Skocz do zawartości

Rabaty na premiumy


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, AstraC napisał(a):

Czy ja piszę że jest idealny? Nie jest, ale jest najlepszym co mogłem wybrać dla swojej rodziny za ten budżet. Wolno mi?

Wszystko zresztą opisuje w wątku oddzielnie. Problemy, koszty. 

 

A nie to napisałeś? Że nawet po Lancerze Ci mocy nie brakuje w 1.0TSI.

Wiemy że u Ciebie problem z czytaniem ze zrozumieniem. Wskaż konkretnie gdzie tak napisałem.

 

Ani trochę, zawsze to co masz jest najlepsze. Dokładnie tak. Napisałem realnie jaki jest S-Max, napisałem jaki jest Grand. A Ty że super moc, a nie trafia do Ciebie że to muł jak każdy podstawowy silnik w kompakcie...

 

Nie, ja twierdzę że osmieszaniem jest twierdzenie że w rodzinnym samochodzie 1.0TSI ciągnie, i że nie ważne są realne czasy a odczucie.

 

Czy VAN z CVT to mistrzostwo? Nie, ma swoje wady, ale zapomniałem, dyskutuje z człowiekiem który uważa że jazda VANem upokarza. :lol: Więc nigdy nie powiesz że coś może być lepsze od twojego Golfika. ;]

 

No i o to chodzi, co z tego że DTI turbem kopnie w plecy z niskich obrotów jak finalnie V6 nie robiąc tego po prostu sobie pojedzie. Nie chodzi o to że DTI jest szybki, a tylko i wrażenie.


Teraz już rozumiem skąd ta dyskusja.

Ubodla historia o vanie.

To jest Twój wybór a nie mój.

 

Nie chwalę Golfa 8, trudno znaleźć pochwały o Alfie 159 czy Punto HGT. Może jakieś dobre strony miały, ale mało.

 

 U mnie to raczej pół na pół było, u Ciebie same najlepsze.

Mistrz we wciskaniu kitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kravitz napisał(a):


Jakby, no nie wiem co Ci napisać ;]
No porusza się :)

Porusza się lepiej niż 1.0 TSi w Octavii. Która jest lżejsza i ma napęd na jedną oś. Ale widzę że Cię nie przekonam - więc niech będzie. Jak ma turbo  jest lepszy od każdego wolnossącego. Nawet 0.9 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał(a):

Porusza się lepiej niż 1.0 TSi w Octavii. Która jest lżejsza i ma napęd na jedną oś. Ale widzę że Cię nie przekonam - więc niech będzie. Jak ma turbo  jest lepszy od każdego wolnossącego. Nawet 0.9 :)


Sprawdz jak możesz sam jakieś porównanie osiągów octavii 1.0 i tego Subaru.

Bo ja nie chce być złośliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kravitz napisał(a):


Sprawdz jak możesz sam jakieś porównanie osiągów octavii 1.0 i tego Subaru.

Bo ja nie chce być złośliwy.

Ja jeżdżę obydwoma. Jeżdżę też Octavią 1.4T. Więc co mam sprawdzać. A Ty? :)

Edytowane przez marcindzieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, marcindzieg napisał(a):

Ja jeżdżę obydwoma. Jeżdżę też Octavią 1.4T. Więc co mam sprawdzać. A Ty? :)


Znaczy że wiesz co dobre.

Glupio ze tego 2.0 z Subaru nie wsadzają w takim razie do kompakta.

Czy wsadzają?

W małym lekkim aucie to byłby spoko hothatch 6s do setki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kravitz napisał(a):

Teraz już rozumiem skąd ta dyskusja.

Ubodla historia o vanie.

Tak sobie to tłumacz mały człowieczku, przypomniałem sobie w momencie w którym to pisałem, bo sam wspomniałeś o VANie.

Generalnie wisi mi zdanie człowieka, który ocenia kogoś po tym czy jeździ VANem, czy najcudowniejszym Golfem 1.0TSI, a Ty to robisz, starasz się jak Błaszczak z rakietą dzisiaj, ale to wciąż Ty masz problem.

 

22 minuty temu, kravitz napisał(a):

 U mnie to raczej pół na pół było, u Ciebie same najlepsze.

Mistrz we wciskaniu kitu.

 

W twojej wyobraźni może było pół na pół. Teraz biegasz wszędzie i zachwycasz się tym Golfem, a to muł i gruz jak każdy kompakt z podstawowym silnikiem.

 

I nie sil się na odpowiedź, idź do swojego ołtarzyku Golfa 1.0. Nawet jak odpiszesz to Cię oleje, jak już dawno powinienem zrobić i na co wyłącznie zasługujesz. :)

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, AstraC napisał(a):

Tak sobie to tłumacz mały człowieczku, przypomniałem sobie w momencie w którym to pisałem, bo sam wspomniałeś o VANie.

Generalnie wisi mi zdanie człowieka, który ocenia kogoś po tym czy jeździ VANem, czy najcudowniejszym Golfem 1.0TSI, a Ty to robisz, starasz się jak Błaszczak z rakietą dzisiaj, ale to wciąż Ty masz problem.

 

 

W twojej wyobraźni może było pół na pół. Teraz biegasz wszędzie i zachwycasz się tym Golfem, a to muł i gruz jak każdy kompakt z podstawowym silnikiem.

 

I nie sil się na odpowiedź, idź do swojego ołtarzyku Golfa 1.0. Nawet jak odpiszesz to Cię oleje, jak już dawno powinienem zrobić i na co wyłącznie zasługujesz. :)


Miłego dnia i Szczęśliwego Nowego Roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AstraC napisał(a):

No i o to chodzi, co z tego że DTI turbem kopnie w plecy z niskich obrotów jak finalnie V6 nie robiąc tego po prostu sobie pojedzie. Nie chodzi o to że DTI jest szybki, a tylko i wrażenie.

 

Spoko, tylko DTI nie kopie w plecy. To ledwo jedzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, format napisał(a):

 

Spoko, tylko DTI nie kopie w plecy. To ledwo jedzie 

Tak samo jak TSI. Ot jak depniesz turbo dmuchnie, Nm rosną gwałtownie i jest WRAŻENIE że to jakoś rusza. A prawda jest taka jak mówisz, to i tak nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, leszcz napisał(a):


 

 


Jak unia wprowadzi zakaz wymiany silnika to i zakaz naprawy nadwozia...
Ile te mazdy przejeżdżą bez wymiany progów emoji848.png

emoji16.png

pozdr.

Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka
 

 

Gdybys byl w temacie to bys wiedzial ze od 2012 natrysk ocynku i prawie 14 letnie mazdy z 2012 zero rdzy ciagle 

Nawet w auto swiat byla mazda 11 telnia z przebiegiem 333 tys km bezyna i ja rozebrali - zero rdzy , wiec polecam sie douczyć 

 

8 letnia i na kanale test - zero rdzy i tak bedzie dalej jesli teraz z 2012 maja 12 lat to teraz prędzej zgnije mercedes a nie mazda.

 

https://youtu.be/Li3Rc-I6MJ8?si=y0I37_uVmgL_ZpQC

Edytowane przez trex11
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Gdybys byl w temacie to bys wiedzial ze od 2012 natrysk ocynku i prawie 14 letnie mazdy z 2012 zero rdzy ciagle 
Nawet w auto swiat byla mazda 11 telnia z przebiegiem 333 tys km bezyna i ja rozebrali - zero rdzy , wiec polecam sie douczyć 
 
8 letnia i na kanale test - zero rdzy i tak bedzie dalej jesli teraz z 2012 maja 12 lat to teraz prędzej zgnije mercedes a nie mazda.
 



A no to jak w auto świecie tak napisali to ja przepraszam.
Zamówię prenumeratę że się douczyć

pozdr.

Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, kravitz napisał(a):


Znaczy że wiesz co dobre.

Glupio ze tego 2.0 z Subaru nie wsadzają w takim razie do kompakta.

Czy wsadzają?

W małym lekkim aucie to byłby spoko hothatch 6s do setki.

 

Wsadzają ten silnik do kompakta, czyli do XV. Ma 11 sekund do setki, rakieta.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, wladmar napisał(a):

 

Wsadzają ten silnik do kompakta, czyli do XV. Ma 11 sekund do setki, rakieta.

 

Boję się napisać, że Golfer srolfer jest o całą sekunde szybszy, chociaż ma sporo mniej KM ;]

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kravitz napisał(a):

 

Boję się napisać, że Golfer srolfer jest o całą sekunde szybszy, chociaż ma sporo mniej KM ;]

 

Przy czym żre o połowę więcej. Subaru ma mnóstwo innych niezaprzeczalnych zalet, ale nie da się ukryć, że są to auta wolne i paliwożerne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mrBEAN napisał(a):

Tylko wolnossące 😌

 

Ma to swoje plusy jak ktoś chce żeby silnik wytrzymał milion km (wytrzyma), ale co z tego, jak rdza unicestwi Subaru dużo wcześniej. 

Innych silników Subaru teraz u nas nie oferuje.

Edytowane przez wladmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wladmar napisał(a):

 

Ma to swoje plusy jak ktoś chce żeby silnik wytrzymał milion km (wytrzyma), ale co z tego, jak rdza unicestwi Subaru dużo wcześniej. 

Innych silników Subaru teraz u nas nie oferuje.

Teraźniejszych się nie kupuje ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kravitz napisał(a):

 

Boję się napisać, że Golfer srolfer jest o całą sekunde szybszy, chociaż ma sporo mniej KM ;]

Impreza z tym silnikiem ma 9.6. Nie jest to rajdówka ale jeździ przyzwoicie. A @wladmar porównuje XV, który ma 22 cm prześwitu, 4x4 i aparycje lodówki. Do Golfa, który ma 12 cm, napęd na przód i waży 200 kg mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, marcindzieg napisał(a):

Impreza z tym silnikiem ma 9.6. Nie jest to rajdówka ale jeździ przyzwoicie. A @wladmar porównuje XV, który ma 22 cm prześwitu, 4x4 i aparycje lodówki. Do Golfa, który ma 12 cm, napęd na przód i waży 200 kg mniej.

 

Imprezy nie ma w ofercie Subaru. Najmniejszy jest XV (zaraz będzie FL pod nazwą Crosstrek) i jest to najwolniejszy kompakt na rynku. Spoko auto, ale mówić, że 2.0 tam daje radę to przesada, wszystkie kompakty konkurentów są szybsze i oszczędniejsze. No brakuje w ofercie Subaru w Europie normalnych silników, nie ma co się oszukiwać, jest słabo. I to tego jeszcze CVT (nie ma wyboru), co wcale nie pomaga. 

Edytowane przez wladmar
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wladmar napisał(a):

Imprezy nie ma w ofercie Subaru.

Myśmy pisali o moim Foresterze. Taki sam silnik był w Imprezie. Dawali wtedy manual i reduktor.

Poza tym XV to crossover nie kompakt. Jak już mamy być ściśli. I porównuj do takich.

Edytowane przez marcindzieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, marcindzieg napisał(a):

Myśmy pisali o moim Foresterze. Taki sam silnik był w Imprezie. Dawali wtedy manual i reduktor.

 

Wiesz, to już historia. Mamy rok 2023 i oferują to, co oferują. 

 

XV to kompakt. Podwyższony, ale nadal kompakt. Zresztą technicznie to właśnie podniesiona Impreza. 

Edytowane przez wladmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wladmar napisał(a):

 

Wiesz, to już historia. Mamy rok 2023 i oferują to, co oferują. 

Też wiemy ale @kravitz się pytał czym jeżdżę i do czego porównuje. Więc mu napisałem. Najnowszym Foresterem jeździ @Raku i wychodzi że wcale dużo nie pali i jeździ przyzwoicie. Ale nie jeździłem więc nie potwierdzę ani nie zaprzeczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał(a):

Też wiemy ale @kravitz się pytał czym jeżdżę i do czego porównuje. Więc mu napisałem. Najnowszym Foresterem jeździ @Raku i wychodzi że wcale dużo nie pali i jeździ przyzwoicie. Ale nie jeździłem więc nie potwierdzę ani nie zaprzeczę.

 

No jeździ przyzwoicie na poziomie Mazdy, czyli 11 do setki i zaledwie 194 Nm dopiero przy 4000 obr/min. No mocno tak sobie. Silniki to najsłabszy punkt Subaru (jak zresztą i Mazdy). Jeździłem przez weekend tym nowym Foresterem i dynamiki tam brak, w ogóle. Po mieście wyszło 14l/100 (ale to Kraków, więc wiesz), na trasie zakopianką na Słowację 9l/100, moim zdaniem dużo, na autostradzie pewnie byłoby ok. 12. No fajne auto, ale nie z tym silnikiem.  

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wladmar napisał(a):

Po mieście wyszło 14l/100 (ale to Kraków, więc wiesz),

Nie wiem coś Ty robił ale w moim kiblu z automatem z zeszłego wieku wychodzi 12 po Krakowie. Mogę wrzucić średnie spalanie. Zważywszy że rusza na prądzie to naprawdę nie wiem co trzeba robić żeby tyle spalił. Kibel w Kii tyle palił. LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcindzieg napisał(a):

Nie wiem coś Ty robił ale w moim kiblu z automatem z zeszłego wieku wychodzi 12 po Krakowie. Mogę wrzucić średnie spalanie. Zważywszy że rusza na prądzie to naprawdę nie wiem co trzeba robić żeby tyle spalił. Kibel w Kii tyle palił. LPG.

 

Mało miarodajny pomiar, bo zima i korki, dlatego zaznaczyłem, że w Krakowie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Henzir napisał(a):

Dobre 😁 w zasadzie akurat dla 408 jest też jakaś hybryda 1.6, zamiast tego kiepskiego 1.2 puretech

Jakos do mnie ta hybryda z 1.6 THP nie przemawia. Dla świadomego konsumenta auta PSA nie istnieją. Ja na pewno znowu nabrac sie nie dam. Prędzej kupię chinczyka, niz cos z THP,PT

  • Lubię to 2
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Rado_ napisał(a):

Jakos do mnie ta hybryda z 1.6 THP nie przemawia. Dla świadomego konsumenta auta PSA nie istnieją. Ja na pewno znowu nabrac sie nie dam. Prędzej kupię chinczyka, niz cos z THP,PT


To koncern PSA nie poprawił jeszcze tego słynnego silnika 1.2? Gdzieś w prasie czytałem, że mają poprawić problem tego paska.

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pejus1982 napisał(a):

To koncern PSA nie poprawił jeszcze tego słynnego silnika 1.2? Gdzieś w prasie czytałem, że mają poprawić problem tego paska.

Ponoć wiele razy, z wiadomym skutkiem. ;l

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pejus1982 napisał(a):


To koncern PSA nie poprawił jeszcze tego słynnego silnika 1.2? Gdzieś w prasie czytałem, że mają poprawić problem tego paska.

Trzeba tradycyjnie zapytać się sprzedawcy w salonie. 🤣

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, akisel napisał(a):

A ile ten „duży suv” wazy i jakie ma osiągi?

Wystarczające do sprawnego przemieszczania się. Tabelki znajdziesz w necie. I poszukaj SUVa tej wielkości od VAGa z silnikiem 1.0 i porównaj osiągi. Bo o tym rozmawiamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.