bas Napisano 6 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2010 > przeciwmgielne, Chcesz wymieniać lampy? > tylne szyby elektryczne, Wymiana boczków? O ile z przodu uważam, że są potrzebne, o tyle z tyłu... > fabryczne radio bez migania i omijania tego opóźniaczem itd... To jest dobry pomysł. > Może po wymianie przewodów hamulcowych nawet ESP dałoby się > dołożyć Dać by się dało, ale zdaje się, że już temat przedyskutowaliśmy na kąciku W sumie mam wrażenie, że chcesz sporo doinwestować autko Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 6 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2010 > cza poczekac, az autor FESa zerznie komendy z fabrycznego softu Fiata. krok po kroku i bedzie. Chciałbyś Examiner nie potrafi nawet włączyć lampki tempomatu, że o reszcie życzeń Twinsena nie wspomnę. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
select Napisano 12 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2010 co to za parametr: ilość poza obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2010 > co to za parametr: ilość poza obrotów? Jaki samochód, jaki silnik, jakie ECU, która wersja FES? Uzupełnij profil. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
select Napisano 12 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2010 > Jaki samochód, jaki silnik, jakie ECU, która wersja FES? Alfa Romeo 147 1.9 JTD, Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection, FES 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2010 > Alfa Romeo 147 1.9 JTD, Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection, FES 2.5 Czytaj ilość odcinek(ile razy rozkręciłeś obroty silnika aż ECU odcięło). Pozdrawiam BAS ps. Sorry, że po angielsku, ale nie chciało mi się przełączać na windowsa gdzie mam full-wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
select Napisano 12 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2010 a jak jest z poza obrotami podczas postoju?-gdy się gazuje do odcięcia w celach diagnostycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2010 > a jak jest z poza obrotami podczas postoju?-gdy się gazuje do odcięcia w celach diagnostycznych Myślę, że to bez znaczenia, ale nie mam tego ECU, więc nie sprawdzę. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
select Napisano 13 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2010 1. co oznacza skrót AD/C np: temperatura wody (jednostka miary Volt) 2. co to za parametr: kod uniwersalny 3. do czego służą akuratory: -przepustn.modyfik. przepływu -napęd lampy rozgrzewania -zawór regulatora ilości przepływu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu157 Napisano 15 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2010 witam, mam pytanie dla posiadaczy stilo 1.9 jtd 115 km i kabla z możiwością diagnozowania ABS, a mianowicie jaką macie wartość momentu obrotowego odczytanego z can. W fiat ecu scanerze dokładnie pisze "Moment obr.siln.(z CAN)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipas Napisano 16 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2010 Witam Zauważyłem na zdjęciu, że zmodyfikowany przez Viaken`a kabel VAG KKL http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=40&prodid=304 posiada przełącznik do wyboru poszczególnych trybów pracy fejsu. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co wnosi do tematu połączenie 12 i 13 pinu wtyczki i podanie tego na linie K?(chyba, że ja coś źle widzę na zdjęciu to proszę o korektę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 17 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2010 Jest to połączenie do centralek TPMS-13 i CC, reflektory-12 oczywiście po linii K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 18 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 > Jest to połączenie do centralek TPMS-13 i CC, reflektory-12 oczywiście po linii K. Widać, że pytający nie zadał sobie trudu przeczytania wątku od początku Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 18 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 > Widać, że pytający nie zadał sobie trudu przeczytania wątku od początku > Pozdrawiam BAS Wątek jest strasznie długi ... a brakuje na początku streszczenia... - Podanie jakie są wyprowadzenia z z złącz OBD-II (wtyczka i numerki - tak wiem że jest wszędzie ale proszę podać czy opis jest ze strony złącza w aucie czy ze strony złącza z pinami w przejściówce OBD-II lub po rozebraniu wtyczki od jej środka... to jest duża róznica ) - Opisanie że aby mieć dostęp nie tylko do diagnozy silnika ale i innych elementów należy kupić interface OBD-II i jakie... ja mam inny niż wy a i tak działa poprawnie a następnie: - rozebrać złaczę i jak... - znaleźć nóżki nr 7 lub tak jak u mnie jest to przewód oraz 1 , 3 , 9 może i 11, 12 13... - następnie zrobić, kupić i jaki włacznik aby ten zacisk nr 7 przerwać i podawać w zależności od potrzeb pod zaciski od 1,3,7,9.... - Opis co kryje się pod każdym z tych numerków i co będzie można diagnozować... Zrobiliście kupę fajnej roboty ale proszę pozbierajcie to co najważniejsze i zróbcie jakiś prosty opis na początku wątku lub w PDF-ie bo czytając to można się zniechęcić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 18 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 Popieram!! Prosimy ogarniających temat o przewodnik po FES. Mamy kogoś kto byłby w stanie zebrać to w 2-3 może 3-4 kartki i w idioto-odporny sposób opisać? Z góry dziękuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 18 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2010 to ogolnie pod Fiatowe mozna by bylo podwiesic i Alfe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipas Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > Jest to połączenie do centralek TPMS-13 i CC, reflektory-12 oczywiście po linii K. Dziekuję Faktycznie, jest to opisane w wątku ale przy tej ilosci podstron gdzieś mi to uciekło. Quote: Widać, że pytający nie zadał sobie trudu przeczytania wątku od początku Pozdrawiam BAS Kolego BAS, czytając cały watek dochodze do wniosku, że przyganiał kocioł garnkowi. Teraz mam inny problem. Nie chcę zakładać nowego tematu bo sprawa odnosi się do programu FiatECUScan. Po przeprowadzeniu procedury "Self-adaption reset" po ponownym uruchomieniu silnika(1.6 Pb) na wyswietlaczu pojawil sie komunikat "engine fault" i pulsuje pomaranczowa kontrolka symbolizujaca silnik wraz z sygnalem dźwiękowym. Próbowałem metody opisanej w FES(trzy razy po 4500obr/min przez 3 sec) ale bez pozytywnych rezultatow. Silnik pracuje równo, ma swoją moc, nie ma błędów po podłączeniu ELM327. Szukałem rozwiazania w necie i wszystkie sprowadzają sie do jednego - to które podaje FES. Może ja coś źle robie Poprawka: Już wszystko OK!! Przy kasowaniu swiecącej kontrolki nalezy wcisnąc przynajmniej trzykrotnie gaz do odcięcia silnika. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 przekopałem się przez cały wątek i nigdzie nie ma informacji, czy po usunięciu tego felernego rezystorka ELM będzie działał z innymi programami? pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > przekopałem się przez cały wątek i nigdzie nie ma informacji, czy po usunięciu tego felernego > rezystorka ELM będzie działał z innymi programami? pozdr! Bo nie ma takiej informacji wprost w tym wątku. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > Bo nie ma takiej informacji wprost w tym wątku. a dysponujesz taka informacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > a dysponujesz taka informacją? Tak jak pisałem, wprost nie. Yani(autor FES) pisał, że wymiana wspomnianego rezystora i dołożenie kondensatorów powoduje doprowadzenie interfejsu do stanu zgodnego ze specyfikacją => interfejs ze złym rezystorem jest niezgodny ze specyfikacją producenta czipu. IMO każdy program będzie działał po modyfikacji wykonanej tak jak opisał Yani(jego opis i moje tłumaczenie w jednym z moich postów). Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > przekopałem się przez cały wątek i nigdzie nie ma informacji, czy po usunięciu tego felernego > rezystorka ELM będzie działał z innymi programami? ale z rezystorem interfejs ELM dziala, tylko instalacja samochodu nie toleruje wlaczenia tak terminowanego urzadzenia do sieci. przesledz moje posty w tym watku, bo opisywalem to... dla FESa i innych programow, obecnosc rezystora nie ma bezposredniego znaczenia, wiec powinny dzialac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 Ostatnio podpinałem swojego stilacza pod kompa (brat posiada kabelek). I się troszkę bawiłem na kompie, wszystko przeglądałem, błędy usunąłem. Ale jak chciałem wejść do opcji wspomaganie to pokazywało mi, że to nie do mojego modelu ale i tak się udało wejść, ale od razu błąd na zegarach no i od tego czasu ciężej mi chodzi kierownica, nie istotne czy z city czy bez. Tak jakby wspomaganie słabiej działało, co to może być?? miał ktoś tak?? na zegarze nie ma żadnych błędów, tylko pojawił się wtedy jak był podłączony do kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 > od razu błąd na > zegarach Jakbyś wybrał właściwe ECU to też by wywalił błąd na zegarach, jest to normalne. > no i od tego czasu ciężej mi chodzi kierownica, nie istotne czy z city czy bez. Wydaje Ci się. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jawor36 Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 witam. a czy tym programem mozna diagnozowac webasto thermo top c/z dedykowane dla fiata???? webasto jest sterowane analogowo i mam je zamontowane w oplu astrze. szukam jakich kolwiek info na ten temat bo oryginalny program diagnostyczny webasto wykrywa sterownik, łączy sie ale praktycznie wszystkie okna są zamrożone i nic niemozna nawet podejrzec, zadnych wartosci pracy ogrzewania w czasie rzeczywistym. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 > Wydaje Ci się. No, ale to mi i mojej kobiecie się tak wydaje, a jej nic na ten temat nie mówiłem, sama o tym wspomniała, że coś ciężej kierownica chodzi. Nie ma możliwości, że się coś przestawiło?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 > witam. a czy tym programem mozna diagnozowac webasto thermo top c/z dedykowane dla fiata???? Nie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 > No, ale to mi i mojej kobiecie się tak wydaje, a jej nic na ten temat nie mówiłem, sama o tym > wspomniała, że coś ciężej kierownica chodzi. > Nie ma możliwości, że się coś przestawiło?? Wątpię, możesz jeszcze przeprowadzić adaptację wspomagania do samochodu: ale jeśli nie ma błędów to nic nie przestawiłeś. A czy nie robiłeś czegoś przy samochodzie związanego z trakcją(np. zmiana opon)? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 > Wątpię, możesz jeszcze przeprowadzić adaptację wspomagania do samochodu: W darmowej wersji jest taka opcja?? na czym to polega?? > ale jeśli nie ma błędów to nic nie przestawiłeś. > A czy nie robiłeś czegoś przy samochodzie związanego z trakcją(np. zmiana opon)? Nie nic nie ruszałem. Wszystko jest tak samo. Wiesz jakby tylko mi się tak wydawało, to może bym dał spokój, ale moja kobieta ma takie samo zdanie więc muszę sprawdzić wszystkie możliwe sposoby, przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 24 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 > W darmowej wersji jest taka opcja?? Tak. > na czym to polega?? W poprzednim poście wkleiłem obrazek, na obrazku jest opisane działanie. > Nie nic nie ruszałem. Zrób diagnostykę, zrób adaptację, jak nie ma błędów to nie przejmuj się. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek1234 Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 Witam! Multijet 1,9 120Km Ponieważ ten wątek jest tak rozwiniety, mam pytanie? Interfejs elm327 1,4a trzeba przerobić pod Fesa dla fiata ? Czy nie przerobiony będzie działał z fiatem na innym programie? Czy przerobiony będzie działał z innymi autami? Czy przeróbka to wywalenie słynnego rezystora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > Witam! Multijet 1,9 120Km > Ponieważ ten wątek jest tak rozwiniety, mam pytanie? > Interfejs elm327 1,4a trzeba przerobić pod Fesa dla fiata ? > Czy nie przerobiony będzie działał z fiatem na innym programie? > Czy przerobiony będzie działał z innymi autami? > Czy przeróbka to wywalenie słynnego rezystora? I tak i nie. Rezystor wywala się jeśli interfejs jest niezgodny ze specyfikacją i nie łączy się po can czyli np. nie łączy się z BC. Kolejna przeróbka to jeśli ECU np. wspomagania i/lub ESP/ASR/ABS nie da się osiągnąć po can wtedy robi się przełącznik przepinający linię K pomiędzy pinami: pin1- ESP/ASR/ABS, pin7-silnik(tak jest fabrycznie), pin9-wspomaganie, pin12- wspomaganie w Cromie, oraz pin3-poduszki powietrzne, ale ELM'em po Linii K nie połączysz się z poduszkami w stilo, do tego potrzebujesz przerobionego VAG-kkl. Tu masz ładnie rozpisane jaki interfejs i na jakim pinie z jakim ECU się łączy w jakim samochodzie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 Yani napisał, że jest bug, osiowanie proxy działa poprawnie tylko jeśli ustawimy język angielski. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > Yani napisał, że jest bug, osiowanie proxy działa poprawnie tylko jeśli ustawimy język angielski. > Pozdrawiam BAS Przetestowałeś działanie kontrolki od tempomatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > Przetestowałeś działanie kontrolki od tempomatu? W wersji 2.6 nie chciało mi się odmrażać tyłka, ale generalnie lampka działa mi od miesiąca i wyświetla się komunikat, więc 2.6 powinno to już potrafić. Testowałem miesiąc temu czy da się to zrobić przy pomocy FES, moje stilo było po stilo Yaniego drugim stilo z działającą lampką i komunikatem. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 Ma chłop głowę na karku, tego nawet examiner nie potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > Ma chłop głowę na karku, tego nawet examiner nie potrafi. Trochę czytania dokumentacji, trochę reverse engineering'u i śmiga. Dokładnie od 06.10.2010 działa mi tempomat, jak pisałem tego posta to już śmigał. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tbs1 Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 1 http://allegro.pl/hit-pakiet-k-can-diagnoza-fiat-alfa-romeo-lancia-i1317488961.html 2 http://allegro.pl/interfejs-elm-327-euroscan-2010-usb-elm327-v1-4a-i1333574424.html 1 czy 2 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 > 1 czy 2 ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 29 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 1 + legalny FES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
select Napisano 30 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 Bas możesz zrobić zrzut programu FES 2.6 chodzi oczywiscie o osiowanie proxy, jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 30 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 > Bas możesz zrobić zrzut programu FES 2.6 chodzi oczywiscie o osiowanie proxy, jak to wygląda Zrzuty z wersji FREE w trybie demo: Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
select Napisano 30 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 wielkie dzieki, zakupuję licencję do FES: http://allegro.pl/nowosc-licencja-fiatecuscan-pl-fiat-alfa-lancia-i1335066868.html i działam, zobaczymy czy uda mi się "dołożyć" ICS-a do AR 147, miałbym jeszcze jedna prośbę, wcześniej pisałem ale nie było odzewu: 1.co to za parametr: kod uniwersalny? 2.do czego służą akuratory: -przepustn.modyfik. przepływu -napęd lampy rozgrzewania -zawór regulatora ilości przepływu z góry dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 30 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 > wielkie dzieki, zakupuję licencję do FES: > http://allegro.pl/nowosc-licencja-fiatecuscan-pl-fiat-alfa-lancia-i1335066868.html i działam, Jak masz konto paypal to kup bezpośrednio. > 1.co to za parametr: kod uniwersalny? Nie wiem. > 2.do czego służą akuratory: > -przepustn.modyfik. przepływu > -napęd lampy rozgrzewania > -zawór regulatora ilości przepływu > z góry dzięki za odpowiedz To są testy, możesz je odpalić i posłuchać/popatrzyć czy coś działa. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Zakupiłem ELM'a od viakena w wersji 1.4, zestaw jak ten z linka. Myślałem że kabel jest zmodowany już wg przepisu i mam problem bo nie łączy mi się z niczym w aucie, FES wywala że upłyną limit czasu połaczenia czy coś takiego. Pytanie moje czy kabel faktycznie jest nie zmodowany czy też wymaga jakichś specjalnych ustawień bądź sterowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Zakupiłem ELM'a od viakena w wersji 1.4, zestaw jak ten z linka. Myślałem że kabel jest zmodowany > już wg przepisu i mam problem bo nie łączy mi się z niczym w aucie, FES wywala że upłyną limit > czasu połaczenia czy coś takiego. > Pytanie moje czy kabel faktycznie jest nie zmodowany czy też wymaga jakichś specjalnych ustawień > bądź sterowników. Zainstaluj najnowsze sterowniki, upewnij się, że w FES wybrałeś poprawny port com. Z silnikiem powinien się łączyć bez żadnych przeróbek. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Sprawdź to o czym wspomniał Bas. Jeśli dalej to samo to prawdopodobnie masz problem z "rezystorem". Kilka postów wyżej masz rozwiązanie. Też kupiłem u viakena i mimo zapewnień że jest do fesa trzeba było wywalić to co tam dolutowali. Niby się tłumaczą, że testują to na punto, jednak stilo działa z elm 1.4 bez rezystora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Jeśli dalej to samo to prawdopodobnie masz problem z "rezystorem". Problem z rezystorem dotyczy połączeń po CAN, natomiast silnik jest dostępny przez linięK na pin7, więc nawet jak jest problem z rezystorem to z silnikiem powinien się bez problemów łączyć. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Zakupiłem ELM'a od viakena w wersji 1.4, zestaw jak ten z linka. Myślałem że kabel jest zmodowany > już wg przepisu i mam problem bo nie łączy mi się z niczym w aucie, FES wywala że upłyną limit > czasu połaczenia czy coś takiego. > Pytanie moje czy kabel faktycznie jest nie zmodowany czy też wymaga jakichś specjalnych ustawień > bądź sterowników. Wciśnij porządnie wtyczkę w gniazdo w samochodzie. Ja też pierwszy raz się przestraszyłem bo mi stilacz powiedział "loose connection", ale wyjąłem, wsadziłem jeszcze raz porządnie i wszystko banglało z CAN włącznie. Kabel od Viakena kupiony tydzień temu, więc najwyraźniej potrafią modować dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Kabel wciskałem dobrze, wkońcu nie pierwszy raz to robię bo KKL posiadam od dawna, w FESie ustawiony poprawny COM 7 czyli taki sam na którym zainstalował się sterownik. Pytam o te stery bo nie chce próć fejsu w ciemno jesli to nie to, szkoda tej gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.