koNik Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 540i właśnie przed chwilą wróciłem z jazdy próbnej, znajomy oglądał i zdecydował się na zakup. Zaskakujące jak ten 20-letni już samochód się odpycha, jak trzyma się drogi i jak swobodnie radzi sobie w dzisiejszym ruchu. Brzmi bardzo fajnie, jest sowicie wyposażony - podgrzewane, pompowane fotele z pamięcią, asc+t, 2x poduszka, fotochromatyczne lusterko, komputer, automat, elektryczna roleta tylna + boczne ręczne, szyberdach, klima-tronik dustrefowy etc.). Zdecydowanie dobry pomysł. Myślę że 10-20 lat i auto to będzie łakomym kąskiem dla miłośników klasyków. Ostatni rekin. Los który następcy czyli E39 już raczej IMO nie grozi . Aby je kupić znajomy sprzedał Vectrę CDTI z ostatniego rocznika produkcji. Chwała mu za to. Auto nieporównywalnie lepsze pod każdym względem. Dobranoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Jaki motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Jaki motor? 540i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 Generalnie wszystko prawda ale jak dla mnie w 20-to letnim aucie musi się niestety dużo rzeczy psuć (chyba, że tylko fiaty tak mają ale te na szczęście 20-tu lat nie dożywają ). Znajomy ma już 2-gą 5-tkę i non stop mu coś siada... zresztą może to być dowolna marka, lata i przebieg robią swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 e34, nawet z M60tką, to nie ten dział IMHO. M5, rozumiem... no i z tym rekinem to przegiąłeś zdecydowanie. ostatnimi rekinami to były e28 (jeśli chodzi o piątkę)/24 (ogólnie). tak BTW, to nie 540i, a 540iA. 540 tka oryginalnie z 6 biegowym manualem to jest nawet niezły rarytas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > e34, nawet z M60tką, to nie ten dział IMHO. > M5, rozumiem... > no i z tym rekinem to przegiąłeś zdecydowanie. ostatnimi rekinami to były e28 (jeśli chodzi o > piątkę)/24 (ogólnie). > tak BTW, to nie 540i, a 540iA. 540 tka oryginalnie z 6 biegowym manualem to jest nawet niezły > rarytas. oj tam, niby do jakiego działu to miałem dać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Generalnie wszystko prawda ale jak dla mnie w 20-to letnim aucie musi się niestety dużo rzeczy psuć > (chyba, że tylko fiaty tak mają ale te na szczęście 20-tu lat nie dożywają ). > Znajomy ma już 2-gą 5-tkę i non stop mu coś siada... zresztą może to być dowolna marka, lata i > przebieg robią swoje. nie wiem jak jest z silnikiem M60, ale osobiście po wymianie całego zawiasu (który był zużyty całkowicie) w E12 przez cały sezon z silnikiem M30 pod maską zaglądnąłem tam z czystej przyzwoitości, może z raz aż dziwnie się tak jeździ tak bezproblemowym starym autem - radzieckie wynalazki do których jestem przyzwyczajony nie rozpieszczają pod tym względem, ale tu - wsiadasz-jedziesz w dodatku niezbyt oszczędzałem to auto przez te kilka miesięcy, kupione na początku sezonu opony - z tyłu praktycznie nie istnieją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 jak przejrzysz listę działów, to tam jest taki jeden kącik właścicieli, odpowiedni, trzyliterowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > Generalnie wszystko prawda ale jak dla mnie w 20-to letnim aucie musi się niestety dużo rzeczy psuć > (chyba, że tylko fiaty tak mają ale te na szczęście 20-tu lat nie dożywają). Idz sie wyspij, bo bredzisz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 Jakby nie bylo elektronika jest najwiekszym problemem. Obawiam, sie ze, za 20 lat to moze i cos z niego zostanie, ale pytanie jak walnie np airbag to co? Modul Made in China moze nie podejsc bo to jeszcze nie te czasy byly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > Aby je kupić znajomy sprzedał Vectrę CDTI z ostatniego rocznika produkcji. Chwała mu za to. Auto > nieporównywalnie lepsze pod każdym względem. Dobranoc Jeden lubi czekoladę, drugi jak mu nogi śmierdzą. Nigdy nie kupiłbym 20 letniego i w dodatku tak paskudnego strucla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 byla taka jedna na kaciku... ten sam motor i pewnie podobne wyposazenie... niestety nowy mod BMW nie chwalil sie czy sprzedal czy jeszcze gdzies kitra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > jak przejrzysz listę działów, to tam jest taki jeden kącik właścicieli, odpowiedni, trzyliterowy. Ja tam nie mam problemów z interpretacją tego naszego PMiHM. Nie wmawiam że E34 to PM bo rozumiem jak się komuś nie podoba - dla mnie również to nie ideał. Ale pod to drugie powoli się łapie - nie jeśli chodzi o wiek - ale jeśli chodzi o koncepcję samochodu. Auto które reprezentuje bardzo współczesne parametry podróży - będąc jednocześnie stylistycznie i koncepcyjnie wyraźnie inne. Taka rozsądna alternatywa na której zakup jest tzw. ostatni dzwonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > nie wiem jak jest z silnikiem M60, ale osobiście po wymianie całego zawiasu (który był zużyty > całkowicie) w E12 przez cały sezon z silnikiem M30 pod maską zaglądnąłem tam z czystej > przyzwoitości, może z raz aż dziwnie się tak jeździ tak bezproblemowym starym autem - > radzieckie wynalazki do których jestem przyzwyczajony nie rozpieszczają pod tym względem, ale > tu - wsiadasz-jedziesz w dodatku niezbyt oszczędzałem to auto przez te kilka miesięcy, > kupione na początku sezonu opony - z tyłu praktycznie nie istnieją Zawieszenie to wiadomo ale elektronika, osprzęt, łożyska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > Ja tam nie mam problemów z interpretacją tego naszego PMiHM. Nie wmawiam że E34 to PM bo rozumiem > jak się komuś nie podoba - dla mnie również to nie ideał. Ale pod to drugie powoli się łapie - > nie jeśli chodzi o wiek - ale jeśli chodzi o koncepcję samochodu. Auto które reprezentuje > bardzo współczesne parametry podróży - będąc jednocześnie stylistycznie i koncepcyjnie > wyraźnie inne. Taka rozsądna alternatywa na której zakup jest tzw. ostatni dzwonek Przyznajmy szczerze, żaden to szał, pochwaliłeś się, że kolega ma V8 i tyle, można to było zrobić w bardziej odpowiednim miejscu. Ja jednak szukam tu fajnych rodzynów, a nie kadettów E, vectr A golfów III i tego typu rarytasów. e34 M5, w124 500E, czy chociażby w124 CE, jakiś R129, e24...to są youngtimery na miarę tego kącika. przynajmniej ja go tak odbieram. samochód z połowy lat 90tych, już dość mocno plasticzany, to jednak nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > Przyznajmy szczerze, żaden to szał, pochwaliłeś się, że kolega ma V8 i tyle, można to było zrobić w > bardziej odpowiednim miejscu. Ja jednak szukam tu fajnych rodzynów, a nie kadettów E, vectr A > golfów III i tego typu rarytasów. > e34 M5, w124 500E, czy chociażby w124 CE, jakiś R129, e24...to są youngtimery na miarę tego kącika. > przynajmniej ja go tak odbieram. samochód z połowy lat 90tych, już dość mocno plasticzany, to > jednak nie to. nie mam potrzeby chwalenia się kolegami, ale jak już chcesz to wklejałem tu kiedyś min. 500E kolegi, takie błękitne. A 280KM V8 w ciężkiej budzie nie robi tu chyba na nikim specjalnego wrażenia - nie te czasy. A jak mówimy o W124 to dla mnie ciekawe jest również np. E420, mimo standardowej budy. Zgadzam się że E34 to nie ten poziom co np. E3 ale to co było po nim, np. E39 jest od niego na tyle "inne" że samo E34 jest warte zainteresowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > nie mam potrzeby chwalenia się kolegami, ale jak już chcesz to wklejałem tu kiedyś min. 500E > kolegi, takie błękitne. A 280KM V8 w ciężkiej budzie nie robi tu chyba na nikim specjalnego > wrażenia - nie te czasy. A jak mówimy o W124 to dla mnie ciekawe jest również np. E420, mimo > standardowej budy. Zgadzam się że E34 to nie ten poziom co np. E3 ale to co było po nim, np. > E39 jest od niego na tyle "inne" że samo E34 jest warte zainteresowania. Ty widzisz to tak, ja widzę inaczej Skoro nie robi na Tobie wrażenia V8 w tej budzie, no to już zupełnie nie wiem, czym można się tu zachwycić w konteksie tematyki tego kącika. Nie chcę się jednak przekomarzać i tak mało kto tu zagląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > 540i Cudo > Aby je kupić znajomy sprzedał Vectrę CDTI z ostatniego rocznika produkcji. Dobra decyzja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > 540i > właśnie przed chwilą wróciłem z jazdy próbnej, znajomy oglądał i zdecydował się na zakup. > Zaskakujące jak ten 20-letni już samochód się odpycha, jak trzyma się drogi i jak swobodnie > radzi sobie w dzisiejszym ruchu. Brzmi bardzo fajnie, jest sowicie wyposażony - podgrzewane, > pompowane fotele z pamięcią, asc+t, 2x poduszka, fotochromatyczne lusterko, komputer, automat, > elektryczna roleta tylna + boczne ręczne, szyberdach, klima-tronik dustrefowy etc.). > Zdecydowanie dobry pomysł. Myślę że 10-20 lat i auto to będzie łakomym kąskiem dla miłośników > klasyków. Ostatni rekin. Los który następcy czyli E39 już raczej IMO nie grozi . > Aby je kupić znajomy sprzedał Vectrę CDTI z ostatniego rocznika produkcji. Chwała mu za to. Auto > nieporównywalnie lepsze pod każdym względem. Dobranoc Fajny, ale raczej nie do jazdy na co dzień. Ile wysypał za niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > Fajny, ale raczej nie do jazdy na co dzień. Ile wysypał za niego? na co dzień kupił 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > na co dzień kupił > 11 Trochę go szkoda na codzienne latanie po mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > Trochę go szkoda na codzienne latanie po mieście. Ale kumpel ma fajniejsze auto jako zabawkę. A to auto będzie jeździć raczej często trasy WWA-KRK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > na co dzień kupił > 11 11?!? za to auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > 11?!? > za to auto? To chyba cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > Ostatni rekin. Ostatni "rekin" to było E28, od E30 zaczęła się w zasadzie nowa "epoka" dla BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > 11?!? > za to auto? za 540 w znośnym stanie to nie jest dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > 11?!? > za to auto? Tez uwazam ze tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 miałem z motorem 2,5ltr , genialne prowadzenie nawet z uszkodzoną przekładnią kierowniczą (kałuża lub mulda szarpały kołem w prawo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > za 540 w znośnym stanie to nie jest dużo ja się dziwiłem, że tak mało ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calavera Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 Dobra fura Radocha z jazdy Klasa jest Cena No i brawa za decyzję i za zakup Jestem za takimi autami, też sobie kiedyś takiego kupię, ale z innej stajni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > ja się dziwiłem, że tak mało ... zapozyczylbym sie i kupil chocby po to, zeby stalo w garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > 540i Samochód spoko. Ciekaw jestem czy z punktu widzenia normalnego kierowcy (znaczy nie-Konik ) jest to auto do codziennej jazdy. Musiałbym się kiedyś czymś takim przejechać Wymienia się rozrząd w tym? Ile kosztuje taka przyjemność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > ja się dziwiłem, że tak mało ... Wlazłem na allegro i wygląda na to, że to po tyle jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Samochód spoko. > Ciekaw jestem czy z punktu widzenia normalnego kierowcy (znaczy nie-Konik ) jest to auto do > codziennej jazdy. > Musiałbym się kiedyś czymś takim przejechać > Wymienia się rozrząd w tym? Ile kosztuje taka przyjemność? łańcuch zapeniam Cię że auto jest współcześnie szybkie i współcześnie dobrze się prowadzi - dla przeciętnego kierowcy kompakta typu Kia Ceed przejażdżka z tym silnikiem skończyłaby się uszczerbkiem na światopoglądzie o dresiarskich samochodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > łańcuch > zapeniam Cię że auto jest współcześnie szybkie i współcześnie dobrze się prowadzi - dla > przeciętnego kierowcy kompakta typu Kia Ceed przejażdżka z tym silnikiem skończyłaby się > uszczerbkiem na światopoglądzie o dresiarskich samochodach 7,5 do setki. To dokładnie jak moje uno na małej turbinie (teraz 7 ale nadal brak trakcji więc może oponami się coś urwie). Jak dla mnie całkiem żwawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > 7,5 do setki. To dokładnie jak moje uno na małej turbinie (teraz 7 ale nadal brak trakcji więc może > oponami się coś urwie). Jak dla mnie całkiem żwawo 6,8 automat i 6,3 manual producent chyba podaje 7,4 z tym silnikiem ma niby E32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Musiałbym się kiedyś czymś takim przejechać i byc moze nastepnym Twoim autem byloby BMW ja swoja przygode zaczalem z E30 323.... i jakis rok pozniej mialem E36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > 6,8 automat i 6,3 manual producent chyba podaje > 7,4 z tym silnikiem ma niby E32 O widzisz to nawet lepiej. No to faktycznie bardzo żwawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Samochód spoko. > Ciekaw jestem czy z punktu widzenia normalnego kierowcy (znaczy nie-Konik ) jest to auto do > codziennej jazdy. > Musiałbym się kiedyś czymś takim przejechać > Wymienia się rozrząd w tym? Ile kosztuje taka przyjemność? Jechalem kilka razy taxi z przebiegami rzedu 400-500kkm i bylem zaskoczony jak dobrze takie auto sie trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > łańcuch > zapeniam Cię że auto jest współcześnie szybkie i współcześnie dobrze się prowadzi - dla > przeciętnego kierowcy kompakta typu Kia Ceed przejażdżka z tym silnikiem skończyłaby się > uszczerbkiem na światopoglądzie o dresiarskich samochodach a powiedz czy był w niej jakiś elektroniczny kaganiec? pytam, bo żonka by tez tym miała jeździć i zastanawiam się czy w budżecie na auto miałaby się od razu znaleźć kasa na kurs doskonalenia jazdy ps: jakieś typowe (kosztowne) bolączki? jak z serwisem i eksploatacją ? ostatnie roczniki to które? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 Fajne auto z fajnego okresu w motoryzacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 e34 ma cos magicznego w sobie. Swietne autko, pogratuluj nabywcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Ciekaw jestem czy z punktu widzenia normalnego kierowcy (znaczy nie-Konik ) jest to auto do > codziennej jazdy. e34 ogólnie - nadaje się. Kumpel z zerową wiedzą nt. samochodów jeździ na co dzień 525td z bodajże 1989r. Sprzedał z rok temu jakąś nawet nie starą Vectrę, kupił za 3.5k bawarkę i jakoś się kula Fakt, że dobrze trafił (pierwszy właściciel) Jedyny kaprys jak na razie to zarwany amortyzator który wpadł do bagażnika, ale to na własne życzenie, bo "trochę" przeładował samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > a powiedz czy był w niej jakiś elektroniczny kaganiec? 250 km/h > pytam, bo żonka by tez tym miała jeździć i zastanawiam się czy w budżecie na auto miałaby się od > razu znaleźć kasa na kurs doskonalenia jazdy > ps: jakieś typowe (kosztowne) bolączki? jak z serwisem i eksploatacją ? > ostatnie roczniki to które? pompa oleju sie odkreca, trzeba kongrolować odme trzeba wymieniać co 50 tys km. padają nagrzewnice. wisko. ale wszystko ogarnialne na uzywkach, a podaż ogromna. m60 wychodziło od 92 - 96. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > a powiedz czy był w niej jakiś elektroniczny kaganiec? ASC+T > pytam, bo żonka by tez tym miała jeździć i zastanawiam się czy w budżecie na auto miałaby się od > razu znaleźć kasa na kurs doskonalenia jazdy > ps: jakieś typowe (kosztowne) bolączki? jak z serwisem i eksploatacją ? > ostatnie roczniki to które? jimbo Ci napisał, a on wie lepiej bo ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > ASC+T wyłączalne. > jimbo Ci napisał, a on wie lepiej bo ma ja mam m62B44 (bez TU) troche inaczej łańcuch rozrządu wygląda, poza tym nie ma wizualnych różnic. poza tym pompa mi się nie odkreca, mam 20 Nm wiecej i 10% wiecej pojemności i wg producenta ma mniej palic, ale 1 litr w tą czy w tamta nie robi, przy 18 w miescie reszta chyba to samo mój silnik idzie na wiosnę do remontu (jakbym nie wydał równowartości auta na mechanikę w tym roku), bo kompresja już nie ten tego... także jestem w świetnym nastroju aby porozmawiać o kosztach eksploatacji starego V8:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > wyłączalne. > ja mam m62B44 (bez TU) troche inaczej łańcuch rozrządu wygląda, poza tym nie ma wizualnych różnic. > poza tym pompa mi się nie odkreca, mam 20 Nm wiecej i 10% wiecej pojemności i wg producenta > ma mniej palic, ale 1 litr w tą czy w tamta nie robi, przy 18 w miescie > reszta chyba to samo mój silnik idzie na wiosnę do remontu (jakbym nie wydał równowartości auta na > mechanikę w tym roku), bo kompresja już nie ten tego... > także jestem w świetnym nastroju aby porozmawiać o kosztach eksploatacji starego V8:) szalony - ale uwierz że ja mam gorzej - mam do regeneracji pompę machaniczną, rzędową od wtrysku bezpośredniego w moim W108 bo przylewa na wysokich obrotach. Ponoć 2 kolesi w PL wie o co z tym chodzi PS. Twój silnik ma też kilkaset kilo więcej do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Generalnie wszystko prawda ale jak dla mnie w 20-to letnim aucie musi się niestety dużo rzeczy psuć > (chyba, że tylko fiaty tak mają ale te na szczęście 20-tu lat nie dożywają ). Dodaj, że chodzi o Twoje Fiaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.