Cinos Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > W życiu Roomster 1.2 tyle nie pojedzie. W papierach V max 184 km/h. I tyle jedzie, a to co pokazuje > licznik to wiesz zalezy chyba od egzemplarza ale pełno jest filmików jak 1.2 TSI 105 robi 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > a skad wiesz jak stroma byla gorka? No chyba że Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > W życiu Roomster 1.2 tyle nie pojedzie. W papierach V max 184 km/h. I tyle jedzie, a to co pokazuje > licznik to wiesz Spoko, z opowieści znam Lanosa, którego właściciel twierdził, że 200km/h po autostradach to nonstop jeździ bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > zalezy chyba od egzemplarza > ale pełno jest filmików jak 1.2 TSI 105 robi 200 Licznikowo. Przy Vmax (184 km/h) masz odcięcie i koniec, przełożenia skrzyni są stałe, nic więcej nie zyskasz. Nawet jeżeli producent dał jakieś bonusy, to będzie lepiej przyspieszał, ale Vmax nie przeskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > W życiu Roomster 1.2 tyle nie pojedzie. W papierach V max 184 km/h. I tyle jedzie, a to co pokazuje > licznik to wiesz nowy poziom abstrakcji osiągają wątki o spalaniu. nie dość że 1.2 od VAG jedzie o 16km/h szybciej niż daje producent, to pali przy tym <10l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Spoko, z opowieści znam Lanosa, którego właściciel twierdził, że 200km/h po autostradach to nonstop > jeździ bez problemu Kiedyś, dawno temu na kąciku Matizów za stwierdzenie, że Matiz nie pojedzie 160 km/h dostawało się bana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Spoko, z opowieści znam Lanosa, którego właściciel twierdził, że 200km/h po autostradach to nonstop > jeździ bez problemu Miałem najmocniejszego Lanosa. Do 180 był w stanie się rozpędzić bez zbytniego wysiłku, ale na tym koniec. Maksimum jakie można było na prostej drodze zobaczyć na liczniku to 190. 200km/h to mrzonki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > nowy poziom abstrakcji osiągają wątki o spalaniu. > nie dość że 1.2 od VAG jedzie o 16km/h szybciej niż daje producent, to pali przy tym I ma bonusy, w papierach 105 KM, a na hamowni 130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Roomster o budowie kiosku osiąga 200 przy 1.2 TSI 105 > Ibiza, Fabia, Rapid na spokojnie 200+ czyli moze 200 w rzeczywistości wyciąną licznikowe... przekłamanie może być w zależność od kół jakie ma ~co najmniej 10 km/h, do tego nie jest pokazana droga, może jedzie z wiatrem i z gorki... Uwielbiam takie tematy, profesjonalny sprzęt w fabryce pokazuje 184km/h wg danych technicznych, ale każdy user powie, że to ściema bo jedzie 200! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > licznikowe... przekłamanie może być w zależność od kół jakie ma ~co najmniej 10 km/h, do tego nie > jest pokazana droga, może jedzie z wiatrem i z gorki... > Uwielbiam takie tematy, profesjonalny sprzęt w fabryce pokazuje 184km/h wg danych technicznych, ale > każdy user powie, że to ściema bo jedzie 200! A producent celowo zaniża Vmax w katalogach, żeby nie wystraszyć dziadków, chcących kupić Skodę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Spoko, z opowieści znam Lanosa, którego właściciel twierdził, że 200km/h po autostradach to nonstop > jeździ bez problemu Ja Lacetti bałem się przekraczać 160km/h. Zawiecha nie pozwalała czuć się pewnie powyżej tej prędkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > nowy poziom abstrakcji osiągają wątki o spalaniu. > nie dość że 1.2 od VAG jedzie o 16km/h szybciej niż daje producent, to pali przy tym Nie wiesz i nie znasz sie. 1.2TSI nie ma 105KM tylko ma bonusy od fabryki wiec pewnie ze 140KM ma najmniej. Choc juz nie dlugo zniknie z rynku i bedize tylko wersja 3 cylindrowa, ktora pewnie bedzie jeszcze lepsza. Zeby nie bylo jezdzilem czesto 1.2TSI 105KM przyjemny silnik ale przy predkosciach autostradowych dostaje zadyszki i spalanie gwaltownie rosnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Wątek o TDI Mo post był a propos wpływu wiatru na spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > licznikowe... przekłamanie może być w zależność od kół jakie ma ~co najmniej 10 km/h, do tego nie > jest pokazana droga, może jedzie z wiatrem i z gorki... > Uwielbiam takie tematy, profesjonalny sprzęt w fabryce pokazuje 184km/h wg danych technicznych, ale > każdy user powie, że to ściema bo jedzie 200! Przy 250 km/h wg licznika jeszcze zostaje sporo obrotów, więc podejrzewam, że do 270-280 licznikowo bym dociągnął Tyle że przy 250 licznikowych GPS pokazuje 230, więc wszystko się zgadza (Vmax w papierach 250) Ale powyżej 250 (licznikowych) jakoś jednak strach I zużycie przy 250 na poziomie 25 l/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 Octavia II FL 1.9 105 KM około 8.5 l - 9 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 >> Spoko, z opowieści znam Lanosa, którego właściciel twierdził , że 200km/h po autostradach to nonstop >> jeździ bez problemu > Miałem najmocniejszego Lanosa. Do 180 był w stanie się rozpędzić bez zbytniego wysiłku, ale na tym > koniec. Maksimum jakie można było na prostej drodze zobaczyć na liczniku to 190. > 200km/h to mrzonki. Myślę, że tego naprawdę tłumaczyć nie musisz - podkreśliłem kluczowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Mo post był a propos wpływu wiatru na spalanie Na A2 to normalne - zazwyczaj wieje wiatr od zachodu Na A1 odczuwa się w postaci uderzeń bocznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Kiedyś, dawno temu na kąciku Matizów za stwierdzenie, że Matiz nie pojedzie 160 km/h dostawało się > bana To grubo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Ciężko mi uwierzyć w taką prędkość - musiałbyś przez około 50 minut jechać bez przerwy 200kmh, > to chyba była jakaś opuszczona albo zamknięta autostrada i nie chodzi mi o możliwości > auta, a o możliwości kierowcy, jazda z taką prędkością wymaga skupienia i na dłuższą metę > męczy trochę Nie mierz wszystkich swoją miarą, a autostrad niemieckich autostradami polskimi Da się, choć łatwe ani przyjemne to nie jest do końca. Dużo zależy od samochodu i oczywiście kierowcy, a głównie od ruchu na drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Nie mierz wszystkich swoją miarą, a autostrad niemieckich autostradami polskimi Akurat polskie są lepsze od większości niemieckich Tyle że mało jest > Da się, choć łatwe ani przyjemne to nie jest do końca. > Dużo zależy od samochodu i oczywiście kierowcy, a głównie od ruchu na drodze. Tak, od ruchu. Autostrady w Niemczech są dosyć mocno zapchane, niestety, do tego dużo jest odcinków z ograniczeniem 130 i remontów. Wyższa prędkość średnia wychodzi mi na polskiej A4, niż na typowej niemieckiej autostradzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Licznikowo. Przy Vmax (184 km/h) masz odcięcie i koniec, przełożenia skrzyni są stałe, nic więcej > nie zyskasz. Nawet jeżeli producent dał jakieś bonusy, to będzie lepiej przyspieszał, ale Vmax > nie przeskoczy. ktos gdzies to liczył? bo jak nie to zaraz sam to przelicze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Licznikowo. Przy Vmax (184 km/h) masz odcięcie i koniec, przełożenia skrzyni są stałe, nic więcej > nie zyskasz. Nawet jeżeli producent dał jakieś bonusy, to będzie lepiej przyspieszał, ale Vmax > nie przeskoczy. na pewno masz Vmax na końcu obrotomierza? bo to nie jest obowiązkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > na pewno masz Vmax na końcu obrotomierza? bo to nie jest obowiązkowe. Taka sytuacja wystepuej praktycznie jedynie w dosc mocnych autach, z krotka skrzynia. Wiekszosc dupowozow spuchnie zanim dojdzie do odciecia na najwyzszym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > realne spalanie - był taki wątek > potrzebuje dane nt realnego spalania tdi przy predkosciach 180/200kmph > poratuje ktos ? Realnych czy licznikowych ? Bo wg gps mój (passat b6 2.0 tdi-cr 140) przy licznikowych 150 jedzie 143 paląc przy tym 7, przy licznikowym 200 pokazywał 11-12 przy skrzyni 6MT, mało jeździłem z DSG ale z tego co pamiętam to na dsg przy wyższych prędkościach miałem niższe obroty co przekładało się na spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Miałem najmocniejszego Lanosa. Do 180 był w stanie się rozpędzić bez zbytniego wysiłku, ale na tym > koniec. Maksimum jakie można było na prostej drodze zobaczyć na liczniku to 190. > 200km/h to mrzonki. mój lanos jechał licznikowe 200 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Taka sytuacja wystepuej praktycznie jedynie w dosc mocnych autach, z krotka skrzynia. > Wiekszosc dupowozow spuchnie zanim dojdzie do odciecia na najwyzszym biegu. no wlasnie do tej opcji bym się skłaniał w Skodzitsu, ale moze tam faktycznie ten cudowny 1.2 łamie wszystkie sterotypy:) btw. moje E38 ma na bank vmax na 4biegu. na 5tym nie dokręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > na pewno masz Vmax na końcu obrotomierza? bo to nie jest obowiązkowe. W zwykłych, popularnych, niesportowych autach tak jest. Producent robi wszystko, by Vmax była jak najwyższa (klienci kochają patrzeć na prędkość w katalogach, chociaż mieszkają 200 km od najbliższej autostrady), więc maksymalna moc=maksymalna prędkość, przy czym maksymalna moc = zazwyczaj odcince. Tak więc nie ma możliwości, żeby Vmax było wyższe, niż w katalogu. Nawet jeżeli ktoś chipem podwyższy moc dwukrotnie, to i tak Vmax pozostanie bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > btw. moje E38 ma na bank vmax na 4biegu. na 5tym nie dokręci. Typowe dla BMW i innych mocniejszych, usportowionych samochodów. Zazwyczaj IV (przy pięciu biegach) kończy się gdzieś w okolicach 140 km/h. W BMW nawet przy ośmiobiegowej skrzyni wyraźnie jednak czuć, że ostatnie 2 albo 3 to dosyć mulaste nadbiegi, do 200 idzie na IV lub V, dopiero potem wrzuca wyższe, przy czym na pewno Vmax nie osiąga się na ósmym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > W zwykłych, popularnych, niesportowych autach tak jest. Producent robi wszystko, by Vmax była jak > najwyższa (klienci kochają patrzeć na prędkość w katalogach, nikt na to nie patrzy od czasu jak zaczęli podawać Njutonometry poza tym producent robi wszystko zeby spalanie było najniższe ai vmax to kwestia drugorzędna > chociaż mieszkają 200 km od > najbliższej autostrady), więc maksymalna moc=maksymalna prędkość, przy czym maksymalna moc = > zazwyczaj odcince. guzik. maksymalna moc nie jest jednoznaczna maksymalna prędkość, bo moze być tak ze auto spuchnie przy obrotach < maks moc i nie dotrze do niej, a bieg niżej już będzie poza zakresem. zwłaszcza ze modeli skrzyń jest z reguły mniej niż wersji silnikowych. zatem wszystkich nie zadowolisz. >Tak więc nie ma możliwości, żeby Vmax było wyższe, niż w katalogu. Nawet > jeżeli ktoś chipem podwyższy moc dwukrotnie, to i tak Vmax pozostanie bez zmian. oczywiście ze jest. przy powyżśzych założeniach zalezy tez od pogody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Typowe dla BMW i innych mocniejszych, usportowionych samochodów. Zazwyczaj IV (przy pięciu biegach) > kończy się gdzieś w okolicach 140 km/h. W BMW nawet przy ośmiobiegowej skrzyni wyraźnie jednak > czuć, że ostatnie 2 albo 3 to dosyć mulaste nadbiegi, do 200 idzie na IV lub V, dopiero potem > wrzuca wyższe, przy czym na pewno Vmax nie osiąga się na ósmym biegu. wlasnie typowe dla sportowych aut jest wykorzystanie pełnego zakresu obrotów z najwyższą mocą - do odcinki. oczywiscie moje BMW nie jest sportowe a bieg 5 to "nadbieg" oficjalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Nie mierz wszystkich swoją miarą, a autostrad niemieckich autostradami polskimi > Da się, choć łatwe ani przyjemne to nie jest do końca. > Dużo zależy od samochodu i oczywiście kierowcy, a głównie od ruchu na drodze. To napisałem że mi ciężko uwierzyć, a nie że to niewykonalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > czuć, że ostatnie 2 albo 3 to dosyć mulaste nadbiegi 3 nadbiegi w jednej skrzyni? masz jakis symbol tej skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > 3 nadbiegi w jednej skrzyni? masz jakis symbol tej skrzyni? to pewnie przez to mu pistolet odbija od 5-8 litrów wcześniej czasem jakieś "gumowe" to bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > oczywiscie moje BMW nie jest sportowe a bieg 5 to "nadbieg" oficjalnie. nie oficjalnie tylko na prawdę, w dodatku most jest dość długi, chyba w okolicach 3:1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > nie oficjalnie tylko na prawdę jaka różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > nikt na to nie patrzy od czasu jak zaczęli podawać Njutonometry Też prawda > poza tym producent robi wszystko zeby spalanie było najniższe ai vmax to kwestia drugorzędna A jednak jest to ważne dla kupujących (nie wiem po co, ale jest). > guzik. maksymalna moc nie jest jednoznaczna maksymalna prędkość, bo moze być tak ze auto spuchnie > przy obrotach < maks moc i nie dotrze do niej, a bieg niżej już będzie poza zakresem. Oczywiście! Chodzi mi o to, że zazwyczaj jednak w trakcie jazdy z maksymalną prędkością silnik właśnie rozwija maksymalną moc. Pomijamy skrajne przypadku typu Fabii z 55 KM czy Evo z 400 KM. > zwłaszcza ze modeli skrzyń jest z reguły mniej niż wersji silnikowych. zatem wszystkich nie > zadowolisz. Jednak zazwyczaj przełożenia skrzyni są dopasowane do danego silnika. To nie jest drogie, producenci akurat na tym raczej nie oszczędzają. > oczywiście ze jest. przy powyżśzych założeniach zalezy tez od pogody. W praktyce, przy zwykłych, normalnych autach - nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > 3 nadbiegi w jednej skrzyni? masz jakis symbol tej skrzyni? Ośmiobiegowy automat xDrive. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > to pewnie przez to mu pistolet odbija od 5-8 litrów wcześniej czasem jakieś "gumowe" to bmw No kurde no, naprawdę odbija od 5 do 8 Nie wiem czemu, nie wiem jak, ale tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Mało które auto o mocy 120 KM jest w stanie osiągnąć 200 km/h. A podawanie spalania przypomina > mierzenie się siurkami - tyle ze im mniejszy, tym lepiej Nie wspominając o tym, że większość > po prostu kłamie, albo nei ma pojęcia co to prędkość średnia, odcinek drogi i tak dalej. Fiat Bravo 1.9 MJTD 120KM ( w rzeczywistosci na hamowni 130KM) osiągnął ... 199km/h według GPS (licznikowo lekko ponad 210) Raczej po płaskim, nie wyglądało to na nachylenie drogi. Spalania nie pamietam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Ośmiobiegowy automat xDrive. 2 nadbiegi 4.714 3.143 2.106 1.667 1.285 1.000 0.839 0.667 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > jaka różnica? często to co oficjalne prawdą nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Oczywiście! Chodzi mi o to, że zazwyczaj jednak w trakcie jazdy z maksymalną prędkością silnik > właśnie rozwija maksymalną moc. Pomijamy skrajne przypadku typu Fabii z 55 KM czy Evo z 400 > KM. no wlasnie nie wiem czy zazwyczaj. zazwyczaj wlasnie jak testowałem swoje auta za młodu, to większość jednak do odcinki nie docierała. > Jednak zazwyczaj przełożenia skrzyni są dopasowane do danego silnika. To nie jest drogie, > producenci akurat na tym raczej nie oszczędzają. nie. skrzynia ma stałe przełożenia. i często montuje się 1 model, do kilku wersji silnikowych. zmieniają per silnik główne. ale to nie daje "idealnego" dopasowania do każdego przebiegu momentu itp. btw. nie wiem co za debil wsadził skrzynię i przełożenie główne do mojego P508. długości tych biegów, powinny wymagać przynajmniej >200 KM. bo 156 tego nie daje rady uciągnąć. > W praktyce, przy zwykłych, normalnych autach - nie. oczywiscie ze tak. przy -10 i przy +30 jezdzą radykalnie inaczej. zwłaszcza to czuć w mułach ok 100 KM. po to podaje się parametry podczas hamowania, czy ustala normy przy pomiarach oficjalnych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > 2 nadbiegi > 4.714 3.143 2.106 1.667 1.285 1.000 0.839 0.667 O, dzięki, nie mogłem znaleźć przełożeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > często to co oficjalne prawdą nie jest a to w takim razie: zgoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > no wlasnie nie wiem czy zazwyczaj. zazwyczaj wlasnie jak testowałem swoje auta za młodu, to > większość jednak do odcinki nie docierała. A przy Vmax to też zależy od kondycji samego silnika. Jak nie ma 100% mocy, to nie dojdzie do odcinki. > nie. skrzynia ma stałe przełożenia. i często montuje się 1 model, do kilku wersji silnikowych. Np. do których? Z tego co ja zauważyłem, jednak zawsze się różnią, ale mogę się mylić. > btw. nie wiem co za debil wsadził skrzynię i przełożenie główne do mojego P508. długości tych > biegów, powinny wymagać przynajmniej Ekologia.... > oczywiscie ze tak. przy -10 i przy +30 jezdzą radykalnie inaczej. zwłaszcza to czuć w mułach ok 100 > KM. po to podaje się parametry podczas hamowania, czy ustala normy przy pomiarach > oficjalnych... Oczywiście, spalanie i Vmax będą różne przy -20 i przy +30! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > A przy Vmax to też zależy od kondycji samego silnika. Jak nie ma 100% mocy, to nie dojdzie do > odcinki. ale nie piszemy o trupach. osiągałem VMax katalogowe (pomiary oczywiscie licznikowe na obwodnicy trójmiejskiej), i obrotów jeszcze był zapas - a już nie jechał. takze nie wiem o "regułach" ale imho jest 50/50. > Np. do których? Z tego co ja zauważyłem, jednak zawsze się różnią, ale mogę się mylić. no to zobacz - przykład pierwszy z brzegu. np 5hp30. http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_5HP_transmission zmienia się tylko przełożenie główne. > Ekologia.... ubezużytecznia auto. > Oczywiście, spalanie i Vmax będą różne przy -20 i przy +30! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekCC Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Chyba z gorki? nie, po płaskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Na A2 to normalne - zazwyczaj wieje wiatr od zachodu Na A1 odczuwa się w postaci uderzeń bocznych A1, S7 - trzeba uważać wjeżdżając za i wyjeżdżając zza ekranów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > O, dzięki, nie mogłem znaleźć przełożeń fajna taka skrzynia, ciekawe jakich sygnałów wymaga do pracy Oczyma wyobraźni widzę ją wszczepioną do W108 z 5,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekCC Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Ciężko mi uwierzyć w taką prędkość - musiałbyś przez około 50 minut jechać bez przerwy 200kmh, > to chyba była jakaś opuszczona albo zamknięta autostrada i nie chodzi mi o możliwości > auta, a o możliwości kierowcy, jazda z taką prędkością wymaga skupienia i na dłuższą metę > męczy trochę nie będę nikomu nic udowadniał. Taki miałem wynik z autostrady. I wiem, że to nie jest powód do dumy a tym samym chwały ale było postawione pytanie to odpowiedziałem. Zgadzam się, że to jest męczące bo i było - skupienie cały czas maksymalne. Ale nie mniej męczące niż jazda autostradą gdzie jedzie się zgodnie z przepisami i w dodatku nic się nie dzieje. Dlatego jak mogę autostrad unikam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.