Skocz do zawartości

Rabaty na premiumy


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Ryb napisał(a):

Nowoczesny diesel z zepsutym wtryskiwaczem po prostu nie pojedzie bo elektronika to wykryje i nie pozwoli tak jeździć żeby nie zabić DPFa.

 

Nie ma takich zabezpieczeń, w jakichś ekstremalnych przypadkach wywali lampę alladyna ale silnik dalej będzie pracował. Najczęściej auto zaczyna po prostu co chwila wypalać dpf co dla niewprawnego kierowcy jest nie do wykrycia i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2024 o 17:48, Maciej__ napisał(a):

 

W tym segmencie diesel raczzej jeszcze dlugo bedzie sie dobrze trzymal...

Poprzedni diesel to 2,2 i faktycznie nie byl zbyt udany, szczegolnie na poczatku produkcji.

3,3 to rozwiniecie silnika 2,2, wiec roznie moze byc ;)

Daja 6 lat gwarancji, wiec pierwszy wlasiciciel raczej nie musi sie martwic ;]

Silnika 3,0 noPB finalnie w EU w ogole nie bedzie.

 

Mialem A6 w TDI ale mialem dość auta bo zaczęła się sypac a przebieg nie był duży a audi była u nas od nowości.

Z tego co czytalem mazda dawala na 2.2  trzy lata gwarancji a na 3.3 daja 6 lat.

Kupiłem cx60 3.3 bo wiedzialem ze mazda robi poprwki z miesiąca na miesiąc wiec nie trzeba czekac na lifting aby poprawili auto .

Od nowosci nie mam problemow cx60 , nie mam co reklamować bo wszystko działa idealnie , wpadł box i wyszło 295 ps i 629 nm a średnie spalanie takie same jak słabsze i nizsze A6.

A6 nie polecam, do 4 roku od nowości bylo ok a potem dramat a olej wymieniany co 12 tys km.

 

Co do mazdy dzwiek, kultura pracy czy spalanie to inna liga R6 a 2.0 TDI R4 w Audi.

 

 

Edytowane przez vanice77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, vanice77 napisał(a):

Mialem A6 w TDI ale mialem dość auta bo zaczęła się sypac a przebieg

Znam takich co potrafią powiedzieć o Audi A6 z TDI - że przebieg 300000 km to niezbyt duży - a tak bardziej konkretnie ile było u ciebie?

 

3 godziny temu, vanice77 napisał(a):

Od nowosci nie mam problemow cx60 , nie mam co reklamować bo wszystko działa idealnie ,

A tak z ciekawości ile zrobiłeś już kilometrów tym dieslem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2024 o 11:41, kravitz napisał(a):

 

Tam coś poszło dramatycznie nie tak.

Rozmowa była na zasadzie:
- Mam pomysł na rozwój.
- Jaki?
- K... sprytny.
W tabelki w excelu ktoś wrzucił sprzedaż marek X wraz z kosztami.
Potem ograniczył koszty, produkując w każdym segmencie jedeną technikę, z różnym wyglądem.
Potem policzył, że przy tej samej sprzedaży, albo nawet niewielkim wzroście zaoszczędzi (w sensie ZAROBI dodatkowo) góry złota.
A potem przyszła rzeczywistość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, AstraC napisał(a):

Rozmowa była na zasadzie:
- Mam pomysł na rozwój.
- Jaki?
- K... sprytny.
W tabelki w excelu ktoś wrzucił sprzedaż marek X wraz z kosztami.
Potem ograniczył koszty, produkując w każdym segmencie jedeną technikę, z różnym wyglądem.
Potem policzył, że przy tej samej sprzedaży, albo nawet niewielkim wzroście zaoszczędzi (w sensie ZAROBI dodatkowo) góry złota.
A potem przyszła rzeczywistość...

 

To jest jakby opis grupy VAG i długo to żarło.

W Stella doszły jeszcze oszczędności w rozwoju tej wspólnej technologii. 

Wszędzie te same wadliwe silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, kravitz napisał(a):

 

To jest jakby opis grupy VAG i długo to żarło.

W Stella doszły jeszcze oszczędności w rozwoju tej wspólnej technologii. 

Wszędzie te same wadliwe silniki.

Oni są pop..i. Weźmy takiego 5008 niemały kloc, dychawicznie silniki, z czym oni do ludzi, cena kosmos.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AstraC napisał(a):

Rozmowa była na zasadzie:
- Mam pomysł na rozwój.
- Jaki?
- K... sprytny.
W tabelki w excelu ktoś wrzucił sprzedaż marek X wraz z kosztami.
Potem ograniczył koszty, produkując w każdym segmencie jedeną technikę, z różnym wyglądem.
Potem policzył, że przy tej samej sprzedaży, albo nawet niewielkim wzroście zaoszczędzi (w sensie ZAROBI dodatkowo) góry złota.
A potem przyszła rzeczywistość...

 

Nie wyciagalbym zbyt pochopnych wnioskow na bazie wynikow sprzedazy w Polsce.

PSA/Stellantis od dawna ma wywalone na nasz rynek, na zachodzie wyglada to zupelnie inaczej.

https://www.media.stellantis.com/pl-pl/corporate-communications/press/stellantis-osiaga-rekordowe-przychody-netto-zysk-netto-i-wolne-przeplywy-pieniezne-w-sektorze-przemyslowym-za-rok-2023

Oczywiscie ich oferta silnikowa w EU jest dramatycznie slaba ale jak widac finansowo sie to poki co caly czas broni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Nie wyciagalbym zbyt pochopnych wnioskow na bazie wynikow sprzedazy w Polsce.

PSA/Stellantis od dawna ma wywalone na nasz rynek, na zachodzie wyglada to zupelnie inaczej.

https://www.media.stellantis.com/pl-pl/corporate-communications/press/stellantis-osiaga-rekordowe-przychody-netto-zysk-netto-i-wolne-przeplywy-pieniezne-w-sektorze-przemyslowym-za-rok-2023

Oczywiscie ich oferta silnikowa w EU jest dramatycznie slaba ale jak widac finansowo sie to poki co caly czas broni.

No właśnie.

https://francuskie.pl/kryzys-rentownosci-w-stellantis-co-czeka-dealerow-i-jakie-beda-tego-konsekwencje/

Na pewno są na takim plusie? Czy pytanie kto daje dane? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, AstraC napisał(a):

No właśnie.

https://francuskie.pl/kryzys-rentownosci-w-stellantis-co-czeka-dealerow-i-jakie-beda-tego-konsekwencje/

Na pewno są na takim plusie? Czy pytanie kto daje dane? 

 

 

Raczej trzeba poczekac na pelne wyniki za rok 2024, zeby porownywac z 2023... Dane z jednego kwartalu jeszcze wiele nie mowia.

Tak czy owak, mimo gownianego Puretecha, ich auta nadal w EU sie niezle sprzedaja.

W zeszlym roku sumarycznie ponad 2 mln sztuk, z czego Peugeot, Opel i Citroen ok 1,5 mln.

https://www.best-selling-cars.com/europe/2023-full-year-europe-best-selling-car-manufacturers-and-brands/

Inna kwestia, ze gdyby mieli lepsza oferte silnikowa, to wynik moglby byc jeszcze lepszy :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy wyliczacie ile kto sprzedał , ważne jest ile kto zarabia.

Xiaomi su7 podobno bardzo dużo traci na każdym aucie ale to cena wliczona w stary nowej marki, tak samo było z Teslą.

 

Ford, opel, skoda , po czesci volvo i inne tez sprzedawały w mln rocznie i każda firma padła i inna wykupywaly ich by nie znikły z rynku.

Kto ile sprzedaje nie znacza ze firma nie jest na skraju upadłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, vanice77 napisał(a):

Mazda cx60  12 tys.

Ludzie straszyli ze mazda ma problemu od razu z wyjazdu z salonu, mozliwe ze juz wszystko poprawili.

Ja bym poczekał z szampanem bo tyle to nawet Oltcit dawał radę .

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten marketingowiec Mazdy założył nowe konto? ;] Tamtego już chyba nikt nie traktował poważnie.

Edytowane przez kadu
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kadu napisał(a):

Może ten marketingowiec Mazdy założył nowe konto? ;] Tamtego już chyba nikt nie traktował poważnie.

Musiałby se jeszcze z dnia na dzień przypomnieć język polski, bo tak średnio mu wcześniej szło.

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.05.2024 o 21:09, Maciej__ napisał(a):

 

 

Raczej trzeba poczekac na pelne wyniki za rok 2024, zeby porownywac z 2023... Dane z jednego kwartalu jeszcze wiele nie mowia.

Tak czy owak, mimo gownianego Puretecha, ich auta nadal w EU sie niezle sprzedaja.

W zeszlym roku sumarycznie ponad 2 mln sztuk, z czego Peugeot, Opel i Citroen ok 1,5 mln.

https://www.best-selling-cars.com/europe/2023-full-year-europe-best-selling-car-manufacturers-and-brands/

Inna kwestia, ze gdyby mieli lepsza oferte silnikowa, to wynik moglby byc jeszcze lepszy :ok:

A teraz chwila refleksji - komu potrzebne te wielkie silniki ? Skandynawia odpada, Iberia - odpada, UK/FR - odpada, południe Włoch/Bałkany - odpada. Wiec zostają Niemcy, Polacy, Czesi, Słowacy i wschód.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
15 minut temu, Rado_ napisał(a):

Chyba tylko w CC

CC to zupełnie niezła opcja - tylko ta cena.... 

Co prawda nie porównywałem bezposrednio ale mam nieodparte wrażenie ze A6 w wersji all terain  jest lepsza ofertą niz V90cc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, delco napisał(a):

CC to zupełnie niezła opcja - tylko ta cena.... 

Co prawda nie porównywałem bezposrednio ale mam nieodparte wrażenie ze A6 w wersji all terain  jest lepsza ofertą niz V90cc.

CC 300 A6 z 350.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, PawelWaw napisał(a):

 

z tymi elektrykami to przesadzaja

Ale co zrobisz, jak nic nie zrobisz.

Na benzynę trzeba czekać prawie rok 8]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sdss napisał(a):

CC 300 A6 z 350.

Faktycznie :ok:

A6 all terain najdroższe na otomoto ok 403 tys złotych, najtańsze 278000 zł

V90 cc    najdroższe na OtoMoto 329 tysięcy złotych, najtańsze 305000 zł

Oczywiście ceny poddaję bez sprawdzenia co jest w środku(wyposażenie)

Ale Zaskoczyło mnie bo myślałem że A6 może być tańsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, delco napisał(a):

Faktycznie :ok:

A6 all terain najdroższe na otomoto ok 403 tys złotych, najtańsze 278000 zł

V90 cc    najdroższe na OtoMoto 329 tysięcy złotych, najtańsze 305000 zł

Oczywiście ceny poddaję bez sprawdzenia co jest w środku(wyposażenie)

Ale Zaskoczyło mnie bo myślałem że A6 może być tańsza

Patrzyłem w konfigurator to A6 startuje od 280 plus pakiety wyszło mi 350 - stolica Maroka może 300 wyjdzie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, delco napisał(a):

Faktycznie :ok:

A6 all terain najdroższe na otomoto ok 403 tys złotych, najtańsze 278000 zł

V90 cc    najdroższe na OtoMoto 329 tysięcy złotych, najtańsze 305000 zł

Oczywiście ceny poddaję bez sprawdzenia co jest w środku(wyposażenie)

Ale Zaskoczyło mnie bo myślałem że A6 może być tańsza

 

A6 Allroad ma w podstawowym wyposażeniu np. pełną pneumatykę, czego w V90CC w standardzie nie ma. Można domówić, ale występuje tylko i wyłącznie na tylnej osi.

Ogólnie obecne A6 już jest stare, ale V90 to już w całkiem dinozaur. Chociaż trzeba przyznać, że zestarzało się całkiem fajnie. Obecnie to moim zdaniem albo konkretny rabat na A6, albo nowa klasa E All terrain.

Edytowane przez kadu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, sdss napisał(a):

20-25% 🤪 to że stare to może być zaleta , poprawili wszystko co mogli i brak wystających tabletów .

 

E-klasa też nie ma wystających ;]. 20-25% to na Allroada? Zawsze były na niego dużo gorsze rabaty niż na zwykła A6.

Odnośnie poprawienia wszystkiego co mogli to niestety - główne problemy jak były, tak są nadal (A6).

Edytowane przez kadu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kadu napisał(a):

 

E-klasa też nie ma wystających ;]. 20-25% to na Allroada? Zawsze były na niego dużo gorsze rabaty niż na zwykła A6.

Odnośnie poprawienia wszystkiego co mogli to niestety - główne problemy jak były tak są nadal (A6).

Na Biznes wychodzi 20%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.