Skocz do zawartości

Bezpłciowe, oszczędne auto do 10kPLN


prezes

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję auta tymczasowego - ma przeżyć do wiosny i dać się później szybko sprzedać za kwotę zbliżoną do ceny kupna zlosnik.gif

Wymagania:

- klimatyzacja

- trwałość, czyt. brak usterek unieruchamiających auto bez ostrzeżenia

- niskie spalanie (w planach codzienne dojazdy ekspresówką 2x12km, do tego spora ilość krótkich odcinków 3-4km, będą także kilkunastokolimetrowe przebitki przez rozkopane, zakorkowane centrum, do kupy wyjdzie jakieś 2kkm miesięcznie)

- możliwość przewiezienia 4 średniej wielkości osób + ja

- dynamika, ani prestiż nie grają roli - od tego mam inne auta, to ma po prostu jeździć i nie straszyć

- rodzaj silnika dowolny - może być diesel (najlepiej slow-sucking... yyy... wolnossący znaczy wink.gif ), może być benzyna, może być LPG, byle spełniło założenia

Budżet - max 10kPLN za auto w niezłym stanie, w które nie będzie trzeba wkładać worka pieniędzy na starcie.

Jakieś pomysły? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tego nie sprzedasz

czemu, bardzo przyzwoite auto- silnik żwawy i w miarę oszczędny. Żonie w Clio jeżdżąc kawałek miastem 12 kilometrów i 20 kilometrów ekspresówką z prędkością do 120-130 km/h spala w granicach 6.5 litra noPB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślałem o Clio, ale wymaganie dot. 5 osób wybiło mi z głowy ten pomysł... Z kolei masa Megane

> zabija oszczędność tego silnika

w pracy kulałem się 1.6 w kombiaku i z jazdy po mieście wychodziło, że nie żarła więcej niż 9 no w mega korkach do 10 dobijała wink.gif A przebieg oryginalny ponad 350 tyś. km ok.gif

Jak na 3miasto to imo dobry wynik- 2.0CRDi z kijanki robiło 8,6 litra ON zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w pracy kulałem się 1.6 w kombiaku i z jazdy po mieście wychodziło, że nie żarła więcej niż 9 no w

> mega korkach do 10 dobijała A przebieg oryginalny ponad 350 tyś. km

> Jak na 3miasto to imo dobry wynik- 2.0CRDi z kijanki robiło 8,6 litra ON

Eee, to całkiem nieźle jednak wink.gif Mam nadzieję, że w ph2 ciut lepiej z elektryką, niż w pierwszych modelach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> GOLF IV może z silnikiem SDI albo jakimś prostszym z TDI

Auto samo w sobie ok, ale ciasne z tyłu - jeździłem równolegle Astrą F i G IV - na długość lepiej było w Astrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CIVIC.

> Na pewno się nie zepsuje, pali mało, a do tego nie jest trudno sprzedać.

ale mnie nie musisz tego pisać tylko raczej autorowi wątku waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eee, to całkiem nieźle jednak Mam nadzieję, że w ph2 ciut lepiej z elektryką, niż w pierwszych

> modelach?

a co się działo takiego złego w ph1? hmm.gif w jednej uboższej zlosnik.gif miałem problem z tzw. choinką w tylnych lampach - rozwiązałem sam czyszcząc styki, w drugiej chyba max naszpikowanej jak na ph1 zlosnik.gif

nic złego się również nie dzieje, poza tym, że przepaliły się żaróweczki od podświetlenia zegara. Co do silników jak kupowałem drugą chciałem ph2 ale bardziej pasował mi silnik 8v niż 16v toteż celowo kupiłem ph1 z końcówki produkcji.

Paradoksalnie 1.6 może być oszczędniejszy od 1.4 ze względu na naprawdę dobrą elastyczność, naprawdę jeździ się całkiem przyjemnie jak na tą moc.

Co do tego auta chyba nie kupiłbym pierwszej meganki za 10 tys. bo za te pieniądze można moim zdaniem dostać coś rozsądniejszego chociaż zależy od pkt. widzenia. Swoją udało mi się kupić dość okazyjnie za 4 tys. plus dołożyłem w sumie 2 w tym ubezp. , przerejestrowanie, rozrząd, olej, końcówki i trochę innych pierdół tak aby mam nadzieję pojeździć bezstresowo przez jakiś czas.

Na podstawie pierwszej meganki - od nowości w rodzinie mogę obalić mit o nadmiernej awaryjności, naprawdę nie jest źle ok.gif niestety na tylnym błotniku zaczyna powoli wyłazić rudawka, w drugim egzemplarzu rudego zjawiska na razie brak.

Moim zdaniem lepiej kupić coś ciut starszego i tańszego, doinwestować i jeździć.

O tyle, że znalezienie zadbanego auta z roku 1999 roku w dość przyzwoitym stanie nie jest takie proste. A może Corolla z lat 99-00, niezbyt urodziwa może ale znam dwa egzemplarze - nie do zajechania auta ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuję auta tymczasowego - ma przeżyć do wiosny i dać się później szybko sprzedać za kwotę

> zbliżoną do ceny kupna

>...

> Jakieś pomysły?

Brałbym coś mało popularnego, przy próbie sprzedaży polecanych tu Meganek, Golfów i innych smutnych toczydeł, Twoje ogłoszenie będzie jednym z tysięcy, jak trafisz na coś mniej oczywistego w dobrym stanie, to amator na kupno zawsze się znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Brałbym coś mało popularnego, przy próbie sprzedaży polecanych tu Meganek, Golfów i innych smutnych

> toczydeł, Twoje ogłoszenie będzie jednym z tysięcy, jak trafisz na coś mniej oczywistego w

> dobrym stanie, to amator na kupno zawsze się znajdzie.

kupując auto planujesz już sprzedaż??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tego nie sprzedasz

Ale kolega prezessss chce kupić, nie sprzedać

Skoro wg Ciebie Megane I jest niesprzedawalne, to kupi dowolne za bezcen. A potem można zezłomować.

Co do Meganki, to IMVHO lepiej kupić Peżota 306 lub Xsarę

Ceny podobne, ale IMVVVHO lepsza jakość wykonania nie wspominając o rdzy, której w w 306/Xsara nie ma, a w Megane jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś pomysły?

moja astra zlosnik.gif

miala kilka delikatnych przygód ale zawsze tylko obcierki, zadnych wypdków, kolizji itp.

Stan techniczny - w tej chwili jestem nią nad morzem, jestem w stanie w kazdej chwili jechac w dowolny zakątek kraju. SLowem - nie boję sie nią jezdzić, na bieżąco wszystko robione.

reszta na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poszukuję auta tymczasowego - ma przeżyć do wiosny i dać się później szybko sprzedać za kwotę

> zbliżoną do ceny kupna

A dlaczego nie Matiz? zlosnik.gif

Przykładowy wink.gif

http://otomoto.pl/daewoo-matiz-top-klima-elektryka-85000km-C29959025.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.