Piotrus Napisano 8 Maja Udostępnij Napisano 8 Maja 8 godzin temu, Ryb napisał(a): Nowoczesny diesel z zepsutym wtryskiwaczem po prostu nie pojedzie bo elektronika to wykryje i nie pozwoli tak jeździć żeby nie zabić DPFa. Nie ma takich zabezpieczeń, w jakichś ekstremalnych przypadkach wywali lampę alladyna ale silnik dalej będzie pracował. Najczęściej auto zaczyna po prostu co chwila wypalać dpf co dla niewprawnego kierowcy jest nie do wykrycia i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanice77 Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja (edytowane) W dniu 7.05.2024 o 17:48, Maciej__ napisał(a): W tym segmencie diesel raczzej jeszcze dlugo bedzie sie dobrze trzymal... Poprzedni diesel to 2,2 i faktycznie nie byl zbyt udany, szczegolnie na poczatku produkcji. 3,3 to rozwiniecie silnika 2,2, wiec roznie moze byc Daja 6 lat gwarancji, wiec pierwszy wlasiciciel raczej nie musi sie martwic Silnika 3,0 noPB finalnie w EU w ogole nie bedzie. Mialem A6 w TDI ale mialem dość auta bo zaczęła się sypac a przebieg nie był duży a audi była u nas od nowości. Z tego co czytalem mazda dawala na 2.2 trzy lata gwarancji a na 3.3 daja 6 lat. Kupiłem cx60 3.3 bo wiedzialem ze mazda robi poprwki z miesiąca na miesiąc wiec nie trzeba czekac na lifting aby poprawili auto . Od nowosci nie mam problemow cx60 , nie mam co reklamować bo wszystko działa idealnie , wpadł box i wyszło 295 ps i 629 nm a średnie spalanie takie same jak słabsze i nizsze A6. A6 nie polecam, do 4 roku od nowości bylo ok a potem dramat a olej wymieniany co 12 tys km. Co do mazdy dzwiek, kultura pracy czy spalanie to inna liga R6 a 2.0 TDI R4 w Audi. Edytowane 9 Maja przez vanice77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja 3 godziny temu, vanice77 napisał(a): Mialem A6 w TDI ale mialem dość auta bo zaczęła się sypac a przebieg Znam takich co potrafią powiedzieć o Audi A6 z TDI - że przebieg 300000 km to niezbyt duży - a tak bardziej konkretnie ile było u ciebie? 3 godziny temu, vanice77 napisał(a): Od nowosci nie mam problemow cx60 , nie mam co reklamować bo wszystko działa idealnie , A tak z ciekawości ile zrobiłeś już kilometrów tym dieslem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanice77 Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja A6 przebieg 140 tys Mazda cx60 12 tys. Ludzie straszyli ze mazda ma problemu od razu z wyjazdu z salonu, mozliwe ze juz wszystko poprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja W dniu 7.05.2024 o 11:41, kravitz napisał(a): Tam coś poszło dramatycznie nie tak. Rozmowa była na zasadzie: - Mam pomysł na rozwój. - Jaki? - K... sprytny. W tabelki w excelu ktoś wrzucił sprzedaż marek X wraz z kosztami. Potem ograniczył koszty, produkując w każdym segmencie jedeną technikę, z różnym wyglądem. Potem policzył, że przy tej samej sprzedaży, albo nawet niewielkim wzroście zaoszczędzi (w sensie ZAROBI dodatkowo) góry złota. A potem przyszła rzeczywistość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja 27 minut temu, AstraC napisał(a): Rozmowa była na zasadzie: - Mam pomysł na rozwój. - Jaki? - K... sprytny. W tabelki w excelu ktoś wrzucił sprzedaż marek X wraz z kosztami. Potem ograniczył koszty, produkując w każdym segmencie jedeną technikę, z różnym wyglądem. Potem policzył, że przy tej samej sprzedaży, albo nawet niewielkim wzroście zaoszczędzi (w sensie ZAROBI dodatkowo) góry złota. A potem przyszła rzeczywistość... To jest jakby opis grupy VAG i długo to żarło. W Stella doszły jeszcze oszczędności w rozwoju tej wspólnej technologii. Wszędzie te same wadliwe silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja 41 minut temu, kravitz napisał(a): To jest jakby opis grupy VAG i długo to żarło. W Stella doszły jeszcze oszczędności w rozwoju tej wspólnej technologii. Wszędzie te same wadliwe silniki. Oni są pop..i. Weźmy takiego 5008 niemały kloc, dychawicznie silniki, z czym oni do ludzi, cena kosmos. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja 2 godziny temu, AstraC napisał(a): Rozmowa była na zasadzie: - Mam pomysł na rozwój. - Jaki? - K... sprytny. W tabelki w excelu ktoś wrzucił sprzedaż marek X wraz z kosztami. Potem ograniczył koszty, produkując w każdym segmencie jedeną technikę, z różnym wyglądem. Potem policzył, że przy tej samej sprzedaży, albo nawet niewielkim wzroście zaoszczędzi (w sensie ZAROBI dodatkowo) góry złota. A potem przyszła rzeczywistość... Nie wyciagalbym zbyt pochopnych wnioskow na bazie wynikow sprzedazy w Polsce. PSA/Stellantis od dawna ma wywalone na nasz rynek, na zachodzie wyglada to zupelnie inaczej. https://www.media.stellantis.com/pl-pl/corporate-communications/press/stellantis-osiaga-rekordowe-przychody-netto-zysk-netto-i-wolne-przeplywy-pieniezne-w-sektorze-przemyslowym-za-rok-2023 Oczywiscie ich oferta silnikowa w EU jest dramatycznie slaba ale jak widac finansowo sie to poki co caly czas broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja Godzinę temu, Maciej__ napisał(a): Nie wyciagalbym zbyt pochopnych wnioskow na bazie wynikow sprzedazy w Polsce. PSA/Stellantis od dawna ma wywalone na nasz rynek, na zachodzie wyglada to zupelnie inaczej. https://www.media.stellantis.com/pl-pl/corporate-communications/press/stellantis-osiaga-rekordowe-przychody-netto-zysk-netto-i-wolne-przeplywy-pieniezne-w-sektorze-przemyslowym-za-rok-2023 Oczywiscie ich oferta silnikowa w EU jest dramatycznie slaba ale jak widac finansowo sie to poki co caly czas broni. No właśnie. https://francuskie.pl/kryzys-rentownosci-w-stellantis-co-czeka-dealerow-i-jakie-beda-tego-konsekwencje/ Na pewno są na takim plusie? Czy pytanie kto daje dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja Godzinę temu, AstraC napisał(a): No właśnie. https://francuskie.pl/kryzys-rentownosci-w-stellantis-co-czeka-dealerow-i-jakie-beda-tego-konsekwencje/ Na pewno są na takim plusie? Czy pytanie kto daje dane? Raczej trzeba poczekac na pelne wyniki za rok 2024, zeby porownywac z 2023... Dane z jednego kwartalu jeszcze wiele nie mowia. Tak czy owak, mimo gownianego Puretecha, ich auta nadal w EU sie niezle sprzedaja. W zeszlym roku sumarycznie ponad 2 mln sztuk, z czego Peugeot, Opel i Citroen ok 1,5 mln. https://www.best-selling-cars.com/europe/2023-full-year-europe-best-selling-car-manufacturers-and-brands/ Inna kwestia, ze gdyby mieli lepsza oferte silnikowa, to wynik moglby byc jeszcze lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanice77 Napisano 9 Maja Udostępnij Napisano 9 Maja Wy wyliczacie ile kto sprzedał , ważne jest ile kto zarabia. Xiaomi su7 podobno bardzo dużo traci na każdym aucie ale to cena wliczona w stary nowej marki, tak samo było z Teslą. Ford, opel, skoda , po czesci volvo i inne tez sprzedawały w mln rocznie i każda firma padła i inna wykupywaly ich by nie znikły z rynku. Kto ile sprzedaje nie znacza ze firma nie jest na skraju upadłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 10 Maja Udostępnij Napisano 10 Maja 22 godziny temu, vanice77 napisał(a): Mazda cx60 12 tys. Ludzie straszyli ze mazda ma problemu od razu z wyjazdu z salonu, mozliwe ze juz wszystko poprawili. Ja bym poczekał z szampanem bo tyle to nawet Oltcit dawał radę . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 10 Maja Udostępnij Napisano 10 Maja (edytowane) Może ten marketingowiec Mazdy założył nowe konto? Tamtego już chyba nikt nie traktował poważnie. Edytowane 10 Maja przez kadu 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vanice77 Napisano 10 Maja Udostępnij Napisano 10 Maja 39 minut temu, Piotrus napisał(a): Ja bym poczekał z szampanem bo tyle to nawet Oltcit dawał radę . Masz racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 10 Maja Udostępnij Napisano 10 Maja 5 godzin temu, kadu napisał(a): Może ten marketingowiec Mazdy założył nowe konto? Tamtego już chyba nikt nie traktował poważnie. Musiałby se jeszcze z dnia na dzień przypomnieć język polski, bo tak średnio mu wcześniej szło. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano Wtorek o 13:05 Udostępnij Napisano Wtorek o 13:05 W dniu 9.05.2024 o 21:09, Maciej__ napisał(a): Raczej trzeba poczekac na pelne wyniki za rok 2024, zeby porownywac z 2023... Dane z jednego kwartalu jeszcze wiele nie mowia. Tak czy owak, mimo gownianego Puretecha, ich auta nadal w EU sie niezle sprzedaja. W zeszlym roku sumarycznie ponad 2 mln sztuk, z czego Peugeot, Opel i Citroen ok 1,5 mln. https://www.best-selling-cars.com/europe/2023-full-year-europe-best-selling-car-manufacturers-and-brands/ Inna kwestia, ze gdyby mieli lepsza oferte silnikowa, to wynik moglby byc jeszcze lepszy A teraz chwila refleksji - komu potrzebne te wielkie silniki ? Skandynawia odpada, Iberia - odpada, UK/FR - odpada, południe Włoch/Bałkany - odpada. Wiec zostają Niemcy, Polacy, Czesi, Słowacy i wschód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.