Skocz do zawartości

Nowy S-cross 2022


Maciej__

Rekomendowane odpowiedzi

No to od dzisiaj juz oficjalnie, z ciekawosci musze sie wybrac obejrzec na zywo :ok:

https://suzuki.pl/auto/samochody/Nowy-S-Cross-Hybrid

https://auto.dziennik.pl/premiery/artykuly/8300378,nowe-suzuki-sx4-s-cross-juz-w-polsce-cena-i-roznice-zaskocza.html
Cenowo nie jest zle na tle konkurencji, za 120kPLN mozna miec AT + 4WD.

 

 

 

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to od dzisiaj juz oficjalnie, z ciekawosci musze sie wybrac obejrzec na zywo :ok:
https://suzuki.pl/auto/samochody/Nowy-S-Cross-Hybrid
https://auto.dziennik.pl/premiery/artykuly/8300378,nowe-suzuki-sx4-s-cross-juz-w-polsce-cena-i-roznice-zaskocza.html
Cenowo nie jest zle na tle konkurencji, za 120kPLN mozna miec AT + 4WD.
 
 
 
6AT to cvt?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

No to od dzisiaj juz oficjalnie, z ciekawosci musze sie wybrac obejrzec na zywo :ok:

https://suzuki.pl/auto/samochody/Nowy-S-Cross-Hybrid

https://auto.dziennik.pl/premiery/artykuly/8300378,nowe-suzuki-sx4-s-cross-juz-w-polsce-cena-i-roznice-zaskocza.html
Cenowo nie jest zle na tle konkurencji, za 120kPLN mozna miec AT + 4WD.

 

 

 

Pojechałbym obejrzeć, ale moje tce od Renault czeka na remont silnika ;l

Edytowane przez bartekm
  • Haha 2
  • zszokowany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to od dzisiaj juz oficjalnie, z ciekawosci musze sie wybrac obejrzec na zywo :ok:
https://suzuki.pl/auto/samochody/Nowy-S-Cross-Hybrid
https://auto.dziennik.pl/premiery/artykuly/8300378,nowe-suzuki-sx4-s-cross-juz-w-polsce-cena-i-roznice-zaskocza.html
Cenowo nie jest zle na tle konkurencji, za 120kPLN mozna miec AT + 4WD.
 
 
 
Widziałem fotki. Szczerze to dla mnie to auto na tle konkurencji wygląda jak stary model, który czeka na lift.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, spad napisał:

Widziałem fotki. Szczerze to dla mnie to auto na tle konkurencji wygląda jak stary model, który czeka na lift.

Suzuki zazwyczaj tak wyglada :phi:

Obstawiam, ze z wyposazeniem bedzie podobnie szczegolnie jesli o infotainment itp chodzi.

Jak kilka lat temu auta szukalem, to przymierzalem sie do sx4 ale przy pytaniu o pewne dodatki uslyszlem, ze w suzuki stawia sie na niezawodnosc nie bajery :hehe:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minutes ago, spad said:

Widziałem fotki. Szczerze to dla mnie to auto na tle konkurencji wygląda jak stary model, który czeka na lift.

 

Tez spodziewalem sie czegos swiezszego z wygladu ;] Tutaj to chyba raczej jest dosc mocny lifting poprzedniej wersji a nie calkowicie nowa konstrukcja.

IMHO to auto ma najwiecej sesnu wlasnie w wersji 4WD + AT, bo u konkurencji trzeba za to zaplacic z 20-30kPLN wiecej.

Mam pod bokiem salon Suzuki, wiec sie z ciekawosci wybiore obejrzec i moze nawet przejechac :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, spad napisał:

Widziałem fotki. Szczerze to dla mnie to auto na tle konkurencji 

 

Jaka jest konkurencja w tym segmencie z napędem na 4 koła, większym prześwitem i automatem poniżej 120k zł :hmm:

Inna sprawa, że poprzedni S-cross awd kosztował bodaj 80-coś. No i nie było/jest/będzie na co liczyć w kwestii rabatów. W Suzuki idziesz do salonu, mówisz, że kupiłeś od nich kilka samochodów, pytasz o rabat i słyszysz, że nie ma bo i tak kupisz kolejny ;]

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minutes ago, camel00 said:

Inna sprawa, że poprzedni S-cross awd kosztował bodaj 80-coś. 

 

To moze kiedys dawno, pierwsza generacj z silnikiem 1,6 NA...

Tutaj masz ostatni cennik i AWD zaczyna sie od 99kPLN.

https://suzuki.pl/auto/cennik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, camel00 napisał:

 

Jaka jest konkurencja w tym segmencie z napędem na 4 koła, większym prześwitem i automatem poniżej 120k zł :hmm:

Inna sprawa, że poprzedni S-cross awd kosztował bodaj 80-coś. No i nie było/jest/będzie na co liczyć w kwestii rabatów. W Suzuki idziesz do salonu, mówisz, że kupiłeś od nich kilka samochodów, pytasz o rabat i słyszysz, że nie ma bo i tak kupisz kolejny ;]

Vitara Premium 4WD AT

 

tańsza o 20koła

minimalnie mniejsza w środku ( mniejszy rozstaw osi o 10cm i i 12cm krótsza , ale większy prześwit )

toporniejsza owszem

silnik ten sam 

 

 

https://suzuki.pl/auto/samochody/Vitara-Hybrid

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał:

To moze kiedys dawno, pierwsza generacj z silnikiem 1,6 NA...

 

Tak, chodziło mi o początki sprzedaży. Zapomniałem, że zmieniali po drodze silniki ;)

 

6 minut temu, mmaciejosss napisał:

Vitara Premium 4WD AT

 

Podobno fajny samochód, ludzie są zadowoleni, mnie osobiście odpycha sposób w jaki jest zrobiony.

Zarzut był, że S-cross kiepsko wypada na tle konkurencji. Vitara to raczej nie konkurencja ;)

 

Edytowane przez camel00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, camel00 napisał:

 

Jaka jest konkurencja w tym segmencie z napędem na 4 koła, większym prześwitem i automatem poniżej 120k zł :hmm:

Inna sprawa, że poprzedni S-cross awd kosztował bodaj 80-coś. No i nie było/jest/będzie na co liczyć w kwestii rabatów. W Suzuki idziesz do salonu, mówisz, że kupiłeś od nich kilka samochodów, pytasz o rabat i słyszysz, że nie ma bo i tak kupisz kolejny ;]

 

Ale ja nie o tym co dostanę za 120 kPLN z konkretnym wyposażeniem. Ja o tym, że przy takim Tucsonie, Sportage to on wygląda jakby przeleżał w archiwum. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, zinger napisał:

Suzuki zazwyczaj tak wyglada :phi:

Obstawiam, ze z wyposazeniem bedzie podobnie szczegolnie jesli o infotainment itp chodzi.

Jak kilka lat temu auta szukalem, to przymierzalem sie do sx4 ale przy pytaniu o pewne dodatki uslyszlem, ze w suzuki stawia sie na niezawodnosc nie bajery :hehe:

Akurat ostatnio obserwowałem SX4 i w cenie do 100 000zl miał najlepsze wyposażenie (automat, full led, adaptacyjny tempomat). Rzeczywiście wygląd i infotainment trącił myszką, ale właśnie teraz mają szansę to nadrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, Maciej__ said:

 

To moze kiedys dawno, pierwsza generacj z silnikiem 1,6 NA...

Tutaj masz ostatni cennik i AWD zaczyna sie od 99kPLN.

https://suzuki.pl/auto/cennik

W lipcu tego roku 4WD z manualem był za 94500

Z automatem za 102500.

Najtansza wersja 2wd manual byla za 79500

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, CiniO napisał:

W lipcu tego roku 4WD z manualem był za 94500

Z automatem za 102500.

Najtansza wersja 2wd manual byla za 79500

 

 

 

No to z tego co widzę, generalnie nowy cennik +15 kzł w stosunku do starego modelu. Nieźle, w zasadzie uwzględnili inflację, realnie drożej nie jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, zinger napisał:

Suzuki zazwyczaj tak wyglada :phi:

Obstawiam, ze z wyposazeniem bedzie podobnie szczegolnie jesli o infotainment itp chodzi.

Jak kilka lat temu auta szukalem, to przymierzalem sie do sx4 ale przy pytaniu o pewne dodatki uslyszlem, ze w suzuki stawia sie na niezawodnosc nie bajery :hehe:

 

Suzuki jest pragmatyczną firmą, dobrze to widać po motocyklach, na skonstruowanym silniku przelecą 20 lat albo i dłużej z małymi poprawkami. Nie dostajemy produktu hi end and przyzwoite i sprawdzone konstrukcje w miarę dobrej cenie. 

Jedynie nie rozumiem tego nowego jimiaka.. że nie mogą tam wpakować silnika z Vitary jakiegoś 1.0 i sprzedawać normalnie 4 osobową wersje w EU. Chociaż pewnie z reszty świata mają tyle zamówień że EU na razie olali...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, CiniO said:

W lipcu tego roku 4WD z manualem był za 94500

Z automatem za 102500.

Najtansza wersja 2wd manual byla za 79500

 

 

 

Ale to byly chyba ceny po rabacie -5kPLN, ja porownuje cenniki.

Co nie zmienia faktu, ze ponad 10kPLN drozej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minutes ago, wladmar said:

 

No to z tego co widzę, generalnie nowy cennik +15 kzł w stosunku do starego modelu. Nieźle, w zasadzie uwzględnili inflację, realnie drożej nie jest. 

 

Trzeba by jeszcze porownac wyposazenie, bo druga wersja od dolu ma juz praktycznie wszystko co potrzeba.

Kamery 360, Ledy, monitory martwego pola, bezprzewodowe AA/Carplay, aktywny tempomat etc.

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Trzeba by jeszcze porownac wyposazenie, bo druga wersja od dolu ma juz praktycznie wszystko co potrzeba.

Kamery 360, Ledy, monitory martwego pola, bezprzewodowe AA/Carplay, aktywny tempomat etc.

 

No właśnie. Z minusów na pewno jest nieco mniejsza moc, trzeba by zobaczyć czy nie zmieniło się przełożenie najwyższego biegu, co mogłoby się przekładać na większe obroty przy prędkościach autostradowych. Ale i tak jeżeli mojego czterolatka faktycznie da się sprzedać za tyle, ile się ogłaszają na otomoto, to do nowego dopłaciłbym jakieś 30 kzł, czyli w ogóle nie ma co się zastanawiać, tylko brać.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Maciej__ napisał:

No to od dzisiaj juz oficjalnie, z ciekawosci musze sie wybrac obejrzec na zywo :ok:

https://suzuki.pl/auto/samochody/Nowy-S-Cross-Hybrid

https://auto.dziennik.pl/premiery/artykuly/8300378,nowe-suzuki-sx4-s-cross-juz-w-polsce-cena-i-roznice-zaskocza.html
Cenowo nie jest zle na tle konkurencji, za 120kPLN mozna miec AT + 4WD.

 

 

 

 

czy tradycyjnie są między zegarami patyczki do resetowania przebiegu sprzed 30-stu lat czy zrobili rewolucję i już ich nie ma? Bo na zdjęciu nie widzę

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minutes ago, zinger said:

4 lata temu wersja Sun AWD byla za ok 100-110k, czyli blisko 30k taniej.

 

Jaki ma sens porownywanie do tego co bylo 4, 8 czy 15 lat temu? :nie_wiem: Przeciez nikt sie w czasie nie cofnie ;] 

Ja patrzylem na ostatni dostepny cennik modelu przed zmiana bo takie aute realnie mozna jeszcze kupic :pk:

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

To moze kiedys dawno, pierwsza generacj z silnikiem 1,6 NA...

Tutaj masz ostatni cennik i AWD zaczyna sie od 99kPLN.

https://suzuki.pl/auto/cennik

Jeszcze na początku tego roku w wyprzedaży 2020 awd w manualu premium było chyba za 84, automat +8 lub +10.

Pamięć słaba, a może to 74 było?

Może jeszcze mam gdzieś ofertę jak nie wywaliłem.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, ZUBERTO said:

Jeszcze na początku tego roku w wyprzedaży 2020 awd w manualu premium było chyba za 84, automat +8 lub +10.

Pamięć słaba, a może to 74 było?

Może jeszcze mam gdzieś ofertę jak nie wywaliłem.

 

Ale to porownanie nie ma za bardzo sensu ;)

Jesli ma byc miarodajne to patrzysz na cennik-cennik, albo wyprzedaz-wyprzedaz :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, wladmar napisał:

 

No właśnie. Z minusów na pewno jest nieco mniejsza moc, trzeba by zobaczyć czy nie zmieniło się przełożenie najwyższego biegu, co mogłoby się przekładać na większe obroty przy prędkościach autostradowych. Ale i tak jeżeli mojego czterolatka faktycznie da się sprzedać za tyle, ile się ogłaszają na otomoto, to do nowego dopłaciłbym jakieś 30 kzł, czyli w ogóle nie ma co się zastanawiać, tylko brać.   

Przecież schodzący model miał ostatnio w papierach taką samą moc. Któraś z norm spalania pewnie to spowodowała,a nie teraźniejsza zmiana modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Ale to porownanie nie ma za bardzo sensu ;)

Jesli ma byc miarodajne to patrzysz na cennik-cennik, albo wyprzedaz-wyprzedaz :ok:

Nowy raczej na wyprzedaż teraz nie trafi, a mnie interesowało/interesuje ile finalnie wyjdzie darmowy leasing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, ZUBERTO napisał:

Jeszcze na początku tego roku w wyprzedaży 2020 awd w manualu premium było chyba za 84, automat +8 lub +10.

Pamięć słaba, a może to 74 było?

Może jeszcze mam gdzieś ofertę jak nie wywaliłem.

 

nie wiem czy jest sens porównywać stary model o wątpliwej urodzie do nowego cennika (na wyprzedaże nie ma co liczyć)

rynek zweryfikuje, sądzę że auto się przyjmie bo jest "normalne", nie każdemu podobają się wygibasy koreańczyków

 

przód trochę do rav4 podobny

VDZk9kpTURBXy85OWQ0NzRiZDljMmRkZDY4ZTE2N

suzuki-s-cross-2022-premiera-1.jpg

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Koonrad napisał:

...sądzę że auto się przyjmie bo jest "normalne", nie każdemu podobają się wygibasy koreańczyków.

Też tak myślę ale mam wrażenie, że tym razem delikatnie tył "wygibnęli" (w stronę T-czegoś tam od VW lub Misubiszi, a może Forka? ;]).

Poza niektórymi Suzuki i SY to wygibasy pozostałych koreańców dostępnych u nas raczej dość udane.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ZUBERTO napisał:

Też tak myślę ale mam wrażenie, że tym razem delikatnie tył "wygibnęli" (w stronę T-czegoś tam od VW lub Misubiszi, a może Forka? ;]).

Poza niektórymi Suzuki i SY to wygibasy pozostałych koreańców dostępnych u nas raczej dość udane.

 

w sumie wymiarowo będzie bezpośrednią konkurencją duster'a, a duster jednak jest sporo tańszy :hmm:

tyle że w dusterze jednak wyposażenie jest słabsze - np adaptacyjny tempomat chyba nie występuje 

ale duster 150KM 4x4 z klimą automatyczną, kamerami, bezkluczykowy dostęp, itd - 90tyś, s-cross 110tyś (słabszy silnik)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Jaki ma sens porownywanie do tego co bylo 4, 8 czy 15 lat temu? :nie_wiem: Przeciez nikt sie w czasie nie cofnie ;] 

Ja patrzylem na ostatni dostepny cennik modelu przed zmiana bo takie aute realnie mozna jeszcze kupic :pk:

 

 

Imo ma, bo jakbym poszedl teraz po nowa Atece, to bym zaplacil ok 140tys za 1.5 z DSG w wersji xcl (cena katalogowa plus kilka dodatkow) czyli 12k wiecej niz ja dalem 4 lata temu.

 

W Suzuki byloby to ponad 30tys wiecej. Moim zdainem troche ich ponioslo z tymi cenami.

Edytowane przez zinger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Koonrad napisał:

 

w sumie wymiarowo będzie bezpośrednią konkurencją duster'a, a duster jednak jest sporo tańszy :hmm:

tyle że w dusterze jednak wyposażenie jest słabsze - np adaptacyjny tempomat chyba nie występuje 

ale duster 150KM 4x4 z klimą automatyczną, kamerami, bezkluczykowy dostęp, itd - 90tyś, s-cross 110tyś (słabszy silnik)

 

W najnowszym Dusterze nie siedziałem, a poprzednie jego wnętrza przypominały mi Thalię 1. Przyznaję, że na zdjęciach lepiej już wygląda.

W Suzuki może też nie jakaś rewelacja ale na mój gust inna bajka.

Wolałbym 20 dopłacić niż musieć non stop w Thalii siedzieć.

 

Choć z 2 strony to kwestia przyzwyczajenia, marudziłem na toporną w środku Astrę H,  a potem 2 miałem i nic mi nie przeszkadzało.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, zinger said:

Imo ma, bo jakbym poszedl teraz po nowa Atece, to bym zaplacil ok 140tys za 1.5 z DSG w wersji xcl (cena katalogowa plus kilka dodatkow) czyli 12k wiecej niz ja dalem 4 lata temu.

 

W Suzuki byloby to ponad 30tys wiecej. Moim zdainem troche ich ponioslo z tymi cenami.

 

Z tego co widze, to wlasnie "tanie" marki i modele drozeja w ostatnim czasie najwiecej :ok:

Jak porownam moje CX5 z 2016 z tym co jest teraz, to tez zdrozalo ok 12kPLN przez 5 lat.

Przy czym w nowym modelu jest sporo zmian na plus + wiecej wyposazenia w standardzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ZUBERTO napisał:

W najnowszym Dusterze nie siedziałem, a poprzednie jego wnętrza przypominały mi Thalię 1. Przyznaję, że na zdjęciach lepiej już wygląda.

W Suzuki może też nie jakaś rewelacja ale na mój gust inna bajka.

Wolałbym 20 dopłacić niż musieć non stop w Thalii siedzieć.

 

mam porównanie tylko z baleno, to IMO ten sam plastik fantastik co w daci ;)

może s-cross zaskoczy na plus 

20k więcej przy aucie za 100kzł to sporo, dorzucisz jeszcze 20kzł i masz rav4 :phi:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Z tego co widze, to wlasnie "tanie" marki i modele drozeja w ostatnim czasie najwiecej :ok:

Jak porownam moje CX5 z 2016 z tym co jest teraz, to tez zdrozalo ok 12kPLN przez 5 lat.

Przy czym w nowym modelu jest sporo zmian na plus + wiecej wyposazenia w standardzie.

 

bo obecnie wyposażenie jest takie samo jak w tych droższych :hmm:

pierwszy duster nie miał nic, szyby na korbki, manualna klima za dopłatą, zero jakiś multimediów - cena była 40-50tyś

dziś duster ma kamery, ma bezkluczykowy dostęp, ma fajne silniki, to i cena poszła w górę

 

czego brakuje s-cross ? wersja za 110tyś ma wszystko, a nawet więcej jak mój sportage za 140tyś 

może trochę gorsze materiały, może mniej polotu w stylistyce, mniejszy wybór silników, ale czy to jest warte 20-30tyś ?

mnie się s-cross podoba, rozważył bym go, tylko trochę ten silnik wydaje się za słaby do ciągnięcia przyczepy :hmm:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, maro_t napisał:

 

czy tradycyjnie są między zegarami patyczki do resetowania przebiegu sprzed 30-stu lat czy zrobili rewolucję i już ich nie ma? Bo na zdjęciu nie widzę

 

ale chyba przyciski podnoszenia szyb nadal nie podświetlane ?

tak, wiem, po co to komu :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Pado napisał:

 

ale chyba przyciski podnoszenia szyb nadal nie podświetlane ?

tak, wiem, po co to komu :)

 

to są pierdoły które zauważasz gdy wcześniej miałeś auto z wyższej półki

ostatnio się zorientowałem że kia nie ma w tylnych podnośnikach szyb trybu auto ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, Koonrad said:

 

bo obecnie wyposażenie jest takie samo jak w tych droższych :hmm:

pierwszy duster nie miał nic, szyby na korbki, manualna klima za dopłatą, zero jakiś multimediów - cena była 40-50tyś

dziś duster ma kamery, ma bezkluczykowy dostęp, ma fajne silniki, to i cena poszła w górę

 

czego brakuje s-cross ? wersja za 110tyś ma wszystko, a nawet więcej jak mój sportage za 140tyś 

może trochę gorsze materiały, może mniej polotu w stylistyce, mniejszy wybór silników, ale czy to jest warte 20-30tyś ?

mnie się s-cross podoba, rozważył bym go, tylko trochę ten silnik wydaje się za słaby do ciągnięcia przyczepy :hmm:

 

 

 

Dokladnie jest tak jak piszesz :ok: Auta caly czas drozeja, ale tez caly czas dostajesz coraz wiecej.

Oczywiscie jesli ktos byl klientem na wersje podstawowa, to odczuja to duzo bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Z tego co widze, to wlasnie "tanie" marki i modele drozeja w ostatnim czasie najwiecej :ok:

Jak porownam moje CX5 z 2016 z tym co jest teraz, to tez zdrozalo ok 12kPLN przez 5 lat.

Przy czym w nowym modelu jest sporo zmian na plus + wiecej wyposazenia w standardzie.

Dlatego twierdze, ze za bardzo z cenami odjechali w Suzuki.

Bo 4 lata temu, przy roznicy 30tys, rozwazenie SX4 mialo jakis uzasadnienie, teraz, przynajmniej dla mnie, od razu bym suzuki odpuscil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, maro_t napisał:

 

czy tradycyjnie są między zegarami patyczki do resetowania przebiegu sprzed 30-stu lat czy zrobili rewolucję i już ich nie ma? Bo na zdjęciu nie widzę

Kiedys o tym czytalem, ze zmiana jest za droga i jada na patyczkach.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, maro_t napisał:

 

czy tradycyjnie są między zegarami patyczki do resetowania przebiegu sprzed 30-stu lat czy zrobili rewolucję i już ich nie ma? Bo na zdjęciu nie widzę

No - jest to spory problem.Zona przez ostatnie 5 lat uzywania Suzuki miala potrzebe resetowania licznika w ilosci rownej Ziobro:hehe:

A do takich wlasnie niewymagajacych klientow adresowane sa te auta.

Edytowane przez wlad
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Just now, wlad said:

No - jest to spory problem.Zona przez ostatnie 5 lat uzywania Suzuki miala potrzebe resetowania licznika w ilosci rownej Ziobro:hehe:

 

Akurat resetowanie tym patyczkiem jest wg mnie wygodniejsze niz klikanie w menu ;]

Mozna to zrobic nawet w rekawicach narciarskich ;)

 

 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.