czoper Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Mam zamiar sprzedać Bravo 2.0 mjet robione u Rogala. Oprócz chipa zaślepiony jest EGR i usunięty DPF. Zrobione jest to dość sprytnie, bo komputer widzi obecność EGR i DPF. Tylko DPF się od dawna nie wypala Mam do tego zmienione hamulce przód na czterotłok Brembo. Czy takie zmiany mogą być zachętą dla potencjalnego kupującego? Czy może wręcz przeciwnie? Przyznawać się czy nie w ogłoszeniu? Oczywiście zainteresowanych kupujących poinformuję. czoper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 dla mojego ojca przeszkodą, dla mnie (po zasięgnięciu opinii) pewnie zaletą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Mam zamiar sprzedać Bravo 2.0 mjet robione u Rogala. Oprócz chipa zaślepiony jest EGR i usunięty > DPF. > Zrobione jest to dość sprytnie, bo komputer widzi obecność EGR i DPF. Tylko DPF się od dawna nie > wypala Mam do tego zmienione hamulce przód na czterotłok Brembo. > Czy takie zmiany mogą być zachętą dla potencjalnego kupującego? Czy może wręcz przeciwnie? przeciwnie. > Przyznawać się czy nie w ogłoszeniu? Oczywiście zainteresowanych kupujących poinformuję. jak chcesz szybko sprzedać - przemilcz. jak mniej szybko, to napisz o hamulcach, bo to pewnie zauważą ludzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Dla mnie sporą zaletą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Dla mnie sporą zaletą jestesmy na forum moto. tutaj statystyka będzie kłamać a prawda jest taka, że ludzie (a zwłaszcza przy dieslu) unikają "tuningu" mechanicznego (hamulce? "potem klocki drogie i nie wiadomo od jakiego modelu"), elektronicznego ("silnik i turbinę zużywa") czy inne kosmetyczne malowania/dokładki ("walony i naprawiony po taniości, czy zabudowy audio ("Panie a po co mi to"). jesli nie obniza to ceny, to na pewno nie podnosi oczywiscie, każda potwora znajdzie swojego amatora, ale Jay pewnie potwierdzi, że ma być bajka o serii i niskim przebiegu sprzedana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Mam zamiar sprzedać Bravo 2.0 mjet robione u Rogala. Oprócz chipa zaślepiony jest EGR i usunięty > DPF. > Zrobione jest to dość sprytnie, bo komputer widzi obecność EGR i DPF. Tylko DPF się od dawna nie > wypala Mam do tego zmienione hamulce przód na czterotłok Brembo. > Czy takie zmiany mogą być zachętą dla potencjalnego kupującego? Czy może wręcz przeciwnie? > Przyznawać się czy nie w ogłoszeniu? Oczywiście zainteresowanych kupujących poinformuję. > czoper Przyznać się co było zmieniane, bo w razie jak się coś posypie ktoś może Cię później oskarżyć o wady ukryte. Jak dla mnie to takie zmiany są na minus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
german Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Mam zamiar sprzedać Bravo 2.0 mjet robione u Rogala. Oprócz chipa zaślepiony jest EGR i usunięty > DPF. > Zrobione jest to dość sprytnie, bo komputer widzi obecność EGR i DPF. Tylko DPF się od dawna nie > wypala Mam do tego zmienione hamulce przód na czterotłok Brembo. > Czy takie zmiany mogą być zachętą dla potencjalnego kupującego? Czy może wręcz przeciwnie? > Przyznawać się czy nie w ogłoszeniu? Oczywiście zainteresowanych kupujących poinformuję. > czoper Sprzedawałem samochód z modami i przywrócony do serii. Zdecydowanie łatwiej jest sprzedać pojazd kompletnie seryjny a elementy nieseryjne pogonić osobno. na plus dodatkowo - odzyskacz część włożoną w mody. Na samochód po modach musisz trafić amatora, napaleńca pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Sprzedawałem samochód z modami i przywrócony do serii. > Zdecydowanie łatwiej jest sprzedać pojazd kompletnie seryjny a elementy nieseryjne pogonić osobno. > na plus dodatkowo - odzyskacz część włożoną w mody. > Na samochód po modach musisz trafić amatora, napaleńca > pozdrawiam Soft można wgrać fabryczny, no ale jakoś wspawywania DPF'u nie widzę jako jedna z czynności przed sprzedażą auta w PL ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Mam zamiar sprzedać Bravo 2.0 mjet robione u Rogala. Oprócz chipa zaślepiony jest EGR i usunięty > DPF. > Zrobione jest to dość sprytnie, bo komputer widzi obecność EGR i DPF. Tylko DPF się od dawna nie > wypala Mam do tego zmienione hamulce przód na czterotłok Brembo. > Czy takie zmiany mogą być zachętą dla potencjalnego kupującego? Czy może wręcz przeciwnie? > Przyznawać się czy nie w ogłoszeniu? Oczywiście zainteresowanych kupujących poinformuję. > czoper dla mnie byłaby to raczej zaleta - zwłaszcza zrobione hamulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
german Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Soft można wgrać fabryczny, no ale jakoś wspawywania DPF'u nie widzę jako jedna z czynności przed > sprzedażą auta w PL ... a gdzie napisałem,że tyczy się to wszystkiego co zrobił ? Wiadomo,że zrobić to co się da odwrócić niedużym nakładem pracy i funduszy w postaci PLN czy jak kto woli peruwiańskiego Pesos pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
german Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > dla mnie byłaby to raczej zaleta - zwłaszcza zrobione hamulce dla większości kącikowców będzie to zaletę - niestety takich jak My w stosunku do większości do kupujących może będzie 5- 10 % Polecam wystawić w dwóch różnych konfiguracjach jedna zbliżona seria druga w pełnej opcji tjunu i dodatkowo wyszczególnione bez czego może być taniej np. bez standardowych hamulców. Dla nas in plus wszystkie mody ale dla przeciętnego kowalskiego to zupełnie inna bajka pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 nie kupiłbym takiego auta, chyba że od znajomego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Mam zamiar sprzedać Bravo 2.0 mjet robione u Rogala. Oprócz chipa zaślepiony jest EGR i usunięty > DPF. > Zrobione jest to dość sprytnie, bo komputer widzi obecność EGR i DPF. Tylko DPF się od dawna nie > wypala Mam do tego zmienione hamulce przód na czterotłok Brembo. > Czy takie zmiany mogą być zachętą dla potencjalnego kupującego? Czy może wręcz przeciwnie? > Przyznawać się czy nie w ogłoszeniu? Oczywiście zainteresowanych kupujących poinformuję. > czoper Będzie to zaleta dla kogoś kto kupując auto nie pozostawia go seryjnym. W większości takie auta przechdzą z rąk do rąk w grupie fanów marki znających ayto np. z jakiegoś forum. Znajomy sprzedawał auto z programem, zmienionym wydechem, dołożonym LPG, modami wnętrza (lift polift), extra felgami z nowymi oponami. Przez miesiąc jeden z potencjalnych kupujących wydzwaniał, a ile bez tego, a wyjmij to a dołoż tamto. W końcu przyjechał drugi, pogdał, zobaczył co i jak zrobione, przejechal się i zapłacił cenę za ten rocznik i model x2. Znajomy zadowolony, bo auto trafiło w dobre ręcę, nowy właściciel mega zadowolony. A maruda się obraził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Witam. Jeżeli jest mi auto znane, to jest to +. Natomiast od obcego, to duży minus Osobiście, wolę sam "modyfikować" serię, niż kupić po modyfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Tak, jeśli przyjedzie po auto zwykły użytkownik to stwierdzi że jakiś ulep, ale ktoś to ogarnia co dają większe hamulce czy brak DPFu to raczej będzie duży plus. Niem musi bawić się w wypalanie, a dobre hamulce to podstawa i pewnie będzie sporo sytuacji po których stwierdzi że dobrze mieć lepsze hamulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > nie kupiłbym takiego auta, chyba że od znajomego Nie każdy pałuje auto po chipie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Nie każdy pałuje auto po chipie Ale ludzie jak kupują i pada hasło "chip" to każdy już ma w głowie pałowanie auta do odcinki Jak tata sprzedawał O1 tdi po wirusie to właśnie tak ludzie reagowali. Przyjechał znajomy, obejrzał wykres, przejechał się i wziął bez gadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Ale ludzie jak kupują i pada hasło "chip" to każdy już ma w głowie pałowanie auta do odcinki Jak > tata sprzedawał O1 tdi po wirusie to właśnie tak ludzie reagowali. Przyjechał znajomy, > obejrzał wykres, przejechał się i wziął bez gadania Dieslem do odcinki, hmm ktoś chyba lubi dziwne dźwięki no chyba że R5 Chociaż ja ani raz do odcinki nie kręciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Jak napiszesz to w ogłoszeniu to 99% kupujących od razu odpuści. Wiec lepiej nie pisać. Jak powiesz dopiero na żywo to będą się wkurzać że na marne jechali. Najlepiej mówić przez telefon, ale trzeba się spodziewać że bardzo to będzie zniechecac i będą chcieli obniżenia ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > a prawda jest taka, że ludzie (a zwłaszcza przy dieslu) unikają "tuningu" mechanicznego (hamulce? > "potem klocki drogie i nie wiadomo od jakiego modelu"), elektronicznego ("silnik i turbinę > zużywa") czy inne kosmetyczne malowania/dokładki ("walony i naprawiony po taniości, czy > zabudowy audio ("Panie a po co mi to"). jesli nie obniza to ceny, to na pewno nie podnosi > oczywiscie, każda potwora znajdzie swojego amatora, ale Jay pewnie potwierdzi, że ma być bajka o > serii i niskim przebiegu sprzedana Dokladnie, każdy tuning = wada i powód do obniżenia ceny, a mechaniczny to już w ogole tragedia i większość ludzi zniechęci, może jakiś mechanik wezmie ale tez będzie chciał sporej obniżki ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Przyznać się co było zmieniane, bo w razie jak się coś posypie ktoś może Cię później oskarżyć o > wady ukryte. Jak dla mnie to takie zmiany są na minus. proszę nie pisz takich rzeczy, to nie hp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Tak, jeśli przyjedzie po auto zwykły użytkownik to stwierdzi że jakiś ulep, ale ktoś to ogarnia co > dają większe hamulce czy brak DPFu to raczej będzie duży plus. Niem musi bawić się w > wypalanie, a dobre hamulce to podstawa i pewnie będzie sporo sytuacji po których stwierdzi że > dobrze mieć lepsze hamulce Po pierwsze 99% kupujących to ludzie nie majacy pojęcia o autach. 1% to mechanicy Każdy z nich pomyśli: "o kurde zmienil hamulce? no to mi kłopotu narobil bo bym ładował najtańsze klocki , a teraz będę musial szukac droższych" oraz "o kurde , usunal DPF? no super ze usunal , bo slyszalem ze warto usunąć, ale ciekawe kto mu to robil? pewnie po taniości jakiś mietek a fakturę mi tu podsuwa ze niby dobry warsztat, eee nie ryzykuje , nie chce tego auta". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Po pierwsze 99% kupujących to ludzie nie majacy pojęcia o autach. Dlatego kupują u Mirka > 1% to mechanicy > Każdy z nich pomyśli: "o kurde zmienil hamulce? no to mi kłopotu narobil bo bym ładował najtańsze > klocki , a teraz będę musial szukac droższych" oraz "o kurde , usunal DPF? no super ze usunal > , bo slyszalem ze warto usunąć, ale ciekawe kto mu to robil? pewnie po taniości jakiś mietek a > fakturę mi tu podsuwa ze niby dobry warsztat, eee nie ryzykuje , nie chce tego auta". Byle jak to by właśnie mirek usunął DPFa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Dieslem do odcinki, hmm ktoś chyba lubi dziwne dźwięki no chyba że R5 Chociaż ja ani raz do > odcinki nie kręciłem Ja też nie, ale ludziska właśnie w taki sposób kupują auta. Kolega jak szukał Focusa 2 St to też omijał dłubane (choć kilka była całkiem fajnych i z fakturami na mody). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Ja też nie, ale ludziska właśnie w taki sposób kupują auta. Kolega jak szukał Focusa 2 St to też > omijał dłubane (choć kilka była całkiem fajnych i z fakturami na mody). Nigdy nie ma gwarancji że ktoś nie wrócił do serii przed sprzedażą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Mam zamiar sprzedać Bravo 2.0 mjet robione u Rogala. Oprócz chipa zaślepiony jest EGR i usunięty > DPF. > Zrobione jest to dość sprytnie, bo komputer widzi obecność EGR i DPF. Tylko DPF się od dawna nie > wypala Mam do tego zmienione hamulce przód na czterotłok Brembo. > Czy takie zmiany mogą być zachętą dla potencjalnego kupującego? Czy może wręcz przeciwnie? > Przyznawać się czy nie w ogłoszeniu? Oczywiście zainteresowanych kupujących poinformuję. > czoper Coś Ci powiem, jak ja bym takie auto sprzedawał. Sprzedawałbym jako auto po programie, zapewne masz wykres z hamowni, z logo Rogala, każdy, kto odrobinę "kuma czaczę" wie co Witek potrafi. Załączyłbym wykres, lub dał informację że na prośbę mogę dosłać, podkreśliłbym, że modyfikacje zrobione są w sposób profesjonalny. Ofertę "obetniesz" o tych dziadków, co się nie znają, ale zwiększysz wiarygodność wśród tych młodszych, których jest więcej, a przecież chodzi o tego 1 który go kupi. Ofertę wrzuciłbym również na forum fiata, żeby siedzący w temacie ją widzieli. Każdy z potencjalnych kupujących do których skierujesz ofertę będzie miał jasny obraz, że lepiej mieć więcej koni jak mniej. Jak skierujesz takie ogłoszenie i do starych i do młodych, to będziesz jednym z wielu co sprzedają swojego fiata w dieslu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Dlatego kupują u Mirka Tak > Byle jak to by właśnie mirek usunął DPFa Owszem (tak samo jak wycial katalizator, u mnie wszyscy wycinają przed sprzedażą), ale o tym nie mowi. A jak kolega chce uczciwie poinformować o usuniętym DPFie, to na pewno to bardzo zniechęci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > A jak kolega chce uczciwie poinformować o usuniętym DPFie, to na pewno to bardzo > zniechęci. Bo?Uzasadnij odpowiedź, bo w dieslu każdy pyta, czy ma DPFa (niektórzy pytają o PDFa) i nie uważam tego za minus, wręcz przeciwnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Bo?Uzasadnij odpowiedź, bo w dieslu każdy pyta, czy ma DPFa (niektórzy pytają o PDFa) i nie uważam > tego za minus, wręcz przeciwnie. Jak pisałem wyżej - bo nikt nie wie kto usuwal tego DPFa. Ja wiem ze każdy kupujący popiera usuniecie (ja osobiście tez) i każdy pewnie usunie po zakupie, ale chodzi o to ze jak sam pojedzie na "usuwanie" to wie do kogo jedzie. A tu już ma cos dłubane, usuwane, nie wiadomo kto robił, nie wiadomo jak robił, jakas lipa zapewne, "wiec obniż pan cene, to wezmę, bo biorę trochę w ciemno". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > w dieslu każdy pyta, czy ma DPFa (niektórzy pytają o PDFa) i nie uważam > tego za minus, wręcz przeciwnie. Tak, ale brak DPF fabrycznie, a brak bo wycięty to trochę różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Jak pisałem wyżej - bo nikt nie wie kto usuwal tego DPFa. Ja wiem ze każdy kupujący popiera > usuniecie (ja osobiście tez) i każdy pewnie usunie po zakupie, ale chodzi o to ze jak sam > pojedzie na "usuwanie" to wie do kogo jedzie. > A tu już ma cos dłubane, usuwane, nie wiadomo kto robił, nie wiadomo jak robił, jakas lipa zapewne, > "wiec obniż pan cene, to wezmę, bo biorę trochę w ciemno". Odp również do Robi1968-właśnie tutaj jest to plusem bo wiadomo kto robił, robił Rogal, który na silnikach diesla zjadł zęby, nie jest to kazek w szopie i nie jest to lipa, bo jest na to dokumentacja kierując ogłoszenie do tych troszkę młodszych i rozgarniętych bardziej niż średnio inteligentna małpa z przeciwstawnym kciukiem robi się z tego plus i to spory. Więcej mocy, brak problemów z zapychającym się dpfem. I piszę to ja, gość, który nie jest zwolennikiem poprawiania fabryki w temacie dpfa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Mam zamiar sprzedać Bravo 2.0 mjet robione u Rogala. Oprócz chipa zaślepiony jest EGR i usunięty > DPF. > Zrobione jest to dość sprytnie, bo komputer widzi obecność EGR i DPF. Tylko DPF się od dawna nie > wypala Mam do tego zmienione hamulce przód na czterotłok Brembo. > Czy takie zmiany mogą być zachętą dla potencjalnego kupującego? Czy może wręcz przeciwnie? > Przyznawać się czy nie w ogłoszeniu? Oczywiście zainteresowanych kupujących poinformuję. > czoper 1. skąd ten VAN w opisie auta? 2. jak program jest zrobiony na 230KM/450Nm to już dość sporo, więc pewnie bardziej świadomi zainteresowani spytają: sprzęgło, dwumas były zmieniane? Jeżeli cena będzie odpowiednia i zainteresowany będzie gotowy na wydanie takiej kwoty, a dodatkowo będzie miał zapas kasy na w razie W to pewnie kupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Odp również do Robi1968-właśnie tutaj jest to plusem bo wiadomo kto robił, robił Rogal, który na > silnikach diesla zjadł zęby, nie jest to kazek w szopie i nie jest to lipa, bo jest na to > dokumentacja kierując ogłoszenie do tych troszkę młodszych i rozgarniętych bardziej niż > średnio inteligentna małpa z przeciwstawnym kciukiem robi się z tego plus i to spory. Więcej > mocy, brak problemów z zapychającym się dpfem. > I piszę to ja, gość, który nie jest zwolennikiem poprawiania fabryki w temacie dpfa. Tylko ze jak napiszesz na otomoto/olx ze robione u Rogala, to większość potencjalnych klientów pomyśli sobie "aaa to pewnie jakiś jego kumpel Mietek" - ja bym tak pomyslal bo nie mam pojęcia co to za gość ten Rogal. Wiec żeby taka reklama miała sens to można ogłoszenia dawac tylko na fora "branżowe" czyli danej marki, danego modelu, czy tuningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Tylko ze jak napiszesz na otomoto/olx ze robione u Rogala, to większość potencjalnych klientów > pomyśli sobie "aaa to pewnie jakiś jego kumpel Mietek" - ja bym tak pomyslal bo nie mam > pojęcia co to za gość ten Rogal. Wiec żeby taka reklama miała sens to można ogłoszenia dawac > tylko na fora "branżowe" czyli danej marki, danego modelu, czy tuningu. A teraz przeczytaj co napisałem w 2 poście swoim w tym wątku Dokładnie zaleciłem by napisał z modami, ale ogłosił się również na forach, celując w tych co wiedzą o co kaman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > A teraz przeczytaj co napisałem w 2 poście swoim w tym wątku Dokładnie zaleciłem by napisał z > modami, ale ogłosił się również na forach, celując w tych co wiedzą o co kaman. Czytalem czytałem , wiec można celować wlasnie w kumatych na forach i czekac na klienta pol roku, lub celować w przeciętnego mało kumatego typowego klienta z otomoto/olx i sprzedać za niska cene ale szybko - jak zwykle są te dwie opcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Czytalem czytałem , wiec można celować wlasnie w kumatych na forach i czekac na klienta pol roku, Nie ma reguły,równie dobrze można sprzedać szybko. > lub celować w przeciętnego mało kumatego typowego klienta z otomoto/olx i sprzedać za niska > cene ale szybko - jak zwykle są te dwie opcje Robisz przeskok myślowy dając niską cenę, która powoduje sprzedaż auta bez względu czy ma mody czy nie, czy wygląda jak ten model czy niekoniecznie, więc rozmijasz się to z faktami. Szanse na sprzedaż w zalewie takich samych fiatów w dieslu wg mnie powodują zmniejszenie ilości potencjalnych kupujących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Wiec żeby taka reklama miała sens to można ogłoszenia dawac > tylko na fora "branżowe" czyli danej marki, danego modelu, czy tuningu. Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Dokładnie No dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > No dokładnie Zgadzam się z tobą, najlepiej w takich kręgach szukać nabywcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 To co wymieniłeś to poprawienie fabryki. Co ja mam powiedzieć jak będę sprzedawać swoje Bravo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Napisalbym, ze auto bez DPF. Ludzie nie musza wnikac a jak ktos bedzie dopytywal to powiedziec. O hamulcach bym nie wspominal przeciez to jest niemal fabryczne rozwiazanie. Albo wsadzic fabryczne jak jeszcze masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Mam zamiar sprzedać Bravo 2.0 mjet robione u Rogala. Oprócz chipa zaślepiony jest EGR i usunięty > DPF. > Zrobione jest to dość sprytnie, bo komputer widzi obecność EGR i DPF. Tylko DPF się od dawna nie > wypala Mam do tego zmienione hamulce przód na czterotłok Brembo. > Czy takie zmiany mogą być zachętą dla potencjalnego kupującego? Czy może wręcz przeciwnie? > Przyznawać się czy nie w ogłoszeniu? Oczywiście zainteresowanych kupujących poinformuję. > czoper Miałem problem, ze sprzedażą modzonych aut I sam w sumie mam podobne podejście natomiast jeśli auto pewne od znajomego to czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 ja bym nie pisal ze usuwalem DPF.Jak ktos bedzie dopytywal czy jest to powiesz,że nie ma a jak bedzie bardzo dociekal na miejscu to powiesz mu co i jak.O czipie to raczej tez lepiej nie mowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Nie pisz ani o chipie ani o DPF. Jak napiszesz o chipie to 99% pomyśli, że zrobiłeś chip, zajeździłeś graty i teraz się pozbywasz problemu. Nie bez kozery większość klientów chipowni pyta tunera o trwałość podzespołów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 sam mam auto po modach i raczej używki bym nie kupił zmodzonej, chyba, że auto bym znał (rodzina, ktoś z pracy itp, czyli auto widze często i wiem jak ktoś jeździ)...... jedno jest pewne, ze nikt ci za moda nie zwróci, więc po co pisać Jeśli masz bravo to najlepiej ogłosić na Bravo Klub - tam akurat mod nie będzie minusem tego auta, a w ogłoszeniu ogólnopolskim bym nie pisał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.