cesarz Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 Rocznik 2015 lub nowszy, jako że będzie ciagnał przyczepe kempingową to raczej diesel, automat koniecznie Co brać? Zafira 2.0 CDTI 170 koni -> niby fajny ale podobno silnik drogi w serwisie - tam jest pasek i łańcuch? Skrzynia też chyba jakaś GM co tak średnio wzbuda zaufanie C4 Picasso 1.6 BLuehdi EAT 6 -> fajnie nawet wykończony, dużo miejsca. Silnik raczej sprawdzony skrzynia też. Jedyna wątpliwość to czy 1.6 będzie dobrze jechał z przyczepą DMC 1300kg. Ceny tak koło 50k można juz znaleźć BMW F45 Active Tourer 218d -> w weekend przypadkowo takie cos znalazłem. Wykończenie silnik skrzynia fajne. Niby dwusprzęgłowa -> ale z tego co czytałem mokra to powinno być spoko. Cena z 2015 rok 65k więc sporo, pytanie jak awaryjność Golf Sportsvan 2.0 HDI DSG -> konserwatywne strasznie ale w środku nie jest źle. Cenowo tak 55-60k można już kupic 2015-16 rocznik. Jakies inne opcje? Scenic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 Jeśli nie potrzeba 7 miejsc, to bym poszedł w SuV. Nissan x-Trail diesel lub to samo z USA Rogue 2.5+LPG. Znajomy ciągnie camping Rogue i śmiało daje radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 Co to znaczy silnik drogi w serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 13 minutes ago, Tre-Bor said: Jeśli nie potrzeba 7 miejsc, to bym poszedł w SuV. Nissan x-Trail diesel lub to samo z USA Rogue 2.5+LPG. Znajomy ciągnie camping Rogue i śmiało daje radę. Tylko SUVy beda sporo drozsze niz minivany w tym samym roczniku... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 15 minut temu, Tre-Bor napisał: Jeśli nie potrzeba 7 miejsc, to bym poszedł w SuV. Nissan x-Trail diesel lub to samo z USA Rogue 2.5+LPG. Znajomy ciągnie camping Rogue i śmiało daje radę. Jak przyczepa ciężka to ja bym szukał czegoś z reduktorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 27 minut temu, cesarz napisał: Zafira 2.0 CDTI 170 koni -> niby fajny ale podobno silnik drogi w serwisie - tam jest pasek i łańcuch? Skrzynia też chyba jakaś GM co tak średnio wzbuda zaufanie Rozrząd - pasek, bez udziwnień Z rzeczy "drogich" - wymienić uszczelkę smoka olejowego (~500zł, w zależności od tego czy jest możliwość zdjęcia miski bez dodatkowych czynności), wymienić węże dolotu do IC. - świece żarowe mogą być z czujnikami ciśnienia, a to podnosi koszt wymiany Ja bym celował w S-max'a z dieslem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 A jakieś voyagery? Ale to z lpg byś się musiał bawić... no i to już duże auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 31 minutes ago, cesarz said: Rocznik 2015 lub nowszy, jako że będzie ciagnał przyczepe kempingową to raczej diesel, automat koniecznie Co brać? Zafira 2.0 CDTI 170 koni -> niby fajny ale podobno silnik drogi w serwisie - tam jest pasek i łańcuch? Skrzynia też chyba jakaś GM co tak średnio wzbuda zaufanie C4 Picasso 1.6 BLuehdi EAT 6 -> fajnie nawet wykończony, dużo miejsca. Silnik raczej sprawdzony skrzynia też. Jedyna wątpliwość to czy 1.6 będzie dobrze jechał z przyczepą DMC 1300kg. Ceny tak koło 50k można juz znaleźć BMW F45 Active Tourer 218d -> w weekend przypadkowo takie cos znalazłem. Wykończenie silnik skrzynia fajne. Niby dwusprzęgłowa -> ale z tego co czytałem mokra to powinno być spoko. Cena z 2015 rok 65k więc sporo, pytanie jak awaryjność Golf Sportsvan 2.0 HDI DSG -> konserwatywne strasznie ale w środku nie jest źle. Cenowo tak 55-60k można już kupic 2015-16 rocznik. Jakies inne opcje? Scenic ? C4 2,0hdi, ewentualnie P5008 2,0 hdi. Raczej 1,6hdi do ciagania przyczepy bym sobie odpuscil. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 (edytowane) 33 minuty temu, cesarz napisał: Golf Sportsvan 2.0 HDI DSG -> konserwatywne strasznie ale w środku nie jest źle. Cenowo tak 55-60k można już kupic 2015-16 rocznik. VW Touran - 2,0TDI, DSG, są też wersje 7 miejscowe podobno. Edytowane 17 Stycznia 2022 przez chojny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 15 minut temu, Dark_Knight napisał: Jak przyczepa ciężka to ja bym szukał czegoś z reduktorem. Reduktor? Po co skoro to maleńka przyczepka 1300DMC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 17 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 17 minutes ago, el_guapo said: Rozrząd - pasek, bez udziwnień Z rzeczy "drogich" - wymienić uszczelkę smoka olejowego (~500zł, w zależności od tego czy jest możliwość zdjęcia miski bez dodatkowych czynności), wymienić węże dolotu do IC. - świece żarowe mogą być z czujnikami ciśnienia, a to podnosi koszt wymiany Ja bym celował w S-max'a z dieslem. S max to chyba ma wspaniałe Powershifty? Smok olejowy tu nie dotyczy - bo z tego co wyczytałem 170koni to jest konstrukcja Opla, 163 koni to JTD i wtedy jest tak jak piszesz. A ten opla ma rozrzą na pasku ale jeszcze jakis łańcuch do zmiennych faz czy cuś i razem koszt wymiany daje około 5k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 Zobacz w dowód C4 on chyba nie może ciężkiej przyczepy ciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 5 minut temu, PawelWaw napisał: Zobacz w dowód C4 on chyba nie może ciężkiej przyczepy ciągnąć. 1300 to ciężka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 8 minut temu, Marcin79 napisał: 1300 to ciężka ? Może nie ale c4gp takiej nie uciagnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, cesarz napisał: Smok olejowy tu nie dotyczy - bo z tego co wyczytałem 170koni to jest konstrukcja Opla, 163 koni to JTD i wtedy jest tak jak piszesz. Oba to konstrukcja FIATa, a różnice w mocy to zaledwie SOFT + lekkie zmiany konstrukcyjne, które akurat nie dotknęły smoka/uszczelki. Rozrząd klasyczny: pasek+pompa+napinacz Edytowane 17 Stycznia 2022 przez el_guapo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 2 godziny temu, Danielpoz. napisał: Reduktor? Po co skoro to maleńka przyczepka 1300DMC Nie doczytałem, że to 1300DMC. Ale i tak łatwość manewrowania (zwłaszcza w trudniejszym terenie) z reduktorem to jest przepaść w stosunku do tej samej czynności bez reduktora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 Bardzo dobrze ciągnęło mi się Alhambrą (150km TDI DSG), Picasso 120km HDI manual niestety bardzo słabo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 C4 picasso 2.0hdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 Może nie ale c4gp takiej nie uciagnieOjca c4 picasso 2.0hdi 6AT 2012r ma 1600kg na hakuPomijam tu viatoll i prawo B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 Nie doczytałem, że to 1300DMC. Ale i tak łatwość manewrowania (zwłaszcza w trudniejszym terenie) z reduktorem to jest przepaść w stosunku do tej samej czynności bez reduktora. Z automatem hydraulicznym nie ma problemu przy manewrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 21 minut temu, ppmarian napisał: Z automatem hydraulicznym nie ma problemu przy manewrach. Owszem. Ale przy manualu reduktor jest IMO nieoceniony. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 Ford S-MAX, jak ma to być ciągle, żeby jednak holownik swoje ważył 2015 to już ver. II i tam był poprawiony PS jak pamiętam i powinno być lepiej. Grand C-MAX - ja mam 1.5EB i na haku 1300kg, były 2.0TDCI po lifcie, ale tam był PS - tylko nie pamiętam czy ten nowy po zmianach, czy stary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 17 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 a czym sie różni nowy po zmianach? Moze mokre sprzęgła dali - moze to w ogóle ten DCT300 co w BMW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 25 minutes ago, cesarz said: a czym sie różni nowy po zmianach? Moze mokre sprzęgła dali - moze to w ogóle ten DCT300 co w BMW? https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=326434 https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=326076 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 Godzinę temu, cesarz napisał: a czym sie różni nowy po zmianach? Moze mokre sprzęgła dali - moze to w ogóle ten DCT300 co w BMW? W starym PS glownym problemem byl chyba plastikowy tlumik drgan .Jego trwalosc nie tyle byla zalezna od przebiegu co od warunkow eksploatacji auta i ogolnej kondycji silnika i ukladu rozruchowego.Rozlatujacy sie tlumik powodowal zatykanie filtrow oleju i ogolna masakre podzespolow skrzyni.Po zmianach element ten dano chyba oddzielnie od oleju wiec nie ma juz takiego wplywu na usterkowosc skrzyni.Co ciekawe wieksza trwalosc zwykle ma PS w dieslach niz w benzynowych jednostkach-podobno ze wzgledu na mniejsze obroty silnika.Tak przynajmniej pamietam z czasow gdy myslalem o Cmaxie z ta skrzynia 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 8 godzin temu, Maciej__ napisał: Tylko SUVy beda sporo drozsze niz minivany w tym samym roczniku... Jeśli ściągnie sam z USA uszkodzonego oczywiście to nie koniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 9 godzin temu, cesarz napisał: Rocznik 2015 lub nowszy, jako że będzie ciagnał przyczepe kempingową to raczej diesel, automat koniecznie Co brać? Zafira 2.0 CDTI 170 koni -> niby fajny ale podobno silnik drogi w serwisie - tam jest pasek i łańcuch? Skrzynia też chyba jakaś GM co tak średnio wzbuda zaufanie C4 Picasso 1.6 BLuehdi EAT 6 -> fajnie nawet wykończony, dużo miejsca. Silnik raczej sprawdzony skrzynia też. Jedyna wątpliwość to czy 1.6 będzie dobrze jechał z przyczepą DMC 1300kg. Ceny tak koło 50k można juz znaleźć BMW F45 Active Tourer 218d -> w weekend przypadkowo takie cos znalazłem. Wykończenie silnik skrzynia fajne. Niby dwusprzęgłowa -> ale z tego co czytałem mokra to powinno być spoko. Cena z 2015 rok 65k więc sporo, pytanie jak awaryjność Golf Sportsvan 2.0 HDI DSG -> konserwatywne strasznie ale w środku nie jest źle. Cenowo tak 55-60k można już kupic 2015-16 rocznik. Jakies inne opcje? Scenic ? Fiat Freemont? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 10 godzin temu, cesarz napisał: Jakies inne opcje? Scenic ? scudo i pokrewne 2.0 hdi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 1 godzinę temu, Pipper napisał: Fiat Freemont? Nie nadaje sie do tej przyczepy z 1300DMC. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2022 S max to chyba ma wspaniałe Powershifty? Smok olejowy tu nie dotyczy - bo z tego co wyczytałem 170koni to jest konstrukcja Opla, 163 koni to JTD i wtedy jest tak jak piszesz. A ten opla ma rozrzą na pasku ale jeszcze jakis łańcuch do zmiennych faz czy cuś i razem koszt wymiany daje około 5kJak nie ma jak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2022 W dniu 17.01.2022 o 10:48, cesarz napisał: S max to chyba ma wspaniałe Powershifty? Smok olejowy tu nie dotyczy - bo z tego co wyczytałem 170koni to jest konstrukcja Opla, 163 koni to JTD i wtedy jest tak jak piszesz. A ten opla ma rozrzą na pasku ale jeszcze jakis łańcuch do zmiennych faz czy cuś i razem koszt wymiany daje około 5k Tak ma, trochę z tym powalczyłem ale remontu nie robiłem. Najbardziej mnie jednak uszczelnienie wałka rozrządu z tyłu, które wymagało wyciągnięcie skrzyni biegów żeby to zmienić. Cena samej części śmiesznie niska ale całość kwotowo zamyka się w ASO 2kPLN. Raz zrobiłem, ASO schrzaniło więc musiałem kolejny raz tym razem na ich koszt w ramach rękojmi. Po 2 latach znowu to samo... A tak to super autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qtik1 Napisano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2022 W dniu 17.01.2022 o 09:57, cesarz napisał: Rocznik 2015 lub nowszy, jako że będzie ciagnał przyczepe kempingową to raczej diesel, automat koniecznie Co brać? Zafira 2.0 CDTI 170 koni -> niby fajny ale podobno silnik drogi w serwisie - tam jest pasek i łańcuch? Skrzynia też chyba jakaś GM co tak średnio wzbuda zaufanie C4 Picasso 1.6 BLuehdi EAT 6 -> fajnie nawet wykończony, dużo miejsca. Silnik raczej sprawdzony skrzynia też. Jedyna wątpliwość to czy 1.6 będzie dobrze jechał z przyczepą DMC 1300kg. Ceny tak koło 50k można juz znaleźć BMW F45 Active Tourer 218d -> w weekend przypadkowo takie cos znalazłem. Wykończenie silnik skrzynia fajne. Niby dwusprzęgłowa -> ale z tego co czytałem mokra to powinno być spoko. Cena z 2015 rok 65k więc sporo, pytanie jak awaryjność Golf Sportsvan 2.0 HDI DSG -> konserwatywne strasznie ale w środku nie jest źle. Cenowo tak 55-60k można już kupic 2015-16 rocznik. Jakies inne opcje? Scenic ? Myślałeś o renault grand scenic III z silnikiem 1.6 dCi (nie 1.5). Holowalem tym przyczepę 1200 dmc po Alpach i nie miałem problemów (i nie pisze o jeździe autostradą). Gdyby nie wypadek dalej dalej bym nim jeździł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 19 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2022 14 hours ago, qtik1 said: Myślałeś o renault grand scenic III z silnikiem 1.6 dCi (nie 1.5). Holowalem tym przyczepę 1200 dmc po Alpach i nie miałem problemów (i nie pisze o jeździe autostradą). Gdyby nie wypadek dalej dalej bym nim jeździł... Myślalem ale z automatem tego praktycznie nie ma:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qtik1 Napisano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2022 10 godzin temu, cesarz napisał: Myślalem ale z automatem tego praktycznie nie ma:/ Nie każdy automat radzi sobie z przyczepą. Teraz mam automat, jadąc z ogonem, cisnę manualnie. Przy 90 wrzuca mi 6 i mam ok. 1600 RPM - silnik benzynowy 1.6 dla jasności. Nie mniej GS3 z tym silnikiem mogę polecić. 17% wzniesienia nie były straszne, nawet na załączonej poniżej drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2022 Zastanów się nad p 5008. Mam z 2.0hdi i tragedii nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2022 W dniu 18.01.2022 o 21:20, qtik1 napisał: Myślałeś o renault grand scenic III z silnikiem 1.6 dCi (nie 1.5). Holowalem tym przyczepę 1200 dmc po Alpach i nie miałem problemów (i nie pisze o jeździe autostradą). Gdyby nie wypadek dalej dalej bym nim jeździł... A tam jest edc? Jak z trwałością tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qtik1 Napisano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2022 4 godziny temu, OPAL napisał: A tam jest edc? Jak z trwałością tego Edc, co to ? Jest DPF - bezproblemowy,dużo jeździłem po mieście na krótkich dystansach. Do paliwa nie dolewałem adblue. Generalnie ten silnik ma bardzo dobre opinie, jest także w miarę oszczędny. Przejechałem nim bez żadnych przygód ok. 50 tys km, a kupiłem jak miał 130 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 10 godzin temu, qtik1 napisał: Do paliwa nie dolewałem adblue. No całe szczęście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 11 hours ago, qtik1 said: Edc, co to ? Jest DPF - bezproblemowy,dużo jeździłem po mieście na krótkich dystansach. Do paliwa nie dolewałem adblue. Generalnie ten silnik ma bardzo dobre opinie, jest także w miarę oszczędny. Przejechałem nim bez żadnych przygód ok. 50 tys km, a kupiłem jak miał 130 tys. EDC to branding dwusprzeglowych skrzyn w Renault. Zwykle to suche skrzynie produkcji Getrag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 15 hours ago, OPAL said: A tam jest edc? Jak z trwałością tego? PSA: 2.0 HDi, automat hydrauliczny. To z punktu widzenia napędu świetna kombinacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 30 minut temu, grogi napisał: PSA: 2.0 HDi, automat hydrauliczny. To z punktu widzenia napędu świetna kombinacja. Wiem, teściowie mają w Pugu 407, ale jednak muli trochę. Już lepiej jest w Lagunie III 2.0 dci, ale tam jest 175KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 W dniu 17.01.2022 o 21:33, Danielpoz. napisał: Nie nadaje sie do tej przyczepy z 1300DMC. A czemu? Poważnie pytam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 8 hours ago, OPAL said: Wiem, teściowie mają w Pugu 407, ale jednak muli trochę. Tam jest pewnie jakas starsza wersja, pozniej mial 163-180KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 3 minuty temu, el_guapo napisał: A czemu? Poważnie pytam? Bo na haku ma 1100kg 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 3 godziny temu, Maciej__ napisał: Tam jest pewnie jakas starsza wersja, pozniej mial 163-180KM Całe 136KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2022 S max to chyba ma wspaniałe Powershifty? Smok olejowy tu nie dotyczy - bo z tego co wyczytałem 170koni to jest konstrukcja Opla, 163 koni to JTD i wtedy jest tak jak piszesz. A ten opla ma rozrzą na pasku ale jeszcze jakis łańcuch do zmiennych faz czy cuś i razem koszt wymiany daje około 5kMam ten silnik w Insignii, bardzo fajna jednostka, dobrze sobie radzi z takim klocem. Za wymianę rozrządu na oryginalnych częściach zakupionych w ASO płaciłem 3700Pln (wszystko co przewiduje producent przy wymianie rozrządu pasek + łańcuch) + olej, filtr oleju, powietrza, kabinowy, paliwa i nowy płyn chłodniczy + serwis klimy.Wymiana łańcucha w rozrządzie co drugą wymianę paska.Wysłane z mojego RMX3370 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.