Skocz do zawartości

Młody chłopak szuka I auta, a że ja we francowatych nie teges...


Markin

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Markin napisał:

 

To fajne, @Maciej__ chyba takie miał. Pytaj...

 

 

5 minut temu, Markin napisał:

 

To chorowało na samozapłon, zdaje się że głównie w benzynach. Coś mi tam w głowie świta, ale nie pamiętam. 

 

Kupić cokolwiek co będzie w dobrym stanie w takim budżecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minutes ago, bizz said:

To fajne, @Maciej__ chyba takie miał. Pytaj...

 

Mialem, ale C4 VTS 2,0noPB i milo wspominam. Jezdzilem w sumie 7 lat, pod koniec zaczely sie problemy z elektryka, ale to mialo juz 12-13 lat jak sprzedalem.

Tego 1,4 noPB to bym chyba do tego auta nie polecal i szukal minimum 1,6 110KM, bo to oosc ciezkie auto.

1,4 mialy jakies problemy z uszczelka pod glowica ale tak poza tym chyba bez problemu.

@analyzer64takim jezdzil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Maciej__ napisał:

Tego 1,4 noPB to bym chyba do tego auta nie polecal i szukal minimum 1,6 110KM, bo to oosc ciezkie auto.

Nie zauważyłem, że C4 ma 1.4. Pisałem o 1.6. 

Potwierdzam, szukać 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minutes ago, ghost2255 said:

Nie zauważyłem, że C4 ma 1.4. Pisałem o 1.6. 

Potwierdzam, szukać 1.6

 

Tak, ale szukac konkretnie 1,6 110KM :ok:

Pod koniec modelu byly chyba tez montowane 1,6 VTI 120KM i tego bym juz w ciemno nie polecal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Maciej__ said:

 

Tak, ale szukac konkretnie 1,6 110KM :ok:

Pod koniec modelu byly chyba tez montowane 1,6 VTI 120KM i tego bym juz w ciemno nie polecal.

 

Te 120KM to ten słynny silnik z rozrządem z gumy. Jak jeździ,to jeździ bardzo fajnie...  

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Mialem, ale C4 VTS 2,0noPB i milo wspominam. Jezdzilem w sumie 7 lat, pod koniec zaczely sie problemy z elektryka, ale to mialo juz 12-13 lat jak sprzedalem.

Tego 1,4 noPB to bym chyba do tego auta nie polecal i szukal minimum 1,6 110KM, bo to oosc ciezkie auto.

1,4 mialy jakies problemy z uszczelka pod glowica ale tak poza tym chyba bez problemu.

@analyzer64takim jezdzil.

 

Miałem 1.4, generalnie jako środek lokomocji do miasta, może być, spalanie średnie po Warszawie w okolicach 8L.

 

Silnik ma wadę konstrukcyjną i może być konieczna wymiana uszczelki głowicy. Na szczęście awaria UPG nie wyklucza auta z jazdy, bo dochodzi do wycieku oleju z kanału na zewnątrz silnika a nie do komory spalania.

Co mi się nie podoba - silnik pracuje jak pralka frania. ;]

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Markin napisał:

... dlatego pytam szanowne grono: co wy na to?

 

Technicznie są to bardzo zbliżone auta (elektronika, mechanika) także pomijając stan, można spodziewać się podobnej eksploatacji pomijając różnice silnikowe.

 

Miałem poliftowe 307 z 2.0+lpg, bdb wspominam to auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem C4, ale diesla 1,6 (110 KM). Z silnikiem do około 250 kkm (dopóki go miałem) nic się nie działo. Fajny był, dynamiczny i bardzo mało palił (śr. 4,4 mojej żony z kilku tysięcy km). Miałem problem z wentylatorem nawiewu, dało się to obejść i tak zrobiłem na chwilę, dopóki nie kupiłem modułu BSI. Elektryka (elektronika) to chyba najsłabsza strona auta (miałem jeszcze problem z wiązką w klapie bagażnika (chyba podgrzewanie szyby padło i naprawiałem). Super odporne na rdzę. Przed zakupem dobrze sprawdzić czy wszystko działa.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, futrzak napisał:

 

Z tych dwóch to bym brał 307 - 5 drzwi, klima auto, motor pancerny. Tyle. 

 

Z tych dwóch byłby to lepszy wybór, bo c4 popuszcza olejem silnikowym nie wiadomo skąd (z wierzchu nie widać). Po takiej informacji odradziłem od razu, zwłaszcza, że to pierwsze kółka które oglądali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Markin napisał:

Z tych dwóch byłby to lepszy wybór, bo c4 popuszcza olejem silnikowym nie wiadomo skąd (z wierzchu nie widać). Po takiej informacji odradziłem od razu, zwłaszcza, że to pierwsze kółka które oglądali.

 

Generalnie 307 po lifcie (2005->) są samochodami bezawaryjnymi, trwałymi i o dużej przestrzeni wewnątrz. Każdy wybiera co mu bardziej pasuje. Gdybym miał 20 lat pewnie bym inaczej na to patrzał - tutaj tylko mogę napisać ze dwa słowa o eksploatacji, nie o gustach.  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2022 o 16:46, Markin napisał:


Ja bym TSI z tych pierwszych roczników kijem nie dotknął.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, kravitz said:

A to sorki.  Tak czy siak chyba bym wolał Citroena z polowe mniejszym przebiegiem.

 

Ja też :) We Francach blacha powinna być w dużo lepszym stanie. 

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, grogi napisał:

 

Przecież to nie TSI, a niedoładowane 1.4 (zapewnie CGGA)

 

To ten 1,4 16v z podniesioną z 75KM na 80KM mocą? Miałem ta pierwotna wersję, generalnie nic się nie działo, tylko EGR się zapychał od jazdy w mieście. Przegonienie nad morze i z powrotem pomagało na ta przypadłość  ;]

 

Edytowane przez Markin
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.