mrBEAN Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Nie dawno Golf teraz Clio, odważnie i ciekawie No i to co AK lubi najbardziej , spalanie 1.5 dci 90KM w wersji super Eco wg. katalogu: miasto: 3,6 mieszany: 3,2 poza miastem: 3,0 Katalogowo (Renault lubi dawać rabaty) ten diesel w najwyższej wersji wyposażenia kosztuje ok. 61.000zł, IMHO bdb oferta Tablet 7" w cenie TUTAJ trochę napisali + więcej ZDJĘĆ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 czas sie wybrac do Renault i przetestowac, ciekawe jakie maja demo w RRG :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Katalogowo (Renault lubi dawać rabaty) ten diesel w najwyższej wersji wyposażenia kosztuje ok. > 61.000zł, IMHO bdb oferta Tablet 7" w cenie Widziałem dzisiaj na żywo. Moim zdaniem przerost formy nad treścią - szczególnie te chromowane listwy na przedniej atrapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 tragedia najładniejsze Clio to chyba 2 w ostatniej "fazie" z prostokątnymi swiatlami z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 No cóż, Renault juz od wielu lat nie potrafi robic ładnych aut. Ostatnie ładne to imho Laguna 1 i Megane 1. Potem juz tragedia, a to Clio to potwierdza - brzydactwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Widziałem dzisiaj na żywo. Moim zdaniem przerost formy nad treścią - szczególnie te chromowane > listwy na przedniej atrapie. Idealne auto dla zony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 tragedia, zadne clio ii nie mialo niestety prostokatnych swiatel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Widziałem dzisiaj na żywo. Moim zdaniem przerost formy nad treścią - szczególnie te chromowane > listwy na przedniej atrapie. Też widziałem. Mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Wymiary segmentu B wchodzą w segment C z lat 90'. Rozstaw osi także. Ciekawe jak jest z komfortem i wyciszeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Wymiary segmentu B wchodzą w segment C z lat 90'. Rozstaw osi także. Ciekawe jak jest z komfortem i > wyciszeniem Wchodzą? One już dawno weszły - przykłady to: 2006 Pug 207 - 4030, 2540, 1720, 2006 Corsa D - 3999, 2511, 1737, 2005 Grande Punto - 4030, 2510, 1687, 2009 VW Polo - 3970, 2470, 1682, 2006/2009 Clio 3/3FL - 3986/4032, 2575 (to tylko 3mm mniej niż Golf V), 1707/1720 Dla porównania: 1991 VW Golf 3 (czyli "wzorzec metra") - odpowiednio 4020, 2475, 1695. Czyli już 6lat temu auta B miały wymiary zewnętrzne aut C z lat 90tych (czyli potrzebowały na to ok.15 lat). Choć obawiam się, że wewnątrz są one wciąż mniejsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Nie dawno Golf teraz Clio, odważnie i ciekawie Bardzo ładne auto. IMHO najładniesze z Cliówek. Tylne drzwi a`la Alfa dodają sportowego sznytu. Jeśli taki full wypasik 1.5 jeżdzący na kropelce da sie wyhaczyć po rabatach za 5 dych to oferta wydaje sie być całkiem sensowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > No cóż, Renault juz od wielu lat nie potrafi robic ładnych aut. Ostatnie ładne to imho Laguna 1 i > Megane 1. Potem juz tragedia, a to Clio to potwierdza - brzydactwo Twoje poglądy na temat piękna staroci i brzydoty nowości są już legendą. :D Na szczęście nie mówią Ci: "towarzyszu Stalin", czy "Nasze Najjaśniejsze Słońce" (Kim Ir Sen), a co za tym idzie - nie ma obowiązku się zgadzać z Tobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Twoje poglądy na temat piękna staroci i brzydoty nowości są już legendą. :D Naprawde? Ide w slady Konika > Na szczęście nie mówią Ci: "towarzyszu Stalin", czy "Nasze Najjaśniejsze Słońce" (Kim Ir Sen), a co > za tym idzie - nie ma obowiązku się zgadzać z Tobą. Oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Nie dawno Golf teraz Clio, odważnie i ciekawie Widziałem to auto dzisiaj. Odważne To dobrze, bo Clio 3 było zwyczajnie nudne i najgorsze stylistycznie w całej serii. Co do spalania. Diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 Wszystko pięknie, ale takie wartości: > 1.5 dci 90KM w wersji super Eco wg. katalogu: > miasto: 3,6 > mieszany: 3,2 > poza miastem: 3,0 ...są nie do osiągnięcia w normalnych ruchu. Nie ma szans. Stawiam dobrą flaszkę, że po prostu nie da się tego zrobić. Moje warunki: Miasto: Kraków. Robimy 50 km po Krakowie w tygodniu, między 8 rano a 20 wieczorem. Mieszany: Jedziemy do Zakopanego z Krakowa. 30 % trasy to teren zabudowany, można to uznać za "tryb mieszany". Można nawet jechać zgodnie z przepisami. Poza miastem: Autostrada. Jedziemy przepisowo do Katowic i z powrotem. NIE wleczemy się 95 km/h za TIRem, tylko normalnie śmigamy 130-140, zwalniając na ograniczeniach. Kto się podejmie wyzwania? EDIT: Dlaczego takie warunki? Bo mniej więcej tak wygląda moja jazda (i podejrzewam, że jazda większości tutaj obecnych). Jeżeli mój styl życia, jazdy, praca i drogi będą takie, jak w jakichś tam warunkach laboratoryjnych, to podawane przez producenta wartości będą miały dla mnie jakiś sens. W tej chwili "warunki laboratoryjne" a moja jazda faktyczna są tak odległe, jak Łódź od Sydney i po prostu nie widzę sensu nawet brać pod uwagę tych wartości, nie mówiąc o podniecaniu się tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Wszystko pięknie, ale takie wartości: > ...są nie do osiągnięcia w normalnych ruchu. Nie ma szans. Stawiam dobrą flaszkę, że po prostu nie > da się tego zrobić. Moje warunki. Czyli zakładasz, że nie da się w "Twoich" warunkach i słusznie > Kto się podejmie wyzwania? Ja się mogę podjąć na swojej trasie dom-praca. 25km z grubsza swobodnej jazdy, trochę zabudowanego, trochę poza miastem. Jadąc zgodnie z przepisami, bez problemu w Fabii robię katalogowe średnie, a jak się postaram to można zrobić spalanie "poza miastem". I w tym Clio podejrzewam będzie podobnie. Niech w tym Krakowie spali 5l to i tak będzie rewelacyjny wynik, bo przykładowo Twój Lancer spali 10l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Czyli zakładasz, że nie da się w "Twoich" warunkach i słusznie No nie da się. Więc w moim przypadku te obietnice producenta muszę sobie schować do hasioka i realnie testować ile dane auto pali. Tyle że akurat spalanie ma dla mnie drugorzędnie znaczenie, bardziej dla mnie liczy się niezawodność i przyjemność z jazdy. Gdyby priorytetem były koszty, to jeździłbym MPK i pociągami. > Ja się mogę podjąć na swojej trasie dom-praca. > 25km z grubsza swobodnej jazdy, trochę zabudowanego, trochę poza miastem. > Jadąc zgodnie z przepisami, bez problemu w Fabii robię katalogowe średnie, a jak się postaram to > można zrobić spalanie "poza miastem". E, to nieciekawe. Mogę Ci pokazać trasę, gdzie jakimś starym gaźnikowym V8 6.0 spalę 2/100 > Niech w tym Krakowie spali 5l to i tak będzie rewelacyjny wynik, bo przykładowo Twój Lancer spali > 10l. Mnie to 10 nie przeszkadza - po pierwsze, akurat w przypadku Lancera spalanie katalogowe jest praktycznie tożsame z faktycznym (plus dla producenta za brak ściemy, gdyby zuzywał dwa razy więcej, jak w przypadku tego Clio, to byłbym wkurzony), a po drugie - nie przeszkadza mi, po prostu takie spalanie mi odpowiada i nie wyrywam sobie włosów z głowy z powodu, że przejechanie 100 km po mieście kosztuje mnie 57 zł (za paliwo). Natomiast wyobrażam sobie zdenerwowanie jakiegoś świrniętego na punkcie spalania kierowcy, który kupił takie Clio i miało spalać 3, a spala 5 (czyli prawie ddwa razy więcej). To jest jawne oszustwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Czyli już 6lat temu auta B miały wymiary zewnętrzne aut C z lat 90tych (czyli potrzebowały na to > ok.15 lat). Choć obawiam się, że wewnątrz są one wciąż mniejsze... Dlatego napisałem że wchodzą a nie że weszły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > E, to nieciekawe. Mogę Ci pokazać trasę, gdzie jakimś starym gaźnikowym V8 6.0 spalę 2/100 Mam nadzieję, że jednak zrozumiałeś mój przekaz > Mnie to 10 nie przeszkadza - po pierwsze, akurat w przypadku Lancera spalanie katalogowe jest > praktycznie tożsame z faktycznym (plus dla producenta za brak ściemy), a po drugie - nie > przeszkadza mi, po prostu takie spalanie mi odpowiada i nie wyrywam sobie włosów z głowy z > powodu, że przejechanie 100 km po mieście kosztuje mnie 57 zł (za paliwo). Natomiast > wyobrażam sobie zdenerwowanie jakiegoś świrniętego na punkcie spalania kierowcy, który kupił > takie Clio i miało spalać 3, a spala 5 (czyli prawie ddwa razy więcej). To jest jawne > oszustwo. Ciężki przypadek jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Mam nadzieję, że jednak zrozumiałeś mój przekaz A Ty mój > Ciężki przypadek jesteś No jakoś nie lubię marketingowego bełkotu, zahaczającego o oszustwo. Tu, na forum motoryzacyjnym, wszyscy jesteśmy miłośnikami motoryzacji, interesujemy się tematem i wiemy więcej, niż przeciętny konsument. Dlatego wiemy jak interpretować różne dane i obietnice producenta. Ale np. ja się nie znam na pralkach. Nie wiem i nie interesuje mnie historia producenta, jakich podzespołów używa i jak w ogóle pralka jest zbudowana. Nie mam pojęcia i nie chcę mieć. Wybieram pralkę, która zużywa najmniej prądu, wynika to z katalogów i z zapewnień sprzedawcy. Super, kupuję. Okazuje się, że pralka zużywa dwa razy więcej prądu, niż deklaruje producent. Mam (słuszne) pretensje do producenta, na co tenże producent mi odpowiada, że zużycie prądu jest liczone w warunkach laboratoryjnych (wg norm unijnych, a jakże!) i najwidoczniej moje warunki używania pralki są inne (inny klimat, inny rodzaj ubrań) i mogę ich pocałować w dupę. Poczułbym się oszukany. Podobnie jest z samochodami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 1 2 3 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Naprawde? Ide w slady Konika też mi powód do dumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 20 Października 2012 Udostępnij Napisano 20 Października 2012 > Katalogowo (Renault lubi dawać rabaty) ten diesel w najwyższej wersji wyposażenia kosztuje ok. > 61.000zł, IMHO bdb oferta Wiesz może co renault dokłada dla włascicieli renówek? Kiedys był dodatkowy rabat - przy clio było chyba 3kzł.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 jak ktos chce nowego cliaka albo inne reno z dobrym rabatem to zapraszam na prv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > też mi powód do dumy eh ta warszafska mentalność, juz od niej odwykłem jest taka zasada ludzi którzy są wychowani gdzie indziej niż na (duzej czy małej) wsi - jak się do kogoś coś ma to się mu to pisze w twarz a nie wzorem podbiałostockich kum robi to za plecami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 Ten punkt został stworzony specjalnie, dla takich jak Ty: http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=278378911&page=0&vc=1 mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Mam nadzieję, że jednak zrozumiałeś mój przekaz > Ciężki przypadek jesteś A ja mysle ze jest sens w co pisze. Obecne ata maja bardzo naciagane normy spalania w miescie. Na trasie to nie sztuka osiagnac niskie wyniki. Ostatnio powtazalny wynik spalania u mnie to 8.3 lpg ale to jest jazda drogami wiejskimi o 5 rano z zapietym tempomatem na 70km/h. I powrot o 13 w podobnym tempie. Czy to dowodzize forester 2.5 automat ze stalym awd pali 8l lpg na trasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamk Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 Moim zdaniem ładne autko, ale lepiej by wyglądało bez górnych kierunkowskazów. Coś w przybliżeniu takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Moim zdaniem ładne autko, ale lepiej by wyglądało bez górnych kierunkowskazów. > Coś w przybliżeniu takiego Wtedy by wyglądał FałWejopodobnie. A to nie do pomyślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamk Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Wtedy by wyglądał FałWejopodobnie. A to nie do pomyślenia. Clio jest bardziej zaokrąglone, tył jest zupełnie inny, lampy przednie mogły by faktycznie wyglądać podobnie, ale auto wtedy dla mnie było by bardziej atrakcyjne:). W sumie nowy logan z przodu wygląda podobnie do starszej fabii, i IMHO będzie się fajnie sprzedawał właśnie ze względu na podobieństwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > tragedia, zadne clio ii nie mialo niestety prostokatnych swiatel... tfuuuu trójkątne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Nie dawno Golf teraz Clio, odważnie i ciekawie >... Byliśmy z żoną oglądnąć nowe clio w poniedziałek. Na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Interesowała nas pojemność bagażnika- ponoć ma ok. 300l- dla nas styka. Dziwny ten nowy trzycylindrowy silnik o poj. 900cm3 i 90KM- auto kosztuje z nim 5tys. drożej. Obawiam się tego 75 konnego silnika 1,2l- ponoć sprawdzona jednostka, ale czy styknie do ważącego 980 kg samochodu? W porównaniu z matizem to pewnie będzie lepiej startować, więc może nie będzie źle. Nam się nowe clio bardzo podoba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Obawiam się tego > 75 konnego silnika 1,2l- ponoć sprawdzona jednostka, ale czy styknie do ważącego 980 kg > samochodu? W Clio 2 MK2 ważącego tyle samo dawał radę. Demon szybkości to to nie był ale na jazdę "wokół komina" wystarczało w zupełności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > W Clio 2 MK2 ważącego tyle samo dawał radę. Demon szybkości to to nie był ale na jazdę "wokół > komina" wystarczało w zupełności... Ważył poniżej jednej tony? Podobno nowe clio jest trochę odchudzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 Rozmawialiście może o cenie? Są elastyczni czy faktycznie już żadnych rabatów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Rozmawialiście może o cenie? Są elastyczni czy faktycznie już żadnych rabatów? Wersja expression z lakierem metalicznym i silnikiem 1,2l kosztuje ok. 46,5 tys.zł. Dokładają manualną klimę i światła przeciwmgłowe o wartości 2,2 tys.zł za free. Według mnie za dużo chcą, jak za auto segmentu B. Czekam na rozwój wydarzeń . W takiej np. corsie można wziąć mocniejszy 85 konny silnik. Tu w benzynie jest tylko 75 KM lub trzycylindrówka 90 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2012 >Według mnie za dużo > chcą, jak za auto segmentu B. Czekam na rozwój wydarzeń Chwilę trzeba odczekać i sprawdzić na allegro po ile będą salony wystawiać, wtedy będzie już jakiś zarys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Chwilę trzeba odczekać i sprawdzić na allegro po ile będą salony wystawiać, > wtedy będzie już jakiś zarys Na to liczę . Teraz jest to nowy model, nawet jest jeszcze przed oficjalną premierą ( 26.10.'12 ). W dodatku kończy się rok. Matiz jeździ, to nie mam parcia na szybki zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy__ Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 75 kucy do auta ważącego tonę, nie spodziewaj się fajerwerków, na miasto się nada ale w trasie, żeby przydepnąć ze 120 do 140 to będzie wieczność... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > żeby przydepnąć ze 120 do 140 to będzie wieczność... No ale na autostradzie 5 sekund w tą czy w tamta ma mniejsze znaczenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Ważył poniżej jednej tony? Podobno nowe clio jest trochę odchudzone. Ale o ile większe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > 75 kucy do auta ważącego tonę, nie spodziewaj się fajerwerków, na miasto się nada ale w trasie, żeby przydepnąć ze 120 do 140 to będzie wieczność... Dlatego kusi ten 90-cio konny. W tym kraju prawie nie da się jeździć z takimi prędkościami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Ale o ile większe! Myślisz, że jest większy opór powietrza? W mieście i tak by było to pomijalne. Liczy się waga auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Myślisz, że jest większy opór powietrza? W mieście i tak by było to pomijalne. Liczy się waga auta. Nie zrozumiałeś. Oba auta ważą 98kg ale różnica w gabarytach jest kolosalna. Inaczej. Gdyby Clio IV nie przeszło kuracji odchudzającej w stosunku do Clio II/III to ważyło by pewnie z 1200kg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 Jak tak dalej z downsizingiem pójdzie, to najpierw bedzie się wybierać silnik a dopiero potem dobierać do niego auto. Ja np mam wymagania: benzyna, 4-cyl i takie Clio jest nie dla mnie. Na szczęście jeszcze nie pora wymieniać auto, może coś się zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Z tyłu Seat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Edycja- już rozumiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > , a Ty piszesz, że oba modele ważą tyle samo. przeciez on pisal, ze Clio II wazylo tyle samo co IV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > przeciez on pisal, ze Clio II wazylo tyle samo co IV. Aaaa, czyli to Clio III było cięższe. OK- I understand . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Eee tam, dwójka wiecznie żywa: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.