Skocz do zawartości

Nowy Lexus IS 2014


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

> Silnikowo na razie bez emocji - będzie obecny 2.5L V6, 3.5L V6 a w EU będzie model z Atkinsonem i

> hybrydowym napędem.

Coś ma nie tak z tą spuchniętą paszczą. Masz zdjęcie z innej perspektywy?

EDIT: Już mam.

anhvaderlimitededition-front_1069_detail.jpg

darth-vader-face-msk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ładny, dużo fajniejszy od obecnego modelu, który trochę trąci wieśtuningiem

Obecny model ma już 7 lat o ile pamiętam, najwyższy czas na coś nowego.

Mam tylko wątpliwości w sprawie tych świateł dziennych wbudowanych w zderzak - co będzie jak coś dotkniemy zderzakiem? Czy od razu czeka nas kosztowna wymiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obecny model ma już 7 lat o ile pamiętam, najwyższy czas na coś nowego.

> Mam tylko wątpliwości w sprawie tych świateł dziennych wbudowanych w zderzak - co będzie jak coś

> dotkniemy zderzakiem? Czy od razu czeka nas kosztowna wymiana?

TO chyba ubezpieczyciel płaci zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pamietam takie progi dokładali kiedyś do Poloneza Caro

> swoją drogą myślałem że brzydszego "pyska" niż Audi zrobić nie można - cóż

> no ale pewnie technicznie dopracowany

Przynajmniej raz się zgadzamy grinser006.gif W bardzo złą stronę to wszystko

idzie. Wychodzi na to, że z nowych aut najbardziej klasyczny przód

ma ... VW - Polo, Gold i Passat. Bez przegięć i takich nosów jak tu

pokazano hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnikowo na razie bez emocji - będzie obecny 2.5L V6, 3.5L V6 a w EU będzie model z Atkinsonem i

> hybrydowym napędem.

Tak jak Clarson kiedys powiedzial, ze sam nie wie, dlaczego taka Panda ma cos w sobie a Avensis nie. To samo mozna powiedziec o nowym IS tongue.gif

Toyota napsula juz Subaru, teraz widac bierze sie za Lexa grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za dużo przetłoczeń z przodu. Za wielki wlot powietrza, a za małe lampy przednie.

> IS mkI wg mnie najlepiej się prezentował.

> I te boczne kierunkowskazy w ogóle kształtem nie pasują do całości.

odnoszę wrażenie, że lexus jako marka cały czas coś udaje ... taka marka bez charakteru i tego "czegoś"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam tylko wątpliwości w sprawie tych świateł dziennych wbudowanych w zderzak - co będzie jak coś

> dotkniemy zderzakiem? Czy od razu czeka nas kosztowna wymiana?

Raczej tak, bo bardziej skomplikowanego geometrycznie zderzaka jeszcze chyba nie widziałem.

No i po nowym Aurisie kolejna "zepsuta" deska w Toyocie:

8364925965_c9876f2760_c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odnoszę wrażenie, że lexus jako marka cały czas coś udaje ... taka marka bez charakteru i tego

> "czegoś"

No właśnie - technicznie OK (aczkolwiek bez szału), ale brakuje tego "czegoś", co ma np. BMW. Owszem, BMW ma problemy z jakością (jak każdy europejski producent teraz), ale mimo wszystko bardziej mi leży, niż Lexus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie - technicznie OK (aczkolwiek bez szału), ale brakuje tego "czegoś", co ma np. BMW.

> Owszem, BMW ma problemy z jakością (jak każdy europejski producent teraz), ale mimo wszystko

> bardziej mi leży, niż Lexus.

Lexus zmienia stylistykę co 2 modele, kiedyś stonowany i spokojny - taki dobry naśladowca merców, a teraz tak drapieżny, że aż przerysowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lexus zmienia stylistykę co 2 modele, kiedyś stonowany i spokojny - taki dobry naśladowca merców, a

> teraz tak drapieżny, że aż przerysowany.

Ale ta "drapieżność" mu nie wychodzi. BMW - wychodzi, a Lexusowi nie. OK - jeżeli ma być skośnookim Mercedesem, to ja jestem za, ale po cholerę ta pseuododrapieżność? A jeżeli ma być BMW, to nie tędy droga, tandeta w tym segmencie nie jest mile widziana. Po prostu chcąć kupić coś z tego segmentu i mając do wyboru Mercedesa, Lexusa i BMW, wcześniej skłaniałem się ku Lexusowi, ale teraz to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Marek bezkrytycznie i tak stwierdzi, że mu się podoba

De gustibus non est disputandum. Mnie się średnio podoba, ale w tej klasie nie można sobie pozwolić na zrzynanie z innych (w tym przypadku z Mitsubishi), dla mnie to minus. Ale ten wygląd może się podobać, to nie Golf, który jest nijaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> De gustibus non est disputandum. Mnie się średnio podoba, ale w tej klasie nie można sobie pozwolić

> na zrzynanie z innych (w tym przypadku z Mitsubishi), dla mnie to minus. Ale ten wygląd może

> się podobać, to nie Golf, który jest nijaki.

Golf mi się tez podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnikowo na razie bez emocji - będzie obecny 2.5L V6, 3.5L V6 a w EU będzie model z Atkinsonem i

> hybrydowym napędem.

Myślałem, że będzie fajniej.

Ale niestety, jestem na nie... no.gif

Samochód jest odrażająco wulgarny... Gdyby miał silniki od 500 koni w górę, bardziej nadmuchane błotniki i opony o szerokości 295 - to może miałby sens. A tak - przerost (niepotrzebny) formy nad treścią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnikowo na razie bez emocji - będzie obecny 2.5L V6, 3.5L V6 a w EU będzie model z Atkinsonem i

> hybrydowym napędem.

naprawde. mogli by poprosic jakaiegos włocha, albo francuza coby poskromił ich stylistów. kurde japonczyki wszystkie na jedną modłę wzorują się na star treku i statkach kosmicznych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tył i profil bardzo ładny ... niestety przód jest zdecydowanie ładniejszy w obecnym modelu. Nowy

> przód jest dla mnie okropny.

A mi sie właśnie ten przód najbardziej podoba. Dlatego ze zawsze podobał mi sie przód Audi RS5:

audi-rs56.jpg

A ten w IS jest jeszcze bardziej agresywny. Zreszta muszę poczekać az pojawi sie u dealera, bo na zdjeciach to samochod nigdy nie da sie ocenić. Np. Panamera była przeraźliwie brzydka na zdjęciach a okazała sie piękna na ulicy.

Poza tym nowy IS nie da sie pomylić z niczym innym na rynku, a to coraz trudniejsze do osiągnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnikowo na razie bez emocji - będzie obecny 2.5L V6, 3.5L V6 a w EU będzie model z Atkinsonem i

> hybrydowym napędem.

Piękny przód. ok.gif

Tylko nalepki "Rieger Tuning" na szybie brakuje rotfl.gif

Ewentualnie "PAJONIER"

Czy oni to na prawdę mają zamiar puścić do produkcji z takim zderzakiem? Wygląda jak "Carzone specials" z serii "dyskoteka w Grójcu".

Idąc tym tropem to kolejny leksus będzie wyglądał podobnie do tego czegoś:

exstra_tuning_calibra.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odnoszę wrażenie, że lexus jako marka cały czas coś udaje ... taka marka bez charakteru i tego

> "czegoś"

hmm.gif - ciekawe zdaniewaytogo.gif - BMW teoretycznie daje radosc z jazdy, drive.gif - praktycznie Q wykonczenia facepalm%5B1%5D.gif[...]

Lexus -hmm.gifniewiem.gif - IMVHO to zdanie jest prawdziwe co napisalesok.gif - teoretycznie ma dac skojarzenie z luxusemhmm.gif...

Daje, ... nazwa - ale ten design nie pasuje001.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] BMW ma problemy z jakością (jak każdy europejski producent teraz), ale mimo wszystko

> bardziej mi leży, niż Lexus.

Z doswiadczeniazlosnik.gif - kwestia dyskusyjna - w Pon ide zobaczyc BMW, mozliwe, ze cale auto do lakierowaniazlosnik.gif[...]

Aleold.gif - dalej mysle, ze mozliwe jest zebym kupil nastepne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnikowo na razie bez emocji - będzie obecny 2.5L V6, 3.5L V6 a w EU będzie model z Atkinsonem i

> hybrydowym napędem.

hmm.gif - sam niewiem.gif. Czekalismy na toold.gif[...]

Wnetrze z Aurion/Avensis/Camry/New RAV4 -kanciaste. hmm.gif - stylistycznie takie sabie - ale po drive.gif Camry moge od razu powiedziec, ze funkcjonalne, i z czasem sie bardzo podobawaytogo.gif[...]

Zewnatrzniewiem.gif - ten przod ... jest inny. W kazdym razie - auto na pewno trzeba isc zobaczyc na zywo ... i wtedy zdecydowac, czy Chrysler jest lepszyzlosnik.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - sam . Czekalismy na to[...]

> Wnetrze z Aurion/Avensis/Camry/New RAV4 -kanciaste. - stylistycznie takie sabie - ale po Camry

> moge od razu powiedziec, ze funkcjonalne, i z czasem sie bardzo podoba[...]

> Zewnatrz - ten przod ... jest inny. W kazdym razie - auto na pewno trzeba isc zobaczyc na zywo ...

> i wtedy zdecydowac, czy Chrysler jest lepszy[...]

Mi się wnętrze podoba. Jest podobne do nowego GS'a, a to w GS'ie jest bardzo ergonomiczne. GS'a pewnie kupimy, ale jeszcze nam ciężko się rozstać z 8 cylindrami i 8 biegami - nowy GS ma wszystkiego o dwa mniej frown.gif Ale podobno model 2014 który ma się pojawić na jesieni ma mieć ośmiobiegowca w standardzie.

A IS - ja czekam na Lexusa RC który ma się pojawić na wiosnę jako model 2015 - będzie miał prawidłową ilość drzwi + podobno V8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi się wnętrze podoba. Jest podobne do nowego GS'a, a to w GS'ie jest bardzo ergonomiczne. (...)

A kolumna kierownicy poprowadzona zbyt nisko Cię nie wkurza? Mi przeszkadzało, że dotykałem jej kolanami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A kolumna kierownicy poprowadzona zbyt nisko Cię nie wkurza? Mi przeszkadzało, że dotykałem jej

> kolanami.

Jestem niższy = nie mam takich długich nóg. W nowym GS'ie bez problemu jestem w stanie znaleźć wygodną pozycję do siedzienia za kierownicą. Zresztą to i tak ma być samochód dla żony a ona jest zdecydowanie niższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jestem niższy = nie mam takich długich nóg. W nowym GS'ie bez problemu jestem w stanie znaleźć

> wygodną pozycję do siedzienia za kierownicą.

Mi przeszkadzało tylko to. Poza tym ergonomia jest doskonała. I wnętrze GSa wydaje mi się dużo ładniejsze od tego tutaj ISa. Ten IS mi się nie podoba - za bardzo w środku przypomina Aurisa.

crazy.gif

> Zresztą to i tak ma być samochód dla żony a ona

> jest zdecydowanie niższa.

No to nie będzie miała tego problemu. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi przeszkadzało tylko to. Poza tym ergonomia jest doskonała. I wnętrze GSa wydaje mi się dużo

> ładniejsze od tego tutaj ISa. Ten IS mi się nie podoba - za bardzo w środku przypomina Aurisa.

Jedyne co mnie martwi to jak to wyczyścić - strasznie dużo zakamarków jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Raczej tak, bo bardziej skomplikowanego geometrycznie zderzaka jeszcze chyba nie widziałem.

> No i po nowym Aurisie kolejna "zepsuta" deska w Toyocie:

Jedno co mnie ciekawi na tym zdjęciu to szerokość tunela centralnego - jest znacznie szerszy niż w obecnym IS'ie i nawet szerszy niż w poprzednim GS'ie i praktycznie taki szeroki jak w nowym GS'ie. Oznaczało by to że nowy IS jest znacząco szerszy od obecnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedno co mnie ciekawi na tym zdjęciu to szerokość tunela centralnego - jest znacznie szerszy niż w

> obecnym IS'ie i nawet szerszy niż w poprzednim GS'ie i praktycznie taki szeroki jak w nowym

> GS'ie. Oznaczało by to że nowy IS jest znacząco szerszy od obecnego.

Albo że jest ciaśniej. Co wydaje się niemożliwe, bo ten obecny to już dość ciasny jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.