Ksenomorf Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 Witam Mam w planach zmianę auta , podoba mi się Renault Megane II . Chciałbym nabyć auto z silnikiem benzynowym , nie jestem fanatykiem diesli ale znalazłem kilka ciekawych ogłoszeń właśnie z silnikami 1.5/1.9 dCi . Oczywiście chodzi tylko o auta kupione w salonie i z udokumentowanym przebiegiem . Tu taki przykład : Megane . Jak uważacie pchać się w coś takiego czy lepiej nabyć coś benzynowego i założyć LPG ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
otis_bb Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Witam > Mam w planach zmianę auta , podoba mi się Renault Megane II . Chciałbym nabyć auto z silnikiem > benzynowym , nie jestem fanatykiem diesli ale znalazłem kilka ciekawych ogłoszeń właśnie z > silnikami 1.5/1.9 dCi . Oczywiście chodzi tylko o auta kupione w salonie i z udokumentowanym > przebiegiem . Tu taki przykład : Megane . Jak uważacie pchać się w coś takiego czy lepiej > nabyć coś benzynowego i założyć LPG ? Gdybym miał brać dci to wziąłbym po lifcie (bodajże 2006rok) -będziesz spokojniejszy To pisał posiadacz 1.5dCi 105KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Gdybym miał brać dci to wziąłbym po lifcie (bodajże 2006rok) -będziesz spokojniejszy > To pisał posiadacz 1.5dCi 105KM Tak ale od 2005r. w silnikach był montowany DPF , przynajmniej w 1.9 /130KM nie wiem jak było przy 1.5 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Tak ale od 2005r. w silnikach był montowany DPF , przynajmniej w 1.9 /130KM nie wiem jak było przy > 1.5 ? Mój 1,5 85KM z końca roku 2006 jest bez DPF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 Odpuść sobie dCi. Tutaj każdy będzie chwalił swoje, więc obiektywizmu zero. Poczytaj w google, a szybko się wyleczysz z dCi. Dopowiem tylko klucze - turbo, delphi, panewki. Tyle powinno Ci wystarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Odpuść sobie dCi. Tutaj każdy będzie chwalił swoje, więc obiektywizmu zero. Poczytaj w google, a > szybko się wyleczysz z dCi. Dopowiem tylko klucze - turbo, delphi, panewki. Tyle powinno Ci > wystarczyć. Niestety Renault nie robi Megane z VAG-owskim 1,8 TDI na pompowtryskach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Odpuść sobie dCi. Tutaj każdy będzie chwalił swoje, więc obiektywizmu zero. Poczytaj w google, a > szybko się wyleczysz z dCi. Dopowiem tylko klucze - turbo, delphi, panewki. Tyle powinno Ci > wystarczy Powiedz mi jako osoba obiektywna w jakim Dieslu niema takich cudów. Na każdego Diesla coś się znajdzie. Dlatego najlepiej benzyne z LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Powiedz mi jako osoba obiektywna w jakim Dieslu niema takich cudów. Na każdego Diesla coś się > znajdzie. Dlatego najlepiej benzyne z LPG Owszem, na każdego. Tylko w jednych typowe usterki bolą kieszeń bardziej, a w innych mniej. Nie widzę sensu pchać się w ten, w którym bolą bardziej. I żaden dżihad, czy to do VAGa czy PSA mnie nie przekona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 A gdzie kosztuje mniej? Co z kim nie gadam kto "remontował" diesla to zawsze była to góra kasy. Zreszta jakiej by np Turbospręzarki nie szukać to minimum 800zł za używkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Odpuść sobie dCi. Tutaj każdy będzie chwalił swoje, więc obiektywizmu zero. Poczytaj w google, a > szybko się wyleczysz z dCi. Dopowiem tylko klucze - turbo, delphi, panewki. Tyle powinno Ci > wystarczyć. jeśli przyjąć, że w necie piszą ludzie szukający pomocy to absolutnie nie należy kupować ani szmelcwagenów, ani francowatych ani tym bardziej daciów czy innych tatowatych cudów techniki. baaaaaaaaardzo rzadko ktoś w necie się chwali, że coś warto kupić, bo nie od dziś wiadomo - polok polokowi zazdrości i tylko czeka, aż mu się coś popsuje. mnie się Twoje klucze nie przytrafiły a hulam autem już ponad 60 kkm. auto ma prawdopodobnie ok. 250-300 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
otis_bb Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Owszem, na każdego. > Tylko w jednych typowe usterki bolą kieszeń bardziej, a w innych mniej. Nie widzę sensu pchać się w > ten, w którym bolą bardziej. I żaden dżihad, czy to do VAGa czy PSA mnie nie przekona. To bądź sumienny i podaj w jakich wersjach silnika występują jakie usterki. Bo inaczej to napisz nie kupuj TDI bo się pompy i sprężarki wysypują W dCi po lifcie nie występują wspomniane przez Ciebie usterki. Panewki to przywara 1.5 przed liftem, turbo to temat dla 1.9dCi - tak w skrócie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > mnie się Twoje klucze nie przytrafiły a hulam autem już ponad 60 kkm. auto ma prawdopodobnie ok. > 250-300 kkm. Bardzo mnie to cieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Panewki to przywara 1.5 przed liftem tylko, że częściej wysypuje się jednak w 1,9 dCi to tak na marginesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Tak ale od 2005r. w silnikach był montowany DPF , przynajmniej w 1.9 /130KM nie wiem jak było przy > 1.5 ? Co za problem wywalić DPF ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Witam > Mam w planach zmianę auta , podoba mi się Renault Megane II . Chciałbym nabyć auto z silnikiem > benzynowym , nie jestem fanatykiem diesli ale znalazłem kilka ciekawych ogłoszeń właśnie z > silnikami 1.5/1.9 dCi . Oczywiście chodzi tylko o auta kupione w salonie i z udokumentowanym > przebiegiem . Tu taki przykład : Megane . Jak uważacie pchać się w coś takiego czy lepiej > nabyć coś benzynowego i założyć LPG ? Jeśli faktycznie znajdziesz DCi z udokumentowanym przebiegiem i w należytym stanie to bym brał i się nie zastanawiał. Skrócić interwał wymiany oleju, dbać tak jak dba się o Diesla i będzie ok. Usterki zdarzają się wszędzie, wiem bo miałem i ,,niezniszczalne'' JTD z Fiata w którym padł silnik i wywaliłem worek kasy by to naprawić, miałem TDi w którym też działy się dziwne rzeczy czasem, teraz mam DCi w Twingo i bardzo sobie chwalę. Fakt , że prawie nowy bo ma trochę ponad 30 tys przebiegu, ale działa bez zarzutu. Poszukaj samochodu po lifcie jak zalecają niektórzy, zadbaj o niego a się odwdzięczy. A jeśli natomiast chcesz mieć jak najtaniej i potencjalnie bezproblemowo znajdź silnik PB i płać trochę więcej przy dystrybutorze, ale za to nie będzie problemów z dwumasami, turbinami, egr-ami, panewkami itp. Zawsze można też zagazować, ja jednak na kilku własnych samochodach wyleczyłem się skutecznie z tej formy ,,pseudo oszczędzania''. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > ale za to nie będzie problemów z dwumasami coś mi sie obiło o uszy, że benzynówki też ją mają... muszę poszukać tej informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
otis_bb Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > tylko, że częściej wysypuje się jednak w 1,9 dCi > to tak na marginesie No widzisz, jak czytałem fora przed zakupem to pisali o 1.5 Ja kupiłem 1.5 PS Bodajże 2,0 benzyna na bezpośrednim wtrysku ma dwumasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > No widzisz, jak czytałem fora przed zakupem to pisali o 1.5 teraz się to zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > coś mi sie obiło o uszy, że benzynówki też ją mają... > muszę poszukać tej informacji 2.0T posiada DKZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 czyli PEPCIO weteran się w tym zakresie myli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > czyli PEPCIO weteran się w tym zakresie myli Oj tam , Oj tam, pewnie, że nie wiem dokładnie czy wszystkie Pb nie mają, żeś się uczepił na święta mi humor psujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 chciałem Cię zdemaskować, bo dziś helołin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Mój 1,5 85KM z końca roku 2006 jest bez DPF. To jeszcze bez chipa na 115? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > A jeśli natomiast chcesz mieć jak najtaniej i potencjalnie bezproblemowo znajdź silnik PB i płać > trochę więcej przy dystrybutorze, ale za to nie będzie problemów z dwumasami, turbinami, > egr-ami, panewkami itp. Zawsze można też zagazować, ja jednak na kilku własnych samochodach > wyleczyłem się skutecznie z tej formy ,,pseudo oszczędzania''. 1,6 16V by Renault tez nie jest tani w obsludze (zmienne fazy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 Biorąc wszystkie za i przeciw nie skusiłbym sie na ON, nie tyle ze względu na większą awaryjność/koszty przy ewentualnych naprawach co na aktualne ceny paliw i tendencje raszej wzrostowe jeśli chodzi o stosunek ON/noPB - oszczędności w Dieslu raczej bym się nie doszukiwał. Dodatkowo miałem przyjemność powozić Meganą 1.6 16V i pod moją nogą ten silniczek był naprawdę oszczędny, więc i LPG nie miałoby u mnie zastosowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > 1,6 16V by Renault tez nie jest tani w obsludze (zmienne fazy) 600 ZŁ i temat KZFR rozwiązany. Co jeszcze drogiego jest w K4M? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 Reasumujac moze ktos bardziej obeznany w tych silnikach by napisal,ktorym dCI co dolega?Chyba,ze wszystko jedno czy to 1.5 czy 1.9,bo maja takie same ,,wady"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 Pracuje w assistance i powiem tak: Panewki turbiny i wtryski padają w każdym. Kwestia prawdziwego przebiegu, do 200kkm jest względny spokój..... I nie daj się naciągnąc na auto od 1go własciciela z niemiec z przebiegiem 120kkm..... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > I nie daj się naciągnąc na auto od 1go własciciela z niemiec z przebiegiem 120kkm..... > Pozdrawiam A mi się udało. 105kkm w 3 letnim samochodzie. Za cenę wyższą od średniej rynkowej. Twoje ostrzeżenie nie do końca jest uzasadnione. Wszystko zależy od wielu czynników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > A mi się udało. 105kkm w 3 letnim samochodzie. Za cenę wyższą od średniej rynkowej. Twoje > ostrzeżenie nie do końca jest uzasadnione. Wszystko zależy od wielu czynników. Słowo klucz 3 letnim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Słowo klucz 3 letnim słowo klucz: droższym od ceny rynkowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Odpuść sobie dCi. Tutaj każdy będzie chwalił swoje, więc obiektywizmu zero. Poczytaj w google, a > szybko się wyleczysz z dCi. Dopowiem tylko klucze - turbo, delphi, panewki. Tyle powinno Ci > wystarczyć. Też tak myślałem więc kupiłem TDI Volkswagena. Turbosprężarka, głowica a po drodze kilka innych kosztownych pierdół. Na szczęście rozłożyło się to na okres 3 lat więc nie bolało finansowo... Dziś nie ma bezawaryjnych samochodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > słowo klucz: droższym od ceny rynkowej Parch też może być droższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Parch też może być droższy 3 latek też może być parchem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Reasumujac moze ktos bardziej obeznany w tych silnikach by napisal,ktorym dCI co dolega? z minusów: jednemu i drugiemu przed FL "dolega" problem panewek, bo: - ograniczyli resurs wizyt do 30 kkm - trzeba zmienić na max 15 kkm - spier..czyli rozwiązanie by'passa w pompie olejowej - niskie ciśnienie oleju przy niskich obrotach silnika, a jeszcze jak silnik obciążony to kaplica - trzeba częściej zmieniać olej z filtrem, by cały olejowy układ był czysty w starszych 1,5 dCi na osprzęcie DELPHI lubiały "lecieć" wtryskiwacze, bo ścierały się marnej jakości łopatki w pompie wysokiego ciśnienia. wiórki w układzie finansowo dobijały właściciela. o ile nie ma jeszcze tego problemu, to napewno pomaga dodatek oleju 2T do paliwa w ilościach o jakich tutaj na AK pisano wielokrotnie. przy czym trzeba dodać, że olej 2T do ON dolewają także właściciele z silnikami TDi i HDI, więc IMHO to żaden dzisiaj wstyd dbać w ten sposób o silnik, skoro jednostka napędowa projektowana jest przez ekonomistę. są też czasami problemy z EGRami, ale likwiduje się je poprzez wyczyszczenie i mechaniczne zaślepienie. problem znika na zawsze. silniki po 2005 roku mogą mieć FAP: 1,5 dCi 105 KM; 1,9 dCi 130 KM i niektóre 120 KM. z plusów: o ile się dobrze dba o motor to ma się to, co by się chciało: - bardzo dobra elastyczność - bardzo dobra kultura pracy - cichy i miękki - rzeczywiście niskie spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > jednemu i drugiemu przed FL "dolega" problem panewek, bo: A FL kiedy byl i czy rozwiazal wiekszosc minusow? Pytam,bo zastanawiam sie na nissanem qaskaqem (czy jakkolwiek sie to pisze) wlasnie z motorem 2.0 dci (150kucy) i troche glupio,,wpasc na mine" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > A FL kiedy byl i czy rozwiazal wiekszosc minusow? FL był już całkowicie w 2006 roku i nie znam (co nie znaczy, że nie było) problemów z panewkami. osprzęt DELPHI zmieniono na SIEMENSA. EGR pozostał ten sam 2.0 dCi to podobno najlepsze dizelki z serii dCi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszeq Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Witam > Mam w planach zmianę auta , podoba mi się Renault Megane II . Chciałbym nabyć auto z silnikiem > benzynowym , nie jestem fanatykiem diesli ale znalazłem kilka ciekawych ogłoszeń właśnie z > silnikami 1.5/1.9 dCi . Oczywiście chodzi tylko o auta kupione w salonie i z udokumentowanym > przebiegiem . Tu taki przykład : Megane . Jak uważacie pchać się w coś takiego czy lepiej > nabyć coś benzynowego i założyć LPG ? to ja postaram sie byc obiektywny ( tak mialem to auto - MII 1.9 dCi) kupiłem je przy przebiegu 200tys km, po 2 latach udręki MODLIŁEM sie , zeby ktos mnie wyzwolił od problemu - miałem szczęście wymieniłem w tym aucie prawie wszystko ( ale co z tego jak na końcu wraz z awarią turbosprężarki upalił się tłok na 3 cylindrze) teraz jeżdzę P307 1.6 benzyna ( ze znacznie wyzszym przebiegiem niz poprzednie renault) i silnik jest bezproblemowy a naprawy kosztują znacznie taniej moja rada: jeżeli nie jesteś pewny w 100% przebiegu tego renault, które chcesz kupić ( max do 100 tys km) to nawet do niego nie podchodź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > Powiedz mi jako osoba obiektywna w jakim Dieslu niema takich cudów. Na każdego Diesla coś się > znajdzie. Dlatego najlepiej benzyne z LPG Jakby się tak we wszystkim doszukiwać, to pozostaje karta Urbana (tak, wiem - hermetyczne ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > 600 ZŁ i temat KZFR rozwiązany. Co jeszcze drogiego jest w K4M? ja mam k4m bez LPG. Laguna I phII Na ziimnym silniku faluja obroty, jak sie właczy nawiew to zaczynaja mocniej falowac... krokowiec wyczyszczony, termostat sprawny. Coś jescze do sprawdzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 HF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > HF mógłbys wyjasnic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > mógłbys wyjasnic? Hands Free Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > chciałem Cię zdemaskować, bo dziś helołin Trafiony zatopiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxiek Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 > ja mam k4m bez LPG. Laguna I phII > Na ziimnym silniku faluja obroty, jak sie właczy nawiew to zaczynaja mocniej falowac... > krokowiec wyczyszczony, termostat sprawny. Coś jescze do sprawdzenia? Jak wyczyściłeś krokowiec? w tym silniku go nie ma Musisz uszczelnić kolektor ssący i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > 600 ZŁ i temat KZFR rozwiązany. Co jeszcze drogiego jest w K4M? jak? nowy zestaw rozrządy jest pozbawiony tej wady? czytałem gdzieś na forum meganki, ze pomimo wymiany kompletnego rozrządu z kołem zmiennych faz problem po jakimś czasie wracał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > jak? nowy zestaw rozrządy jest pozbawiony tej wady? czytałem gdzieś na forum meganki, ze pomimo > wymiany kompletnego rozrządu z kołem zmiennych faz problem po jakimś czasie wracał. nowe koła są zdecydowanie trwalsze od tych z początku produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > nowe koła są zdecydowanie trwalsze od tych z początku produkcji to część tylko z serwisu czy sa jakieś dobre zamienniki? Na razie mam też Meganke 1.4 16V tak tego problemu nie ma, ale nastepnym autem moglaby być nowsza meganka z silnikiem 1.6 16V więc pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > to część tylko z serwisu czy sa jakieś dobre zamienniki? Na razie mam też Meganke 1.4 16V tak tego > problemu nie ma, ale nastepnym autem moglaby być nowsza meganka z silnikiem 1.6 16V więc pytam produkuje to delphi dla renault - o ile mnie pamięć nie myli. Można kupić poza aso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > nowe koła są zdecydowanie trwalsze od tych z początku produkcji Taaa starczaja na 10 tys wiecej gdzie przy nowym aucie potrafi paść przy 40tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.