koNik Napisano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 BBS Mahle 6,5x14 + Toyo 195/75 balony z rantem ochronnym ale ale w garażu mam jeszcze takie same felgi tylko 14x7 z większym rantem. Na tych wygląda klasycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 17 Maja 2012 Udostępnij Napisano 17 Maja 2012 > BBS Mahle 6,5x14 + Toyo 195/75 balony z rantem ochronnym > ale ale w garażu mam jeszcze takie same felgi tylko 14x7 z większym rantem. Na tych wygląda > klasycznie Sprawdź http://felgenkatalog.auto-treff.com/ na jakich ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 > Sprawdź > http://felgenkatalog.auto-treff.com/ > na jakich ma być 1) nie ma tam E12 2) to są fabryczne felgi: http://bmwfans.info/parts/catalog/E12/Se...ht_alloy_rim-2/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 BMW - 76 Wołga - 79 wygląda za to jakby było co najmniej odwrotnie sorki za jakość ale to telefon i ciemno było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > BMW - 76 > Wołga - 79 > wygląda za to jakby było co najmniej odwrotnie Fakt Dziwne masz to BMW, przód po lifcie, tył jeszcze przed... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 > Fakt > Dziwne masz to BMW, przód po lifcie, tył jeszcze przed... na forum BMW była o nim spora dyskusja... BYŁY takie fabryczne połączenia właśnie w tym, przejściowym roku... wg. jednych źródeł niby wychodzi że powinienem mieć starą maskę, wg innych że nową ze starym mocowaniem - jest to raczej nie do ustalenia, w każdym razie taka konfiguracja była fabryczna, więc mam to gdzieś. Jedyne czego nie powinienem mieć to chromowana ramka wokół grila (bo ona była po lifcie tylko od 528i wzwyż) - za to powinienem mieć chromowane listwy na progu których nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 > Jedyne czego nie powinienem mieć to chromowana ramka wokół grila (bo ona > była po lifcie tylko od 528i wzwyż) Ale przeciez to jest "528i wzwyz" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 > Ale przeciez to jest "528i wzwyz" . oryginalnie to było 528 na dwóch gaźniorach i ramka mu sie nie nalezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 Wybierz dowolne porównanie aut demoludów i aut z "wrogiego obozu" z lat 80'. A najlepiej z początku lat '90 Niestety, w takich czasach żyliśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 > Wybierz dowolne porównanie aut demoludów i aut z "wrogiego obozu" z lat 80'. A najlepiej z początku > lat '90 > Niestety, w takich czasach żyliśmy ale widzisz - BMW E12 zaczęto produkowac w 72 roku! - Wołgę GAZ-24 zaczęto produkować w 68 roku i jak na swoje czasy wcale nie była konstrukcja przestarzałą - wstydu nie było i całkiem nieźle sprzedawała się też na zachodzie to BMW po prostu baaardzo wyprzedziło swoje czasy, wystarczy porównać je choćby z konkurencyjnym Mercedesem W115 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 > BMW po prostu baaardzo wyprzedziło swoje czasy, wystarczy porównać je choćby z konkurencyjnym > Mercedesem W115 Przy W115 to wszystko wyglada nowoczesnie, nawet Skoda S100 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 Ja myślę że szczytem stylistyki niemieckiej w końcówce lat 60 był NSU Ro80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 > Ja myślę że szczytem stylistyki niemieckiej w końcówce lat 60 był NSU Ro80. ja myślę że ten "szczyt" zależy od tego do czego chcemy równać i co przyjmiemy za wzorzec Jeśli za wzór przyjmiemy dzisiejsze obłości to może i NSU jest szczytem jeśli zaś przyjmiemy za wzór klasyczne proporcje, piękną i rasową linię nadwozia oraz mnogość detali i smaczków to już tak dobrze nie wypadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusz Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 ok. 85-86 roku byłem w Pradze 2 tygodnie na jakiejś koloni czy coś, motoryzacja tamtych lat podobna jak u nas , tyle że oparta w dużo większym stopniu na radzieckich samochodach. Wszystkie taksówki praskie to wołgi kombi z podwójnymi reflektorami, nigdy później nie widziałem wołgi z takim przodem, nawet jak byłem w pradze ok 92 roku przejazdem. W necie jedno zdjęcie znalazłem - zał., to jakaś rzadka wersja? jak bym nie widział takiej na żywo w "poprzedniej epoce" to bym pomyślał że przeróbka jakaś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 > ok. 85-86 roku byłem w Pradze 2 tygodnie na jakiejś koloni czy coś, motoryzacja tamtych lat podobna > jak u nas , tyle że oparta w dużo większym stopniu na radzieckich samochodach. Wszystkie > taksówki praskie to wołgi kombi z podwójnymi reflektorami, nigdy później nie widziałem wołgi z > takim przodem, nawet jak byłem w pradze ok 92 roku przejazdem. W necie jedno zdjęcie znalazłem > - zał., to jakaś rzadka wersja? jak bym nie widział takiej na żywo w "poprzedniej epoce" to > bym pomyślał że przeróbka jakaś bo Czechosłowacja za czasów RWPG była buforem między Wschodem i Zachodem , głównie dzięki granicy z Austrią , i bardzo spolegliwym (w porównaniu z Polską) charakterze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2012 moim skromnym zdaniem to przeróbka. Prototypowo/pilotażowa seria GAZ-24 miała podwójne lampy, ale trochę inne: swoją drogą nie wiem na cholerę dwie takie wielkie lampy, Wołga ma dobre światła mimo braku halogenowych żarówek swoją drogą - była to chyba dośc popularna przeróbka: aczkolwiek zbyt pięknie to nie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusz Napisano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2012 > moim skromnym zdaniem to przeróbka. Prototypowo/pilotażowa seria GAZ-24 miała podwójne lampy, ale > trochę inne: > swoją drogą nie wiem na cholerę dwie takie wielkie lampy, Wołga ma dobre światła mimo braku > halogenowych żarówek > swoją drogą - była to chyba dośc popularna przeróbka: > aczkolwiek zbyt pięknie to nie wygląda Z tego co pamiętam to taki układ świateł miało dużo taksówek (wołgi kombi) które jeździły wtedy po Pradze, atrapa była taka jak na zdjęciu które wstawiłem, nie taka jak w prototypie, może to były wszystkie auta jednego przedsiębiorstwa ( takie ich MPT , w jednym kolorze , z poziomym pasem szachownicy przez cały bok) czy poprostu jakaś seria wołg sprowadzona do Czechosłowacji , było to ok. 25 lat temu ale napewno tych wołg widziałem kilkanaście. Utkwiło mi to w pamięci, bo później już nigdzie takiej wołgi nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogusz Napisano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2012 > bo Czechosłowacja za czasów RWPG była buforem między Wschodem i Zachodem , głównie dzięki granicy z > Austrią , i bardzo spolegliwym (w porównaniu z Polską) charakterze poza tym nie mieli własnego auta nadającego się na taksówkę, skoda z bagażnikiem z przodu, tatra za droga i za duża. W PL był duży fiat który był eksploatowany wszędzie, od taksówek po pogotowie i milicję, w CS, DDR i na Węgrzech w tej "wadze" robiły łady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 przemyślcie temat 2x mały przykładzik ile kosztują PIERDOŁY do tego auta w ASO, a niestety zamienników nie ma - zawór ogrzewania (kawałek plastiku co się kręci w koło) - kawałek rury między termostatem a pompą wody - 2 oringi (nietypowy wymiar) - sitko do baku - nakładka na pedał - 3 centymetrowy kawałeczek listwy bocznej uwaaaga - 636zł (i to wysyłkowo, na miejscu w ASO - 800zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > przemyślcie temat 2x > mały przykładzik ile kosztują PIERDOŁY do tego auta w ASO, a niestety zamienników nie ma > - zawór ogrzewania (kawałek plastiku co się kręci w koło) > - kawałek rury między termostatem a pompą wody > - 2 oringi (nietypowy wymiar) > - sitko do baku > - nakładka na pedał > - 3 centymetrowy kawałeczek listwy bocznej > uwaaaga - 636zł (i to wysyłkowo, na miejscu w ASO - 800zł) powinienes sie cieszyc ze w ogole mozna dostac czesci do starego bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > przemyślcie temat 2x > mały przykładzik ile kosztują PIERDOŁY do tego auta w ASO, a niestety zamienników nie ma > - zawór ogrzewania (kawałek plastiku co się kręci w koło) > - kawałek rury między termostatem a pompą wody > - 2 oringi (nietypowy wymiar) > - sitko do baku > - nakładka na pedał > - 3 centymetrowy kawałeczek listwy bocznej > uwaaaga - 636zł (i to wysyłkowo, na miejscu w ASO - 800zł) Jutro jadę po uno. Całe i to nawet nie ma dużo rdzy - za 450zł Zachciało Ci się wynalazków to płać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 najpierw Wołgą ale przelotem nie chcieli mnie wpuścić bo nie zarezerwowałem miejsca więc pojechałem po grubszą artylerię i wpuścili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 No! Hobby kosztuje! Ale warto Za rok - wiesz że to to nie potanieje Tak trzymać i nie pękać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 > No! > Hobby kosztuje! > Ale warto > Za rok - wiesz że to to nie potanieje > Tak trzymać i nie pękać ja nie pękam, tylko ostrzegam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 No cóż, płaci się za to, że po prostu SĄ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > przemyślcie temat 2x > mały przykładzik ile kosztują PIERDOŁY do tego auta w ASO, a niestety zamienników nie ma > - zawór ogrzewania (kawałek plastiku co się kręci w koło) > - kawałek rury między termostatem a pompą wody > - 2 oringi (nietypowy wymiar) > - sitko do baku > - nakładka na pedał > - 3 centymetrowy kawałeczek listwy bocznej > uwaaaga - 636zł (i to wysyłkowo, na miejscu w ASO - 800zł) to nie chodzi o to że stare tylko że BMW. byłem ostatnio w ASO na zwiadzie. będę potrzebował wszystkie listwy na drzwi i błotniki - 8 sztuk - pęknie 600 brutto (przy czym 2 są 4 centymetrowe, a kosztują po 80 wiesz ile kosztuje zatrzask pokrywy silnika do mnie? głupi kawałek pinezki plastikowej - nr 2 z rysunku... 80 zeta sztuka! potrzeba 4. zamowilem uzywaną pokrywę całą z zatrzaskami za tyle tego dnia kupiłem uszczelkę zbiorniczka płynu do wspomagania - za 6 zeta (cud jakiś) i oznaczenie modelu na klape z tylu (2 czesci 740 i "i" osobno). "I" kosztowało 40 PLN cyferki 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > to nie chodzi o to że stare tylko że BMW. > byłem ostatnio w ASO na zwiadzie. > będę potrzebował wszystkie listwy na drzwi i błotniki - 8 sztuk - pęknie 600 brutto (przy czym 2 są > 4 centymetrowe, a kosztują po 80 ZTCP 2 listwy boczne do zwykłego Avensisa (jedna strona) to prawie 500 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > ZTCP 2 listwy boczne do zwykłego Avensisa (jedna strona) to prawie 500 zł. ok, listwa listwie nie równa. mi chodzi o uszczelki na dole drzwi - nie te ozdobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 > to nie chodzi o to że stare tylko że BMW. wiem że nowsze BMW mają też drogie takie pierdołki ALE o ile do E32 można dostać zamienniki (choćby do zawieszenia, nie mówimy o badziewiu tylko np LMI) albo używki własnie takich pierdoł to do E12 niestety ani jednego ani drugiego - w związku z czym zostaje nam OE... nie będę mówił z przyzwoitości ile poszło $ na wymianę całego zawiasu i hamulców (a trzeba było wymienić dosłownie wszystko) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 tego fiaciora to często widuję przed Akademikiem Piast niebawem zawitam do Krk , więc zapraszam na spota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 wymieniłem dziś w tym megaupale zawór nagrzewnicy i założyłem wykładzinę którą trochę udało mi się odratować.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 no i w końcu poskładałem do kupy E12 wnętrze w zasadzie skończone (dam foty jak odzyskam radio z naprawy i poodkurzam) - wykładzina jest czarna a fotele po wymianie wewnętrzych gąbek i siana odzyskały należny kształt i zapach, z nowego zaworu nagrzewnicy się nie leje (uff), zostały dwie rzeczy, obydwie powinny być do końca tygodnia tj.: - naprawienie odpowietrznika baku (u mechanika - ma poprawić) - założenie sprężynek w zaciski hamulcowe bo teraz jest bez i jak się jedzie to obcierają i brzmi jak złom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 1 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 > no i w końcu poskładałem do kupy E12 O panie, pierwsza klasa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 1 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 niezle, poskladane lepiej, niz te przystanki, ktore czasami lud tu prentuje i to mimo swoich lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 2 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2012 > no i w końcu poskładałem do kupy E12 Brawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 na allegro: http://allegro.pl/bmw-528i-e12-78r-1-wlasciciel-i2458272873.html?source=oo tylko niestety - kielichy przedniego zawieszenia wyglądają mocno średnio, to straszny problem w tych autach - ja na szczęście mam już odbudowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 3 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 > na allegro: > http://allegro.pl/bmw-528i-e12-78r-1-wlasciciel-i2458272873.html?source=oo > tylko niestety - kielichy przedniego zawieszenia wyglądają mocno średnio, to straszny problem w > tych autach - ja na szczęście mam już odbudowane Quote: kolektor ssący "barany", skrzynia 4 biegowa, kultowy silnik 2.8 "big block" sie rozpedzil z tym opisem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 > Quote: > kolektor ssący "barany", skrzynia 4 biegowa, kultowy silnik 2.8 "big block" > sie rozpedzil z tym opisem oj tam, sprowadził od dziadka z niemiec zamiast focusa i chce zrobić interes - wybaczmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > no i w końcu poskładałem do kupy E12 Sssooo toooo za emblemat na klapie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > Sssooo toooo za emblemat na klapie? taki był jak kupiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 fajera nie będzie ta docelowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 17 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 Jak ja bym obrobił fotki wnętrza mojego Borka, to też by tak ładnie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 > Jak ja bym obrobił fotki wnętrza mojego Borka, to też by tak ładnie było oj tam oj tam, nie poodkurzałem dokładnie wiec musiałem podkoloryzować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 > fajera nie będzie ta docelowo ale żeś przegiął z tym pseudo HDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 > fajera nie będzie ta docelowo magia zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 z beczką, która była konkurentem E12 (poniekąd) choć ta ze zdjęcia to akurat bardziej konkurent E28. Produkcja E12 pierwszej serii rozpoczęła się w latach panowania W115 Zresztą auta te tan naprawdę były tak różne od siebie że chyba nie do końca ze sobą konkurowały - raczej miały inną grupę docelową Ówczesne BMW nie miało ułamka ówczesnego prestiżu Mercedesa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 Swietne zestawienie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 czyli ciąg dalszy nastąpi - wczorajszy dzień był piękny, w sam raz aby pożegnać stare wydanie mojej E12 po południu została odwieziona do Pana który kilka lat temu odnawiał blachę pomarańczowego stwora - pozwolę sobie od czasu do czasu wkleić jakieś zdjęcia z remontu budy trzymajcie kciuki żeby mnie baba z domu nie wymeldowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 12 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2012 jesteś pozytywnie walnięty powodzenia w odbudowie i zazdroszczę możliwości realizowania pasji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 > czyli ciąg dalszy nastąpi - wczorajszy dzień był piękny, w sam raz aby pożegnać stare wydanie mojej > E12 > po południu została odwieziona do Pana który kilka lat temu odnawiał blachę pomarańczowego stwora - > pozwolę sobie od czasu do czasu wkleić jakieś zdjęcia z remontu budy > trzymajcie kciuki żeby mnie baba z domu nie wymeldowała pelny podziwu jestem dla twojej kobiety i powodzenia w projekcie. wrzuc foty z prac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.