Michal_O Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Witam, 1.8 i-VTEC Ten silnik posiada 142 KM oraz 174 Nm momentu obrotowego. 1.8 i-VTEC Prosze, powiedzcie mi, ile mozna z niego wyciagnac po chip tuningu lub wstawieniu boxa... 160 KM i 250 Nm jest osiagalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Z wolnossaka? Nie opłaca się tego chipować w ogóle, zapomnij o tych 18KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_O Napisano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Z wolnossaka? Nie opłaca się tego chipować w ogóle, zapomnij o tych 18KM. Dlaczego sie "nie oplaca" ? Cena ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Witam, > 1.8 i-VTEC > Ten silnik posiada 142 KM oraz 174 Nm momentu obrotowego. > 1.8 i-VTEC > Prosze, powiedzcie mi, ile mozna z niego wyciagnac po chip tuningu lub wstawieniu boxa... > 160 KM i 250 Nm jest osiagalne? Moc bardzo mało prawdopodobna a z momentem to już w ogóle pojechałeś A boxa to chyba w ogóle nie ma do takich silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Dlaczego sie "nie oplaca" ? Gdyż efekt będzie nieadekwatny w stosunku do włożonej pracy i pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Witam, > 1.8 i-VTEC > Ten silnik posiada 142 KM oraz 174 Nm momentu obrotowego. > 1.8 i-VTEC > Prosze, powiedzcie mi, ile mozna z niego wyciagnac po chip tuningu lub wstawieniu boxa... > 160 KM i 250 Nm jest osiagalne? Bez modyfikacji mechanicznych niewiele zyskasz. Najwięcej dałoby turbo. Znam ten ból - 140KM we współczesnym kompakcie w ogóle nie jedzie - lekarstwem byłoby 1,4T tej samej mocy, ale z większym momentem położonym na niskich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Znam ten ból - 140KM we współczesnym kompakcie w ogóle nie jedzie - niech no tylko dołożą radarów, wprowadzą drony i takie tam..., to sam się przesiądziesz na 60KM jak 20 lat temu... najszybsze na drogach będą TIRy... A na poważnie to lekko chyba przesadziłeś, 140KM w kompakcie to cały czas znacznie powyżej średniej. Wystarczy spojrzeć na ofertę popularnych marek w segmencie C. nie mówimy tu o wersjach GTI itp., bo to niewielki % sprzedaży. Co do silnika z tematu, to uważam, że 1,8 v-tec, to jeden z najlepszych silników w autach segmentu C. Mam okazję od czasu do czasu nim jeździć i uważam, że świetnie balansuje proporcje osiągi-zużycie paliwa-bezawaryjność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 Wolnossące bez mechanicznych przeróbek niewiele da się podkręcić. Dostaniesz z 7 koni za cenę tego co w turbo dostajesz 30, więc nie ma się co porywać, bo tego praktycznie nie odczujesz oprócz lżejszej kieszeni. Za te pieniądze lepiej się przejechać po Europie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Bez modyfikacji mechanicznych niewiele zyskasz. > Najwięcej dałoby turbo. > Znam ten ból - 140KM we współczesnym kompakcie w ogóle nie jedzie - lekarstwem byłoby 1,4T tej > samej mocy, ale z większym momentem położonym na niskich obrotach w wielu przypadkach (nowy Civic 1.8 to idealny przyklad) sporo daloby zmodyfikowanie sterowania silnika aby usunac z niego eko-mulowatosc. Do tego redukcja masy - nowe konstrukcje w koncu zaczynaja chudnac, nieco skrocone przelozenia nizszych biegow i moze byc normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > A na poważnie to lekko chyba przesadziłeś, 140KM w kompakcie to cały czas znacznie powyżej > średniej. Wystarczy spojrzeć na ofertę popularnych marek w segmencie C. Niestety, obecne kompakty są ciężkie. Kiedyś miałem 109KM z 1,6 i myślałem, że jak sobie kupię 140KM, to będzie lepiej, ale nie jest - nowe auto też ma 11s do 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Niestety, obecne kompakty są ciężkie. > Kiedyś miałem 109KM z 1,6 i myślałem, że jak sobie kupię 140KM, to będzie lepiej, ale nie jest - > nowe auto też ma 11s do 100km/h Cięższe i te kunie gdzieś wysoko w obrotach się pochowały. Wiem o czym piszesz, bo miałem Golfa II GTI, który miał 136KM i faktycznie wspomniany v-tec wąchałby mu rurę. Ale takie czasy (ekologiczne) i patrząc na ofertę (bez dopłacania taczki forsy do podstawy) ten v-tec 1,8 to dobra propozycja. Miałem okazję pojeździć Sedici po lifcie i zupełnie nie czuję różnicy 13KM na plus, imho jeździ identycznie jak mój 107KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Witam, > 1.8 i-VTEC > Ten silnik posiada 142 KM oraz 174 Nm momentu obrotowego. > 1.8 i-VTEC > Prosze, powiedzcie mi, ile mozna z niego wyciagnac po chip tuningu lub wstawieniu boxa... > 160 KM i 250 Nm jest osiagalne? Stawiam na 143 KM i 175 Nm To jest wolnossący, niemodyfikowalny silnik. Jak chcesz chipsować to poczekaj na 1.6 i-DTEC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > v-tec VTEC is NOT "V-tec", "V-TEC", "V-tech", "V-TECH", "VTECH", "V-TEK", "vtech", "vtec", "vortech", "Vtec", or "Vtech". It's CAPITAL VTEC. No dashes, no lower case, no extra letters, no anything other than the correct and only spelling of VTEC. If you cannot respect the technology and simply use the correct spelling, you do not deserve what it gives you Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > VTEC is NOT "V-tec", "V-TEC", "V-tech", "V-TECH", "VTECH", "V-TEK", "vtech", "vtec", "vortech", > "Vtec", or "Vtech". It's CAPITAL VTEC. No dashes, no lower case, no extra letters, no anything > other than the correct and only spelling of VTEC. If you cannot respect the technology and > simply use the correct spelling, you do not deserve what it gives you Oj Dżizasss! Wiadomo o który silnik biega! A przy okazji, to wolałbym w dialekcie mandaryńskim odpowiedź, byłoby ciekawiej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Oj Dżizasss! Wiadomo o który silnik biega! Jasne. To jeszcze zamiast Fiat zacznij pisać Fiut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Jasne. To jeszcze zamiast Fiat zacznij pisać Fiut. Onanisci Hondowi się odezwali. Nie przesadzaj nie każdy musi się znac na tych waszych porąbanych Hondowskich oznaczeniach silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Akurat oznaczenia silników w Hondzie są cudownie proste i jasne... A VTEC to nie oznaczenie silnika, tylko nazwa handlowa technologii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Onanisci Hondowi się odezwali. Nie przesadzaj nie każdy musi się znac na tych waszych porąbanych > Hondowskich oznaczeniach silników. Ale skoro w temacie jest napisane poprawnie, to po co kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Onanisci Hondowi się odezwali. Nie przesadzaj nie każdy musi się znac na tych waszych porąbanych > Hondowskich oznaczeniach silników. zamilcz... nie szanujesz "technolgiji"! Ma być wersalikami. nawet vtec jest niedopuszczalne! komisja hondy Cię zbanuje na AK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Onanisci Hondowi się odezwali. Nie przesadzaj nie każdy musi się znac na tych waszych porąbanych > Hondowskich oznaczeniach silników. lepsze to niż bzdurne AVF czy ARL jak czołg francuski jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > zamilcz... nie szanujesz "technolgiji"! Ma być wersalikami. nawet vtec jest niedopuszczalne! > komisja hondy Cię zbanuje na AK. Ale nie był wymieniony "Witek" więc nadal można tak pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > lepsze to niż bzdurne AVF czy ARL jak czołg francuski jakiś tekst Nie no oznaczenia silników w Hondzie wymiataja. Tylko masochista i hondowy onanista był by w stanie wiedzieć który silnik jest który. Przykład silniki Civic V gen. D13B2, SOHC, 16V, 1343 cm, 75 KM D15B, SOHC VTEC, 16V, 1493 cm, 130 KM D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM D15B3, SOHC, 16V, 1493 cm, 94 KM D15B7, SOHC, 16V, 1493 cm, 103 KM D15B8, SOHC, 8V, 1493 cm, 70 KM D15Z1, SOHC VTEC-E, 16V, 1493 cm, 89 KM D16A8E, DOHC, 16V, 1590 cm, 124 KM D16A9, DOHC, 16V, 1590 cm, 130 KM D16Z6, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 125 KM D16Z9, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 130 KM B16A2, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 160 KM B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Nie no oznaczenia silników w Hondzie wymiataja. Tylko masochista i hondowy onanista był by w stanie > wiedzieć który silnik jest który. Przykład silniki Civic V gen. > D13B2, SOHC, 16V, 1343 cm, 75 KM > D15B, SOHC VTEC, 16V, 1493 cm, 130 KM > D15B2, SOHC, 16V, 1493 cm, 90 KM > D15B3, SOHC, 16V, 1493 cm, 94 KM > D15B7, SOHC, 16V, 1493 cm, 103 KM > D15B8, SOHC, 8V, 1493 cm, 70 KM > D15Z1, SOHC VTEC-E, 16V, 1493 cm, 89 KM > D16A8E, DOHC, 16V, 1590 cm, 124 KM > D16A9, DOHC, 16V, 1590 cm, 130 KM > D16Z6, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 125 KM > D16Z9, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 130 KM > B16A2, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 160 KM > B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM Przynajmniej od razu wiesz, która seria i jaka pojemność, resztę w razie potrzeby podpowie Google. Poza tym silniki na ogół róźnią się regionalnie i są inne dla JDM, EDM i USDM więc nie jest tak, że to wszystko było dostępne w Europie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Oznaczenia wg mnie są łatwe do rozszyfrowania i zapamiętania. Tak jak w Oplu. Nie to co np. we Fiacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 a jakież to masz skomplikowane oznaczenia we fiacie , Tjet , Mjtd , jtd , Tbi , no naprawdę szał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > a jakież to masz skomplikowane oznaczenia we fiacie , > Tjet , Mjtd , jtd , Tbi , no naprawdę szał Taaa, chyba, ze mowa o starszych silnikach, gdzie oznaczenia są łatwe i logiczne. Dla przykładu: 836A3.000 (Fiat Tipo 2.0 16v) 170A3.000 (Fiat CC 0.9) 836A2.000 (Lancia Delta HF LS 2.0 16v turbo do '95) - wbrew pozorom silnik wprowadzony do produkcji później niż 836A3.000 175A1.000 (Fiat Coupe 2.0 16v turbo 4cyl/Lancia Delta HF 2.0 16v turbo od '95) 175A3.000 (Fiat Coupe 2.0 20V turbo 5cyl) Logika na całego. Szczególnie że np 836A3.000 i 175A1.000 różnią sie zasadniczo elektroniką a mechanika jest identyczna. za to 175A1... i 175A3... różnia sie ilością ilością cylindrów i nie mają nic wspólnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > a jakież to masz skomplikowane oznaczenia we fiacie , > Tjet , Mjtd , jtd , Tbi , no naprawdę szał nic nie chce mowic, ale... pomieszaliscie kody silników i oznaczenia zupełnie juz:) zaczelo sie od marketingowej nazwy zmiennych faz, skonczylo na kodach silników... teraz w przypadku fiata, podajesz marketingowe nazwy silników. ciekawe na czym skończymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Dół zostaje. Czapka od tajpera + modyfikacja wydechu, i możesz liczyć na 200-210 Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > ciekawe na czym skończymy damy sobie po razie i nara a tak serio faktycznie pomyliło mi się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Dół zostaje. Czapka od tajpera + modyfikacja wydechu, i możesz liczyć na 220-230 Nm. Od którego TypeR dokładnie? Jakieś dokładniejsze info? temat by mnie równiez interesował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Od którego TypeR dokładnie? Jakieś dokładniejsze info? temat by mnie równiez interesował chyba z tym Mn to pojechałem po bandzie. jak znajde wykres z lotusa, to wkleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > chyba z tym Mn to pojechałem po bandzie. jak znajde wykres z lotusa, to wkleję. No troszke bo wyniki rzędu 220Nm z wolnossącego 1,8 to byłby wynik co najmniej swietny. Pytanie tylko czy my obaj o tym samym silniku m,ówimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > No troszke bo wyniki rzędu 220Nm z wolnossącego 1,8 to byłby wynik co najmniej swietny. > Pytanie tylko czy my obaj o tym samym silniku m,ówimy? No wiec tak: 2,2 dół, góra zmodyfikowana głowica (bez dmuchawki) taipera + wydech osiagnełismy max na hamowni u kuby 280 KM i 290 Nm. Zestrojony na 10% niżej. Podobno to nie jeździło . wiec na wiosne będzie turbawka na 2.0l i lotus dostanie ponad 500KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > No wiec tak: > 2,2 dół, góra zmodyfikowana głowica (bez dmuchawki) taipera + wydech osiagnełismy max na hamowni u > kuby 280 KM i 290 Nm. > Zestrojony na 10% niżej. > Podobno to nie jeździło . wiec na wiosne będzie turbawka na 2.0l i lotus dostanie ponad 500KM Tyle, że my tu nie mówimy o B18 z czapka od K20 czy czy innych mozliwych kombinacjach K i B serii. Autor wątku pyta o R18A2 montowane do UFO i obecnego Civica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Tyle, że my tu nie mówimy o B18 z czapka od K20 czy czy innych mozliwych kombinacjach K i B serii. > Autor wątku pyta o R18A2 montowane do UFO i obecnego Civica. Chce mocy. Box, chip, poprawi jedynie kulturę pracy silnika, obniży obroty max momentu obrotowego. Wyda kasę, a niedosyt mocy pozostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Dół zostaje. Czapka od tajpera + modyfikacja wydechu, i możesz liczyć na 200-210 Nm. Ale, że co? o którym type mowisz? B18C6 z ITRa czy któreś K20? przeszczep głowicy z innej serii? To se ne da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > No wiec tak: > 2,2 dół, góra zmodyfikowana głowica (bez dmuchawki) taipera + wydech osiagnełismy max na hamowni u > kuby 280 KM i 290 Nm. > Zestrojony na 10% niżej. > Podobno to nie jeździło . wiec na wiosne będzie turbawka na 2.0l i lotus dostanie ponad 500KM skąd 2.2 dół. Chyba 2.4 2.2 mają albo archaiczne H22 a z obecnych to diesle N22. popularny jest własnie tzw frankenstein czyli dół z K24 z Accorda albo CRV z czapką z K20 i to faktycznie daje parametry, o których piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > skąd 2.2 dół. Chyba 2.4 > 2.2 mają albo archaiczne H22 a z obecnych to diesle N22. > popularny jest własnie tzw frankenstein czyli dół z K24 z Accorda albo CRV z czapką z K20 i to > faktycznie daje parametry, o których piszesz. mój bład. Masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > skąd 2.2 dół. Chyba 2.4 > 2.2 mają albo archaiczne H22 a z obecnych to diesle N22. > popularny jest własnie tzw frankenstein czyli dół z K24 z Accorda albo CRV z czapką z K20 i to > faktycznie daje parametry, o których piszesz. Chętnie bym u siebie w Acco taki mod zrobił. Jakie to koszty są ? W 10K da się zamknąć ? Mając K24 w CL9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Chętnie bym u siebie w Acco taki mod zrobił. Jakie to koszty są ? W 10K da się zamknąć ? Mając K24 > w CL9. W tą stronę jest ciężko niestety. Łatwo jest zrobić to w CTR, bo całe sterowanie i elektronika zostaje, zmieniasz tylko mechanikę. Cenowo całkiem sensownie można ogarnąć. Żeby załadować w accordzie czapkę z CTRa jest rzeźba w ... kablach bo musisz mieć dwa ECU - jedno do sterowania silnikiem, drugie do całej reszty. Jest do zrobienia i zdaje się nawet było w Polsce trenowane, ale już nie pamiętam ksywki. Rozmawiałem o tym z Doktorem z ECU-Performance, bo taki mocarny accord to był jeden z moich pomysłow na następce ukradzionego EP3 i skończyło się na pomyśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > Jasne. To jeszcze zamiast Fiat zacznij pisać Fiut. Jeżeli to wszystko na co cię stać w kwestii merytorycznej, to sorki ale nie podejmuję się dyskusji, poniżej pewnego poziomu nie schodzę. Życzę powodzenia w poszukiwaniach adwersarza do płytkich dyskusji. EOT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > ciekawe na czym skończymy jak to na czym? Na tym,co zwykle, że wszystkie samochody na F to kupa, a najlepsiejsze to VW ftedeiku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > jak to na czym? Na tym,co zwykle, że wszystkie samochody na F to kupa, a najlepsiejsze to VW > ftedeiku... ale wazne jak oznaczony jest ten TDI... i czy ma VTEC czy VVTI czy MVEC... bo jak nie to lipa panie... zadnego bajeranckiego skrótu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > ale wazne jak oznaczony jest ten TDI... i czy ma VTEC czy VVTI czy MVEC... bo jak nie to lipa > panie... zadnego bajeranckiego skrótu... O niee.. Najważniejsze sa kolory... KOLORY!!! Szkoda, że są tylko 3 litery by je po kolei malować na czerwono bo gdyby była dłuższa nazwa to dopiero by Wam szczena opadła. I nie mówcie mi tu zaraz, że kolory się nie liczą bo liczą się bardziej (szczególnie czerwony) niż różnica VTEC od v-tec czy nawet od Witek lub i-witek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > W tą stronę jest ciężko niestety. > Łatwo jest zrobić to w CTR, bo całe sterowanie i elektronika zostaje, zmieniasz tylko mechanikę. > Cenowo całkiem sensownie można ogarnąć. > Żeby załadować w accordzie czapkę z CTRa jest rzeźba w ... kablach bo musisz mieć dwa ECU - jedno > do sterowania silnikiem, drugie do całej reszty. > Jest do zrobienia i zdaje się nawet było w Polsce trenowane, ale już nie pamiętam ksywki. > Rozmawiałem o tym z Doktorem z ECU-Performance, bo taki mocarny accord to był jeden z moich > pomysłow na następce ukradzionego EP3 i skończyło się na pomyśle. Też tak słyszałem i niestety to potwierdzasz. No nic, zostaje CAI + kolektor wyd. + strojenie. A i tak 220 będzie nieosiągalne pewnie. Szkoda że EuroR`a w EU nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skkiper Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Tyle, że my tu nie mówimy o B18 z czapka od K20 czy czy innych mozliwych kombinacjach K i B serii. Ty to poważnie napisałeś? Nie ma takiej zasranej możliwości, to są silniki zupełnie innych generacji i takie kombinacje nie są możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > ale wazne jak oznaczony jest ten TDI... i czy ma VTEC czy VVTI czy MVEC... bo jak nie to lipa > panie... zadnego bajeranckiego skrótu... MIVEC! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > MIVEC! No właśnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > No właśnie! buahahah kolejni puryści przybili na odsiecz "3m diamentom" Dobra mivek - jeden pies Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.