Skocz do zawartości

Alfa Romeo Milano


Maciej__

Rekomendowane odpowiedzi

Wlosi w koncu pokazali najmniejszy model w gami o nazwie Milano ;]

Chyba troche za duzo w tym PSA, a za malo Cuore Sportivo ;)

Dostepne beda 2 silniki EV + miekka hybryda 1,2 48V oparta o francuskiego PureTech.

Jak dla mnie to wyszlo niestety dosc slabo...

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/premiery/widzialem-w-mediolanie-nowa-alfe-romeo-milano-suv-bedzie-produkowany-w-polsce/jt9m5cn#slajd-1

 

image.png.cac5910933ef752b8da48b2f2b6b8a1a.png

 

 

 

  • Lubię to 2
  • Skonfundowany 1
  • Nie lubię tego 1
  • zszokowany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Maciej__ napisał(a):

Wlosi w koncu pokazali najmniejszy model w gami o nazwie Milano ;]

Chyba troche za duzo w tym PSA, a za malo Cuore Sportivo ;)

Dostepne beda 2 silniki EV + miekka hybryda 1,2 48V oparta o francuskiego PureTech.

Jak dla mnie to wyszlo niestety dosc slabo...

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/premiery/widzialem-w-mediolanie-nowa-alfe-romeo-milano-suv-bedzie-produkowany-w-polsce/jt9m5cn#slajd-1

 

image.png.cac5910933ef752b8da48b2f2b6b8a1a.png

 

 

 

 

Brawo fiat, to może się rewelacyjnie sprzedawać. Ma szansę prześcignąć dobrze sprzedający się model Tipo.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

Wlosi w koncu pokazali najmniejszy model w gami o nazwie Milano ;]

 

A mogli odkupić linię produkcyjną Mazdy cx-3 i przyklejać swoje znaczki ;] 

No żeby ryżojady miały więcej Cuore Sportivo w swoim aucie niż Włosi, a nie wait...   :lol:

 

Social-Purosangue-CX-30-1.jpg

Edytowane przez el_guapo
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wladmar napisał(a):

Plus za ładnie wkomponowany tablet, nie wystaje. Na tym koniec plusów. Poza tym to maleństwo jest, jaki znowu SUV? 

nazewnictwo się pomieszało, ja też na coś podwyższonego mówię SUV dodając np miejski, kompaktowy itd chociaż wiem że są jeszcze crossovery i jak zaczynam czytać definicje https://pl.wikipedia.org/wiki/Crossover_(samochód) to głupieje ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bielaPL napisał(a):

nazewnictwo się pomieszało, ja też na coś podwyższonego mówię SUV dodając np miejski, kompaktowy itd chociaż wiem że są jeszcze crossovery i jak zaczynam czytać definicje https://pl.wikipedia.org/wiki/Crossover_(samochód) to głupieje ;] 

 

Wiadomo, że z nazewnictwem jest burdel, crossover w ogóle teraz nie znaczy absolutnie nic poza tym co sobie wymyślił producent, ale SUV to jednak Sport Utility Vehicle, samochód z nazwy służący do aktywnego, sportowego (nie mylić z wyścigowym, to nie racing!) trybu życia. Czyli np. ciągnąć łódkę, rowery na haku i chociażby przyzwoity bagażnik, żeby wrzucić tam parę walizek i plecaki. Samochód, który ma pomagać właścicielowi prowadzić aktywny, sportowy tryb życia. Ta Alfa SUVem nie jest. Crossover - prosze bardzo, ale nie SUV. 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dramatu nie ma ale to kolejne auto bardzo podobne do pokrewnych w koncernie Stellantis, niczym się za bardzo nie wyróżniające. Do tego pod maską drogie elektryki albo hybryda oparta o silnik Puretech. Sprzedaż poza Włochami pewnie będzie śladowa. A cena pewnie nawet większa niż bliźniaczego Avengera. Kiedyś Alfa zrobiła fajne małe autko, nazywało się Mito, mimo że było spokrewnione z Punto, to jakoś miało własny charakter, własne rozwiązania i nieźle się sprzedawało. Tutaj raczej sukcesu nie wróżę

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, maro_t napisał(a):

dramatu nie ma ale to kolejne auto bardzo podobne do pokrewnych w koncernie Stellantis, niczym się za bardzo nie wyróżniające. Do tego pod maską drogie elektryki albo hybryda oparta o silnik Puretech. Sprzedaż poza Włochami pewnie będzie śladowa. A cena pewnie nawet większa niż bliźniaczego Avengera. Kiedyś Alfa zrobiła fajne małe autko, nazywało się Mito, mimo że było spokrewnione z Punto, to jakoś miało własny charakter, własne rozwiązania i nieźle się sprzedawało. Tutaj raczej sukcesu nie wróżę

 

Jakby cenowo było konkurencyjne do Clio czy innej Fabii, to mogłoby wypalić (oczywiście w wersji mild-hybrid). Ale znając życie wycenią to absurdalnie, podobnie jak Tonale. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wladmar napisał(a):

Samochód, który ma pomagać właścicielowi prowadzić aktywny, sportowy tryb życia. Ta Alfa SUVem nie jest.

ale właśnie ciut podwyższony zawias powoduje że sobie dojeżdżasz w trudniejszy teren bez haczenia podwoziem i możesz pójść z psem na spacer w dziczy ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bielaPL napisał(a):

ale właśnie ciut podwyższony zawias powoduje że sobie dojeżdżasz w trudniejszy teren bez haczenia podwoziem i możesz pójść z psem na spacer w dziczy ;] 

 

Wątpię, żeby to miało jakiś większy prześwit. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, wujek napisał(a):

Szkoda obstawiam klapę sprzedażową. Pozostaje nam odliczać do momentu zwinięcia się z rynku. 

Chyba masz rację

image.png.bbb2e1db0d513c5b67001aab937d35ba.png

 

2 minuty temu, wladmar napisał(a):

Wątpię, żeby to miało jakiś większy prześwit. 

 

Może ktoś wylicz wg jakiś proporcji innych elementów ;] ?

image.png.68a2137471b5049557facd6fbecc182f.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kobietom będzie się podobał i o ile nie kapną się, że silnik to dziadowski puretech to może jak cena będzie taka jak Jeep Avenger to i znajdzie nabywców😀

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, goden napisał(a):

Kobietom będzie się podobał i o ile nie kapną się, że silnik to dziadowski puretech to może jak cena będzie taka jak Jeep Avenger to i znajdzie nabywców😀

 

 

Raczej nie o kobietach myśli Stellantis przy projektowaniu Alfy Romeo :hehe:

 

https://www.autoevolution.com/news/gay-car-of-the-year-2011-is-27660.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, goden napisał(a):

Kobietom będzie się podobał i o ile nie kapną się, że silnik to dziadowski puretech to może jak cena będzie taka jak Jeep Avenger to i znajdzie nabywców😀

 

 

To jest ten "poprawiony" PureTech na lancuszku, ciezko powiedziec na tym etapie, jak sie bedzie sprawowal ;)

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

To jest ten "poprawiony" PureTech na lancuszku, ciezko powiedziec na tym etapie, jak sie bedzie sprawowal ;)

 

 

Może i poprawili, ale legenda zostanie jeszcze na długo 😀

 

9 minut temu, wladmar napisał(a):

 

Raczej nie o kobietach myśli Stellantis przy projektowaniu Alfy Romeo :hehe:

 

https://www.autoevolution.com/news/gay-car-of-the-year-2011-is-27660.html

 

 

 

Może to i większy rynek zbytu niż kobiety 😉

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

To jest ten "poprawiony" PureTech na lancuszku, ciezko powiedziec na tym etapie, jak sie bedzie sprawowal ;)

 

ciekawe, patrzę na cennik Fiata 600 hybrid. I tam jest podana moc 100KM. Tutaj niby ta Alfa ma mieć 136KM. Ciekawe czy to ten sam silnik już na łańcuchu tylko robią różne moce napędów hybrydowych tak jak sam 1.2 Puretech ma różne moce, czy to jednak coś innego, np. stary puretech. Bo cena tego Fiata startuje od 108 tys. zł i w sumie to się wydaje nawet rozsądną ceną za takie auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, maro_t napisał(a):

 

ciekawe, patrzę na cennik Fiata 600 hybrid. I tam jest podana moc 100KM. Tutaj niby ta Alfa ma mieć 136KM. Ciekawe czy to ten sam silnik już na łańcuchu tylko robią różne moce napędów hybrydowych tak jak sam 1.2 Puretech ma różne moce, czy to jednak coś innego, np. stary puretech. Bo cena tego Fiata startuje od 108 tys. zł i w sumie to się wydaje nawet rozsądną ceną za takie auto

 

Tak, to jest tez nowy Puretech ale o obnizonej mocy.

Jak jest laczony z mild hybrid i skrzynia automatyczna eDCT6 to zawsze ten nowy.

Poki co chyba nie ma nowej wersji z manualem nigdzie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

To jest ten "poprawiony" PureTech na lancuszku, ciezko powiedziec na tym etapie, jak sie bedzie sprawowal ;)

 

VAG wprowadził poprawiony TSI EA211 jakoś w 2012 czy 2013r ale fama o padających łańcuszkach była tak silna, że jeszcze wiele lat później ludzie bali się każdego TSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ghost2255 napisał(a):

VAG wprowadził poprawiony TSI EA211 jakoś w 2012 czy 2013r ale fama o padających łańcuszkach była tak silna, że jeszcze wiele lat później ludzie bali się każdego TSI.

 

Bal sie jakis niewielki odsetek ludzi, ktorzy przesiaduja na motoryzacynych forach internetowych...

Puretech z paskiem jest produkowany od ponad 10 lat i nadal sprzedaje w setkach tysiecy sztuk kazdego roku ;)

I to tylko jak wezmiemy pod uwage auta nowe, z uzywkami to pewnie w milionach trzeba liczyc.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, sdss napisał(a):

Pokracznie wyszło….

 

Włoskie auta potrafią czasem wyglądać na zdjęciach gorzej niż w rzeczywistości. IMO całkiem fajna i przynajmniej będzie do odróżnienia na ulicy.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, ghost2255 napisał(a):

VAG wprowadził poprawiony TSI EA211 jakoś w 2012 czy 2013r ale fama o padających łańcuszkach była tak silna, że jeszcze wiele lat później ludzie bali się każdego TSI.

Tylko w starym tsi wymieniłeś łańcuch z napinaczem i mogłeś jeździć dalej. A puretech w momencie gdy coś sie z nim dzieje jest już trupem. 

Zmienili pasek na łańcuch, więc usunęli problem łuszczacego się paska, pewnie w to miejsce pojawi się jakiś inny fakap z łańcuchem ;]. Ale co z problemem z luzem osiowym wału w tym silniku? Nie uwierzę, że ta wersja jest lepsza póki nie zobaczę, że te silniki regularnie robią po 300 tys. km bez remontu. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, iwik napisał(a):

Tylko w starym tsi wymieniłeś łańcuch z napinaczem i mogłeś jeździć dalej. A puretech w momencie gdy coś sie z nim dzieje jest już trupem. 

Zmienili pasek na łańcuch, więc usunęli problem łuszczacego się paska, pewnie w to miejsce pojawi się jakiś inny fakap z łańcuchem ;]. Ale co z problemem z luzem osiowym wału w tym silniku? Nie uwierzę, że ta wersja jest lepsza póki nie zobaczę, że te silniki regularnie robią po 300 tys. km bez remontu. 

 

Tylko kto normalny robi autem 300k przebiegu ? Wiesz jaka jest średnią roczna ? A przypominam że piszemy o zakupie nowego auta z tym nowym silnikiem.

 

Zrób eksperyment. Zapytaj 3 losowo wybrane osoby w pracy co sądzą o silnikach puretech. Ja już wiem jaka będzie ich odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, wladmar napisał(a):

Crossover - prosze bardzo, ale nie SUV. 

W sumie co za różnica jak kto to nazwie, skoro od pewnego czasu określenia te są nazwijmy umowne.

Nie te czasy gdy było kilka klasycznych, bardzo charakterystycznych brył, czy wyraźny podział ze względu na gabaryty.

Różnorodność brył i rozmiarów jest wielka, a pomysłowość samych producentów w przyporządkowywaniu do typów czy klas aut też duża.

Najważniejsze aby klient wiedział co chce kupić, bo mu się z jakiegoś powodu podoba i tyle.

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ZUBERTO napisał(a):

W sumie co za różnica jak kto to nazwie, skoro od pewnego czasu określenia te są nazwijmy umowne.

Nie te czasy gdy było kilka klasycznych, bardzo charakterystycznych brył, czy wyraźny podział ze względu na gabaryty.

Różnorodność brył i rozmiarów jest wielka, a pomysłowość samych producentów w przyporządkowywaniu do typów czy klas aut też duża.

Najważniejsze aby klient wiedział co chce kupić, bo mu się z jakiegoś powodu podoba i tyle.

 

Różnica jest. Jeżeli producent nazywa samochód crossoverem, to nie spodziewam się niczego konkretnego. Ale jeżeli deklaruje że jest to SUV, ja osobiście spodziewam się następujących cech (muszą wystąpić wszystkie):

1. Większy bagaznik.

2. 4WD.

3. Większy prześwit.

4. W miarę mocny silnik. 

Jeżeli SUVem nazywają Yaris Cross to sorry, ale to po prostu walenie w bambuko klienta. 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ZUBERTO napisał(a):

Pewnie ze 2cm więcej będzie miało, ale Ty oczywiście 20cm się spodziewasz?

 

Ja się spodziewam, że w przypadku SUVa (jak to deklaruje producent) prześwit będzie przynajmniej podany w folderach reklamowych, bo to istotna cecha. Tutaj podczas prezentacji mamy pełno marketingowego bełkotu, ale ani słowa o prześwicie czy wielkości bagażnika.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, PawelWaw napisał(a):

 

Tylko kto normalny robi autem 300k przebiegu ? Wiesz jaka jest średnią roczna ? A przypominam że piszemy o zakupie nowego auta z tym nowym silnikiem.

 

Zrób eksperyment. Zapytaj 3 losowo wybrane osoby w pracy co sądzą o silnikach puretech. Ja już wiem jaka będzie ich odpowiedź.


Kolegi żona jeździ c3 i to od tego kolegi wiem o „jakiś problemach z silnikami w citroenie”.

To jedyna osoba jaką znam co ma ten silnik.

Przebieg zapewne mały, bo to auto do pracy i nazad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Ryb napisał(a):

 

Włoskie auta potrafią czasem wyglądać na zdjęciach gorzej niż w rzeczywistości. IMO całkiem fajna i przynajmniej będzie do odróżnienia na ulicy.

 

Tak, różnie bywa z fotkami. I proszę 

  1. milano
  2. 600
  3. Avenger
  4. 2008
  5. frontera
  6. c3 aircross
  7. ds 3

do wyboru do kolorów mały suv🤪

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, wladmar napisał(a):

Ja się spodziewam, że w przypadku SUVa (jak to deklaruje producent) prześwit będzie przynajmniej podany w folderach reklamowych, bo to istotna cecha. Tutaj podczas prezentacji mamy pełno marketingowego bełkotu, ale ani słowa o prześwicie czy wielkości bagażnika.  

Ciesz się, że wogóle coś podają, choćby gabaryty, moda i to w różnych branżach idzie ku bełkotowi, nie szczegółom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.04.2024 o 20:31, Maciej__ napisał(a):

Wlosi w koncu pokazali najmniejszy model w gami o nazwie Milano ;]

Chyba troche za duzo w tym PSA, a za malo Cuore Sportivo ;)

Dostepne beda 2 silniki EV + miekka hybryda 1,2 48V oparta o francuskiego PureTech.

Jak dla mnie to wyszlo niestety dosc slabo...

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/premiery/widzialem-w-mediolanie-nowa-alfe-romeo-milano-suv-bedzie-produkowany-w-polsce/jt9m5cn#slajd-1

 

image.png.cac5910933ef752b8da48b2f2b6b8a1a.png

 

 

 

 

Dla mnie wygląd na + sportowy/agresywny

obawiam się, że wysoka cena zabije sprzedaż...

 

Przyjdzie chińczyk ze swoim lambo o 1/3 tańszym i pozamiata..

https://www.autopediame.com/storage/images/Forthing/2024 Forthing T5 HEV .jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, pezot500 napisał(a):

 

Dla mnie wygląd na + sportowy/agresywny

obawiam się, że wysoka cena zabije sprzedaż...

 

Przyjdzie chińczyk ze swoim lambo o 1/3 tańszym i pozamiata..

https://www.autopediame.com/storage/images/Forthing/2024 Forthing T5 HEV .jpg

 

 

I kto to kupi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Ciesz się, że wogóle coś podają, choćby gabaryty, moda i to w różnych branżach idzie ku bełkotowi, nie szczegółom.

 

Nie, nie cieszę się, tylko przestaję patrzeć w tym kierunku. Np. w Subaru masz od razu pełne dane techniczne w katalogu na stronie, spróbuj znaleźć taki katalog Stellantis albo ostatnio nawet VAG...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, PawelWaw napisał(a):

 

Bzdura

Proponuję wrócić do tematu jak chińczycy rozkręcą sieć salonów i serwisów...

Ja bym nie kupił...

W RZ od 2-miesięcy jest salon MG i widziałem już kilka sztuk HS na ulicy.

 

p.s pisząc bzdura pomyśl np. o Dacii

Edytowane przez pezot500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pezot500 napisał(a):

Proponuję wrócić do tematu jak chińczycy rozkręcą sieć salonów i serwisów...

Ja bym nie kupił...

W RZ od 2-miesięcy jest salon MG i widziałem już kilka sztuk HS na ulicy.

 

Dobrze możemy wrócić :)

Coś jak do marki seres z dużymi planami na pl rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, PawelWaw napisał(a):

Dobrze możemy wrócić :)

Coś jak do marki seres z dużymi planami na pl rynku.

Nie wszystkim musi się udać, ale nie każdy też jest skazany na fiasko.

Myślę, że skośnoocy powoli swój kawałek tortu wydrapią.

Pytanie która marka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ZUBERTO napisał(a):

Nie wszystkim musi się udać, ale nie każdy też jest skazany na fiasko.

Myślę, że skośnoocy powoli swój kawałek tortu wydrapią.

Pytanie która marka?

 

Póki co wszystko wskazuje na MG, bo jest pozycjonowana jako brytyjska, to podkreśla się marketingowo ("o brytyjskim rodowodzie") i to ludzie kupują. Idą ścieżką Volvo, ale w segmencie tanich aut. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wladmar napisał(a):

Póki co wszystko wskazuje na MG, bo jest pozycjonowana jako brytyjska, to podkreśla się marketingowo ("o brytyjskim rodowodzie") i to ludzie kupują. Idą ścieżką Volvo, ale w segmencie tanich aut. 

Też tak myślę, że będą pierwsi. Potem przyjdzie czas na kolejnych.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wladmar napisał(a):

 

Póki co wszystko wskazuje na MG, bo jest pozycjonowana jako brytyjska, to podkreśla się marketingowo ("o brytyjskim rodowodzie") i to ludzie kupują. Idą ścieżką Volvo, ale w segmencie tanich aut. 

Poza tym takie HS, jest niebrzydkie, nieźle wykonane (wizualnie), ma normalne silniki od GM, jest zabezpieczone antykorozyjnie od spodu (przynajmniej na filmach, które widziałem to żaden europejski producent tak nie zabezpiecza podłogi, o japońcach z litości nie wspominając). Kandydat na daily jak ktoś nie chce dacii.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, iwik napisał(a):

Poza tym takie HS, jest niebrzydkie, nieźle wykonane (wizualnie), ma normalne silniki od GM, jest zabezpieczone antykorozyjnie od spodu (przynajmniej na filmach, które widziałem to żaden europejski producent tak nie zabezpiecza podłogi, o japońcach z litości nie wspominając). Kandydat na daily jak ktoś nie chce dacii.

 

Kiedy kupujesz? ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, iwik napisał(a):

Poza tym takie HS, jest niebrzydkie, nieźle wykonane (wizualnie), ma normalne silniki od GM, jest zabezpieczone antykorozyjnie od spodu (przynajmniej na filmach, które widziałem to żaden europejski producent tak nie zabezpiecza podłogi, o japońcach z litości nie wspominając). Kandydat na daily jak ktoś nie chce dacii.

 

Ja nie mam zamiaru tego kupować, ale liczę na to, że konkurencja w tym segmencie obniży ceny jak im spadnie sprzedaż i będzie większy wybór w założonym budżecie. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.