Arturbak Napisano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2008 Jakie klocki i tarcze hamulcowe? jakiej firmy sa najlepsze? A jaka Firma produkuje dla opla takie elementy ? Gdzie w okolicach Sosnowca mozna kupić w dobrej cenie takie części? dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2008 Na dwa pierwsze pytania odpowiedź już padła w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawell24 Napisano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2008 Witam Czy klocki montowane w astrach G mają czujniki zużycia okładzin, jeśli tak jak to jest sygnalizowane, mruganie sygnalizacji zaciągniętego ręcznego? Czy były wersje z czujnikami i bez. Moje pytanie jest stąd, że oglądając nowe oferowane na allegro widać, że klocki mają wyprowadzone przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawell24 Napisano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2008 witam Czy zestaw firmy ATE klik tu nie jest zbyt "dobry" do auta użytkowanego w miarę normalnie. Myśle jeszcze o zestawie tarcze mikoda (frezowane, nawiercane) + klocki Ferodo Premier (czy te klocki są miękkie) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcd1234 Napisano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2008 > Czy klocki montowane w astrach G mają czujniki zużycia okładzin, > jeśli tak jak to jest sygnalizowane... Podstawowe klocki (bez czujników elektrycznych) mimo wszystko mają "czujnik". Jest nim blaszka wygięta w kierunku tarczy. Kończące się klocki powodują, że ta blaszka zaczyna obcierać o tarczę. Efekty dźwiękowe są moim zdaniem skuteczniejsze niż sygnalizacja na MID. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawell24 Napisano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 Witam Zgadza się dzisiaj sprawdzone. Dziś założony zestaw tarcze Brembo, klocki ATE. Cały zestaw koszt 300. Na razie na dotarciu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Calvin Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 Wczoraj zabrałem sie za wymianę tarcz i klocków z przodu i chciałbym sie podzielić kilkoma przemyśleniami. 1 - Narzędzi nie potrzeba wiele i teoretycznie można to zrobić na dworze ale lepiej pzrygotować się na niespodzianki. Etzold pisze że:"Zdjąć kapturki z obu prowadników (3, rys.)O-4420). Wykręcić prowadniki z zacisku (4)kluczem do śrub z gniazdem 6-kątnym. ". Myślałem że chodzi o inbusy ale były to jednak torxy. 2 - Jeśli zmieniamy poza klockami też tarcze to dobrze zaraz po zdjęciu koła obejrzeć śrubę która trzyma tarczę i spróbować ją ruszyć. jak się wykręca to jest ok, Jeśli nie (tak było u mnie) to nie ma paniki, ale trzeba się nastawić na jej ew. rozwiercenie 3 - Warto dokładnie sprawdzić zawartość pudełka z tarczami. Powinny być tam śruby mocujące tarcze pasujące do nowych tarcz. Jeśli nie to warto się o nie postarać przed przystąpieniem do roboty 4 - W Etzold'zie jest napisane że klocki mają zaznaczony kierunek mocowania, ale na swoich nie udało mi sie go odnaleźć więc warto montowałem je tak jak stare. W zestawie są 4 różne kocki : prawy zewnętrzny, lewy zewnętrzny, prawy wewnętrzny i lewy wewnętrzny. 5- Zdecydowanie przydatna jest pomoc drugiej osoby. Po założeniu nowych tarcz i klocków tłoczek pracuje w położeniu w którym dawno go nie było. Warto więc sprawdzić na zdjętym zacisku czy po puszczeniu pedału tłoczek sie lekko cofa. Tutaj przydaje sie pomoc drugiej osoby. W zacisk wkładamy klocek żeby tłoczek nie wypadł i naciskamy hamulec. Trzymamy naciśnięty a pomocnik obserwuje ruchy tłoczka. Jeśli cofa sie niemrawo to należy go rozruszać. U mnie po 5-6 wypchnięciach i wciśnięciach tłoczka było już ok. Po złożeniu wszystkiego robimy małą jazdę próbną i sprawdzamy czy nic nigdzie nie obciera i sie nie grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
getek33 Napisano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2009 Jakiej marki bębny i szczęki kupić do mojej asterki. Czy te blachy z tyłu bębna da się dokupić i za ile/gdzie bo moje się rozsypały i woda chlapie na szczęki Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2009 Ja mam Mikoda/Jurid. Nie narzekam. Kołnierz można kupić np: a ASO za ok 260zł/szt. Albo na szrocie, ale musisz uważać bo jest kilka rodzajów. Jak Ci to mogło zardzewieć? Przecież to z grubej blachy jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
getek33 Napisano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2009 > Ja mam Mikoda/Jurid. Nie narzekam. > Kołnierz można kupić np: a ASO za ok 260zł/szt. > Albo na szrocie, ale musisz uważać bo jest kilka rodzajów. > Jak Ci to mogło zardzewieć? Przecież to z grubej blachy jest. Nie wiem z prawej strony całkowicie jest zeżarte Pełno dziur wielkości palca ?? Strasznie to drogie będę musiał coś wykombinować Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 > Jak Ci to mogło zardzewieć? Przecież to z grubej blachy jest. na przykład jak płyn wyciekał to mógł sporo pomóc tym blachom przerdzewieć bo podobno źrący jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
getek33 Napisano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2009 Mam pytanko odnośnie: Jakiego smaru można użyć aby przesmarować sprężynę znajdującą się pod bębnem od linki hamulca ręcznego, bo jest dość skorodowała i często się klinuje?? Jakiej grubości nominalnie jest bęben? Po zeszlifowaniu rantu ma ok 4.8 mm (jaka grubość jest minimalna?) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk94 Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Witajcie Czy na dzień dzisiejszy opłaca się kupować komplet ferodo do mojej strzały? Czy może ferodo podupadło trochę na jakości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konda Napisano 17 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 > Witajcie > Czy na dzień dzisiejszy opłaca się kupować komplet ferodo do mojej > strzały? Czy może ferodo podupadło trochę na jakości? Ja polecam. Kupiłem tarcze Ferodo i do tego klocki premiery. No i jest super. Dobrze hamują i nic nie piszczy. No i cena całkiem przystępna:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 17 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 Także od dwóch lat mam klocki Ferodo Premier i od dwóch lat jestem bardzo z nich zadowolony i odkąd je kupiłem nie słyszę żadnego pisku itp.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
labi_3 Napisano 5 Marca 2009 Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 Witam! Czy jak podam sprzedawcy model silnika rok produkcji to na 100% dobierze mi dobre klocki? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 5 Marca 2009 Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 > Witam! > Czy jak podam sprzedawcy model silnika rok produkcji to na 100% > dobierze mi dobre klocki? > pozdrawiam zalezy co rozumiesz pod pojeciem "dobre klocki" bo jezeli chodzi o wymiar itd to tak, a jezeli o jakosc to watpie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 5 Marca 2009 Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 > Witam! > Czy jak podam sprzedawcy model silnika rok produkcji to na 100% > dobierze mi dobre klocki? > pozdrawiam jak jeszcze podasz wersję nadwozia to nie powinno być problemów (np w kombiakach bywają mocniejsze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tezetek Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Poradźcie koledzy czy przy wyborze klocków do mojej Astry (98') muszę na coś uważać? Chodzi przede wszystkim o to czy przypadkiem w tym roczniku nie były montowane dwa rodzaje klocków etc.? Poza tym poczytałem że jak klocki to tylko Jurid... czy to nadal aktualne czy coś się zmieniło w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 ja czytałem, że jak klocki to tylko nie Jurid Mam szczęki z tyłu Jurida i złego słowa nie mogę powiedzieć. Tutaj polecają klocki TRW/Lucas. Ja też bo mam takie z przodu i są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tezetek Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 > ja czytałem, że jak klocki to tylko nie Jurid Czyli że wystarczy że kupię klocki do Astry F rocznik 98' i każde będą pasować - już mniejsza o firmę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Żeby to było takie proste . W każdym sklepie jest (powinien być) katalog. Dobierz wg niego i będzie ok. Jeśli kupujesz przez net, zapodaj linka i ludziska na forum powiedzą, czy zestaw będzie pasował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esol Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 W sobotę podjechałem do warsztatu na wymianę klocków bo przy mocniejszym hamowaniu tarło mi niemiłosiernie jak metal o metal. Jaki było zdumienie jak po zdjęciu kół okazało się że ... klocki są w połowie grubości - mają ok 7mm okładziny - są równiutko przyszlifowane, bez skaz i jakichkolwiek widocznych usterek , tarcze również są w bardzo dobrym stanie. Klocki maja przejechane 60tyś km! I tak kazałem wymienić na nowe, a stare zabrałem jako zapas. Dziwne zgrzytanie oczywiście ustało. Ki diabeł siedział w starych klockach? Jakieś super twarde mi wsadzili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > Ki diabeł siedział w starych klockach? Jakiej firmy były? Ja obstawiam Ferodo albo coś z tej półki Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukifre Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 Witam. Ostatnio zauważyłem dziwne czarne plamy na tarczach hamulcowych. Nie wiem może tak ma być a może są już do wymiany? Dołączam zdjęcie w załączniku. Na zdjęciu te plamy są trochę podrdzewiałe bo auto stało 2 dni, ale normalnie rdzy nie ma tylko są czarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > a może są już do wymiany? Do wymiany ale z powodu zużycia a nie wżerów Zmierz grubość tarczy, po wielkosci rantu oceniam że mają mniej niż 9 mm Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 jeszcze warto dodać, że wżery pojawiają się, gdy auto stoi przez dłuższy czas niejeżdżone, warto od czasu do czasu się przejechać te kilka km i zahamować mocniej kilka razy w celu konserwacji hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2009 Quote: 2 - Jeśli zmieniamy poza klockami też tarcze to dobrze zaraz po zdjęciu koła obejrzeć śrubę która trzyma tarczę i spróbować ją ruszyć. jak się wykręca to jest ok, Jeśli nie (tak było u mnie) to nie ma paniki, ale trzeba się nastawić na jej ew. rozwiercenie U mnie ta śruba wygląda tragicznie i szykuję się do rozwiercenia w związku z tym moje pytanie brzmi: ile tej śruby wystaje z piasty po zdjęciu tarczy? Czy da radę te "resztki" śruby chwycić np: morsem i wykręcić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2009 Śruba bez łba nie ma za bardzo o co się zacierać, więc pewnie pójdzie po potraktowaniu penetrantem. Powinna wystawać jakieś 2-5mm o ile się nie mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 Witam. Jaka grubosc tarcz w eFce (c14nz) kwalifikuje je do wymiany? I jakie tarcze mozecie polecic (bo klocki to wiem jakie )? Na allegro sa praktycznie same Brembo, i juz nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 > Jaka grubosc tarcz w eFce (c14nz) kwalifikuje je do wymiany? Taka z pewnością... : A na poważnie: niewentylowane minimalna grubość 9 mm > I jakie tarcze mozecie polecic Zapodaj sobie Lucas'y Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 > Taka z pewnością... : > A na poważnie: niewentylowane minimalna grubość 9 mm > Zapodaj sobie Lucas'y > Pozdroofka Foto niezle Rozumiem ze Lucas'y lepsze niz brembo? W takim razie chyba sensownym bedzie zestaw tarcze + klocki Lucas'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 > Foto niezle > W takim razie chyba sensownym bedzie zestaw tarcze + klocki Lucas'a Od zawsze tak twierdzę Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 > Od zawsze tak twierdzę > Pozdroofka No to jeszcze zapytam, czy oplaca sie kupowac na allegro, czy moze wyczailes jakis tani zaprzyjazniony sklep internetowy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 > No to jeszcze zapytam, czy oplaca sie kupowac na allegro, czy moze > wyczailes jakis tani zaprzyjazniony sklep internetowy? Kupiłem w normalnym sklepie. 75zł komplet klocków i 2*70zł tarcze. Pozdroofka P.S. Poprawka: niewentylowane tarcze minimalna grubość 9,7 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 > Kupiłem w normalnym sklepie. 75zł komplet klocków i 2*70zł tarcze. a na allegro taki zestaw 202 zl + przesylka ( klik ), czyli nie oplaca sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 Jak to jest z tym systemem hamulcowym w Astrze G, czy pewne jest że jak mam koła na 4 śruby to mocowanie jest ATE, a jak na 5 śrub to BOSCH ? Czy może jest jakaś inna zależność? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Mam dziwne pytanie odnośnie F-ki X16XEL teścia. Przyszedł mu czas na zmianę tarcz i klocków i tu mamy dylemat, bo u niego są zamontowane tarcze wentylowane, a Etzold i katalogi piszą, że powinien mieć pełne. To jak to jest, może zależy od rocznika? Ta jest '96. Przyszła mi też do głowy opcja, że ktoś moze podmienił zaciski na takie z mocniejszej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > Mam dziwne pytanie odnośnie F-ki X16XEL teścia. > Przyszedł mu czas na zmianę tarcz i klocków i tu mamy dylemat, bo u > niego są zamontowane tarcze wentylowane, a Etzold i katalogi > piszą, że powinien mieć pełne. pierwsze słyszę o niewentylowanych w tym silniku :-D sprawdziłem na szybko w InterCarsie i są wentylowane 256x24mm, takie jak w mojej 1.8 8V ale niech się posiadacze wypowiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > pierwsze słyszę o niewentylowanych w tym silniku :-D > sprawdziłem na szybko w InterCarsie i są wentylowane > 256x24mm, takie jak w mojej 1.8 8V > ale niech się posiadacze wypowiedzą No też mi się dziwne wydaje, a jemu w sklepie mówią, że do 1,4 i 1,6 są pełne. Zgodzę się, że do 8V, ale 16 V jesp przeca mocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > No też mi się dziwne wydaje, a jemu w sklepie mówią, że do 1,4 i 1,6 > są pełne. Zgodzę się, że do 8V, ale 16 V jesp przeca mocniejszy. zmienić sklep a Etzolda też trza z przymrużeniem oka traktować, zdarzają się tam błędy ;-) edit: leniuszku, nawet w tym wątku są posty o tarczach do tego silnika, przykład: klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > zmienić sklep > a Etzolda też trza z przymrużeniem oka traktować, zdarzają się tam > błędy ;-) > edit: leniuszku, nawet w tym wątku są posty o tarczach do tego > silnika, przykład: klik To ja juz wątpliwości nie mam Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpek Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 ktoś słyszał o tym i ma może opinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukifre Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Zakładał może już ktoś tarcze + klocki STEINHOF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Chciałbym wyrazić pochlebną opinie wbrew opiniom innych osób co do klocków hamulcowych firmy B-power, na samym początku auto płynie, ale po dotarciu i przegrzaniu hamują ideolo. Jakość co do ceny zaskoczyła mnie. Po wymianie płynu hamulcowego i włożeniu tych klocków auto prawie że dęba staje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tezetek Napisano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2009 Nadal jestem na etapie poszukiwań klocków hamulcowych do mojej Astry i "wynalazłem" firmę o nazwie Lumag/Breck. Czy ktoś z was miał z nią styczność - a raczej z jej produktami? Wszelkie opinie mile widziane Powiedzcie mi tylko jeszcze czy to są właściwe wymiary klocków do mojej eFki 1.4i 16V - bo na allegro to różne już widziałem 156,3 x 52,5 x 17,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2009 > Śruba bez łba nie ma za bardzo o co się zacierać, więc pewnie pójdzie Kupiłem takie "rozwiertaki" do usuwania śrub. Z jednej strony poszło sprawnie. Wpierw użyłem mniejszego rozwiertaka aby pogłębić dziurę a większym wykręciłem tą cholerną śrubę. W lewym kole zapowiadało się lepiej ale tylko zapowiadało. Udało mi się ruszyć śrubę kluczem o 1/4 obrotu. Ani penetrator, ani sposób "wykręć - cofnij " nie zdał egzaminu. Znów musiałem użyć rozwiertaka. Po 10 minutach wykręciłem śrubę. Na całej długości miała zupełnie płaski gwint Tarcze też nie poddały się od razu. Znów w ruch poszedł penetrator. Po kilkunastu uderzeniach tarcza zeskoczyła z piasty . Szlifowanie rantów to już czysta przyjemność Tarcza ma 22 mm więc jeszcze ten sezon wytrzyma pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simatic Napisano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2009 Witam.Mam zamiar dorobić klucz(przyrząd) do wkręcania tłoczków, hamulce tył,ASTRA G, czy ktoś zna wymiary tj. średnica tłoczka, głębokość i szerokość rowka oraz otwór w tej zewnetrznej części zacisku( to się chyba nazywa jażmo).Może ktoś ma zacisk "na wierzchu" i poda te wymiary? Z góry dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Napisalem dzisiaj do Pana Madrego, i dostalem odowiedziec, ze ma tarcze szwedzkie SBS i klocki wloskie Raicam. Ponoc i tarcze i klocki sa lepsze od Lucas'ow. Czy mial ktos stycznosc z tymi firmami i moze potwierdzic slowa Pana Madrego? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Ma ktoś doświadczenia, które klocki wybrać Textar czy TRW ewentualnie trochę tańsze Delphi Lockheed ? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.