Gość Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > A w życiu. Naciskam owszem, ale nie do oporu. a Ty jestes kazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > a Ty jestes kazdy? No tak mnie traktujesz, mówiąc że mi non stop kopci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Każdy produkuje, ale nie w ilościach takich, które byłyby istotne > dla kogokolwiek z tyłu. Wcale nie trzeba mieć DPF by nie było dymu. > Starczy traktować auto jak auto, a nie jak wyścigówkę F1 Oczywiście że nowoczesny nie produkuje tyle co stary pasek w TDku. Oczywiście że jak go nie katujesz to kopci minimalnie. Tylko pół tego wątku zajmuje wychwalanie jak to diesel wciska w fotel. Żeby wciskał w fotel to trzeba mocno wciskać gaz. A jak się mocno wciska gaz to co wtedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Oczywiście że nowoczesny nie produkuje tyle co stary pasek w TDku. Oczywiście że jak go nie > katujesz to kopci minimalnie. Tylko pół tego wątku zajmuje wychwalanie jak to diesel wciska w > fotel. Żeby wciskał w fotel to trzeba mocno wciskać gaz. A jak się mocno wciska gaz to co > wtedy? W porównaniu do atmosfetycnych małolitrażowych silników jakich na drogach najwięcej, to nawet tego wciskania nie trzeba i tak moment jest większy. No a że miasto, to 50-60 się nie przekracza i o czym w ogóle dyskusja jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > co nie znaczy, ze nie kopcisz > popros kogos, zeby sie za Toba przejechal i potem Ci opowiedzial po co? i tak nie uwierzy musiałby sam tym drugim autem pojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > No tak mnie traktujesz, mówiąc że mi non stop kopci pokaz mi posta w ktorym pisalem, ze caly czas. Natomiast do Ciebie nie dociera, ze kazdy diesel bez DPF bedzie kopcil przy mocnym wcisnieciu gazu. To, ze tego nie zauwazasz siedzac za kolkiem nie oznacza, ze tak nie jest. Albo nie chcesz tego zauwazyc albo po prostu nie zauwazyles. Z mojej strony EOT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > Przejedź się i sam zdecyduj - w końcu to Tobie ma odpowiadać charakterystyka. Decyzja zapadła. Był diesel 140KM. Fajnie to autko chodzi, spalanie średnie 7l, ale to srednie to podobnież z mocno dynamicznej jazdy. W temacie silnika sprzedawca powiedział, że jeżeli będę robił raz w tygodniu odcinki minimum 20km, to filtrem mogę się nie przejmować. Ja niestety takich odcinków co tydzień nie robię, więc przejąłem się filtrem i zamówiłem jednak "w ciemno" ecoboosta Rabat wyniósł prawie 15%, nie wiem czy to dużo, czy nie, ja jestem zadowolony. Dziękuję za wszystkie rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > zamówiłem jednak "w ciemno" ecoboosta Zuch chłopak Jak już odbierzesz to opisz to spalanie rzędu 12-14l i więcej, bo przecież to jest autobus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 A dlaczego nie karnąłeś się TB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > A dlaczego nie karnąłeś się TB? Bo nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > A dlaczego nie karnąłeś się TB? W dodatku ON na stacjach benzynowych jest od trzech dni tańszy od PB95 ... i się zacznie od nowa zaraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 > W dodatku ON na stacjach benzynowych jest od trzech dni tańszy od PB95 ... i się zacznie od nowa > zaraz Nawet nie o to chodzi, bo cena będzie się wahać w obie strony, tylko ja przed zakupem auta za kilkadziesiąt kPLN wolalbym sie karnąć i jednym, i drugim. No, ale jak sobie stryjenka życzy. Oby się sprawował! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 > ja przed zakupem auta za > kilkadziesiąt kPLN wolalbym sie karnąć i jednym, i drugim. Jeżeli byłaby taka możliwość, to i ja bym wolał. W Warszawie masz większy wybór, a ja niestety takiego wyboru nie miałem Czasu też tyle nie mam, żeby pół Polski przejechać na jedną jazdę próbną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 A jeździłeś turbo benzyną? Tam jest tak samo... mi idzie od około 1800-2000 obr/min zależy który bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 > A jeździłeś turbo benzyną? Tam jest tak samo... mi idzie od około 1800-2000 obr/min zależy który > bieg. No tak, ale ile wtedy siorbie! Pałowana benzyna potrafi spalić 15-20, pałowany diesel pewnie nie wciągnie więcej jak 10... Dla mnie to wciąż różnica w cenie za 100 km, pomijajac wszystko inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 > No tak, ale ile wtedy siorbie! Pałowana benzyna potrafi spalić > 15-20, pałowany diesel pewnie nie wciągnie więcej jak 10... powiedz to mojej primerze 2,2dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 > No tak, ale ile wtedy siorbie! Pałowana benzyna potrafi spalić > 15-20, pałowany diesel pewnie nie wciągnie więcej jak 10... > Dla mnie to wciąż różnica w cenie za 100 km, pomijajac wszystko inne. Wcześniej pisałem, ze gdyby ten diesel był starszej konstrukcji, prawdopodobnie był się nie zastanawiał. A tutaj kupiłbym silnik o 9000zł droższy, który zapewne mniej by spalał, ale niekoniecznie był bezproblemowy w mojej eksploatacji. Sam do tej pory broniłem się przed turbobenzyną, zwłaszcza kiedy w 2007r. kupowałem Bravo i w 2008r. Golfa. Tym razem mając do wyboru turbobenzynę i diesla z DPF, wybrałem to pierwsze. A co do parametrów, patrząc nawet w tabelki widać, że diesel jest bardziej dynamiczny. Dokładniej diesel 163KM ma lepsze parametry niż benzyna 160KM, zarówno w przyspieszeniu od 0 do 100km/h, jak i przyspieszeniu na IV-tym biegu od 50 do 100km/h. Prawie takie same parametry mają diesel 140KM w porównaniu z benzyną 160KM. Jednego jestem pewny, gdybym przynajmniej raz w tygodniu jeździł w trasę na pewno wybrałbym diesla. Dwóch mechaników z ASO (Fiata i Forda) potwierdziło mi konieczność takiej eksploatacji tego diesla, to samo powiedział sprzedawca. Mój wybór był związany nie tyle z parametrami, tylko nie chciałem świadomie wpędzać się w kłopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Zuch chłopak > Jak już odbierzesz to opisz to spalanie rzędu 12-14l i więcej, bo przecież to jest autobus ...odgrzewam i zgodnie z prośbą opisuję spalanie rzędu 12-14l minus 4 litry Szczególy na Spritmonitor LINK Dodam jeszcze, że z "turbo benzyn" mam doświadczenie ze Skodą Superb 2.0T i ta pali ok. 2l więcej od Forda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > ...odgrzewam i zgodnie z prośbą opisuję spalanie rzędu 12-14l minus 4 litry > Szczególy na Spritmonitor LINK > Dodam jeszcze, że z "turbo benzyn" mam doświadczenie ze Skodą Superb 2.0T i ta pali ok. 2l więcej > od Forda. Jak na taka "krowe" to spalanie jest rewelacyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > ...odgrzewam i zgodnie z prośbą opisuję spalanie rzędu 12-14l minus 4 litry > Szczególy na Spritmonitor LINK > Dodam jeszcze, że z "turbo benzyn" mam doświadczenie ze Skodą Superb 2.0T i ta pali ok. 2l więcej > od Forda. Mi podobnie pali auto zbliżonych parametrów tyle ze Diesla i z gorszymi osiągami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
button Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 a jak subiektywne wrażenia z jazdy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > ...odgrzewam i zgodnie z prośbą opisuję spalanie rzędu 12-14l minus 4 litry > Szczególy na Spritmonitor LINK > Dodam jeszcze, że z "turbo benzyn" mam doświadczenie ze Skodą Superb 2.0T i ta pali ok. 2l więcej > od Forda. Czyli taki C-max 150 KM powinien palić chyba mniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > ...odgrzewam i zgodnie z prośbą opisuję spalanie rzędu 12-14l minus 4 litry > Szczególy na Spritmonitor LINK > Dodam jeszcze, że z "turbo benzyn" mam doświadczenie ze Skodą Superb 2.0T i ta pali ok. 2l więcej > od Forda. Tłins i tak nie uwierzy albo napisze, że jemu by spalił 4 litry Z ciekawostek miałem teraz na kilka dni Fabię 1.6 TDI 90 KM pomijając fakt, że nie ma czym jechać, to porównując do mojej 1.4 TSI 180 KM średnia różnica w spalaniu to rząd 1l/100 km. Cudowałem, błagałem, wszystko robiłem, że by ten diesel zawstydził moją benzynę ale uwierzcie lub nie, różnica jest rzędu 1 l/100 km. 2.0 TSI nie są zbytnio oszczędne z tego co da się poczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > 2.0 TSI nie są zbytnio oszczędne z tego co da się poczytać. Pojemnosc pewnie robi swoje Chociaz mnie stare 2.0 spala 1.5-2 litry wiecej niz 1.9dci przy mocy o polowe wiekszej Przy przebiegach rzedu 15-20kkm/rocznie diesel nie ma kompletnie sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Cudowałem, błagałem, wszystko robiłem, że by ten diesel zawstydził moją benzynę ale uwierzcie lub > nie, różnica jest rzędu 1 l/100 km. A jaka różnica byłaby przy jeździe autostradą np. 130 km/h? Też 1 l ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > a jak subiektywne wrażenia z jazdy ? Jazda normalna, ale o wrażeniach ciężko mówić bo zdaża mi się jeździć Audi A8 4.2 tdi quattro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Czyli taki C-max 150 KM powinien palić chyba mniej? Na to wygląda. Nie ukrywam, że gaz mu wciskam dosyć mocno, także na dwójce przyczepność jeszcze zrywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > A jaka różnica byłaby przy jeździe autostradą np. 130 km/h? Też 1 l ? Nie testowałem, bo nie miałem możliwości. Moja spali ok. 7 l przy 130 km/h na tempomacie. Ta 1.6 TDI nie sądzę by miała 5 z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Nie testowałem, bo nie miałem możliwości. > Moja spali ok. 7 l przy 130 km/h na tempomacie. > Ta 1.6 TDI nie sądzę by miała 5 z przodu nie wiem jaka jest skrzynia w fabii, ale sporo cięższa octavia z tym silnikiem ma niskie 5 z przodu... przy 130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > ...odgrzewam i zgodnie z prośbą opisuję spalanie rzędu 12-14l minus 4 litry > Szczególy na Spritmonitor LINK Zacznij jeździć a nie się toczyć Moja kobieta Grand Scenikiem dCi 130KM robi w mieście zimą max 7,5l (u Ciebie widzę 10). Z tego co pamiętam z wątku to tb miała palić 0,5l więcej? link spritmonitor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Nie testowałem, bo nie miałem możliwości. > Moja spali ok. 7 l przy 130 km/h na tempomacie. > Ta 1.6 TDI nie sądzę by miała 5 z przodu Hmm..no to raczej nie ma sensu się w dizla pchać. Orientujesz się jaka jest różnica w spalaniu 1,2 a 1,4 TSI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Na to wygląda. Nie ukrywam, że gaz mu wciskam dosyć mocno, także na dwójce przyczepność jeszcze > zrywa To po mieście ile Ci pali średnio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Hmm..no to raczej nie ma sensu się w dizla pchać. > Orientujesz się jaka jest różnica w spalaniu 1,2 a 1,4 TSI ? Około 0,5 l będzie przy normalnej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > A jaka różnica byłaby przy jeździe autostradą np. 130 km/h? Też 1 l ? A jak czesto przecietny plak jezdzi autostrada?? Rozumiem,ze ktos ma dolot dopracy 70km dziennie , ale przecietny polak to albo DK, albo wmiastach, wowczas NoPb i zagazowac. ja diesla nie kupilbym majac dobra alternatywe w benzynie, gdyby w Cromie dawali np 1,8 T i ze 180 KM to byloby pieknie, no ale z NoPb w cromiebieda nistety a auto jako auto mi baaardzo odpowiada. Ja robie 20 tys rocznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > To po mieście ile Ci pali średnio? 10l. Tylko miasto Kwidzyn jest raczej mało zakorkowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 - ja nie wziąłbym uzywanego diesla no chyba, że z góry bym założył pakiet startowy na > poziomie 10kzł dodatkowo)-ale to tylko moja opinia Ciekawa kwota startowa, mowisz o NOWYM silniku??? Ja kupilem ON przy 131 tys i auto mialo niecale 3 lata, wizyta w ASO 250zl, pod kompa i...wiadomo, uzywki niosa pewne ryzyko, ale wolenalatane km na autostradach europy niz mikro przebiec w korkach:) MOje auto robilo srednio ok 50 tys rocznie, byly miesiace ze 8 tys km. Juz zrobilem 20 tys i....cisza. Dzisiejsze NoPb to juz takie nowoczesniejsze(mowie od 2009 wzwyz), i pewnie dwumasa sie znajdzie, i EGR, i masa czujnikow, i turbo... Kupno uzywki zawsze niesie ryzyko, ale znam ON majacy po 570 tys km, i na ORI turbo i uszczelka poszla:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > A jak czesto przecietny plak jezdzi autostrada?? Nie wiem, nie o to pytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > 10l. Tylko miasto Kwidzyn jest raczej mało zakorkowane a gdzie w koncu wziales? Gd=El=Starogard? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Twins nadal błądzisz od dłuższego czasu. > Przeanalizuj ten wykres i w rzeczywistości jedzie tak jak na wykresie. czyli dołu nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > rowniez polecam, moze nie szatan i srednio ekonomiczny, ale za to na lancuchu, szybko sie nagrzewa > i jest niezawodny. > moj ma 108000 km i jest czysciutki (zadnych wyciekow/dolewek oleju). Czy to ten sam silnik znany od wielu lat (już z naście chyba) z Mondeo i innych modeli forda ? Jak on toleruje instalacje LPG ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Hmm..no to raczej nie ma sensu się w dizla pchać. > Orientujesz się jaka jest różnica w spalaniu 1,2 a 1,4 TSI ? Może i nie ma sensu, ale pamiętaj o problemach z TSI. Też się trochę z tego śmiałem, ale dziś odstawiam Octavię 1.2 Tsi z przebiegiem 9 tys km na serwis bo coś rzęzi przy odpalaniu i dzwoni przy hamowaniu silnikiem....... Chyba sławetny rozrząd mówi pa pa. Spalanie 1.2 jest ok, średnio 6,5-6,7 litra , max zanotowany do tej pory 7,1 minimum 5,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > a gdzie w koncu wziales? Gd=El=Starogard? Starogard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > ...odgrzewam i zgodnie z prośbą opisuję spalanie rzędu 12-14l minus 4 litry > Szczególy na Spritmonitor LINK > Dodam jeszcze, że z "turbo benzyn" mam doświadczenie ze Skodą Superb 2.0T i ta pali ok. 2l więcej > od Forda. całkiem przywoite spalanie Ale chyba mało jeździsz. Tankowanie raz na miesiąc, albo i radziej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Cudowałem, błagałem, wszystko robiłem, że by ten diesel zawstydził moją benzynę ale uwierzcie lub > nie, różnica jest rzędu 1 l/100 km. > 2.0 TSI nie są zbytnio oszczędne z tego co da się poczytać. Różnica występuje raczej w korkach i na autostradzie przy większych prędkościach Beznyna na postoju chlapie 2 x więcej paliwa prawie, na autostradzie przy 160 km/h mój klekot pali ok 6,5-7 litra gnoju gdzie benzynka 1.6 - 1.8 podobnej mocy zjara ponad 11 zazwyczaj Ale na delikatnych odcinkach diesel przestaje mieć sens już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > całkiem przywoite spalanie > Ale chyba mało jeździsz. Tankowanie raz na miesiąc, albo i radziej... Dzielę przebieg na 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Czy to ten sam silnik znany od wielu lat (już z naście chyba) z Mondeo i innych modeli forda ? > Jak on toleruje instalacje LPG ? tak, to ten silnik co do lpg- szwagier zagazował rok temu i jezdzi. na początku były jakies problemy, ale chyba gazownik tego nie ogarniał. jak juz sie udało, to tylko leje i jezdzi, choc ja uwazam, ze ma żle ustawioną temp. przełączenia na gaz, bo chyba ok 60-70 st. czyli duzo jazdy na benie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Chyba sławetny rozrząd mówi pa pa. Myślałem, że juz się z tym uporali > Spalanie 1.2 jest ok, średnio 6,5-6,7 litra , max zanotowany do tej pory 7,1 minimum 5,2 Nieźle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Myślałem, że juz się z tym uporali Uporali się i kolega PEPCIO widział, że będzie musiał się udać do ASO na tą operację, bo auto z początku produkcji tylko przebieg mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 3-litrowy diesel, średnie spalanie trasa/miasto 7,5-8 litrów. Różnej maści HTP/TSI mogą mi naskoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 > 3-litrowy diesel, średnie spalanie trasa/miasto 7,5-8 litrów. Różnej maści HTP/TSI mogą mi > naskoczyć Super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.