awruK Napisano 12 Września 2020 Udostępnij Napisano 12 Września 2020 30 minut temu, Maciej__ napisał: W zbiorniczku wyrownawczym. Sa na YT filmiki jak to wydlubac. I może poprzedni właściciel auta @swienty próbował wydłubać i coś mu w trakcie tego nie wyszło... 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 12 Września 2020 Udostępnij Napisano 12 Września 2020 3 godziny temu, Lupus napisał: I może poprzedni właściciel auta @swienty próbował wydłubać i coś mu w trakcie tego nie wyszło... Ale to chyba z kg tego czegoś by musiało być skoro po kliku płukaniach nadal syf 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 12 Września 2020 Udostępnij Napisano 12 Września 2020 Ale to chyba z kg tego czegoś by musiało być skoro po kliku płukaniach nadal syf;]Może płukania są nieskutecznego bo się gdzieś na zakrętach przykleiło i powoli odpada, może trzeba rozebrać wszystkie węże układu chłodzenia, chłodnicę, nagrzewnicę, obudowę termostatu i wszystko na zewnątrz wypłukać skoro płukanie samego układu na samochodzie nie przynosi rezultatu. To tak jak z przypadkiem gdzie w dieslu opiłkuje pompa wysokiego ciśnienia CR, wtedy nie ma drogi na skróty tylko wszystko na drobne, wszelkie próby "naprawy" na aucie kończą się wysraniem nowej pompy i wytrysków do kilkunastu tysięcy kilometrów od wymiany i ponowne kosmiczne koszty.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Września 2020 Udostępnij Napisano 12 Września 2020 5 godzin temu, volf6 napisał: Ale to chyba z kg tego czegoś by musiało być skoro po kliku płukaniach nadal syf Ja bym chyba na testy kupil ten woreczek w ASO i go zmieszal z plynem, zeby sprawdzic jak to sie zachowuje na zimno i cieplo. Wtedy mozna myslec, jak sie tego gowna pozbyc z ukladu, bo ewidentnie sie gdzies osadza. Moze plukanie na zimno zwyczanie niewiele daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 12 Września 2020 Udostępnij Napisano 12 Września 2020 (edytowane) Sorry, ale tytul tego wątku powinien brzmieć: Układ ogrzewania po niemiecki, czyli rzeźba Jak można takiego g...nego gniota wrzucic do zbiorniczka??? To chyba tylko VAG może wymyslić...zeby ludzi na kasę za naprawe naciągać Edytowane 12 Września 2020 przez norbert123 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 12 Września 2020 Udostępnij Napisano 12 Września 2020 Takie rzeczy, to nie nowość. Mercedes już 30 lat temu robił wkłady przedłużające żywotność płynu i nawet się to sprawdzało. VW kilka lat temu wrócił do tego rozwiązania, ale nie we wszystkich modelach, bo u mnie np nie ma silikatu. Tam ewidentnie ktoś wcześniej grzebał i rozerwał worek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 12 Września 2020 Udostępnij Napisano 12 Września 2020 7 minut temu, kaczorek79 napisał: Takie rzeczy, to nie nowość. Mercedes już 30 lat temu robił wkłady przedłużające żywotność płynu i nawet się to sprawdzało. VW kilka lat temu wrócił do tego rozwiązania, ale nie we wszystkich modelach, bo u mnie np nie ma silikatu. Tam ewidentnie ktoś wcześniej grzebał i rozerwał worek. No i dlatego inni wyjmują tez ten woreczek? To nie powinno byc w woreczku tylko w jakims plastikowym wkladzie chronione dodatkowo siateczką wewn. Tak jal np robi się filtry do dzbankow z wodą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 13 Września 2020 Udostępnij Napisano 13 Września 2020 Są też wkłady w postaci fiolek z siatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
binges Napisano 13 Września 2020 Udostępnij Napisano 13 Września 2020 Dnia 10.09.2020 o 09:35, Maciej__ napisał: Swoja droga, to wyjatkowo kretynskie rozwiazanie Nawet nie wiesz ile takich "kretyńskich rozwiązań" jest w pozostałych współczesnych silnikach i całym osprzęcie VW masa "rozwiązań" które muszą spierdolić się w krótkim czasie, dostęp do tego wszystkiego jest tragiczny, aby tylko jak najwięcej zdemontować, jak najwięcej wymienić uszczelek cienkich jak gumki do włosów, wymienić najlepiej na oryginalne, aby przy okazji coś połamać bo plastik jest tragicznej jakości a często ma kontakt z płynem i olejem (np. plastikowe pompy wody, obudowy termostatu i silnika które pękają we wszystkich silnikach VW), wszystko to skręcone śrubami na imbusy, torxy, spliny, riby aby tylko jak więcej utrudnić mechanikowi i zwykłemu użytkownikowi. Nigdy nie kupie żadnego współczesnego VW nawet za polowe ceny, dla mnie jest to jeden wielki bubel na kółkach i nic więcej - pisze to wieloletni doradca serwisowy, mechanik i osoba która nie jedno widziała, naprawiala i ma jakieś porównanie... 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 13 Września 2020 Udostępnij Napisano 13 Września 2020 3 godziny temu, Orochimaru napisał: Są też wkłady w postaci fiolek z siatki. No wlasnie..juz lepiej wyglada, jak by to umoescic jeszcxe dodatkowow plastiu z dzirukami to byloby pewniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 13 Września 2020 Udostępnij Napisano 13 Września 2020 (edytowane) Chyba dostaniesz bana za taką dogłebną krytykę jesynie slusznej marki na AK i w Polsce;) Edytowane 13 Września 2020 przez norbert123 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 13 Września 2020 Udostępnij Napisano 13 Września 2020 (edytowane) 5 godzin temu, binges napisał: Nawet nie wiesz ile takich "kretyńskich rozwiązań" jest w pozostałych współczesnych silnikach i całym osprzęcie VW masa "rozwiązań" które muszą spierdolić się w krótkim czasie, dostęp do tego wszystkiego jest tragiczny, aby tylko jak najwięcej zdemontować, jak najwięcej wymienić uszczelek cienkich jak gumki do włosów, wymienić najlepiej na oryginalne, aby przy okazji coś połamać bo plastik jest tragicznej jakości a często ma kontakt z płynem i olejem (np. plastikowe pompy wody, obudowy termostatu i silnika które pękają we wszystkich silnikach VW), wszystko to skręcone śrubami na imbusy, torxy, spliny, riby aby tylko jak więcej utrudnić mechanikowi i zwykłemu użytkownikowi. Nigdy nie kupie żadnego współczesnego VW nawet za polowe ceny, dla mnie jest to jeden wielki bubel na kółkach i nic więcej - pisze to wieloletni doradca serwisowy, mechanik i osoba która nie jedno widziała, naprawiala i ma jakieś porównanie... Dużo silników TSI jeździ po polskich drogach, zwłaszcza w postaci firmowych Fabii i Octavii i jakoś tragedii nie ma. U nas firmowa Octavia 1.0 TSI jeździ praktycznie bez przerwy 160kkm w 3 lata zrobione i bez awarii, Fabia 1.2 ponad 200kkm. edit: we wszystkich znanych mi autach VW nie spotkałem się z tym wynalazkiem w zbiorniczku płynu. Może to tylko w dieslach było montowane? Edytowane 13 Września 2020 przez pejus1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 13 Września 2020 Udostępnij Napisano 13 Września 2020 A może ktoś wymieniał lub dolewał płyn ? Fabryczny płyn może tego dziadostwa nie rozpuszczać i nie powodować osadzania się go w układzie. Zwykły płyn może je rozpuszczać i rozprowadzać po układzie, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 14 Września 2020 Udostępnij Napisano 14 Września 2020 21 godzin temu, Ociec napisał: A może ktoś wymieniał lub dolewał płyn ? Fabryczny płyn może tego dziadostwa nie rozpuszczać i nie powodować osadzania się go w układzie. Zwykły płyn może je rozpuszczać i rozprowadzać po układzie, A co takiego magicznego może być w plynie chlodniczym VW? Dodatek antyrozpuszczajacy woreczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 14 Września 2020 Udostępnij Napisano 14 Września 2020 5 godzin temu, norbert123 napisał: A co takiego magicznego może być w plynie chlodniczym VW? Dodatek antyrozpuszczajacy woreczek? Płyn VW może mieć inny skład chemiczny, który powoli uwalnia z worka potrzebne chemikalia. Nie jestem chemikiem, ale są różne płyny, które zasadniczo się różnią. Niewłaściwe płyny nie rozpuszczają woreczka, ale jego zawartość zmieniają w galaretę, która zapycha układ. Pusty worek może być już np. zmielony przez pompę lub siedzi gdzieś w wężu lub bloku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Września 2020 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 (edytowane) Są różne rodzaje płynów (3 są najpopularniejsze), ale akurat jeśli o VW chodzi, to oni uprościli to i tak np. w aucie @swienty powinien być G13, który zawiera ileś krzemianów, wg wikipedii 400-500mg/l. Zachodzi teraz pytanie, po co ten woreczek uwalniający krzemiany w płynie, który już go zawiera i jakie jest ich stężenie w układzie wyposażonym w ten woreczek. Edytowane 15 Września 2020 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 15 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2020 (edytowane) W tym tygodniu postaram się zdać relacje, w weekend mam wyjazd i tego czasu chcę mieć ogarnięte auto. Pomysły mam takie: https://www.castorama.pl/zawor-kulowy-katowy-arco-z-filtrem-1-2-x-3-8-id-1026271.html lub https://www.castorama.pl/filtr-skosny-do-wody-idmar-group-1-2-srut-id-79607.html lub https://www.obi.pl/osprzet-do-myjek-cisnieniowych/lavor-filtr-wody-3-4f-3-4m/p/3217940 Edytowane 15 Września 2020 przez swienty 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Września 2020 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 (edytowane) To bym rozważył: https://allegro.pl/oferta/filtr-cisnieniowy-przeplywowy-uniwer-opryskiwacz-7521565578?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czescimaszyn_pla&ev_adgr=Części+do+maszyn+i+innych+pojazdów&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czescimaszyn|1539703379|g|m&ev_adgr=|103713668853|447232666758|&utm_term=aud-389724427398:pla-922284244016||-|-9061068|&utm_content=|pla|mc:130770203-p:7521565578|&gclid=CjwKCAjwzIH7BRAbEiwAoDxxTi5a6q916HaXXmAbv-52PSLsyeFs5IH788BW6A77qOI8vITunR2SrBoCvN8QAvD_BwE Ten chyba lepszy: https://allegro.pl/oferta/filtr-liniowy-opryskiwacza-10-bar-1-2-80-mesh-7938097261?fromVariant=8086311984 Edytowane 15 Września 2020 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 16 Września 2020 Udostępnij Napisano 16 Września 2020 13 godzin temu, swienty napisał: Pomysły mam takie: Ad 1 nie idź tą drogą Ad 2 Dodaj dwa zaworki (przed i za) by do czyszczenia sitka nie opróżniać układu Ad 3 Czy wytrzyma temperaturę 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 16 Września 2020 Udostępnij Napisano 16 Września 2020 A dodatkowo jak już będziesz w Castoramie to bym brał to plus to i końcówki do węża plus cybanty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 17 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2020 Dobra pany i panewki rzeźba zrobiona ale źle to zamontowaliśmy, za wysoko i teraz w kolankach nie ma wody. Opuścimy niżej i nawet nie będzie to widoczne. Oryginalny wąż jest zdjęty, w każdej chwili można całość szybko zdemontować. Wąż w środku cały jest oblepiony jakby kamieniem, ale w kolorze pomarańczowego płynu. Wczoraj zrobiłem 10km i jeden mały glut złapał się w tą siatkę. Bez wymiany nagrzewnicy i tak się nie obejdzie, bardzo ciężko ją wypłukać. Jak włożę węża ogrodowego do nagrzewnicy i odkręcę wodę to moment i jest czysto. Jak płucze się szybkimi ruchami odkręć/zakręć to cały czas leci z tego syf, końca nie widać. Patent na razie idzie do małej przeróbki żeby nie był w najwyższym punkcie, a nagrzewnica do wymiany. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 18 Września 2020 Udostępnij Napisano 18 Września 2020 rozmontuj stara nagrzewnice i pokaz wszystkim jak jest zbudowana,żeby udowodnić że żadne płukanie porządnie zatkanej nagrzewnicy nie ma sensu, kiedyś w VW nagrzewnicach wsadzali jeszcze w te aluminiowe rurki plastiki w kształcie świderka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 18 Września 2020 Udostępnij Napisano 18 Września 2020 W dniu 12.09.2020 o 12:21, volf6 napisał: Ale to chyba z kg tego czegoś by musiało być skoro po kliku płukaniach nadal syf oj chyba nie. Myślę, że wystarczy odrobina w "wąskim gardle" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Września 2020 Udostępnij Napisano 20 Września 2020 W dniu 9.09.2020 o 15:36, Azbest napisał: co ten tajemniczy worek robi? Odpowiadał za precyzyjne postarzenie produktu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Września 2020 Udostępnij Napisano 20 Września 2020 W dniu 9.09.2020 o 16:21, Azbest napisał: to chyba najgłupsze rozwiązanie techniczne o jakim słyszałem ... aż się to prosi o awarię Ci Francuzi zawsze przekombinują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 20 Września 2020 Udostępnij Napisano 20 Września 2020 W dniu 9.09.2020 o 16:25, wladmar napisał: No jak to nie wymienia się? Kolega @swienty właśnie wymienia i to kilka razy z rzędu. Niech nie zapomni dorzucić worka z kocim żwirkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2020 Dobra, dolałem więcej wody (tak, chwilowo w układzie jest woda) i ogrzewanie wróciło. Jest bardzo ciepłe powietrze, ale nie ma gorącego. Zrobiłem z tym już jakieś 500-600km, i to prawie cały czas z butem w podłodze z włączonym ogrzewaniem więc w tym sitku powinno się coś znaleźć. Jeśli nie, to znaczy że układ został dobrze przepłukany i wszystko osiadło się w nagrzewnicy, a jej nie da się dokładnie wypłukać. Opcje będą dwie, ale najpierw dobiję do 1kkm: - powrót do oryginalnego przewodu i wymiana nagrzewnicy - przerobienie filtra żeby nie był tak widoczny, i wymiana nagrzewnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Września 2020 Udostępnij Napisano 20 Września 2020 Ja bym wymienił nagrzewnicę i pozostawił na razie filtr. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 22 Września 2020 Udostępnij Napisano 22 Września 2020 W dniu 20.09.2020 o 09:43, swienty napisał: Dobra, dolałem więcej wody (tak, chwilowo w układzie jest woda) i ogrzewanie wróciło. Jest bardzo ciepłe powietrze, ale nie ma gorącego. Zrobiłem z tym już jakieś 500-600km, i to prawie cały czas z butem w podłodze z włączonym ogrzewaniem więc w tym sitku powinno się coś znaleźć. Jeśli nie, to znaczy że układ został dobrze przepłukany i wszystko osiadło się w nagrzewnicy, a jej nie da się dokładnie wypłukać. Opcje będą dwie, ale najpierw dobiję do 1kkm: - powrót do oryginalnego przewodu i wymiana nagrzewnicy - przerobienie filtra żeby nie był tak widoczny, i wymiana nagrzewnicy Spróbuj dodać jakiś środek czyszczący - może jeszcze trochę rozpuści. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 13 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2020 Przejechane jakieś 3kkm jak nie lepiej, sitko czyste, problemy z ogrzewaniem się nie skończyły. Co dalej? Wywalenie tego filterka, powrot do oryginalnego przewodu i wymiana nagrzewnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 13 Października 2020 Udostępnij Napisano 13 Października 2020 1 godzinę temu, swienty napisał: Co dalej? Wywalenie tego filterka, powrot do oryginalnego przewodu i wymiana nagrzewnicy. Wszyscy czekamy na te informacje A badałeś sprawę wymiany nagrzewnicy? Jest tak prosto jak znalazłem na zdjęciu, czy deska musi być rwana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 13 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2020 2 minuty temu, analyzer64 napisał: Wszyscy czekamy na te informacje A badałeś sprawę wymiany nagrzewnicy? Jest tak prosto jak znalazłem na zdjęciu, czy deska musi być rwana? Nie trzeba demontować deski. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 13 Października 2020 Udostępnij Napisano 13 Października 2020 7 hours ago, swienty said: Nie trzeba demontować deski. Że trzeba się cieszyć, że w tak młodym ssmochodzie nie trzeba rwać deski do wymiany nagrzewnicy. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 13 Października 2020 Udostępnij Napisano 13 Października 2020 3 godziny temu, AstraC napisał: Że trzeba się cieszyć, że w tak młodym ssmochodzie nie trzeba rwać deski do wymiany nagrzewnicy. Pytanie czy za 3/4 lata znowu się wszystko nie zapcha Moze to jest jakaś metoda na pewny i stały dochód producenta auta 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2020 Ten śmieszny filterek jest czysty, więc został zdemontowany. Golfik dostal nowa nagrzewnicę Nissensa. Wnętrze starej poniżej. Zawalona jest jakąś mazią w kolorze płynu. Teraz w aucie można się zagotować dojście jest dość dobre od strony kierowcy temat zamknięty 8 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 21 Października 2020 Udostępnij Napisano 21 Października 2020 Zalepiona jak plaster miodu Dobrze, że zmieniłeś i wszystko działa jak należy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2020 Godzinę temu, analyzer64 napisał: Zalepiona jak plaster miodu Dobrze, że zmieniłeś i wszystko działa jak należy Ciężko było w nią dmuchnąć po demontażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 11 godzin temu, swienty napisał: temat zamknięty Oby. Wygląda jakby ktoś jakiegoś uszczelniacza użył. Wiem, że temat był o woreczku i to może z niego to coś co zalepiło nagrzewnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spiewak76 Napisano 3 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2021 W dniu 10.09.2020 o 09:23, Maciej__ napisał: Ten silnik byl powszechnie stosowany w wielu modelach od Skody po Seata... Problem jest tylko w Golfie VII? Przy takiej skali to powinno byc o tym glosno w necie nie tylko w PL... Niestety mam i go ja w Oktavi 3 FL 2019 1.6 TDI przejechane 8500KM od nowości. Kod błedu 1048835 - Ograniczenie działania przez sterownik silnika P1719 00 [008] - wystąpił już 21 razy w od listopda do lutego 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 3 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2021 4 godziny temu, spiewak76 napisał: Niestety mam i go ja w Oktavi 3 FL 2019 1.6 TDI przejechane 8500KM od nowości. Kod błedu 1048835 - Ograniczenie działania przez sterownik silnika P1719 00 [008] - wystąpił już 21 razy w od listopda do lutego 2021 Jak jest zbiornik płynu z silikatem, to od razu trzeba to wyjąć, póki woreczek jest cały. Proponuję podjechać do jakiegoś mechanika, żeby wyjął zbiornik i odłączył go od węża wodnego (5 minut roboty) i wtedy wydobył ten silikat. Będzie najpewniejsze, w razie gdyby worek chciał się rozerwać w trakcie wyjmowania. Wiele osób na forum Golfa VII pisało, że im silikat poszedł w układ, a samo ustrojstwo jest losowo stosowane w VAGu, jak np w 1.4 tsi nie miałem, a są tacy, którzy w tym samym roczniku z tym samym silnikiem mieli. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 3 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2021 3 minuty temu, kaczorek79 napisał: Wiele osób na forum Golfa VII pisało, że im silikat poszedł w układ, a samo ustrojstwo jest losowo stosowane w VAGu, jak np w 1.4 tsi nie miałem, a są tacy, którzy w tym samym roczniku z tym samym silnikiem mieli. W Golfie VII 1.0 TSI też to występowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 3 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2021 24 minuty temu, pejus1982 napisał: W Golfie VII 1.0 TSI też to występowało? Nie ma znaczenia silnik, ani rok produkcji. Wkładali, jak im popadło. Trzeba szukać napisu na zbiorniczku i ewentualnie usunąć wkład. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert2609 Napisano 3 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2021 Ku..a moja Oktavia 2018r. 1.4tsi i teraz na to się nadziałem,przeczytałem cały wątek wiem na pewno ,że na zbiorniczku jest namalowana książka i napis G13. Jakoś pod jesień zerkałem i było lekko poniżej max. płynu to dolałem z 150ml petrygo różowego a dopiero później doczytałem ,że siedzi tam G13. Nic się nie dzieje z płynem jutro popatrzę czy jest napis mówiący coś o tym woreczku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.