koNik Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Zasłużona czy nie, ale na pewno tak samo pozycjonowana w VAG jak Chevrolet w GM. Czy nie? ja tylko wiem że Chevy ma i miał Corvette a Skoda Skodę 110R (z całym szacunkiem) - więc jednak z marek to wole Chevy bez zastanawiania się nad pozycjonowaniem w koncernie bo nie o tym rozmawiamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Swoją drogą to trzeba uczciwie przyznać że auto brzydkie Wygląda na to, że jestem jedyną osobą, której się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Wygląda na to, że jestem jedyną osobą, której się podoba +1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Na forum Fiata Bravo kiedyś czytałem jak jeden pacjent kupił Bravo i dostał zimówki gratis i 1000 > zł bo za GOTÓWKĘ Panie kupował. > Jak się okazało, że reszta wydębiła po 15-18 % rabatu, to było niedowierzanie, a potem płacz ja na Bravo wytargowałem 4 tys. rabatu, a za zimówki już płaciłem. Nie płaczę nad tym jak ktoś się chwali w internecie ile dostał rabatu. Ja też mogę w sumie napisać cokolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > ja tylko wiem że Chevy ma i miał Corvette a Skoda Skodę 110R (z całym szacunkiem) - więc jednak z > marek to wole Chevy bez zastanawiania się nad pozycjonowaniem w koncernie bo nie o tym > rozmawiamy. ale ten Chevy to miał Espero a nie Corvette Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > ale ten Chevy to miał Espero a nie Corvette Espero to był naprawdę świetny, trwały i solidny samochód. Poza odpornością na korozję. Więc to chyba akurat na plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > 7-7,5l Jakoś ten sam silnik w Yeti w składzie 2+2 i box, licznikowe 140 km/h (czyli ciut powyżej 130) regularnie na PL,CZ, A autostradach pokazuje mi okolice 10,6 .... W to że aerodynamika Octavii zarobi 3 litry zwyczajnie nie wierzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > ale ten Chevy to miał Espero a nie Corvette To samo miałem napisać, ale nie wiedziałem jak trafnie to ująć . Cruze nawet produkują w tej samej fabryce i czuć w nim pracę tego samego zespołu od projektantów po końcowy montaż . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Jakoś ten sam silnik w Yeti w składzie 2+2 i box, licznikowe 140 km/h (czyli ciut powyżej 130) > regularnie na PL,CZ, A autostradach pokazuje mi okolice 10,6 .... W to że aerodynamika Octavii > zarobi 3 litry zwyczajnie nie wierzę. Bo 1.2 TSi to fajny silnik do jazdy miejsko-podmiejskiej, pali w takich warunkach mało i ma przyjemna charakterystykę. A na autostradę średnio się nadaje, o czym jako właściciel z pewnością wiesz. To dobry silnik do Fabii, Rapida i Roomstera, w Yeti i w Octavii jest "na styk". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Do 120-130 spokjnie zmieścisz się w takim przedziale 90 km/h to też jest "do 120-130". Dość często używam tego silniczka - w mieście zejście poniżej 8,5 to wyczyn, jest bardzo oszczędny przy jeździe stałej prędkościami 70-90 - wtedy rzeczywiście można 5 zrobić, powyżej 120 na autostradzie wskakuje na 10 i trzyma. Do jazdy z rozsądnymi prędkościami autostradowymi się nadaje, ale powyżej licznikowego 140 opada z sił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Espero to był naprawdę świetny, trwały i solidny samochód. Poza odpornością na korozję. Więc to > chyba akurat na plus ale odróżniasz wyrafinowanie techniczne Espero od Corvety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > A na autostradę średnio się nadaje, Nie, wręcz przeciwnie - daje radę pod warunkiem jazdy tą autostradą jak cywilizowany człowiek, czyli zapinamy na licznik 140 km/h i jedziemy. GPS pokazuje wtedy jakieś 132-134, więc jest OK. Nie nadaje się do jazdy agresywnej, "szybko ale bezpiecznie" - bo dynamikę ma jaką ma, ale na autostradzie nie jest ona kluczowa. Mam kolegę, który jeździ bardzo dużo autostradami, ma Superba 1,9 TDI 105 KM i wbrew pozorom jest zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Espero to był naprawdę świetny, trwały i solidny samochód. Taki odpowiednik Octavii w swoich latach. Miałem kilka DU, Espero było zdecydowanie najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Biednemu wiatr w oczy > Ładnie Na Fabie SE daja 25% na dzien dobry, plus pewnie troszke do urwania przy dalszej negocjacji: Fabia 1.2 SE A tu masz liste Skodzianek z 0% VAT (w UK 20%) Quote: 0% VAT model inclusions: Fabia S, GreenLine II, SE (Fabia Hatch SE 1.2 12V 69PS model not included), SE Plus, Elegance, Monte Carlo, vRS and Scout. Roomster S, GreenLine II, SE, SE Plus and Scout. Octavia S, SE, SE Plus, vRS, vRS Blackline, GreenLine II, Elegance and L & K. Superb Hatch S, SE, SE Plus and Elegance (including L & K). Superb Estate S, SE, SE Plus, Outdoor and Elegance (including L & K) petrol models only. 0% APR representative model inclusions: Fabia Elegance and Scout. Roomster Scout. Octavia Elegance and L & K. Superb Hatch Elegance (including L & K). Superb Estate Elegance (including L & K) petrol models only. Po takiej promocji Superb S z dolozonymi np. przyciemnianymi szybami staje sie drozszy od wypasionego Elegance Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Jak dla mnie to najciekawsza opcja jest z 1,4TSI 140KM To będzie już na pasku, czy dalej z łańcuchem z gumy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > ale odróżniasz wyrafinowanie techniczne Espero od Corvety? nie wiem, z tych dwóch to jeździłem tylko Esperem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > ale odróżniasz wyrafinowanie techniczne Espero od Corvety? Cruze to już inna bajka. GM całkowicie przejął Daewoo. Teraz to się nazywa GM Korea Corp. Chevrolet to najlepiej sprzedająca się marka GM - w 2012 r. sprzedano prawie 5 mln Chevroletów, z czego najwięcej właśnie Cruze - 755 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Elegance 2.0TDI za DZIEWIĘĆDZIESIĄT DWA tysiące? Płaczę ze śmiechu. Aż mnie brzuch boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Nie, wręcz przeciwnie - daje radę pod warunkiem jazdy tą autostradą jak cywilizowany człowiek, > czyli zapinamy na licznik 140 km/h i jedziemy. GPS pokazuje wtedy jakieś 132-134, więc jest > OK. > Nie nadaje się do jazdy agresywnej, "szybko ale bezpiecznie" - bo dynamikę ma jaką ma, ale na > autostradzie nie jest ona kluczowa. > Mam kolegę, który jeździ bardzo dużo autostradami, ma Superba 1,9 TDI 105 KM i wbrew pozorom jest > zadowolony. Masz rację, do takiej jak nazywasz cywilizowanej jazdy się nadaje. Ale przy jeździe autostradowej pali więcej niż by można się spodziewać, znając jego oszczędność w jeździe miejsko-podmiejskiej. Dobry silnik do jazdy na co dzień. Na wakacje gorzej, ale na wakacje jedzie się 1-2 razy w roku, więc można przeżyć. Jestem bardzo ciekaw, czy długoterminowo ten silnik okaże się warty zakupu. Czy 1.2 TSI z przebiegiem 150-200kkm będzie bezproblemowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > W to że aerodynamika Octavii > zarobi 3 litry zwyczajnie nie wierzę. Oj, zrobi minimum 2 litry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > lipa to ceny - auta bez silnika w kosmicznych cenach Ciii Przecież w gazecie napisali, że jest tak dobra jak audi, więc ceny są wręcz okazyjne. Gdzie tam takiej prestiżowej marce jak skoda do tanich chevroletów czy "francuzów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Ciii > Przecież w gazecie napisali, że jest tak dobra jak audi, więc ceny są wręcz okazyjne. > Gdzie tam takiej prestiżowej marce jak skoda do tanich chevroletów czy "francuzów". Ale wlasnie na tym to polega - gazety pisza, i pozycjonuja auto wyzej/nizej. Bo taka Honda czy VW teoretycznienie maja powodu by stac wyzej niz np. Mazda. W takim UK Skoda stoi na pewno wyzej niz Fiat czy Chevy. Mysle, ze sa na podobnym szczebelku jak Ford czy VX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > To będzie już na pasku, czy dalej z łańcuchem z gumy? Pasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > 90 km/h to też jest "do 120-130". > Dość często używam tego silniczka - w mieście zejście poniżej 8,5 to wyczyn, jest bardzo oszczędny > przy jeździe stałej prędkościami 70-90 - wtedy rzeczywiście można 5 zrobić, powyżej 120 na > autostradzie wskakuje na 10 i trzyma. Do jazdy z rozsądnymi prędkościami autostradowymi się > nadaje, ale powyżej licznikowego 140 opada z sił. przy 70-90 to i 1.6 jest oszczedny. Jechałem kiedyc vectrac B po lifcie z 2.0 136km i w trasie jadac przez wikeszosc ok 80-90 spalila 6.6l na 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Jakoś ten sam silnik w Yeti w składzie 2+2 i box, licznikowe 140 km/h (czyli ciut powyżej 130) > regularnie na PL,CZ, A autostradach pokazuje mi okolice 10,6 .... W to że aerodynamika Octavii > zarobi 3 litry zwyczajnie nie wierzę. Trudno oszacować, ale uważany za mało oszczędny (przynajmniej dzisiaj) 1,6 8v w Golfie pali w takich warunkach ok. 9, mamy więc półtora litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Trudno oszacować, ale uważany za mało oszczędny (przynajmniej dzisiaj) 1,6 8v w Golfie pali w > takich warunkach ok. 9, mamy więc półtora litra. takie porównania są bezsensu, golf z boxem na dachu? i przede wszystkim jaką ma wysokość golf a jaką yeti... a tak w ogóle to zmieniając stilo na octe wpadłem z deszczu pod rynne, dalej mam auto marki wyśmiewanej Loża prześmiewców octy III jest.. nie określę może, ale wyśmiewać coś czego nie da się zobaczyć na drodze ani nie ma żadnych liczby jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Zasłużona czy nie, ale na pewno tak samo pozycjonowana w VAG jak Chevrolet w GM. Czy nie? Pozycjonowanie oznacza prestiż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Mysle, ze sa na podobnym szczebelku jak > Ford czy VX. patrzac na ceny uzywanych skod to VX jej do piet nie dorasta .moze z wyjatkiem zafiry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > takie porównania są bezsensu, golf z boxem na dachu? Skąd ten box? Miałem na myśli golfa bez udziwnień przy 140 km/h. > i przede wszystkim jaką ma wysokość golf a > jaką yeti... W tym właśnie rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Skąd ten box? > Miałem na myśli golfa bez udziwnień przy 140 km/h. zobacz na co odpisywałeś i o jakich warunkach jazdy dla yeti pisał kolega noras, prędkość 140km/h 4 osoby, zapakowany i box na dachu... dopakuj tak golfa i wtedy porównuj spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > To będzie już na pasku, czy dalej z łańcuchem z gumy? Pasek, który niby ma wytrzymać ponad 200kkm, ale jak będzie to kto wie? Ta wypowiedź poniżej nie tyczy się Twojej osoby, lecz tych który wcześniej napisali takie sądy A jakie ma znaczenie pozycjonowanie? Tak auto świat powoduje kult niemieckiej motoryzacji, a ludzie nie mają swojego zdania tylko wszystko przyjmują za aksjomat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > pali więcej niż by można się spodziewać, znając jego oszczędność w jeździe Ok. 100 - 120 KM w takich warunkach tyle spali. Wcześniej w takich warunkach Rezzo (2.0 16V 121 KM) ok. 13 -15 l lpg - czyli w 11-12 benzyny pewnie by się zmieściło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > ja na Bravo wytargowałem 4 tys. rabatu, a za zimówki już płaciłem. Nie płaczę nad tym jak ktoś > się chwali w internecie ile dostał rabatu. Ja też mogę w sumie napisać cokolwiek Ale tu nie chodzi o to, że ktoś napisał, tylko ja też miałem 3 lata temu propozycję minus 18% od cennika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > patrzac na ceny uzywanych skod to VX jej do piet nie dorasta .moze z wyjatkiem zafiry. Cos w tym jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Jakoś ten sam silnik w Yeti w składzie 2+2 i box, licznikowe 140 km/h (czyli ciut powyżej 130) > regularnie na PL,CZ, A autostradach pokazuje mi okolice 10,6 .... W to że aerodynamika Octavii > zarobi 3 litry zwyczajnie nie wierzę. Yeti + box i masz odpowiedź. Sam box przy takiej prędkości potrafi już dołożyć 2 litry. Różnica między kioskiem Yeti, a Octavią to kolejny 1 litr i już robi się sensownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > przy 70-90 to i 1.6 jest oszczedny. Jechałem kiedyc vectrac B po lifcie z 2.0 136km i w trasie > jadac przez wikeszosc ok 80-90 spalila 6.6l na 100 A 1.2 TSI spali maksymalnie 5,0 więc różnica chyba jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Do 120-130 spokjnie zmieścisz się w takim przedziale , ale trzeba jechać z głową. Tu głupoty już piszesz, chyba że to 120-130 będzie raz albo dwa razy na liczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > A 1.2 TSI spali maksymalnie 5,0 więc różnica chyba jest ? 1.2 TSI? 5 litrów? Maksymalnie? wg mnie zbyt dużo tu optymizmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > 1.2 TSI? 5 litrów? Maksymalnie? wg mnie zbyt dużo tu optymizmu. Mały słaby silniczek w ciężkiej budzie i nie ma szans na niskie spalanie a ludzie łykają jak młode pelikany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > zobacz na co odpisywałeś i o jakich warunkach jazdy dla yeti pisał kolega noras, prędkość 140km/h 4 > osoby, zapakowany i box na dachu... Fakt, nie zauważyłem, że Yeti z boxem. > dopakuj tak golfa i wtedy porównuj spalanie. Ale w tej sytuacji różnica 3 litrów w spalaniu robi się jeszcze bardziej prawdopodobna, w przecież głównie o to chodziło: czy 3 litry różnicy w spalaniu mogą być skutkiem aerodynamiki, a nie czy Golf spali mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > ale odróżniasz wyrafinowanie techniczne Espero od Corvety? Espero nie miało resorów piórowych z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Elegance 2.0TDI za DZIEWIĘĆDZIESIĄT DWA tysiące? Płaczę ze śmiechu. Aż mnie brzuch boli. W tych pieniądzach można dostać zdecydowanie lepsze 3 letnie auto dobrej klasy. Aha, za 92.000 pewnie nie ma metalica i autoalarmu... i kilku innych rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klo Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > A VII wychodzi tak samo, a ma lepsze wyposażenie.... Ale chyba nowa Octavia będzie większa wewnątrz niż Golf 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > A 1.2 TSI spali maksymalnie 5,0 więc różnica chyba jest ? no jest, nie ma co porownywac 1.2 do 2.0 , moj 2.5 spalil (raz ) deko wiecej przy tych parametrach (AFAIR 6,7 ) co podal kolega post wyzej, wiec jadac w takich warunkach prawie wszytskie auta malo spala Z drugiej strony jak sie bedzie cisnac takim silniczkiem w wiekszym aucie to i tak malo nie spali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > patrzac na ceny uzywanych skod to VX jej do piet nie dorasta .moze z wyjatkiem zafiry. To zobaczymy jak to sie bedzie ukladac za kilka lat i ile taka Skoda co kosztuje te 90kzl z dieslem + dodatki bedzie kosztowac w przyszlosci. Wiadomo im auto tansze, ubozsze, prostrze i popularne tym lepiej trzyma cena. Moze jeszcze + opinia, trend na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Mały słaby silniczek w ciężkiej budzie i nie ma szans na niskie spalanie a ludzie łykają jak młode > pelikany Odpowiedz na jedno proste pytanie, jeździłeś, że tak kategorycznie się wypowiadasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > 1.2 TSI? 5 litrów? Maksymalnie? wg mnie zbyt dużo tu optymizmu. Obiektywizm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Obiektywizm Wiesz, według użytkowników TDI palą 3 litry w mieście, a na trasie trzeba z nich odpompowywać paliwo. Używam 1,2 TSi i 1,9 TDi i doskonale wiem ile jest prawdy w opowieściach użytkowników. Każdy okazyjnie kupił największą okazję na świecie, która się w ogóle nie psuje i produkuje paliwo. Ktoś tu dobrze napisał - w mieście jest OK, na autostradzie zaczyna dużo palić - ale raczej ktoś robiący 100 kkm rocznie nie kupi 1,2 TSi, więc to całkiem niezłe rozwiązanie do dość popularnego modelu eksploatacji - miasto, a 2-3 razy w roku dłuższy wypad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Obiektywizm No taaak, napisałeś MAKSYMALNIE 5l, a z samego raportu wynika, że MINIMALNE jest 5,1l. Tak czy siak - nie chcę się czepiać, ALE pozwolę sobie wtrącić o silniku 1,2TSI 105KM. Rok temu mój Tata zakupił sobie nową Fabię II z takim właśnie silnikiem. Z racji tego, że jest raczej minimalistą, zdziwiło mnie, że skonfigurował sobie to auto na bogato. No, ale do rzeczy - samochód jest super pod każdym względem i złego słowa nie powiem. Natomiast nie jest auto, które pali "max 5l". W ruchu podmiejskim przy emeryckiej technice schodzi do 5,2, z kolei jak "mu się trafi czerwone światło" to skacze do 5,8. Sam trochę nią jeździłem i wg mnie realne, bezstresowe spalanie to 6l. Oczywiście można np. zrobić w trasie 5,5l, ale to już jest jazda dla sztuki, czyli "nie będę wyprzedzać tego tira, bo mi średnia skoczy"* *Auto jest z pakietem na bezdroża, tj. podniesione, chyba o 1,5cm, ciekawe czy ma wpływ na końcowy wynik. Zatem, jeśli dobrze kombinuję, to w większej Octavii spalanie winno być ciut większe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > To zobaczymy jak to sie bedzie ukladac za kilka lat i ile taka Skoda co kosztuje te 90kzl z dieslem > + dodatki bedzie kosztowac w przyszlosci. Wiadomo im auto tansze, ubozsze, prostrze i > popularne tym lepiej trzyma cena. Moze jeszcze + opinia, trend na rynku. tylko widzisz-w moim rejonie 5-letnia octavia kosztuje sporo wiecej niz passat z tym samym silnikiem.wiec opinia raczej nie ma tu nic do rzeczy-bo VW tez mozna rzecz jedzie na legendzie.VW pracowal na swa opinie ze 40 lat a skoda tylko 15. z tego co pamietam to superb kombi jest najlepszym kombi w UK a skoda octavia najlepszym wyborem cena/jakosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.