Skocz do zawartości

Jak często i z jakiego powodu zmieniacie samochód?


taziii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jakie są Wasze główne powody zmiany obecnego samochodu na inny?

- zaczyna rdzewieć

- za często się psuje

- za dużo pali

- chcę mieć bardziej "wypasiony"

- chcę mieć bardziej bezpieczny

- chcę mieć większy (kombi) itp...

Jestem kierowcą 11lat i już 3 razy zmieniałem samochód, mój główny powód to ekonomiczność. A ostatnio kumpel zmienił swoje autko i jak się pytałem dlaczego to powiedział, że tak na serio to tylko dlatego że tamten mu się już znudził i tyle. Hmm dziwak jakiś czy co wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ostatnio kumpel zmienił swoje autko i jak się pytałem dlaczego to powiedział, że tak na serio

> to tylko dlatego że tamten mu się już znudził i tyle. Hmm dziwak jakiś czy co

Ja zmieniałem średnio co 6 m-cy samochód bo stary mi się znudził zlosnik.gif

Z tego wynika, że dziwny jestem rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to sie nad tym nie zastanawialem, ale jak spojrzec to wychodzi, ze zmieniam co 2 lata zlosnik.gif

I to glownie dlatego, ze albo mam chec na cos nowszego, albo trafia sie okazja odkupic np pewne auto z firmy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyślmy... Matiz poleciał do ludzi po pół roku bo zaczął rdzewieć i w ogóle był jakiś taki oslabiony.gif Po nim była AR 145 boxer - jej do dziś żałuję a sprzedałem ją, bo za dużo się nasłuchałem stereotypów o ich awaryjnosci. Corsa miała 45 KM więc ją zamieniłem na Astrę, ta uległa kolizji więc siłą rzeczy na kolejną Astrę i tą już mam 4 lata winner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach