czajnior Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Czy coś takiego istnieje ? chodzi o roczniki 2007 w górę przymierzałem się do BMW E60 ale awarie są bardzo kosztowne (idące w dziesiątki tys zł) a jak wiadomo to awaryjne auto. Teraz się przymierzam do Hondy Accord/Acura TSX rocznik 2008 - zakłądając że się nie będize psuło raczej powinno być tanie w utrzymaniu. NIe liczę kosztów paliwa bo te nie mają żadnego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 MB W211 będzie to model już po lifcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > MB W211 będzie to model już po lifcie W211 wyjątkowo mi się nie podoba ale myślałem nad W204 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > W211 wyjątkowo mi się nie podoba ale myślałem nad W204 Oglądnij sobie dokładnie środek auta jeśli Ci się podoba to brać Jeśli już jest możliwość finansowa to może W212 Tylko gdzie tu taniość w przypadku utrzymania nowych modeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > Oglądnij sobie dokładnie środek auta jeśli Ci się podoba to brać > Jeśli już jest możliwość finansowa to może W212 > Tylko gdzie tu taniość w przypadku utrzymania nowych modeli średnio mi się środek W204 podoba ale jakby to nie jest najważniejsze. Jak z awawryjnością W204 ? chodzi mi o jakąś mocną benzynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 To pytanie do posiadaczy W204 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Ale co rozumiesz przez "tani w utrzymaniu"? Ma mało palić? Ma się nie psuć? Może się psuć, ale części są tanie? Pewnych rzeczy tanio nie kupisz, chociażby ubezpieczenie takiego pojazdu jest drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > Ale co rozumiesz przez "tani w utrzymaniu"? Ma mało palić? Ma się nie psuć? Może się psuć, ale > części są tanie? Pewnych rzeczy tanio nie kupisz, chociażby ubezpieczenie takiego pojazdu jest > drogie. Spalanie i ubezpieczenie nie gra roli. Ma się nie psuć a ewentualne sprawy eksploatacyjne (przeglądy itp) muszą kosztować rozsądnie (a nie np przegląd BMW 8 tyś zł). Miałem kiedyś toyotę z którą jeździłem tylko na przeglądy i przez 150 tyś km nie musiałem nic naprawiać. Właśnie czegoś takiego szukam tylko w klasie premium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 http://otomoto.pl/lexus-es350-C27663441.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > Spalanie i ubezpieczenie nie gra roli. > Ma się nie psuć a ewentualne sprawy eksploatacyjne (przeglądy itp) muszą kosztować rozsądnie (a nie > np przegląd BMW 8 tyś zł). > Miałem kiedyś toyotę z którą jeździłem tylko na przeglądy i przez 150 tyś km nie musiałem nic > naprawiać. > Właśnie czegoś takiego szukam tylko w klasie premium To celuj w samochody japońskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Lexus IS. Awarie nie występują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > Oglądnij sobie dokładnie środek auta jeśli Ci się podoba to brać Straszą,że tani w utrzymaniu to on nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 Nowe BMW psują się mocniej niż Mercedesy. Audi tanie na pewno nie będzie ... Marek już był z Lexusem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > Lexus IS. Awarie nie występują. o! był Szkoda, że to wygląda jak przerośnięta corolla bo w sumie może być niezłe auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julek Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > Miałem kiedyś toyotę z którą jeździłem tylko na przeglądy i przez 150 tyś km nie musiałem nic > naprawiać. > Właśnie czegoś takiego szukam tylko w klasie premium to moim zdaniem Lexus ew. Accord lub Legend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > o! > był > Szkoda, że to wygląda jak przerośnięta corolla bo w sumie może być niezłe auto. ALE stosunkoo fajnie sie prowadzi chociaz do 3ki mu daleko jeszcze. Co do awaryjnosci to tylko benzyniaki 250 (ale tylko automat bo manual ma straszna charakterystyke niskich biegow imo ) lub 350 sprowadzany bo nie sprzedawali w Polsce do pewnego momentu. A serwis wcale tani nie ( na pewno nie tak jak swego czasu wrzucal Majster z Florydy ) jest chyba ze ktos ma znajomego mechanoka z Toyoty co dlubie po godzinach. Chociaz i tak jest taniej niz w bmw i mb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > Czy coś takiego istnieje ? w PL premium i tani to nowy passat Nie ma się co oszukiwać, nie ma teraz takich bezawaryjnych aut, ale kilka porad: -silnik benzynowy bez turbo/kompresora i najlepiej bez bezpośredniego wtrysku -bajerów jak najmniej, czyli zawiecha nie pneumatyczna, manual jeśli dostępy, jak najgrubsze opony -najlepiej gwarancja w której naprawy są w cenie (nie wiem czy w PL to jest) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > http://otomoto.pl/lexus-es350-C27663441.html Dobra rzecz, to że po VIN w Carfaxie wyjdzie co to za "mało jeżdżone" ziółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > To celuj w samochody japońskie jak nowy to tak, ale już 5-7 letni i cos padnie to może być kosztowne. Dostępność zamienników jest jednak gorsza do autek z jap niż europejskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > średnio mi się środek W204 podoba ale jakby to nie jest najważniejsze. > Jak z awawryjnością W204 ? chodzi mi o jakąś mocną benzynę W204 bazuje mocno na W203 i uchodzi naprawdę za mało awaryjne auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2013 > jak nowy to tak, ale już 5-7 letni i cos padnie to może być kosztowne. Dostępność zamienników jest > jednak gorsza do autek z jap niż europejskich tu sie mylisz od paru lat jezdze japoncami i sprawdzalem ceny roznych rzeczy i nie ma praktycznie roznicy w kazdym aucie znajdziesz cos co posiagnie niezle $ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Audi A6 model C6 z V6 2.4 ale nie multitronic tylko koniecznie manual. Silnik bez turbo i bez FSI. Zwykła V6 przejęta z poprzedniego modelu A6 tylko zmodyfikowana - np: sa 4 zawory na garnek zamiast 5 . Znajomy miał model C5 z 1996 r. z takim silnikiem z polskiego salonu i chwalił bezawaryjność. Myśle że z racji stosunkowo prostej konstrukcji i dostępności know-how oraz Vag-Coma serwis poza ASO byłby dość tani jak na markę premium. Mam w rodzinie takie Audi ale 3.2 FSI. Zero usterek ale ma dopiero ledwo co 100 tyś przejechane wiec cieżko powiedzieć co będzie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > tu sie mylisz od paru lat jezdze japoncami i sprawdzalem ceny roznych rzeczy i nie ma praktycznie > roznicy w kazdym aucie znajdziesz cos co posiagnie niezle $ mam własne zdanie na ten temat opierając się na długim doświadczeniu w rynku części zamiennych. Popularne autka jak Corolla, Civic itp. to rzeczywiście problemu nie ma ale sprawdź sobie np. ceny do Mazdy 6 w dieslu jak wtryski, sprzęgło itp. A w autach premium mniej popularne rzeczy będą tylko w ASO i wtedy ceny zabiją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Audi A6 model C6 z V6 2.4 ale nie multitronic tylko koniecznie manual. Silnik bez turbo i bez > FSI. Zwykła V6 przejęta z poprzedniego modelu A6 tylko zmodyfikowana - np: sa 4 zawory na > garnek zamiast 5 . > Znajomy miał model C5 z 1996 r. z takim silnikiem z polskiego salonu i chwalił bezawaryjność. Chyba Ci się pomyliły generacje, bo C5 produkowana jest dopiero od 97 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Chyba Ci się pomyliły generacje, bo C5 produkowana jest dopiero od 97 roku. Mea culpa . mam A4 z 96 r. i może dlatego. Auto było z 97r. Jedna z pierwszych sztuk 2.4 165 KM sprzedana w polskim salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Moge potwierdzic, ze A6 C6 to dobry wybor, lecz jak ma byc tanie w utrzymaniu to z najprostszymi silnikami czy to diesel czy benzyna. Mysle tu o 2,0 tdi cr lub tfsi ewentualnie 2,4 z tym, ze ten jest paliwozerny. Ceny serwisu tez potrafia bardzo zaskoczyc na plus. W tdi wymiana wszystkich filtrow w aso wraz z filtrem paliwa i kabinowym i przegladem olejowym to koszt ok 500zl za robocizne i drugie tyle za czesci, wymiana rozrzadu z pompa wody co 210 tysiecy z czesciami to koszt ok 1800 zl a czesto zdazaja sie dodatkowe promocje na uslugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tu_tek Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Lexus IS. Awarie nie występują. Fajne autko sam bym takie chciał A żeby nie było offtopic to może Volvo S60, lub s80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Audi A6 model C6 z V6 2.4 ale nie multitronic tylko koniecznie manual. Silnik bez turbo i bez > FSI. Zwykła V6 przejęta z poprzedniego modelu A6 tylko zmodyfikowana - np: sa 4 zawory na > garnek zamiast 5 . > Znajomy miał model C5 z 1996 r. z takim silnikiem z polskiego salonu i chwalił bezawaryjność. > Myśle że z racji stosunkowo prostej konstrukcji i dostępności know-how oraz Vag-Coma serwis > poza ASO byłby dość tani jak na markę premium. > Mam w rodzinie takie Audi ale 3.2 FSI. Zero usterek ale ma dopiero ledwo co 100 tyś przejechane > wiec cieżko powiedzieć co będzie dalej Quote: chodzi o roczniki 2007 w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Quote: > chodzi o roczniki 2007 w górę Toć przeca napisałem że chodzi o Audi A6 model C6 2.4 Ten z którym miałem do czynienia to był C5 z 97 165 KM ale motor prawie ten sam co w tym 177KM z 2007 czy 2008 roku.. http://allegro.pl/show_item.php?item=2937669292 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Toć przeca napisałem że chodzi o Audi A6 model C6 2.4 > Ten z którym miałem do czynienia to był C5 z 97 165 KM ale motor prawie ten sam co w tym 177KM z > 2007 czy 2008 roku.. http://allegro.pl/show_item.php?item=2937669292 A to sorki - zrozumiałem, że polecasz model '97. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Teraz się przymierzam do Hondy Accord/Acura TSX rocznik 2008 - zakłądając że się nie będize psuło > raczej powinno być tanie w utrzymaniu. > NIe liczę kosztów paliwa bo te nie mają żadnego znaczenia. Jezeli traktujesz Accorda jako premium, to IMO wszystkie jp beda dobrym wyborem, jak: Mazda 6, Ave, Outback/Legacy, itd. Zakaldajac, ze kupujesz auto z wolnossaca benzyna. Idac wyzej / drozej, masz Legenda, Camry i cala game Lexow. Mnie ostatnio zona nakreca na RXa, wiec kupilem ... ponownie Outbacka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Wg mnie takie coś nie istnieje jak auto premium tanie w utrzymaniu. Ale jeżeli już porównujemy to omijałbym szerokim łukiem niemieckie samochody - praktycznie wszystkie marki niemieckie robią je obecnie tak, by trzeba było jechać do serwisu jak najczęściej - to jest tak jakby wpisane już w strategie sprzedaży. Zostają japońskie włoskie i brytyjskie bo resztę ciężko nazwać autami typu premium - chociaż jakby się mocno uparł to Volvo można doliczyć. Z japońskich masz 3 marki premium tylko - Lexus, Acura i Infiniti - brytyjskie to chyba tylko Jaguar - włoskie Lancia i Alfa. Podejrzewam, że ze względu na opinię włoskie odpadną (chociaż ja bym ich nie skreślał bo chyba jako jedne z nielicznych jeszcze są robione dla normalnych mechaników a nie tylko-ASO i ja osobiście bym je rozważał w pierwszej kolejności) - Jaguar i Volvo mają bliskie korzenie z Fordem więc trzebaby obczaić poszczególne modele jak bardzo dzielą wspólne cechy a które są odmienne - bo jeżeli Ford to też ewentualnie zamienniki i serwis mogą być dostępne w skali większej. Japońce opinia bezawaryjnych (stereotypowo przez pierwsze 7 lat niby zero grzebania) ale jak się cośtam pojawi to krzyk i zgrzytanie zębów w ASO włącznie z koniecznością sprowadzania nietypowych części z japonii... But the choice is yours. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 AR to chyba premium w jezdzeniu na lawecie. A czym sie rozni acura od hondy?? Imo troche definicja premium Ci sie rozjechala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > AR to chyba premium w jezdzeniu na lawecie. > A czym sie rozni acura od hondy?? > Imo troche definicja premium Ci sie rozjechala. Mówimy o markach premium - niektóre wersje Hondy nie różnią się prawie wcale od modeli Acury natomiast Honda nie jest marką premium. Jeżeli Honda jest marką premium, to Fiat tak samo - ma przecież np. Fiata 500, który jest samochodem miejskim typu premium. Alfa Romeo jest marką typu premium w pełnym tego słowa znaczeniu. Jako inny przykład możemy przeanalizować kupno auta luksusowego - i tutaj np. mówimy o markach luksusowych (takich jak np. Rolls, Bentley, Maserati itp.) natomiast żadne z aut premium nie jest luksusowe - założyłem np. że nikt kto chce luksusowe auto nie będzie jeździł np. niemiecką taksówką z logiem BMW albo Audi, albo Alfą czy tym bardziej Hondą. Dlatego też nie wspomniałęm w kontekście aut premium o markach dla ludu typu VW, Fiat, Ford, Opel czy Renault. To, że np Renault zrobi sobie jeden model prawdziwie luksusowy, nie czyni to luksusowej marki - tak jak z Fiata marki premium - bo to nie jest specjalizacja tej marki. To samo z Hondą - nie jest to moim zdaniem marka premium i dlatego zawężyłem listę modeli do tych, któe oferuje Acura. Ale to moje zdanie - Ty możesz mieć inne i gites, tylko nie wiem czy w ogóle jakiekolwiek masz bo tylko jakieś pierdoły bez uzasadnienia napisałeś w powyższym komentarzu . Mam nadzieję, że pomogłem - Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Mówimy o markach premium - niektóre wersje Hondy nie różnią się prawie wcale od modeli Acury Tak i nie. Przykładem jest Acura TSX - teoretycznie to Honda Accord, ale praktycznie zarówno jakość materiałów wnętrza jak i bogactwo wyposażenia jest znacznie większe. Podobnym przykładem jest Lexus ES 350 - to tak naprawdę Toyota Avalon, tyle że ze znacznie lepszej jakości wnętrzem i lekko zmodyfikowanymi blachami. Japończycy lubią z jednego samochodu robić dwa. Zresztą nie tylko Japończycy - Ford też tą technikę stosował w przypadku Jaguara X-Type (Mondeo), VW notorycznie jej używa (Passat = Audi A4, Touran = Cayenne) a Mercedes próbował ją trochę nieudanie przeflancować do samochodów luksusowych (Mercedes S = Maybach). > natomiast Honda nie jest marką premium. Tutaj się zgadzam. Marka premium to coś więcej niż tylko znaczek, to także serwisy (znacznie lepsze) i gwarancja (zazwyczaj dłuższa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Ale to moje zdanie - Ty możesz mieć inne i gites, tylko nie wiem czy w ogóle jakiekolwiek masz bo > tylko jakieś pierdoły bez uzasadnienia napisałeś w powyższym komentarzu . Mam nadzieję, że > pomogłem - Pozdrawiam. Nie mam, czerpie inspiracje z Twoich postow. Acura premium? To, ze ktos wlozyl inne detale do tsx-a nie robi z niego auta premium. AR premium - chyba tylko na papierze bo jakosc materialow itd to niska klasa srednia. Wspomniany jaguar - mondeo mk3 w innej skorupie. W UK w cenie zlomu w pl to marka premium A czy rover 75 to premium?? Jesi dla Ciebie marki premium to "starsze siostry" popularnych marek to Idac tym torem mozna skode uznac za podstawe, vw za marke premium a seata za auta z segmentu sportowego. Dla mnie wybor z premium oznacza wybor z aut typu audi, MB, BMW czy inne niepospolite auta itp z cenami kosmosu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Nie wiem czemu przy okazji marek premium przewija sie ford ale mialem doswiadczenia z ostatnim premium forda czyli poznym scorpio i tam ceny czesci zabijaly wlasnie ze wzgledu na brak zamiennikow. w fiescie gdy posypal sie uklad kierowniczy cena maglownicy przewyzszyla cene auta, zamiennika nie bylo, popsula sie mala czesc w innych markach dostepna oddzielnie ale przy polityce forda czy mazdy czy nissana, dotyczacej sprzedazyn calych modulow, niedlugo zeby zmienic filtr powietrza trzeba bedzie go kupic z kolektorem. Takze ford tanio mi sie wcale nie kojarzy... chyba ze chodzi o materialy wykonczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > notorycznie jej używa (Passat = Audi A4, Touran = Cayenne) Chyba Touareg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Chyba Touareg Możliwe, VW jako marka mnie nie interesuje a SUV VW szczególnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Lexus IS. Awarie nie występują. Może jeszcze nie dotarło. IS to segment D, pytający szuka auta "klasy premium", czyli dwa segmenty wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > przymierzałem się do BMW E60 ale awarie są bardzo kosztowne (idące w dziesiątki tys zł) a jak > wiadomo to awaryjne auto. > Teraz się przymierzam do Hondy Accord/Acura TSX rocznik 2008 - zakłądając że się nie będize psuło > raczej powinno być tanie w utrzymaniu. Nie bardzo rozumiem, w temacie pytasz o segment F, w pierwszym wyborze podnosisz samochód z segmentu E, by w drugim szukać już segmentu D. Z tą konsekwencją z czystym sumieniem mogę zaproponować Kię Picanto ze skórzaną tapicerką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Może jeszcze nie dotarło. IS to segment D, pytający szuka auta "klasy premium", czyli dwa segmenty > wyżej. Ale tu chodzi o segment, nie o klasę. Są auta premium w klasie B, C, D i tak dalej. Np. BMW 1 to klasa C, ale segment premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Ale tu chodzi o segment, nie o klasę. Są auta premium w klasie B, C, D i tak dalej. Np. BMW 1 to klasa C, ale segment premium. Przeszedł mi przez myśl ten tok rozumowania, niestety Honda w zestawieniu skutecznie ten wątek zburzyła... No chyba, że ktoś uważa, że Honda to marka premium... to sorry, uciekam do jamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Przeszedł mi przez myśl ten tok rozumowania, niestety Honda w zestawieniu skutecznie ten wątek > zburzyła... No chyba, że ktoś uważa, że Honda to marka premium... to sorry, uciekam do jamki. IMO to nie ma co sie tutaj czepiac, bo kazdy ma na to inna definicje, a podzial nie jest tak oczywisty jak wzgledem wielkosci aut. Odnosnie Hondy to marka dla mnie premium nie jest, ale sam Legend jest bardziej premium niz BMW 1-ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > IMO to nie ma co sie tutaj czepiac, bo kazdy ma na to inna definicje, a podzial nie jest tak > oczywisty jak wzgledem wielkosci aut. Odnosnie Hondy to marka dla mnie premium nie jest, ale > sam Legend jest bardziej premium niz BMW 1-ka Dokładnie z tej przyczyny poszedłem właśnie w kierunku segmentowym, choć to AFAIK i tak "tylko" E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Tak i nie. Przykładem jest Acura TSX - teoretycznie to Honda Accord, ale praktycznie zarówno jakość > materiałów wnętrza jak i bogactwo wyposażenia jest znacznie większe. Widzisz tam na prawde roznice ? IMO to te same auta z takim samym wnetrzem ale tylko z lepszym wyposazeniem, ledniejszym zestawem kolorow i bez diesli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Czy coś takiego istnieje ? > chodzi o roczniki 2007 w górę > przymierzałem się do BMW E60 ale awarie są bardzo kosztowne (idące w dziesiątki tys zł) a jak > wiadomo to awaryjne auto. to jeszcze chyba wazna jest chociazby wersja silnikowa, bo o ile w dieslu jak wiadomo moze pasc turbo, wtryski, dpf, czy klapki w kolektorze, o tyle w benzynie, np. z silnikiem M54B30 (czyli 3 litorwa beznyna, byla tez wersja 520i oraz 525i tego silnika) wlasciwie nic sie nie dzieje. To samo ze skrzynia, automat o wiele trwalszy, brak problemow z dumasa, a mozna tez poszukac manulala wiec jesli problemow z ukladem napedowym mozna praktycznie uniknac, to pozostaje juz tylko elektryka (jesli wziac pod uwage jej ilosc w tym modelu, to trzeba przyznac ze jest bardzo ) oraz zawieszenie pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Ceny serwisu tez potrafia bardzo zaskoczyc na plus. W tdi wymiana > wszystkich filtrow w aso wraz z filtrem paliwa i kabinowym i przegladem olejowym to koszt ok > 500zl za robocizne i drugie tyle za czesci Mało się nie zakrztusiłem chipsami. Mówisz, że 500 zł za niecałą godzinę pracy to tanio? Przecież to jakieś 600 zł za rbh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Mało się nie zakrztusiłem chipsami. Mówisz, że 500 zł za niecałą godzinę pracy to tanio? Przecież > to jakieś 600 zł za rbh. W Polsce są szalone ceny. Za typowy przegląd w IS-F'ie płace $108 - w cenie jest olej (syntetyk), filtr + sprawdzenie wszystkiego + odkurzanie i umycie samochodu. O tym ze na czas przeglądu dostaje zastępczy samochód to nie muszę pewnie wspominać. W GS'ie jest troche drożej bo jeszcze przekładają opony miejscami co kosztuje ekstra $20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 BMW na 7, Audi na 2, MB nie ma w zestawieniu... Najbardziej psujące się silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.