hyundaja cene 1.4T pozniej spojrz na cene niedoladowanego 1.4 i zadaj sobie pytanie czy tyle bys doplacil czy poszedl do Opla i kupil taniej 1.4T astry.

 

Patrzyłem i tu i tam i poszedłem do Suzuki z 1.4T ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wujekcybul napisał:

Spojrz na hyundaja cene 1.4T pozniej spojrz na cene niedoladowanego 1.4 i zadaj sobie pytanie czy tyle bys doplacil czy poszedl do Opla i kupil taniej 1.4T astry.

Nie wiem jak w Kia, ale w Hyundaiu kilkunastoprocentowe rabaty są często spotykane ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Filipfm napisał:

Do wyboru silniki

Kia Ceed 1.4 • 3 cyl• 1396 ccm • 73 kW (100 KM) • 172 Nm • 6b manual • srednio 5,8 l/100 km.
 

zrodlo http://www.autobild.de/artikel/kia-ceed-iii-2018-11063365.html

 

Co to za wynalazek ten 1.4 ?

Moment dość wysoki, to jakieś turbo czy kompresor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Filipfm napisał:

Kia Ceed 1.6 CRDi 115 •  84 kW (115 KM) • 280 Nm • 6b man• średnio: 3,8 l/100 km.


Kia Ceed 1.6 CRDi 136 • 100 kW (136 KM) • 280 Nm • Getriebe: 6b man/at • srednio: 4,1 l/100 km (automat), 3,9 l/100 km (manual).

 

 

Lubie się pośmiać z tego spalania diesel :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, komor napisał:

 

Lubie się pośmiać z tego spalania diesel :hehe:

 

A z tego nie? :panic:


Kia Ceed 1.0 T-GDi • 120 KM 4,4 l/100 km.

Kia Ceed 1.4 T-GDi • 140 KM 5,5 l/100 km (automat), 5,4 l/100 km (manual).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, komor napisał:

 

Lubie się pośmiać z tego spalania diesel :hehe:

Dla mojego auta z dieslem 1,7 podają śr. 4,9 l/100 km.

Zdarza mi się na jakimś odcinku zejść bliżej 5, ale średnia wychodzi 6,5, a szybko nie jeżdżę ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Filipfm napisał:

 

A z tego nie? :panic:


Kia Ceed 1.0 T-GDi • 120 KM 4,4 l/100 km.

Kia Ceed 1.4 T-GDi • 140 KM 5,5 l/100 km (automat), 5,4 l/100 km (manual).

 

W obu przypadkach trzeba jeździć okrążenia po laboratorium, żeby to uzyskać :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rwIcIk napisał:

Dla mojego auta z dieslem 1,7 podają śr. 4,9 l/100 km.

Zdarza mi się na jakimś odcinku zejść bliżej 5, ale średnia wychodzi 6,5, a szybko nie jeżdżę ;]

 

Można uznać dodanie 1-1,5 litra do spalanie średniego żeby być bliżej prawy :ksiadz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, iwik napisał:

 

Co to za wynalazek ten 1.4 ?

Moment dość wysoki, to jakieś turbo czy kompresor?

To 4cylindry zwykly klepany od lat z lekkimi zmianami.

The G4FA is a 1.4 L (1396 cc) engine. Bore is 77.0 mm and stroke is 75 mm. It has MPI and makes 109 hp (81 kW; 111 PS) at 6,300 rpm and 101 lb⋅ft (137 N⋅m) of torque at 4,200 rpm. Power is dropped to 99 hp (74 kW; 100 PS) at 5,500 rpm and 100 lb⋅ft (136 N⋅m) of torque at 4,200 rpm in the Hyundai i20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wladmar napisał:

 

Jeżeli to jest benzyna z bezpośrednim wtryskiem i turbiną, to bez problemu. 

Jasne, ŚREDNIO 5 bez problemu...

Tak samo jak diesel 4 średnio bez problemu.

(Fizyka: wartość energetyczna litra benzyny jest 10% niższa niż litra ON, sprawność silnika diesla to ponad 40%, benzyny niewiele ponad 30%)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wujekcybul napisał:

To 4cylindry zwykly klepany od lat z lekkimi zmianami.

 

OK, w niemieckim tekście jest 4-cyl, kolega przy tłumaczaniu wrzucił przez pomyłkę pewnie 3-cyl 1.4

To rzeczywiście nie ma szans na moment ponad 170Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, iwik napisał:

Jasne, ŚREDNIO 5 bez problemu...

Tak samo jak diesel 4 średnio bez problemu.

(Fizyka: wartość energetyczna litra benzyny jest 10% niższa niż litra ON, sprawność silnika diesla to ponad 40%, benzyny niewiele ponad 30%)

 

Bez większego problemu daję radę osiągnąć deklarowane przez producenta spalanie na długich trasach. I w mieście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, komor napisał:

Można uznać dodanie 1-1,5 litra do spalanie średniego żeby być bliżej prawy :ksiadz:

Bo na drodze nie ma warunków laboratoryujnych i rzadko kiedy udaje się jeździć w idelanych warunkach.

Dzisiaj u mnie zimny start i powrót do domu 20 km, gdzie co trochę korkowało się - spalanie diesla 8 l/100 km :buu:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wladmar napisał:

 

A pisałem niedawno, że z Kii robi się klasyczny dziadkowóz :oki: Ceed ma być współczesnym Lanosem, kochanym przez dziadków. 

 

Ale to jeszcze cena musialaby byc jak za Lanosa ;]

Nic dziwnego, ze praktycznie nie widac tego na drogach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, rwIcIk napisał:

Raczej 1.0 T ;]

 

Optime 2.0 pb w wersji m ktora jest calkiem dobrze wyposażona. Nowa kosztuje 89 tys.

 

Realnie patrzac napakowany ceed do wersji xl powinien kosztowac tez 89.

 

Ceed bida 1.0 t wyceniam na 60 tys a moze lekko ponizej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, rwIcIk napisał:

Zdarza mi się na jakimś odcinku zejść bliżej 5, ale średnia wychodzi 6,5, a szybko nie jeżdżę

 

Moje średnio chla 13,5, ale nie wiem ile ma katalogowo ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, iwik napisał:

 

OK, w niemieckim tekście jest 4-cyl, kolega przy tłumaczaniu wrzucił przez pomyłkę pewnie 3-cyl 1.4

To rzeczywiście nie ma szans na moment ponad 170Nm

uscislijmy: zaden normalny wolnossak 1.4 nie ma szans na 170Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.