Ragless Napisano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2016 Witam Znajomy chce mi sprowadzić z zachodu VW golfa VI z silnikiem 1.4 80KM. Ktoś użytkuje taki pojazd z tym silnikiem. Jak to się sprawuje jakieś bolączki tego motoru? Da rade popchnąć tego golfa - mowie tutaj o normalnej jeździe a nie wyścigach. Ile to pal? Docelowo po ewentualnym zakupie do zagazowania idzie. Auto będzie codziennie robiło trasę 150km (2x75km) po S8 jako dojazd do pracy z prędkościami ekonomicznymi czyli ~100-110km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2016 Witam Znajomy chce mi sprowadzić z zachodu VW golfa VI z silnikiem 1.4 80KM. Ktoś użytkuje taki pojazd z tym silnikiem. Jak to się sprawuje jakieś bolączki tego motoru? Da rade popchnąć tego golfa - mowie tutaj o normalnej jeździe a nie wyścigach. Ile to pal? Docelowo po ewentualnym zakupie do zagazowania idzie. Auto będzie codziennie robiło trasę 150km (2x75km) po S8 jako dojazd do pracy z prędkościami ekonomicznymi czyli ~100-110km/h. rodzice użytkują polówkę z tym silnikiem z 2008r, od tego czasu auto zrobiło 70tys bez najmniejszej awarii. Fajne auto dla kobiety do miasta, i nic poza tym. Osobiście nie pchałbym się w ten silnik w golfa na trasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2016 Fajne auto dla kobiety do miasta, i nic poza tym. Potwierdzę. Koleżanka takiego Golfa ma od paru lat i nie chce zmieniać, choć nie byłby to dla niej żaden problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Kolega ma takiego właśnie Golfa VI 1.4 80KM. Osobiście bym się nie pchał w tak słaby silnik, min. 1.6 102KM jeśli chcesz auto zagazować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Mój kolega też ma Golfa VI z tym silnikiem. Na miasto wystarcza, poza miastem niestety za słaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Do 100km/h to nawet nie ma co sie zastanawiac, lepszy bylby tylko diesel. Nie wiem tylko czy to mozna zagazowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 rodzice użytkują polówkę z tym silnikiem z 2008r, od tego czasu auto zrobiło 70tys bez najmniejszej awarii. Fajne auto dla kobiety do miasta, i nic poza tym. Osobiście nie pchałbym się w ten silnik w golfa na trasy. Moja kobieta to by Cię zabiła jakbyś dał jej auto o mocy 80 KM Powiedziałaby Ci, żebyś sam sobie taką kosiarką jeździł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Moja kobieta to by Cię zabiła jakbyś dał jej auto o mocy 80 KM Powiedziałaby Ci, żebyś sam sobie taką kosiarką jeździł. To chyba zależy od gabarytów i masy auta. Moja jeździ fiestą mk6 1.4 80KM i autko sobie zaskakująco dobrze radzi. Da się to nawet rozpędzić do licznikowych 180km/h nie wywołując większego stresu u kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 To chyba zależy od gabarytów i masy auta. Moja jeździ fiestą mk6 1.4 80KM i autko sobie zaskakująco dobrze radzi. Da się to nawet rozpędzić do licznikowych 180km/h nie wywołując większego stresu u kierowcy. Golf - 13,9 do setki, 172 km/h, 1217kg Fiesta - 13,2 do setki, 166 km/h, 1030kg Chyba widać różnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Do 100km/h to nawet nie ma co sie zastanawiac, lepszy bylby tylko diesel. Nie wiem tylko czy to mozna zagazowac. w końcu jakiś głos rozsądku inni potrzebują 150KM żeby się turlać 100-110km/h... na dodatek po ekspresówce gazują się te silniki bez problemowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Moja kobieta to by Cię zabiła jakbyś dał jej auto o mocy 80 KM Powiedziałaby Ci, żebyś sam sobie taką kosiarką jeździł. Po co jej mocniejszy silnik we wrocławskich/podwrocławskich korkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Golf - 13,9 do setki, 172 km/h, 1217kg Fiesta - 13,2 do setki, 166 km/h, 1030kg Chyba widać różnicę? tak, 0.7sek do setki i 6km/h na vmax różnicy różnice w praktyce pomijalne, albo któs tu kłamie w danych albo nie wiem gdzie się podziało te 187kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 tak, 0.7sek do setki i 6km/h na vmax różnicy różnice w praktyce pomijalne, albo któs tu kłamie w danych albo nie wiem gdzie się podziało te 187kg Któryś producent skłamał, bo różne źródła podają te same osiągi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Nie wiem jak w tym Golfie, ale kompaktem ze słabym silnikiem benzynowym da się jeździć W Renault 19 miałem motorek 1.4 60KM Po mieście bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Powiem Ci że we fieście odczucia są dużo lepsze niż na papierze. Sądziłem że ma około 12s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Po co jej mocniejszy silnik we wrocławskich/podwrocławskich korkach? Po to żeby mieć większą pewność podczas wyprzedzania, po to żeby nie pałować na obrotach żeby auto jechało, po to żeby jechało się fajniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Ostatnio jeździłem trochę autostradami i się dziwiłem że czasem przy prędkościach 100-110 km/h musiałem wyprzedzać "nowe fury". Teraz już wiem dlaczego. Nie wiedziałem że do takich nowoczesnych samochodów wkładają jeszcze takie słabe silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Witam Znajomy chce mi sprowadzić z zachodu VW golfa VI z silnikiem 1.4 80KM. Ktoś użytkuje taki pojazd z tym silnikiem. Jak to się sprawuje jakieś bolączki tego motoru? Da rade popchnąć tego golfa - mowie tutaj o normalnej jeździe a nie wyścigach. Ile to pal? Docelowo po ewentualnym zakupie do zagazowania idzie. Auto będzie codziennie robiło trasę 150km (2x75km) po S8 jako dojazd do pracy z prędkościami ekonomicznymi czyli ~100-110km/h. Z własnego doświadczenia, jest to jedyny benzynowy silnik VW który można brać w ciemno . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Po to żeby mieć większą pewność podczas wyprzedzania, po to żeby nie pałować na obrotach żeby auto jechało, po to żeby jechało się fajniej.Przy dojazdach do pracy po S8. Tu bardziej liczy się niskie spalanie i niezawodność. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Przy dojazdach do pracy po S8. Tu bardziej liczy się niskie spalanie i niezawodność. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zgodnie z danymi technicznymi, 1.2 TSI i 1.4 TSI są oszczędniejsze. O dieslach nawet nie wspominam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 1.2 TSI i 1.4 TSI nie nadają się do LPG. Nie wspominając że w Golfie VI pewnie siedzą te z problematycznym łańcuchem rozrządu. Diesel wciąż będzie pewnie droższy w eksploatacji nawet licząc same paliwo. A nie wspominając o ewentualnych awariach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Po to żeby mieć większą pewność podczas wyprzedzania, w mieście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Witam Znajomy chce mi sprowadzić z zachodu VW golfa VI z silnikiem 1.4 80KM. Ktoś użytkuje taki pojazd z tym silnikiem. Jak to się sprawuje jakieś bolączki tego motoru? Da rade popchnąć tego golfa - mowie tutaj o normalnej jeździe a nie wyścigach. Ile to pal? Docelowo po ewentualnym zakupie do zagazowania idzie. Auto będzie codziennie robiło trasę 150km (2x75km) po S8 jako dojazd do pracy z prędkościami ekonomicznymi czyli ~100-110km/h. Zgaduję, że tak mały silnik musi być zestawiony z dosyć krótko zestopniowaną skrzynią, aby nie czuć było mułowatości. A to oznacza, że w mieście może i bedzie ok, ale w trasie będzie zwyczajnie głośno. Ale tylko zgaduję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Zgodnie z danymi technicznymi, 1.2 TSI i 1.4 TSI są oszczędniejsze. O dieslach nawet nie wspominam. I wymiana lancucha rozrzadu co roku. A tu montujesz LPG i cieszysz sie niska cena za 1km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w mieście? No tak, żeby sprawnie wyprzedzić między przejściem dla pieszych, skrzyżowaniem, przejazdem kolejowym a fotoradarem i być pierwszą damą na kolejnym czerwonym w "zielonej fali"... 200KM to absolutne minimum do takich akcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Brać auto do miasta jak znalazł na trasie się pomału rozpedzi do przelotowej prędkości. Problem się pojawia przy załadowaniu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Pewnie że będzie. Punto II 60 koni potrafiło zadziwić w mieście i nie tylko tak że spoko. Chyba że chce się ścigać jak tu niektórzy myślą no to wtedy coś dużego z turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 No tak, żeby sprawnie wyprzedzić między przejściem dla pieszych, skrzyżowaniem, przejazdem kolejowym a fotoradarem i być pierwszą damą na kolejnym czerwonym w "zielonej fali"... 200KM to absolutne minimum do takich akcji i dla takich co na autostradzie musza wyprzedzic wszystkich i wszystko, nawet male samoloty i helikoptery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Brać auto do miasta jak znalazł na trasie się pomału rozpedzi do przelotowej prędkości. Problem się pojawia przy załadowaniu auta. nie przesadzajmy. auto ma predkosc maksymalna 173 km/h. Nawet jakby go zaladowal to 100-120 leci bez najmniejszego problemu. Bierz i jezdzij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Nigdzie nie pisze ze nie pojedzie jednak wyprzedzanie staje się długie i monotonne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Witam Znajomy chce mi sprowadzić z zachodu VW golfa VI z silnikiem 1.4 80KM. Ktoś użytkuje taki pojazd z tym silnikiem. Mam roomstera z tym silnikiem, w romku oznaczenie CGGB i moc 86KM a w golfie CGGA i 80KM. Stara i sprawdzona jednostka. Silnik idealny do gazu, średnie spalanie benzyny wg kompa 6.7l, gazu mi pali 8-8,5l. Rajdówka to nie jest, do normalnej jazdy jak najbardziej się nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 w mieście? Tak, a co? Ty nie wyprzedzasz w mieście? Mi się zdarza prawie każdego dnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 11 lat jeździłem GIV 1.4. Tamten silnik miał jeszcze 75 KM, ale to zasadniczo ten sam motor z tym, że poprawili pewne wady. GVI jest grubszy, ale zakładam, że jest to skompensowane przez dodatkowe koniki stąd istnieje pewna analogia. @ ma racje, problem będzie istniał przy załadowaniu auta. Jeżeli chcesz jeździć po tej autostradzie w 4 chłopa to raczej odpuść. @@kravitz też ma rację co do zestopniowania skrzyni. Jak będziesz jechał sam to zapewniam, że większość z piszących nie domyśliłaby się, że to tylko 1.4. Oczywiście zaczyna jechać >3krpm Hałasu jakiegoś tragicznego nie ma. Spalanie: 5,5 do 12 (to drugie to żona na krótkich odcinkach ). A4 z Katowic do Wrocławia przy w miarę stałym 160 km/h (nie wiem jaka średnia wyszła bo nie było kompa) spalił 7,7 l/100km. Jeździłem tym autem do 300 kkm. Osobiście już raczej bym się w takie coś nie pchał (bo przeważnie mam teraz załadowany cały pokład), ale też stanowczo nie odradzał. W moim przerobiłem tematy: zamarzająca odma, mechanizm różnicowy, cewka (wszystkie w GVI są już poprawione, z tym że cewki są teraz 4 i też jak wieść niesie padają). Rozrządy (dwa paski) są dość nietrwałe i też przerabiałem zerwanie Jest jeszcze jedna wada o której nikt nie wspomniał - dźwięk tego silnika, klepanie jak diesel. Mnie to doprowadzało do pasji W miarę nowych egzemplarzach może tego nie być słychać, ale w niektórych już od ok 30kkm klepią (tu nie ma reguły). Przypomniałem sobie jeszcze, że niektóre egzemplarze nadmiernie chleją oliwę. Mój w zasadzie zużywał więcej przy szybkiej jeździe autostradą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Nigdzie nie pisze ze nie pojedzie jednak wyprzedzanie staje się długie i monotonne Gosc chce jezdzic 100-110 na gazie co jest sluszne pod wzgledem kosztow. Na co mu szybkie wyprzedzanie na autostradzie? Jedzie 110 prawym pasem, puszcza szybciej jadacych, jak widzi TIRa to wrzuca na lewy pas i jedzie dalej 110. I nawet w 4 chlopa doladowany, no Panowie nie pier.....cie, samochod jedzie te predkosci normalnie i przyspiesza normalnie. Jakbyscie mowili o maluchu albo cintku 700 no to ok, bo do 110 to one sie ledwo rozpedzaja. Kumpel mial to w Fabii 2 tyle ze 86 kucy, i to auto w miare dynamicznie jezdzilo. Nawet jakby mialo byc troche wolniej w ciezszym i slabszym Golfie VI to i tak jest to zapas. predk max ponad 170 i przyspieszenie ponizej 14 sek. Do turlania sie gdzie liczy sie ekonomia i komfort to IDEAŁ. To sie nie nadaje dla scigantow, i tych co caly czas wyprzedzaja ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Zgaduję, że tak mały silnik musi być zestawiony z dosyć krótko zestopniowaną skrzynią, aby nie czuć było mułowatości. A to oznacza, że w mieście może i bedzie ok, ale w trasie będzie zwyczajnie głośno. Ale tylko zgaduję. Jak widać po pożniejszych postach tak w tym przypadku jest,natomiast nie jest to ogolnie regułą.W 125KM V50 skrzynia była sporo krotsza niż w obecnej merivie 100KM Meriva chyba ciut cięższa na dodatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Pewnie że będzie. Punto II 60 koni potrafiło zadziwić w mieście i nie tylko tak że spoko. Chyba że chce się ścigać jak tu niektórzy myślą no to wtedy coś dużego z turbo Zadziwić? Mialem i nie potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Wiem co pisze na co dzień mam do dyspozycji fabi 1,4 86 koni do miasta wystarczy jak zapakujemy się w 4 to wyprzedzanie trwa stanowczo za długo to samo jest w golfie o którym piszemy. Auto godne polecenia ale cudów się nie spodziewaj. Ps autem nie tylko jeździ się po autostradzie gdzie jest kilka pasów i można wyprzedzać w nieskończoność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 jak zapakujemy się w 4 to wyprzedzanie trwa stanowczo za długo to samo jest w golfie o którym piszemy. autem nie tylko jeździ się po autostradzie gdzie jest kilka pasów i można wyprzedzać w nieskończoność. Spoko, wystarczą dwa pasy. Trzeba się tylko :uczepić" jakiegokolwiek TIR-a lub autokaru (tu jest V = 100km/h ) i jesteśmy "rozgrzeszeni" z wyprzedzania w nieskończoność... "no przecież chcę, ale ten autokar mnie blokuje..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 nie wyprzedzasz w mieście? Mi się zdarza prawie każdego dnia. Zdarza się, ale tylko na drogach dwupasmowych, na jednopasmowych praktycznie uniemożliwia to ruch, linie ciągłe, skrzyżowania, przejścia dla pieszych, ronda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Witam Znajomy chce mi sprowadzić z zachodu VW golfa VI z silnikiem 1.4 80KM. Ktoś użytkuje taki pojazd z tym silnikiem. Jak to się sprawuje jakieś bolączki tego motoru? Da rade popchnąć tego golfa - mowie tutaj o normalnej jeździe a nie wyścigach. Ile to pal? Docelowo po ewentualnym zakupie do zagazowania idzie. Auto będzie codziennie robiło trasę 150km (2x75km) po S8 jako dojazd do pracy z prędkościami ekonomicznymi czyli ~100-110km/h. Idealne auto do robienia takich tras. Wygodne fotele, zawieszenie, bardzo niskie spalanie lpg, eksploatacja bardzo tania. Żona jeździ Fabią II z silnikiem CGGB 86KM, ma lpg, spalanie przy 110 km/h to 8,5/100. Silnik nie bierze w ogóle oleju, rozpędza auto do 170 km/h, na autostradzie nawet załadowany bez problemu utrzymuje 140-150 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Tak, a co? Ty nie wyprzedzasz w mieście? Mi się zdarza prawie każdego dnia. sorry, może głupio pytam... u Ciebie same traktory jeżdżą? bo u mnie większość ludzi jedzie przepisowe 50, a wtedy już się nie powinno wyprzedzać a nawet jesli się zdarza wyprzedzić, to bez problemu daje rade 54 konną pandą. także bez przesady ludzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2016 Mam ten motor w OII i zagazowałem spalanie ok około 8.5 littra licznikowe 190 pokazuje. Można spokojnie jeździć a jak ktoś chce wyprzedzić to najlepiej zredukować bieg na niższy wiadomo bolid f1 to nie jest ale, do normalnego poruszania się wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 to bez problemu daje rade 54 konną pandą potwierdzam, da się tym przyzwoicie jeździć w mieście, a jak już z samym kierowcą to przynajmniej żony Panda ładnie idzie - muszę zrobić w końcu jakiś filmik. Mam w DE Astrę 2.0T, która jak podejrzewam może "objechać" sporo autek ale nie mam pie..ca, że jak wsiadam do "brzydkich, mułowatych" aut Clio+ oraz Panda , że zawalam drogę czy coś w ten deseń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 VW golfa VI z silnikiem 1.4 80KM Golf IV z 1.4 75ps w mieście było ok, bez przytupu ale... od tego są inne sprzęty - tutaj w VI nie wiem ale obstawiam, że gorzej nie będzie więc do w/w zastosowań nada się idealnie, jak w dobrym stanie brać i jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 sorry, może głupio pytam... u Ciebie same traktory jeżdżą? bo u mnie większość ludzi jedzie przepisowe 50, a wtedy już się nie powinno wyprzedzać a nawet jesli się zdarza wyprzedzić, to bez problemu daje rade 54 konną pandą. także bez przesady ludzie.... U mnie jeździ się na co dzień od nieprzepisowych 15 km\h po nieprzepisowe 90 km\h a czasami nawet ciut więcej. Wiem, że Pandą można wyprzedzić, ale co to a wyprzedzanie i komfort? Żaden. Ujeżdżałem takie coś przez pół roku i dla mnie takie auto odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 U mnie jeździ się na co dzień od nieprzepisowych 15 km\h po nieprzepisowe 90 km\h a czasami nawet ciut więcej. Wiem, że Pandą można wyprzedzić, ale co to a wyprzedzanie i komfort? Żaden. Ujeżdżałem takie coś przez pół roku i dla mnie takie auto odpada. Nie rozumiem co ma tu przyjemnosc za znaczenie. Wsiadasz, przelacza sie na LPG lecisz sobie 110km/h S8, zjezdzasz pod prace parkujesz i tak przez caly rok. Spalanie male, koszty male, w zasadzie nie ma sie co popsuc. Wiadomo lepiej leciec ta sama trasa BMW M5 ale nie kazdego stac, nie zawsze jest sens a i wyprzedzic ciezarowke sie da. Sam jezdzilem roznymi autami od bardzo szybkich po dychawicznego hultaja. Wiadomo lepiej szybciej niz wolniej ale nie zawsze mozna albo jest potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 Nie rozumiem co ma tu przyjemnosc za znaczenie. Wsiadasz, przelacza sie na LPG lecisz sobie 110km/h S8, zjezdzasz pod prace parkujesz i tak przez caly rok. Spalanie male, koszty male, w zasadzie nie ma sie co popsuc. Wiadomo lepiej leciec ta sama trasa BMW M5 ale nie kazdego stac, nie zawsze jest sens a i wyprzedzic ciezarowke sie da. Sam jezdzilem roznymi autami od bardzo szybkich po dychawicznego hultaja. Wiadomo lepiej szybciej niz wolniej ale nie zawsze mozna albo jest potrzeba. No mimo wszystko wg mnie jazda ma sprawiać przyjemność. Sam przesiadłeś z się z hultaja na bawarę. Obstawiam, że po zmianie czas dojazdu do pracy niewiele się zmienił ale komfort już tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 No mimo wszystko wg mnie jazda ma sprawiać przyjemność. Sam przesiadłeś z się z hultaja na bawarę. Obstawiam, że po zmianie czas dojazdu do pracy niewiele się zmienił ale komfort już tak. Komfort inny ale kosztuje 3 razy tyle co hyundai. I IMO nie ma co przeplacac. Taki dajmy na to focus bylby idealnym kompromisem czy inny z klasy kompaktow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 I wymiana lancucha rozrzadu co roku. A tu montujesz LPG i cieszysz sie niska cena za 1km. Co dwa miesiące wymiana rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 Witam Znajomy chce mi sprowadzić z zachodu VW golfa VI z silnikiem 1.4 80KM. Ktoś użytkuje taki pojazd z tym silnikiem. Jak to się sprawuje jakieś bolączki tego motoru? Da rade popchnąć tego golfa - mowie tutaj o normalnej jeździe a nie wyścigach. Ile to pal? Docelowo po ewentualnym zakupie do zagazowania idzie. Auto będzie codziennie robiło trasę 150km (2x75km) po S8 jako dojazd do pracy z prędkościami ekonomicznymi czyli ~100-110km/h. Miałem golfa 4 1,4 16v w mieście jakoś to jeździło, z klima już gorzej to działało, na trasie wyprzedzanie mordęga . Więcej bym się nie zdecydował - pomimo założeń ze auto miało być do miasta. Dodatkowo w moim modelu 1,4 było słychać zawory i miał problem z odma (znane usterki tego silnika); jak jest z tym nowszym nie wiem. Ale jeśli chodzi o moc to czuć jej braki praktycznie w każdej sytuacji. Najlepiej się przejechać osobiście i ocenić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.