Marcin79 Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 Powiem szczerze, że autkiem się naprawdę fajnie i żwawo jechało. Na papierze ma 10sek to sekundy a odczucia znacznie lepsze, ciągnie z dołu aż miło. Zapewne powyżej 100wki nie jest już tak różowo ale silnik 1.2 nie jest do ścigania się . Komputer pokazał spalanie 7 litrów..rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Powiem szczerze, że autkiem się naprawdę fajnie i żwawo jechało. Na papierze ma 10sek to sekundy a > odczucia znacznie lepsze, ciągnie z dołu aż miło. Zapewne powyżej 100wki nie jest już tak > różowo ale silnik 1.2 nie jest do ścigania się . > Komputer pokazał spalanie 7 litrów..rewelacja W dodatku, od tego roku Seat daje 4 lata gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Powiem szczerze, że autkiem się naprawdę fajnie i żwawo jechało. Na papierze ma 10sek to sekundy a > odczucia znacznie lepsze, ciągnie z dołu aż miło. Zapewne powyżej 100wki nie jest już tak > różowo ale silnik 1.2 nie jest do ścigania się . > Komputer pokazał spalanie 7 litrów..rewelacja Do czasu aż stopią się tłoki, wywali turbo, zatkają wtryski i zerwie rozrząd. A swoją drogą, 1.2tsi niestety od trójki już strasznie puchnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Powiem szczerze, że autkiem się naprawdę fajnie i żwawo jechało. Na papierze ma 10sek to sekundy a > odczucia znacznie lepsze, ciągnie z dołu aż miło. Zapewne powyżej 100wki nie jest już tak > różowo ale silnik 1.2 nie jest do ścigania się . > Komputer pokazał spalanie 7 litrów..rewelacja Jeździłeś po mieście? 1.2 TSI w mieście całkim sprawnie się porusza Ale poza miastem... Jak to 100 KM w kompakcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Jeździłeś po mieście? 1.2 TSI w mieście całkim sprawnie się porusza Ale poza miastem... Jak to > 100 KM w kompakcie na trasie wrzucasz na tempomacie 120 i wystarczy . W mieście wyprzedzałem ciężarówkę od prędkości 70km i myknąłem ją migiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > na trasie wrzucasz na tempomacie 120 i wystarczy . W mieście wyprzedzałem ciężarówkę od prędkości > 70km i myknąłem ją migiem Miałeś tam sześć biegów, pięć czy DSG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Miałeś tam sześć biegów, pięć czy DSG? chyba 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > chyba 6 Nie znam przełożeń tej skrzyni, ale w 5 biegach jest raczej krucho z odpychaniem się na trójce, a przy 70km/h na dwójce masz 4500rpm i za 10km/h musisz zmienić bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Nie znam przełożeń tej skrzyni, ale w 5 biegach jest raczej krucho z odpychaniem się na trójce, a > przy 70km/h na dwójce masz 4500rpm i za 10km/h musisz zmienić bieg. szczerze to nie patrze na obroty podczas jazdy..wsiadam i jadę gwarancja nie do 140 tylko 120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Powiem szczerze, że autkiem się naprawdę fajnie i żwawo jechało. Na papierze ma 10sek to sekundy a > odczucia znacznie lepsze, ciągnie z dołu aż miło. Zapewne powyżej 100wki nie jest już tak > różowo ale silnik 1.2 nie jest do ścigania się . > Komputer pokazał spalanie 7 litrów..rewelacja Jeździłem Golfem 7 z tym silnikiem po mieście przez tydzień. Moim zdaniem na miasto jest bardziej niż przyzwoity. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Do czasu aż stopią się tłoki, wywali turbo, zatkają wtryski i zerwie rozrząd. > A swoją drogą, 1.2tsi niestety od trójki już strasznie puchnie Dlatego jakby dalej produkowali wybrał bym świadomie wolnossące 1,6-1,8. Może ciut więcej zechla ale nie ma się w nim co popsuć a osiągi indentyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Dlatego jakby dalej produkowali wybrał bym świadomie wolnossące 1,6-1,8. Może ciut więcej zechla > ale nie ma się w nim co popsuć a osiągi indentyczne. Dobrze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > szczerze to nie patrze na obroty podczas jazdy..wsiadam i jadę > gwarancja nie do 140 tylko 120 Spoko, moja matka tez tak jeździła kiedyś, jedynka, 10s odcięcia, dwójka, 10s odcięcia, trójka itd. Można zaryzykować stwierdzenie że wykorzystywała pełny zakres obrotów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Dlatego jakby dalej produkowali wybrał bym świadomie wolnossące 1,6-1,8. Może ciut więcej zechla > ale nie ma się w nim co popsuć a osiągi indentyczne. Moc pewnie podobna, ale wolny ssak będzie miał niższy moment obrotowy, więc w teorii i w praktyce pod względem osiągów wypadnie gorzej. Może pod względem trwałości i prostoty napraw będzie oceniany wyżej od silniczka z turbinką. Mam porównanie 140 konnych silników w Cruze - 1,8 bez turbiny i 1,4 z turbiną. Ten drugi wypada o niebo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Dlatego jakby dalej produkowali wybrał bym świadomie wolnossące 1,6-1,8. Może ciut więcej zechla > ale nie ma się w nim co popsuć a osiągi indentyczne. Wstawiałem już kiedyś porównanie 1.2 TSI (105KM) oraz 1.6 NA (120KM). Do ~3000 obrotów TSI jedzie dużo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Dlatego jakby dalej produkowali wybrał bym świadomie wolnossące 1,6-1,8. Może ciut więcej zechla > ale nie ma się w nim co popsuć a osiągi indentyczne. A mi sie z T przyjemniej jezdzi nawet jak wiecej bedzie kosztowac serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A mi sie z T przyjemniej jezdzi nawet jak wiecej bedzie kosztowac serwis Już miałem auta z T i fajnie się jeździło ale jak stawiać na niezawodność to tylko i wyłącznie wolnossąca benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Dlatego jakby dalej produkowali wybrał bym świadomie wolnossące 1,6-1,8. Może ciut więcej zechla > ale nie ma się w nim co popsuć a osiągi indentyczne. wolnossące małe silniki to przeżytek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > wolnossące małe silniki to przeżytek. Też tak myślę. Dlatego powinno się stosować wolnossące silniki o dużej pojemności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Powiem szczerze, że autkiem się naprawdę fajnie i żwawo jechało. Na papierze ma 10sek to sekundy a > odczucia znacznie lepsze, ciągnie z dołu aż miło. Zapewne powyżej 100wki nie jest już tak > różowo ale silnik 1.2 nie jest do ścigania się . > Komputer pokazał spalanie 7 litrów..rewelacja A jakie wrazenia z nowego leona? bo wyglada ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > a osiągi indentyczne. chyba zart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Mam porównanie 140 konnych silników w Cruze - 1,8 bez turbiny i 1,4 z turbiną. Ten drugi wypada o > niebo lepiej A ja mam porównanie 1,6ws i 1,2t o takiej samej mocy w ważącej tonę budzie o podobnych gabarytach. Chcesz stanąć na kresce? Spalanie też na podobnym poziomie, z lekkim wskazaniem na wolnossące przestarzałe 1,6. I po co to wszystko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > chyba zart Faktycznie 1,2 TSI to taki potwór że trzeba uważać żeby nie złamać oparca fotela jak się wciska gaz do dechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Faktycznie 1,2 TSI to taki potwór że trzeba uważać żeby nie złamać oparca fotela jak się wciska gaz > do dechy w porownaniu do 1.6 wolnossacego TAK!!! Miales kiedys TSI przyjemnosc poprowadzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > w porownaniu do 1.6 wolnossacego TAK!!! > Miales kiedys TSI przyjemnosc poprowadzic? Miałem 1,4 turbo 200HP w budzie 1000kg liczy się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Miałem 1,4 turbo 200HP w budzie 1000kg liczy się? Chyba nie zrozumiałeś pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Już miałem auta z T i fajnie się jeździło ale jak stawiać na niezawodność to tylko i wyłącznie > wolnossąca benzyna. Jeśli ktoś kupuje nowe auto i ma zamiar nim zrobić statystyczny polski przebieg do czasu jego sprzedaży, to powyższe kryterium jest bez znaczenia. Ludzie kupują silniki bez turbo żeby im się broń boże nic nie popsuło, męczą się z tym przez kilkadziesiąt km i sprzedają, ciesząc się, że było bezawaryjne. Turbo też byłoby bezawaryjne. A jeśli ktoś ma zamiar tym zrobić 200kkm to i tak nie ma znaczenia awaryjność. Bo po pierwsze turbo i tak raczej się przez ten czas nie popsuje, a po drugie w takim przypadku koszt przyjemności z jazdy w przeliczeniu na kilometr nadal jest śmiesznie niski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > w porownaniu do 1.6 wolnossacego TAK!!! > Miales kiedys TSI przyjemnosc poprowadzic? Jeździłem Jettą 1.2TSI. Jeździłem nowym Kaszkajem 1.2Turbo. Jestem w ciężkim szoku jak silnik 1.2 może sobie sprawnie radzić z takimi autami. Oczywiście auta do wyścigów to nie są ale w życiu nie spodziewałbym się tak przyjemnej jazdy z tak małych silniczków. Małym turbobenzynom mówimy duże TAK! EDIT: BTW niech mnie ktoś oświeci - bo z postów pt. "nie ma turbo, nie ma się co zepsuć" wynika mi, że przed nastaniem turbodoładowań silniki były w 100% bezawaryjne. Warsztaty samochodowe powstały w Polsce dopiero po wprowadzeniu turbosprężarek, żeby ratować zepsute TDIki i TSIki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Powiem szczerze, że autkiem się naprawdę fajnie i żwawo jechało. Na papierze ma 10sek to sekundy a > odczucia znacznie lepsze, ciągnie z dołu aż miło. Zapewne powyżej 100wki nie jest już tak > różowo ale silnik 1.2 nie jest do ścigania się . > Komputer pokazał spalanie 7 litrów..rewelacja Z systemem start+stop?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Jeździłem Jettą 1.2TSI. Jeździłem nowym Kaszkajem 1.2Turbo. > Jestem w ciężkim szoku jak silnik 1.2 może sobie sprawnie radzić z takimi autami. > Oczywiście auta do wyścigów to nie są ale w życiu nie spodziewałbym się tak przyjemnej jazdy z tak > małych silniczków. Małym turbobenzynom mówimy duże TAK! Rowniez moje spostrzezenie. Ale tutaj Ci inny kolega wytlumaczy ze sie nie znasz i 1.6 benzyna to jezdzila i byla rajdowką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > A jakie wrazenia z nowego leona? bo wyglada ciekawie. deska mi się podoba, miękkie plastiki , dużo miejsca z przodu oraz z tyłu, silnik się śmiało odpycha..ten 1.4 to już pewnie lata. Z zewnątrz też mi się podoba ale tylko albo aż biały, czerwony, czarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Miałem 1,4 turbo 200HP w budzie 1000kg liczy się? Sztukowane - nie, nie liczy sie. A tak na serio - chcesz caly czas udawadniac wyzszosc 1.6 benzyny nad 1.2 TSI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Jeśli ktoś kupuje nowe auto i ma zamiar nim zrobić statystyczny polski przebieg do czasu jego > sprzedaży, to powyższe kryterium jest bez znaczenia. > Ludzie kupują silniki bez turbo żeby im się broń boże nic nie popsuło, męczą się z tym przez > kilkadziesiąt km i sprzedają, ciesząc się, że było bezawaryjne. > Turbo też byłoby bezawaryjne. A jeśli ktoś ma zamiar tym zrobić 200kkm to i tak nie ma znaczenia > awaryjność. Bo po pierwsze turbo i tak raczej się przez ten czas nie popsuje, a po drugie w > takim przypadku koszt przyjemności z jazdy w przeliczeniu na kilometr nadal jest śmiesznie > niski. Wreszcie normalne spojrzenie na temat Widac nie jestem sam i nie trzymam mrozonek w jaskini bo lodowka moze sie popsuc, TV mam LCD a nie lampowy, ktory kiedys Zdzisiek naprawic potrafil, itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Wreszcie normalne spojrzenie na temat > Widac nie jestem sam i nie trzymam mrozonek w jaskini bo lodowka moze sie popsuc, TV mam LCD a nie > lampowy, ktory kiedys Zdzisiek naprawic potrafil, itd bo przeważnie ci którzy mówią że tsi jes ble a 1.8, 1.6super i kupują auto z lat 90tych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Ja to sie naprawde zastanawiam i jaos nie moge sobie wyobrazic jak to jezdzilem Oplem Kadettem B z silnikiem 1,2 o mcy 55 KM czy Oplem Kadett'em C Coupe 1,2 o mocy 60 KM ? ? ? Pewnie mnie pieciu murzy´now pry wyprzedzaniu popychalo Dzisiaj wszystko ponizej 150 KM to wogole nie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > 1.2 TSI w mieście całkim sprawnie się porusza czy tylko ja zauwazam ze to auto ma mega problemy ze sprawnym ruszaniem? Jezdzilem Bora i Rapidem i dla mnie ta cecha to porazka. Z kolei gdy juz turbo zalapie to bardziej niz przyzwoicie jak na dupowoz Tylko ten mul przy ruszaniu a potem lup w plecy - mnie to wkurzalo jak nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > czy tylko ja zauwazam ze to auto ma mega problemy ze sprawnym ruszaniem? Jezdzilem Bora i Rapidem i > dla mnie ta cecha to porazka. Z kolei gdy juz turbo zalapie to bardziej niz przyzwoicie jak na > dupowoz Tylko ten mul przy ruszaniu a potem lup w plecy - mnie to wkurzalo jak nie wiem. No i jest opóźniona reakcja na pedał gazu przy niższych obrotach. Musi być, niestety. To jest wkurzające - toczysz się na II, chcesz przyspieszyć, but w podłogę.... a tu nic przez sekundę lub więcej. Niestety, dopóki turbo nie zacznie dmuchać, zachowuje się to jak 1.2 N/A i cudów nie ma. Mimo to na miasto jest to na pewno dobry silnik, lepszy niż jakieś 1.6 16V, chociaż już niekoniecznie lepsze od 1.6 8V. Na trasę już nie, 100 KM to 100KM, cudów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > czy tylko ja zauwazam ze to auto ma mega problemy ze sprawnym ruszaniem? Jezdzilem Bora i Rapidem i > dla mnie ta cecha to porazka. Z kolei gdy juz turbo zalapie to bardziej niz przyzwoicie jak na > dupowoz Tylko ten mul przy ruszaniu a potem lup w plecy - mnie to wkurzalo jak nie wiem. To może spróbuj TFSI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafir Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Ja to sie naprawde zastanawiam i jaos nie moge sobie wyobrazic jak to jezdzilem Oplem Kadettem B z > silnikiem 1,2 o mcy 55 KM czy Oplem Kadett'em C Coupe 1,2 o mocy 60 KM ? ? ? Pewnie mnie > pieciu murzy´now pry wyprzedzaniu popychalo > Dzisiaj wszystko ponizej 150 KM to wogole nie jedzie Ja też nie mogę sobie wyobrazić. Poza tym co to znaczy "nie jedzie"? Nigdy nie miałem takich dylematów, ani jak jeździłem 46 konnym peugeotem 104 (bardzo fajny samochód był), ani jak jeździłem passatem kombi B1 z 1974 roku z silnikiem 1,3 o zawrotnej mocy 55KM, o takim: . Nawet do głowy mi nie przychodziły takie rozważania a autem załadowanym do pełna + łacznie 4 lub 5 osób na pokładzie pokonywałem wielokrotnie trasę z okolic Sztutgartu do Warszawy. Albo beczka o zawrotnej mocy 80 KM, którą pokonałem blisko 700 tys km i niejednokrotnie ciągnąc bez żadnych problemów lawetę z drugim autem, co dla dzisiejszych "znawców" jest niewykonalne, bo do niczego poniżej V8 i 400KM mocy nawet przyczepki lekkiej się dziś nie podpina bo "nie pojedzie". Skąd takie głupoty się rodzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 ja przygodę z autami zaczynałem od Galanta 1.8 TD i wtedy to już całkiem przyzwoicie jeździło, miał z tego co pamiętam 80 Ps. Turbo to turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrystianJaworzno Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > ja przygodę z autami zaczynałem od Galanta 1.8 TD i wtedy to już całkiem przyzwoicie jeździło, miał > z tego co pamiętam 80 Ps. Turbo to turbo Ja zaczynałem od malucha i wtedy dla mnie to była moc ... ale wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia teraz mam stara benzynę z lpg 360KM chętnie sprzedam i kupię cos w okolicach 120KM po prostu fajne to wszystko ale juz mi sie przejadlo. Nawet takie 1.2 TSI bym zaakceptował, miałem okazje pojeździć i jak dla mnie wystarczająco sie odpycha a do tego przyzwoite spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > To może spróbuj TFSI A czym się różni od TSI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > A czym się różni od TSI? kompresor+sprężarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > dobry silnik, lepszy niż jakieś 1.6 16V, chociaż > już niekoniecznie lepsze od 1.6 8V. to niestety prawda - nie ma nic gorszego niz silniki pokroju 1.6 16V 100KM itp - muł przy ruszaniu, 3000 obr/min żeby wjechać na krawężnik, na wyższych obrotach wyje i nie jedzie. Dużo pali. Dramat Silniki 8V przynajmniej jechały z dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > bo przeważnie ci którzy mówią że tsi jes ble a 1.8, 1.6super i kupują auto z lat 90tych Bądź 80-tych, bo to dobre samochody są. Nie psują się i popatrz jaka relacja wydanej złotówki do wypasu, w końcu za 10 koła możesz mieć spokojnie i dwie bejce 7-ki w bardzo dobrym stanie I to nie jakieś plebejskie jeden-dwa czy dwa-zero. Nie masz pojęcia o podróżowaniu w komforcie i prestiżu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > czy tylko ja zauwazam ze to auto ma mega problemy ze sprawnym ruszaniem? Jezdzilem Bora i Rapidem i > dla mnie ta cecha to porazka. Z kolei gdy juz turbo zalapie to bardziej niz przyzwoicie jak na > dupowoz Tylko ten mul przy ruszaniu a potem lup w plecy - mnie to wkurzalo jak nie wiem. Akurat w analogicznych jednostkach NA różnica jest taka, że kop w plecy dostajesz przy 4500rpm, a nie przy 1500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Akurat w analogicznych jednostkach NA różnica jest taka, że kop w plecy dostajesz przy 4500rpm, a > nie przy 1500. niestety to prawda.jezdzilem ostatnio zastepczym P307 z bodajze 1,4 i cale 2 tygodnie myslalem ze jest popsuty.pod sam koniec przypadkiem podciagnalem pod 4,5 tys[czyli odcinke w moim klekocie ] i poczulem ze auto zaczyna sie rozpedzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Akurat w analogicznych jednostkach NA różnica jest taka, że kop w plecy dostajesz przy 4500rpm, a > nie przy 1500. tylko ze względu na niski stopień sprężania muł dolny jest dużo gorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > A czym się różni od TSI? Różnic jest sporo. Trzeba się kierować kodem silnika a nie oznaczeniem TFSI czy też TSI. TSI były zarówno z turbo+kompresor, jak i z samym turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > tylko ze względu na niski stopień sprężania muł dolny jest dużo gorszy Oczywiście, dodatkowo masz po prostu mniejszą pojemność, tylko to trwa moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.