tygrysek86 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Dzisiaj jeździłem,wersja podstawowa - essentiaz dodatków pakiet ziomowy - czyli skóra na kierownicy, kierownica grzana i fotele przód podgrzewane lakier metalikreszta standard.Powiem Wam że silnik lepiej jeździ jak w Astrze J ( mój teść ma 1.4 100 )Cena ? - 56 200 PLNDla mnie bomba.Konkurencji nie widzę.Zgodzicie się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Dzisiaj jeździłem, wersja podstawowa - essentia z dodatków pakiet ziomowy - czyli skóra na kierownicy, kierownica grzana i fotele przód podgrzewane lakier metalik reszta standard. Powiem Wam że silnik lepiej jeździ jak w Astrze J ( mój teść ma 1.4 100 ) Cena ? - 56 200 PLN Dla mnie bomba. Konkurencji nie widzę. Zgodzicie się ? zgodzę się. Astra K ma bardzo dobre ceny. I powinna jeździć lepiej niż J, bo jest lżejsza, więc wszystko się zgadza. Jak patrzę na cennik promocyjny egzemplarzy z 2016 roku, to za 77 tys. stoi wersja 1.6 200KM. To będzie chyba najtańszy komakt z mocnym silnikiem na rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Za 54 można mieź lepiej wyposażoną - napisz do salonu Car Center we wrocku. Nie jeździłem tym silnikiem - 14 sekund do 100 wg danych technicznych brzmi tragicznie. W J też był ten silnik? To on chyba z 20 sekund potrzebował ? EDIT: te dane od kombiaka kolega mnie poprawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 12,3 s do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Dla mnie bomba. Konkurencji nie widzę. Zgodzicie się ? Jezeli auto glownie do miasta I raz do roku na wakacje to pewnie od biedy starczy Ale chyba wolalbym zapolowac na Golfa VII 1.2T 85KM z wyprzedazy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 a cenowo jak za takeigo golf'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 a cenowo jak za takeigo golf'a ? Zaczynaja sie od okolo 55k PLN na wyprzedazy: https://www2.volkswagen.pl/kampanie/golf-runout/golf-hatchback?intcmp=cms-glowna-LPgolfRunout Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Tipo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Tipo brzydal, to astra 5 to inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Za 56k widziałem oferty na Astrę K z 1.0T, też essentia. Ale już wolałbym dołożyć te 4k do enjoy. Za mniej więcej tyle można wyjechać C4 1.2 110KM i Golfem 1.2tsi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Golfy z wyprzedaży można było w tamtym tygodniu wyrwać za 52 tys. z tych cen wyprzedażowych salony urywały ok 1500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 no okey, ale co lepiej pojedzie: ASTRA V 1.4 100 czy GOLF 7 1.2 TSI 85KM ?wygląda każdy lubi coś innego ale co lepiej pojedzie i co mniej spali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 no okey, ale co lepiej pojedzie: ASTRA V 1.4 100 czy GOLF 7 1.2 TSI 85KM ? wygląda każdy lubi coś innego ale co lepiej pojedzie i co mniej spali ? Ja bym wolał coś z turbiną, by nie musieć kręcić silnika na wysokie obroty. Ciekawe jaką ma charakterystykę ten 1,2 TSI ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Ja bym wolał coś z turbiną, by nie musieć kręcić silnika na wysokie obroty. Ciekawe jaką ma charakterystykę ten 1,2 TSI ... Jeździłem 1.2 TSI 66 kW w Toledo. Wrażenia baaaaaaaaardzo pozytywne, a przy na autostradzie tym spalanie też bardzo dobre - mimo skrzyni 5-ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Jest jeszcze nowa Meganka 1.6 115km w podobnych pieniądzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 meganka jest dla mnie zbyt futurystyczna z tymi światłami z tyłu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Ja bym wolał coś z turbiną, by nie musieć kręcić silnika na wysokie obroty. Ciekawe jaką ma charakterystykę ten 1,2 TSI ... Ten 1.2 TSI jezdzi zaskakujaco dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Ja bym wolał coś z turbiną, by nie musieć kręcić silnika na wysokie obroty. Ciekawe jaką ma charakterystykę ten 1,2 TSI ... Ja mam w kurze 1.2tsi ale 105KM, wiadomo że w stosunku do wolnossaka moment ma niżej i zbiera się fajnie, jak się człowiek postara to też mało pali (ale tylko trasa, miasto nie bardzo). Na codzień nic więcej nie potrzeba. Ja obecnie mam na blacie 108 tyś.km i póki co jestem zadowolony, wiadomo na dłuższą metę trwałość trochę mniejsza ale coś za coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Ja bym wolał coś z turbiną, by nie musieć kręcić silnika na wysokie obroty. Ciekawe jaką ma charakterystykę ten 1,2 TSI ... Ja z kolei świadomie wybralem wersję slabszą , bez turbo..Robię mnostwo 3-4km odcinków na zimnym silniku więc wolę mieć święty spokój kosztem obniżonych osiągów ktore i tak są nie do wykorzystania na tych trasach.Ale jeżdząc sporo trasami dwukierunkowymi na pewno nie zdecydowałbym się na wolnossaka[mówię o 1,4 Opla] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
apb77 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Jeździłem 1.2 TSI 66 kW w Toledo. Wrażenia baaaaaaaaardzo pozytywne, a przy na autostradzie tym spalanie też bardzo dobre - mimo skrzyni 5-ki. Jeżeli to ten sam silnik co w Skodzie 1.2 85KM, to można go łatwo zaczipować na nawet jakieś135KM. To jest chyba to samo, co 1.2 TSI 110KM, tylko zdławiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Cena ? - 56 200 PLN Jak to nie jest jakiś jednorazowy wybryk jednego z dilerów, to z taką ceną mogą zrobić konkurencji kuku . Ja tak kupiłem Cee'd-a za 52 tys. jak dilerzy z nowym modelem robili sobie jaja z konkurencji, ale lobby motoryzacyjne szybko przywołało ich do porządku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Jeżeli to ten sam silnik co w Skodzie 1.2 85KM, to można go łatwo zaczipować na nawet jakieś135KM. To jest chyba to samo, co 1.2 TSI 110KM, tylko zdławiony. Czy to tylko softem czy musi być większe turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Ja z kolei świadomie wybralem wersję slabszą , bez turbo..Robię mnostwo 3-4km odcinków na zimnym silniku więc wolę mieć święty spokój kosztem obniżonych osiągów ktore i tak są nie do wykorzystania na tych trasach.Ale jeżdząc sporo trasami dwukierunkowymi na pewno nie zdecydowałbym się na wolnossaka[mówię o 1,4 Opla] Jeszcze kilka lat temu ciężko było znaleść w klasie B i C małej benzynki z turbo i ludzie jeździli. Na pewno takie 1.4 wolnossące 100KM bedzie długowieczne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Pan w salonie Opla stwierdził że to 1.0T ich odradzają wszystkim bo to zaprojektowane na max 200 tysiecy przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
apb77 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Czy to tylko softem czy musi być większe turbo? Z tego, co czytałem, to hamownia + soft. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 Nie jeździłem astrą, ale jeździłem sporo rapidem 1.2 TSI 110km z 6 biegami i w porównaniu do naszej służbowej OIII 1.4 TSI to nie ma takiego kopniaka jak octavka, ale jeździ się całkiem przyjemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Czy to tylko softem czy musi być większe turbo?Ja z boksem mam 126, tylko ze 105, a nie 85 koni. tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Cena dobra jak do jazdy w okolo komina to wystarczy. Mozna sie jeszcze nad 1.0T zastanowic albo szukac golfa 1.2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Ta astra z wątku to wolnossaca benzyna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Dzisiaj jeździłem, wersja podstawowa - essentia z dodatków pakiet ziomowy - czyli skóra na kierownicy, kierownica grzana i fotele przód podgrzewane lakier metalik reszta standard. Powiem Wam że silnik lepiej jeździ jak w Astrze J ( mój teść ma 1.4 100 ) Cena ? - 56 200 PLN Dla mnie bomba. Konkurencji nie widzę. Zgodzicie się ? Owszem, przez to, że jest lekka prowadzi sie obłędnie w porównaniu do poprzedniczki. Naprawdę udany samochód, a biorac pod uwagę ceny w PL to chyba bezkonkurencyjny na chwilę obecną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Pan w salonie Opla stwierdził że to 1.0T ich odradzają wszystkim bo to zaprojektowane na max 200 tysiecy przebiegu. Te silniki są produkowane od 11/2014 i stosowane na poczatek w małych modelach, czy własciciele już zdążyli przejechać 200 tyś km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Pan w salonie Opla stwierdził że to 1.0T ich odradzają wszystkim bo to zaprojektowane na max 200 tysiecy przebiegu. Mnie wczoraj sprzedawca mówił że do 350tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Ta astra z wątku to wolnossaca benzyna ?Tak. 1.4 100KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Tak. 1.4 100KM To może być dobra opcja do kulania się po mieście dla mojej małżonki , brak turbo w golfie niestety najtansze wersje z wyprzedazy to 1,2 tsi 85KM wiec jest obawa ze przy krótkich odcinkach szybko go zajedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Żonie kup 500-tkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 chce 4 drzwi a na 500x cza wydac za duzo kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 To może być dobra opcja do kulania się po mieście dla mojej małżonki , brak turbo w golfie niestety najtansze wersje z wyprzedazy to 1,2 tsi 85KM wiec jest obawa ze przy krótkich odcinkach szybko go zajedzie Przedłuż gwarancję, a jak się będzie kończyć sprzedaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Mnie wczoraj sprzedawca mówił że do 350tyś km jakie to ma znaczenie co kto mówi? Silnik można zajechać i w kilka tys km. We fiacie mam turbodoładowaną benzynę już 9 lat, przejechane ponad 170 tys km i nic się nie dzieje. Silnik, turbo, dwumas, wszystko oryginalne. Jedynie dziadowska skrzynia M32 była naprawiana, ale to nie ma związku z silnikiem. Zmierzam do tego, że dla przeciętnego człowieka jeżdżącego 15-20 tys. km rocznie i tak prędzej mu się samochód znudzi, zacznie rdzewieć, rozbije go albo ukradną niż coś poważnego zacznie się dziać z silnikiem, czy to będzie turbo czy bez turbo. No chyba że mówimy o kupnie dwunastoletnich perełek z pięknym stanem licznika i umytym silnikiem, wtedy faktycznie może mieć znaczenie czy problemy zaczną się przy 350 tys, czy przy 500, bo większość perełek ma przebiegi mniej więcej w tym zakresie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Jeździłem 1.2 TSI 66 kW w Toledo. Wrażenia baaaaaaaaardzo pozytywne, a przy na autostradzie tym spalanie też bardzo dobre - mimo skrzyni 5-ki. Ja mam zupełnie inne zdanie o spalaniu 1.2TSI na autostradzie...Fabia 85konna na trasie Warszawa-Gdańsk-Warszawa spaliła mi ogromne ilości benzyny, wyszło w okolicach 12,5litra, musiałem lecieć ile fabryka dała bo mi się spieszyło, poniżej 165-170km/h nie schodziłem. Natomiast na tej samej trasie Octavia 1.4TSI 140koni przy takich samych prędkościach albo nawet ciut większych spaliła 9litrów, co prawda skrzynia 6biegowa zrobiła tutaj różnicę. Siostra ma Clio 0,9TCe, jeździ tylko po mieście i pali ponad 8litrów, więc żadna rewelacja. Fakt faktem, że w trasie przy 90km/h da się zejść do 4litrów jednak silnik miał być oszczędny podczas jazdy w mieście, a nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dus3 Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Astra 4 ma jeszcze silniki 1.4, 140 koni z fabrycznym gazem. Do wzięcia za 65 kPLN. To chyba tez ciekawa opcja. W piątce juz gazu nie oferują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2017 Pan w salonie Opla stwierdził że to 1.0T ich odradzają wszystkim bo to zaprojektowane na max 200 tysiecy przebiegu. Nigdy nie wdaje się w dyskusje ze sprzedawcą, bo nie chce mi się go uswiadamiac i pouczać, jak oni nawet nie wiedza jakiej marki auta sprzedają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 Nigdy nie wdaje się w dyskusje ze sprzedawcą, bo nie chce mi się go uswiadamiac i pouczać, jak oni nawet nie wiedza jakiej marki auta sprzedają Niestety takie czasy, 90% nie ma żadnej wiedzy. Wracajac do tematu J za 65k to sredni pomysl jak mozna miec K z 1.4 125KM za podobna cene. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 Ja mam zupełnie inne zdanie o spalaniu 1.2TSI na autostradzie...Fabia 85konna na trasie Warszawa-Gdańsk-Warszawa spaliła mi ogromne ilości benzyny, wyszło w okolicach 12,5litra, musiałem lecieć ile fabryka dała bo mi się spieszyło, poniżej 165-170km/h nie schodziłem. Natomiast na tej samej trasie Octavia 1.4TSI 140koni przy takich samych prędkościach albo nawet ciut większych spaliła 9litrów, co prawda skrzynia 6biegowa zrobiła tutaj różnicę. Siostra ma Clio 0,9TCe, jeździ tylko po mieście i pali ponad 8litrów, więc żadna rewelacja. Fakt faktem, że w trasie przy 90km/h da się zejść do 4litrów jednak silnik miał być oszczędny podczas jazdy w mieście, a nie jest. Jak leciales z Vmax to nic dziwnego Ale do każdy z takimi prędkościami to się kupuje inne auto... Ja na autostradzie w 99℅ przypadków ustawiam tempomat na 130-150 i tyle... Deptanie po 170-180 nic nie daje poza wirem w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 Deptanie po 170-180 nic nie daje poza wirem w baku Daje, daje... Oczywiście zależnie od warunków na autostradzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 Daje, daje... Oczywiście zależnie od warunków na autostradzie W moim przypadku nie daje, to że będę na miejscu 20-40min wcześniej nie ma żadnego znaczenia...W trasy dłuższe niż 400-500km już nie jeżdżę bo wolę wybrać samolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 7 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 Astra 4 ma jeszcze silniki 1.4, 140 koni z fabrycznym gazem. Do wzięcia za 65 kPLN. To chyba tez ciekawa opcja. W piątce juz gazu nie oferują No okey... ale to 10 tyś drożej... dołożysz mi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 7 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 Daje, daje... Oczywiście zależnie od warunków na autostradzie Daje :-) Wielokrotnie to sprawdziłem i się czasowo bardzo opłaca... finansowo mniej :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 U mnie poganianie na autostradzie też kończy się spalaniem rzędu 12-13. A silnik większy, wolnossący. Tyle że skrzynia 5 biegowa i auto waży 1.4 tony, tyle co Astra J Tyle samo koni ma 1.4T, ale większy moment obrotowy i auto robi się żwawsze. A Astra K jest lżejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 U mnie poganianie na autostradzie też kończy się spalaniem rzędu 12-13. A silnik większy, wolnossący. Tyle że skrzynia 5 biegowa i auto waży 1.4 tony, tyle co Astra J Tyle samo koni ma 1.4T, ale większy moment obrotowy i auto robi się żwawsze. A Astra K jest lżejsza. Pogonienie tzn. ile starasz się utrzymywać?Np. Splash z litrowym silnikiem starający się jechać kolo 150km/h...czasem mniej czasem więcej pali 12l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 U mnie poganianie na autostradzie też kończy się spalaniem rzędu 12-13. A silnik większy, wolnossący. Tyle że skrzynia 5 biegowa i auto waży 1.4 tony, tyle co Astra J Tyle samo koni ma 1.4T, ale większy moment obrotowy i auto robi się żwawsze. A Astra K jest lżejsza. Ja rozumiem, że cruze ma wiele wspolnego z astra, ale dawanie go na wzór w wątkach o wszystkich możliwych autach i ich cechach trochę śmieszne się robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.