Skocz do zawartości

Skoda Rapid w wersji Spaceback


MarCo

Rekomendowane odpowiedzi

Quote:

Pierwsze sztuki pojawią się u dealerów już w październiku. Na jesieni poznamy dokładną specyfikację i ceny.


Poczekajmy na ceny ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli popracują nad ceną to ma to są duże szanse na powodzenie. Nie wiem jak wygląda sprzedaż obecnego Rapida. Zastanawia mnie o ile to będzie większe od fabii kombi?

To może być niezłe auto dla przedstawicieli handlowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli popracują nad ceną to ma to są duże szanse na powodzenie. Nie wiem jak wygląda sprzedaż

> obecnego Rapida. Zastanawia mnie o ile to będzie większe od fabii kombi?

Jeśli chodzi o bagażnik to bardzo podobną sylwetkę ma Audi A3 sportback. Tam jest 380 litrów i raczej tyle należy się spodziewać. Fabia Kombi ma 480. Oczywiście czym innym jest ilość miejsca w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli chodzi o bagażnik to bardzo podobną sylwetkę ma Audi A3 sportback. Tam jest 380 litrów i

> raczej tyle należy się spodziewać. Fabia Kombi ma 480. Oczywiście czym innym jest ilość

> miejsca w środku.

Z punktu widzenia mojego poczucia piękna, auto jest zbliżone do ideału,

rzekłbym ładniejsze od Stilo. Jeśli wrzucą do tego jakieś dobre TDI to będzie miło smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I troche wyposażenia "premium" za dopłatą i jedziemy

Liftbackowego rapida da się dobrze wyposażyć, więc nie powinno być źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siedziałeś kiedyś w środku? Plastiki i kilka innych pierdół zawiewa paździerzem. Nie oczekuję cudów

> w tej klasie, ale wrażenie jest mizerne IMO

Nie siedziałem, ale ze zdjęć wygląda fajnie. Paździerzem to jest dla mnie Polonez a nie Rapid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z punktu widzenia mojego poczucia piękna, auto jest zbliżone do ideału,

> rzekłbym ładniejsze od Stilo. Jeśli wrzucą do tego jakieś dobre TDI to będzie miło

Nie warto iść w TDI w tych czasach, ale może nie wszczynajmy kolejnej dyskusji na ten temat skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z punktu widzenia mojego poczucia piękna, auto jest zbliżone do ideału,

> rzekłbym ładniejsze od Stilo. Jeśli wrzucą do tego jakieś dobre TDI to będzie miło

dobre tdi to troche fantazja. Poza tym cena. Bedzie pewnie pare tysi drozszy od malej turbobenzyny i malo kto to kupi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobre tdi to troche fantazja. Poza tym cena. Bedzie pewnie pare tysi drozszy od malej turbobenzyny

> i malo kto to kupi...

Błagam nie zaczynajcie old.gifold.gifold.gifold.gif

Dla Tłinsa diesel jest diesel i nie ma .... we wsi, koniec kropka!

Tak Tłins, na pewno będą dobre diesle w ofercie zlosnik.gifgrinser006.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wspolczuje. Jak myslisz ze bedziesz tym jezdzil tak jak obecnym autem to sporo sie mylisz.

W sensie?

- na pewno w środku będzie ciszej niż w Stilo

- na pewno kierownica nie będzie drżała na wolnych obrotach

- będzie jeździł jak po szynach

- może nie będzie taki twardy jak Stilo

- może będzie większy prześwit

i pewnie wiele innych rzeczy będzie lepszych niż w 8-letnim Fiacie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W sensie?

w sensie, ze bedziesz mial DPF, problemy z osprzetem itd. Serio ciezko znalezc teraz bezproblemowego diesla. (turbo benzyne tez ale szanse sa jednak wieksze)

to co napisales to cechy nowego auta a nie wersji silnikowej. Z tym brakiem drzenia to bym nie przesadzal. Moze nie od razu ale bedzie dygotac. CR cudu nie robi i nie zamienia diesla w benzyne. A jak sie przyzwyczailes do jazdy z turbina to przejedz sie jakas mala benzyna z turbo. Jest fajniej. Dupy nie urywa (bo to maly slinik) ale w porownianiu do malego wolnossacego silnika to jezdzi sie sporo przyjemniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak sie przyzwyczailes do jazdy z turbina to przejedz sie jakas mala benzyna z

> turbo. Jest fajniej. Dupy nie urywa (bo to maly slinik) ale w porownianiu do malego

> wolnossacego silnika to jezdzi sie sporo przyjemniej.

Taak, bo to ja mam czas i kasę i jeszcze trzeba złapać okazję i się umówić w salonie...

A ten wzrok handlowca, jak po jeździe powiem, że jednak nie kupię, bezcenny.

Dlatego jedyne auta jakie ujeżdżam, to przy okazji, ktoś mi da się przejechać

ze znajomych, albo jak kupi auto itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Taak, bo to ja mam czas i kasę i jeszcze trzeba złapać okazję i się umówić w salonie...

> A ten wzrok handlowca, jak po jeździe powiem, że jednak nie kupię, bezcenny.

> Dlatego jedyne auta jakie ujeżdżam, to przy okazji, ktoś mi da się przejechać

> ze znajomych, albo jak kupi auto itd...

pad.gif mozesz przed zakupem a nie teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem w użytkowanie od firmy Rapid Lifback Pb 1.2 105 KM. Wrażenia:

1. Jest cichy

2.Skrzynia biegów ma 6 biegów ale sa dość krótkie. Chodzi mi o że trzeba szybko zmienić bieg żeby utrzymać tempo przyspieszenia.

3. Silnik nawet OK, trochę zwleka z przyspieszeniem po gazie w podłoge ale nie jest najgorzej. W porównaniu do silnika bez turbo ale o dużej pojemności jest gorzej.

4. Miesca w środku zaskakująco duzo, bagażnik tez spory.

5.zawieszenie- niby ok ale po średnim przyhamowaniu na łuku równej drogi, chciało mnie postawić w poprzek jezdni! Nawet stare Punto było znacznie lepiej zawieszone. Jezdziłem nim ostrzej, ostro hamowałem i NIGDY mnie tak nie zaskoczył.

6 zużycie paliwa-trasa Warszawa-Kraków średnio 7,5 l/100. Jechałem dynamicznie. Nie szarżowałem ale częsciej ja wyprzedzałem niż byłem wyprzedzany.

7.tapicerka-słaba. Pomimo właczonej klimy koszula na plecach sie lekko spociła. materiał chyba słabo przepuszcza powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3. Silnik nawet OK, trochę zwleka z przyspieszeniem po gazie w podłoge ale nie jest najgorzej. W

> porównaniu do silnika bez turbo ale o dużej pojemności jest gorzej.

Czyli co taki 1.8 bedzie przyspieszal lepiej? Dajmy na to 80-120?

> 5.zawieszenie- niby ok ale po średnim przyhamowaniu na łuku równej drogi, chciało mnie postawić w

> poprzek jezdni! Nawet stare Punto było znacznie lepiej zawieszone. Jezdziłem nim ostrzej,

> ostro hamowałem i NIGDY mnie tak nie zaskoczył.

To mocno srednio? Ale co ESP sie wlaczylo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie brzmi: Kiedy Skoda odważy się zrobić auto 2/3-drzwiowe?

Rapid ma nie tam silnik, nie na te koła napęd i dwie wersje nadwoziowe też są nie takie.

Ręce mi opadną na dno wanny jeśli zrobią też Rapida kombi zamiast Rapida coupe czyli prawdziwego Rapida.

Ale pewnie opadną...bo centrala nie pozwoli produkować czegoś, co zmiażdży Śmiećrocco.

Oj Skodo, Skodo...mało ci sukcesów rynkowych? Niemądraś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli co taki 1.8 bedzie przyspieszal lepiej? Dajmy na to 80-120?

Różnica na niekorzyść turbo wynika z tej zwłoki w reakcji silnika. Samo przyspieszenie OK.

> To mocno srednio? Ale co ESP sie wlaczylo?

ESP chyba nie zdążyło się włączyć. Jak mi autem zachwiało po przyhamowaniu to od razu odpuściłem. Nie było to mocne hamowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moje pytanie brzmi: Kiedy Skoda odważy się zrobić auto 2/3-drzwiowe?

> Rapid ma nie tam silnik, nie na te koła napęd i dwie wersje nadwoziowe też są nie takie.

> Ręce mi opadną na dno wanny jeśli zrobią też Rapida

Oj opadna ci, opadną. całe zamieszanie wynika z zawłaszczenia nazwy Rapid oznaczającej kiedyś auta coupe Skody dla auta - toczydła budżetowego (z wszystkimi konsekwencjami takiego auta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moje pytanie brzmi: Kiedy Skoda odważy się zrobić auto 2/3-drzwiowe?

> Rapid ma nie tam silnik, nie na te koła napęd i dwie wersje nadwoziowe też są nie takie.

> Ręce mi opadną na dno wanny jeśli zrobią też Rapida kombi zamiast Rapida coupe czyli prawdziwego

> Rapida.

> Ale pewnie opadną...bo centrala nie pozwoli produkować czegoś, co zmiażdży Śmiećrocco.

> Oj Skodo, Skodo...mało ci sukcesów rynkowych? Niemądraś...

z takim wnetrzem i takimi silnikami to ten Rapid to zwykle budzetowe toczydlo .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale pewnie opadną...bo centrala nie pozwoli produkować czegoś, co zmiażdży Śmiećrocco.

> Oj Skodo, Skodo...mało ci sukcesów rynkowych? Niemądraś...

mądrać. działkowcy nie kupują 2-3 drzwiowych coupe, to po co w ofercie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dociskaj gaz stopniowo ,a nie od razu w podłogę ok.gif

Jeżeli chcesz powiedzieć , że punto się prowadzi lepiej w zakrętach, to ta skoda musi być kompletnym dnem. W przypadku punto ciężko jest mówić o dobrym prowadzeniu w zakrętach. Jest to auto bardzo podsterowne, a w przypadku odjęcia gazu w szybkim zakręcie tył sam leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oj opadna ci, opadną. całe zamieszanie wynika z zawłaszczenia nazwy Rapid oznaczającej kiedyś auta

> coupe Skody

Coupe Skody to jest Tudor i zdecydowanie firma powinna wypuścić na rynek taki samochód - w miarę tanie, pięcioosobowe dwudrzwiowe coupe albo hatchbacka. Walał się niedawno po internecie taki projekt. Nie ma na to widać teraz rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Taak, bo to ja mam czas i kasę i jeszcze trzeba złapać okazję i się umówić w salonie...

> A ten wzrok handlowca, jak po jeździe powiem, że jednak nie kupię, bezcenny.

> Dlatego jedyne auta jakie ujeżdżam, to przy okazji, ktoś mi da się przejechać

> ze znajomych, albo jak kupi auto itd...

Ja mówię handlowcom że nie kupię jeszcze przed jazdą. W ogóle jest to jedna z pierwszych rzeczy jaką im mówię.

I jakoś nie ma problemu - bardzo chętnie zapraszają mnie na jazdy próbne.

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.