fuxe Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Komputer widzi elm jako vgate. Ale wywala komunikat "Wystąpił nieznany błąd podczas dodawania urządzenia. Zgłoszony kod błędu 0x8007048f." I dalej że należy skontaktować się z producentem urządzenia. Pozdrawiam wszystkich na forum. Widać, że to forum żyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ogion Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > A jaki były objawy w twoim > przypadku. Bluetutowy nie dzialal w ogole (nie byl widoczny jako urzadzenie). Drugi na kablu nie dzialal z fiatem, z tym ze byl zmontowany wg schematu, ktorego nie moglem ogarnac (brakowalo mu wogóle kluczowego rezystora). W koncu kupilem trzeci od Viaken'a i kasuje sobie bledy do woli Wg mojej intuicji elm blututowy powinien sie poprawnie sparować z pc/komorka po podaniu napiecia zasilajacego (samochod nie jest tu potrzebny), a u ciebie wlasnie na tym etapie wystepuje problem - rezystor nie gra tu roli. Testowales parowanie z komorka/innym pc - byc moze masz cos pomerdane z systemem? Mozna sprobowac zainstalować BT w trybie awaryjnym (niestety nie wiem, czy w t. awaryjnym wogole dziala BT, ale raczej powien). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuxe Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 Czyli prawdopodobnie elm do zwrotu, próbowałem na win8 i wirtualnej win7. Tak jak pisałem u mnie BT widzi a błąd występuje przy próbie połączenia, kiedy żąda hasła (wbijam 0000 wg instrukcji pali się tylko czerwona dioda). Zastanawia mnie jedno czemu styki tak swobodnie się wsuwają/wysuwają ok. 3-4 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darius456 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Nieważne... sorry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > Tak jak pisałem u mnie BT > widzi a błąd występuje przy próbie połączenia, kiedy żąda hasła (wbijam 0000 wg instrukcji > pali się tylko czerwona dioda). Z ciekawości dzisiaj podłączyłem swój pod zasilacz w domu, chyba taki sam typ jak twój. Czerwona dioda to power. U mnie również Bluesoleil(winXP) widzi go jako CHX i też żąda hasła, 0000 jak i 1234 nic nie daje. W piątek przyszedł mi z Chin taki i nie ma żadnej sygnalizacji LED po podłączeniu do zasilania, ale na płytce ma diodę tylko nie wiem co będzie sygnalizować. i bluesoleil go widzi jako OBDII oraz łączy bez problemu. Multiscan też go widzi jako ELM 327 v. 1.4 i w teście przechodzi wszystko OK. Tylko że jak widać na zdjęciu ma ten nieszczęsny opornik, a brak filtrów RC na wejściu linii CAN. Zobaczę co powie w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuxe Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Mój ma tylko inną naklejkę. Na tym nowszym łapiesz też ABS i poduchy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > Na tym nowszym łapiesz też ABS i poduchy? Teraz testowałem w domu, zobaczę co w aucie pokaże jak będzie cieplej, teraz nawet w garażu za zimno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuxe Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > Teraz testowałem w domu, zobaczę co w aucie pokaże jak będzie cieplej, teraz nawet w garażu za > zimno. Dzięki za pomoc, powodzenia w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muha Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Dzień dobry, Ja w zasadzie z Cromlandii, ale że FES/MES głównie dyskutowany jest tutaj - to i tutaj się zapytam. Kupiłem: Interfejs Bluetooth Skonfigurowałem wszystko (chyba) wg. instrukcji. Uruchomiłem MES, wskazałem odpowiedni port COM, zrobiłem test - wszystko przeszło. No i teraz mogę podłączyć się MES'em do wszystkich modułów, za wyjątkiem ECU silnika - za każdym razem dostaję timeout. Próbowałem różnych ustawień prędkości portów, wszystko bez efektu. Czy ktoś to przerabiał? Jeśli nie - to kogo sugerujecie pytać o radę: dystrybutora interfejsu, czy autora MES'a? Z góry dzięki za wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziak Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Widzieli nowego ELM327 KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Fakt, jest też na stronie ELM electronics. Czyli pozostaje czekać na klona z bluetooth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabllos Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > Fakt, jest też na stronie ELM electronics. Czyli pozostaje czekać na klona z bluetooth Mówisz i masz LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Ale wygląda na to, że jest dłuższy niż poprzednik, więc może być problem z zamknięciem klapki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziak Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Czy ktoś z Kolegów może mi podpowiedzieć skąd mam to odczytać bądź gdzie znaleźć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Czy ktoś z Kolegów może mi podpowiedzieć skąd mam to odczytać bądź gdzie znaleźć ?? Jemu chodzi o tzw. kod elektroniczny, który znajdziesz na niebieskiej karcie kodowej, którą dostałeś przy zakupie samochodu, jeśli nie masz karty to możesz dostać duplikat w ASO za ~200zł. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziak Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Jemu chodzi o tzw. kod elektroniczny, który znajdziesz na niebieskiej karcie kodowej, którą > dostałeś przy zakupie samochodu, jeśli nie masz karty to możesz dostać duplikat w ASO za > ~200zł. > Pozdrawiam BAS Nie da się tego odczytać przy użyciu któregoś kabla, programu ?? Bo karty kodowej oczywiście nie mam Chyba że da się włączyć "mryganie" kierunków przy otwieraniu/zamykaniu auta ? Po aktywacji tempomatu migacze umarły i nic nie świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Nie da się tego odczytać przy użyciu któregoś kabla, programu ?? Da się, potrafi to firma Ko-car z Tych, kosztuje to 450zł. > Bo karty kodowej oczywiście nie mam > Chyba że da się włączyć "mryganie" kierunków przy otwieraniu/zamykaniu auta ? Po aktywacji > tempomatu migacze umarły i nic nie świeci Umarły przy osiowaniu proxy. Jeśli posiadasz licencję na MES to możesz poprosić Yaniego(autor MES), żeby przygotował taki patch dla Ciebie, który to włączy bez kodu, ale nie wiem czy będzie mu się chciało. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziak Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Umarły przy osiowaniu proxy. Tak też myślałem Niezły dramat Gdybym wiedział że się tak stanie to bym w życiu nie aktywował tempomatu. Dzięki za szybką odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Tak też myślałem > Niezły dramat Gdybym wiedział że się tak stanie to bym w życiu nie aktywował tempomatu. > Dzięki za szybką odpowiedz bez przesady, żeby aktywację kontrolki tempomatu uważać za ważniejszą od mrugania kierunkami przy zamykaniu i otwieraniu. Karta kodowa to dość ważna, aczkolwiek olewana przez wielu użytkowników rzecz. Dzięki niej można uruchomić samochód jak immo podziękuje za współpracę, a także zamówić kluczyk, jak ktoś ma tylko jeden. Dlatego polecam zamówienie jej sobie. Poza tym, jak mozna kupić samochód, nie wiedząc czy ma się do niego wszystko co powinno być . Pomijam juz fakt, że ktoś dzięki nie oddanej Ci karcie może zamówić sobie kluczyk do Twojego auta. Może nim nie odjedzie, bo trzeba go wkodować, ale wyniesie Ci pół wnętrza i jeszcze zamknie drzwi za sobą Poza tym do niemrugania kierunków mozna sie przyzwyczaić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziak Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > bez przesady, żeby aktywację kontrolki tempomatu uważać za ważniejszą od mrugania kierunkami przy > zamykaniu i otwieraniu. Nie zgadzam się z Tobą. Jak zapewne wiesz kontrolka tempomatu zapala się jeżeli przełącznik jest w pozycji ON a nie kiedy tempomat jest aktywny (czytaj utrzymuje prędkość). To duża różnica. Gdybym doczytał kiedy się kontrolka zapala pewnie bym jej nawet nie aktywował bo i tak dla mnie jest zbędna. >Karta kodowa to dość ważna, aczkolwiek olewana przez >wielu > użytkowników rzecz. Dzięki niej można uruchomić samochód jak immo podziękuje za współpracę, a > także zamówić kluczyk, jak ktoś ma tylko jeden. Dlatego polecam zamówienie jej sobie. Zgadzam się w całej rozciągłości. >Poza > tym, jak mozna kupić samochód, nie wiedząc czy ma się do niego wszystko co powinno być . Nie można mieć wszystkiego. Byłem świadom że nie ma karty. Miałem nadzieję że posiadając kabel można sczytać kody. > Pomijam juz fakt, że ktoś dzięki nie oddanej Ci karcie może zamówić sobie kluczyk do Twojego auta. > Może nim nie odjedzie, bo trzeba go wkodować, ale wyniesie Ci pół wnętrza i jeszcze zamknie > drzwi za sobą Zawsze jest taka obawa. Nawet bez karty > Poza tym do niemrugania kierunków mozna sie przyzwyczaić Pewnie i można jak do wszystkiego. Ale irytuje mnie nasłuchiwanie czy rygle opadły czy nie, albo czy nacisnąłem otwarcie zamiast zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Da się, potrafi to firma Ko-car z Tych, kosztuje to 450zł. Z ceną pojechałeś, bo jakieś pół roku temu znajomy za 150zł. miał u nich taką usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Z ceną pojechałeś, bo jakieś pół roku temu znajomy za 150zł. miał u nich taką usługę. ZTCP kiedyś chcieli 450zł. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziak Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 To jest to ---> KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 dokładnie to jest to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Jemu chodzi o tzw. kod elektroniczny, który znajdziesz na niebieskiej karcie kodowej, którą > dostałeś przy zakupie samochodu, jeśli nie masz karty to możesz dostać duplikat w ASO za > ~200zł. > Pozdrawiam BAS I co z tego skoro na karcie są litery i cyfry a do programu można wpisać tylko cyfry... Ja tego nie rozwiązałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > I co z tego skoro na karcie są litery i cyfry a do programu można wpisać tylko cyfry... > Ja tego nie rozwiązałem Kod elektroniczny zawiera TYLKO cyfry, kod mechaniczny faktycznie zawiera litery, ale rozmawiamy o kodzie ELEKTRONICZNYM. Pozdrawiam BAS ps. Obrazek znaleziony w internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BuBu Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Witajcie Bardzo prosze o pomoc. Dostalem uszkodzony interfejs i po otwarciu okazalo sie ze sa pourywane kabelki. Czy mozecie mi podpowiedziec gdzie powinny byc przypiete? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Witajcie > Bardzo prosze o pomoc. Dostalem uszkodzony interfejs i po otwarciu okazalo sie ze sa pourywane > kabelki. Czy mozecie mi podpowiedziec gdzie powinny byc przypiete? Ten biały pod płytką, do którego pinu idzie? Jak jest opisany przełącznik? Obstawiam na 99%, że odlutowany kabel powinien być przylutowany do mostka na pinach. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 Tak w temacie, chciałem zapytać, czy ten ELM 327 v2 na USB połączy mi w Stilo klimatronik, żeby zrobić kalibrację klap? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > Tak w temacie, chciałem zapytać, czy ten ELM 327 v2 na USB połączy mi w Stilo klimatronik, żeby > zrobić kalibrację klap? Polaczy sie, tyle ze kalibrace przeciez z poziomu panelu zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > Polaczy sie, tyle ze kalibrace przeciez z poziomu panelu zrobisz. Ta z poziomu panelu to ściema. Działa, jak chce, albo zrobi, albo nie. Stilo kupiłem na początku lipca, klimatronik działał wzorowo, tydzień później miałem odłączony aku, jak montowałem lpg i zaraz po tym przestało działać. Ustawił się w tryb awaryjny (tylko na szybę z lekkim grzaniem), zadziałał reset z panelu i było dobrze przez następne 10 kkm. Niedawno znowu rozłączałem aku i zaczęły się cuda dziać. Tym razem z panelu reset nie działa, chociaż robiłem z 10 razy, klapy słychać, a problemem jest brak ogrzewania prawej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Ta z poziomu panelu to ściema. Działa, jak chce, albo zrobi, albo nie. Stilo kupiłem na początku > lipca, klimatronik działał wzorowo, tydzień później miałem odłączony aku, jak montowałem lpg i > zaraz po tym przestało działać. Ustawił się w tryb awaryjny (tylko na szybę z lekkim > grzaniem), zadziałał reset z panelu i było dobrze przez następne 10 kkm. Niedawno znowu > rozłączałem aku i zaczęły się cuda dziać. Tym razem z panelu reset nie działa, chociaż robiłem > z 10 razy, klapy słychać, a problemem jest brak ogrzewania prawej strony. To masz uwalony aktywator i tyle, trzeba wymienic uszkodzony element a nie liczyc ze cuda ci fes da. Procedura kalibracji wywolana z panelu a fesem to jedno i to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > To masz uwalony aktywator i tyle, trzeba wymienic uszkodzony element a nie liczyc ze cuda ci fes > da. Procedura kalibracji wywolana z panelu a fesem to jedno i to samo. Nie byłbym taki pewny że jest to to samo - zaraz po kupnie stilona mialem uwalone sprzegielko miedzy aktywatorem a klapą od temp kierowcy. Po wymianie sprzęgiełka na nowe i resecie z panelu dalej albo zamarzałem albo się gotowałam. Dopiero po skasowaniu błędów klimatronika oraz jego resecie regulacja zaczęła działać jak powinna...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 slowo klucz "skasowalem bledy" reszty nie trzeba tlumaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > To masz uwalony aktywator i tyle, trzeba wymienic uszkodzony element a nie liczyc ze cuda ci fes > da. Procedura kalibracji wywolana z panelu a fesem to jedno i to samo. Pod deską widzę 4 aktywatory, wszystkie pracują. Może FES przynajmniej pokaże mi jakieś błędy. Koszt zakupu mniejszy od jednej wizyty w ASO na kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > Pod deską widzę 4 aktywatory, wszystkie pracują. Może FES przynajmniej pokaże mi jakieś błędy. > Koszt zakupu mniejszy od jednej wizyty w ASO na kompie. Jest dokladnie jak mowisz, aktywatory pracuja ale bledy tez moga byc. Dodatkowo czasem jest tak ze aktywator w pada w dziure i nie potrafi sie wycofac i mamy efekt ze albo lodowka albo sauna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > Pod deską widzę 4 aktywatory, wszystkie pracują. Może FES przynajmniej pokaże mi jakieś błędy. > Koszt zakupu mniejszy od jednej wizyty w ASO na kompie. No więc kupiłem i przetestowałem. Z silnikiem łączy bez problemu, ale na can tylko z serwisem. Mam program MES 1.3 i wywala mi komunikat o płatnej wersji. Jest jakiś program za free, który obsługuje klimatronik w naszych autach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek61 Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > No więc kupiłem i przetestowałem. Z silnikiem łączy bez problemu, ale na can tylko z serwisem. Mam > program MES 1.3 i wywala mi komunikat o płatnej wersji. Jest jakiś program za free, który > obsługuje klimatronik w naszych autach? Za free to jest dobry MES, ale z krakiem do ściągnięcia z netu. O ile pamiętam to nie wiele pokazuje w klimatyzacji. Dziś z ciekawości sprawdzę. Temat aktywatorów jest stary jak STILO ..... Sa to najzwyklejsze potencjometry i jak się zabrudzą to klima głupieje. Kalibracja polega na tym ,ze komputer porusza potencjometry w skrajne miejsca i mierzy oporność, a później ustawia w określonym miejscu (oporności) zadanym w pamięci. Jeżeli są brudne i wskazują źle to program nie pokaże błędu. Naprawa to wyjąc i wyczyścić , wykapać w jakimś kontakcie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 > Za free to jest dobry MES, ale z krakiem do ściągnięcia z netu. Wiele rzeczy jest tak dostęnych, ale tutaj, oficjalnie używamy legalnych wersji oprogramowania, dlatego nawet nie sugeruj czegoś takiego jak powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 1 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2013 >Kalibracja polega na tym ,ze komputer porusza potencjometry w skrajne miejsca i > mierzy oporność, a później ustawia w określonym miejscu (oporności) zadanym w pamięci. Komputer nie omomierz. Odczytywana jest wartość napięcia występująca na poszczególnych położeniach potencjometru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek61 Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > Komputer nie omomierz. Odczytywana jest wartość napięcia występująca na poszczególnych położeniach > potencjometru. Masz racje ,ze mierzy napięcie , ale chodziło mi o obrazowe ,proste wytłumaczenie działania ,a nie wnikanie w szczegóły . Można by dalej brnąć , ze zamienia wartość napięcia na postać cyfrową....,ale nie o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek61 Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > Masz racje ,ze mierzy napięcie , ale chodziło mi o obrazowe ,proste wytłumaczenie działania ,a nie > wnikanie w szczegóły . Można by dalej brnąć , ze zamienia wartość napięcia na postać > cyfrową....,ale nie o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek61 Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 linki do zdjęc: nadmuch na nogi http://naforum.zapodaj.net/0202fa1b571b.jpg.html na pasażerów http://naforum.zapodaj.net/bbb8ae5dc218.jpg.html na szybe http://naforum.zapodaj.net/0e08da40660e.jpg.html wszystkie otwarte http://naforum.zapodaj.net/c6d9b31feb02.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Prosta piłka - czy MultiEcuScan zadziała pod maszyną wirtualną? Emulowany Windows to Windows 7, x64, legalny z licencją. Host to Windows 8. Chcę przenieść licencję na tego wirtualnego Windowsa, bo z przyczyn niezależnych już musiałem 2x zmienić a to system, a to kompa a klucz sprzętowy wylicza za każdym razem inny. To wymyśliłem, że będę miał W7 na VMware i MES pod tym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrek_18 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Najłatwiej będzie sprawdzić samodzielnie, na darmowej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Możesz też ściągnąć program którym zmienia się nr dysku twardego . Spisujesz swoje nr dysku później klucz sprzętowy i klucz licencyjny. Instalujesz na nowo system (lub bierzesz inny komputer) zmieniasz nr dysku na taki jak spisałeś ,instalujesz MES-a i wprowadzasz swój klucz licencyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narlop Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Na VirtualBox mi działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StigKFS Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 del Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Ale po co kombinowac, uwalniasz licencje, robisz system, na stronie Yaniego podajesz nowy klucz sprzetowy i kod z Mesa i za chwilr masz maila z nowym serialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 > Ale po co kombinowac, uwalniasz licencje, robisz system, na stronie Yaniego podajesz nowy klucz > sprzetowy i kod z Mesa i za chwilr masz maila z nowym serialem. 10x możesz tak zrobić, a potem co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.