Michal_O Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 GM w Europie, a dokladnie Opel: Quote: Z przedstawionego dwa tygodnie temu bilansu wynika, że GM na rynku europejskim odnotował w ubiegłym roku stratę w wysokości 1,8 mld dol. Czyzby zblizal się koniec marki Opel? Osobiscie w to nie wierze, ale to nie jest kwestia wiary lub jej braku... A pieniedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 sprzedają drogo kiepskie auta oblepione chromem i mówią, że opel to marka premium - to sie nie mogło dobrze skończyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Opel jest zdecydowanie za drogi. Poza tym za kazdym razem jak jestem w zachodniej EU wszedzie kroluje VAG Francja nadrabia francuzami. Poza tym zobacz np ile lat sprzedaja corse bez zmian. Stwiat poszedl do przodu a oni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Z ciekawości - 1,8 mld dol. straty - przy jakim obrocie rocznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > sprzedają drogo kiepskie auta oblepione chromem i mówią, że opel to marka premium - to sie nie > mogło dobrze skończyć czy kiepskie?? porownywalne do innych producentów, jeden model mniej inny bardziej usterkowy, czasy aut "chromowanych" odeszły juz w zapomnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Opel jest zdecydowanie za drogi. Poza tym za kazdym razem jak jestem w zachodniej EU wszedzie > kroluje VAG Francja nadrabia francuzami. Poza tym zobacz np ile lat sprzedaja corse bez > zmian. Stwiat poszedl do przodu a oni? jedna jaskołka wiosny nie czyni, ale: jezdziłem nowa astra i golfem, wcale nie uwazam astre za gorsze auto, powiem wiecej gdybym miał do wyboru jedno i drugie miałbym duzy dylemat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > sprzedają drogo kiepskie auta oblepione chromem i mówią, że opel to marka premium - to sie nie > mogło dobrze skończyć Wiesz, jak sie niema pojecia, to czasami lepiej zrobic pingwina = zamknac sznabel. Aby jakakolwiek firma prosperowala i utrzymala sie przy zyciu nie mozna tylko przelewac na swoje konto uzyskanych z niej zyskow i jedynie oplacic pracownikow i ich kosztow socjalnych. GM odprowadza zyski zostawiajac za malo na rozwuj wiec moze zechcesz odpowiedziec co z takiej polityki moze wyniknac. O tym, ze hamerykanie chca zlikwidowac firme aby sprzedawac swoje produkty nawet juz nie wspomne. W roku 2016 w Rüsselsheim linia ma byc zamknieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Informacja o planowanym zamknięciu fabryki w Bochum została podana do informacji już w grudniu 2012. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Informacja o planowanym zamknięciu fabryki w Bochum została podana do informacji już w grudniu > 2012. Bochum czy Rüsselsheim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Bochum czy Rüsselsheim ? Bochum. Początkowo mówiono o tym, że centrum logistyczne w Bochum ma zostać rozbudowane a sama fabryka przystosowana do produkcji komponentów przeznaczonych do montażu w innych fabrykach, ale jest niemal pewne, ze to informacja podana jedynie po to aby zagrać na zwłokę. Rüsselsheim na razie zostaje ale ma zostać zmniejszone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > czy kiepskie?? > porownywalne do innych producentów, jeden model mniej inny bardziej usterkowy, czasy aut > "chromowanych" odeszły juz w zapomnienie ale na standardy "premium" to juz niestety są kiepskie. Fajnie się ogląda insignię, czy astrę, ładny wypas na papierze, ale cena za jaką to wszystko jest oferowane studzi zapał... no i jakość obsługi w salonach - doprosić sprzedawcę w salonie opla, czy chevroleta żeby łaskawie pokazał, albo sprzedał mi auto to naprawdę sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Wiesz, jak sie niema pojecia, to czasami lepiej zrobic pingwina = zamknac sznabel. > Aby jakakolwiek firma prosperowala i utrzymala sie przy zyciu nie mozna tylko przelewac na swoje > konto uzyskanych z niej zyskow i jedynie oplacic pracownikow i ich kosztow socjalnych. > GM odprowadza zyski zostawiajac za malo na rozwuj wiec moze zechcesz odpowiedziec co z takiej > polityki moze wyniknac. O tym, ze hamerykanie chca zlikwidowac firme aby sprzedawac swoje > produkty nawet juz nie wspomne. rozwÓj > W roku 2016 w Rüsselsheim linia ma byc zamknieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > czy kiepskie?? przecietne > porownywalne do innych producentów, jeden model mniej inny bardziej usterkowy, czasy aut > "chromowanych" odeszły juz w zapomnienie inni to? wlasnie tu jest sęk. Opel jest krok za liderami jesli chodzi o wprowadzanie rozwiązań, które dają przewagę konkurencyjną (VAG, FORD). tak samo jak np Renault. Przy czym Renault zna swoje miejsce i z tego powodu kroi ładnie ceny pod ofertę, a Oplowi się wydaje że może walczyć z najlepszymi... i tu mają problem. są za słabi na premium, a w budżet nie mogą pójśc, bo mają Cheviego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > przecietne > inni to? wlasnie tu jest sęk. Opel jest krok za liderami jesli chodzi o wprowadzanie rozwiązań, > które dają przewagę konkurencyjną (VAG, FORD). tak samo jak np Renault. > Przy czym Renault zna swoje miejsce i z tego powodu kroi ładnie ceny pod ofertę, a Oplowi się > wydaje że może walczyć z najlepszymi... i tu mają problem. są za słabi na premium, a w budżet > nie mogą pójśc, bo mają Cheviego. a jakie to np. Ford, Renuar czy VAG wprowadził przełomowe rozwiązania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > a jakie to np. Ford, Renuar czy VAG wprowadził przełomowe rozwiązania?? czytaj ze zrozumieniem... 1. Renuar żadnych - przecież własnie napisałem o tym ze są krok w tył. 2 .Tak samo nie napisałem o "przełomowych" rozwiązaniach, a o tym co można dobrze sprzedać i być w czymś pierwszym... VAG był pierwszy w duzej skali z DSG czy bezposrednim wtryskiem w benzynie, który działał (w porownaniu z GDI mitsu, ktore probowalo bez sukcesu). Byli pierwsi z pompowrtyskami. Ford np. był przez 2 generacje focusa liderem właściwości jezdnych. itp itd. takie rzeczy napędzają sprzedaż danej generacji modelu. A opel? bezposredni wtrysk 5 lat za pozno. odchudzanie aut... generacja za pozno - insignia ma mega nadwagę w porownaniu z konkurencją. automatu dobrego chyba nie maja jeszcze. itp itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > czytaj ze zrozumieniem... > 1. Renuar żadnych - przecież własnie napisałem o tym ze są krok w tył. > 2 .Tak samo nie napisałem o "przełomowych" rozwiązaniach, a o tym co można dobrze sprzedać i być w > czymś pierwszym... > VAG był pierwszy w duzej skali z DSG czy bezposrednim wtryskiem w benzynie, który działał (w > porownaniu z GDI mitsu, ktore probowalo bez sukcesu). Byli pierwsi z pompowrtyskami. > Ford np. był przez 2 generacje focusa liderem właściwości jezdnych. itp itd. takie rzeczy napędzają > sprzedaż danej generacji modelu. > A opel? bezposredni wtrysk 5 lat za pozno. odchudzanie aut... generacja za pozno - insignia ma mega > nadwagę w porownaniu z konkurencją. automatu dobrego chyba nie maja jeszcze. itp itd. Tyle że ta innowacyjność VAGa odbija się klientom nieraz czkawką, bo chcąc nie chcąc są beta testerami niesprawdzonych rozwiązań. VAG jest jedyną chyba firmą, gdzie przed zakupem auta trzeba rozwiązać rebus z numeru VIN danego egzemplarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Czyzby zblizal się koniec marki Opel? Kiedyś ople były (znacznie) gorsze od vw, ale chociaż (nie tak znacznie) tańsze. Teraz są równie badziewne a drogie - no to jak to się miało skończyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > rozwÓj Jak pozyjesz 31 lat za granica to wtedy pogadamy jak dobrze bedziesz pamietal ortograjie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > VAG jest jedyną chyba firmą, gdzie przed zakupem auta trzeba rozwiązać rebus z numeru VIN danego > egzemplarza. A w przypadku nowego koniecznie trzeba dokupić dodatkową gwarancję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > A opel? bezposredni wtrysk 5 lat za pozno. odchudzanie aut... generacja za pozno - insignia ma mega > nadwagę w porownaniu z konkurencją. automatu dobrego chyba nie maja jeszcze. itp itd. Jedna generacja Astry=dwie generacje Golfa. Opel wprowadza facelifting - VW wprowadza następną generację. Jeśli nawet zmiany są tylko wizualne, klient widzi nowe konstrukcyjnie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Tyle że ta innowacyjność VAGa odbija się klientom nieraz czkawką, bo chcąc nie chcąc są beta > testerami niesprawdzonych rozwiązań. nigdzie nie nazwałem tego innowacyjnością chodzi o to że jak firma X wypuszcza np. automatyczne parkowanie tyłem, to reszta firm nie ważne czy to innowacja, czy głupi gadzet podąża - szybciej lub później kazdy to wprowadza do oferty, bo musi. tak to widać działa... I w tym kontekscie Opel grzeje tyły we wszystkim chyba... > VAG jest jedyną chyba firmą, gdzie przed zakupem auta trzeba rozwiązać rebus z numeru VIN danego > egzemplarza. fiat podobnie ma. pamietam temat rozruszników w punto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Jak pozyjesz 31 lat za granica to wtedy pogadamy jak dobrze bedziesz pamietal ortograjie, słownik przeglądarki ją za mnie pamięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Ciekawe co będzie z PSA, ich strata to 5,01 mld euro za rok 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > A w przypadku nowego koniecznie trzeba dokupić dodatkową gwarancję Lepiej zobacz sobie ile kosztują części do mitsu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Lepiej zobacz sobie ile kosztują części do mitsu Wymieniałem ostatnio klocki - 280 zł oryginalne. Na jakie inne części mam patrzeć? Turbiny nie mam, bezpośredniego wtrysku też... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Wymieniałem ostatnio klocki - 280 zł oryginalne. Na jakie inne części mam patrzeć? Turbiny nie mam, > bezpośredniego wtrysku też... Odsyłam do AŚ z zeszłego tygodnia. Lancer okazał się najdroższym samochodem pod względem kosztów części. Klocki owszem są w "normalnej" cenie, ale tarcze już są najdroższe, amory także, sprzęgła. W przypadku wersji 2.0 D koszt turbiny jest jest 4 krotnie większy niż w przypadku gulfa i reszty aut. Bravo okazało się najtańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Kiedyś ople były (znacznie) gorsze od vw, ale chociaż (nie tak znacznie) tańsze. > Teraz są równie badziewne a drogie - no to jak to się miało skończyć? Przypomniała mi się informacja towarzysząca chyba wprowadzeniu Insigni, że od tej chwili Opel chce być marką premium ( ) i ceny też będą wyższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Odsyłam do AŚ z zeszłego tygodnia. Lancer okazał się najdroższym samochodem pod względem kosztów > części. Klocki owszem są w "normalnej" cenie, ale tarcze już są najdroższe, amory także, > sprzęgła. W przypadku wersji 2.0 D koszt turbiny jest jest 4 krotnie większy niż w przypadku > gulfa i reszty aut. Bravo okazało się najtańsze. a mitsu nie ma przypadkiem diesli od Vaga (tego co trzeba przedluzac gwarancje?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Odsyłam do AŚ z zeszłego tygodnia. Lancer okazał się najdroższym samochodem pod względem kosztów > części. Klocki owszem są w "normalnej" cenie, ale tarcze już są najdroższe, amory także, > sprzęgła. W przypadku wersji 2.0 D koszt turbiny jest jest 4 krotnie większy niż w przypadku > gulfa i reszty aut. Bravo okazało się najtańsze. Nie wiem, okaże się. O ile te rzeczy nie będą się psuć, to ich cena mnie zupełnie nie interesuje. Wymiana oleju co 20 kkm, zmieniłem przy 60kkm klocki. Żarówki wszystkie są jeszcze oryginalne. Poza tym samo zestawienie "co ile kosztuje" jest niemiarodajne, bo nie pokazuje rzeczywistych kosztów napraw. Było tu niedawno takie zestawienie, w którym Lancer i ogólnie japońskie auta były znacznie tańsze w utrzymaniu od reszty, bo po prostu mniej się psują. Co z tego, że sprzęgło w Bravo jest dwa razy tańsze, jeżeli w ciągu 200 kkm musisz go wymienić dwukrotnie, a w Lancerze w ogóle? P.S. Sprawdziłem teraz koszt tarcz - od 110 do 200 zł za sztukę. Normalna cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > a mitsu nie ma przypadkiem diesli od Vaga (tego co trzeba przedluzac gwarancje?) Miał. Już ma swoje, VAGowskie były zbyt zawodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Czyzby zblizal się koniec marki Opel? Opel doprowadził swoją polityką do upadłości Saab, może i sam klapnie. Tak jak GM spieprzył saaba wprowadzając model 93 Sport Sedan to długo by opowiadać. Zaprojektowali sedana, który miał konkurować z Merc C klass BMW 3, kiedy to dla klientów użytkujący do tej pory saaba w życiu merc i bmw nie był jakąkolwiek alternatywą i konkurencja. Wprowadzenie sedana, gdy uzytkownicy byli przyzwyczajeni do hatchback, było strzałem w kolano. Jakość wykonania drastycznie spadła, wycierające się plastiki, prostackie zegary nie saabowskie, sterowanie szyb w drzwiach kierowcy i wiele i innych po prostu odwróciły klientów. A opel, jak rdzewiał już na plakatach tak rdzewieje dalej, jakoś słaba, cena wysoka, ale ludzie i tak kupują i tak, ale biorąc pod uwagę ludzi zarządzających koncernem GM - wszystko jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > A opel, jak rdzewiał już na plakatach tak rdzewieje dalej, Które z modeli wprowadzonych po 2002 roku rdzewieją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Przypomniała mi się informacja towarzysząca chyba wprowadzeniu Insigni, że od tej chwili Opel chce > być marką premium ( ) i ceny też będą wyższe Jak chcą być marką premium, muszą mieć w ofercie auto o segment większe od Insigni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Jak chcą być marką premium, muszą mieć w ofercie auto o segment większe od Insigni. I z napędem na właściwe koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > I z napędem na właściwe koła. Znaczy na cztery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Które z modeli wprowadzonych po 2002 roku rdzewieją? Corsa C, Astra G, Astra H, i Vectra C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > I z napędem na właściwe koła. Z zapasowym włącznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KR16 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Corsa C, Astra G, Astra H, i Vectra C hmmm moja Astra G z 98r jakoś nie chce rdzewieć to samo Vectra C GTS Kuzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Z zapasowym włącznie I zestaw naprawczy na stałe pod napięciem! A tak ad meritum, to ta cała insygnia to chociaż mechanicznie jakoś nowatroska? Bo buda niekoniecznie patrząc po masie, pewnie wzieli starą technologie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Corsa C, Astra G, Astra H, i Vectra C Dziwne bo znajomy jeden ma corse c ,drugi astreg i zadna nie jest pordzewiala,rdzewieja to te bite ,zle zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Jak chcą być marką premium, muszą mieć w ofercie auto o segment większe od Insigni. Mają Malibu. Ze znaczkiem Opla robiłby furorę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > hmmm moja Astra G z 98r jakoś nie chce rdzewieć to samo Vectra C GTS Kuzyna. A moja G z 99 ma dziury w nadkolach i już żre przedni błotnik. Auto z polskiego salonu nawet nie draśnięte. Z kolei Astra H 2006 miała na gwarancji malowaną klapę przeciw rudej a od roku żre przedni błotnik tuż przy progu. Auto również bezwypadkowe. Generalnie Opel z blacharką to stoi chyba w jednej linii, z Dacią. To będzie chyba główny argument dlaczego znów nie kupię Opla tylko zmienię markę na mniej rudolubną. Mam wrazęnie że Chevrolety są chyba lepszym rozwiazaniem. Tanie i dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Corsa C, Astra G, Astra H, i Vectra C corsa C sasiada rocznik 2004 zero rdzy astra F ojca rocznik 2000 delitkanie cos sie pojawia nad kolem tylnym lewym Astra G sasiada rocznik 1999 zero rdzy Corsa D sasiada rocznik 2007 zero rdzy Astra G sasiada rocznik 2008 zero rdzy wszyscy maja auta od nowosci, regularnie myte, dbane, pastowane jak dbasz tak masz;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > corsa C sasiada rocznik 2004 zero rdzy > astra F ojca rocznik 2000 delitkanie cos sie pojawia nad kolem tylnym lewym > Astra G sasiada rocznik 1999 zero rdzy > Corsa D sasiada rocznik 2007 zero rdzy > Astra G sasiada rocznik 2008 zero rdzy > wszyscy maja auta od nowosci, regularnie myte, dbane, pastowane > jak dbasz tak masz;) Niestety w instrukcji obsługi nie jest napisane, że należy woskować, pastować, plakować itp raz w tygodniu aby nie zardzewiała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Niestety w instrukcji obsługi nie jest napisane, że należy woskować, pastować, plakować itp raz w > tygodniu aby nie zardzewiała jest napisane aby dbac o karoserie i lakier ale bez przesady - Ople od dawna nie rdzewieja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > I zestaw naprawczy na stałe pod napięciem! > A tak ad meritum, to ta cała insygnia to chociaż mechanicznie jakoś nowatroska? Bo buda > niekoniecznie patrząc po masie, pewnie wzieli starą technologie no jest. np jak w kombi otworzysz klapę (na której są światła zamontowane), to pod spodem masz.... ... drugie światła !!! dzięki temu astra kombi ma więcej bagażnika niż insignia kombi... i pewnie stąd masa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > ale bez przesady - Ople od dawna nie rdzewieja Szkoda tylko, że firmowe Astry o tym nie wiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Corsa C, Astra G, Astra H, i Vectra C rdzewieją w takim samym stopniu jak większość aut tych klas . Czyli jakies kropki się mogą pojawić. Taka sporadyczna korozja zdarza się każdej marce. A generalizowanie jest akurat w tych modelach nietrafione - akurat te modele nie mają wiekszych problemów z korozją. Nawet moja totalnie zlewana, nie pastowana, myta deszczem gliwicka astra z 2006 roku nie ma z nią większego problemu. Łople, auta nie pozbawione wad, są jednak dość wdzieczne - w miarę tanie, tanie w utrzymaniu , dość wygodne jak na tę klasę. Jeżdzę starą astrą i choc stać mnie na coś nowszego nie zmieniam - bo nie muszę. Naprawy eksploatacyjne są groszowe, ew usterki rzadkie. I to powoduje że nie mam ochoty sie z tym autem rozstawać. Oczywiscie są dni kiedy wyzywam ją od najgorszych urew - szczególnie gdy zaczyna coś trzeszczeć i za cholerę nie wiem co - ale to mija bardzo szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Dziwne bo znajomy jeden ma corse c ,drugi astreg i zadna nie jest pordzewiala,rdzewieja to te bite > ,zle zrobione. znajoma dopiero co się pozbyła Corsy C, pierwszy właściciel z polskiego salonu, ani jednej stłuczki tylna klapa była już rost-style, a przez błotniki można było wsadzić ręce do środka nadkoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > znajoma dopiero co się pozbyła Corsy C, pierwszy właściciel z polskiego salonu, ani jednej stłuczki > tylna klapa była już rost-style, a przez błotniki można było wsadzić ręce do środka nadkoli Tak to rdzewial polonez i fiat a nie nowoczesny samochod. Rozumiem, ze w AStrze I takie rzeczy ale nie w najnowszej corsie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.