wodzu Napisano 25 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2014 Pacjent Audi A3 Sportback. Potrzebny silnik benzynowy. Najlepszy byłby stary 1.6 ale najmłodsze są z 2010 roku poszukiwany jest młodszy samochód. Pytanie tylko o aspekt awaryjności 1.2 TSI vs 1.4 TSI: 1. Który mniej awaryjny ? 2. Tańszy w naprawie ? Koszt najczęstszych awarii ? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Pytanie tylko o aspekt awaryjności 1.2 TSI vs 1.4 TSI: > 1. Który mniej awaryjny ? Żaden, tsi z początków produkcji zużywa rozrząd szybciej niż płyn do spryskiwaczy. > 2. Tańszy w naprawie ? Koszt najczęstszych awarii ? AFAIR koszty bardzo porównywalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Żaden, tsi z początków produkcji zużywa rozrząd szybciej niż płyn do spryskiwaczy. Ale, że ja Cię proszę, jak? Permanentnie? Zakładasz nowy i znów go szlag trafia przed kolejnym uzupełnieniem psik-psika i wymianą wunderbauma? Czy może zrobili w końcu porządne elementy i wystarczy kupić auto z nastawieniem na włożenie na "good morning to you" 3/5/10kpln i mieć temat z głowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Ale, że ja Cię proszę, jak? Permanentnie? Zakładasz nowy i znów go szlag trafia przed kolejnym > uzupełnieniem psik-psika i wymianą wunderbauma? > Czy może zrobili w końcu porządne elementy i wystarczy kupić auto z nastawieniem na włożenie na > "good morning to you" 3/5/10kpln i mieć temat z głowy? 1.2tsi po czerwcu 2011, 1.4tsi po 2010 (nie pamiętam który miesiąc) mają poprawiony łańcuch i nie słychać żeby problemy występowały. W starszych autach jeśli miały łańcuch+reszta wymieniane w ASO po tych datach również nie powinno być problemów. Łańcuch + reszta do 1.2tsi to koszt około 1.5kpln, do 1.4 drożej, bo tam jest wariator faz rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Żaden, tsi z początków produkcji zużywa rozrząd szybciej niż płyn do spryskiwaczy. który masz już zestaw? > AFAIR koszty bardzo porównywalne. w 1.4 jest wariator faz rozrządu, jest drożej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 To nawet w maluchu rzadziej się rozrząd wymieniało - no i taniocha była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/6-...ta-z-tymi/lcf01 Przed chwila wpadłem na taki artykuł. Pisza o obu silnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > To nawet w maluchu rzadziej się rozrząd wymieniało - no i taniocha była nie wiem czy taniej, ASO wymieniało gratis edit tak czy inaczej, nie pchałbym się w tsi z przed 2011r i to też nie jest tak, że w każdych aucie są problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 1.2 troche malo jak na taka mase. Jezdzilem 1.2 w Leonie a on jest lzejszy i szalu nie robi. Oczywiscie w miescie wystarcza ale przy wyzszych predkosciach wolalbym zwykle 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > 1.2tsi po czerwcu 2011, 1.4tsi po 2010 (nie pamiętam który miesiąc) mają poprawiony łańcuch i nie > słychać żeby problemy występowały. > W starszych autach jeśli miały łańcuch+reszta wymieniane w ASO po tych datach również nie powinno > być problemów. > Łańcuch + reszta do 1.2tsi to koszt około 1.5kpln, do 1.4 drożej, bo tam jest wariator faz > rozrządu. A nie jest tak, że po którymś tam roku VW wrócił do paska zamiast łańcucha? Bo coś chyba czytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > A nie jest tak, że po którymś tam roku VW wrócił do paska zamiast łańcucha? Bo coś chyba czytałem. Wrócił. Tu opis m.in. tych silników: 6-najgorszych-silnikow-benzynowych-ostatnich-dziesieciu-lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > A nie jest tak, że po którymś tam roku VW wrócił do paska zamiast łańcucha? Bo coś chyba czytałem. wrócił, ale to nastąpiło ze zmianą modelu np golf VI - golf VII, octa 2-3 ale np już rapid czy fabia, passat, superb produkowane w tym samym czasie co golf 7 i octa 3 nadal mają łańcuch nie pasek, łańcuch poprawiony co ważne, na forum golfa octy itd nikt nie sygnalizuje problemów w autach z poprawionym łańcuchem i resztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > 1.2 troche malo jak na taka mase. Jezdzilem 1.2 w Leonie a on jest lzejszy i szalu nie robi. > Oczywiscie w miescie wystarcza ale przy wyzszych predkosciach wolalbym zwykle 1.6. ale to chyba zalezy ktore 1.2 w Leonie 1.2 TSI ma 85 jak i 110 w A3 8P mial chyba 105 koni 1.4 TSI chyba 125 a teraz 1.4 moze miec chyba 122KM jak i 150 z ACT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > który masz już zestaw? Fabryczny, auto z lutego 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > 1.2 troche malo jak na taka mase. Jezdzilem 1.2 w Leonie a on jest lzejszy i szalu nie robi. > Oczywiscie w miescie wystarcza ale przy wyzszych predkosciach wolalbym zwykle 1.6. Zwykłe 1.6 miało tą samą moc i połowę mniejszy moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/6-...ta-z-tymi/lcf01 > Przed chwila wpadłem na taki artykuł. Pisza o obu silnikach Poziom niekompetencji autoświatowych dziennikarzyn jest wręcz oszałamiający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Zwykłe 1.6 miało tą samą moc i połowę mniejszy moment. połowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > połowę? No nie połowę, znacznie mniej 77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) @ 5,700 rpm; 148 newton metres (109 lbf·ft) @ 4,500 rpm — AUS, AZD, ATN, BCB (discontinued) 77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) @ 5,000 rpm; 175 newton metres (129 lbf·ft) @ 1,550-4,100 rpm — CBZB A i przebieg tego momentu trochę inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > No nie połowę, znacznie mniej > 77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) @ 5,700 rpm; 148 newton metres (109 lbf·ft) @ 4,500 rpm > — AUS, AZD, ATN, BCB (discontinued) > 77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) @ 5,000 rpm; 175 newton metres (129 lbf·ft) @ 1,550-4,100 > rpm — CBZB > A i przebieg tego momentu trochę inny Przy 1500 obr, to pewnie połowa będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Przy 1500 obr, to pewnie połowa będzie Ano zgadza się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > połowę? zalezy w którym zakresie obrotów 1.6 mial max moment przy prawie 4tys obr TSI od ponizej 2000krpm juz jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Zwykłe 1.6 miało tą samą moc i połowę mniejszy moment. Moment jak moment ale pojemnosc wieksza. W takim razie brac 1.2TSI i nie wymyslac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Moment jak moment ale pojemnosc wieksza. W takim razie brac 1.2TSI i nie wymyslac. No, pojemność ważna rzecz. Jeden-dwa jest dobre na trzech, pod warunkiem że jeden nie pije. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > TSI od ponizej 2000krpm juz jedzie Jedzie to trochę za dużo powiedziane, to dobry silniczek do jakichś VW upów czy innych citgo, szkoda, że go do nich nie wkładają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Żaden, tsi z początków produkcji zużywa rozrząd szybciej niż płyn do spryskiwaczy. Mało bardzo używasz płynu do spryskiwaczy, jeśli ci wystarcza na 70 kkm (tyle u mnie wytrzymał pierwszy rozrząd, z drugim jeszcze do 70kkm nie dojechałem, na razie nic się niepokojącego nie dzieje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Jedzie to trochę za dużo powiedziane, to dobry silniczek do jakichś VW upów czy innych citgo, > szkoda, że go do nich nie wkładają. e tam w Ibizie na "2" do setki prawie imo dobry wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Mało bardzo używasz płynu do spryskiwaczy, jeśli ci wystarcza na 70 kkm (tyle u mnie wytrzymał > pierwszy rozrząd, z drugim jeszcze do 70kkm nie dojechałem, na razie nic się niepokojącego nie > dzieje) Jak za czasow FSO brawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > 1.2 troche malo jak na taka mase. Jezdzilem 1.2 w Leonie a on jest lzejszy i szalu nie robi. > Oczywiscie w miescie wystarcza ale przy wyzszych predkosciach wolalbym zwykle 1.6. To że wolisz zwykłe 1.6 ok, ale możesz to uzasadnić w kontekście 1.2 TSi? Według mnie 1.2 TSi miażdży pod każdym względem wolnossaka 1.6 - moc, moment i jego przebieg, spalanie. Praktycznie każdy 1.2 ma dużo większą moc niż deklarowane 105 km, dużo osób robiło pomiary które wykazywały średnio 115-120 km w serii i moment około 180-190 Nm, gwarantuje Ci, że przy wyższych prędkościach takie 1.2 ze skrzynią 6b sprawuje się zadziwiająco dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Moment jak moment ale pojemnosc wieksza. W takim razie brac 1.2TSI i nie wymyslac. A co ma pojemność do tego ? Pojemność ma marginalne znaczenie. Nie ma co porównywać silnika wolnossącego z doładowanym, ok może trwałość i skomplikowanie budowy tu się zgodzę, ale parametry użytkowe przemawiają zdecydowanie za 1.2 Miałem taki TSi i byłem bardzo zadowolony, dynamika, spalanie, v-max na poziomie licznikowych 210 km/h nie lekkiej Octavi II FL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > To że wolisz zwykłe 1.6 ok, ale możesz to uzasadnić w kontekście 1.2 TSi? Według mnie 1.2 TSi > miażdży pod każdym względem wolnossaka 1.6 - moc, moment i jego przebieg, spalanie. miazdzy tez serwisem dwumasa jest? turbo jest? bezposredni wtrysk jest. załóż do tego jeszce LPG. 1.6 bedzier jezdzic na alasce. koszt lpg 2200. 1.2 lpg 6 gen jakies 6-7 tys zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > miazdzy tez serwisem > dwumasa jest? turbo jest? bezposredni wtrysk jest. bez przesady, że miażdży. Wiadomo, turbo i dwumas mogą paść pewnie po 200 tys. km, ale koszt ich wymiany będzie ułamkiem całego kosztu serwisu auta do tego czasu. A bezpośredni wtrysk czym miażdży? Słyszałeś o jakichś nagminnych awariach wtryskiwaczy w benzynach? > załóż do tego jeszce LPG. > 1.6 bedzier jezdzic na alasce. koszt lpg 2200. > 1.2 lpg 6 gen jakies 6-7 tys zł. ale o żadnym LPG autor wątku nie wspominał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > A bezpośredni wtrysk czym > miażdży? Słyszałeś o jakichś nagminnych awariach wtryskiwaczy w benzynach? Silniki Mitsubishi GDI i VW FSI borykały się z osadzającym nagarem na zaworach. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Silniki Mitsubishi GDI i VW FSI borykały się z osadzającym nagarem na zaworach. > dranio To jest podobno globalny problem wynikający z samej idei bezpośredniego wtrysku. Z tym, że podobno mniej dotkliwy w silnikach z T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > To jest podobno globalny problem wynikający z samej idei bezpośredniego wtrysku. Z tym, że podobno > mniej dotkliwy w silnikach z T. Ale Fiat jakoś sobie dobrze radzi z T-Jetem a to tylko Fiat, a tutaj VW i inni mają wpadkę jak dzieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Ale Fiat jakoś sobie dobrze radzi z T-Jetem a to tylko Fiat, a tutaj VW i inni mają wpadkę jak > dzieci Ale T-jet chyba nie ma bezposredniego wtrysku... Poza tym jednak chyba spala sporo wiecej niz TSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Ale T-jet chyba nie ma bezposredniego wtrysku... > Poza tym jednak chyba spala sporo wiecej niz TSI. w Alfie jest i tam były wpadki czasami imo warto spalic wiecej ale smigac z komfortem psychicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Ale T-jet chyba nie ma bezposredniego wtrysku... > Poza tym jednak chyba spala sporo wiecej niz TSI. Spalanie różni się około 0,5-1l Poza tym spalanie zależy od i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Spalanie różni się około 0,5-1l > Poza tym spalanie zależy od i a jak sie kupi wolnossaca benzyne z posrednim wtryskiem to tanio mozna załozyc LPG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > a jak sie kupi wolnossaca benzyne z posrednim wtryskiem to tanio mozna załozyc LPG... Tylko takich silników z regulacją płytkową lub hydrauliczną już się zbytnio nie produkuje.... ps. wymień 10 silników pod LPG które nie wymagają kosztowych regulacji zaworów (szklankami) mają być w produkcji od 2008r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > e tam w Ibizie na "2" do setki prawie imo dobry wynik Zgadza się, prawie dobry wynik. Z akcentem na prawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > miazdzy tez serwisem > dwumasa jest? turbo jest? bezposredni wtrysk jest. > załóż do tego jeszce LPG. > 1.6 bedzier jezdzic na alasce. koszt lpg 2200. > 1.2 lpg 6 gen jakies 6-7 tys zł. ale 1.2 to chyba wtrysk pośredni, skoda montuje gaz po ok 3kpln do 1.2 tsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 tylko ten lpg to 5 gen zuzywajace pb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 > Ale T-jet chyba nie ma bezposredniego wtrysku... nie ma > Poza tym jednak chyba spala sporo wiecej niz TSI. chyba tak, przynajmniej tak twierdzą ci, którzy mają jakieś porównanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 > a jak sie kupi wolnossaca benzyne z posrednim wtryskiem to tanio mozna załozyc LPG... ale żeś się uczepił tego LPG. No i co z tego że można? Zrozum, że dla wielu ludzi to nie ma żadnego znaczenia. Ja już np. miałem samochód z LPG i więcej nie chcę, znam dużo takich osób. Więc NIE MA znaczenia czy się nadaje do LPG czy nie. Obecnie zwykła, prosta turbobenzyna fiata spala mi średnio ok. 7l/100km. Przy takim spalaniu LPG jest bez sensu dla mnie. Oszczędności zbyt małe, zbyt odległe w czasie, niewarte potencjalnych problemów. Silniki TSI z bezpośrednim wtryskiem są oszczędniejsze niż mój, więc gazowanie ich tym bardziej jest bez sensu. Jakbym miał Jeepa Grand Cherokee z silnikiem V8 i mógł spalać 20l/100km LPG zamiast 17l benzyny, to bym rozważył gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 > ale żeś się uczepił tego LPG. No i co z tego że można? Zrozum, że dla wielu ludzi to nie ma żadnego > znaczenia. Ano właśnie. U mnie łatwość czy trudność gazowania nigdy nie była wyznacznikiem przy kupnie samochodu (mimo, że kupuję samochody używane). dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 > Miałem taki TSi i byłem bardzo zadowolony, dynamika, spalanie, v-max na poziomie licznikowych 210 > km/h nie lekkiej Octavi II FL. tak, znamy te bajki... i jeszcze benzyny przybywało w baku i to nic że katalogowo auto pojedzie 190 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 > tak, znamy te bajki... i jeszcze benzyny przybywało w baku > i to nic że katalogowo auto pojedzie 190 w katalogu vmax to raczej powinni podawac rzeczywisty, a nie licznikowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 > w katalogu vmax to raczej powinni podawac rzeczywisty, a nie licznikowy Liczniki jak kłamią to max. 10 km/h, wszystkie VAG-i, którymi jechałem z GPS kłamały mniej, nigdy więcej niż 7 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 > Liczniki jak kłamią to max. 10 km/h, wszystkie VAG-i, którymi jechałem z GPS kłamały mniej, nigdy > więcej niż 7 km/h. + troche z gorki, wiatr w odpowiednia strone. Poza tym serio 7km/h nawet przy 190km/h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 > + troche z gorki, wiatr w odpowiednia strone. Duży żagiel albo zjazd z Kasprowego .... > Poza tym serio 7km/h nawet przy 190km/h? Yeti 190 km/h nie osiągało, ale przy swoich krańcach możliwości to właśnie 6 lub 7 km/h było. Aktualnie użytkowany VAG (Exeo) nawet mniej - nie ma wyświetlacza prędkości cyferkami, więc dokładnego błędu nie znam, ale ze wskazówki to wygląda na mniej niż 5 km/h - trzeba uważać na fotoradarach, zwyczajowe + 10 może być za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.