Skocz do zawartości

kupiłem małysza 1.8T


tygrysek86

Rekomendowane odpowiedzi

mam już w garażu dwa 1.8

1.8TFSI i 1.8T quattro

można zazdrościć

Miło wspominam jazdę takim 1.8TQ dłubniętym na jakieś 200+. Pamiętam jak kiedyś znęcałem się kilkukrotnie nad S6 w budzie C4 - niestety przez automat gościu nie był w stanie mnie wyprzedzić, za każdym razie dostawał na starcie 1-3 długości i tak zostawało do następnych świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło wspominam jazdę takim 1.8TQ dłubniętym na jakieś 200+. Pamiętam jak kiedyś znęcałem się kilkukrotnie nad S6 w budzie C4 - niestety przez automat gościu nie był w stanie mnie wyprzedzić, za każdym razie dostawał na starcie 1-3 długości i tak zostawało do następnych świateł.

No seria szału nie robi, ale już soft na okolice 200 koni daje frajdę z jazdy  :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najnowszy po 2000 r jak to Jay mawia :).

A cena to okolice 20 tysi.

 

Tu masz auto dla prawdziwego pasjonata od fana marki.

http://allegro.pl/audi-rs4-b5-oz-ultraleggera-hlt-19-zadbany-i6251740761.html

 

W życiu bym nie dał tyle papieru za tak stary samochód :)

 

trzymają cenę 20kzł za 00/02r...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzymają cenę 20kzł za 00/02r...

 

różne są ceny. kumpel ostatnio kupił z 2004r w super stanie od 1 wł. za 21, do tego gaz za 4 tys, i już nie ma na wymiane rozrządu  ;]

ale tak jak piszesz- za dużo jak na te lata i to co sobą reprezentuje. ja tam nie widze w tym aucie żadnego łał. z tyłu ciasno jak w cinkolu, do bagaznika wchodzą 2 małe walizki... jedynie fajne osiągi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różne są ceny. kumpel ostatnio kupił z 2004r w super stanie od 1 wł. za 21, do tego gaz za 4 tys, i już nie ma na wymiane rozrządu ;]

ale tak jak piszesz- za dużo jak na te lata i to co sobą reprezentuje. ja tam nie widze w tym aucie żadnego łał. z tyłu ciasno jak w cinkolu, do bagaznika wchodzą 2 małe walizki... jedynie fajne osiągi

Hehe kolejny wlasciciel prestiza ktory nie ma kasy na czesci... ale lans na dzielni jest bo to aldiii :) jestem tego zdania ze nie stac go na takie auto a co dopiero jak bedzie chcial opony kupic to pewnie bieznikowane hihi autko jak dla mnie bardzo ladne ale jak mowisz mega male z tylu, przymierzalismy sie do a4 i odpadla ze wzgledu na miejsce z tylu tak samo jak v50. Jakbym jezdzil sam to bym rozwazal ten samochod tylko trzeba by bylo wiecej $ na nieco mlodsza sztuke z 1,8T.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe kolejny wlasciciel prestiza ktory nie ma kasy na czesci... ale lans na dzielni jest bo to aldiii :) jestem tego zdania ze nie stac go na takie auto a co dopiero jak bedzie chcial opony kupic to pewnie bieznikowane hihi autko jak dla mnie bardzo ladne ale jak mowisz mega male z tylu, przymierzalismy sie do a4 i odpadla ze wzgledu na miejsce z tylu tak samo jak v50. Jakbym jezdzil sam to bym rozwazal ten samochod tylko trzeba by bylo wiecej $ na nieco mlodsza sztuke z 1,8T.

LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES

Baa jak dobrze poszuka to może w dzielnicy obok jest też Lidl

Shamu by TT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam już w garażu dwa 1.8

1.8TFSI i 1.8T quattro

można zazdrościć

 

Ooo gratulacje  :ok: Małysz to jeden z najlepszych modeli Audi, sam takiego mam i to w stanie kolekcjonerskim, ale wlasnie idzie na sprzedaż...

 

dżej gdzieś zaginął więc chyba nikt się nie będzie masturbował z tego powodu, więc z grzeczności napiszę że ci zazdrosczę

 

:oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo gratulacje  :ok: Małysz to jeden z najlepszych modeli Audi, sam takiego mam i to w stanie kolekcjonerskim, ale wlasnie idzie na sprzedaż...

 

 

:oki:

całe szczęście, że wróciłeś. MArtwiliśmy się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze zastanawia mnie 'fenomen' tego modelu. Ceny ma zaporowe, nigdy nie położyłbym takiej kwoty na samochód nastoletni. Z wyglądu taki se, w środku ciasny... Ale z drugiej strony, skoro tak trzyma cenę, to można kupić i po roku pogonić z minimalną stratą ;)

Swoją drogą, B5 też były takie drogie x lat temu?

PS. Z określeniem "Małysz" na A4 B6 spotkałem się parę lat temu w internecie, ale naprawdę nie znam nikogo, kto by tak mówił o tym modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osiągi na poziomie clio 1 1.8 16v ;)

1.8TQ ma 180KM i osiągi jednak lepsze niż wspomniane Clio, a na mokrym to już w ogóle robi z niego wiatrak. O tym że jest większe, cięższe i lepiej wyciszone to już nie ma sensu wspominać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8TQ ma 180KM i osiągi jednak lepsze niż wspomniane Clio, a na mokrym to już w ogóle robi z niego wiatrak. O tym że jest większe, cięższe i lepiej wyciszone to już nie ma sensu wspominać

W serii 150, 163 no i BEX 190 koni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serii 150, 163 no i BEX 190 koni.

Zaraz, zaraz - nie wiem skąd mi się ubzdurało że Małysz to jest A3 a on faktycznei dostał A4. To może i Clio ma lepsze osiągi ale bez sensu takie porównanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, zaraz - nie wiem skąd mi się ubzdurało że Małysz to jest A3 a on faktycznei dostał A4. To może i Clio ma lepsze osiągi ale bez sensu takie porównanie.

Clio 1.8 16V ma 8 sek do setki, a raczej miało bo chyba 99% tych aut już się zutylizowało, bo na żywo nie widziałem żadnego. Za to A4 jest zatrzęsienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze zastanawia mnie 'fenomen' tego modelu. Ceny ma zaporowe, nigdy nie położyłbym takiej kwoty na samochód nastoletni. Z wyglądu taki se, w środku ciasny... Ale z drugiej strony, skoro tak trzyma cenę, to można kupić i po roku pogonić z minimalną stratą ;)

Swoją drogą, B5 też były takie drogie x lat temu?

PS. Z określeniem "Małysz" na A4 B6 spotkałem się parę lat temu w internecie, ale naprawdę nie znam nikogo, kto by tak mówił o tym modelu.

 

Mój B6 jest w tym momencie warty więcej niż rok temu gdy kupiłem. Więc o minimalnej stracie nie ma mowy po roku.

 

Co do okreslenia "malysz" - u mnie wszyscy tak mówią ;)

 

A co do kwoty za samochód nastoletni. BMW 2004r - 30 tys zł , A6 2004r. - 30 tys zł. Takie są ceny, tyle kosztują (dobre) nastoletnie auta.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój B6 jest w tym momencie warty więcej niż rok temu gdy kupiłem. Więc o minimalnej stracie nie ma mowy po roku.

 

Co do okreslenia "malysz" - u mnie wszyscy tak mówią ;)

 

A co do kwoty za samochód nastoletni. BMW 2004r - 30 tys zł , A6 2004r. - 30 tys zł. Takie są ceny, tyle kosztują (dobre) nastoletnie auta.

 

To nie sprzedawaj tylko trzymaj za dwa lata wyciagniesz jeszcze wiecej ;] Ale tak bywa ja kupilem wlasnie clio aby bylo w domu jako drugie auto i o dziwo po roku sprzedalem je jeszcze 500zl drozej i to w ciagu 3 godzin od wystawienia ale wart byl tyleco niezly laptop :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8TQ ma 180KM i osiągi jednak lepsze niż wspomniane Clio, a na mokrym to już w ogóle robi z niego wiatrak. O tym że jest większe, cięższe i lepiej wyciszone to już nie ma sensu wspominać

 

Nie do końca. 180KM w B6 było tylko w AMB (z USA). Jednak to rzadko występuje na naszym rynku.

Popularne to: AVJ 150KM, BFB 163KM i BEX 190KM.

BEX 190KM z quattro w budzie avant waży pod 1700kg, przez to 0-100km/h robi w jakieś 8.2s.

Także wspomniane Clio (a tym bardziej odelżone korozją) pewnie będzie szybsze w sprincie do 100ki.

 

W A4 B6 osiągi zabija masa. 

 

Sieną 1.6 16V 0-100 robiłem w lekko poniżej 9s :-) i niejeden z TDI dziwił się, że to tak rwie do przodu... no ale tam masa niewielka, przez korozję jeszcze niższa od deklarowanej przez producenta  ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój B6 jest w tym momencie warty więcej niż rok temu gdy kupiłem. Więc o minimalnej stracie nie ma mowy po roku.

Co do okreslenia "malysz" - u mnie wszyscy tak mówią ;)

A co do kwoty za samochód nastoletni. BMW 2004r - 30 tys zł , A6 2004r. - 30 tys zł. Takie są ceny, tyle kosztują (dobre) nastoletnie auta.

jak dobre Audi A6 to trzeba dać więc... a jak już w luksusie 3.0TDI to sporo więcej...

to ja z waflami, możesz kupić ALEK z lidla za 89 gr albo luksusowe prince-polo w pazłotku za 1,39

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie sprzedawaj tylko trzymaj za dwa lata wyciagniesz jeszcze wiecej ;] Ale tak bywa ja kupilem wlasnie clio aby bylo w domu jako drugie auto i o dziwo po roku sprzedalem je jeszcze 500zl drozej i to w ciagu 3 godzin od wystawienia ale wart byl tyleco niezly laptop :hehe:

 

Bez przesady ;] Auto po zakupie nabiera wartości przez rok, a potem juz wartość spada, więc po roku optymalnie jest sprzedać ;]

 

:totalszok: :totalszok: :totalszok:

 

No co? Przesiadka na C6 lub D3 lub B8  :skromny:  :skromny:  :skromny:

 

jak dobre Audi A6 to trzeba dać więc... a jak już w luksusie 3.0TDI to sporo więcej...

to ja z waflami, możesz kupić ALEK z lidla za 89 gr albo luksusowe prince-polo w pazłotku za 1,39

 

Otóż to  :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. 180KM w B6 było tylko w AMB (z USA). Jednak to rzadko występuje na naszym rynku.

Popularne to: AVJ 150KM, BFB 163KM i BEX 190KM.

BEX 190KM z quattro w budzie avant waży pod 1700kg, przez to 0-100km/h robi w jakieś 8.2s.

Także wspomniane Clio (a tym bardziej odelżone korozją) pewnie będzie szybsze w sprincie do 100ki.

 

W A4 B6 osiągi zabija masa.

Wiem, wiem - zaraz Jay zawnioskuje o bana dla mnie ale nie wiem dlaczego Małysz kojarzył mi się z A3 i cały czas miałem w głowie osiągi A3 1.8TQ z motorem 180KM w serii.

A4 można by porównać z Renuarem 19 Chamade :D

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. 180KM w B6 było tylko w AMB (z USA). Jednak to rzadko występuje na naszym rynku.

Popularne to: AVJ 150KM, BFB 163KM i BEX 190KM.

BEX 190KM z quattro w budzie avant waży pod 1700kg, przez to 0-100km/h robi w jakieś 8.2s.

Także wspomniane Clio (a tym bardziej odelżone korozją) pewnie będzie szybsze w sprincie do 100ki.

 

W A4 B6 osiągi zabija masa. 

 

Sieną 1.6 16V 0-100 robiłem w lekko poniżej 9s :-) i niejeden z TDI dziwił się, że to tak rwie do przodu... no ale tam masa niewielka, przez korozję jeszcze niższa od deklarowanej przez producenta  ;l

BEX quattro w avancie waży 1530 kg, bez quattro w sedanie 1380 kg. To nie jest dużo. Takie BFB 100-180 robi w 31,5 sek., Clio 1,8 16V 100-180 robi w 34,7 sek. Mocy nie oszukasz. Mnie np bardziej interesuje przyspieszenie 100-200 niż 0-100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.