G.O.A.T. Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 (edytowane) 10 minut temu, cesarz napisał: Ja nie wiem co wy chcecie - ile auto ma jeździć? 3 lata to już stary złom! Tak BTW kuzyn w T5 już 2 razy nagrzewnice wymieniał na przestrzeni 4 lat Mam dwa Subaraki z 90 roku, jeden turbo, drugi wolnossący. Oba w 100% sprawne. Kiedyś to było!! Edytowane 19 Listopada 2019 przez chojny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 12 minut temu, cesarz napisał: Ja nie wiem co wy chcecie - ile auto ma jeździć? 3 lata to już stary złom! Mojemu właśnie trzy lata stuknęło. I 380kkm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 33 minuty temu, cesarz napisał: Ja nie wiem co wy chcecie - ile auto ma jeździć? 3 lata to już stary złom! Tak BTW kuzyn w T5 już 2 razy nagrzewnice wymieniał na przestrzeni 4 lat A worek z silikatem sprawdzał czy tylko usuwa skutki? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 A worek z silikatem sprawdzał czy tylko usuwa skutki? T5 to raczej silikatu nie miał. Ja w Leonie 2013 mimo, że platforma MQB też nie mam żadnego silikatu w zbiorniczku.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 26 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 Kupiłem dzisiaj VCDSa i podpiąłem auto, i jedyny błąd który widzę to ten poniżej. Klapki działają, i moim zdaniem jedyny problem jaki może tutaj być, to najgorsza opcja z możliwych, czyli zapchana nagrzewnica. Górny przewód jest gorący, dolny chłodny, czyli ewidentnie nie ma przepływu. Gdyby elektryczna pompa była walnięta, to raczej płyn nie dochodziłby do nagrzewnicy. Po weekendzie będziemy płukać układ, bo innego wyjścia nie widzę. Cytuj VCDS Raport z diagnostyki pojazdu Wtorek,26,Listopad,2019,17:38:43:00009 Strona 3 VIN: WVWZZZAUZGP------- Numer rejestracyjny: Adres 08: Klimatyzacja (J301) Plik etykiet:| 5G0-907-426.clb Oznaczenie elementu SW: 5G0 907 426 T HW: 5G0 907 426 T Komponent: AC Manuell H02 1001 Weryfikacja: 00001K06 Kodowanie: 02020104202100001000000000000002 Kod serwisu: WSC 00028 028 00067 Zbiór danych ASAM: EV_ACManueBHBVW37X 003019 ROD: EV_ACManueBHBVW37X_003.rod VCID: 3C7D6932B76BAEAF85-8068 Sterownik dmuchawy oewie?ego powietrza (z przodu): Geber fuer Kaeltemitteldruck/Kaeltemitteltemperatur: Znaleziono 1 b31d: 1048835 - Ograniczenie dzia3ania przez sterownik silnika P1719 00 [008] - - [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach b3edów (protokó3 UDS) - jest dostepna wy31cznie przy u?yciu najnowszych Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 00000001 Priorytet b3edu: 6 Czestooea b3edu: 11 Wew.licznik b3edów: 233 Przebieg: 114076 km Data: 2019.11.11 Czas: 20:47:08 Napiecie zacisku 30: 14.1 V Dodatkowe ogrzewanie powietrzem: stopniowe-Odblokowanie trybu dogrzewania: Odblokowanie: stopien 3 Dodatkowe ogrzewanie powietrzem: stopniowe-Wart.rzeczyw.: 1 Dodatkowe ogrzewanie powietrzem: stopniowe-Wartooea wymagana: 3 Dodatkowe ogrzewanie powietrzem: stopniowe-Wartooea wymagana regulacji: 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 (edytowane) 9 godzin temu, swienty napisał: Kupiłem dzisiaj VCDSa i podpiąłem auto, i jedyny błąd który widzę to ten poniżej. Klapki działają, i moim zdaniem jedyny problem jaki może tutaj być, to najgorsza opcja z możliwych, czyli zapchana nagrzewnica. Górny przewód jest gorący, dolny chłodny, czyli ewidentnie nie ma przepływu. Gdyby elektryczna pompa była walnięta, to raczej płyn nie dochodziłby do nagrzewnicy. Po weekendzie będziemy płukać układ, bo innego wyjścia nie widzę. poszukaj sobie starej jakieś nagrzewnicy zdejmij ta plastikową czapę z góry i zobaczysz jak jest zbudowana nagrzewnica, nie piszę tego ze złośliwością ale sporo osób ma przekonanie że nagrzewnica działa na zasadzie litery S wlot i wylot ,czyli inaczej że płyn wlatuje jedną stroną nagrzewnicy przelatuje esami przez wszystkie rurki i dopiero wylatuje drugim końcem, nic bardziej mylnego, rurki w nagrzewnicy są w kształcie litery U nawet jak wszystkie rurki będą zatkane to i tak waż wlotowy i wylotowy jest gorący bo płyn przelatuje przez przez ta górna czapę (wiem co mówię bo na własnej skórze się przekonałem parę lat temu) u ciebie kolego albo jest jakiś zawór co odcina dopływ płynu do nagrzewnicy albo pompka jeśli jest takowa wysiadła, dodam jeszcze że przynosiłem do domu zdemontowaną i zatkaną nagrzewnice i próbowałem w ramach ciekawości i testów czy się uda ją udrożnić, to tak poszedł w ruch ocet ,odkamieniacz , kret do rur, domestos, i pupa blada nic nie pomogło po, odgięciu zaczepów i zdjęciu górnej czapy ukazały się rurki tak zabite drobniusieńkim takim jakby piaskiem że tylko wiertło na wkrętarce to ruszało Edytowane 27 Listopada 2019 przez Waldek40 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mustaff14 Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 @Waldek40 z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że miałem identycznie jak @swienty. Górny wąż gorący, a dolny zimny. Podłączyłem wąż ogrodowy do dolnej rurki od nagrzewnicy i dopiero jak poszło duże ciśnienie, zabulgotało i górną rurką wyleciał czarny syf, który całkowicie blokował przepływ. Także stawiam dolary przeciw orzechechom że w tym golfie będzie identycznie. Nie ma tam żadnych dodatkowych zaworów blokujących przepływ. Leon 5f i golf 7 to ta sama platforma, nagrzewnice są takie same. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 poszukaj sobie starej jakieś nagrzewnicy zdejmij ta plastikową czapę z góry i zobaczysz jak jest zbudowana nagrzewnica, nie piszę tego ze złośliwością ale sporo osób ma przekonanie że nagrzewnica działa na zasadzie litery S wlot i wylot ,czyli inaczej że płyn wlatuje jedną stroną nagrzewnicy przelatuje esami przez wszystkie rurki i dopiero wylatuje drugim końcem, nic bardziej mylnego, rurki w nagrzewnicy są w kształcie litery U nawet jak wszystkie rurki będą zatkane to i tak waż wlotowy i wylotowy jest gorący bo płyn przelatuje przez przez ta górna czapę (wiem co mówię bo na własnej skórze się przekonałem parę lat temu) u ciebie kolego albo jest jakiś zawór co odcina dopływ płynu do nagrzewnicy albo pompka jeśli jest takowa wysiadła, dodam jeszcze że przynosiłem do domu zdemontowaną i zatkaną nagrzewnice i próbowałem w ramach ciekawości i testów czy się uda ją udrożnić, to tak poszedł w ruch ocet ,odkamieniacz , kret do rur, domestos, i pupa blada nic nie pomogło po, odgięciu zaczepów i zdjęciu górnej czapy ukazały się rurki tak zabite drobniusieńkim takim jakby piaskiem że tylko wiertło na wkrętarce to ruszałoDokładnie, 2x szybciej i łatwiej sprawdzić dodatkową pompkę elektryczną niż rozpinać układ do płukania, ale jak ktoś lubi za dużo roboty i diagnozować od pupy strony to jego czas i jego problem. Wypłuka, nadal będzie problem, a potem i tak wymieni pompkę elektryczną bo raz działa raz nie działa i stąd losowe działanie ogrzewania. Przerabiałem to w wielu samochodach grupy VAG.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 2 godziny temu, Mustaff14 napisał: zabulgotało i górną rurką wyleciał czarny syf, który całkowicie blokował przepływ. Także stawiam dolary przeciw orzechechom że w tym golfie będzie identycznie 4 minuty temu, Spajdi napisał: Wypłuka, nadal będzie problem, a potem i tak wymieni pompkę elektryczną bo raz działa raz nie działa i stąd losowe działanie ogrzewania. Przerabiałem to w wielu samochodach grupy VAG Teraz trzeba zrobić zakłady czyja diagnoza okaże się właściwa @swienty dasz znać kto miał rację? 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 Teraz trzeba zrobić zakłady czyja diagnoza okaże się właściwa [mention=149323]swienty[/mention] dasz znać kto miał rację?Diagnozy przez internet są z dupy, ale autor ignoruje moją rozsądną propozycję sprawdzenia dodatkowej elektrycznej pompki wody nr części 5N0 965 561. Sprawdziłby w kilka minut i nie trzeba by zakładów robić, ale jak kto woli. Ja tam wolę diagnozować od najprostszych prób do najbardziej pracochłonnych, a nie na odwrót.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 3 minuty temu, Spajdi napisał: Diagnozy przez internet są z dupy, ale autor ignoruje moją rozsądną propozycję sprawdzenia dodatkowej elektrycznej pompki wody nr części 5N0 965 561. Sprawdziłby w kilka minut i nie trzeba by zakładów robić, ale jak kto woli. Ja tam wolę diagnozować od najprostszych prób do najbardziej pracochłonnych, a nie na odwrót. No dobra ale jak ją sprawdzić, i w którym miejscu się znajduje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 No dobra ale jak ją sprawdzić, i w którym miejscu się znajduje? Podałem numer części, wpisz "etka online", w google wybierz CarProg 2 później swoje auto i znajdziesz rysunki układu chłodzenia Twojego wozu z Twoim silnikiem. Później po wyglądzie znajdziesz pod maską. Sprawdzić możesz na dwa sposoby, albo wypiąć kostkę i podać + i - na odpowiednie piny, albo prościej złapać ją ręką i wyczuć czy pracuje, a dla porównania wypiąć wtyczkę czy poczujesz różnicę ręką. Taka pompka mrowi lekko jak pracuje. Ja miałem tak, że się zawieszała i jak pracowała ogrzewanie było ok, a losowo się wieszała i przestawało grzać na postoju i przy wolnej jeździe, grzało na wysokich obrotach bo pompa główna "przeciskała" przez ten zatrzymany wirnik elektrycznej pompki.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 44 minuty temu, Spajdi napisał: przestawało grzać na postoju i przy wolnej jeździe, grzało na wysokich obrotach bo pompa główna "przeciskała" przez ten zatrzymany wirnik elektrycznej pompki. Dobra, jest na dole silnika, jak będzie dojście to sprawdzę, a jak nie to dopiero w poniedziałek/wtorek u majstra. Godzinę temu, volf6 napisał: Teraz trzeba zrobić zakłady czyja diagnoza okaże się właściwa @swienty dasz znać kto miał rację? Jasne 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mustaff14 Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 Dnia 12.11.2019 o 10:32, Mustaff14 napisał: @swienty Ostatnio miałem problem z ogrzewaniem w Leonie 5f z 2014 roku. Silnik 1.6 TDI clha. Pierwszym problemem była niedziałająca pompka dodatkowego obiegu wody. Do sprawdzenia vcdsem czy działa, u mnie nie było bledu a pompka nie działała. Druga sprawa zatkana nagrzewnica, przepłukanie wężem ogrodowym w odwrotnym kierunku przyniosło skutek. @volf6, @Spajdi. Pozwoliłem sobie zacytować sam siebie. Myślę, że więcej nie muszę dodawać. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 3 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Jestem u znajomych majstrów. Zdjęliśmy węże które idą do nagrzewnicy, w dolny nie dało się dmuchnąć. W tej chwili płukamy układ, cały czas wylatuje syf z nagrzewnicy. Obieg widać już jest, ale to jeszcze nie to co powinno być. Czy pompka działa nie sprawdzaliśmy. Stwierdziliśmy że nawet jak pompka jest walnięta, to nie ma opcji żeby górny wąż byl tak gorący że nie da się dotknąć, a dolny zupełnie zimny. Niewykluczone że i ona jest uszkodzona, ale i to sprawdzimy. edit: pompka działa, podczas zalewania świeżego płynu włączyłem zapłon i łanie tłoczyła płyn po całym układzie @volf6 zbierałeś zakłady? edit2: w nagrzewnicy były jakieś drobne kawałki czegoś jak silikon. To chyba ten silikat o którym piszą na różnych forach, jednak w zbiorniczku żadnego woreczka z tym nie ma. Czyżby się rozpuścił? Edytowane 3 Grudnia 2019 przez swienty 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 Jestem u znajomych majstrów. Zdjęliśmy węże które idą do nagrzewnicy, w dolny nie dało się dmuchnąć. W tej chwili płukamy układ, cały czas wylatuje syf z nagrzewnicy. Obieg widać już jest, ale to jeszcze nie to co powinno być. Czy pompka działa nie sprawdzaliśmy. Stwierdziliśmy że nawet jak pompka jest walnięta, to nie ma opcji żeby górny wąż byl tak gorący że nie da się dotknąć, a dolny zupełnie zimny. Niewykluczone że i ona jest uszkodzona, ale i to sprawdzimy. edit: pompka działa, podczas zalewania świeżego płynu włączyłem zapłon i łanie tłoczyła płyn po całym układzie [mention=155024]volf6[/mention] zbierałeś zakłady? ;] edit2: w nagrzewnicy były jakieś drobne kawałki czegoś jak silikon. To chyba ten silikat o którym piszą na różnych forach, jednak w zbiorniczku żadnego woreczka z tym nie ma. Czyżby się rozpuścił? To musiał ten silikat zapchać, innej opcji nie ma w takim świeżym aucie. Ewentualnie ktoś wymieniał już płyn i zalał jakieś "borygo" co temu pomogło. Ważne, że działa i dzięki za informację zwrotną.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2019 8 godzin temu, swienty napisał: Jestem u znajomych majstrów. Zdjęliśmy węże które idą do nagrzewnicy, w dolny nie dało się dmuchnąć. W tej chwili płukamy układ, cały czas wylatuje syf z nagrzewnicy. Obieg widać już jest, ale to jeszcze nie to co powinno być. Czy pompka działa nie sprawdzaliśmy. Stwierdziliśmy że nawet jak pompka jest walnięta, to nie ma opcji żeby górny wąż byl tak gorący że nie da się dotknąć, a dolny zupełnie zimny. Niewykluczone że i ona jest uszkodzona, ale i to sprawdzimy. edit: pompka działa, podczas zalewania świeżego płynu włączyłem zapłon i łanie tłoczyła płyn po całym układzie @volf6 zbierałeś zakłady? edit2: w nagrzewnicy były jakieś drobne kawałki czegoś jak silikon. To chyba ten silikat o którym piszą na różnych forach, jednak w zbiorniczku żadnego woreczka z tym nie ma. Czyżby się rozpuścił? Czytałem na innym forum, że ktoś też miał zatkaną nagrzewnicę i wlał gorącej wody (ok. 60 stopni) i trochę kreta (inne środki nie ruszały) i pomogło. Tylko nie wiem, czy taki kret nie jest zbyt agresywny na jakieś uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 7 godzin temu, janusz napisał: Czytałem na innym forum, że ktoś też miał zatkaną nagrzewnicę i wlał gorącej wody (ok. 60 stopni) i trochę kreta (inne środki nie ruszały) i pomogło. Tylko nie wiem, czy taki kret nie jest zbyt agresywny na jakieś uszczelki. Kreta? to juz by miał po nagrzewnicy i chłodnicy. Przecież na krecie wyraźnie jest napisane by nie stosować na rury z aluminium. o uszczelki bym się martwił najmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 8 godzin temu, janusz napisał: Czytałem na innym forum, że ktoś też miał zatkaną nagrzewnicę i wlał gorącej wody (ok. 60 stopni) i trochę kreta (inne środki nie ruszały) i pomogło. Tylko nie wiem, czy taki kret nie jest zbyt agresywny na jakieś uszczelki. Kret reaguje z aluminium " rozpuszcza" je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 8 godzin temu, janusz napisał: Czytałem na innym forum, że ktoś też miał zatkaną nagrzewnicę i wlał gorącej wody (ok. 60 stopni) i trochę kreta (inne środki nie ruszały) i pomogło. Tylko nie wiem, czy taki kret nie jest zbyt agresywny na jakieś uszczelki. My zaaplikowaliśmy do układu ocet, i gorącą wodę Czy całkiem pomogło nie wiem, ale zapobiegawczo zrobię za jakiś czas jeszcze jedną taką płukankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 1 minutę temu, swienty napisał: My zaaplikowaliśmy do układu ocet, i gorącą wodę Czy całkiem pomogło nie wiem, ale zapobiegawczo zrobię za jakiś czas jeszcze jedną taką płukankę. To w końcu grzeje czy nie Swoją droga jak to możliwe, by w 3-letnim jeżdżonym na płynie aucie była zapchana nagrzewnica Masz je od nowości, względnie znasz jego historię 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 12 minut temu, volf6 napisał: To w końcu grzeje czy nie Grzeje 12 minut temu, volf6 napisał: Swoją droga jak to możliwe, by w 3-letnim jeżdżonym na płynie aucie była zapchana nagrzewnica Masz je od nowości, względnie znasz jego historię Mam go od niedawna, auto krajowe, serwisowane tylko w VW. Jak to możliwe? A no już tłumaczę. Auto jest po gwarancji, więc normalny użytkownik ma jechać do ASO i wyłożyć tysiaka na płukanie układu. Ewentualnie dwa tysiaki lub trzy jak to dziadostwo które jest w układzie uszkodzi pompkę. Wtedy producent zarobi na częściach, a serwis na robocie. Mam info od pracownika ASO że to jest normalna procedura w tym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 31 minut temu, swienty napisał: Mam info od pracownika ASO że to jest normalna procedura w tym samochodzie Skandal, to się nadaje do telewizji i to najlepiej jakiejś niemieckiej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 Mam go od niedawna, auto krajowe, serwisowane tylko w VW. Jak to możliwe? A no już tłumaczę. Auto jest po gwarancji, więc normalny użytkownik ma jechać do ASO i wyłożyć tysiaka na płukanie układu. Ewentualnie dwa tysiaki lub trzy jak to dziadostwo które jest w układzie uszkodzi pompkę. Wtedy producent zarobi na częściach, a serwis na robocie. Mam info od pracownika ASO że to jest normalna procedura w tym samochodzie. Nie jest do końca normalna bo setki tysięcy tych samochodów jeździ jednak bez płukania i bez usterki ogrzewania... Silikat jest tylko w wybranych wersjach/rocznikach, a nawet jeżeli jest to 1/xxxx ma z tym problem. W internecie nie ma za dużo o tym jak szukałem, raczej pojedyncze przypadki biorąc pod uwagę ile tych samochód jeździ.Tak samo jak u mnie zalało dywanik pasażera w Leonie III bo wężyk skroplin z klimy jest beznadziejnie zaprojektowany i w 2019 wydali zupełnie inny pozmianowy, który na logikę patrząc będzie wieczny i który za bagatela 40 zł zakupiłem i zamontowałem. Mimo, że identyczny jest w golfie VII, Octavii III to przypadków takich jak mój jest skrajnie mało biorąc pod uwagę ile tego jeździ. Znalazłem jeden przypadek u Ruskich i kilka na czeskimi forum Skody czy tam Octavii.Aż się dziwię, że co drugi Golf VII/Octavia III/Leon III nie ma zalanej podłogi pod nogami pasażera.Ja zalecam każdemu kto ma w/w auto na platformie MQB wymianę tego wężyka na model pozmianowy.Poniżej foto na którym widać nowy i stary wężyk, stary to ten z tym białym elementem plastikowym. Na foto widać numer pozmianowego wężyka na naklejce woreczka.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 4 godziny temu, swienty napisał: Mam info od pracownika ASO że to jest normalna procedura w tym samochodzie. A ja już pisałem że mój Golf kiepsko grzeje. Pewnie będzie mnie to samo czekać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 47 minut temu, Spajdi napisał: Nie jest do końca normalna bo setki tysięcy tych samochodów jeździ jednak bez płukania i bez usterki ogrzewania... Silikat jest tylko w wybranych wersjach/rocznikach, a nawet jeżeli jest to 1/xxxx ma z tym problem. Przybliż ile zostało wyprodukowany Golfów VII, oczywiście w setkach tysięcy. Serwis doskonale zna ten problem, i nie wzięło się to z niczego. Już ostatnio palnąłeś bzdurę więc nie brnij w to na ślepo. Dnia 12.11.2019 o 22:21, Spajdi napisał: Nie ma opcji na zapchaną nagrzewnicę w tak młodym samochodzie. Kończę dyskusję bo do niczego nie prowadzi. Usterka usunięta i tyle. 38 minut temu, kravitz napisał: Pewnie będzie mnie to samo czekać. Możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 Możliwe. Zgadzam się, że nie miałem racji, ale nie zgadzam się z tezą, że wszystkie samochody platformy MQB tak mają bo wszystkich samochodów z platformy MQB na rynku jest zatrzęsienie i jeżdżą od 7 lat. Ja Ci podałem przykład z rurką skroplin gdzie jest wada, ale ujawnia się stosunkowo rzadko i myślę, że tutaj jest podobnie. Ps. w Europie Golfow VII sprzedawało się ok. 45-50 tyś. rocznie co daje 7 lat x 45-50 tyś. Więc tak w setkach tysięcy, a dodaj do tego Octavie III i Leona III... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 2 godziny temu, Spajdi napisał: Zgadzam się, że nie miałem racji, ale nie zgadzam się z tezą, że wszystkie samochody platformy MQB tak mają bo wszystkich samochodów z platformy MQB na rynku jest zatrzęsienie i jeżdżą od 7 lat. Ja Ci podałem przykład z rurką skroplin gdzie jest wada, ale ujawnia się stosunkowo rzadko i myślę, że tutaj jest podobnie. Ps. w Europie Golfow VII sprzedawało się ok. 45-50 tyś. rocznie co daje 7 lat x 45-50 tyś. Więc tak w setkach tysięcy, a dodaj do tego Octavie III i Leona III... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka do tej rocznej sprzedaży golfa w europie dodaj jedno "0" na końcuhttp://carsalesbase.com/european-car-sales-data/volkswagen/volkswagen-golf/ 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 Zmiana serwisu i diagnoza w 5 minut, "naprawione" w 20.... Filtr kabinowy zawalony jakby ktoś tym w piaskownicy kopał. Po wymianie wszystko cacy. Jednak co poniektórzy to kozy im paść z nie samochody naprawiać. 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 1 godzinę temu, chojny napisał: Filtr kabinowy zawalony jakby ktoś tym w piaskownicy kopał. Po wymianie wszystko cacy. Jednak co poniektórzy to kozy im paść z nie samochody naprawiać Ja bym bardziej winił właściciela, chyba, ze nie wiedział, że ma taki filtr w aucie i że czasami się go wymienia I jeszcze przy zapchanym słabiej wentylator dmucha 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 (edytowane) 2 minuty temu, volf6 napisał: Ja bym bardziej winił właściciela, chyba, ze nie wiedział, że ma taki filtr w aucie i że czasami się go wymienia I jeszcze przy zapchanym słabiej wentylator dmucha Właściciel jedzie do ASO i to ich zadaniem jest dbanie o sprawność pojazdu. Jeżeli nie mają na danym serwisie wpisanego interwału wymiany ale klient zgłasza problemy to powinni to sprawdzić. Właściciel się nie zna, nie ma wglądu w dokumentację serwisową i procedury. Właściciel zgłosił problem a ASO sobie nie poradziło olewając zgłoszenie właściciela. Drugie ASO już bez problemu usunęło problem. Edytowane 12 Grudnia 2019 przez chojny 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 2 minuty temu, chojny napisał: Właściciel zgłosił problem a ASO sobie nie poradziło olewając zgłoszenie właściciela. Dziwne, tu wszyscy chwalą ASO i do januszy w stodołach nie jeżdżą Powiedz jeszcze, ze ten filtr był fabryczny Interwał wymiany to chyba jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 (edytowane) 4 minuty temu, volf6 napisał: Dziwne, tu wszyscy chwalą ASO i do januszy w stodołach nie jeżdżą Powiedz jeszcze, ze ten filtr był fabryczny Interwał wymiany to chyba jest Tak, był fabryczny, samochód ma 2 lata i 52kkm przebiegu, od nowości w moich rękach. Wczoraj poprosiłem o sprawdzenie jak jest w papierach i VW zaleca wymianę na 60kkm. Niestety zdjęcie nie oddaje stanu filtra. Edytowane 12 Grudnia 2019 przez chojny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 5 minut temu, chojny napisał: Wczoraj poprosiłem o sprawdzenie jak jest w papierach i VW zaleca wymianę na 60kkm To dużo, nawet bardzo dużo W polskich warunkach chyba nierealne, bo u nas jest raczej duże zapylenie i już po roku i 10/15kkm te filtry bywają zasyfione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 (edytowane) 1 minutę temu, volf6 napisał: To dużo, nawet bardzo dużo W polskich warunkach chyba nierealne, bo u nas jest raczej duże zapylenie i już po roku i 10/15kkm te filtry bywają zasyfione... Byłem lekko zszokowany. W drugim ASO mi facet powiedział, że oni się zawsze pytają klienta czy wymieniać po 30kkm, pokazując filtr jeszcze nikt nie odmówił. Edytowane 12 Grudnia 2019 przez chojny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 12 minut temu, chojny napisał: Wczoraj poprosiłem o sprawdzenie jak jest w papierach i VW zaleca wymianę na 60kkm. Jestes pewien, ze chodzi o filtr kabinowy, a nie powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 2 minuty temu, chojny napisał: Byłem lekko zszokowany. W drugim ASO mi facet powiedział, że oni się zawsze pytają klienta czy wymieniać po roku, pokazując filtr jeszcze nikt nie odmówił. Mieszkam w Krk i zawsze wymieniam przed i po zimie. I zawsze jest zasyfiony. Może jak ktoś robi większość trasy poza miastem to jest lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 1 minutę temu, Maciej__ napisał: Jestes pewien, ze chodzi o filtr kabinowy, a nie powietrza? Tak, o kabinowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-mimx- Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 3 godziny temu, volf6 napisał: To dużo, nawet bardzo dużo W polskich warunkach chyba nierealne, bo u nas jest raczej duże zapylenie i już po roku i 10/15kkm te filtry bywają zasyfione... E tam. Ja się zorientowałem, że mam taki interwał przy trzecim przeglądzie, tj. przy 90 kkm. Pierwsze 60kkm przejechałem na fabrycznym i wszystko działało OK - miałem pakiet serwisowy i nie wnikałem co wchodziło w skład przeglądu Mimo wszystko od tego czasu wymieniam częściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 3 godziny temu, volf6 napisał: To dużo, nawet bardzo dużo W polskich warunkach chyba nierealne, bo u nas jest raczej duże zapylenie i już po roku i 10/15kkm te filtry bywają zasyfione... ja wymieniam co pół roku, uroki mieszkania na Śląsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2019 Dnia 12.12.2019 o 09:59, volf6 napisał: Dziwne, tu wszyscy chwalą ASO i do januszy w stodołach nie jeżdżą Powiedz jeszcze, ze ten filtr był fabryczny Interwał wymiany to chyba jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 24 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2020 Pomogło na jakiś miesiąc. Niedawno znowu się zatkało, totalny brak przepływu przez nagrzewnicę. Tydzień przepłukaliśmy znowu układ, tym razem dość mocno i... Po 200km znowu zabiło nagrzewnicę, tym razem w drodze do Niemiec, wczoraj wróciłem. Problem jest cały czas ten sam, coś zapycha nagrzewnicę. Już rozważam montaż jakiegoś filterka na przewodach. WTF ?! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 25 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 10 godzin temu, swienty napisał: Pomogło na jakiś miesiąc. Niedawno znowu się zatkało, totalny brak przepływu przez nagrzewnicę. Tydzień przepłukaliśmy znowu układ, tym razem dość mocno i... Po 200km znowu zabiło nagrzewnicę, tym razem w drodze do Niemiec, wczoraj wróciłem. Problem jest cały czas ten sam, coś zapycha nagrzewnicę. Już rozważam montaż jakiegoś filterka na przewodach. WTF ?! A nie wlaleś koncentratu zamiast wpierw go rozrzedzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 25 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 28 minut temu, tomata napisał: A nie wlaleś koncentratu zamiast wpierw go rozrzedzić? Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 25 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 14 godzin temu, swienty napisał: Pomogło na jakiś miesiąc. Niedawno znowu się zatkało, totalny brak przepływu przez nagrzewnicę. Pewnie lato poczuł Chłodnicę też płukałeś? Może tam jest syf nagromadzony i się roznosi po układzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 25 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 5 godzin temu, volf6 napisał: Pewnie lato poczuł Chłodnicę też płukałeś? A jak myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 25 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 1 minutę temu, swienty napisał: A jak myślisz? To skąd się syf bierze, przecież blok ani węże się nie rozpuszczają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 25 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 1 minutę temu, volf6 napisał: To skąd się syf bierze, przecież blok ani węże się nie rozpuszczają Tydzień temu ze dwie godziny płukaliśmy cały układ, jak widać bezskutecznie. Spójrz na to: https://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=2949.0 Dno i metr mułu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 25 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 Moze kiedyś płyny pomieszano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 25 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 Godzinę temu, swienty napisał: Tydzień temu ze dwie godziny płukaliśmy cały układ, jak widać bezskutecznie. Spójrz na to: https://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=2949.0 Dno i metr mułu Btw. Malujesz paznokcie? 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.