karolKK Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > To prawda, ale przy jeździe autostradowej nie będzie już ekonomiczny. No nie wiem, o jakich V mówisz. Kolega z pracy ma Aurisa Hybrydę 1szej generacji więc mówię to za jego słowami. Do 120km/h pali mu nie więcej, jak 5.5l, a do 150 w granicach 6,5. Natomiast jazda w okolicach 100-110 to już poniżej 5l. Poza tym - z praktyki - przy > takim codziennym użytkowaniu doskwierać może ogólnie niska jakość tego pojazdu. Spytam całkiem poważnie, bo sam się noszę z zakupem takowego - co masz na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Auris I hybrid. Spalaniem zmiazdzy kazdego diesla ( w miescie miesci sie w 5 l) a ceny jedynki > auris hybrydy juz sa w zasiegu ludu. pudlo - wzialem aurisa hybryde z salonu na 2 dni. W mieście w korkach bajka - pali koło 4 z tego co pamiętam. Ale podczas dojazdu mojego do pracy - czyli ausotrada 50% i miasto 50% bez korków z rana to spalił 7.6. auto palące 7.6 to żaden wyczyn dla mnie Czyli hybryda i owszem, ale nie dla mnie Z innej paki - ta hybryda by musiała powtarzalnie bez cackania się z nią palić 3.5, żeby wyszła cenowo porównywalnie ze zwykłym tanim autem z LPG. Na chwilę obecną jeśli chcesz jeździć tanio to montujesz LPG a nie inwestujesz w hybrydy srydy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > 100% racji - samochód do tego idealny ok poproszę na priva ofertę na to BMW i3, tylko żebym mógł w rozliczeniu zostawić yarisa rocznik 2010 poLkowego i dopłacić max 10kpln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > pudlo - wzialem aurisa hybryde z salonu na 2 dni. W mieście w korkach bajka - pali koło 4 z tego co > pamiętam. > Ale podczas dojazdu mojego do pracy - czyli ausotrada 50% i miasto 50% bez korków z rana to spalił > 7.6. > auto palące 7.6 to żaden wyczyn dla mnie Czyli hybryda i owszem, ale nie dla mnie > Z innej paki - ta hybryda by musiała powtarzalnie bez cackania się z nią palić 3.5, żeby wyszła > cenowo porównywalnie ze zwykłym tanim autem z LPG. Na chwilę obecną jeśli chcesz jeździć tanio > to montujesz LPG a nie inwestujesz w hybrydy srydy Mogles w pierwszym poscie wyraznie zaznaczyc, ze priorytetm jest koszt przejazdu porownywalny z Yarisem... Bo tak to cala dyskusja jest troche bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > pudlo - wzialem aurisa hybryde z salonu na 2 dni. W mieście w korkach bajka - pali koło 4 z tego co > pamiętam. > Ale podczas dojazdu mojego do pracy - czyli ausotrada 50% i miasto 50% bez korków z rana to spalił > 7.6. > auto palące 7.6 to żaden wyczyn dla mnie Czyli hybryda i owszem, ale nie dla mnie Spalanie fajne. Nie-hybryda spaliłaby litr więcej, a pewnie i więcej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Spalanie 12-14l litrow w miescie cena 120k? Nie wiem czy wystarczy. Idelane na dojazdy do pracy. po prostu oferta idealna - ciężko znaleźć cos mniej nadającego się na dojazdy do pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > chodzi Ci o tą nową czy starą A-klasę? jak o tą starą to trzymaj się od tego jak najdalej ee no roczniki tak od 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > pudlo - wzialem aurisa hybryde z salonu na 2 dni. W mieście w korkach bajka - pali koło 4 z tego co > pamiętam. > Ale podczas dojazdu mojego do pracy - czyli ausotrada 50% i miasto 50% bez korków z rana to spalił > 7.6. > auto palące 7.6 to żaden wyczyn dla mnie Czyli hybryda i owszem, ale nie dla mnie > Z innej paki - ta hybryda by musiała powtarzalnie bez cackania się z nią palić 3.5, żeby wyszła > cenowo porównywalnie ze zwykłym tanim autem z LPG. Na chwilę obecną jeśli chcesz jeździć tanio > to montujesz LPG a nie inwestujesz w hybrydy srydy 7,6? Ale jakie V przelotowe? Zapewne grubo ponad 140km/h. Nie wiem czy nie wyszłoby taniej (w każdym samochodzie, już bez konkretnych typów) po prostu lecieć te 120-130 gdzie jeszcze stosunkowa większość samochodów pali akceptowalne ilości paliwa. Powyżej 130-140 każdy samochód zaczyna po prostu chlać, nie ma się co oszukiwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > w 190ce nie ma co zrobić z nogami > ja bym poszedł w W124 320CE LPG > http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/merce...previousPage=lr > proszzze > + brak utraty wartości > ewentualnie: > http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/merce...previousPage=lr tego drugiego brałbym, ale nie mialbym serca nim do roboty jeździć Co do pierwszego - miałem za płotem W124 coupe z nalotem oryginalnym 150kkm i w stanie perfect ale głupi pozwoliłem go kumplowi w świat sprzedać... no i z normalynm na dojazdy do roboty silnikiem 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Mogles w pierwszym poscie wyraznie zaznaczyc, ze priorytetm jest koszt przejazdu porownywalny z > Yarisem... > Bo tak to cala dyskusja jest troche bez sensu cała dyskusja jst bez sensu bo pytałem co dla Was jest autem idealnym na dojazdy do roboty, a wszyscy zaczęli mi wciskać BMW i3 i daćki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > No nie wiem, o jakich V mówisz. Kolega z pracy ma Aurisa Hybrydę 1szej generacji więc mówię to za > jego słowami. Do 120km/h pali mu nie więcej, jak 5.5l, a do 150 w granicach 6,5. W mieście spalanie jest dużo niższe niż w przypadku "zwykłego" auta z silnikiem benzynowym - da się spokojnie zejść nawet do 4 litrów w ruchu miejskim we Wrocławiu. W trasie - szczególnie w warunkach gdy jedzie się dłużej ze stała prędkością - Auris HSD pali mi mniej więcej tyle samo co Civic 1.8 z automatem. > Spytam całkiem poważnie, bo sam się noszę z zakupem takowego - co masz na myśli? Beznadziejna jakość wnętrza - co chwila coś się przeciera/rozlatuje i wymaga wymiany - w zasadzie jest to proces ciągły (na szczęście w większości przypadków dzieje się to wszystko w ramach gwarancji). Do tego dochodzi fatalne zabezpieczenie antykorozyjne w wydaniu fabrycznym, zawieszenie z tyłu, gdzie w kółko coś się tłucze i stuka i wymaga interwencji oraz krzywiące się tarcze hamulcowe. Z perspektywy czasu chyba rozsądniej byłoby kupić Lexusa CT200h niż Aurisa HSD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > cała dyskusja jst bez sensu bo pytałem co dla Was jest autem idealnym na dojazdy do roboty, a > wszyscy zaczęli mi wciskać BMW i3 i daćki bo dałeś wątek bez sensu. Dla mnie idealne auto na dojazdy do roboty to pojęcie tak pojemne jak cała motoryzacja. Dla jednego oznacza to spalanie 3l/100, a dla innego komfort podróżowania, gdzie spalanie to kwestia drugorzędna (jest np. Prezesem i na paliwo go stać). Powiedz ile zarabiasz to podpowiemy co dla Ciebie jest odpowiednie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > 7,6? Ale jakie V przelotowe? Zapewne grubo ponad 140km/h. > Nie wiem czy nie wyszłoby taniej (w każdym samochodzie, już bez konkretnych typów) po prostu lecieć > te 120-130 gdzie jeszcze stosunkowa większość samochodów pali akceptowalne ilości paliwa. > Powyżej 130-140 każdy samochód zaczyna po prostu chlać, nie ma się co oszukiwać nie przekraczam 140 jadąc do roboty. AA i uprzedzając - miałem drugie w Polsce najniższe spalanie w finale toyotowskiego konkursu, gdzie był do wygrania auris, wiec nie pisz że nie umiem hybrydami jeździć po prostu hybrydy nie są idealne dla każdego. powyżej 70km/h wlacza ci się silnik spalinowy, niezależnie jak delikatnie jedziesz - wiec logicznie rzecz biorąc hybrydy są najlepsze w miejscach gdzie tych 70mk/h nie przekraczasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > W mieście spalanie jest dużo niższe niż w przypadku "zwykłego" auta z silnikiem benzynowym - da się > spokojnie zejść nawet do 4 litrów w ruchu miejskim we Wrocławiu. W trasie - szczególnie w > warunkach gdy jedzie się dłużej ze stała prędkością - Auris HSD pali mi mniej więcej tyle samo > co Civic 1.8 z automatem. oo dokładnie - widać że pisze ktoś kto tym trochę pojeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > nie przekraczam 140 jadąc do roboty. > AA i uprzedzając - miałem drugie w Polsce najniższe spalanie w finale toyotowskiego konkursu, gdzie > był do wygrania auris, wiec nie pisz że nie umiem hybrydami jeździć > po prostu hybrydy nie są idealne dla każdego. powyżej 70km/h wlacza ci się silnik spalinowy, > niezależnie jak delikatnie jedziesz - wiec logicznie rzecz biorąc hybrydy są najlepsze w > miejscach gdzie tych 70mk/h nie przekraczasz. nie wiem jakie masz pojęcie o hybrydach ale silnik Toyotowskiej przynajmniej hybrydy to nie jest zwykła spalinówka. To silnik pracujący w tzw. cyklu Atkinsona i jego konstrukcja jest od zera zaprojektowana na jak najmniejsze zużycie paliwa. Przez to ma taki auris stosunkowo niską moc silnika spalinowego (1,8 i tylko 99km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > oo dokładnie - widać że pisze ktoś kto tym trochę pojeździł z kolegą jeździłem, nie dużo bo około 200km jak jechaliśmy na szkolenie. Jako, ze dawałem mu za połowę paliwa to pamiętam, że spalanie wg. kompa wyszło na trasie około 5l. przy prędkościach do 120km/h. Moje Stilo albo Civic z silnikami 1.6 w trasie przy 120 żłopią po 7,0-7,5. Za to w mieście masz już różnice rzędu 4,5 vs. 8-9L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > cała dyskusja jst bez sensu bo pytałem co dla Was jest autem idealnym na dojazdy do roboty, a > wszyscy zaczęli mi wciskać BMW i3 i daćki ja mam warunki trochę podobne do Twoich, do pracy w jedną stronę 37 km, najpierw kilkanaście wiejskimi drogami prawie pustymi, potem kilkanaście autostradą, potem 3 skrzyżowania ze światłami w Krakowie (między dwoma czasem się trochę przykorkuje) i tyle. Jeżdżę Fiatem Bravo 1.4 turbo benzyna. Pali mi na tych trasach do 7l/100km. Przedział 6.5-7.0l/100km. Na autostradzie jeżdżę około 120km/h. Szybciej nie ma sensu, bo na tym odcinku ruch w godzinach szczytu jest i tak ogromny i trzeba by tylko więcj hamować i się rozpędzać. Dla mnie kompakt jest dobrym kompromisem na takie trasy. Auto klasy B, głośne i z dychawicznym silniczkiem jest męczące na autostradę, gdzie czasami trzeba depnąć na max, żeby włączyć się do ruchu przed Tirem , czy uciec jakiemuś szybkiemu i wściekłemu w białej astrze kombi na prawy pas zanim zepchnie . Bardzo sobie cenię przy takiej jeździe elastyczność i dynamikę silnika tubrobenzynowego Następny samochód też będzie kompaktem, przymierzam się np. do nowego Leona z 1.4 TSI. Będzie miał też przyjemną dynamikę i ze spalaniem powinienem zmieścić się na moich trasach w 6l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 Clio 3ph1 lub 2 1,6 16v z automatem i lpg? Ale ja się nie znam, Panda i P2fl palą mi po 5,8-6,5l lpg na 100km Stilo 5d z paliwożernym 1,6 by Fiat mieści mi się w 7l w trasie, prędkości 80-120km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Clio 3ph1 lub 2 1,6 16v z automatem i lpg? > Ale ja się nie znam, Panda i P2fl palą mi po 5,8-6,5l lpg na 100km > Stilo 5d z paliwożernym 1,6 by Fiat mieści mi się w 7l w trasie, prędkości 80-120km/h To ładnie z wynikiem stilo. W 1.6MPI VAG'a np w golfie o taki wynik byłoby ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > To ładnie z wynikiem stilo. W 1.6MPI VAG'a np w golfie o taki wynik byłoby ciężko. opony letnie- przejściowe 195/65/15 trasa Piotrków-Sieradz, 1 osoba na pokładzie Na letnich właściwych 205/50/17 już nie ma tak różowo, tzn +1-1,5l lpg na 100km Brakuje 6b skrzyni z długą 5 i 6 w trasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Dojeżdżam codziennie 40km w jedną stronę. 50% autostrada, 50% jazda miejska. > Do roboty jadę yarisem mkII 1.33 100KM z LPG. Pod wieloma względami jest to fajne auto, bo: > Wady: > - prowadzi sie jak taczka > - mała moc, szczególnie na LPG prawidłowo załozone/ ustawione lpg nie zmniejsza mocy jezdze czasem yarisem 1.3 88km, do normalnego przemieszczania sie wystarczy. Ty masz mocniejszy silnik wiec powinno byc lepiej. > - brak wygody, tyłek boli od jazdy tym > - głośny - na autostradzie radia nie posłuchasz. > Co na jego miejsce by było fajne? volvo nie wystarczy? nie ma złotego srodka, albo małe spalanie albo wygoda i wieksze spalanie. poza tym zeby poczuc roznice musiałbys wziac cos 2.0 >150km lub jakies turbo , żeby przyrost mocy zrównowazył przyrost wagi, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > prawidłowo załozone/ ustawione lpg nie zmniejsza mocy > jezdze czasem yarisem 1.3 88km, do normalnego przemieszczania sie wystarczy. Ty masz mocniejszy > silnik wiec powinno byc lepiej. nie jest. stare yarisy 1.3 z 5 biegową skrzynią są dużo dynamiczniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 taka 120 konna turbobenzyna jest bardzo fajną sprawą. Problem tylko taki że niewiele z nich jest gazowalnych, a fiata i pochodnych już mam dość w tym życiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Clio 3ph1 lub 2 1,6 16v z automatem i lpg? no tak ale co w nim lepszego od obecnego yarisa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > no tak ale co w nim lepszego od obecnego yarisa wyciszenie, tapicerka, bankowo fotele wygodniejsze a i z LPG się to nie gryzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > no tak ale co w nim lepszego od obecnego yarisa 1,6 i automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > taka 120 konna turbobenzyna jest bardzo fajną sprawą. Problem tylko taki że niewiele z nich jest > gazowalnych, a fiata i pochodnych już mam dość w tym życiu Rozumiem, masz uraz do Fiata, ja mam uraz do LPG na przykład Takie 1.4 TSI z grupy VW będzie na takich trasach paliło imho max 6l/100km. Przy takim spalaniu już średnio się opłaca zabawa w LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > wyciszenie, tapicerka, bankowo fotele wygodniejsze a i z LPG się to nie gryzie hm... powiem ci że może jest lepiej jeśli idzie o fotele, zawieszenie i hamulce, ale poza tym szału absolutnie ni ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > hm... powiem ci że może jest lepiej jeśli idzie o fotele, zawieszenie i hamulce, ale poza tym szału > absolutnie ni ma. no nie ma ale czego oczekujesz od auta za dwadzieścia kilka tysięcy i to klasy B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 Obecnie takim dupowozem jest dla mnie Toyota Corolla E10. Czyli dość wiekowy samochodzik, ale swoją role spełnia doskonale. Spalanie niestety większe, niż u Ciebie i do tego nie mam LPG. Ale z racji niedużych przebiegów na razie nie planuję zakładania instalacji. Za to brakuje mi klimy. Jak już znajdziesz sobie następcę tego swojego Yarisa, to daj mi znać, chętnie go odkupię. Piszę jak najbardziej serio. Na Twoim miejscu lekko bym podtuninogwał Yarka: - rozebrał tapicerkę i wyciszył matami - wrzucił matę pod maskę - wyregulował instalację LPG (piszesz o spadkach mocy) - pomyślał nad wymianą foteli na jakieś lepsze, od lepszej wersji bądź od innego modelu toyoty (Auris? ) - plus ewentualnie dłubnął coś w zawieszeniu, bo gratów do tego modelu pewnie będzie sporo ..... i jeździł nim dalej. Pozdrawiam Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 Moja złota rada Załóż LPG do Twojego mundka, przestań się nad nim litować i traktuj jak wozidło na co dzień - dłużej będziesz żył i przede wszystkim radośniej, a jak sam pisałeś nie interesuje Cie ile spali więc w czym problem ..... W zasadzie to nawet nie powinieneś LPG montować Ja sam kombinowałem przez x czasu jak tu taniej dojeżdżać do pracy bo w ciągu dnia zdarza mi się i 100 km po mieście waląć, ale po co kombinować skoro nic się od 5 lat nie psuje, pali 6.5 po mieście i nie trzeba kolejnego auta myć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Żaden, na tylko rozkminiam sytuację i wypytuję co dla kogo jest dobrym autem na dojazdy do roboty . > Ale coś odzew marny ale wiesz, że odpowiedzi będzei tyle ile ludzi; -u mnie masz niezły zestaw swift noPB 1,2 i Insignia ON 2L -zgadnij który robi 35kmx2 obwodnicą a kto 15kmx2 turla się przez miasto ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > też podejrzewam że to taka sama taczka jak yaris tak jak kolega mówi siedzenia w sotsunku do yariski w zasadie róznica żadna ale kwestia "taczki"-skręca jednak trochę lepiej niż yariska tak myśle, że dla ciebie rzeczywiście jakis kompakt wchodził by w grę albo jakies wyrośnięte, dobrze trzymające się drogi cos klasy B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 A ja bym w tym celu zakupił VW Lupo z silnikiem 1.4 TDI. Pali to 3,5-4,5 ON/100, jest malutkie, zwinne i nie do zarżnięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Na Twoim miejscu lekko bym podtuninogwał Yarka: > - rozebrał tapicerkę i wyciszył matami > - wrzucił matę pod maskę > - wyregulował instalację LPG (piszesz o spadkach mocy) > - pomyślał nad wymianą foteli na jakieś lepsze, od lepszej wersji bądź od innego modelu toyoty > (Auris? ) > - plus ewentualnie dłubnął coś w zawieszeniu, bo gratów do tego modelu pewnie będzie sporo > ..... i jeździł nim dalej. o! i to jest dobra rada kolegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > A ja bym w tym celu zakupił VW Lupo z silnikiem 1.4 TDI. Pali to > 3,5-4,5 ON/100, jest malutkie, zwinne i nie do zarżnięcia... z tym nie do zarżnięcia to pobożne życzenia waść prawisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 Do jazdy w korkach przydał by sie pojazd z automatem i automatyczna cruise control. Wtedy mozesz w czasie jazdy w korku zając sie czytaniem HP a samochód sam przyspiesza i hamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > Do jazdy w korkach przydał by sie pojazd z automatem i automatyczna cruise control. Wtedy mozesz w > czasie jazdy w korku zając sie czytaniem HP a samochód sam przyspiesza i hamuje. To się nazywa taksówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > nie jest. stare yarisy 1.3 z 5 biegową skrzynią są dużo dynamiczniejsze. jaka masz skrzynie? 5 manual? i twierdzisz ze jest gorszy od starego jarisa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > jaka masz skrzynie? 5 manual? > i twierdzisz ze jest gorszy od starego jarisa? 6 manual. to ten nowy silnik 1.33 co potem dali do YIII Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > OK to teraz myślimy nad tym co najlepiej nadaje sie na codzienne dojazdy do roboty. Zależy od potrzeb. Wiele osób doceni zalety tico+lpg, inni będą wychwalać golfa sdi, jeszcze inni w140 albo inną s-klasę. Ja poważnie pomyślałbym o gofrze 4 sdi mimo niechęci do marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 gofer SDI dobra sprawa, tylko jak sie jest płatnikiem KRUS bądź skad inąd sie ma dostęp do ropy jak dla mnie lepiej bena + LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 Dla mnie ideałem na dojazdy do pracy byłby Suzuki Ignis/Subaru Justy... 10km w jedną stronę z czego jakieś 3-4km po bezdrożach... w tym wypadku benzyna + lpg (1.3 łatwo gazowalne)... Z racji wysokiej pozycji auto wygodne, nieduże czyli łatwe do zaparkowania. Nie miałem okazji sprawdzić go w trasie... (kolegi auta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > cała dyskusja jst bez sensu bo pytałem co dla Was jest autem idealnym na dojazdy do roboty, a > wszyscy zaczęli mi wciskać BMW i3 i daćki Napiszę Ci, że rs6 c5, ale koszty utrzymania pojazdu pracodawca pokrywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > OK to teraz myślimy nad tym co najlepiej nadaje sie na codzienne dojazdy do roboty. > Zakładamy że pon-pt jeździmy sobie do pracy. Każdy z nas ma inną odległość, jedzie w mieście, albo > i nie, więc wyjdzie z tego coś innego dla każdego, a może jest jakiś wspólny samochód ktory > każdego "dobrze" by do roboty zawiózł. > (...) Mi się wydaje, że dla mnie idealne byłoby coś w rodzaju Mazdy CX-9, tylko z dieslem pod maską. Ewentualnie Grand Cherokee lub Commander. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 Masz idealne auto... Jedynie auta elektryczne mogą z Yariską konkurować jeśli chodzi o ekonomie... Statystyka Tu zobacz najmniej palące może coś poza TICO znajdziesz dla siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > A ja bym w tym celu zakupił VW Lupo z silnikiem 1.4 TDI. Pali to > 3,5-4,5 ON/100, jest malutkie, zwinne i nie do zarżnięcia... Ale rdzewieje jak pieron i z racji użytkowania przez kobiety znalezienie dobrego egzemplarza to cud. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > ok poproszę na priva ofertę na to BMW i3, tylko żebym mógł w rozliczeniu zostawić yarisa rocznik > 2010 poLkowego i dopłacić max 10kpln O budgecie nigdzie nie bylo wzminki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 na 1 stronie tego Motostatu to chyba realne spalanie lpg wykazują tylko właściele Tico z lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2014 > 6 manual. to ten nowy silnik 1.33 co potem dali do YIII to kup se skrzynke 5 od starego modelu i wymien fotel kierowcy na model z avensisa lub camry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.