Adaźko Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Kilka pytań odnośnie tematu: - jakie są koszty przeglądów gwarancyjnych (za co się płaci, a za co nie i ile?)? - jeżeli sam założę (w warsztacie oczywiście) instalację LPG to tracę gwarancję? - jak wygląda zakup 4x25%? Jest nieoprocentowany, ale jest 5% prowizji i 5% ubezpieczenia kredytu? - ile z reguły czeka się na samochód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Kilka pytań odnośnie tematu: > - jakie są koszty przeglądów gwarancyjnych (za co się płaci, a za co nie i ile?)? to zalezy. Albo nic albo cos. Gorna granice ciezko podac. Inaczej bedzie w przypadku pandy a inaczej w bugatti > - jeżeli sam założę (w warsztacie oczywiście) instalację LPG to tracę gwarancję? zalezy od marki. Albo cala albo na czesc auta > - jak wygląda zakup 4x25%? Jest nieoprocentowany, ale jest 5% prowizji i 5% ubezpieczenia kredytu? zalezy od marki/dealera/umowy z bankiem > - ile z reguły czeka się na samochód? zalezy. Albo nic albo dlugo. Zadales tak pytanie, ze nie da sie na nie odpowiedziec. Podaj chociaz marke auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Na razie marka nieokreślona... Powiedzmy, że samochód z przedziału 48-55 kPLN. Próbuję zebrać jakies ogólne informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilak Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Kilka pytań odnośnie tematu: > - jakie są koszty przeglądów gwarancyjnych (za co się płaci, a za co nie i ile?)? > - jeżeli sam założę (w warsztacie oczywiście) instalację LPG to tracę gwarancję? > - jak wygląda zakup 4x25%? Jest nieoprocentowany, ale jest 5% prowizji i 5% ubezpieczenia kredytu? > - ile z reguły czeka się na samochód? Dealerów na Śląsku nie ma? Przejdź się i spytaj. Będziesz miał wiarygodne informacje z pierwszej ręki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > - jakie są koszty przeglądów gwarancyjnych (za co się płaci, a za co nie i ile?)? Płaci się za przeglady. U mnie (Laguna) mały przegląd (wymiana oleju+filtry to 500 zł a duży .... jeszcze przede mną. > - jeżeli sam założę (w warsztacie oczywiście) instalację LPG to tracę gwarancję? Stracisz, chyba że założy ci ASO. > - jak wygląda zakup 4x25%? Jest nieoprocentowany, ale jest 5% prowizji i 5% ubezpieczenia kredytu? > - ile z reguły czeka się na samochód? To zależy od marki auta. Np kredyt 50/50 obejmował tylko cenę auta. Czasami kredyt preferencyjny oznacza utratę całości lub czesci upustu na cenie auta (np w Mitsubishi). U Renault nie tracilo sie nic z upustu. Ale to trzeba zawsze sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Powiedzmy, że samochód z przedziału 48-55 kPLN. > Próbuję zebrać jakies ogólne informacje. Na podstawie Chevroleta: - Koszt samego przeglądu to ok 300zł, do tego dochodza materiały, które możesz przywieźć swoje lub kupić w ASO. - zwykle tracisz gwarancję na silnik. Do niektórych marek (np. Chevroleta) można założyć LPG w ASO (do wybranych silników) i wtedy warunki gwarancji się nie zmieniają. - koszt kredytu 4x25% jak pytałem w Chevrolecie to ok 12-15% kredytowanej sumy. W przypadku 50/50 to 5% prowizji bez żadnych innych kosztów. - jak jest na placu to klika dni na rejestrację, jak "do produkcji" to ok 2 miesięcy. Są jednak przypadki robienia sobie jaj z klientów - jak słynne wałki z Kia Sportage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Kilka pytań odnośnie tematu: > - jakie są koszty przeglądów gwarancyjnych (za co się płaci, a za co nie i ile?)? Zależy oczywiście od marki i klasy auta, a nie napisałeś o jakie auto chodzi. > - jeżeli sam założę (w warsztacie oczywiście) instalację LPG to tracę gwarancję? Zazwyczaj w teorii na silnik, w praktyce tracisz całą gwarancję na cały pojazd. > - jak wygląda zakup 4x25%? Jest nieoprocentowany, ale jest 5% prowizji i 5% ubezpieczenia kredytu? Wszystko jest opisane na pewno, wystarczy dokładnie przeczytać. > - ile z reguły czeka się na samochód? Z reguły 2-4 miesiące. Zależy jakie auto itd. Takich inforamcji udzieli Ci każdy dealer danej marki i tam szukłabym odpowiedzi, ewentualnie mail do producenta bezpośrednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Kilka pytań odnośnie tematu: > - jakie są koszty przeglądów gwarancyjnych (za co się płaci, a za co nie i ile?)? Płaci się za materiały i robociznę. Nie są to jakieś kosmiczne koszty w porównaniu z resztą wydatków. W Chevrolecie było to 600-800zł za przegląd co 15kkm. > - jeżeli sam założę (w warsztacie oczywiście) instalację LPG to tracę gwarancję? tak, na elementy które mogły ulec uszkodzeniu - silnik, układ zasilania w paliwo, układ wydechowy itp. > - jak wygląda zakup 4x25%? Jest nieoprocentowany, ale jest 5% prowizji i 5% ubezpieczenia kredytu? zależy w Chevrolecie tylko prowizja i obowiązkowy pakiet OC+AC > - ile z reguły czeka się na samochód? zależy jeśli stoi na placu, to kilka dni jeśli jest w Polsce to 2-3 tygodnie jeśli dopiero produkuje się lub płynie statkiem, to nawet kilka miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? powiecie na to: kup 3 latka. Bedziesz mial polowe taniej i tez nie bedziesz mial gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > powiecie na to: kup 3 latka. Bedziesz mial polowe taniej i tez nie bedziesz mial gwarancji. Ale: - nie mam możliwości kupna 4x25% - nie wiem jaki samochód ma (prawdziwy) przebieg - w ogóle nie znam przeszłości samochodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... Hmmm, gdzie Ty widzisz duza oszczednosc? Pewnie z max 500PLN rocznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Hmmm, gdzie Ty widzisz duza oszczednosc? > Pewnie z max 500PLN rocznie... Przegląd w ASO to 500-600 PLN co 15kkm = 1000-1200PLN na rok. Do tego olej, filtry, etc., kolejne kilkaset zlotych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... Olbrzymia. Chyba że zepsuje się coś, co było od początku wadliwe, jest drogie, a na rynku wtórnym praktycznie niedostępne. O co nietrudno w nowych autach. Tak jak np. padały wyświetlacze nawigacji w nowych Chevroletach Captiva. Nowy kosztuje 10 tys. zł. Już widzę jak ucieszyliby się ci, co chcieli zaoszczędzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Ale: > - nie mam możliwości kupna 4x25% > - nie wiem jaki samochód ma (prawdziwy) przebieg > - w ogóle nie znam przeszłości samochodu... Rezygnowanie z własnej woli z gwarancji nowego auta to dla mnie nowa jakość. Dla mnie bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Przegląd w ASO to 500-600 PLN co 15kkm = 1000-1200PLN na rok. > Do tego olej, filtry, etc., kolejne kilkaset zlotych... Sporo aut ma przeglady co 30kkm... Oleje i filtry i tak musisz kupic nawet serwisujac samemu, wiec to zadna oszczednosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Ale: > - nie mam możliwości kupna 4x25% za to masz 50% ceny auta. Mozesz sobie znalezc inny kredyt albo sfinansowac to ze srodkow wlasnych. > - nie wiem jaki samochód ma (prawdziwy) przebieg da sie (i to bez wiekszego problemu) kupic auto z prawdziwym przebiegiem. Nie bedzie to cena z allegro ale nie jakos kosmicznie wieksza. > - w ogóle nie znam przeszłości samochodu... jw. jak dla mnie najwieksza zaleta nowego auta jest to, ze mam gwarancje i fabryczny assistance oraz to, ze moge go skonfigurowac pod siebie. Gwarancja nie oznacza, ze auto nie bedzie sie psulo a to, ze usterki zostana naprawione za darmo. Jak rezygnujesz z autoryzowanego serwisu to na Tobie bedzie kwestia udowodnienia, ze auto bylo serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta. Krotko mowiac albo placisz z wlasnej kieszeni albo udowadniasz, ze nie jestes koniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Przegląd w ASO to 500-600 PLN co 15kkm = 1000-1200PLN na rok. > Do tego olej, filtry, etc., kolejne kilkaset zlotych... Olej i filtry najczęściej i tak możesz mieć swoje. Zaoszczędzisz więc na robociźnie może kilkaset-tysiąc złotych. Na jedną naprawę nie wystarczy jeśli w okresie gwarancji coś padnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Sporo aut ma przeglady co 30kkm... > Oleje i filtry i tak musisz kupic nawet serwisujac samemu, wiec to zadna oszczednosc. i ze mozesz je kupic gdzie indziej a w ASO brac tylko sama usluge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Olej i filtry najczęściej i tak możesz mieć swoje. Zaoszczędzisz więc na robociźnie może > kilkaset-tysiąc złotych. Na jedną naprawę nie wystarczy jeśli w okresie gwarancji coś padnie. W sumie racja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... Jest to żadna oszczędność U mnie w Fabii przeglądy co 30.000 km. Pierwszy chyba 600-700 zł. Następny po 60.000 km 1000 zł z hakiem chyba. Czyli przez 60.000 km wydane na serwis ok. 2000 zł. Następny przegląd na 90.000 km za jakieś 600-700 zł. Jak chcesz taniej to dajesz swój olej (na gtym najwięcej przycinają i filtry) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Przegląd w ASO to 500-600 PLN co 15kkm = 1000-1200PLN na rok. > Do tego olej, filtry, etc., kolejne kilkaset zlotych... Napisz konkretnie o jaki maucie myślisz to będzie łatwiej Ci pomóc. ALe te 500-600 to jest z materiałami !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > W sumie racja. i omijaja Cie wszystkie akcje serwisowe jakie sa robione poza przywolawczymi. A ze tych ostatnich prawie nie ma to... sam sobie dopowiedz reszte. U mnie akcja byla na tapicerke - inny odcien rolety bagaznika mocowanie pasa bezpieczenstwa oprogramowanie silnika i pewnie jeszcze pare o jakich nie wiem. Juz widze jak Pan Heniek Ci to robi za darmo... (juz nie mowie o dostepnosci do materialow i oprogramowania) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... To zależy czy ASO jest z tych dobrych, czy z tych beznadziejnych. Natomiast jeszcze nigdy nie widziałem żeby "swój" mechanik zakonserwował zawiasy czy zamki odpowiednim środkiem "w ramach przeglądu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... W dzisiejszych czasach trzeba na głowę upaść, aby rezygnować z gwarancji. Ja przedluze do 4 lat mimo że to kosztuje. Auto na F wiec. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > W dzisiejszych czasach trzeba na głowę upaść, aby rezygnować z gwarancji. Ja przedluze do 4 lat > mimo że to kosztuje. Auto na F wiec. .. Ferrari Powodzi się to i na gwarancję 4 lata stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... Jak kto woli. Ja dzięki gwarancji miałem pomalowaną maskę na nowo bo zacieki ze spryskiwaczy skutecznie wżarły się w lakier. Zrobiłem też kilka innych mniejszych czy większych rzeczy dzięki gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? Trzeba tu przyjąć, że "swój" mechanik wykonuje swoją pracę lepiej niż agenci autoryzowani i być tego pewnym. Oczywiście jest to możliwe do spełnienia. No i najważniejsze to JAKI to samochód. Mając Dacię to żaden problem, pewnie się opłaci i samochód będzie w lepszym stanie, ale w przypadku Mercedesa czy Toyoty...to nie najlepszy pomysł. Model wychodzący z produkcji też jest już ogarnięty przez zdolną, polską kadrę, ale nowość...trzeba powierzyć wymieniaczom. Ale kwestia jest szalenie indywidualna. Coś jak "ja biegam codziennie i boli mnie noga, a moja babcia paliła całe życie i ma 93 lata". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrystianJaworzno Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... Tak oszczędność to tylko w wypadku gdy nic sie nie zepsuje, kiedys tak myślałem zrobić ale ostatecznie zrezygnowałem z pomysłu. I tym sposobem przy 40tys km miałem w aucie wymieniane wtryski,pompę,rozrzad i jeszcze kilka rzeczy - ASO wycenilo naprawę gwarancyjną na 20tys a samochod miał dopiero 6 miesięcy a wiec ja mimo dość częstych przeglądów w ASO nie zalowalem ze tam jeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? Zaryzykowałem z Lanosem i Pandą. Opłaciło się . Nad Cee'd-em jeszcze się zastanawiam, zobaczę ile zaśpiewają za wymianę oleju i sprawdzenie poziomu płynów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przem Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Rezygnowanie z własnej woli z gwarancji nowego auta to dla mnie nowa jakość. Dla mnie bez sensu. Osobom fizycznym może czasem bardziej się opłacać korzystać z praw konsumenta w oparciu o ustawę o sprzedaży konsumenckiej zamiast z gwarancji, która sobie wymyślił producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Stracisz, chyba że założy ci ASO. To zależy. Niektóre firmy jak Opel czy Alfa, mają gaz fabryczny. Niektóre ASO oferują założenie LPG i informują że gwarancja jest. Tylko "zapominają" dodać, że gwarantem już nie jest importer tylko dane ASO. Taka historia była kilka miesięcy temu w Turbokamerze z ASO Citroena. Pan sprzedawca pominął pewne kwestie oferując auto z LPG. Zresztą po oględzinach przez fachowca okazało się, że wyjątkowo po partacku założono instalację. Tak więc trzeba bardzo uważać i wszystko brać na papierze od sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > W sumie racja. nie wiem jak w innych markach, bo nowego kupiłem akurat Fiata. We Fiacie obowiązkowe przeglądy masz co 30 tys. km lub co 2 lata. Koszt przeglądu to 200-300pln za robociznę (pamiętaj też, że zawsze można negocjować i urwać kilka %). Materiały możesz mieć swoje. Pomyśl, czy w ogóle warto kombinować. Mnie się to zwróciło przy okazji gwarancyjnej wymiany amortyzatorów z przodu i tulei tylnej belki w trzecim roku gwarancji. Do tego nawet jeżeli padnie Ci coś po gwarancji, to jeżeli serwisowałeś w ASO masz szanse na spore partycypacje w kosztach. Np. jeden kolega za naprawę skrzyni biegów zapłacił 1400pln zamiast około 3000 ztcp. Po prostu kombinowanie się nie opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... Przeglądy to pikuś, droższe jest AC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Ferrari > Powodzi się to i na gwarancję 4 lata stać Właśnie nie wiem, czy mnie stać nie wykupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > i ze mozesz je kupic gdzie indziej a w ASO brac tylko sama usluge Nie wiem jak u innych, ale u Opla w Abeximie nie było to zbyt opłacalne. Jak zapytałem, czy mogę przynieść swoje filtry i olej to cena robocizny za przegląd szybowała w górę i w sumie na jedno wychodziło czy u nich zakupione, czy ze sobą przyniesione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 zmien ASO. Mi zostawalo w kieszeni pare ladnych stowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wox Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Przeglądy to pikuś, droższe jest AC Akurat nie zawsze, często 2x tańsze używane mają droższy lub podobny pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... zalezy dla kogo, ja na gwarancji mialem remont silnika a tuz po gwarancji ale na koszt skody, wymiane kompletnego sprzegla. IMO przez okres gwarancji nie warto robic gdzie indziej przegladow, ile zaoszczedzisz? 500 zl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Nie wiem jak u innych, ale u Opla w Abeximie nie było to zbyt opłacalne. Bo trzeba przetarg zrobić. Na pierwszy przegląd toyoty miałem ceny od 700 do 1000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Właśnie nie wiem, czy mnie stać nie wykupić Jak widać różne są filozofie życia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... Ja powiem tyle - to jest myślenie kogoś, kto koniecznie chce nówkę, ale go na nią nie stać. Krótkowzroczne myślenie, jak widzę po wpisach ludzi, którym na gwarancji wykonano naprawy wycenione na 10-tki tysięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Bo trzeba przetarg zrobić. Na pierwszy przegląd toyoty miałem ceny od 700 do 1000zł. Na szczęście przegląd gwarancyjny w Oplu tylko raz robiłem... prawie po roku od zakupu jak mi się w trasie popsuł i wrócił na lawecie do ASO. Następny już był po gwarancji u pana Henia, Zdzisia lub innego Ziutka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 > A co powiecie na to: po kupnie nowego samochodu nie jeździmy na przeglądy do ASO tylko rezygnujemy > z gwarancji i serwisujemy samochód u "swojego" mechanika? > Jak by nie patrzeć jest to duża oszczędność... Jak duża? Nie żartuj. Wydajesz kupę szmalu na auto i chcesz zaoszczędzić kilkaset zł? Kupy to się nie trzyma. Te przeglądy to naprawdę niewielki ułamek w kosztach utrzymania samochodu, gdzie główne pozycje to utrata na wartości, paliwo i ubezpieczenie. A współczesne samochody potrafią się mocno popsuć już na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miromat Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 > Powiedzmy, że samochód z przedziału 48-55 kPLN. Jeżeli stać cię na auto za ok. 50 tys zł to chyba i stać też na dodatkowy 1000 zł rocznie. To raptem 100 zł miesięcznie. Jeśli tak nie jest to o kupnie samochodu decyduje nie rozum tylko emocje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2013 > Jak duża? > Nie żartuj. > Wydajesz kupę szmalu na auto i chcesz zaoszczędzić kilkaset zł? > Kupy to się nie trzyma. jak widać każdy musi się sam przekonać, że przesadne oszczędności dużo kosztują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.