katorznik Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 szukam i szukam auta, teraz trafił się focus mk2 kombi z 2010 wersja goldx motor 1,8 tdci 115km przebieg 160k ogólny stan dobry, ma troche rys itd. ale nie picowany do sprzedaży cena w granicach 30k jest sens sobie glowe zawracac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > szukam i szukam auta, teraz trafił się focus mk2 kombi z 2010 > wersja goldx > motor 1,8 tdci 115km > przebieg 160k > ogólny stan dobry, ma troche rys itd. ale nie picowany do sprzedaży > cena w granicach 30k > jest sens sobie glowe zawracac? krajowy czy przywieziony przez handlarza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > szukam i szukam auta, teraz trafił się focus mk2 kombi z 2010 > wersja goldx > motor 1,8 tdci 115km > przebieg 160k > ogólny stan dobry, ma troche rys itd. ale nie picowany do sprzedaży > cena w granicach 30k > jest sens sobie glowe zawracac? W tym roczniku i motorze masz za chwilę wymianę rozrządu (przy max. 200kkm). Pasek suchy i mokry - powiedzmy od ok. 1,5 - 2,5 tys zł w zależności gdzie i na jakich częściach. Zwróć uwagę na stan DKZ jeżeli nie było wymieniane , bo lubi się wysypywać przy takich przebiegach (telepie silnikiem na wolnych, grzechocze) Ja nie narzekałem na to auto. Bardzo dobre prowadzenie, materiały wewnątrz mizerne (boczki, tunel, dolna część konsoli) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > krajowy czy przywieziony przez handlarza? krajowy, poflotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > krajowy, poflotowy no to moze nie wtopisz. Poza wnetrzem, ktore wyglada jak z taniej wtryskarki to dramatu nie bedzie. Sprawdzic to co pada w dieslach przy takim przebiegu i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolber Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > szukam i szukam auta, teraz trafił się focus mk2 kombi z 2010 > wersja goldx > motor 1,8 tdci 115km > przebieg 160k > ogólny stan dobry, ma troche rys itd. ale nie picowany do sprzedaży > cena w granicach 30k > jest sens sobie glowe zawracac? Auto proste, prosto wykonane, poziom wykończenia wnętrza bez jakichkolwiek rewelacji. Jak zamykasz drzwi - to masz głuchy odgłos - blaszaka Jeżdzę takim autem na codzień, 2010 r, 85 tys przebiegu - auto służbowe. Nie mam go od nowości ale ponad 30 kkm zrobiłem. Z poważnych rzeczy jakie były u mnie robione to dwie chłodnice - klimy i wody - wymieniane bo się rozszelniły , od początku jak nim jeżdże klepie też dwumasa, serwis stwierdził, że tak ma być i się nie przejmować. Auto dobrze trzymie się drogi, silnik wystarcza do sprawnego przemieszczania się, spalanie w trybie mieszanym 6,5-7 l ON przy dynamicznej jeździe. Niepokojąca jest pojawiająca się korozja - na tylnich nadkolach i na dachu, póki co są to małe ogniska - ale auto ma dopiero 3 lata .... Osobiście prywatnie bym tego nie kupił - jako służbowe auto może być , we flocie mamy jeszcze Skody Octavie - auta większe i dużo lepiej wykończone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 Przy tym przebiegu i silniku za trochę trzeba będzie powymieniać kilka rzeczy. Wielowahacz z tyłu na polskich drogach też może już łapać luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 wedlug mnie drogo a przebieg bardzo duzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > wedlug mnie drogo a przebieg bardzo duzy No pewnie - ma być diesel, 50kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > No pewnie - ma być diesel, 50kkm 3 letni powinien miec w tych granicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > 3 letni powinien miec w tych granicach kto kupuje nowego diesla i robi 15kkm rocznie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 Te tylne nadkola to jest jakaś ciekawa sprawa. Wszystkie nasze flotowe mk2 mają problemy z nadkolami przy łączeniu z tylnym zderzakiem. A to rdza, a to odchodzi lakier bezbarwny... Co do ceny konkretnego egzemplarza to też uważam, że za duża. Szczególnie, że w ciągu paru miesięcy będzie sporo 3 latków do sprzedania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > kto kupuje nowego diesla i robi 15kkm rocznie ? Każdy filantrop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > kto kupuje nowego diesla i robi 15kkm rocznie ? Ale drugi raz tego błędu nie zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > kto kupuje nowego diesla i robi 15kkm rocznie ? kto bogatemu zabroni? Ja na początku robiłem 30 kkm, obecnie ok 20 kkm przez to że siedzę więcej w biurze niż siedzę w aucie więc co za problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 Mam zrobione 110 000 km 2009 rok, kwiecień. Z problemów to tyle: Wymiana oleju i filtrów i poza tym jedynie to że dmucha czasem ciepłym powietrzem z kratek zamiast chłodnym, coś się dzieje z nawiewem, choć ostatnio działa idealnie Choć do 160 kkm jeszcze chyba dużo może mi się przydarzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > kto kupuje nowego diesla i robi 15kkm rocznie ? Np ja kupiłem golfa 5+ z przebiegiem 135 tys, auto ma 8 lat i silnik TDI wiec można takiego znaleźć. Samochód od dziadka z Polski, który jeździł prawie tylko do kościoła a prywatnie mój ojciec. Miał on już kilka nowych aut w swoim życiu i wszystkie miały robione ok 15 tys. rocznie a nawet niektóre mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > Np ja kupiłem golfa 5+ z przebiegiem 135 tys, auto ma 8 lat i silnik TDI wiec można takiego > znaleźć. Samochód od dziadka z Polski, który jeździł prawie tylko do kościoła a prywatnie mój > ojciec. Miał on już kilka nowych aut w swoim życiu i wszystkie miały robione ok 15 tys. > rocznie a nawet niektóre mniej. I ile z tych nowych aut poszło do osoby spoza rodziny i grona znajomych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > 3 letni powinien miec w tych granicach Bądź poważny! mój 4 latek miał 152kkm i był używany w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltalaska Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 O silniku to nic nie powiem bo mam benzynowy. Jak dla mnie auto nudne w środku że hej, ot taki "poprawny", wykończenie i materiały też głowy nie urywają. IMHO fotele mają troszkę za wąskie oparcia, takie miałem wrażenie po przesiadce z A3. Uważaj na tylne zawieszenie wielowahaczowe, bo przy takim przebiegu na polskich drogach może niedługo okazać się do wymiany, a tania naprawa to to nie jest Z plusów że fajnie się prowadzi i to jak dla mnie tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > O silniku to nic nie powiem bo mam benzynowy. > Jak dla mnie auto nudne w środku że hej, ot taki "poprawny", wykończenie i materiały też głowy nie > urywają. IMHO fotele mają troszkę za wąskie oparcia, takie miałem wrażenie po przesiadce z A3. Fotele w wersji Trend z pakietem Gold X mają to do siebie że są wąskie ale za to są bardzo wygodne, myślę że to ich duży plus, trzymają jako tako w zakrętach, gdy ja podpieram się kolanem i łokciem na łuku osoby z tyłu fruwają od szyby do szyby Poza tym nie pozwalają za bardzo przytyć, bo inaczej nie usiądziesz do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 Samochód całkiem poprawny jak na swoją klasę, nie dręczą go jakieś usterki inne niż konkurencję klasową, wymienia się to samo co w każdym innym dieslu, ceny części na umiarkowanym poziomie. Co do plastików-nie rozumiem tych co tu narzekają, te plastiki są ...plastikowe, ale nie trzeszczą, zachowują się poprawnie, samochody w tej klasie raczej nie mają "luksusów" w środku, jeżdżę takim już ileś tam km i plastiki nie drażnią i nie żyją własnym zyciem. Co do zamykania drzwi, że są "blaszane"-znowu trzeba pamiętrać jaka to klasa auta i że u konkurencji jest to samo. Trzymanie fotela-potwierdzam, na zadowalającym poziomie, prowadzenie lepiej niż dobrze, spalanie w Wawie 7l/100. Do 200 tyś zawiechy się praktycznie nie dotyka (jakieś tam łączniki może i tak, ale nie wielowahacz z tyłu jak tu ktoś pisał). Co do rudej-tylna klapa i nadproża tył i przód, tam potrafi lakier wypiakować się od eksploatacji, bo z kół rzuca, a jest dość cienki na tych elementach. Imho samochód dobry, więc jak stan jest ok to powinieneś rozważyć zakup. Za tą kasę powinien być bezwypadkowy, jak pasuje Ci taniej, ale po poprawkach lakierniczych (jakieś stłuczki czy rysy robione, po prostu nie w pełni oryg lakier) to odezwij się na priv, ostatnio sporo ich bywa, zaoszczędzisz na wszelakie "drogie" naprawy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobromir Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > I ile z tych nowych aut poszło do osoby spoza rodziny i grona znajomych? Ten golf jest pierwszy, poprzednie 3 zostały sprzedane do obcych ludzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Bądź poważny! mój 4 latek miał 152kkm i był używany w Polsce. no nie wiem jakos nie znam ludzi co tak nawalaja kilometrów prywatnie,ja mam diesla robie max 20tys km rocznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Fotele w wersji Trend z pakietem Gold X mają to do siebie że są wąskie ale za to są bardzo wygodne, > myślę że to ich duży plus, trzymają jako tako w zakrętach, gdy ja podpieram się kolanem i > łokciem na łuku osoby z tyłu fruwają od szyby do szyby > Poza tym nie pozwalają za bardzo przytyć, bo inaczej nie usiądziesz do końca Najgorsze jest to, że większość osób (kierowców) ok. 180cm wzrostu, będzie idealnie zahaczało prawym kolanem o twardy rant konsoli środkowej. Na początku nie zwraca się na to uwagi, ale jak ktoś jeździ więcej .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > > Bądź poważny! mój 4 latek miał 152kkm i był używany w Polsce. no nie wiem jakos nie znam ludzi co > tak nawalaja kilometrów prywatnie,ja mam diesla robie max 20tys km rocznie Kupiles tego diesla nowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Kupiles tego diesla nowego? ja?nigdy nowego auta nie kupie:)3 latek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > ja?nigdy nowego auta nie kupie:)3 latek No wlasnie, a ile mial przejechane przez pierwsze 3 lata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Najgorsze jest to, że większość osób (kierowców) ok. 180cm wzrostu, będzie idealnie zahaczało > prawym kolanem o twardy rant konsoli środkowej. Na początku nie zwraca się na to uwagi, ale > jak ktoś jeździ więcej .... Świetnie rozwiązali ten problem w nowym RAV4, konsola jest tylko na górze a kolanka mogą latać po całym aucie swobodnie. Może trzeba celować w takie auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > No wlasnie, a ile mial przejechane przez pierwsze 3 lata? 65tys pewnego przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > 65tys pewnego przebiegu Mój, po pierwszych trzech latach miał 120kkm, po kolejnych czterech 163kkm (i wtedy go kupiłem). Dziś, po kolejnych trzech i pół, ma ... 184kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > 65tys pewnego przebiegu wiesz, przebieg rzecz wzgledna. moj tata pastuchem 2,0 tdi od 2008 nakrecil prawie 230kkm moja mama c3 picasso od 2011.... 14kkm takze widzisz, samochod jest po to zeby jezdzil a nie stal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 Mój pierwsza rejestracja 2009 rok w czerwcu tego roku jak kupowałem miał 179tkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 miałem diesla w fordzie i drugo raz bym tego błędu nie zrobił... owczem miałem mondeo ale to też ford Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > miałem diesla w fordzie i drugo raz bym tego błędu nie zrobił... > owczem miałem mondeo ale to też ford Nie ma co generalizować. Stare 2.0 TDCi 130 KM to nie były zbyt udane jednostki, osprzęt do najtrwalszych nie należał, ale obecne diesle PSA są o wiele lepsze. Nie mówić nawet o 1.8 TDCi, który uchodzi ponoć za najtrwalszy. Stary i bezawaryjny. Kultury nie ma za grosz, no może jest bardziej kulturalny niż 1.9 TDI I nie trzeba robić w nim rozrządu co 60 kkm tylko co 200 kkm wg książki, lub co 150 kkm żeby mieć spokojne sumienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 Warto też wspomnieć o nienaprawialnych i kosztownych piezoelektrycznych wtryskach od Siemensa, które jak wiadomo mogą paść w najmniej spodziewanym momencie Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Warto też wspomnieć o nienaprawialnych i kosztownych piezoelektrycznych wtryskach od Siemensa, > które jak wiadomo mogą paść w najmniej spodziewanym momencie > Pozdr Ja już nawet zapomniałem co tam siedzi... Nie da się ich "regenerować" jak to piszą na forach? Zresztą nowe wtryski to nie więcej niż 5000 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 To cza benzynę kupić a nie dizla.W życiu bym nie kupił dizla . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Ja już nawet zapomniałem co tam siedzi... > Nie da się ich "regenerować" jak to piszą na forach? > Zresztą nowe wtryski to nie więcej niż 5000 zł Nie da się . Ja ostatnio musiałem wymienić 1 i nowy kosztował 900 zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Ja już nawet zapomniałem co tam siedzi... > Nie da się ich "regenerować" jak to piszą na forach? > Zresztą nowe wtryski to nie więcej niż 5000 zł PODOBNO, zaznacza - PODOBNO da się wyczyścić i złożyć ponownie. A właściwe złożenie jest gwarancją sukcesu. Ale niech się jakiś specjalist wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > szukam i szukam auta, teraz trafił się focus mk2 kombi z 2010 > wersja goldx > motor 1,8 tdci 115km > przebieg 160k > ogólny stan dobry, ma troche rys itd. ale nie picowany do sprzedaży > cena w granicach 30k > jest sens sobie glowe zawracac? Podobały mi się Focusy, dopóki trochę z nimi nie poobcowałem. Owszem zawieszenie i prowadzenia to ich dobra strona, ale jakość (zwłaszcza wnętrza) kuleje. No i ta legendarna korozja. No ale jako typowy pupowóz czemu nie, póki rudej słychać nie będzie to się sprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > krajowy, poflotowy To może być jego wadą, albo i zaletą. Nie zawsze flotowy znaczy zadbany. Aha w dwóch Focusach mk2 i mk2 fl przy przebiegu do 200 kkm (w czasie 2 lat) były wymieniane po dwa razy turbiny. Pech? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > To może być jego wadą, albo i zaletą. Nie zawsze flotowy znaczy zadbany. Jeden z problemów to naciski flot na serwis, żeby zalewać 15W40 bo taniej. Chyba dość częste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > Jeden z problemów to naciski flot na serwis, żeby zalewać 15W40 bo taniej. Chyba dość częste Pierwsze słyszę...Jeśli serwisowany w fordzie to ford nie zgodzi się na taki manewr. Poza tym jakie taniej?5W30 dla fordów jest dość tanim olejem, wg mnie urban legend. Tak kombinować to mogą małe leasingi w sporych flotach nikt nie zawraca sobie tym głowy, czasami serwisy zdarzają się "w trasie" bo akurat handlowiec jest we Wrocku a samochód serwisowany w Wawie, więc umawia się na serwis we Wrocku itd. Co do jakości wykonania to co pisze kolega wyżej. Naprawdę nie rozumiem takich wpisów, samochód klasy kompakt, więc czego się spodziewać?Plastik nie trzeszczy, nie żyje własnym życiem, łatwy w utrzymaniu czystości, więc co z tymi plastikami? w oplu astrze 3 jest lepiej? w kazdym samochodzie tej klasy jest podobnie, jakość materiałów właśnie uważam za dobrą, miałem kilka z przebiegami 140-210-nic nie dziurawe,nie popękane, fotele kierowników praktycznie bez oznak zużycia, nie wygniecione,pomarszczone itd, mieszki nie powycierane, gałki również dobrze utrzymane. Kierownice plastikowe co miałem, może tandetnie wyglądające, ale po tylu km kiera jak nowa, przy 200 tyś w takiej fabii 2x trzeba zmieniać więc dobrze aby każdy model tak znosił upływ km we wnętrzu jak ford...z minusów to ruda na klapie i przy łączeniu progów-po 2008 jest deko lepiej niż w pierwszych modelach mk 2. Ceny ich są tak niskie, że spokojnie można raz na 2-3 lata 500-700zł dołożyć w lakiernika, choć jest to tak jak pisałem minus, niestety auta za dużo większą kasę również mają z tym problem, tu francuzy dobrze wypadają na tej linii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 Generalnie ja do jakości samych plastików nie mam zastrzeżeń, mam zastrzeżenia co do ilości tych plastików, bo jest ich zdecydowanie za dużo W starej Astrze II wnętrze było jednak bardziej przytulne, miało jakiś tam materiał, Corolla E12 również nie jest tak plastikowa jak te Foki. Moja żona narzeka bardziej niż ja, że w środku taki kanciasty plastikowy, zimny i niewygodny, a ja chyba wezmę to pod uwagę Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > Generalnie ja do jakości samych plastików nie mam zastrzeżeń, mam zastrzeżenia co do ilości tych > plastików, bo jest ich zdecydowanie za dużo W starej Astrze II wnętrze było jednak bardziej > przytulne, miało jakiś tam materiał, Corolla E12 również nie jest tak plastikowa jak te Foki. > Moja żona narzeka bardziej niż ja, że w środku taki kanciasty plastikowy, zimny i niewygodny, > a ja chyba wezmę to pod uwagę > Pozdr Zgadzam się w 100%. Porównując Mondeo i Focus, foka wypada bardzo blado, jak typowy wół roboczy bez jakichkolwiek komfortowych wkładek. Boczki z miłym materiałem są bardzo fajne i o wiele lepiej mi się takim autem podróżuje niż plastic fantastic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > Pierwsze słyszę... Toyota, wynajem długoterminowy. Pierwszy serwis, i zalanie mineralnego 15W40. I jeszcze tłumaczyli, że to całkiem dobry olej jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > Toyota, wynajem długoterminowy. Pierwszy serwis, i zalanie mineralnego 15W40. I jeszcze tłumaczyli, > że to całkiem dobry olej jest Tak się składa, że właśnie w Toyocie i w Oplu widziałem takie manewry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > Toyota, wynajem długoterminowy. Pierwszy serwis, i zalanie mineralnego 15W40. I jeszcze tłumaczyli, > że to całkiem dobry olej jest 1.4 D4D brata do 150 kkm jeździła na 15W40 w flocie Wywaliłem gały jak to zobaczyłem , ale serwis twierdzi, że tak ma być. Dziś ma 190 kkm i ma się dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glaeken Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > 1.4 D4D brata do 150 kkm jeździła na 15W40 w flocie Dobrze ze usery z BobIsTheOilGuy tego nie widza W stanach to maja taka paranoje, ze potrafia co 5k mil zmieniac syntetyki. Mysle ze mineral to by wymieniali co 1k mil. [edit] Swoja droga, to jakie myslenie prowadzi do uzywania olejow 15w40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.