Skocz do zawartości

Nowa Toyota Corolla Cross


Mrowa

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

zapowiada się rewelacyjnie. Jeżeli cena będzie ok, to może to być bardzo dobrze sprzedający się produkt!

Dokładnie. Wg mnie to taki game changer w tym segmencie nawet. Mi się bardzo podoba. Teraz tylko pozostaje poczekać i pomacać no i brać👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mrowa napisał:

W połowie przyszłego roku na naszym rynku będzie dostępna Corolla Cross. Zdania co do urody są podzielone ;]. Kawał najnowszej Hybrydowej technologii 5. generacji. Tutaj na stronie Toyoty a tutaj coś więcej.

Coś w sam raz dla mnie :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Mrowa napisał:

No właśnie dla mnie też, dorosłem już do tego. 

Te kompaktowe SUVy, jak RAV4 trochę duże i drogie robią się, więc taka Corolla cross byłaby w sam raz do miasta i na wieś :ok:

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minutes ago, rwIcIk said:

Coś w sam raz dla mnie :ok:

 

Ładne i małe. :( RAV4 też małe. :( Ja chcę VAN'y! ;]

Czuje że zakup dużego VANa teraz zaprocentuje w przyszłości jak na rynku używek ich nie będzie dużo, a ludzie zaczną ich poszukiwać bo moda na SUV'y przeminie, a rodzinę komfortowo wozić trzeba! Tak myślę, ale raczej w perspektywie 10 lat, czyli końca życia SUVów wchodzących obecnie na rynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AstraC napisał:

Ładne i małe. :( RAV4 też małe. :( Ja chcę VAN'y! ;]

Czuje że zakup dużego VANa teraz zaprocentuje w przyszłości jak na rynku używek ich nie będzie dużo, a ludzie zaczną ich poszukiwać bo moda na SUV'y przeminie, a rodzinę komfortowo wozić trzeba! Tak myślę, ale raczej w perspektywie 10 lat, czyli końca życia SUVów wchodzących obecnie na rynek.

Ale ja już nie mam dzieci na pokładzie.

Dla mnie i dla żony starczy średni cross :ok:

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzieliście w Corolli? Widzieliściie jak jest wyprofilowana deska przed pasażerem? Mam 186cm wzrostu i mam problem z nogami w tym aucie. Albo muszę cofnąć mocno fotel żeby kolanami nie uderzać w deskę bo jest mocno wyprofilowana w kierunku pasażera albo postawić stopy głęboko pod deską, żeby kolana mieć pod tym chorym wyprofilowaniem. Nie wiem kto to wymyślił i testował ale przypuszczam, że nie miał więcej niż 170cm wzrostu. Dodatkowo cały infotainment to jakaś porażka. Kamera cofania ma rozdzielczość kalkulatora graficznego ale panel dotykowy działa z ogromnym opóźnieniem. Dość dziwne w czasach, gdy kamerę akcesoryjną FHD można kupić za kilkanaście dolarów a akcesoryjne radia na androidzie za kilkadziesiąt i są o niebo lepsze niż to co proponuje Toyota. Jakbym wsiadł do 10 letniego auta. Masakra. Ten Cross w środku wygląda bliźniaczo podobnie. Musiałbym być masochistą, żeby kupić taki samochód. Mam nadzieję, że Aurisem przejeżdzę jeszcze tą i prawdopodobnie kolejną generację tych cudów techniki.

Edytowane przez mPh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez zawadziłem kolanem o wystającą deskę w Corolli...

Cały środek nowoczesny - jest wystający tablet, niżej panel klimy jeszcze nie dotykowy, ale to dobrze, a pod spodem dwa, wielkie knefle od podgrzewania foteli wyglądające jak wyjęte z poloneza 🤣  Ja rozumie, że oni maja zapas tych przełączników, ale włączanie podgrzewania foteli to nie jest funkcja pierwszej potrzeby, żeby przełącznik do tego był większy od włączania awaryjnych i można to fajnie w panel klimy wbudować.

  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tyle samo wzrostu, nie zwróciłem uwagi na deskę podczas jazdy próbnej, przeraziło mnie z kolei co innego: silnik hybrydowy w tym aucie. Słaby i potwornie głośny przy przyspieszaniu. Cenię komfort akustyczny, a tego nie otrzymamy. Już Yaris 2021 jest dużo lepszy od tym względem, bo przekładnia tak nie hałasuje i ma przyspieszenie ten silnik. Wersją Cross nie jeździłem, sądzę, że niewiele się różni od Yarisa pod tym względem. Do miasta rewelacja. Poza miasto, to raczej słabe rozwiązanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, rallyrychu said:

Ja tez zawadziłem kolanem o wystającą deskę w Corolli...

Cały środek nowoczesny - jest wystający tablet, niżej panel klimy jeszcze nie dotykowy, ale to dobrze, a pod spodem dwa, wielkie knefle od podgrzewania foteli wyglądające jak wyjęte z poloneza 🤣  Ja rozumie, że oni maja zapas tych przełączników, ale włączanie podgrzewania foteli to nie jest funkcja pierwszej potrzeby, żeby przełącznik do tego był większy od włączania awaryjnych i można to fajnie w panel klimy wbudować.

To mnie zastanawia, to jakiś obowiązek ten wystający tablet? Przecież da się wkomponować, wiele modeli to pokazuje, a później ten sam producent nagle z dupy coś wrzuca. 😕

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, freejazz napisał:

Mam tyle samo wzrostu, nie zwróciłem uwagi na deskę podczas jazdy próbnej, przeraziło mnie z kolei co innego: silnik hybrydowy w tym aucie. Słaby i potwornie głośny przy przyspieszaniu. Cenię komfort akustyczny, a tego nie otrzymamy. Już Yaris 2021 jest dużo lepszy od tym względem, bo przekładnia tak nie hałasuje i ma przyspieszenie ten silnik. Wersją Cross nie jeździłem, sądzę, że niewiele się różni od Yarisa pod tym względem. Do miasta rewelacja. Poza miasto, to raczej słabe rozwiązanie

Nie chce nawet myśleć jaki będzie komfort akustyczny w wersji Cross. Skoro w plaskaczu jest nienajlepiej to w SUV'ie trzeba sie spodziewać podwyższonych dB. Poza tym zastanawia mnie cena. Powinny być minimalne różnice pomiędzy Corollą plaskacz, SUV'em i RAV4. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rallyrychu napisał:

Ja tez zawadziłem kolanem o wystającą deskę w Corolli...

Cały środek nowoczesny - jest wystający tablet, niżej panel klimy jeszcze nie dotykowy, ale to dobrze, a pod spodem dwa, wielkie knefle od podgrzewania foteli wyglądające jak wyjęte z poloneza 🤣  Ja rozumie, że oni maja zapas tych przełączników, ale włączanie podgrzewania foteli to nie jest funkcja pierwszej potrzeby, żeby przełącznik do tego był większy od włączania awaryjnych i można to fajnie w panel klimy wbudować.

Ogólnie jest to przywara japończyków oraz koreanców. Za każdym razem, kiedy mam do testu koreanca, śmiać mi się chce, jak widzę lampkę w osłonach przeciwsłonecznych - brakuje jeszcze aby do jej obsługi był dołączony taki wiszący sznurek  ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, AstraC napisał:

To mnie zastanawia, to jakiś obowiązek ten wystający tablet? Przecież da się wkomponować, wiele modeli to pokazuje, a później ten sam producent nagle z dupy coś wrzuca. 😕

Żeby śmieszniej było w Aurisie2 udało im się ładnie wkomponować radio. Pomijam fakt, że radio podobnej jakości ale ja wsadziłem sobie androida i wygląda to na prawdę spoko i nic nie wystaje i nie świeci w polu widzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby śmieszniej było w Aurisie2 udało im się ładnie wkomponować radio. Pomijam fakt, że radio podobnej jakości ale ja wsadziłem sobie androida i wygląda to na prawdę spoko i nic nie wystaje i nie świeci w polu widzenia.
No ale te wystając radia na wysokości oczu są lepsze kiedy odpalisz nawigację czy tez sterujesz czymkolwiek. Jechałem kiedy z nawi w dużym mieście w aucievgdzie ekran jest niżej? Trudno spogląda się na niego. I choc mam duże ekrany w Golfie i C3, ale właśnie niżej to nawigację odpalam w telefonie zamocowanym wyżej na wysokości wzroku bo tak jest wygodnie.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowiada się rewelacyjnie. Jeżeli cena będzie ok, to może to być bardzo dobrze sprzedający się produkt!
Zawołają 120kPLN jak nic. Cenowo konkurować będzie że Sportage, Tuscon, etc.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, spad napisał:

No ale te wystając radia na wysokości oczu są lepsze kiedy odpalisz nawigację czy tez sterujesz czymkolwiek. Jechałem kiedy z nawi w dużym mieście w aucievgdzie ekran jest niżej? Trudno spogląda się na niego. I choc mam duże ekrany w Golfie i C3, ale właśnie niżej to nawigację odpalam w telefonie zamocowanym wyżej na wysokości wzroku bo tak jest wygodnie.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

Ok, to jest argument, mi nie przeszkadza bo nasłuchuję, można obie korzyści pogodzić wyświetlając navi na zegarach o ile są cyfrowe, ewentualnie HUD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi te tablety nie przeszkadzają. W domu jak korzystałem z tabletu, to nawet w rękach musialem go trzymać, a co dopiero go wbudowywać np. w ścianę
IMO na siłę szukanie wad, bo geriatryczne naleciałości biorą górę

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, spad said:

No ale te wystając radia na wysokości oczu są lepsze kiedy odpalisz nawigację czy tez sterujesz czymkolwiek. Jechałem kiedy z nawi w dużym mieście w aucievgdzie ekran jest niżej? Trudno spogląda się na niego. I choc mam duże ekrany w Golfie i C3, ale właśnie niżej to nawigację odpalam w telefonie zamocowanym wyżej na wysokości wzroku bo tak jest wygodnie.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

Ale masz Vectra B/ Omega B, Vectra C, mój Grand C-MAX, S-Max II/Galaxy, a wciąż wkoponowane, a nie na blachowkręty do deski złapany tablet. I pewnie inne modele również, ale już Focus MK4 to dramat, a po FL z 13.2"... Brak słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, AstraC napisał:

Ale masz Vectra B/ Omega B, Vectra C, mój Grand C-MAX, S-Max II/Galaxy, a wciąż wkoponowane, a nie na blachowkręty do deski złapany tablet. I pewnie inne modele również, ale już Focus MK4 to dramat, a po FL z 13.2"... Brak słów.

 

No okej, estetyka wkomponowania tabletu potrafi być różna, tutaj faktycznie w Corolli wygląda jak dokręcony na siłę. 

Edytowane przez spad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Mrowa napisał:

W połowie przyszłego roku na naszym rynku będzie dostępna Corolla Cross. Zdania co do urody są podzielone ;]. Kawał najnowszej Hybrydowej technologii 5. generacji. Tutaj na stronie Toyoty a tutaj coś więcej.

 

czy to jest po prostu mniejsze Rav4? Czym one się będą właściwie różnić? Do dzisiaj myślałem że Rav4 to właśnie suv na bazie kompakta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, maro_t said:

 

czy to jest po prostu mniejsze Rav4? Czym one się będą właściwie różnić? Do dzisiaj myślałem że Rav4 to właśnie suv na bazie kompakta.

 

Beda sie roznic o jakies 20cm ;) RAV4 to sie zrobilo kawal auta, o dlugosci 4.6m.

Ciezko to nazwac kompaktowym ;]

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, maro_t napisał:

czy to jest po prostu mniejsze Rav4? Czym one się będą właściwie różnić? Do dzisiaj myślałem że Rav4 to właśnie suv na bazie kompakta.

Dłuższa od C-HR o 7 cm i krótsza od Rav4 o 14 cm.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, AstraC napisał:

ale już Focus MK4 to dramat, a po FL z 13.2"... Brak słów.

A mnie się tam wygodnie z niego korzysta, ale trochę za mały i brakuje opcji jednoczesnego wyświetlania mapy i muzyki. Chętnie bym przygarnął ten wielki z nowego modelu 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ghost2255 napisał:

Stawiam, że ponad 130.

C-HR zaczyna się od 109, ale ma słabszy silnik. 

Na razie dopóki nie będzie hybrydy 1.8 (nie wiadomo na razie czy w ogóle będzie) to trzeba cenowo porównywać z C-HR hybryda 2.0. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba się starzeję bo mi się podoba ... widze to jako drugi rodzinny samochód przy odpowiednio dobrej cenie. 

Niestety spodziewam się też jednej dla mnie dyskwalifikującej wady ... hałas w kabinie. W RAV4 jest pod tym względem słabo ... tu jako segment niżej pewnie nie ma co liczyć na dobre wyciszenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Najtansze Rav4 to 124kPLN.

Nawet 118.

Ale hybryda to już 140. I to trzeba porównywać. 

Zresztą każdy nowy model jest droższy. Tutaj nie ma bezpośredniego poprzednika, więc można zgadywać. Ja obstawiam drożej, niż taniej patrząc na ciągły wzrost cen oferowanych modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Azbest napisał:

chyba się starzeję bo mi się podoba ... widze to jako drugi rodzinny samochód przy odpowiednio dobrej cenie. 

Niestety spodziewam się też jednej dla mnie dyskwalifikującej wady ... hałas w kabinie. W RAV4 jest pod tym względem słabo ... tu jako segment niżej pewnie nie ma co liczyć na dobre wyciszenie. 

 

ja chyba też się starzeję, bo może nie że mi się podoba, bo jednak te wysokie auta z plastikowymi nakładkami na nadkolach nigdy mnie nie przekonają wyglądem, ale coraz bardziej widzę potrzebę takiego auta. Ale z napędem 4x4 tylko i wyłącznie. Raz że czasem jednak ten śnieg spadnie, a żeby wyjechać od siebie z domu na główną drogę, to mam dosyć stromy wyjazd i zwyczajnie byłoby łatwiej i nie trzeba by regularnie odśnieżać wyjazdu, a dwa że odkąd mam psa, to w weekendy jedziemy gdzieś do lasu, albo na pola połazić. Czasami parkuję już prawie w jakimś rowie, albo zawracam na polnej drodze. Raz już myślałem, że Astra zostanie w błotku i będę szukał uczynnego rolnika z traktorem w okolicy, ale jakoś się wygrzebałem. Te kilka cm prześwitu i napęd na 4 koła by zapewniły komfort psychiczny w takich sytuacjach.

  • Lubię to 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komfort akustyczny jest wyższy w nowym Yaris od nowej Corolla. Mowa oczywiście o hybrydzie. Wyższa kultura pracy, o czym mówią nawet recenzenci, których praca przypomina częstokroć kręcenie reklamy.
Pamiętam, że po jeździe próbnej nowym Yaris hybrid byłem zakochany w tym aucie.
Cross jest jeszcze lepszy, bardziej rodzinny, ma większy bagażnik. Koniecznie trzeba się przejechać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minutes ago, freejazz said:

Cross jest jeszcze lepszy, bardziej rodzinny, ma większy bagażnik. Koniecznie trzeba się przejechać

 

Poki co to mozna sobie poogladac obrazki ;] To auto ma byc dostepne dopiero we wrzesniu 2022 ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.