Skocz do zawartości

czy redukować do jedynki podczas przyspieszania z wolnych?


kranu

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie jakbym co najmniej zaczynał egzamin na prawko, ale trudno smile.gif

Jeśli np. toczę się w korku na dwójce bez gazu i trzeba przyspieszyć to po prostu dodać gazu - silnik troszkę zadrży i pójdzie, czy zredukować do jedynki żeby płynniej przyspieszyć?

Oczywiście zakładam, że nie jest pod górkę i nie zależy mi żeby zdążyć na pomarańczowym bo wtedy wiadomo wink.gif

Generalnie pytanie brzmi czy warto redukować do jedynki jeśli się nie spieszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie jakbym co najmniej zaczynał egzamin na prawko, ale trudno

> Jeśli np. toczę się w korku na dwójce bez gazu i trzeba przyspieszyć to po prostu dodać gazu -

> silnik troszkę zadrży i pójdzie, czy zredukować do jedynki żeby płynniej przyspieszyć?

> Oczywiście zakładam, że nie jest pod górkę i nie zależy mi żeby zdążyć na pomarańczowym bo wtedy

> wiadomo

> Generalnie pytanie brzmi czy warto redukować do jedynki jeśli się nie spieszy?

Tak albo nie. Zalezy czy chcesz szybciej czy wolniej. Nie wiem co to za pytanie czy warto - rob tak jak Ci wygodniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie jakbym co najmniej zaczynał egzamin na prawko, ale trudno

> Jeśli np. toczę się w korku na dwójce bez gazu i trzeba przyspieszyć to po prostu dodać gazu -

> silnik troszkę zadrży i pójdzie, czy zredukować do jedynki żeby płynniej przyspieszyć?

> Oczywiście zakładam, że nie jest pod górkę i nie zależy mi żeby zdążyć na pomarańczowym bo wtedy

> wiadomo

> Generalnie pytanie brzmi czy warto redukować do jedynki jeśli się nie spieszy?

Sprzeglo, wiecej gazu i z dwojki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Duuuużo więcej gazu i.... strzał ze sprzęgła gwarantowany

> Ja zaś gwarantuję Ci, że takim sposobem załatwisz sprzęgło dużo szybciej, niż silnik przyspieszając

> z wolnych obrotów na II biegu.

Nie obchodzi mnie to... hehe.gif

bmw9o.jpg

A na codzien polecam automat. 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodziło mi o to czy silnik się zbytnio nie męczy podczas przyspieszania z dwójki na wolnych

> obrotach.

Będzie się męczył, jak mu wdepniesz gaz za mocno. Jak go ledwo dotykasz,pozwalasz wchodzić spokojnie na obroty i wciskasz go płynnie wraz z narastaniem obrotów, to nic się nie stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie jakbym co najmniej zaczynał egzamin na prawko, ale trudno

> Jeśli np. toczę się w korku na dwójce bez gazu i trzeba przyspieszyć to po prostu dodać gazu -

> silnik troszkę zadrży i pójdzie, czy zredukować do jedynki żeby płynniej przyspieszyć?

> Oczywiście zakładam, że nie jest pod górkę i nie zależy mi żeby zdążyć na pomarańczowym bo wtedy

> wiadomo

> Generalnie pytanie brzmi czy warto redukować do jedynki jeśli się nie spieszy?

jezeli masz autko na no Pb to nic sie nie stanie , jak masz klekota z dwumasą to szykuj sie na jej wymianę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie jakbym co najmniej zaczynał egzamin na prawko, ale trudno

> Jeśli np. toczę się w korku na dwójce bez gazu i trzeba przyspieszyć to po prostu dodać gazu -

> silnik troszkę zadrży i pójdzie, czy zredukować do jedynki żeby płynniej przyspieszyć?

> Oczywiście zakładam, że nie jest pod górkę i nie zależy mi żeby zdążyć na pomarańczowym bo wtedy

> wiadomo

> Generalnie pytanie brzmi czy warto redukować do jedynki jeśli się nie spieszy?

więcej gazu i będzie ok. Ja rzadko redukuje do jedynki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie jakbym co najmniej zaczynał egzamin na prawko, ale trudno

> Jeśli np. toczę się w korku na dwójce bez gazu i trzeba przyspieszyć to po prostu dodać gazu -

> silnik troszkę zadrży i pójdzie, czy zredukować do jedynki żeby płynniej przyspieszyć?

> Oczywiście zakładam, że nie jest pod górkę i nie zależy mi żeby zdążyć na pomarańczowym bo wtedy

> wiadomo

> Generalnie pytanie brzmi czy warto redukować do jedynki jeśli się nie spieszy?

No jasne w czasie jazdy redukcja do 1 , skrzynia do remontu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są sposoby aby zmienić biegi bez sprzęgła

niemozliwe-nigdy o takich sposobach nie slyszalem ani nie uskutecznialem ,zwlaszcza w motocyklachok.gif

moze trzeba miec osobistego mechanika w czasie jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na korki najlepszy automat. Nie ma się wtedy takich dylematów ok.gif

a jeśli chodzi o pytanie to 1 służy tylko i wyłącznie do ruszenia z miejsca, jesli się toczysz to przyspieszanie z 2 dla silnika nie ma znaczenie, no chyba że poruszasz się ciągle na granicy płynności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niemozliwe-nigdy o takich sposobach nie slyszalem ani nie uskutecznialem ,zwlaszcza w motocyklach

> moze trzeba miec osobistego mechanika w czasie jazdy?

bawiłem się w takie coś jak w trasie poleciała linka sprzęgła. Możliwe, ale z wyczuciem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się toczę na tyle wolno, że puszczenie sprzęgła bez dodania gazu na 2 biegu przyduszałoby silnik to zawsze wrzucam 1bieg, ale jak się toczę na 2 biegu bez gazu i chce przyspieszyc to po prostu wciskam gaz bez zmiany biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> międzygaz - fajna zabawa

Dokładnie. Przeczytałem kiedyś o tym na AK, a po kilku miesiącach urwała mi się w Pikusiu w trasie linka od sprzęgła. Dzięki tej wiedzy, odpalając na jedynce i przełączając z międzygazem spokojnie dojechałem do domu. Oczywiście potem o tym na AK napisałem... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie jakbym co najmniej zaczynał egzamin na prawko, ale trudno

> Jeśli np. toczę się w korku na dwójce bez gazu i trzeba przyspieszyć to po prostu dodać gazu -

> silnik troszkę zadrży i pójdzie, czy zredukować do jedynki żeby płynniej przyspieszyć?

> Oczywiście zakładam, że nie jest pod górkę i nie zależy mi żeby zdążyć na pomarańczowym bo wtedy

> wiadomo

> Generalnie pytanie brzmi czy warto redukować do jedynki jeśli się nie spieszy?

Zalezy jaki silnik, w 107 1.0 lepiej bylo do jedynki redukowac, w fiacie ladnie dwojka lapie i silnik nie protestuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> międzygaz - fajna zabawa

czyli nie zajarzyles zarciku zlosnik.gif

coz-jako byly wlasciciel syreny ze skrzynia bez synchronizatorow,2 maluchow i kilku dwusladow o watpliwej jakosci miedzygaz i jazde bez sprzegla opanowalem jako jeden z fundamentalnych warunkow dotarcia do celu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie. Przeczytałem kiedyś o tym na AK, a po kilku miesiącach urwała mi się w Pikusiu w trasie

> linka od sprzęgła. Dzięki tej wiedzy, odpalając na jedynce i przełączając z międzygazem

> spokojnie dojechałem do domu. Oczywiście potem o tym na AK napisałem...

Ta sama historia była u mnie - czytałem kiedyś na AK. Ostatnio w drodze urwało się końcowe mocowanie linki sprzęgła - 115 km przejechałem bez sprzęgła (akurat miałem farta bo tylko ze 3 czy 4 razy trzeba było "odpalać z jedynki" z zatrzymania grinser006.gif).

Nie pochwaliłem się na AK blush.gif

Dotąd grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie pytanie brzmi czy warto redukować do jedynki jeśli się nie spieszy?

TAK ZAWSZE WARTO... ( oszczędzasz paliwo, koło 2-masowe o ile jest, i skrzynie wraz z sprzęgłem i silnikiem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.