tomcar Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Dzisiaj wyjęli mi skrzynie z Avensis (2006r) bo synchronizator już słaby. Myślałem że sprzęgło bankowo do wymiany będzie bo przebieg na nim 367tyś a tam po prostu igiełka, nie ma sie do czego przyczepić. Także jestem impressed Silnik 1.6, auto nigdy nie oszczędzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Dzisiaj wyjęli mi skrzynie z Avensis (2006r) bo synchronizator już słaby. Myślałem że sprzęgło > bankowo do wymiany będzie bo przebieg na nim 367tyś a tam po prostu igiełka, nie ma sie do > czego przyczepić. Także jestem impressed > Silnik 1.6, auto nigdy nie oszczędzane. To że sprzęgło w dobrym stanie to raczej wynik umiejętności kierowcy oraz trybu w jakim samochód jest eksploatowany niż trwałości podzespołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Dzisiaj wyjęli mi skrzynie z Avensis (2006r) bo synchronizator już słaby. Myślałem że sprzęgło > bankowo do wymiany będzie bo przebieg na nim 367tyś a tam po prostu igiełka, nie ma sie do > czego przyczepić. Także jestem impressed > Silnik 1.6, auto nigdy nie oszczędzane. a jak tam odbłyśniki ksenonów i maglownica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcar Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > To że sprzęgło w dobrym stanie to raczej wynik umiejętności kierowcy tylko że kierowców co najmniej czterech. >a jak tam odbłyśniki ksenonów brak >i maglownica? nie uświadczyłem nigdy żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > To że sprzęgło w dobrym stanie to raczej wynik umiejętności kierowcy oraz trybu w jakim samochód > jest eksploatowany niż trwałości podzespołu. Zwłaszcza że sprzęgła w zasadzie robi jedna firma i w Toyocie jest identyczne, jak w Fiacie czy Dacii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > tylko że kierowców co najmniej czterech Znaczy po prostu mocne sprzeglo w stosunku do mozliwosci silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Znaczy po prostu mocne sprzeglo w stosunku do mozliwosci silnika. za to chyba słaba skrzynia skoro synchronizatory poszły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > za to chyba słaba skrzynia skoro synchronizatory poszły Toyota słynie ze słabych skrzyń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 To prawda, podobnie jak Honda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > To że sprzęgło w dobrym stanie to raczej wynik umiejętności kierowcy oraz trybu w jakim samochód > jest eksploatowany niż trwałości podzespołu. No nie wiem - mamy Yarisy na L-ce, wcześniej punta. O ile fiatowskie sprzęgła ciężko miały wytrzymać 50kkm na L, to toyotowskie sprzęgła dobrze ponad 130kkm wytrzymują, a i tak przy demontażu okazuje się że jest jeszcze trochę rezerwy i pewnie do 150 by wytrzymały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Zwłaszcza że sprzęgła w zasadzie robi jedna firma i w Toyocie jest identyczne, jak w Fiacie czy > Dacii nie wiesz o czym piszesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 primerą po Warszawie i jej korkach 250 tyś. Wymiana z powodu cienkiej tarczy. Ale wystarczyłoby nabić nową okładzinę. Wydech do dziś oryginalny (17 lat..) Górne wahacze do dziś oryginalne... bez luzu i stukania. Ale dziś już takich aut nowych - nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Zwłaszcza że sprzęgła w zasadzie robi jedna firma i w Toyocie jest identyczne, jak w Fiacie czy > Dacii W żadnym wypadku. Toyotą zajmuje się Aisin, z którym europejscy producenci nie mają styczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcar Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Toyota słynie ze słabych skrzyń No niby te skrzynie mają złą sławę, ale uważam że 367tyś to niezły wynik. Skrzynia jeszcze chodziła ale z dwójką trzeba było się bawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
garfield Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > W żadnym wypadku. Toyotą zajmuje się Aisin, z którym europejscy producenci nie mają styczności. chyba mają ale nie w sprzęgłach, automatyczne skrzynie biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > No nie wiem - mamy Yarisy na L-ce, wcześniej punta. O ile fiatowskie sprzęgła ciężko miały > wytrzymać 50kkm na L, to toyotowskie sprzęgła dobrze ponad 130kkm wytrzymują, a i tak przy > demontażu okazuje się że jest jeszcze trochę rezerwy i pewnie do 150 by wytrzymały. to po co zmieniać sprzegło w toyocie przy 130tkm, jak jest dobre?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > to po co zmieniać sprzegło w toyocie przy 130tkm, jak jest dobre?? jakieśtam objawy zużycia dawało i w ASO zalecili wymianę. Wolę wymienić przegląd wcześniej w czasie zaplanowanym na przegląd auta, niż potem musieć auto na lawecie do ASO dostarczać, przeplanowywać rozkład jazd kursantów etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > Zwłaszcza że sprzęgła w zasadzie robi jedna firma i w Toyocie jest identyczne, jak w Fiacie czy > Dacii Klimatyzację tak samo ale Marek F twierdzi ze tylko Fiat nie umie zrobić szczelnego układu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stalan Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > primerą po Warszawie i jej korkach 250 tyś. Wymiana z powodu cienkiej tarczy. Ale wystarczyłoby > nabić nową okładzinę. > Wydech do dziś oryginalny (17 lat..) > Górne wahacze do dziś oryginalne... bez luzu i stukania. > Ale dziś już takich aut nowych - nie ma No nie wiem... , moja Primera miała 6 lat gdy się jej pozbywałem , ale w ostatnim roku eksploatacji dała mi się mocno we znaki .Zepsuło się dosłownie wszystko co miało cokolwiek wspólnego z elektryką , skrzynia biegów domagała się interwencji (ponownej -piąty bieg), wydech już dwa razy był spawany , a jak się dowiedziałem ile kosztują tylne amortyzatory(w tamtych czasach ,czyli 98 r. ,było ciężko o tanie zamienniki) to ją niezwłocznie sprzedałem.Generalnie, mojej Primery P10 92r 2,0 SLX zbyt mile nie wspominam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > W żadnym wypadku. Toyotą zajmuje się Aisin, z którym europejscy producenci nie mają styczności. Wystarczy do pierwszego lepszego żabojada zaglądnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Zwłaszcza że sprzęgła w zasadzie robi jedna firma i w Toyocie jest identyczne, jak w Fiacie czy > Dacii i dlatego te same sprzegla w jednym aucie padaja do 100tys a drugie sa pancerne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > i dlatego te same sprzegla w jednym aucie padaja do 100tys a drugie sa pancerne A to już zależy od wymogów jakościowych producenta i od jakości montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 No to przy okazji jak o Toyocie... Pewnie pamiętacie jak co jakiś czas wklejałem licznik z Corolli E11 '99. Toyota osiągnęła swój kres. Jest styczeń 2013r. Auto nagle rano nie pali. Chociaż bardziej gaśnie po odpaleniu. Licznik pokazuje 449.700 km. Zabawy w przedmuchanie świec nic nie dają. Auto jedzie do szpeca od skośnej techniki. Robi próbę olejową. Diagnozuje, że silnik chce na aleję zasłużonych na Powązkach. Kupuję używany silnik, który teoretycznie ma 200 tys. mniej. Nowy silnik zamontowany i...to samo. Nic się nie zmienia! Historia nie ma końca. Jest sierpień (prawie), a znalazł się ambitny mechanik, który nie chce wypuścić niesprawnego auta. Podejrzana jest wiązka elektryczna, ale to się okaże...może... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.