manau Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Ile on mniej pali w trasie, litr? 3 lata ciułania, pierd... sie z filtrem sadzy i =tp a potem > jedna awaria za 4k położy sens ekonomiczny tego zakupu, Przy małych przebiegach benzynka jest > rozsądniejszym zakupem... Hmm, a nie jest tak ze ta benzynka to też będzie turbo benzynka - jakieś 1,2 z dmuchawką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Nie chodzi o fakty - chodzi o wyobrażenia. > Ja kupując Skodę też liczyłem na "Das Auto" Miałem Seata - było mnie spytać jak to jest... "Hiszpańska precyzja, niemiecki temperament" A tak poważnie to psuły się te same rzeczy co w Polo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Hmm, a nie jest tak ze ta benzynka to też będzie turbo benzynka - jakieś 1,2 z dmuchawką? NB 1,4 16V 90KM jest wolnossące, ale jak ma to się jakoś odpychać to niestety musi być T-jet lub MA, możliwe że jakąś Octavię 1.6 da się wyrwać bez dmuchawki. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > NB 1,4 16V 90KM jest wolnossące, ale jak ma to się jakoś odpychać to niestety musi być T-jet lub > MA, możliwe że jakąś Octavię 1.6 da się wyrwać bez dmuchawki. > Pozdrawiam BAS Ojciec po przejazdzce Octavia 1,2 powiedzial ze nigdy, przenigdy tego auta z tym silnikiem nie kupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Ojciec po przejazdzce Octavia 1,2 powiedzial ze nigdy, przenigdy tego auta z tym silnikiem nie > kupi. A z silnikiem 1.6? Układ jest taki, że jak chcesz wolnossące, w okolicach 50kzł, segment C to wybór masz mocno ograniczony. Jeśli nie znajdziesz nic w azjatyckich markach budżetowych to IMO musisz zrezygnować, z któregoś z warunków. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > A z silnikiem 1.6? > Układ jest taki, że jak chcesz wolnossące, w okolicach 50kzł, segment C to wybór masz mocno > ograniczony. > Jeśli nie znajdziesz nic w azjatyckich markach budżetowych to IMO musisz zrezygnować, z któregoś z > warunków. > Pozdrawiam BAS No to diesle sa koreanskie, niemieckie i francuskie - w tych pieniadzach do wyboru. Pytanie czy te koreanskie cokolwiek warte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > No to diesle sa koreanskie, niemieckie i francuskie - w tych pieniadzach do wyboru. > Pytanie czy te koreanskie cokolwiek warte? Nie wiem, wiem że Fiat MJTD to dobry silnik. Tylko w dalszym ciągu nie rozumiem po co Twoim rodzicom samochód, który wolno się rozgrzewa, ma EGR, DPF, DKZ itd. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Hmm, a nie jest tak ze ta benzynka to też będzie turbo benzynka - jakieś 1,2 z dmuchawką? Niech kupią sobie coś z 1.2 TSI i będą zachwyceni. Problemy wieku dziecięcego zostały wyeliminowane, a jak nawet kieeeeeedyś silnik klęknie to sobie kupią nowy za 3500 zł i tyle. Ale prawda jest taka, że będzie jeździł długi i ekonomicznie i lepiej niż diesel Dlatego pytałem dlaczego diesel, bo okazuje się, że bo tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Ojciec po przejazdzce Octavia 1,2 powiedzial ze nigdy, przenigdy tego auta z tym silnikiem nie > kupi. A konkretnie co się nie podobało, jakie argumenty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Rodzice szukaja samochodu. Ma byc kompakt - nowy lub prawie nowy - nie starszy niz 2011. Cena w > okolicy 50 tys. zl. Diesel. Wybor jest - nie powiem. > Sa nowe Hyundaie i30, jest KIA ceed, jest Chevrolet jakistam. Roczniki 2011/2012. Przy tych założeniach, to ja bym brał Astrę Classic (Astra H) i klaskał uszami ze szczęścia Benzynowa wersja jest sporo poniżej budżetu, a różnica kasy zaoszczędzona przy zakupie jest na tyle duża, że można zapomnieć o wymogu diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrychu Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Przy takich kryteriach - prawie nowy z dieslem, to kryteria najlepiej spełniają francuzy: citroen c4 albo peugeot 308. Ja bym się skłaniał w stronę tego drugiego, peugeot ma też dość dobrze rozwinięty program sprzedaży aut używanych/demo i coś tam można u nich wybrać. W sumie koniecznie musi być kompakt? Bo samochody przez ostatnie lata sporo urosły, więc można zaryzykować, że np. 207 byłby wystarczający dla 2 osób. PS: Też bym polecił Vengę ale skoro nie lubi wysoko siedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > NB 1,4 16V 90KM jest wolnossące, ale jak ma to się jakoś odpychać to niestety musi być T-jet lub > MA, możliwe że jakąś Octavię 1.6 da się wyrwać bez dmuchawki. > Pozdrawiam BAS A był w wątku o Epice 100kkm link do skodziny siakiejs 102km MPI chyba kombi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > A z silnikiem 1.6? > Układ jest taki, że jak chcesz wolnossące, w okolicach 50kzł, segment C to wybór masz mocno > ograniczony. > Jeśli nie znajdziesz nic w azjatyckich markach budżetowych to IMO musisz zrezygnować, z któregoś z > warunków. > Pozdrawiam BAS Jest jeszcze Astra H 1.6, a w cenie 50kpln powinno może się dać i 1.7CDTI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > Co ja tam będę zawodowemu kierowcy tłumaczył co to diesel. Zapytaj czy wie co to DPF, common rail, dwumasa, czy wie jak się chłodzi turbinę i ile kosztuje prosty serwis w porównaniu z benzyniakiem. I czy wie, że obecne diesle palą tyle samo co benzyniaki a kosztują więcej. > Z resztą do ich zastosowań - jeżdżą raczej na odległości rzędu 40-100km. w jedną stronę diesel da > radę. > A że robią niewielkie przebiegi i ekonomicznie to może nie mieć uzasadnienia - to naprawdę nie moja > sprawa, chcą mało palącego diesla to niech mają. Tym bardziej jak wyżej, wtopią kasę jak nic i będą narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > Zapytaj czy wie co to DPF, common rail, dwumasa, czy wie jak się chłodzi turbinę i ile kosztuje > prosty serwis w porównaniu z benzyniakiem. A jak wie? I co masz na myśli mówiąc o "prostym serwisie"? > I czy wie, że obecne diesle palą tyle samo co > benzyniaki a kosztują więcej. Jezu. Takiej bzdury dawno nie czytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > Zapytaj czy wie co to DPF, common rail, dwumasa, czy wie jak się chłodzi turbinę i ile kosztuje > prosty serwis w porównaniu z benzyniakiem. Mysle ze jak ktos na co dzien jezdzi zawodowo dieslem z adblue to costam wie. > I czy wie, że obecne diesle palą tyle samo co > benzyniaki a kosztują więcej. > Tym bardziej jak wyżej, wtopią kasę jak nic i będą narzekać. Ale ja ich nie bede przekonywal do benzyny (probowalem) a juz zwlaszcza do malej turbobenzyny. Tym bardziej ze raz w miesiacu ojciec leci do domu jakies 1200 km. octavia tsi i wyrobil sobie bardzo negatywna opinie o tym samochodzie, a wlasciwie o silniku. Sam mam diesla, i oprocz tego ze zima w d... zimno to nie uwazam zebym wtopil kase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > Jest jeszcze Astra H 1.6, a w cenie 50kpln powinno może się dać i 1.7CDTI. Astry benzynowej nie chca, wogole astra im sie nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 >I czy wie, że obecne diesle palą tyle samo co > benzyniaki no tu sie troche zagalopowalismy, prawda? mondeo srednia z 80 tys 6.5-6.8 wiekie auto. Jakos mi sie nie udalo znalezc odpowiednika tyle palacego. Ale ok. Starsza konstrukcja. W L3 mam teraz 7.6-7.8. Automat, DPF, dogrzewania, cuda wianki na kiju. Ciezsze niz mondeo. trasy powtarzalne, praktycznie dzien w dzien takie same. Glownie dojazdy do fabryki. Jakbym nie patrzyl benzyny pala wiecej chyba, ze mowimy o 1.2 turbo ale w takim ciezkim aucie to chyba jednak pomylka. Zgadzam sie, ze polecanie zawsze diesla to glupota. Natomiast pisanie, ze pali to tyle samo co odpowiednik benzynowy to przegiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > no tu sie troche zagalopowalismy, prawda? > mondeo srednia z 80 tys 6.5-6.8 wiekie auto. Jakos mi sie nie udalo znalezc odpowiednika tyle > palacego. Ale ok. Starsza konstrukcja. Starsze konstrukcje (1.9TDI paliły znacznie mniej), a takie diesle pamietają starzy kierowcy. te obecne to nie to samo. > W L3 mam teraz 7.6-7.8. Automat, DPF, dogrzewania, cuda wianki na kiju. Ciezsze niz mondeo. > trasy powtarzalne, praktycznie dzien w dzien takie same. Glownie dojazdy do fabryki. Jakbym nie > patrzyl benzyny pala wiecej chyba, ze mowimy o 1.2 turbo ale w takim ciezkim aucie to chyba > jednak pomylka. > Zgadzam sie, ze polecanie zawsze diesla to glupota. Natomiast pisanie, ze pali to tyle samo co > odpowiednik benzynowy to przegiecie. I tak i nie. Różnica z pewnością nie kompensuje ceny zakupu i serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > A jak wie? I co masz na myśli mówiąc o "prostym serwisie"? > Jezu. Takiej bzdury dawno nie czytałem. Trudno Ja po prostu nie lubię traktorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > Starsze konstrukcje (1.9TDI paliły znacznie mniej), a takie diesle pamietają starzy kierowcy. te > obecne to nie to samo. napisales, ze pala tyle samo co benzynowe. > I tak i nie. Różnica z pewnością nie kompensuje ceny zakupu i serwisu. jw. a w watku zupelnie pobocznym u mnie bez problemu kompensuje. Nie bez powodu kupilem kolejnego diesla. Natomiast do jezdzenia malo i na krotkich odcinkach bym nie kupil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > Ale ja ich nie bede przekonywal do benzyny (probowalem) a juz zwlaszcza do malej turbobenzyny. > Tym bardziej ze raz w miesiacu ojciec leci do domu jakies 1200 km. octavia tsi i wyrobil sobie > bardzo negatywna opinie o tym samochodzie, a wlasciwie o silniku. Już pytałem, zapytam jeszcze raz: "A konkretnie co się nie podobało, jakie argumenty ? " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > W jaki sposób rodzice eksploatują samochód? Bo nowy diesel to będzie pewnie miał DPF i wszystkie > problemy z tym związane. > Pozdrawiam BAS tzn jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > tzn jakie? Ze przy jezdzie na krotkich odcinkach DPF sie nie bedzie mogl wypalic, co zaowocuje mieszanina oleju napedowego i oleju smarnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > tzn jakie? To co podał kolega Łukaszeczek plus zwiększone spalania spowodowane licznymi próbami wypalania. Przy okazji może być problem z EGR'em i pewnie parę innych. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 I czy wie, że obecne diesle palą tyle samo co > benzyniaki a kosztują więcej. Bzdura kolego! Albo celowe lub nie ,,uproszczenie'' sprawy. Nie ma póki co silnika Pb który w podobnych warunkach spali tyle samo co ON (oczywiście silniki o porównywalnych parametrach). Mam TSI 105 KM czyli odpowiednik 1,6 105 TDi różnica pomiędzy tymi silnikami to spokojnie litr / półtorej przy normalnej jeździe. Autostrada i pałowanie to już dużo wyższa różnica. Pewnie można powiedzieć, że litr czy półtorej to nie na tyle dużo by było warto, ale to też nie to samo co ,,diesle palą TYE SAMO'' Owszem jak porównasz mocnego diesla z cherlawą benzyną 1,0 to może wyjdzie podobnie, ale osiągi i frajda z jazdy nieporównywalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > I czy wie, że obecne diesle palą tyle samo co > Bzdura kolego! Albo celowe lub nie ,,uproszczenie'' sprawy. > Nie ma póki co silnika Pb który w podobnych warunkach spali tyle samo co ON (oczywiście silniki o > porównywalnych parametrach). Mam TSI 105 KM czyli odpowiednik 1,6 105 TDi różnica pomiędzy > tymi silnikami to spokojnie litr / półtorej przy normalnej jeździe. Autostrada i pałowanie to > już dużo wyższa różnica. Pewnie można powiedzieć, że litr czy półtorej to nie na tyle dużo by > było warto, ale to też nie to samo co ,,diesle palą TYE SAMO'' > Owszem jak porównasz mocnego diesla z cherlawą benzyną 1,0 to może wyjdzie podobnie, ale osiągi i > frajda z jazdy nieporównywalna. OK, przesadziłem. Patrząc na podstawie toyoty (katalogowo) 2.0 benzyna zużywa ok 1.5 L więcej niż odpowiadająca mu mocowo 2.2 D4D. Nie jest to tyle samo, jednak różnica nie jest duża. Kiedyś różnice były większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > To co podał kolega Łukaszeczek plus zwiększone spalania spowodowane licznymi próbami wypalania. > Przy okazji może być problem z EGR'em i pewnie parę innych. > Pozdrawiam BAS dobrze, że mój tego nie wie ja dojeżdżam 17km w jedną stronę miastem żona 30km w jedną stronę (70% obwodnicą) dzięki Bogu drugi rok zaraz mija bez tychże "licznych" i często tu wspominanych problemów -ale tak zgadzam się też się tego obawiałem przed zakupem i co się naczytałem na forach to moje... i tak zgadzam się trzeba uwzględnić jakie się będzie robić odcinki [tu chyba z założeń kolegi wygląda, że auto będzie co jakiś czas "przegonione"] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwiatek Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 katalogowo , przestalem wierzyc w katalogi dawno temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 Bez przesady, to wszystko jest prawda, ale ostrzeżenia tego typu powinny być kierowane do kogoś kto chce kupić UŻYWANEGO diesla z przebiegiem powyżej 100-150kkm. Przecież jak ktoś kupi nowego Diesla i robi raz na jakiś czas traskę to lepszego rozwiązania nie ma. Zanim dobiją do przebiegu kiedy dwumasa, turbosprężarka, CR zacznie się odzywać to to auto już będzie miało 3 właściciela gdzieś w środkowej Rosji. Nie żebym jakoś wychwalał w niebiosa Diesla - sam już raczej więcej Diesla nie kupię. Dla mnie największą jego wadą jest to, że się znacznie dłużej nagrzewa od benzyny, więc tylko i wyłącznie do miasta na krótkie odcinki się jak dla mnie nie nadaje. Póki nie złapie pełnej temperatury mam w zwyczaju nie piłować, a trzeba zrobić te 8-10km w zimie żeby móc poczuć frajdę z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > katalogowo , przestalem wierzyc w katalogi dawno temu. Ja też nie wierzę, ale wyznacznik jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > manau ... podskocz do jakiegoś salonu i usiądź w fotelu zrozumiesz o co mi chodzi ale chyba cube teraz juz nie ma w ofercie nissana. sa tylko jakies podemowki i zastepcze. w salonie mi mowili ze sie nie sprzedawal i juz w PL nie jest oferowany. wiec ciezko bedzie obejrzec w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > największą jego wadą jest to, że się znacznie dłużej nagrzewa od benzyny, więc tylko i upierdliwe, fakt. W mondku przy duzych mrozach wskazowka od temeperatury potrafila nie dojsc do normalnej temperatury pracy nawet pod robota (mam ponad 30km). Za to teraz mam auto, ktore ma dogrzewacz plynu (a nie powietrza) i lapie temperature blyskawicznie. Tak czy tak nie depcze jakos mocno na poczatku bo temperatura plynu to nie temperatura oleju. Ale uzytkowanie auta z takim wynalazkiem jest o wiele wygodniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Nie żebym jakoś wychwalał w niebiosa Diesla - sam już raczej więcej Diesla nie kupię. Dla mnie > największą jego wadą jest to, że się znacznie dłużej nagrzewa od benzyny, więc tylko i Dla mnie również jest to największa wada diesla ALEEEEE w nowych małych turbo benzynach masz podobno ten sam problem , TSI 105km, 122km tez sie dłużej nagrzewają w stosunku do ich starszych generacji NA. I tutaj nerwa łapię bo jak się nie ruszyć to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Za to teraz mam auto, ktore ma dogrzewacz plynu (a nie powietrza) i lapie temperature > blyskawicznie. Możesz podać więcej szczegółów? Czy parkujesz pod chumrką? Czy jak wyjedziesz spod miejsca zamieszkania to od razu masz korek czy trochę trasy i większe obciążenie silnika wygenerujesz? Jak to wygląda przy -20st? Poza tym czy aby z czasem grzałki nie zachodzą siakimś kamieniem czy coś i słabiej grzeją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Możesz podać więcej szczegółów? Czy parkujesz pod chumrką? Czy jak wyjedziesz spod miejsca > zamieszkania to od razu masz korek czy trochę trasy i większe obciążenie silnika wygenerujesz? mam garaz ale jak sie juz zimno robilo stalem jakis czas pod chmurka. Wielkiej roznicy nie bylo poza tym, ze dluzej trwalo zeby w dupe przestalo ziebic Przejezdzam pareset metrow i wyjezdzam na katowicka. Ciezko tu mowic o jakims wielkim obciazeniu bo trzymam go nisko dopoki sie nie nagrzeje (na tyle ile sie da bo to automat). Tak jak mowilem mam porownanie bo mialem diesla bez dogrzewania i teraz z dogrzewaniem. Roznica jest bardzo duza przy takich samych warunkach - ta sama trasa. > Jak to wygląda przy -20st? Poza tym czy aby z czasem grzałki nie zachodzą siakimś kamieniem > czy coś i słabiej grzeją? no wyglada tak, ze przy takiej temperaturze jak mondeo sie nie dogrzewalo wcale tu mam normalna. Teraz takich mrozow nie bylo ale w zeszla zime bylo ok. A co do kamienia to co niby ma go powodowac? Zwykla wode masz w ukladzie? Bo z plynu do chlodnic to raczej nic sie nie zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Rodzice szukaja samochodu. No dobra , ja tez jestem po długich poszukiwaniach nowego następcy Lanosa . Na początku było 40 tys. Ale zniesmaczony ofertami z tego zakresu podniosłem pułap do 50. W końcu dzisiaj stanęło już na 100% na Chevrolecie Cruze . Nikt, dosłownie nikt nie da mi za 52 tysiące takiego fajnego samochodu! Będzie brązowy deep espresso i wyprodukowany w Korei (KL...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > No dobra , ja tez jestem po długich poszukiwaniach nowego następcy Lanosa . Na początku było 40 > tys. Ale zniesmaczony ofertami z tego zakresu podniosłem pułap do 50. W końcu dzisiaj stanęło > już na 100% na Chevrolecie Cruze . Nikt, dosłownie nikt nie da mi za 52 tysiące takiego > fajnego samochodu! Będzie brązowy deep espresso i wyprodukowany w Korei (KL...) Z ciekawości - jaki silnik i dlaczego? Tez myślę nad zakupem Cruze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > No dobra , ja tez jestem po długich poszukiwaniach nowego następcy Lanosa . Na początku było 40 > tys. Ale zniesmaczony ofertami z tego zakresu podniosłem pułap do 50. W końcu dzisiaj stanęło > już na 100% na Chevrolecie Cruze . Nikt, dosłownie nikt nie da mi za 52 tysiące takiego > fajnego samochodu! Będzie brązowy deep espresso i wyprodukowany w Korei (KL...) Konkretnie, silnik wyposażenie itd. poprosimy Zaraz coś się znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > No dobra , ja tez jestem po długich poszukiwaniach nowego następcy Lanosa . Na początku było 40 > tys. Ale zniesmaczony ofertami z tego zakresu podniosłem pułap do 50. W końcu dzisiaj stanęło > już na 100% na Chevrolecie Cruze . Nikt, dosłownie nikt nie da mi za 52 tysiące takiego Bardzo rozsądny wybór, ja też celowałem w podobnym budżecie ale potrzebowałem autka wielozadaniowego . Cruze za te pieniądze ma fajne wyposażenie, silnik i ogólnie fajnie wygląda. Niestety wyzsza półka traci na jakości , a niższa idzie w górę . Dawniej wiadomo jak było z koreańcami , teraz są to naprawde solidne autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejuniek Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > 49900 nowy auris z lakierem metalik 52000 zł (klima, 100KM, 6 biegów) Bez ESP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejuniek Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Myślę, że największy "wypas" i wygląd i niskie spalanie zapewni Citroen C4. > Podejrzewam, że przy konkretnej rozmowie można się zbliżyć blisko 50k zł > Przykładowo: C4 Bez ESP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Bez ESP. Dopłata 2000 zł czyli realnie 1500 zł po rabacie, czyli trzeba negocjować i wydębić w cenie i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Z ciekawości - jaki silnik i dlaczego? 1,6 - 124 konie, ale ja już się nie ścigam . Samochód waży 1300 kg. Dlaczego? - po prostu wsiadłem do tego auta i "przykleiłem" się do siedzenia, a samochód stał się rozszerzeniem mojego ciała. Podobne wrażenie miałem jeszcze w nowej Pandzie, ale to jednak za mały samochód i czas dorosnąć . No i to prawie Astra 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > W końcu dzisiaj stanęło już na 100% na Chevrolecie Cruze. > Będzie brązowy deep espresso i wyprodukowany w Korei (KL...) Super kolor i fajne autko Jaką wersję kupujesz i z jakim silnikiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Ja też nie wierzę, ale wyznacznik jest. Osobicie w żadnym z posiadanych samochodów, a miałem ich sporo nie miałem problemu z utrzymaniem spalania na ,,katalogowym,, poziomie, oczywiście jeżdżąc odpowiednio można takie normy zrobić x2 lub x 3, lecz nie na tym to polega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Dla mnie również jest to największa wada diesla ALEEEEE w nowych małych turbo benzynach masz > podobno ten sam problem , TSI 105km, 122km tez sie dłużej nagrzewają w stosunku do ich > starszych generacji NA. I tutaj nerwa łapię bo jak się nie ruszyć to Potwierdzam, moje TSI grzeje się długo, znacznie dłużej niż zwykła benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > już na 100% na Chevrolecie Cruze . Nikt, dosłownie nikt nie da mi za 52 tysiące takiego > fajnego samochodu! Będzie brązowy deep espresso i wyprodukowany w Korei (KL...) No to Cruze im się nie spodobał. Ale ja go też oglądałem i IMHO jest Ok, za te pieniądze można się skusić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > 1,6 - 124 konie, ale ja już się nie ścigam . Samochód waży 1300 kg. Dlaczego? - po prostu wsiadłem > do tego auta i "przykleiłem" się do siedzenia, a samochód stał się rozszerzeniem mojego ciała. > Podobne wrażenie miałem jeszcze w nowej Pandzie, ale to jednak za mały samochód i czas > dorosnąć . No i to prawie Astra 4 Cruze sedan był pierwszy, potem Astra IV, potem Cruze hatchback i teraz kombi - wszystko jedna platforma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Jaką wersję kupujesz i z jakim silnikiem ?? Najtańszy LS z klima, dywanikami i zimówkami , ale ma wszystko czego potrzebuję i więcej niż ma Lanos SX!. Tak czuję, że wyprodukowany w tej samej fabryce w Bupyong posłuży nam bezawaryjnie przez kolejne 10 albo więcej lat. Dokładnie pooglądałem sobie ten samochód - wszystko jak w Lanosie , więc większość spraw ogarnę pod domem i z piwnicy . Tak jak w 98 roku nikt nie dawał więcej za wypasionego Lanosa, tak dzisiaj nikt nie podskoczy do Cruze w wyższej klasie kompaktów. A jak to widzą sąsiedzi przez okna, jak zwykle mi to zwisa ... Może zachowam się teraz jak baba , ale gdyby nie ten kolor, to pewnie dalej bym szukał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.