bergerac Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Ta sama trasa. Lipa nie ?... Większa masa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 waga? insignia nie jest lekka, taka różnica to nie jest jakaś duża ps. to 16.6L to spalanie chwilowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 DPF się po drodze nie wypalał? generalnie roznica nie jest duza, cisnienie w kołach odpowiednie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > waga? > insignia nie jest lekka, taka różnica to nie jest jakaś duża > ps. to 16.6L to spalanie chwilowe? a właśnie, że nie... Vectra - 1505 kg Insignia - 1428 kg 16.6 litrów to całkowita ilość paliwa spalona na mierzonej trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > ps. to 16.6L to spalanie chwilowe? nie, to jest srednie spalanie * przejechane kilometry spalone paliwo znaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Masa i szersze kapcie, pierdy ekoterrorystyczne w silniku i 2.0 zamiast 1.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > a właśnie, że nie... > Vectra - 1505 kg > Insignia - 1428 kg > 16.6 litrów to całkowita ilość paliwa spalona na mierzonej trasie. ważyłeś czy z katalogu? to jest insignia po FL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > nie, to jest srednie spalanie * przejechane kilometry > spalone paliwo znaczy już dostałem wytłumaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > ważyłeś czy z katalogu? > to jest insignia po FL? sam nie ważyłem, opieram się na danych jakie oba auta miały w specyfikacjach zakupowych. Insignia RM2014, po FL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > sam nie ważyłem, opieram się na danych jakie oba auta miały w specyfikacjach zakupowych. > Insignia RM2014, po FL. Możliwe że ją odchudzili troszkę poprzednia była podobno ciężka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Wystarczy, ze wiatr byl silniejszy i juz bedzie roznica w spalaniu. Nie wyciagalabym wnioskow na podstawie, tak malej proby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 A jaki ma przebieg ta Insignia? Nie wiem jak jest z tym silnikiem w ale niektóre diesle mają tak, że dopiero po przejechaniu 7-10kkm zaczynają zbliżać się ze spalaniem do katalogowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 A jaki jest błąd pomiaru komputerów w obu tych samochodach? Weryfikowałeś to kiedyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Może zrób nią najpierw kilka tysięcy kilometrów i wtedy porównaj? Opierasz się wskazaniach komputerów a czy to jest dobra forma (identyczna) pomiaru w obydwu autach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Takie porównanie jest o kant.. potłuc Za dużo czynników zakłóca ostateczny wynik jak na taką odległość. Jeden kierowca musiałby pokonać kilka tys km każdym samochodem (a przynajmniej przejechać po 1 pełnym baku), zestawić faktyczne zużycie paliwa i można porównywać To co ja widzę na komputerze nijak się ma do rzeczywistego spalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Insigni nie można nazwać ekonomicznym samochodem (oczywiście zależy co kto uważa za ekonomiczne) ale w porównaniu do diesli które użytkowałem iska przy takiej samej jeździe, spalała odpowiednio więcej do swoich zbliżonych pojemnością kolegów. W cyklu mieszanym wychodziło mi pod 8, trasa-6.6-7l/100km. Silnik 131KM CDTI. Szału nie ma ze spalaniem Szwagier kupił sobie 1.4 bo go żona namówiła że będzie ekonomiczny Katalogi śpiewały 5.5l/100, realne z trasy autostradowej (zgodnie z przepisami bo bardzo restrykcyjny jest w tych kwestiach)-8.6/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Większa masa, większa moc, różnica w spalaniu uzależniona od wielu czynników. Ta sama trasa nie zawsze będzie ,,taka sama'', warunki atmosferyczne + obciążenie itp itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Czego człowiek nie wymyśli, aby pochwalić się nowym samochodem. Taki wynik z kompa to wiesz o co można potłuc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 Też mam takie porównanie w służbówce. Focus 2 1.6 tdci 90KM vs Focus 3 1.6 tdci 95KM. Poprzednim na trasie przy spokojnej jeździe schodziłem nawet do 4l, natomiast następca ok 6l. Co ciekawe w mk2 była skrzynia 5tka a mk3 ma 6tke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Z dieslami tak już jest, że im wyższe normy czystości spalin, tym palą więcej. Moja obecna benzyna 1,8 141 KM w Cruze który waży 1400 kg pali ciut mniej od benzyny 1,6 109 KM w Lacetti, które ważyło 1200 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Insigni nie można nazwać ekonomicznym samochodem (oczywiście zależy co kto uważa za ekonomiczne) > ale w porównaniu do diesli które użytkowałem iska przy takiej samej jeździe, spalała > odpowiednio więcej do swoich zbliżonych pojemnością kolegów. W cyklu mieszanym wychodziło mi > pod 8, trasa-6.6-7l/100km. Silnik 131KM CDTI. Szału nie ma ze spalaniem > Szwagier kupił sobie 1.4 bo go żona namówiła że będzie ekonomiczny Katalogi śpiewały 5.5l/100, > realne z trasy autostradowej (zgodnie z przepisami bo bardzo restrykcyjny jest w tych > kwestiach)-8.6/100km mam 2.0 160KM, w cyklu mieszanym wychodzi 7l, kapeluszowo nie jezdze, a w trasie przy140km/h, z porywami pod 200km/h, to wychodzi 6.1l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM tak tak .. gratulacje nowej fury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. U mnie jest na odwrót. Passat 3B6 1.9TDI-PD 131KM palił więcej, niż obecny 3C5 2.0TDI-CR 170KM, z czego jestem - nie ukrywam - baaaardzo zadowolony Jeżdżę szybciej, pali mniej. Poprzednik miał średnie spalanie 6,34l/100km (wynik ze 120 tys.km), obecny 6,08l/100km (z niecałych 14tys.km). Wyniki wylliczane z pełnych tankowań. B6 pali mniej nawet na oponach 235/45R17 (w B5 miałem 205/55R16). Na zimówkach 205/55R16 jest rewelacyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Czego człowiek nie wymyśli, aby pochwalić się nowym samochodem. tak się zawahałem przed wysłaniem tego postu, bo pomyślałem, że na pewno ktoś mi zarzuci chęć pochwalenia się Dzięki, że mnie nie zawiodłeś. > Taki wynik z kompa to wiesz o co można potłuc? Nie wiem, nie znam się na tłuczeniu wyników z kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > A jaki ma przebieg ta Insignia? Nie wiem jak jest z tym silnikiem w ale niektóre diesle mają tak, > że dopiero po przejechaniu 7-10kkm zaczynają zbliżać się ze spalaniem do katalogowego. też tak myślę, że jak się trochę ułoży i moja noga bardziej wyczuje auto, to jeszcze trochę zejdę z tej cyfry Do katalogowego to się na pewno nie zbliżę Quote: Autostrada 3,7l Miasto 5,4l Cykl mieszany 4,3l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Takie porównanie jest o kant.. potłuc > Za dużo czynników zakłóca ostateczny wynik jak na taką odległość. > Jeden kierowca musiałby pokonać kilka tys km każdym samochodem (a przynajmniej przejechać po 1 > pełnym baku), zestawić faktyczne zużycie paliwa i można porównywać > To co ja widzę na komputerze nijak się ma do rzeczywistego spalania jasne, przecież to nie laboratorium. W Insigni to nie wiem, ale w Vectrze wskazania kompa dokładnie pokrywały się z wynikami, który otrzymywałem po ręcznych obliczeniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Też mam takie porównanie w służbówce. > Focus 2 1.6 tdci 90KM vs Focus 3 1.6 tdci 95KM. Poprzednim na trasie przy spokojnej jeździe > schodziłem nawet do 4l, natomiast następca ok 6l. Co ciekawe w mk2 była skrzynia 5tka a mk3 ma > 6tke. 2-ka nie miała filtra cząstek stałych. I wszystko w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > jezdze, a w trasie jprzy140km/h, z > porywami pod 200km/h, to wychodzi 6.1l. yhy... jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > yhy... jasne nie mowie ze caly czas jade 200km/h, trasa Belgia-Katowice 1377km, i za kazdym razem spalanie wychodzi 6,1l przy predkosci 140km/h i tempomat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Napisz ile rabatu ostatecznie udało się wywalczyć w Oplu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... No więc to przez tych ekologów właśnie. Producenci robią wszystko, by zmniejszyć oficjalne spalanie, czyli takie osiągane w warunkach laboratoryjnych. Znaczy to tyle, że Twoje nowe auto będzie spalało mniej od starego tylko gdy z gazem będziesz się obchodził ostrożniej niż jajkiem, nie będzie wiatru, będzie idealnie równy asfalt o mninimalych oporach toczenia, podobnie z oponami itp. itd. W każdych inncyh warunkach najnowsze auta spalają o 25-40% więcej niż podaje producent. I tyle w temacie ekologii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > nie mowie ze caly czas jade 200km/h, trasa Belgia-Katowice 1377km, i za kazdym razem spalanie > wychodzi 6,1l przy predkosci 140km/h i tempomat. To rewelacja praktycznie tyle pali mi Bravo 163 km na tej trasie przy sredniej nieco powyzej 100 ale ja nie potrafie jezdzic ekonomicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > To rewelacja praktycznie tyle pali mi Bravo 163 km na tej trasie przy sredniej nieco powyzej 100 > ale ja nie potrafie jezdzic ekonomicznie ps 150km Stilo palilo pol litra mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > To rewelacja Bo to jest tak: jedzie człowiek autostradą, raz czy dwa osiągnie 150km/h, większość dystansu 120km/h, czasami zwolni do 90-100 (wlokąc się np.za tirami) i mówi później, że jechał średnio 150km/h Te "w porywach 200km/h" to pewnie było 180km/h i tylko na dystansie kilku km, bo za dużo samochód spalał i nastąpiła korekta w dół Gdy mi się wydaje, że jechałem między 160-180km/h (staram się zwykle na autostradzie w trasie utrzymywać taką prędkość) to chciałoby się powiedzieć, że jechałem średnio 160km/h. Niestety, średnia z trasy wg komputera to zwykle ok.130km/h, o ile A i S to większość dystansu, a ruch niezbyt duży Ludzie lubią podkolorować swoje relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > To rewelacja praktycznie tyle pali mi Bravo 163 km na tej trasie przy sredniej nieco powyzej 100 > ale ja nie potrafie jezdzic ekonomicznie Zeby nie bylo, to jade zawsze nocą, to tez nie hamuje czesto, bo i ruch maly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 Dlatego tez napisalem w porywach 200km/h, a nie caly czas. Nie mam po co koloryzowac o spalaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Zeby nie bylo, to jade zawsze nocą, to tez nie hamuje czesto, bo i ruch maly Faktycznie ostatnio jechalem noca i wyszlo jakies 5.8 z komputera ,ale to nie wielka roznica no i jeszcze staralem sie jechac okolo130 km/ h srednia 106 ,stilo na tej trasie palilo troszke mniej przynajmniej komputer pokazywal mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Widzę, że Insginia po lifcie... Łapiesz się w obsłudze touchpadu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Faktycznie ostatnio jechalem noca i wyszlo jakies 5.8 z komputera ,ale to nie wielka roznica no i > jeszcze staralem sie jechac okolo130 km/ h srednia 106 ,stilo na tej trasie palilo troszke > mniej przynajmniej komputer pokazywal mniej Croma ciut wiecej spalala mi przy tej samej trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > No więc to przez tych ekologów właśnie. > Producenci robią wszystko, by zmniejszyć oficjalne spalanie, > czyli takie osiągane w warunkach laboratoryjnych. > Znaczy to tyle, że Twoje nowe auto będzie spalało mniej od starego > tylko gdy z gazem będziesz się obchodził ostrożniej niż jajkiem, > nie będzie wiatru, będzie idealnie równy asfalt o mninimalych oporach toczenia, > podobnie z oponami itp. itd. > W każdych inncyh warunkach najnowsze auta spalają o 25-40% więcej niż podaje producent. > I tyle w temacie ekologii Mnie tylko zastanawia ekologiczność filtrów dpf i ich wypalanie. Najpierw niby czyścimy spaliny, żeby czystsze wylatywały, a potem przy dopalaniu samochód wali dymem jak by mu wszystkie pierścienie padły. Gdzie tu logika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > tak się zawahałem przed wysłaniem tego postu, bo pomyślałem, że na pewno ktoś mi zarzuci chęć do > pochwalenia się Dzięki, że mnie nie zawiodłeś. Twoja ciasna guma tez nie zawiodła, wyluzuj. > Nie wiem, nie znam się na tłuczeniu wyników z kompa To Ci podpowiem, nijak się mają do rzeczywistości, bo czy w nowym to sprawdziles, nie napisałeś. Wiec jeżeli nie sprawdziłes, to co chciałeś przekazać? Nie czepiam się, stwierdzam fakt jeżeli masz zamiar znowu podwyższyć sobie ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Mnie tylko zastanawia ekologiczność filtrów dpf i ich wypalanie. Najpierw niby czyścimy spaliny, > żeby czystsze wylatywały, a potem przy dopalaniu samochód wali dymem jak by mu wszystkie > pierścienie padły. Gdzie tu logika? Logika taka sama jak z freonem, CO2 i paroma innymi bzdurami - ktoś na tym robi duży szmal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Mnie tylko zastanawia ekologiczność filtrów dpf i ich wypalanie. Najpierw niby czyścimy spaliny, > żeby czystsze wylatywały, a potem przy dopalaniu samochód wali dymem jak by mu wszystkie > pierścienie padły. Gdzie tu logika? To tak samo jak z autami plug-in hybrid. Niby spalają 1-2L na 100km tylko nikt nie liczy energii pobranej z akumulatorów podczas testu na której auto przejechało np. pierwsze 50km. Jak badają zużycie paliwa samochodu z "pustym" DPF to jest wszystko super. Później stopniowo filtr się zapycha i zużycie paliwa na pewno trochę wzrasta po czym wzrasta skokowo w fazie wypalania. Wypalanie wymaga ciągłej jazdy 20-30min, jeśli wypalanie zostanie przerwane np. przez postój samochodu to proces będzie musiał się rozpocząć praktycznie od początku (spadek temperatury) więc podczas kolejnej jazdy spalanie znowu będzie dużo większe aż do zakończenia procesu. Oczywiście samochód wtedy dość mocno dymi i marnuje paliwo, ale żadnego ekologa jakoś specjalnie to nie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 Wystarczy że wiało w inną stronę. Ja potrafię na tej samej trasie jadąc z wlaczonym tempomatem uzyskać wyniki różniące się o 1-2l/100km. Poza tym 2l to nie 1.9 i 160KM to nie 150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michuu Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Ile masz km przejechane w insignii? Jeśli mało, to przejedź tak z 5000-10000 km i sprawdź ponownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Ile masz km przejechane w insignii? Jeśli mało, to przejedź tak z 5000-10000 km i sprawdź ponownie 487 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Możliwe że ją odchudzili troszkę poprzednia była podobno ciężka wątpie .. , kiedyś szukałem masy Inisgnie i wszędzie w katalogach jest podane od 14 xx coś tam. Na niemieckiej stronie znalazłem, że z dieslem waży coś koło 1650 (ale nie pamiętam jak wersja). IMo nie realne, żeby FL zdjął 200kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 Do tego ople to ciężkie kloce, wiec w małą masę Insigni nie uwierzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tiomek Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > 1 - Vectra 1.9 CDTI 150KM > 2 - Insignia 2.0 CDTI 163KM > Ta sama trasa. Lipa nie ? Nowszy samochód mniej oszczędny od starszego. A tak trąbią o ekologii... Ekologia to nie to samo co ekonomia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.