Hipo Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > 10x możesz tak zrobić, a potem co? Piszesz do Yaniego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek6622 Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 Hej, troszkę odkopię. A mianowicie, zamówiłem u Viakena kabelek ELM327 i przejściówkę 1 (zieloną). Podłączam się pod ECU silnika, wszystko gra, wspomaganie to samo. Przechodzę do CAN a tu mi wywala błąd "Connection Failed" Długo nad tym nie posiedziałem, bo nie mój komputer był i teraz na sucho szukam rozwiązania. Czy błąd mógł być spowodowany tym, że ustawiłem ELM v1.3+ zamiast OBDLink w ustawieniach MESa? Czy może jednak dopadł mnie rezystor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2014 >Czy błąd mógł być spowodowany tym, że ustawiłem ELM v1.3+ > zamiast OBDLink w ustawieniach MESa? Przecież podłączyłeś ELM, a nie OBDLink. >Czy może jednak dopadł mnie rezystor? Pewnie tak. Ja kupiłem sobie już trzeci interfejs mini BT z wyłącznikiem, że może być podpięty na stałe i też ma rezystor. Tylko bardzo ciężko się do niego dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 Witam ! Wkurza mnie, ze moja Lancia przy kazdym odpaleniu przypomina o przedawnionym przegladzie, chcialbym to usunac, zmodyfikowac. Odpalilem fiat ecu scan 2.6 podlaczylem interfejs od Subaru (nie wiem jaki to rodzaj) i polaczylem sie jako kkl, dzialala tylko opcja laczenia z ecu i odczytu parametrow. Nie bylem w stanie polczyc sie z innymi modulami, w tym modyfikacja inspekcji. Nastepnie spardzilem elma BT i to samo. Co robie nie tak ? Zly interfejs czy soft ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > Witam ! > Wkurza mnie, ze moja Lancia przy kazdym odpaleniu przypomina o przedawnionym przegladzie, chcialbym > to usunac, zmodyfikowac. > Odpalilem fiat ecu scan 2.6 podlaczylem interfejs od Subaru (nie wiem jaki to rodzaj) i polaczylem > sie jako kkl, dzialala tylko opcja laczenia z ecu i odczytu parametrow. Nie bylem w stanie > polczyc sie z innymi modulami, w tym modyfikacja inspekcji. Nastepnie spardzilem elma BT i to > samo. Co robie nie tak ? > Zly interfejs czy soft ? O ile dobrze pamiętam to inspekcję skasujesz tylko elm, kkl nie polaczy sie z body Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > O ile dobrze pamiętam to inspekcję skasujesz tylko elm, kkl nie polaczy sie z body Tj napisalem probowalem sie tez polaczyc poprzez ELM i nic. Czy moze komus udalo sie to zrobic ( polaczyc sie z innymi modulami niz ecu) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > Tj napisalem probowalem sie tez polaczyc poprzez ELM i nic. Czy moze komus udalo sie to zrobic ( > polaczyc sie z innymi modulami niz ecu) ? Ja elm łączyłem się z body i do serwisu mam dostęp. Ustawienia interfejsu masz dobre? Porty i te sprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > Ja elm łączyłem się z body i do serwisu mam dostęp. Ustawienia interfejsu masz dobre? Porty i te > sprawy? Tak, laczy sie z ECU oraz ze skrzynia, ale z pozostalymi modulami nie chce. W tescie wychodzi ze jest to wer 1.4 i przechodzi test. Sprawdze jeszcze ta opornosc pomiedzy pinami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 a masz pełną wersję FES-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > a masz pełną wersję FES-a? tak które to piny mogą mieć nieszczęsna oporność ? PIN 6 i 14 jest rozwarty u mnie, ale nie wiem czy ten schemat podaje oznaczenia w interfejscie czy w gnieżdzie. Ja mierzyłem w interfejsie. Natomiast pomiędzy pinami 3 i 11 (jak to ktoś napisał trzecie od lewej) mam 115Ohm. BTW. Testował ktoś może taki ELM ? Jak się do niego dobrać, żeby sprawdzić opornik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > PIN 6 i 14 jest rozwarty u mnie, ale nie wiem czy > ten schemat podaje oznaczenia w interfejscie czy w gnieżdzie. Ja mierzyłem w interfejsie. Prawidłowo - czyli nie masz rezystora pomiędzy liniami CAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Prawidłowo - czyli nie masz rezystora pomiędzy liniami CAN nie do końca .. jak znalazlem na forum multiecuscan, to piny liczy sie od prawej we wtyczce, czyli normalnie od lewej w gniezdzie. Takze jak ktos napisal trzecie od lewej w gornym rzedzie i dolnym to wlasnie 6 i 14, mialy impedancje ok 110Ohm. Niestety niemal polamalem ten interfejs, aby go otworzyc, bo jest wprasowana obudowa na klej. Finalnie go otworzylem, ale zeby sprawdzic dokladnie opornik pojawil sie kolejny problem plytka ELM, jest przykryta plytka BT, polaczaona wlutowanym jumperami , w miedzyczasie na forum znalazlem niemal identyczny interfejs z BT, uklad elementow sie zgadzal, sugestia to wywalic R2 jak pamietam. Usunelem go, ale musialem polutowac przeciete zwory . Jakos to zlozylem, ale odradzam ten interfejs dla uzytkownikow Fiata, jest mega ciezko to zrobic. Jutro bede mial auto to sprawdze czy dziala, chodz lutujac moglem niestety cos uszkodzic, nie mam stacji lutowniczej, a niestety w tak malym interfejsie jest strasznie wszytsko upchane. Fotek nie dam, bo lutujac zwory popalilem ich mocowania i nie wyglada to dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > nie do końca .. jak znalazlem na forum multiecuscan, to piny liczy sie od prawej we wtyczce, czyli > normalnie od lewej w gniezdzie. Takze jak ktos napisal trzecie od lewej w gornym rzedzie i > dolnym to wlasnie 6 i 14, mialy impedancje ok 110Ohm. No tak - teraz sprawa jasna Na przyszłość , żeby uniknąć pomyłek to liczymy piny tak : Swoją drogą jak jakiś czas temu przerabiałem swojego ELM-a normalnej wielkości to także nie było łatwo go rozebrać bez uszkodzeń , a co dopiero takiego mini-mini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > No tak - teraz sprawa jasna > Na przyszłość , żeby uniknąć pomyłek to liczymy piny tak : > Swoją drogą jak jakiś czas temu przerabiałem swojego ELM-a normalnej wielkości to także nie było > łatwo go rozebrać bez uszkodzeń , a co dopiero takiego mini-mini dzieki, bardzo przydatny (i podstawowy) rysunek, wszyscy podaja nr pinow a czasem to nie jest takie oczywiste Dam znac jutro czy ruszylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2014 > Niestety niemal polamalem ten interfejs, aby go otworzyc, bo jest wprasowana obudowa na klej. > Finalnie go otworzylem, ale zeby sprawdzic dokladnie opornik pojawil sie kolejny problem > plytka ELM, jest przykryta plytka BT, polaczaona wlutowanym jumperami Właśnie mam dokładnie taki sam interfejs, tylko z wyłącznikiem, że może na stałe siedzieć w gnieździe. U mnie obudowa zeszła bez problemu, tylko zatrzaski. Też jest opornik na spodzie płytki od strony wtyku i piny są wlutowane bezpośrednio w płytkę więc trochę ciężko mi się zabrać za to. I najgorsze jeszcze połączenie między płytkami, pinami o rozstawie 1,25 mm, więc będę musiał je przeciąć. Nie topił Ci się plastyk wtyku jak płytkę odlutowywałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Właśnie mam dokładnie taki sam interfejs, tylko z wyłącznikiem, że może na stałe siedzieć w > gnieździe. > U mnie obudowa zeszła bez problemu, tylko zatrzaski. Też jest opornik na spodzie płytki od strony > wtyku i piny są wlutowane bezpośrednio w płytkę więc trochę ciężko mi się zabrać za to. I > najgorsze jeszcze połączenie między płytkami, pinami o rozstawie 1,25 mm, więc będę musiał je > przeciąć. > Nie topił Ci się plastyk wtyku jak płytkę odlutowywałeś? Sprawdzilem, dziala, wiec byla to kwestia tego opornika. Niestety u mnie nie bylo zatrzaskow, obudowa byla wcisnieta na klej. Plytka BT tak jak piszesz jest polaczona na stale jumperami, rozstaw bardzo maly. Probowalem je wylutowac, ale tylko popalilem plytke, finalnie przecielem je a druga wygielem. Opornik wydrapalem, a piny polutowalem, jakos poszlo, ale troche poropila sie kostka jumperow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 >Opornik > wydrapalem, a piny polutowalem, jakos poszlo, ale troche poropila sie kostka jumperow. To znaczy że płytki od wtyku nie odlutowywałeś, tylko mechaniczne usunąłeś ten nieszczęsny opornik. Po jakiego czorta chińczyki go montują jak w oryginalnym ELM-e go nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > Plytka BT tak jak piszesz jest polaczona na stale jumperami, rozstaw bardzo maly. Probowalem je > wylutowac, ale tylko popalilem plytke, finalnie przecielem je a druga wygielem. Opornik > wydrapalem, a piny polutowalem, jakos poszlo, ale troche poropila sie kostka jumperow. sorry za off topic ale moze nie zabieraj się za coś o czym nie masz pojęcia. Może bezpieczniej było by dla interfejsu oraz samego sterownika auta gdybyś oddał to do przeróbki komuś kto umie się posługiwać lutownica....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > sorry za off topic ale moze nie zabieraj się za coś o czym nie masz pojęcia. Może bezpieczniej było > by dla interfejsu oraz samego sterownika auta gdybyś oddał to do przeróbki komuś kto umie się > posługiwać lutownica....... dlaczego sadzisz ze nie mam pojecia ? moze ty najpierw zanim napisz .. zastanow sie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > dlaczego sadzisz ze nie mam pojecia ? > moze ty najpierw zanim napisz .. zastanow sie.. bo po tym jak opisałeś w jakim stanie jest obecnie płytka to jasno wynika że nie umiesz lutować Tak się akurat składa że identyczny interfejs mam właśnie rozłożony - większość elementów w obudowie 0603 i kilka w 0402. Zabierając się za grzebanie w czymś takim to trzeba dobrze lutować i nie przegrzewać Pokaż foto jak wyszło Twoje lutowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > bo po tym jak opisałeś w jakim stanie jest obecnie płytka to jasno wynika że nie umiesz lutować > Tak się akurat składa że identyczny interfejs mam właśnie rozłożony - większość elementów w > obudowie 0603 i kilka w 0402. Zabierając się za grzebanie w czymś takim to trzeba dobrze > lutować i nie przegrzewać > Pokaż foto jak wyszło Twoje lutowanie kazdy sie kiedys uczyl, jak by na swiecie byli sami tacy jak ty to by nikt nic nie robil, na szczescie sa ambitni ludzie i jak tylko checi dopisuja to nie twoja sprawa czy straca kase na swojej robocie czy tez nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > bo po tym jak opisałeś w jakim stanie jest obecnie płytka to jasno wynika że nie umiesz lutować > Tak się akurat składa że identyczny interfejs mam właśnie rozłożony - większość elementów w > obudowie 0603 i kilka w 0402. Zabierając się za grzebanie w czymś takim to trzeba dobrze > lutować i nie przegrzewać > Pokaż foto jak wyszło Twoje lutowanie to, ze jak napisalem mialem taka lutownice jaka mialem nie oznacza, ze nei mam o tym pojecia - jak napisales . Grzebanie wyszlo, poniewaz mialem chwile zeby zajac sie autem a bylem poza domem. Poza tym co tobie do tego w jakis sposob wykonalem lutowanie, skoro nie robie tego dla kogos, nie zarabiam na tym, chcialem szybko rozwiazac problem to go rozwiazalem. Intefejs dziala, a to ze ma przypalone mocowanie zworek jest dla mnie bez znaczenia ... jak tobie to przeszkadza to twoj problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2014 > jak by na swiecie byli sami tacy jak ty to by nikt nic nie robil, na > szczescie sa ambitni ludzie i jak tylko checi dopisuja to nie twoja sprawa czy straca kase na > swojej robocie czy tez nie czyli jacy? rozwiń to może się czegoś nowego o sobie dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2014 > to, ze jak napisalem mialem taka lutownice jaka mialem nie oznacza, ze nei mam o tym pojecia - jak > napisales . > Grzebanie wyszlo, poniewaz mialem chwile zeby zajac sie autem a bylem poza domem. > Poza tym co tobie do tego w jakis sposob wykonalem lutowanie, skoro nie robie tego dla kogos, nie > zarabiam na tym, chcialem szybko rozwiazac problem to go rozwiazalem. Intefejs dziala, a to ze > ma przypalone mocowanie zworek jest dla mnie bez znaczenia ... jak tobie to przeszkadza to > twoj problem. ok spoko nie każdy musi być estetą a powiedz mi czy wciskałeś to do gniazda w stilo bo ja mam z tym problemy - za mało miejsca Żeby to wcisnąć to muszę zdjąć zewn. obudowę a i tak ciężko jest to docisnąć. Do wyciągnięcia musiałem sobie dorobić przyrząd bo za chiny nie chce wyjść ze ściągnięta obudową a za płytkę nie chcę ciągnąć bo się połamie...... Wersja mini do stilo jest jednak zbyt mała - szkoda że nie kupiłem większego interfejsu. Zastanawiam się też czy nie dorobić innej obudowy do tego żeby się lepiej wyciągało.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > ok spoko nie każdy musi być estetą > a powiedz mi czy wciskałeś to do gniazda w stilo bo ja mam z tym problemy - za mało miejsca Żeby > to wcisnąć to muszę zdjąć zewn. obudowę a i tak ciężko jest to docisnąć. Do wyciągnięcia > musiałem sobie dorobić przyrząd bo za chiny nie chce wyjść ze ściągnięta obudową a za płytkę > nie chcę ciągnąć bo się połamie...... > Wersja mini do stilo jest jednak zbyt mała - szkoda że nie kupiłem większego interfejsu. > Zastanawiam się też czy nie dorobić innej obudowy do tego żeby się lepiej wyciągało.... Nigdy nie mialem Stilo ani nie wkladalem tam swojego interfejsu . Natomiast z racji jego wymiarow zazwyczaj jest problem z wyciagnieciem, bo nie ma jak zlapac. Poradzilem sobie z tym doklejajac tasme klejaca od czola, tworzac taka jakby raczke, teraz nie mam problemow z wyciaganiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Jak zmienić nr wtrysku w 1.9 JTD 120 kM? Próbuje i nic z tego nie wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Nigdy nie mialem Stilo ani nie wkladalem tam swojego interfejsu . Natomiast z racji jego > wymiarow zazwyczaj jest problem z wyciagnieciem, bo nie ma jak zlapac. Poradzilem sobie z tym > doklejajac tasme klejaca od czola, tworzac taka jakby raczke, teraz nie mam problemow z > wyciaganiem. w stilo dość ciasno siedzi więc o takim rozwiązaniu nie ma mowy - ja dorobiłem z dość twardej blaszki coś na wzór śledzi do wyciągania radia samochodowego. Pomijajjć fakt że złącze trzyma dość sztywno to jeszcze obudowa bezpieczników ociera o interfejs dająć dodatkowy opór....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Pytanie dla będących na bieżąco - czy taki ELM327 na BlueTooth wymaga przeróbki tj. słynny opornik czy można kupić i używać.. o tym myślę: LINKownia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 >czy taki ELM327 na BlueTooth wymaga przeróbki tj. słynny opornik Mam podobny z wyłącznikiem, i ma opornik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Mam podobny z wyłącznikiem, i ma opornik. Jak ze stabilnością połączenia via BT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 > Jak ze stabilnością połączenia via BT? Jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 > Pytanie dla będących na bieżąco - czy taki ELM327 na BlueTooth wymaga przeróbki tj. słynny opornik > czy można kupić i używać.. > o tym myślę: > LINKownia będziesz miał problemy z wyciągnięciem tego z gniazda PS. patrz moje 2 ostanie posty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 Nie trzeba go wyjmować Ja jeżdżę z podpiętym interfejsem od chyba 3 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 > Nie trzeba go wyjmować Ja jeżdżę z podpiętym interfejsem od chyba 3 lat wiem ze można z tym jeździć ale jakbyś chciał wyciągnąć to się nagimnastykujesz jak przy wymianie żarówki...... ale co kto lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 > Jak ze stabilnością połączenia via BT? Było OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Nie chce mi się sprawdzać, ale nie widzę powodów, żeby było inaczej. > Pozdrawiam BAS niestety GP 1.4 wywala faila w chwili kiedy chce uzyc standardowego kabla ELM ktory sprawdza sie w stilo. Podczas polaczenia do GP krzyczy zeby uzyc jakiejs przelotki do kabla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > niestety GP 1.4 wywala faila w chwili kiedy chce uzyc standardowego kabla ELM ktory sprawdza sie > w stilo. Podczas polaczenia do GP krzyczy zeby uzyc jakiejs przelotki do kabla Nie jakiejś tylko adaptera A3, tam jest HS CAN. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > Nie jakiejś tylko adaptera A3, tam jest HS CAN. > Pozdrawiam BAS a masz takie dla 1.4 16v ? btw... mam jeszcze ten drugi slawny kabelek VAG/KKL z przelacznikiem 1/3/5 ..costam... moze tym sie to da obgonic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > a masz takie dla 1.4 16v ? Tu masz wszystko. > btw... mam jeszcze ten drugi slawny kabelek VAG/KKL z przelacznikiem 1/3/5 ..costam... moze tym sie > to da obgonic ? Silnik oraz ESP/ASR/ABS idzie na zwykłym ELM'ie, reszta wymaga adaptera A3, na VAG'u nie pójdzie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > a masz takie dla 1.4 16v ? > btw... mam jeszcze ten drugi slawny kabelek VAG/KKL z przelacznikiem 1/3/5 ..costam... moze tym sie > to da obgonic ? a masz rozpiskę pinów pod ten kabel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2014 > a masz rozpiskę pinów pod ten kabel? Mas opisane na początku tego tematu. W skrócie: Linia K to ta, która standardowo idzie do 7 pin. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Tu masz wszystko. > Silnik oraz ESP/ASR/ABS idzie na zwykłym ELM'ie, reszta wymaga adaptera A3, na VAG'u nie pójdzie. > Pozdrawiam BAS danke zatem musze zasilic komus kabone na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > a masz rozpiskę pinów pod ten kabel? pinow nie masz ale moge zrobic z kabla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > danke > zatem musze zasilic komus kabone na allegro Na upartego możesz zrobić przełącznik (musisz przełączać jednocześnie 2 piny), schemat jest na stronce, do której dałem Ci linka, ale chyba lepiej kupić adaptery. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 > Na upartego możesz zrobić przełącznik (musisz przełączać jednocześnie 2 piny), schemat jest na > stronce, do której dałem Ci linka, ale chyba lepiej kupić adaptery. > Pozdrawiam BAS juz zamowilem nie bede pajacowal za 10plnow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > Na upartego możesz zrobić przełącznik (musisz przełączać jednocześnie 2 piny), schemat jest na > stronce, do której dałem Ci linka, ale chyba lepiej kupić adaptery. > Pozdrawiam BAS Zadałem pytanie na kąciku Alfa-Lancia, ale widzę, że tu jest nieźle rozbudowany wątek. Powtórzę zatem pytania: 1. Czy w jakiś sposób wpływa to na eksploatacje, czy to była tylko czysta informacja (wiem kiedy zmieniałem olej i kiedy następna wymiana, więc do szczęścia mi to nie jest potrzebne)? 2. Gdzie w ustawieniach programu zmienia się ilość "kuponów" tzn. numer procedury wymiany oleju (wiem, że maksymalna ilość się gdzieś ustawia, bo kiedyś już to widziałem u kogoś)? 3. Chciałem połączyć się z opcją "Przegląd" i wyskakuje mi błąd ELM327->ECU. Mam kabel Viaken i przejściówkę typ 1. Trzeba mieć inny kabel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > Zadałem pytanie na kąciku Alfa-Lancia, ale widzę, że tu jest nieźle rozbudowany wątek. To jest nasze grajdołkowe kompendium wiedzy nt. FES/MES. > Powtórzę zatem pytania: > 1. Czy w jakiś sposób wpływa to na eksploatacje, czy to była tylko czysta informacja (wiem kiedy > zmieniałem olej i kiedy następna wymiana, więc do szczęścia mi to nie jest potrzebne)? W noPB nie powinno to mieć wpływu na nic, chyba że Twoje autko potrafi samo wyliczać czas do przeglądu, w zależności od warunków eksploatacji, wtedy jest to pewien punkt wyjściowy do takich wyliczeń. > 2. Gdzie w ustawieniach programu zmienia się ilość "kuponów" tzn. numer procedury wymiany oleju > (wiem, że maksymalna ilość się gdzieś ustawia, bo kiedyś już to widziałem u kogoś)? W opcji przegląd, z którą nie możesz się połączyć*. > 3. Chciałem połączyć się z opcją "Przegląd" i wyskakuje mi błąd ELM327->ECU. Mam kabel Viaken i > przejściówkę typ 1. Trzeba mieć inny kabel? * Masz problem rezystora, który w tym wątku został wyczerpująco opisany. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > W noPB nie powinno to mieć wpływu na nic, chyba że Twoje autko potrafi samo wyliczać czas do > przeglądu, w zależności od warunków eksploatacji, wtedy jest to pewien punkt wyjściowy do > takich wyliczeń. Wymiana oleju wg wskazań komputera, ale ostatnio nawet w ASO zapomnieli mi skasować inspekcji. > W opcji przegląd, z którą nie możesz się połączyć*. Dzięki. Popatrzyłem sobie na to w trybie symulacji. Jak już skasowałem sobie przypadkowo tą inspekcję, to zaczęła mi migac na włączonym zapłonie kontrolka oleju. No to skasowałem jeszcze raz i... jeszcze raz. Nadal migała. Zgasła dopiero po uruchomieniu silnika! > * Masz problem rezystora, który w tym wątku został wyczerpująco opisany. A myślałem, że jak kupię kabel typ 1, to nic nie będę musiał przerabiać. Wątek jest bardzo obszerny, niektóre informacje są zdezaktualizowane, ale widzę, że będę musiał się przez to wszystko przekopać. Ech... nawet nie wiem, czy trzeba ten rezystor wyciąć czy wlutować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > Wątek jest bardzo > obszerny, niektóre informacje są zdezaktualizowane, Nie kojarzę, większość jest aktualna. > czy trzeba ten rezystor wyciąć czy wlutować. Wyciąć. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > Nie kojarzę, większość jest aktualna. Na pewno z tym, że trzeba wyciąć jakiś rezystor. A myślałem, że jak kupię Viakena, to zadziała od razu. Rozkręciłem interfejs pomimo plomby (i tak nie mam czasu się bawić w reklamacje) i to wszystko takie małe, ze ja nie jestem w stanie nic odczytać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.