Rapid136 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 Po piersze nie wiem czy na toważyski nie powinno trafić Co polecacie za zmiany w SC aby: Można było te 120-140 km/h lecieć przy min. spalaniu. Lepsze hamulce oczywiste, lepsze taborety też, zawias -20-40mm + względny amor. Ale jaki silnik + skrzynia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita_ Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 tak na zdrowy rozsądek to silnik seryjnie "mocny" i nie wysilony (zapewne 1.4 16v będzie miał najlżej) i jak najdłuższa skrzynka (S-ka). Co do zawiasu to na autostradach zwykle asfalty są równe, więc nie musi być poduszkowiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > tak na zdrowy rozsądek to silnik seryjnie "mocny" i nie wysilony (zapewne 1.4 16v będzie miał > najlżej) i jak najdłuższa skrzynka (S-ka). > Co do zawiasu to na autostradach zwykle asfalty są równe, więc nie musi być poduszkowiec. co jest dłuższe "s" czy vanowska na mokrych półosiach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eleventh Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 jak by ktoś chciał to z van skrzynie na handel jest długa ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 Dobre fotele + wygłusz auto Zawiasu bym nie ruszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Po piersze nie wiem czy na toważyski nie powinno trafić > Co polecacie za zmiany w SC aby: > Można było te 120-140 km/h lecieć przy min. spalaniu. > Lepsze hamulce oczywiste, lepsze taborety też, zawias -20-40mm + względny amor. > Ale jaki silnik + skrzynia? Zalej sporo paliwa tak, żeby rezerwa nie zaskoczyła Cię w połowie drogi A1 Toruń-Łudź bo może być nie ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 dobra a jaki silnik?? przeliczyłęm w pliku od Zurawia i FAQa skrzynie i wychodzi że od tej z VANa/900 i sportingowa jest dłuższa!! Czyli zostaje 6 stilo lub "s" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > dobra a jaki silnik?? > przeliczyłęm w pliku od Zurawia i FAQa skrzynie i wychodzi że od tej z VANa/900 i sportingowa jest > dłuższa!! > Czyli zostaje 6 stilo lub "s" To coś źle policzyłeś, albo mylisz pojecia dluzsza/krotsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thematgan Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Zalej sporo paliwa tak, żeby rezerwa nie zaskoczyła Cię w połowie drogi A1 Toruń-Łudź bo może być > nie ciekawie Łódź Co do zawiasu to zadbaj o stabilizator, dużo lepiej sie jeździ w długich zakrętach. Najlepiej włożyć całą jednoskę napędową ze stilo. 1.4 + skrzynka 6b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Skrzynia z punto 2 60/80 km ma najdluzsze glowne ze wszystkich c514. Dodajac 5 bieg od eski masz mega dlugi bieg. Turbolotem lece 120-150km/h i spalanie mam ponizej 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Na autostradzie jadąc 120-130 się praktycznie nie hamuje... po co lepsze hamulce ? Jadąc mądrze i zarządzając prędkością można by hamulca w ogóle nie dotykać, a jak trzeba to i seria wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Na autostradzie jadąc 120-130 się praktycznie nie hamuje... po co lepsze hamulce ? Jadąc mądrze i > zarządzając prędkością można by hamulca w ogóle nie dotykać, a jak trzeba to i seria > wystarczy. chyba że ktoś nie używa lusterek i wyskoczy Ci tuż przed maskę. Wtedy się przydają dobre hample. Dwa razy uratowały mnie przed cmoknięciem właśnie takiego "wyjeżdzacza" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Na autostradzie jadąc 120-130 się praktycznie nie hamuje... po co lepsze hamulce ? Jadąc mądrze i > zarządzając prędkością można by hamulca w ogóle nie dotykać, a jak trzeba to i seria > wystarczy. Do czasu - moment kiedy musiałem zablokować koła w CC przy 120 km/h na dojcze banie był jednym z najnieprzyjemniejszych w moim życiu. Możesz sobie planować ile chcesz, zawsze znajdzie się baran, który Ci te plany pokrzyżuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Do czasu - moment kiedy musiałem zablokować koła w CC przy 120 km/h na dojcze banie był jednym z > najnieprzyjemniejszych w moim życiu. Zgadzam się co do idiotów na autostradzie, natomiast skoro zablokowałeś koła przy 120km/h to co, na lepszych hamulcach zablokujesz koła mocniej ? Akurat jak byś nie zablokował to by hamowanie było skuteczniejsze - mimo tego samego sprzętu - ale wiadomo sytuacja kryzysowa różnie jest teraz można gdybać. Tylko widzisz, rozwiązaniem w tej sytuacji nie byłby większy hamulec tylko po prostu ABS który hamował by za ciebie na granicy uślizgu. Hamulca brakuje gdy przegrzewa się tarcza, klocek albo gotuje się płyn, a zeby to się stało trzeba by kilka razy zahamować ze 120 do zera. Mi brakło hamulca na torze dopiero gdy skończył się klocek i stal tarła o stal ze snopem iskier , a podkreślam ,że był to tor wyścigowy gdzie przyspieszenia i hamowania masz na przemian non- stop. Podobna sytuacja jako pasażer w Subaru na końcu prostej startowej pedał hamulca wpadł w podłogę - ot zagotował się płyn. Zagotował Ci się kiedyś płyn na autostradzie ? No nie przesadzajmy Większą tarczę i wentylowaną dajemy po to aby lepiej odprowadzać ciepło i nie doprowadzić do takiej sytuacji. Akurat w SC seria hamulec jest zupełnie spoko np. w połączeniu z dobrym klockiem np DSPerformance. To jest moje zdanie i ja się z nim zgadzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Montaż kpl absu, hamulec przód i tył tarczowy kpl z uno turbo, bilstein b4 + eibach pro kit. Silnik 1.4 8v na lpg podkręcony plus skrzynia skowa lub ta długa z albei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 A nie lepiej kupić drugie auto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matikfm Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 dołączę się do temmatu bo tez jestem ciekawy jak zwiększyć prędkość. Może idzmy w kierunku większych kół, prędkość większa rzeczywista nie ta licznikowa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 >Akurat w SC seria > hamulec jest zupełnie spoko np. w połączeniu z dobrym klockiem np DSPerformance. > To jest moje zdanie i ja się z nim zgadzam Mogę to potwierdzić. Upalam trochę na torze, który jest bardzo wymagający dla hamulców. Widziałem już jak samochody typu Lancer EVO X traciły hamulce, albo nowa insignia opc z tarczą o temperaturze ponad 600st.C tyle pokazał czujnik temperatury i pokazał błąd, bo skończyła mu się skala. Nigdy płynu nie zagotowałem, a hamulce się paliły. Tarcze czarne i mimo wszystko hamulec był bardzo dobry. Dobry klocek do podstawa. Teraz mam 240 wentylowane ze sieny i straciłem hamulce po trzech okrążeniach, dlaczego? Bo klocek był seryjny. Dopiero jak się przypalił i utwardził zaczął wytrzymywać więcej kółek. Na drogę seryjne hamulce są wystarczające, do prędkości autostradowych wystarczy 1.2 8V 75KM albo dłubnięte 1.1. Skrzynią z Vana C.526(ta co była w 900, ale ona ma inne przełożenie przekładni głównej) albo C.514 tzw. "S". Ja mam 1.2 16V prędkości 150km/h na dłuższą metę nie jest żadnym problemem nawet na skrzyni sportingowej, którą obecnie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Mogę to potwierdzić. Upalam trochę na torze, który jest bardzo wymagający dla hamulców. Widziałem > już jak samochody typu Lancer EVO X traciły hamulce, albo nowa insignia opc z tarczą o > temperaturze ponad 600st.C tyle pokazał czujnik temperatury i pokazał błąd, bo skończyła mu > się skala. Nigdy płynu nie zagotowałem, a hamulce się paliły. Tarcze czarne i mimo wszystko > hamulec był bardzo dobry. Dobry klocek do podstawa. Teraz mam 240 wentylowane ze sieny i > straciłem hamulce po trzech okrążeniach, dlaczego? Bo klocek był seryjny. Dopiero jak się > przypalił i utwardził zaczął wytrzymywać więcej kółek. > Na drogę seryjne hamulce są wystarczające, do prędkości autostradowych wystarczy 1.2 8V 75KM albo > dłubnięte 1.1. Skrzynią z Vana C.526(ta co była w 900, ale ona ma inne przełożenie przekładni > głównej) albo C.514 tzw. "S". Ja mam 1.2 16V prędkości 150km/h na dłuższą metę nie jest żadnym > problemem nawet na skrzyni sportingowej, którą obecnie mam. sportngowa jest zdecydowanie za krótka na autostrady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > To coś źle policzyłeś, albo mylisz pojecia dluzsza/krotsza oczywiscie zapomniałe wyliczen dodać :d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 ja mam 1.2 16v na skrzyni S, jak miałem 185/h wg gps to jeszcze był zapas około 2 tysie obrotów do v max ... małe koła mam bo 13" i opona 165/55 ... jakby zwiększyć średnice to mozna jeszcze wiecej, tylko czy mocy nie zbraknie? nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 może zapomniał wziąć pod uwagę przełożenia głównego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Taaaaa powsadzajcie do 1,1 eski i zanim się rozpędzicie do tych 150 to minie godzina a potem większa górka i 110 i tak na okrągło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > Taaaaa powsadzajcie do 1,1 eski i zanim się rozpędzicie do tych 150 to minie godzina a potem > większa górka i 110 i tak na okrągło Jak jeździłem pandą 1.1 do Niemiec,dwie osoby + trochę bagażu + klima,to na niektórych wzniesieniach potrafiły mnie tiry wyprzedzać. pedał cały czas był w podłodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > Zgadzam się co do idiotów na autostradzie, natomiast skoro zablokowałeś koła przy 120km/h to co, na > lepszych hamulcach zablokujesz koła mocniej ? Akurat jak byś nie zablokował to by hamowanie > było skuteczniejsze - mimo tego samego sprzętu - ale wiadomo sytuacja kryzysowa różnie jest > teraz można gdybać. Tylko widzisz, rozwiązaniem w tej sytuacji nie byłby większy hamulec tylko > po prostu ABS który hamował by za ciebie na granicy uślizgu. > Hamulca brakuje gdy przegrzewa się tarcza, klocek albo gotuje się płyn, a zeby to się stało trzeba > by kilka razy zahamować ze 120 do zera. Mi brakło hamulca na torze dopiero gdy skończył się > klocek i stal tarła o stal ze snopem iskier , a podkreślam ,że był to tor wyścigowy gdzie > przyspieszenia i hamowania masz na przemian non- stop. Podobna sytuacja jako pasażer w Subaru > na końcu prostej startowej pedał hamulca wpadł w podłogę - ot zagotował się płyn. Zagotował > Ci się kiedyś płyn na autostradzie ? No nie przesadzajmy Większą tarczę i wentylowaną dajemy > po to aby lepiej odprowadzać ciepło i nie doprowadzić do takiej sytuacji. Akurat w SC seria > hamulec jest zupełnie spoko np. w połączeniu z dobrym klockiem np DSPerformance. > To jest moje zdanie i ja się z nim zgadzam Nie napisałem, że heble trzeba większe ładować Sam jeżdżę na lepsiejszej serii. Napisałem tylko, że zakładanie, że hamulca się nie używa jak się dobrze planuje jest błędne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > Po piersze nie wiem czy na toważyski nie powinno trafić > Co polecacie za zmiany w SC aby: > Można było te 120-140 km/h lecieć przy min. spalaniu. > Lepsze hamulce oczywiste, lepsze taborety też, zawias -20-40mm + względny amor. > Ale jaki silnik + skrzynia? 1.4 16V + skrzynia 6 biegowa (długa) przy 140 masz 4tyś a jak Ci potrzebny to i jakiś lepszy hamulec taborety w sportasiach są wygodne jedynie posadzić je niżej ziemi eibach -35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > 1.4 16V + skrzynia 6 biegowa (długa) > przy 140 masz 4tyś > a jak Ci potrzebny to i jakiś lepszy hamulec > taborety w sportasiach są wygodne jedynie posadzić je niżej ziemi > eibach -35 Oki to łatwiejsze rzeczy mam, IG, 240 sienna + MTS 40 i koni. Tylko serce. Czy dobrze myślę aby 1,4 wkładać na osprzęcie z P1 jakoś taniej mi wychodzi i duże tego. Jak zrobić wiązkę, z P1 przełożyć czy modzić MPI?? elektrykiem jestem słabym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2014 Szkoda że do skrzyń CC900tek nie ma plug&play silników. Ja bym też chciał aby mi Marbelita nie dostawała zadyszki na małych górkach na dwupasmówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2014 > sportngowa jest zdecydowanie za krótka na autostrady zdecydowanie brakuje jeszcze jednego biegu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1848 Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Dokładnie sportingowa/palio skkrzynia + 1.2 8v to masz 120km/h i jakos 3/ 3,5 tyś obrotów , na miasto skrzynia idealna ,ale jakaś trasa to masakra Mam pytanie ma ktoś 1.2 8v + skrzyni "S" i jak jest z prędkością i obrotami ??? Lepsza "eska" czy skrzynka z vana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Skrzynia eska, 1.2 8v - 5 bieg do toczenia się z niskimi obrotami, ale żeby auto rozpędzić "porzadnie" to wieki hehe do 160 jeszcze idzie bez problemu, dalej to wiecznosć ale 130-140 spokojnie można jechać... 150 (licznikowe) na 5 biegu przy 4 tys obrotów co wcale nie wysila motoru przy dłuższej jeździe, ale nie polecał bym jeśli ktoś nie ma seryjnego tłumika > Dokładnie sportingowa/palio skkrzynia + 1.2 8v to masz 120km/h i jakos 3/ 3,5 tyś obrotów , na > miasto skrzynia idealna ,ale jakaś trasa to masakra > Mam pytanie ma ktoś 1.2 8v + skrzyni "S" i jak jest z prędkością i obrotami ??? > Lepsza "eska" czy skrzynka z vana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matikfm Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 A może druga skrzynia biegów? Chodzi mi to po głowie aby wsadzić skrzynkę z cc 700 w tunel, w skrzyni c514 zdjąć mechanizm różnicowy i podpiąć sztywno do tej z 700. Nie mam czasu policzyć obrotów czy by to coś dało... A i ciekawe czy zmieszczą się obie skrzynki... Ktoś mądrzejszy niech policzy i da znać czy teoretycznie to ma sens pomijając problemy montażowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinin Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 > A może druga skrzynia biegów? Chodzi mi to po głowie aby wsadzić skrzynkę z cc 700 w tunel, w > skrzyni c514 zdjąć mechanizm różnicowy i podpiąć sztywno do tej z 700. > Nie mam czasu policzyć obrotów czy by to coś dało... > A i ciekawe czy zmieszczą się obie skrzynki... Ktoś mądrzejszy niech policzy i da znać czy > teoretycznie to ma sens pomijając problemy montażowe. Serio? Prościej, wygodniej i bardziej niezawodnie będzie sprzedać wózek na zakupy jakim jest cento i kupić coś większego. Bo obroty to nie wszystko, hałasować będzie cała reszta, opony, szum wiatru... Pomysł już na samym początku jest poroniony, ale trzymam kciuki starając się znaleźć sens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita_ Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 > Dokładnie sportingowa/palio skkrzynia + 1.2 8v to masz 120km/h i jakos 3/ 3,5 tyś obrotów , na > miasto skrzynia idealna ,ale jakaś trasa to masakra > Mam pytanie ma ktoś 1.2 8v + skrzyni "S" i jak jest z prędkością i obrotami ??? > Lepsza "eska" czy skrzynka z vana ? teraz Ci nie sprawdzę, bo grafit zimuje, ale na dłuższe trasy to bajka. Na Żerków prawie cały kawałek autostrady 160km/h bez zbędnego wysiłku (3os+box) i cichutko w środku (co prawda wygłuszenie i tłumik robią swoje). Masakra to skrzynka abartha na trasy. Ja w czarnym mam abartha i koła 5 biegu z eski i przy 100km/h jest ok. 3100obr/min, przy 120km/h ok. 3800-3900obr. Przy 140km/h już ciężko się słucha radia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.